January 10, 2018

12 Fitnah Keluarga Perdana Menteri @NajibRazak Guna Wang Rakyat Buat Umrah Dijawab Pejabat Perdana Menteri



Tular sejak pagi tadi nama-nama delegasi Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak mengadakan lawatan kerja ke Arab Saudi. Antara tohmahan dan fitnah yang dibuat oleh macai-macai pembangkang adalah lawatan ini mengundang ahli keluarga Perdana Menteri dengan menggunakan wang Rakyat.

Berikut adalah penjelasan daripada Pejabat Perdana Menteri berkaitan isu di atas. Sudah-sudahlah membuat fitnah jahat.

PENJELASAN PEJABAT PERDANA MENTERI MENGENAI LAWATAN KERJA YAB PM KE ARAB SAUDI 
PMO MALAYSIA
10 JANUARI 2018

Lawatan kerja YAB Perdana Menteri Dato' Sri Mohd Najib Tun Abdul Razak ke Arab Saudi adalah atas jemputan Raja Arab Saudi, Raja Salman Abdulaziz Al-Saud.
Ia bagi membincangkan isu-isu dua hala yang telah dipersetujui kedua-dua negara semasa kunjungan beliau ke Malaysia pada tahun lalu. 
Rombongan YAB Perdana Menteri turut disertai oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri Dato’ Sri Jamil Khir,  Datin Sri Rosmah Mansor, Tun Rahah Mohammad Noah, beberapa ahli keluarga, kenalan dan pegawai Perdana Menteri. 
Selain itu, adalah menjadi hasrat YAB Perdana Menteri untuk menunaikan ibadah umrah semasa lawatan kerja ini. Dato’ Sri Mohd Najib telah mengajak ahli keluarga beliau dan beberapa kenalan dalam lawatan ini bagi bersama beliau dalam mengerjakan ibadah umrah.
Adik-adik YAB Perdana Menteri termasuk kenalan beliau yang turut sama dalam lawatan ini telah membuat PERBELANJAAN SENDIRI ke Tanah Suci. Hanya Tun Rahah yang turut bersama Dato’ Sri Mohd Najib dalam perjalanan kapal terbang ke Arab Saudi.
Nama-nama mereka ini telah dimasukkan dalam senarai rasmi rombongan YAB Perdana Menteri bagi memudahkan urusan pentadbiran dengan pihak Arab Saudi bagi program ibadah umrah. 
YAB Perdana Menteri dan ahli rombongan juga telah diberi taraf Tetamu Negara oleh Kerajaan Arab Saudi.
Pejabat Perdana Menteri
1) PMO FACEBOOK
https://www.facebook.com/PMOMalaysia/posts/2011082668907702
2) PMO TWITTER
https://twitter.com/pmomalaysia/status/950961008704565248

12 comments:

Reforbasi Madey-Mugabe said...

Hehehe... Berita yang takkan disiarkan oleh goblog pembangang macam shabudin, kluangman, celah kangkang, zammamakkata dan sebagainya....

Keh keh keh keh keh keh

Anonymous said...

Apa bukti keluar duit belanja sendiri? Setakat taip nafikan sapa2 pun boleh. Balik nanti tunjuk jumlah perbelanjaan pada umum.

Cucu Tok Selampit said...

Apa bukti guna duit Rakyat. Syaitan yang direjam yang membuat fitnah yang kena buktikan.

Reforbasi Madey-Mugabe said...

Keh keh keh keh... Takde pun nama 'ipar duai' PM Najib macam yang digembar-gemburkan oleh pembangang laknatullah...

Kalau betul bagai didakwa, sila beri bukti sekali ye... Kalau setakat sembang guna air liur, budak tadika pun pandai lakukan....

Keh keh keh keh keh keh

Reforbasi Madey-Mugabe said...

Sekarang ni dah jadi satu trend kat Malaysia.. orang yang dituduh kena kemukakan bukti, si penuduh duduk taip fitnah sambil goyang kaki.... Macam perangai claire brown celaka haram jadah...

Keh keh keh keh keh keh

Anonymous said...

Kasihan DS Najib tak henti di fitnah macam ikan kering..

Bersabarlah semoga Allah SWT bersama tuan.. bersama rakyat jelata yang kenal dan sayangkan tuan.. terasa terlalu benci dengan puak2 pembangkan Malaysia ini.. mereka satu makhluk yang sangat JIJIK dan MERBAHAYA!!

Semoga dengan fitnah ini, Allah memberikan kekuatan dan kejayaan dan pahal yang lebih besar pada tuan selaku Perdana Menteri kami..

Insha Allah tuan orang yang mulia lagi baik. 1000 org menghina tapi Allah SWT muliakan untuk menjadi TETAMU-NYA di Baitullahilharam..

Alhamdulillah.

#HidupDSNajib
#HidupUMNOBN
#NyahPakatan

Anonymous said...

Woii macai golongan Pakatan BABI Malaysia..

BABI tulen tak reti fitnah orang baik.. Orang pergi buat ibdah buat umrah.. tak nampak pula curi duit sapa.. kenapa ko sakit hati haa macai ???

Wahai golongan BABI Pakatan, BABI asli tak pandai fitnah, BABI campur air mani manusia (jantan) dari bapa2k kau macai Pakatan tu lahirlah BABI JAHAT macam kamu pakatan haprak!

Anonymous said...

Macai fuckatan bebal. Tanggungjawab pembuktian adalah terletak pada orang yang menuduh lah bodoh. Astaghafirullah, kalau hati dah hitam itu lah jadinya. Minta maaflah, saya rasa anak dia pun bingai nanti macam bapaknya.
Sekarang saya nak awak beri bukti yang diorang memang gunakan duit kerajaan. Kalau tak dapat maknanya awak memang keling KERA-la.

Anonymous said...

Amin. Moga Allah pelihara dirinya dan seluruh ahli keluarganya. Kalau dia tidak dapat dibuktikan apa2 biarlah Allah yang menentukan. Kita orang Islam bukannya ikut agama (majoriti) orang DAP. Serahkan kepadaNya.
At least dia pergi ada juga niat nak buat umrah, biasanya tentu dia berdoa yang baik-baik depan Kaabah.

Anonymous said...

Yg gua tahu geng PH ni semueny org BIOL n TOLOL...

Smlam tular d wasap grup gua tentang kkyaan MOKZANI n JHO LO..Mokzani ada 400j n jho lo ad 800j..jho lo bersalah krn mntdarah duit klepet trlalu byk..

JAWAPAN gua snang je...x kire ko makan DUIT REMBAT 25sen pon msuk NERAKA n makan DUIT REMBAT RM15 pon msuk NERAKA..

NERAKA tu ttap PANAS..tiada lgi neraka tu suam2 kuku n sejuk..

NERAKA ttap PANAS..

Memang TOLOL PERBANDINGAN org PH tentang RASUAH..

Reforbasi Madey-Mugabe said...

Hehehe... Benar kata anon 5:12 tu. Nanti kita lihat atok peliwat lepas keluar penjara bulan Jun ni terus berpolitik ke atau pergi buat umrah dulu untul beribadat dan mohon ampun segala dosa dia yang lalu....

Setakat hari ini aku tak pernah dengar pun samaada peliwat, nenek jijah atau nurul izzah puaka melakukan umrah jauh sekali ibadat haji....

Keh keh keh keh keh keh

Anonymous said...

Anon 2.30 adalah satu lg bukti yg melambak betapa rendahnya tahap pikiran pecacai tahik puak fuckatan, bahasa mudah mrk jenis bodoh. Tu sbb senang kena tipu.
Lain2 spesis yg seumpama adalah puaka rimba aka azreen yg salin2 kulit tp kantoi sbb kebodohannya...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates