July 8, 2017

72 U-Turn Tun Dr Mahathir Sudah Berpusing-Pusing, Apa Kata DS @NajibRazak ?


Tidak sampai 24 jam Mantan Perdana Menteri 22 tahun membuat kenyataan menyokong Ketua Umum (KETUM) PKR, Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri, baca di sini, Tun Dr Mahathir Mohamed membuat 'u-turn' menafikan kenyataan tersebut seperti yang dilaporkan oleh Antarapos.

Belum sempat Nurul Izzah Anwar dan pengikutnya gembira dengan pengumuman Tun Dr Mahathir menyokong bapanya sebagai Perdana Menteri, setelah bersusah payah beliau berjumpa Tun Dr Mahathir suami isteri di London baru-baru ini, Tun sudah berubah fikiran semula. Berapa kali Tun mahu 'u-turn' dan 'u-turn'?

Dalam usia Tun mencecah 92 tahun, tidak mustahil Tun sudah nyanyuk. Buktinya dalam temubual oleh Malaysiakini semalam Tun menafikan beliau ada berkata peliwat tidak boleh menjadi Perdana Menteri. Disebabkan Tun sudah nafi, CTS berikan bukti video seperti di bawah:

Video 1: Tun Dr. Mahathir tidak mengaku beliau mengatakan peliwat tidak boleh jadi Perdana Menteri. 

video

Video 2: Ini pula bukti video apa yang beliau kata semasa beliau memecat Anwar Ibrahim.

video

Zaman 22 tahun pemerintahan Tun dulu senanglah hendak kelentong. Sosial media dan internet tidak seperti sekarang. Sekarang ini habis semua video lama boleh dikorek kembali.

DS Najib Tun Razak ketika mengulas kenyataan Tun menyokong Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri berkata, Dr Mahathir obses untuk menyelamatkan legasi keluarganya dan menjadikan anaknya Mukhriz sebagai Perdana Menteri.


Berikut adalah Kenyataan Media penuh Perdana Menteri berikutan drama terbaru Tun Dr Mahathir yang mahukan Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri. 

Kenyataan ini pastinya dikeluarkan sebelum Tun Dr Mahathir membuat u-turn sekali lagi menafikan beliau mahu Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri.
MAHATHIR’S LATEST U-TURN DEMONSTRATES HIS R.C.I. PANIC

Statement by Prime Minister Najib Razak

7th July 2017

1.      Dr Mahathir Mohamad's latest U-turn and backing for Datuk Seri Anwar Ibrahim to be Prime Minister is not what it seems. It comes after 20 years of Mahathir vilifying him and using every possible means at his disposal to eliminate Anwar from the political process, including arresting him under the now-repealed Internal Security Act, prosecuting and jailing him and a sustained campaign to attack his moral character.

2.      However, as Mahathir knows well, Anwar cannot legally contest, so this U-turn is not about the coming general election. In reality, Mahathir's new appeasement of Anwar is driven by his deep concern about the Cabinet's decision to form a Royal Commission of Inquiry (RCI) to investigate the truth behind the Bank Negara rm30 billion forex losses during his Premiership, as detailed in the Special Task Force report.

3.      Mahathir knows that the RCI findings could lead to criminal prosecution, so he cannot afford to have individuals highly relevant to the case such as Anwar testifying against him. It is ironic that Mahathir now needs Anwar, the man he sacked and jailed.  Just as he now needs Lim Kit Siang, another man he jailed, because in reality Kit Siang controls the opposition as DAP have the vast majority of Parliamentary seats – whereas Mahathir’s party has just one.

4.      Mahathir's crusade is motivated not by the national interest, but by selfish personal interest. He is obsessed by saving his family legacy and making his son Mukhriz Mahathir Prime Minister.

5.      He has no principles and will do anything – including allying with those he jailed, calling for foreign intervention in our sovereign democratic nation, sabotaging our economy, and making 100 U-turns if so required to manipulate people's minds – just as a means to achieve his desired ends. Anwar may fall for this, but I believe the nation will not. Because with only one Parliamentary seat, the Chairman of Pribumi cannot decide who becomes Prime Minister. It would be grossly undemocratic.

6.      Mahathir demanded Tun Abdullah Badawi resign as Prime Minister, now demands my resignation, and will demand my successor resigns until his son becomes Prime Minister – whatever the cost to Malaysia. This time we will not let him succeed, because democratic process must prevail, and the interests of the country must come before Mahathir’s family.

7.      Nothing is more important than the needs of the people. So the government under my leadership will continue to focus unwaveringly on the economic welfare, social wellbeing and security of all Malaysians. Their interests must always come first, and we will deliver on our promises.

DATO’ SRI NAJIB TUN RAZAK
PRIME MINISTER OF MALAYSIA

Nota Kaki: Seperti macai ProTun selalu hastag di media-media sosial, #RinduZamanTun

72 comments:

Anonymous said...

jgn buat malu le pada org parti chap munger ..
bekas PM22thn tu lainlah, urat malu kat muka dah putus, sel2 otak dah banyak yg tak berhubung lagi ..

Anonymous said...

Mendiang razak obses nak jadikan anaknya NAJIB RAZAK penyamun tersohor di dunia. Umno patut sokong usaha razak.

Anonymous said...

jgn buat malu le pada org parti chap bontot rosmah ..
PM najib tu lainlah, urat malu kat muka dah putus, sel2 otak dah banyak yg tak berhubung lagi ..

Anonymous said...

sasau dan terus meracau sakan chap munger dgn entri2 terbaru CTS .. ciaannn dia ..

Anonymous said...

sasau dan terus meracau sakan chap ketiak rosmah dgn entri2 terbaru CTS .. ciaannn dia ..

Anonymous said...

Ooi mender buat malu org melayu saja kat mat salleh sana ... Ari2 cakap lain2 ... Jangan lupa pi cek doktor dan makan Ubat tau ... Ko punya brain tu dah lama tak service


Anonymous said...

Ooi mender buat malu org melayu saja kat mat salleh sana ... Ari2 curi duit rakyat ... Jangan lupa pi cek doktor dan makan Ubat tau ... Ko punya konek tu dah lama rosmah tak service

Anonymous said...

612..

Apa si GILA ni cakap..
Msti PEMBANGKANG punye MACAI ni..
Sbab otak BIOL..

Cai ingat cai ada KETUA UMUM PENDUBOR kitaorg takut mngomen ker??

Kihkihkihkih

Anonymous said...

CTS kata Tun Dr Mahathir Nyanyuk....awat CTS kalut posting? Patut buat xtau...PM Japan....University Oxford jemput orang nyanyuk nie beri ucapan....patut CTS report kat Duta Jepun dan Britain....jangan dijemput orang nyanyuk nie....hahaha....

# najib dah pukul gendang, mulalah pecacai dan pendedak joget lambak,  kita tengok je lah,  tak kan nak layanzzzz.. 

Anonymous said...

Awat hang yang kalut.? Hik5

Anonymous said...

sebenarnya negara barat suka sangat madey kutuk malaysia...sebelum ni susah nak dapat si kitol era moden...nah rezeki datang mengolek
demi legasi ...demi boboiboy kutuk mesti kaw kaw
mana la tau boboiboy jadi PM ke7...boleh madey adjust

Anonymous said...

Najib tak buat malu dengan mat salleh...dia cuma merompak...hi3...

Anonymous said...

Kalat ape nyer...hang yg kalut nyibok...hihihi..

Anonymous said...

Hang buat temberang...hang bukan orang barat...bontot gelap...

Anonymous said...

sia2 jer awek aku si izah tu mengadap madey kat london ari tu...lidah pusing2 sat cakap lain pas tu cakap lain...
takpe la sayang...org tua mmg cam tu

hihihihihi

Anonymous said...

.

Antara legasi Uturn dan PH: pilihan adalah di tangan masing2.

Plus punya pasai LGE akan batalkan tol yakni wang rakyat akan digunakan untuk ambil alih Plus.

IP punya pasal pembangang akan beli IP guna wang rakyat supaya rakyat tak perlu bayar bil elektrik pada kadar tinggi.

PH punya pasal, PH akan jual Putrajaya secara timbang kati dan mereka akan mentadbir di belakang tabir jer?

Dlm kata lain, legasi 22 tahun akan lenyap semalaman kalau Dinasti Kim dapat kuasa.
.

Anonymous said...

Penubuhan RCI utk menyiasat kerugian forex BNM memang merunsingkan Mahahtir ,tapi kenyataan PM Najib yg nampak keras lebih menambah kerunsingan,bukan saja Mahathir ,malah mereka yg lain yg di jangka terlibat ,seperti TSMNY,Diamadiam,dan Anwar Ibrahim sendiri.Itulah sebabnya saya katakan ,jangan hairan kalau sedikit masa lagi,Mahathir akan Uturn menyokong PM Najib pula ,kerana ketakutan,dgn harapan PM Najib akan buat sesuatu yg lebih lembut,sepertimana dgn hasil siasatan RDI IC Biru dan RCI hakim korek-korek.

Kalau di lihat kenyataan PM Najib ,RCI kali ini tidak akan terhenti setakat lapuran RCI saja ,tapi akan di teruskan dgn pendakwaan terhadap mereka yg di dapati bertanggung jawab.Bayangkan kalau ianya berlaku,kemudiannya SPRM atau BNM akan mebekukan semua harta org yg terbabit seperti Diamdiam,TSMNY dan Mahathir sekeluarga.Hancur.

Anonymous said...

Biar lah saya zalim pada satu orang daripada saya zalim pada seluruh rakyat malaysia.
Saya tidak rela negara ini mempuanyi seorang PM yang mengamalkan hubungan sejenis.
Lebih kurang macam itu lah bunyi cakap Madey semasa dia memecat, menangkap, menzalimi dan mencampakan
Anwar ke dalam penjara.
MUDAH NYA MADEY LUPA.SAMA ADA ORANG TUA INI SUDAH NYANYUK TAHAP GABAN ATAU PUN SEMEMANG NYA DIA NI BAPA SEGALA PEMBELIT, PEMBOHONG, PENIPU DAN PENYAMUN.

Anonymous said...

nak sangat kan ...ha dapat
lepas rci forex..rci misc..rci bmf..rci perwaja..rci proton..rci memali..
tu semua tunggu giliran...all out
doa arwah ustaz fadzil dimakbulkan..alhamdulillah

Anonymous said...

Penyokong Mahahtir langsung tak nampak ada yg rasa belas kasihan kepda beliau,mereka terus berseoronok mengapi api kan Mahahtir dan menggalakan Mahahtir ,tanpa menyedari betapa beratnya apa yg bakal di tanggung Mahahti.Susah payah Mahahtir menaggung malu kerana sering menukar nukar pendirian dan menjilat ludah sendiri ,langsung tidak mendapat simpati penyokong.Sekiranya Mahahtir terkurung di Sg Buloh ,apa yg mereka boleh lakukan?.Sanggupkah mereka menggantikan Mahahtir ,jika boleh.Bagaimana pula jika harta benda Mahahtir & geng turut di sita,adakah mereka sanggup menggantikannya.Jumlah US 10 billion juga sudah di sebut secara tegas dalam kenyataan PM Najib ,ini bererti jumlah inilah sekarang yg di dapati oleh Pasukan Khas yg membuat penyiasatan awal.Jumlah ini nampak agak 'rasmi'.,kerana JK tersebut sudah menemubual beberapa orang yg adakaitan dgn BNM ,termasuklah bekas Gobenor BNM.

Anonymous said...

Ayahdey....ayahdey buat lawak raya ke? 10 hari kat london terbelit otak...kejap sokong pusing pungkoq lain pulak
cakap...muda trang tang-tang baru 29 thn...pusing jgn xpusing ayahdey...hidup hanya sekali...biaq tunggin terbalik...

Anonymous said...

Bulan julai ni genap 2 tahun janji najib nak saman wsj. Bukan u-turn lagi dah..ni tipu namanya. Hehe

Anonymous said...

Kau pulak bangga bontot babi..kiki

Anonymous said...

Kalat..?? Kalat ape jing..bahasa baru dari kandang babi ke..? Kiki

Anonymous said...

Meroyan pulak hanjing pakatoon bodoss ni..hihihi

Anonymous said...

Hanjing pakatoon bodoss komen nak cukupkan kouta tulang babi je ke..?
kikiki

Anonymous said...

Anus 847
try lagi la yg power sikit
senak perut oiii...

hahahaha

Anonymous said...


Bukan nak saman lagi... Tapi nak subat terus ke penjara reporternya.

Anonymous said...

Belum akhirat dah merasa neraka dunia, kan gitu?

Anonymous said...

Apa2 pun bn/umno yg terbaik kerana Najib belum dibicarakan, jadi masih tak bersalah kan, dan Dr. MAHATHIR pula dah jadi sasau sat2 u-turn, tu pun tak boleh fikir, jadi aku akan undi bn/umno juga he he he.

Aku Bijaksana said...

Madey ingat kalau dia berkeras dan menggertak PM, PM akan jadi lembut mengalah krn takut dimalukan dgn dakwaan2 palsu yg disebarkan keseluruh dunia. Rupa2nya tidak malah segala kemungkaran pentadbiran dia selama 22 thn tu pulak yg dikorek sedalam2nya (atas 'permintaan'nya sendiri! .. bersebab dari egonya yg terlalu tinggi).

Apa2 pun Madey kenalah terima hakikat krn itu yg dia mintak, dan dia juga yg buat keputusan utk mengganggap PM sbg musuh utamanya. Maknanya antara Madey dan PM kesudahannya, sorang akan tersungkur kalah dlm kehinaan dan hanya sorang saja yg akan terus berdiri megah, meraikan KEMENANGAN.

Anonymous said...

mmg lumrah mamaq tongkang kerala
berpusing2 cakap mcm keling pundek

Anonymous said...

Hahsha..rantai berlian pink palsu...2.6 nillion palsu...tapi tak sekor pon berani bantah dan cabar foj..biaksana pon palsu...bodos original...

Anonymous said...

Kenapa tak dakwa terus di mahkamah?...Ah Pandir mesti dakwa punyer...Najib tak yakin dakwa di mahkamah?...mula2 pasukan siasatan...lepas tu RCI...tak buang masa?....kalo tepot polis dah masuk mahkamah...hihihihi...sibodos terkinja2....

Anonymous said...

Ah pandir rampas kuasa hakim...boleh laa ko main wayang...

Anonymous said...

tahun 98 aku dah cakap mamak kerala belit2...ko yg degil mao sokong jugak...sekarang ko plak u turn...hik..hil...munafik bodos...

Anonymous said...

Najib tau malu ker?..seluruh dah tau najib merompak laki bini...jadi bahan lawak antarabangsa...macai terus membela perompak...

Anonymous said...

Ko sokong najib prompak tak masuk neraka?...sokong kemungkaran boleh masuk syurga...hihi..

Anonymous said...

RCI tu mahmakamah?...boleh jatuh hukum ker?...

Anonymous said...

macai bengap madey dah mati akai..tk tau nak poosing ku mana dah..
tak malu je terpaksa keluarkan isu belian pink bagai...yg cipta isu ni pun dah lama senyap..settle kes luar mahkamah

Anonymous said...

ahh..skrg baru la nak hebuh
pesal 98 dulu ko tak mekak...takut ISA???
siapa yg munafik skrg ??

Anonymous said...

Kat Mesia ni apa yang pembangkang cakap semuanya tak boleh pakai. Contohnya selama 22 tahun pembangkang melalak dan merengek kat Madei tapi sampai sekarang Madei masih sihat walafiat. Makanya ini adalah bukti bahawa apa yang pembangkang cakapkan sebenarnya tidak ada impak zahie dan batin sama sekali. Akhirulkalam, kalau lalakan dan rengekan pembangkang diabaikan, anda boleh hidup selama 100 tahun! Wakakaka.

Anonymous said...

Kan dah cakap Pkr akan kena kencing.

Anonymous said...

Bodohnya 'pelanduk' kalau maafkan 'perangkap' kerana tak mungkin perangkap akan memaafkan pelanduk. Bootdohnya.

Anonymous said...

Ingatkan Unmo adalah penyambung LEGASI selamanya tapi dalam sedar tak sedar rupa-rupanya PH (pembenci legasi) adalah penyambung legasi seterusnya. Nampak lawak tapi bener. Muahahaha

Anonymous said...

Ko bodos tak faham...98 lagi dah cakap ...bobodos...nak tutup malu konon tu...
..

Anonymous said...

Haha temberang setel luar mahkamahm....mahkamah bapak ko?..

Anonymous said...

Tapi dalam sedar rupa2nya kau adalah penyambung taik ph seterusnya. Nampak pelik tapi benar. Muahahaha

Anonymous said...

kena kencing dan kena berak.

Anonymous said...

pembangkang mudah dibodohkan dan ditaikkan oleh mahataik..he he he

Anonymous said...

Hakikatnya 'pelanduk' tu adalah 'taik' yg mudah diperangkap masok kedalam tong taik madey hahaha..

Anonymous said...

cakap bisik bisik kat kedai kopi bole la....

Hahahaha

Anonymous said...

nampak sgt ko ni kunun celik it.. harammmm
ko tau ke cik siti piji melutut mintak tarik saman
legasi belian tu la yg ko pakai skrg...tak malu ke
benggap...buta perut

Anonymous said...

oii anus 1223...
surf dulu tenet sebelum meroyan..bikin malu piji sotong lah

Hahahaha

Anonymous said...

dalam kecewa sebenarnya aku kesian dgn tun...
mmg nampak sihat tapi dah tua..nyanyuk..amnesia
hadirnya dalam pentas politik berikan kelebihan dan kekurangan pd parti berbeza...
Tun ibarat longgokan peluru pada BN...setiap tindak tanduk tun sangat ditunggu untuk backfire PH sendiri..
Pada PH... tak tau lah berapa lama sanggup tahan sakit menatang biawak hidup...makin lama makin banyak kerosakan yang tun bawak....

Anonymous said...

Kes Jho lok belum bicara tapi ABU sibuk rampas tugas hakim kat AS. Rakyat dah nampak wayang ABU. Bie2.

Anonymous said...

Baru dakwa dah teruja... ini ejakulasi pra matang namanya. Kik3.

Anonymous said...

Biar lah saya zalim pada satu orang daripada saya zalim pada seluruh rakyat malaysia.
Saya tidak rela negara ini mempuanyi seorang PM yang mengamalkan hubungan sejenis.
Lebih kurang macam itu lah bunyi cakap Madey semasa dia memecat, menangkap, menzalimi dan mencampakan
Anwar ke dalam penjara.
MUDAH NYA MADEY LUPA.SAMA ADA ORANG TUA INI SUDAH NYANYUK TAHAP GABAN ATAU PUN SEMEMANG NYA DIA NI BAPA SEGALA PEMBELIT, PEMBOHONG, PENIPU DAN PENYAMUN

t.m said...

Apa nii ryezall.. Dulu ilove pm tapi sekarang ilove zahid plk..nk lwn toke zaid nii..siap warning tun lagii..kahkahkah.. Tk sabar nk tunggu pru yg dijangka selepas sambutan kemerdekaan..umno bn tumbang aku cari ko dulu ryezall...✊✊

t.m said...

SAYA AKAN SENTIASA BERDOA UNTUK KESTABILAN ANDA, MALAYSIA

Apa yang telah berlaku kepada negara yang saya hormati? 

Sebuah negara yang dahulunya saya bangga untuk memanggilnya sebagai rumah saya. Sebuah negara yang saya berdoa untuk kestabilan. 

Apa yang telah berlaku kepada sahabat kesayangan ku, Malaysia? Saya berharap suatu hari nanti, anda akan kembali pulih semula. 

Pada hari ini saya berada di sebuah negara di mana Rasuah telah menjadi sebuah budaya. 

Sebuah negara di mana media melindungi rasuah dan menjadikan orang-orang yang tidak bersalah sebagai mangsa untuk menjual cerita. 

Orang yang kurang berpendidikan sentiasa ditipu, dimanipulasi oleh sistem dan diperas. Ia telah menjadi tempat di mana orang kaya semakin kaya manakala orang miskin semakin miskin. 

Sebuah tempat di mana rakyat tidak lagi menilai dengan fakta, tetapi menghakimi berdasarkan persepsi tentang apa seseorang memakai atau katakan. 

Di mana yang berlakun dan individu yang hipokrit dipuji sebagai hero manakala yang pemberi sumbangan dan mereka yang berdedikasi kepada yang baik diabaikan dan dianggap sebagai penjahat. Dimanipulasi oleh gambar-gambar yang mereka lihat. 

Ia telah menjadi tempat di mana ahli-ahli politik mahu menjadi selebriti dan ahli sukan. Di mana seseorang yang tidak boleh menunggang kuda atau bermain polo boleh dipilih untuk mewakili negara. 

Di mana individu yang tidak menjalani latihan ketenteraan yang sebenar boleh menjadi seorang Jeneral. Sebuah negara di mana institusi perlahan-lahan kehilangan identitinya.

Pemimpin yang berpura pura dengan apa yang mereka pakai, tetapi di sebaliknya, memaksa kerajaan untuk menggunakan wang rakyat untuk membayar jet peribadi mereka. 

Sebuah negara di mana bangsa saya sendiri telah melupakan sejarah, warisan dan budaya kita. 

Sebuah negara yang meninggalkan budaya tradisi tempatan kita seperti  pakaian tradisional kita dan sebaliknya memilih memakai pakaian campuran budaya asing, kononnya ingin menjadi seperti orang Arab. 

Tempat yang dicemari oleh sifat cemburu dan iri hati. Tempat di mana anda boleh membeli pangkat dan kini pangkat-pangkat tersebut telah kehilangan nilainya. 

Ada yang memilih untuk berdiam kerana mereka sendiri mempunyai agenda mereka yang tersembunyi. Sementara masih ada yang seperti saya yang memilih untuk bersuara kerana bimbang tentang apa yang akan berlaku kepada anak cucu-cicit kita dan generasi masa akan datang. 

Sebuah negara di mana ramai individu ingin menjadi ahli politik untuk kepentingan peribadi mereka dan tidak lagi percaya kepada tugas untuk berkhidmat kepada rakyat dan institusi kita. 

Di mana Penafian dan kejahilan telah menjadi panduan hidup. Di mana penipu memperoleh lebih banyak kuasa. 

Di mana Kebenaran sering diabaikan dan pembohongan diiktiraf sebagai pengakuan. 

Kehormatan, kesetiaan dan kesungguhan tidak lagi wujud. Apa yang telah berlaku kepada kamu sahabatku? 

Walaubagaimanapun, janganlah kau risau, kerana masih ada beberapa yang masih belum kehilangan harapan. 

Masih terdapat beberapa yang sanggup berkorban demi generasi masa akan datang. Beberapa yang akan mengubah sesuatu dari dalam. 

Anonymous said...

6:25, citer mcm ni ko komen dlm blog pro-Pakaton aje, pasti semua yakin dan percaya 100%. Kalo ko tulis dlm blog pro-BN, takkan ade yg percaya. Membuang masa ko aje.

Dlm blog pro-Pakaton, kalo ko tulis Madey adalah jelmaan dewa atau wali suci apa pun, semua akan percaya. Kalo ko tulis LGE jelmaan dewa cina pun semua akan yakin. Kalo ko tulis cakap LKS seumpama wahyu suci dari dewa kayangan pun akan ada yg percaya. Begitulah bila Anuar dikatakan sbg 'anugerah tuhan atau dewa' pun semua penyokong pakaton akan tersenyum gembira.

di blog pro-BN ko kata BN akan kalah PRU, bunyinya mcm ko cakap utk percayakan org lain 'kuda boleh terbangkan ko keawan utk jumpa dewa Yesus bagi menerima arahan bagaimana nak selamatkan Malaysia'. Tak langsung ada lojiknya .. cian ko.

Anonymous said...

wow. penyokong tegar pakaton bersajak dan bersyair indah dlm alam fantasinya yg begitu indah baginya .. jadilah ia satu makhluk yg tidak berpaksi pada realiti dan tidak berpijak dialam nyata ..

Anonymous said...

kesian ...pakartun bicara tentang rasuah.. kronisme..pecah amanah.. sex..sampai terlupa dalam rumah sendiri langsung tak kedapatan cermin ..hanya berpandu air di kolah untuk cerminan diri....sadis ya amat

Anonymous said...

Dipendekkan cerita bn/umno yg terbaik, aku akan undi bn/umno juga hehe he he bye2 pembangkang he he he

Anonymous said...

TMJ prihatin dengan suasana negara dibawah kepimpinan najib...

Anonymous said...

Dlm dunia memang umno yg terbaik...PM pegang rekod dunia 2.6 billion dlm akaun pribadi...

Anonymous said...

kesian pakatan taik...hnya berpandu ayer taik dlm tong taik untuk cerminkan diri..kesian..huk huk huk..

Anonymous said...

Bye2 pakatan taik...he3...hanyut menuju lombong tahik bersama sitahik 7:59...ha3...taik2 menggelupur menuju kehancuran dlm kegelapan...hu3

Anonymous said...

Membaca tulis Dr Murad,bekas Tim Gabenor BNM ,rasanya Mahahtir & geng memang berada dalam keadaan gawat dan masa depan yg sangat kelam.Ini bukan tulisan seperti SR yg sentiasa mengabil dari 'sumber yg tidak dapat di dedahkan','lapuran penyiasat yg tidak di namakan dsb,tapi tulisan orang dalam yg mengambil alih kedudukan salah seorang pemain forex BNM berkenaan.jadi sudah tentulah apa yg beliau tahu sangat berintergiriti ,sangat tepat dan sangat boleh di percayai.Lojik lah kalau PM Najib kata ,Mahahtir dalam keadaan penik dgn penubuhan RCI.Nampaknya tak ada siapa lagi yg boleh menyelamatkan mereka dalam skandal ini,biar pun Anwar memihak kepada beliau,kerana keterangan Dr Murad lebih berkredibeliti dan bakal di sokong oleh bukti bertulis dari BNM yg bakal di gali.Malahan silap langkah memberi keterangan palsu Anwar akan terperangkap sekali.

Apa kata penyokong Mahathir ,bagaimana caranya nak selamatkan Mahahtir ,atau nak biarkan saja beliau tersungkur dgn penuh aib?.Apa yg boleh kau orang buat sekarang?.Jangan hanya baca SR tapi bacalah berit dari lain-lain sumber juga ,supaya kau orang tidak tersungkor tanpa sedar.janga sibuk makin hamun orang tapi bos sendiri terperangakan nak masuk lubang terkubur kau orang tak sedar.

Anonymous said...


Hai lama sungguh ko beraya dg keluarga ko kat London Tun, dah tak ingin pulang melihat penyokong2 kamu ke?. Mereka rindu melihat kamu termasuk bekas TPM kamu dulu.

Anonymous said...

ada yang menganggap diri sendiri merak dari kayangan

Anonymous said...

Ted gunong taik tuka la nama ape pun tetap bau taik babi...kikiki

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates