July 9, 2017

8 Buruknya Perangai Setiausaha Agong DAP Persendakan Kematian Karpal Singh Dalam Isu Pemilihan CEC



Bagaimana pihak luar ingin menghormati pemimpin-pemimpin DAP sekiranya pemimpin-pemimpin DAP sendiri mempersendakan Mantan pemimpin mereka terutama yang telah meninggal dunia?

Bayangkan Mantan Pengerusi DAP yang telah meninggal dunia dimomokkan dan dipermainkan dalam isu pemilihan Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP oleh Setiausaha Agong DAP sendiri dan Lau Weng San.

Joseph Lim Guan Eng dipetik berkata, "
He is no more, so are we to go ask Karpal Singh to come back to cast his vote?"
Manakala Lau Weng San pula menulis di laman media sosial, 
Its ridiculous. Are we going to put back the name of the late Karpal Singh on the ballot paper? What if he is elected into the CEC accidentally?
Bagi menjawab soalan bodoh daripada kedua-dua pemimpin bebal DAP di atas senang saja. Untuk terpilih di dalam pemilihan CEC, setiap perwakilan mesti menandatangani borang pencalonan terlebih dahulu. 

Mungkin Lim Guan Eng dan Lau Weng boleh menghantar borang berkenaan melalui e-mail, Whatsapp, Telegram atau masuk sendiri ke dalam kubur untuk mendapatkan tandatangan Karpal Singh. 

Kedua, nama Karpal Singh tidak ada salahnya kalau berada dalam senarai kehadiran 2,576 deligasi dari 865 bahagian seperti dalam senarai tahun pemilihan 2012. Soalnya sama ada Karpal Singh akan datang atau tidak, itu soal lain. Kalau tidak datang, catatlah sebagai deligasi tidak hadir. Kalau datang, sendiri mau ingat lah.

8 comments:

t.m said...

Sudahlah ryezall.. Nii semua sandiwara umno jerr..fobia sgt dgn dap..i lap u zaid komedi..kikikikikiki..😁😁😝😜

Anonymous said...

Entry bodoh...paham ke aper maksud lge?...hari2 mao posong jer..

Anonymous said...

Kalo CTS cedik dah lame CTS jadi menteri....hik3...

Anonymous said...

ayoyoo proot.. orang sudah mati kalo tarak syok main main wooo.. serupa lu punya bapak mati jkkk pigi kubur tanya minit mesyuarat cec lepas..ada syok ka...tarak kan..
baik lu sound lu punya apek..tak baik la itu macam

Anonymous said...

Mao posong tarak..mao tse tung ada

hahahaha

Anonymous said...

Bayangkanlah apa akan jadi kalau DAP berjaya mengambil alih Putrajaya,sudah tentu tidak ada peraturan atau undang-ubdang yg akan mereka patuhi.Mungkin juga Perlembagaan Negara akan mereka bakul sampahkan sekiranya ianya tidak bertepatan dgn kehendak mereka.Sekarang saya sangat percaya apa yg di katakan oleh Sdr Ghazli bekas ahli DAP ,mengenai matlamat DAP untuk mengubah banyak perkara yg melibat ugama Islam ,sistem beraja ,keistimewaan bumiputra dan sebagainya,jika mereka berkuasa.Nampakanya Sdr Ghazali buka mereka reka cerita,misalnya berkaitan menggunakan Melayu utk skrew Melayu,ianya sudah terbutki juga.Namun masih ramai Melayu yg sanggup di pergunakan utk skrew Melayu termasuklah Mahahtir dan Anwar .Nasib lah Melayu,kalau masih tak nampak.Akhirnya nanti akibanya tanggung lah sendiri.

Anonymous said...

Hidup lagi mangkuk kentut ni

Anonymous said...

Gone End sudah sasau..satu persatu perkara butuk berlaku ke atas dirinya
banglow terlajak murah..kes belum didengarkan di mahkamah asyik2 tangguh...takut k
Terowong terlajak mahal..padahal baru buat kertas kerja dah habis ratus juta..pelik kan
Tanah yang berharga jual kat kroni harga terlajak murah...apa ke jadahnya ingat tu tanah bapak dia k
Kata Penang maju dibawah pimpinan Dap..habia semua cukai dinaikkan terbaru tarif air...belin ngn Kedah ciput jual kat rakyat Penang..mmg sebiji mcm Singapore..
Akhir sekali Ros suruh buat pemilihan dan undian baru ada berani k tokong
Itu balasan kat orang yang suka aniaya hidup oramg lain.Allah bayr cash
INGAT makcik pakcik kena halau dari kampung mereka yang paling dingati Kampung buah pala

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates