July 4, 2017

227 4 Julai Tarikh Ahli Politik Pembangkang Berjanji Untuk Bersara, Skrip Lama Daa ...


4 Julai selalunya akan dikenang sebagai hari kemerdekaan Amerika Syarikat. Di Malaysia, tarikh 4 Julai akan dikenang sebagai ahli politik pembangkang bersinetron untuk meletakkan jawatan.

4 Julai 2012, Ketua Umum (KETUM) PKR berjanji akan menimbang untuk meletakkan jawatan sekiranya pembangkang kalah dalam Pilihan Raya Umum (PRU) ke 13. Seperti biasa sejak merdeka, pembangkang kalah dan Anwar Ibrahim kekal menipu tidak meletakkan jawatan.

4 Julai 2017, Penasihat Diktator Seumur Hidup DAP turut menimbangkan untuk meletakkan jawatan dan bersara daripada politik, ekoran ketika ini parti DAP dikatakan kononnya berdepan dengam ancaman diharamkan menjelang PRU14 yang akan datang.

Seperti Anwar Ibrahim, ini semua cakap-cakap lidah tidak bertulang. Selepas parti DAP kalah teruk dalam PRU14 yang akan datang, Lim Kit Siang akan tetap kekal sebagai Penasihat Diktator DAP selagi beliau tidak mampus.

227 comments:

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 227   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Baru timbang bukan janji ato sumpah...timbang pakai dacing BN senget...

Anonymous said...

Najib janji rakyat didulukan...tol tak naik harga barang tak naik subsidi dikekalkan...rakyat dihulukan...sampai lah masa dan ketikanye najib dan umno dihulukan plak...

Anonymous said...

Anwar Al Jubori nak Pencen....jangan harap laaaaa.....

jho low said...

Hidup khairulryezall! LAWAN TETAP LAWAN!

johari ishak said...

BENCIKAN DAP SENJATA TERAKHIR UMMO DAN PAS
Satu satunya isu yang digunapakai sebagai senjata tunggal oleh umno dan pas untuk menakutkan segelintir orang Melayu adalah Dap yang anti Melayu dan anti Islam - tujuan mereka bukanlah sangat nak selamatkan apa apa (setakat dibibir tu adalah) tetapi lebih kepada nak kepung sisa baki Melayu sudah tidak terlepas kepada pembangkang.

Tiada isu lain yang lebih berkesan dari ini, fitnah Tun sudah tidak begitu menjadi malah Tun terus mendapat sambutan sokongan, isu camputangan luar juga tidak dapat membodohkan rakyat, sogokan projek dan peruntukan juga rakyat sambut dingin.

Sikap anti cina secara umumnya akan menjadikan PAS akan gagal untuk mendapat satu undi pun dari non muslim dan umno akan dapat sedikit undi melalui mca dan mic.

Jadi kenapa beria ia sangat umno dan pas menanamkan semangat kebencian kepada dap hakikatnya calon mereka tidak akan bertembung pun dengan calon DAP (?)

Strateginya mereka sekadar mahu pastikan pengundi Melayu turut membenci komponen parti Melayu yang berkomponen dengan DAP seperti PKR, AMANAH dan BERSATU. Segelintir mungkin terpengaruh tetapi majoritinya tidak lebih lebih lagi umno dilihat begitu buruk dengan kepimpinan sekarang, begitu juga pas yang turut menjalin ikatan sumbang.

Lebih teruk kali ini, calon mca dan mic yang akan bertanding di kawasan undi Melayu jadi penentu tidak akan mempunyai apa apa lagi harapan untuk menang.

Umno akan hilang lebih banyak sokongan orang melayu berbanding PRU2014 dan akan undi paling merosot di kalangan bukan melayu.



# Kupasan lanjut tentang benci DAP akan terus ditangkis dari masa ke semasa.

Anonymous said...

Parti Cap Munge dah Nak Monopos....si Hamidah Osman sedang bergasak ngan Sidek Segaraga.....sebelum PRU dah nak Melingkoplah tu.....

Anonymous said...

Marah betul si DAIM ngan si Sidek Segaraga ni....apasal haaa....sampai kata "Bloody Pool"....macai tahutak.....Uhuk...Uhuk...Uhuk...Si Midah suruh budak Sidek ni letak jawatan .....kesian macai...tu pasal MADEY dok nangis-nangis kat Kota London memikirkan nasib Parti tenag do me LAYU tuuuuu....

Anonymous said...

Parti DAP dengan masalah nye...Parti cap Munge dengan masalahnye....nak harap Parti Mat Sabun...Amanah tuuuuu....Amanah sangat keeeeee.....sebelum PRU nak Melingkop la tuuuuu.....

Anonymous said...

Umno hidup dengan isu perkauman..

Anonymous said...

Zahid kj dengan masalahnye hingga tak bersuara bela najib...

Anonymous said...

Kuat ko temberang...

Anonymous said...

umno berharap DAP jadi talian hayat untuk terus hidup...

Anonymous said...

12.19 kuat kau temberang

Anonymous said...

Ade zahid dan kj bersuara bela najib dlm kes saman doj siri 3?...hihihi...bengong ko ni..

Anonymous said...

Woii..jawab la woii..hanjing pakatoon bodoss tengah kebulur tulang babi tu..kikikiki

Korang tak nak tolong ke hanjing2 pakatoon bahalul cukupkan kuota claim tulang babi.. Kikiki

Anonymous said...

Woii..jawab la woii..hanjing pakatoon bodoss tengah kebulur tulang babi tu..kikikiki

Korang tak nak tolong ke hanjing2 pakatoon bahalul cukupkan kuota claim tulang babi.. Kikiki

Anonymous said...

ko la yg bengong mengong .. nak bela camane kalo tak de saman..
gilo apo...

Anonymous said...

12.46 hanjing gila...hahaha..tak tau ape soklan suruh dijawab...di serawak dah 2 orang mati kena hanjing gila...hanjing ni hanjing gila babi....ahak...ahak...ahak...
Hari ni jho lo balik shanghai...hanjing ni jadi gila tak dapat jilat jubo jho lo..taik jho lo dah masuk otak hanjing ni...tak de obat lagi....hehehehehehehe..

Anonymous said...

http://www.amenoworld.org/2017/07/rahsia-presiden-amanah-sewaktu-bercuti.html?m=1

Anonymous said...

Mereka jahat atau kita yang bebal?
Abu Dhabi, AS, Singapura berkomplot jatuhkan kerajaan Malaysia?
27 Jun 2017 | RAJA KAMARUL BAHRIN SHAH

Raja Bahrin Shah

Banyak kenyataan telah di buat tentang pengumuman Siasatan DOJ Amerika ke atas MO1 dalam isu 1MDB. Ada yang meminta kerajaan Malaysia mengambil tindakan sepatutnya untuk mendapatkan kembali hasil yang dikatakan hak rakyat Malaysia yang telah diselewengkan.

Ada juga pihak pemerintah serta ahli kerajaan dan penyokong dari golongan awam dan juga para penasihat agamawan yang menafikan tuduhan serta meminta tabayun dahulu.

Sememangnya tabayun itu dituntut oleh Islam tetapi pihak yang menuntut bertabayun itu mestilah juga berbuat perkara sama pada siasatan dan tuduhan itu. Tabayun mestilah datang dari semua pihak untuk membuat kesimpulan yang tepat dan adil.

Dakwaan kuasa asing Amerika hendak menjatuhkan kerajaan Malaysia mesti dikutuk sekeras kerasnya jika ianya benar, namun perlu diketahui bahawa bukan hanya Negara Amerika sahaja mengambil tindakan undang-undang sedemikian rupa ke atas Malaysia, negara seperti Abu Dhabi, Singapura, Switzerland, Luxembourg, Hong Kong dan beberapa negara Eropah juga mengambil tindakan yang sama seperti Amerika. Adakah Negara Arab, Eropah, Asean dan Asia.

Kesemua ini pun berhasrat menjatuhkan kerajaan Malaysia juga? Perlu diingat kesemua negara yang disebut merupakan Pusat Kewangan Dunia terkemuka dimana reputasi perniagaan kewangan dan Bank mereka dihormati dunia termasuk oleh Malaysia.

Kalau tindakan mereka salah, maka Malaysia akan mengambil tindakan undang-undang ke atas mereka yang sekaligus mampu merosakkan nama baik sistem kewangan serta bank mereka. Maka persoalannya, apa motif negara yang lebih kaya dari Malaysia hendak menjatuhkan Malaysia ?

Abu Dhabi, Singapura dan Switzerland, selain dari Amerika, telah menutup beberapa Bank utama yang besar dan menangkap serta menghukum beberapa tokoh Bank - Kewangan dalam kalangan rakyat mereka sendiri kerana isu 1MDB.

Anonymous said...

sokong DAP dapat 999thn dari 99thn. melayu menyerongin jer la....

Anonymous said...

12.23...tak membaca rupanya.

Anonymous said...

Woii..jawab la woii..hanjing pakatoon bodoss tengah kebulur tulang babi tu..kikikiki

Korang tak nak tolong ke hanjing2 pakatoon bahalul cukupkan kuota claim tulang babi.. Kikiki

Anonymous said...

Amarika tu dah berpuluh2 tahun bersalah ... Duk bersekonkol dg dajal yg membunuh umat Islam... Bila PBB cuba mengutuk dajal tersebut si Amrika mem Vito cadangan tersebut dg perbagai alasan yg tak masuk akal... Sian org yg masih tak sedar.

Anonymous said...

Itu pasal LKS perlu segera mansuhkan DAP

Anonymous said...

Nak jawab untuk apa kpd ppbm, parti yg sedang nazak.... Duk tunggu sakarattul maut saja. Ketua korang pun dah lari ke loondoon takut kena gari.



Anonymous said...

Sorry silap org

Anonymous said...

Aku suke je tgk macai bodoh sombong penjilat TonTaik mcm matgobok dn eri pondan kaki carut tu meletihkan diri dlm kandang CTS..pong pang2 kt sini..

Realiti kt luar tkde seorang pn spnjg majlis Aidilfitri aku join ckp2 pasal.bende khurafat imdb ni.. Msg2 enjoy dgn majlis2 hari Raya..

Xseperti musim pru lalu..kehangatan ejen2 pakatoon mnyebarkan kebencian pd umno bn di mjlis2 awam dgn selitan cerita2 bencikan krjn.. Itupun pru13 umno bn dn najib kekal memerintah Alhamdulillah..

Kini rakyat telah sedar.plg mngecewakan TonMaderrr sokongan akr umbi di Kedah sendri mula meleset teruk.

Kwsn Jerlun sendiri dijngka Boboi 50-50 tumbng. Jitra belum pasti..Sungai Petani kwsn Abg Joe pengampu Nuar.. Celahna chap.munge nk bina kubu?? Di mana skrg ni kubu kuat chap munge..??

So berseronoklah macai dlm kandang CTS.. umpan CTS mmg bgus untuk menjinakkan anji ng2 liar berpenyakit Rabies Pakatoong.. Skdr nk mnyindir bodoh matgobok dn maki carut si Pondan Eri.. Tkde mkna laa.. Hihihi.. Hgpa letih sendri le meratib bodoh dlm khayalan sendri..

Anonymous said...

Cerita dongeng pesakit2 mental Pakatoong.. Tgk je..baca jgn.. Percaya lg jgn.. Biar mereka kelupor sorg2..

Ikut je resam PM Najib..Insya Allah itu plg berkesan.. Lg mereka menyalak lg kita buat tktau.. Mau bernanah hati..mcm Maderrr.. Trpksa lari ke UK utk tenangkn jiwa di Hari Raya.. Si bakhil yg takut sesen duit harta samunnya dikongsi org2 marhaen..

Anonymous said...

Hahaha...kena batang hidung dongeng ler..kalo dongeng apandir salleh kruak anuar musa puad zarkerusi rahman dahlan dan blogger umno nak bising2 marah dan putar2 cerita2.taj de lah citer raja temberang madey suap doj saman jho lo...hihihi... Cian ko macai 1 mesia bodos...ketandusan idea nak melawan hujjah...

Anonymous said...

Londooon juga si penyamun tua ni lari.. Kenapa x balik kerala.. Sana sedara lg ramaii.. Kikikiki

Anonymous said...

Penyangak Kerala mau raya tmpt high class.. Tukang msk pun tibai duit rakyat.. Cilakak ketua penyangak chap munge.. Kasi talkin cpt.. Pru14 kita gi ramai2 mjlis talkin nnt.

Anonymous said...

Satu lagi macai 1 mesia bodos tak beridea lagi nak berhujjah...penjilat tegar jubo cina jho lo...melayu bodooss...
Aku setuju rakyat telah sedar betapa kehidupan sekarang bertambah perit angkara najib yg membiarkan cina prompak billion bebas hidup mewah....harga barang serba serbi mahal...itu pon parlmen dah luluskan gst untuk mee tiow dan 60 barang makanan lagi angkara najib penindas...cukai hotel untuk 4 bintang saje setelah serawak dan sabah melawan....macai bodos blm sedar diri..

Anonymous said...

Tgk je..bace jgn..percaya lg jgn..soksek soksek macai pakatoong..

Parti nazak chap boboi tggu nk ditalkin Kikiki

Anonymous said...

Lalalaaa... ngionggg...ngiongg... bunyi.mcm.lalat tahik hurung tahik...


Ooooopps... mreka dh dtg...

Kikikiki

Tgk je..bace jgn..percaya lg jgn..soksek soksek macai pakatoong..

Parti nazak chap boboi tggu nk ditalkin Kikiki

Anonymous said...

Kt luar xde org bg perhatian kt mereka..

Boboi tersengih2 sorang2 kt bazar Stadium Darulaman.. Nazak sgguh.. Ex Em Bie partime org wt dono jeee..

Chap munge..Tggu mase nk dikambuss ptutleh TonMaderr lari loondoon..classs gitew.. Raye di loondooonn.. Awwww eriii

Anonymous said...

Bali dan perth tempat ketua macai 1 mesia bodos cari idea bagi mengelakkan perintah mahkamah supaya bentangkan akaun bayaran 9.5 jota kpd peguam mualaf shafei..peguam ternama di mesia.. .mualaf shafeei dah bisu ketaq lutut nak lawan nuar nanti..habis ler jubok mualaf kena liwat dengan nuar dlm mahkamah nanti...hahahahahaha ahak....

Anonymous said...

Najib nazak....pru kali ni umno akan dikuburkan...loyar serawak dah ke london nak kaji hak serawak...lagi nazak najib kena tekan dengan seraawak dekat pru...baru tekan sikit dah setuju batal cukai hotel untuk 3 bintang kebawah....nazak...nazak..hehehe

Anonymous said...

Mula2 nazri bukan main samsing lagi tunjuk eksyen kpd nenteri seraawak...sekarang dah ikut perintah serawak bila muka kena cepuk dengan orang serawak...padan muka...hahahaha...samsing taik koo cing umno...

Anonymous said...

Tak percaya ker kisah madey suap doj hanye citer dongeng umnongok yg upah raja temberang reka temberang..macai 1 mesia canang citer dongeng akhirnye tak laku...saddiq sigaraga dikatakan masuk perangjap bila repot polis..hahahahahagahahahahahahahue..

Anonymous said...

DAP memang suka melayu bodoh pembangkang ni.senang nak cekau. Bks mb perak dari PAS(bekas PAS) bg kat cina pajakan tanah 999 thn, melayu 99 thn.Mana nak cari melayu bodoh mcm tu. Haya ada pada melayu pembangkang sahaja. Ais krim hapuskan kuota diskaun rumah bumiputera di selangor.mana nak cari melayu bodoh mcm tu?? Hanya ada pd melayu bodoh pembangkang sahaja.Bg bukti harga rmh mampu milik kat selangor lebih murah dari negeri lain, jgn ckp ayaq lioq sahaja. Bg bonus 2.5 bln habis senyap melayu bodoh pembangkang sbg upah tutup mulut masalah air tak cukup, sampah tak terurus dan rumah urut dan judi yg melimpah ruah.si ngok fea tu pulak cdgkan agar uitm dibuka utk semua kaum. Mana mak cari melayu bodoh mcm tu. Hanya ada pd melayu bodoh pembangkang sahaja.apadal lulak kl umno bela melayu dikatakan perkauman sdgkan korang bela cina dikatakan pejuang pelbagai bangsa??? Sapa yg tentsng sekolah waeasan yg menggabungkan aliran sklh melayu, cina, dan india dlm satu kawasan utk pupuk semangat perpaduan antara kaum?? Bukan parti yg skrg ni korang sdg jadi baruah ke??? Nak gabung kawadan aje pun bkn nsk hapuskan sklh berbagai etnik. Bodoh sungguh melayu pembangkang. Untunh lks dan lge dpt melayu bodoh pembangkang mcm korang. Tp susahlah nak mng dgn UMNO.

Anonymous said...

Ko sangat ambik berat pasal boboi...kahkakah.... Sayang benor kod boboi....orang lain tak kusah poon...bekas pegawai boboi ngaum nak debat dengan boboi pasal kejayaan biboi pon dah menikus bisu...hehehe

Anonymous said...

PAS dh tunjukkan testimoni jd hamba pencacai DAPig.. Akhirnya apa trjd dn apa PAS dpt? Jd tahik dn PAS pecah teruk..

Biarkan boboi dn pkwe nikagee lalui benda yg sama mcm Hadi kena.. Br hngpa tau langit tinggi rendah.. Tk hbis2 nk cri pasal dgn umno tp.musuh durjana dpn mata diangkt jd teman sebantal

Anonymous said...

Bodoh aku nk bgtau macai mcm.ko boboi tu BENGAP dn xde masa depan dh.. Yg daddy penyamun tua nk push jgk boboi suruh rkyt angkt dia kenapa..

Bodoh mmg xdpt dipisahkan dr macai.. Kekeke kesian aku tgk boboi mcm berok sumbng tersengih2 kasi dedak kt org.. Org wt xtau je kt die..

Anonymous said...

Temberang...umno suke DAP untuk taluin hayat...tak de DAP mati lah umno...kalo betul Umno anti DaP...umno dah haramkan DAP seblm pru yg lepas jerana pemilihan CEC..hehehe...

Anonymous said...

Sekarang lobai pas dah jadi keldai umno plak kerana 90 jita...hihi..tergegeh2 umno beli pas 90 juta...

Anonymous said...

Tgk je..bace jgn..percaya lg jgn..soksek soksek macai pakatoong..

Parti nazak chap munge boboi tggu nk ditalkinkan Kikiki

Mamak outsetbok pon dh surrender xmo jg macai maderr lg.. Korang bile lg?!?

Anonymous said...

Kayer lobai jota2 dapat free... Macai tersembam kena gst...kerja untuk najib siabg malam..hehehe
Jho lo billion free...macai miskin bodoos sampai tua

Anonymous said...

Tgk je..bace jgn..percaya lg jgn..soksek soksek macai pakatoong..

Parti nazak chap munge boboi tggu nk ditalkinkan
Macai sdg pujuk diri.. Mamak liberal syed kebar macai tegar maderr pn dh surrender.. Xsetimpal dedak dibg maderrr..

Kikiki..

Anonymous said...

Tgk je..bace jgn..percaya lg jgn..soksek soksek macai pakatoong..

Parti nazak chap munge boboi tggu nk ditalkinkan
Macai sdg pujuk diri.. Lalalaaaallaa

Anonymous said...

Hangus usd50million duit samun maderr.. Tp impak xde.. Mau x stress bapak penyangak boboi.. Itu psl lari jauhke looondoonn cr ktengn... kikiki

Macai ternganga mulut tggu najib ditngkap.. Kikiki tgk2 Trump pon hentam doj.. Hangusss 50 joootaaa dolarrr doit madirrrrr

Anonymous said...

Tgk je..bace jgn..percaya lg jgn..soksek soksek macai pakatoong..

Parti nazak chap munge boboi tggu nk ditalkinkan
Macai sdg pujuk diri.. Ngiongggg...ngiongggg.. Lalalalaaa..

Anonymous said...

Ko ade masa depan?...hihihi..

Anonymous said...

Bro Cts Keyrizal.. Tlg sediakan lg byk KANDANG utk biawak2 madiirr berseronok disini.. Kasiaann mereka xlaku duar sanaa..

Lgpum khdiran biawak2 ini blh kasi naik ranking blog tuan.. T.kasih

Anonymous said...

AKU BUKAN AHLI POLITIK .. MACAII MADIRRT BODOHH OII! AKU BUKAN CALON PII EMM MCM BOBOI BENGAP TU BODOHH OII!!

Macai biawak mrh tuuu sentuh si Boboi Bengap.. Si botak yg xde mase depan..

Bergayut di celah kangkang daddy penyangak jee...!!

Anonymous said...

Aku pon tengok jugak tulusan ko..hihlkhik..tengok najib nazak...bukan syed kebar jer serender...3 ekor armada trojan umno pon dah serender.....hihihi

Anonymous said...

Knpa jeneral macai tegar MadirrTonTaik si Mamak Liberal Outsedbok Ali Kobar tu dh stop jd penjilat maderr??

Dulu die lh jeneral perang siber madirr?

Jgn2 die pon dpt dedak najib 90 jootaaa jgk ke??? Ayt macai nk bg sedap atii... parti nazak chp.munge bye2

Anonymous said...

Tgk je..bace jgn..percaya lg jgn..soksek soksek macai pakatoong..

Parti nazak chap munge boboi tggu nk ditalkinkan
Macai sdg pujuk diri.. Ngiongggg...ngiongggg.. Lalalalaaa..

Anonymous said...

Ko tengok jer jer laa kete mewah lobai pas...ko tengok jer ler kapal mewah jho lo...ko kan tukang tengok tukang cuci...hik4...ko pajau jete buruk kira dah ok...kan...kan..debab ko bodos...hihihi

Anonymous said...

Hntam najib siang mlm bagai nk rakk

Alih2 ahli mereka lari sekor demi sekor.. Ribuan dh cabut.. Jeneral barua pun dh surrender.. Hebat sgguh dedak najib?? Atau mreka pkt sedar siapa madirr haramjdh tu..

Anonymous said...

Ko dah repot polis nadey sanun?...

Anonymous said...

Patut ppbm dah tutup..

Anonymous said...

Tgk je..bace jgn..percaya lg jgn..soksek soksek macai pakatoong..

Parti nazak chap munge boboi tggu nk ditalkinkan
Macai sdg pujuk diri.. Ngiongggg...ngiongggg.. Lalalalaaa..

Anonymous said...

Mungkin...

Anonymous said...

Macai bodos bersedih...ciannye

Anonymous said...

Sapina perancis bila nk sampai? Fbi dh tgkp najib ??

Anonymous said...

Najib kan king of cash...nak tambah lagi gst kerana akaun jho lo kena sita...

Anonymous said...

Tnpa CTS merempatlah biawak2 madiirrr

Anonymous said...

Najib dah bayar lotar pernancis jangan kluarkan sapina...saman wsj biila nak hantar? Abis selasa...wsj nunggu tiap selasa...hihi

Anonymous said...

Lalaalaaa.. ngionggg..ngiooonggg.. Lololooooo... binatang ape tuu masuk umh kite nii??kikikiki

Anonymous said...

"Kelebihan"pembangkang ialah mereka bercakap apa saja tanpa boleh menunjukkan bukti yg dgn bukti tersebut akhirnya berjaya diheret ke mahkamah. Tak ada daya upaya pembangkang berbuat demikian.Pentas meteka adalah di kedai2 kopi.talian hayat meteka kini ialah "si jantung bateri" yg perlu dicas dari semasa ke semasa. Bukan lawan kita melayu bodoh pembangkang ni. Musuh kita hanya DAP. Tp takdir menentukan utk bunuh babi, kita kena bunuh penjaga kandang babi dulu(melayu bodoh pembangkang). Tp kesian penjaga kandang babi ni pun dok gaduh sama sendiri ttg calon perdana menteri, satu logo utk pru 14. Yg babi pula dok sengeh sampai ke telinga utk sokong melayu terbodoh dalam kalangan melayu bodoh pembangkang.tumpukan usaha kita utk lwn DAP. Penjaga kandang babi ni, nanti dia mampos sendiri pelan mcm yg sdg berrlaku skrg ni. Melayu bodoh pembangkang bkn tandingan kita.

Anonymous said...

Lalaalaaa.. ngionggg..ngiooonggg.. Lololooooo... binatang ape tuu masuk umh kite nii??kikikiki

Anonymous said...

Peneroka felda bodoh. Sendiri tulis sendiri komen.

Anonymous said...

Fbi pon bajib dah batar jabgan tangkap...saoina kes nuar pon najib bayar loyar jugak dengan duit 1 mdb...hihi..

Anonymous said...

Komen bodoh peneroka felda

Anonymous said...

Hahaha
.cian ko merapooo sekarang...abis modal

Anonymous said...

Hahaha
.cian ko merapooo sekarang...abis modal

Anonymous said...

Sejak ada babi melayu ni lh dapig sgt berani smcm buat bnda2 yg zmn Mak Ayah dn Atok kita dulu mreka xbrani buat.

Berani gugat hak Islam dn Melayu, hina pegangn kita, liberalkan Aqidah. Halalkn yg dihrmkn.
Cilaka puak2 kngdng babi pakatoongg najis nih! Lnskp politio rosak dek mereka!!

Anonymous said...

Nacai bidis bukan reti bukti...nacai bodos reti temberang jer

Anonymous said...

Peneroka Felda cerdik sbb tu xbhlol mcm ko jd anjing dapig. Buat apapn angguk2.. Tibai duit zakat pn xpe demi lge..tokong..

Agk2 klu dpt felda mreka samun mcm mna lh ye??

Anonymous said...

Lagi komen bodoh peneroka felda

Anonymous said...

Lalaalaaa.. ngionggg..ngiooonggg.. Lololooooo... binatang ape tuu masuk umh kite nii?? Ooo biawak dapig madirrr

kikikiki

Anonymous said...

Sejak najib jadi pm cina jho lo berani rompak wang jerajaan biliion..dulu ade jugak rompak bank jota2 jer..macai bela jho lo

Anonymous said...

Lalaalaaa.. ngionggg..ngiooonggg.. Lololooooo... binatang ape tuu masuk umh kite nii?? Ooo biawak lendirr madiir

kikikiki

Anonymous said...

Tkkn satu nama tu je ko blh kasi.. Mne blh lawan cine2 penyamun zmn Madirr penyangak dlu.. Ratusan..

Anonymous said...

Mana peneroka felda pegi? Komenlah lagi. Haha

Anonymous said...

Sehak dao perinrah penang melayu dapat mcm2 bantuan..jabatan ugama dapat peruntukan besar tiap tahun..

Anonymous said...

Perompak jgn sebut.. Terase madirr.. MOKHZANI cari najib melutut mntk jgn rci kn rompakan daddy nye..

Anonymous said...

Isa samad kaya raya, peneroka felda makan taik

Anonymous said...

Oeneroka pegi jilat jubo cina jho lo...pagi ni blm jilat lagi...

Anonymous said...

Dgn org sewel mng kite lyn merapu mcm tu.. Lyklah bg macai pakatoong. Apa mau komplen lg

Anonymous said...

Peneroka felda bodoh bagi komen taik

Anonymous said...

Sekarang peneroka dah sedar...hutang tanam semula puluhan ribu jadi pusaka untuk anak2...

Anonymous said...

Lalaalaaa.. ngiongg..ngiooongg.. Lololooooo... binatang ape tuu masuk umh kite nii??kikikiki

Anonymous said...

Cina samun zaman mader ki tak repotvpolis jerana ki tumpang semangkuk...sekarang ko nak tumpang jho lo plak..

Anonymous said...

Felda makan taik

Anonymous said...

Spin ..kah kah kah macai boboi

Anonymous said...

Anjing felda otak besar bijik sawit

Anonymous said...

Tu dia..peneroka felda dari hulu pahang bagi komen sarat dengan taik. Hahahaha

Anonymous said...

Lalalalaaa.. ngiongg..ngiooongg.. Lololooloo... binatang ape tuu masuk umh kite nii?? Ooo biawakk lendirr
kikikiki

Anonymous said...

Jangan lupa siram kubur kakak kau dengan air kencing najib dan rosmah

Anonymous said...

Makan tahik jho lo...jho lo kena saman marah berapi2 doj..

Anonymous said...

Dasar babi melayu pakatoong mmg kje mereka hina org felda org miskin org yg xsoko g dakyh jht mereka.. Perangai mcm haram lgu ni kemaruk nk rkyt undi mereka? Gi terjun lombong ler chaii.. Org gile je dudok dg pakatoong

Anonymous said...

Peneroka felda bidos ni cakap saman jho lo kisah dongeng..

Anonymous said...

Hina ko sorang jer kerana tunjuk bodos bela prompak..

Anonymous said...

Kau marah ke peneroka? Kahkahkah..

Anonymous said...

Lalaalalaa.. ngioongg..ngiooongg.. Lolollooo... binatang ape tuu masuk umah cts nii?? Ooo biawakk lendirr
kikikiki

Anonymous said...

Orang felda muskin ko tak bela pon..sokong najib tindas peneroka felda..

Anonymous said...

Dasar pakatoong..siapa xsokong mreka akn jd musuh dn dihina.. Ptut le ahli makin susut.. Org gile je sokong mreka

Anonymous said...

Gahaha..abis modal..

Anonymous said...

Tinggal seekor je keturunan babi + anjing (bajing) belaan najib nazak di cts ni. Melalak pagi petang siang malam sampai lupa kait buah sawit. Peneroka hanjing namanya. Hahaha

Anonymous said...

Peneroka kaya raya.. Yg miskin tu rkyt asimin jamban.
Bonus tibai dkt satu jutaa..rkyt kelaparan bwh jmbtn die xpduli...

Macai sakit ati yee dgn org felda.. Btw aku bkn org felda.. Ko hina pn xde untonh ape.. Prti nazak munge boboi tggu mase nk dikambus!!

Hohohohoo

Anonymous said...

Bkn hbis modal tp jimatkn akal mlyn macai gile pakatoong.. Hrp jgn terase ye..

Kikikiki

Anonymous said...

Kuasa asing: Hadi kurang maklumat atau isu skrip Umno, soal Amanah


PETALING JAYA: Datuk Seri Abdul Hadi Awang dilihat mencemarkan kedudukannya sebagai ulama dan ahli Parlimen kerana mengatakan kuasa asing cuba mencampuri urusan negara dalam isu 1Malaysia Development Berhad.

Sedangkan perkara sebenarnya Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat (DoJ) mahu mendapatkan semula aset yang didakwa diperoleh dengan dana yang dicuri dan dibelanjakan di negara itu, kata Naib Presiden Amanah Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa.

“Tuduhan kononnya kuasa asing cuba untuk masuk campur hal ehwal negara jelas disebabkan kekurangan maklumat…atau kemungkinan mengikut skrip biasa Umno-Barisan Nasional sebelum ini bagi mengalih tumpuan isu sebenar,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Ahli Parlimen Parit Buntar merujuk surat terbuka Hadi 24 Jun lalu kepada parti politik dalam negara dan menggesa tiada kuasa asing mencampuri urusan dalaman negara.

“Jangan kita ulang sejarah dengan menjemput pihak asing selesaikan masalah dalaman seperti BMF, Perwaja, Tabung Haji, KWSP, dan terkini isu 1MDB.

“Apa pun keputusan isu dalaman kita, biar mahkamah kita sendiri menyelesaikan atau mahkamah rakyat kita menyelesaikannya.

“Sebodoh-bodoh dan sezalim-zalim dalaman kita, biar kita yang tanggung sendiri dan akhirnya berkat kesabaran, pasti sedar dan insaf,” kata Hadi dalam surat terbuka itu yang disiarkan di Facebooknya, hari ini.

Bahkan Hadi yakin, yang pihak mengundang pihak asing hanya semata-mata mahu menang pilihanraya adalah tidak beriman dan kemenangannya itu akan menjadi kemenangan tanpa iman dan budiman.

Bagi Mujahid, Hadi sepatutnya merasakan tindakan dan siasatan dilakuakn DoJ dalam isu 1MDB dan pelbagai isu lagi akan beri manfaat kepada rakyat.

Namun berdasarkan surat terbuka Presiden PAS itu, Mujahid merasakan Hadi secara tidak langsung menjadi pembela kepada kleptokrasi kerajaan pimpinan Datuk Seri Najib Razak.

“Saya yakin tiada rakyat Malaysia yang waras mahukan campurtangan negara asing dalam urusan negara.

Anonymous said...

Keturunan peneroka bodoh. Masih taksub dengan keturunan razak. Tun razak sendiri pernah tawar 2000 hektar tanah getah baka terbaik pada pemerintah singapura. Dia siap suruh pilih mana lokasi mereka nak. Memalukan. Baca memoirs of lee kuan yew.

Anonymous said...

Mamak liberal otsetbok ali kebat kmceng dgn madiirr pon blah.. Mamak sama mamakpn xthn dgn madiirr.. Ini kn pula macai PICISAN nk tunjuk.lagak hero.. Pi rahhhh

Anonymous said...

PERLABUHAN

LAUT DALAM

DI MELAKA

Tuan TT ..maaf nak bertanya sebab tak tau. Kat mana lokasi yg najib bagi utk china merah buka pengkalan tentera tu? on
KULIAH POLITIK P101

Anonymous said...

Tgk je..bace jgn..percaya lg jgn..soksek soksek macai pakatoong..

Parti nazak chap munge boboi tggu nk ditalkinkan
Macai sdg pujuk diri.. Lalalaaaallaa

Anonymous said...

Ko pegi.le tanye China..! Bodoh oi. Kah kah kah.

Judi forex lesap ko xnk tnye??

Anonymous said...

Ktrunan anjing upahan penjajah komunis.. Keje hina maki org melayu je.

Baca tragedi 13 mei.. Cmne melayu dhina jd tumpah darah. Dapig dalang!

Anonymous said...

Judi kat kasino mana?...TH tak judinmain saham fgv rugi besar.?...

Anonymous said...

http://www.amenoworld.org/2017/07/surat-terbuka-kepada-ketua-perisikan.html?m=1

Anonymous said...

Amanah? Ape mende tu? Nanah? Sape ehh?ujud lg ke puak tu.. Boss diorg yg kena tngkp basah melendir dgn bini org kt otel tu ehh??

Ade ati nk btulkn org.. Sndiri lendir pn xjg..

Kikikiko

Anonymous said...

Meroyan teruk hanjing pakatoon bodoss..kikikiki

Tak pe..layankan aje.. Kami faham hanjing pakatoon tengah lapar tulang babi.. Kikikiki
Awal bulan biasa la..hanjing pakatoon tengah berkerja keras nak cukupkan kuota claim tulang babi hujung bulan nanti..kikiki

Anonymous said...

Sampah dr blog picisan..

Anonymous said...

Beli membeli kerja king of cash...

Anonymous said...

Pentaksub keturunan razak makan taik

Anonymous said...

Hahaha...boleh nafikan?...bukti?

Anonymous said...

Broo, kasiaann anjing madiirr ni. Hrp menGandang di blog cts ni je.. Diorg xee tmpt lain lg nk dituju

Kt luar org xlyn mreka sakit otak ni.

Mklum lh ketua anjing lari tinggl mreka beraye di kota looondooon.. Kasiaann dedak raye xdpt kot

Kikikikiii

Anonymous said...

Belum cukup kuota lagi ye..? Tanya je...jangan sentap pulak.. Hik5..

Anonymous said...

Keturunan peneroka bodoh bagi komen bodoh

Anonymous said...

Anjing Rabies menyalak??

Anonymous said...

Najib nazak di bali dan perth...

Anonymous said...

Anjing Rabies sedang bertugas??

Anonymous said...

Tak mengaku tu keturunan peneroka..kahkahkah malu ke?

Anonymous said...

Anjing najib ato anjing jho lo?....bodos

Anonymous said...

Teruk sangat dah meroyan nye tu..tentu betul2 tengah kelaparan tulang babi tu..hik5..

Anonymous said...

Anjing Rabies madiir masih menyalak..

Anonymous said...

Tak ngaku kerana nak jaga kelas...jadi anjing jho lo pon tak pe...hohiho..

Anonymous said...

Ulamak mana ckp haram berdosa pegi perth, bali?

Anonymous said...

Anjing Rabies madiir kutip sampah lps raye??

Anonymous said...

Tu dia aiihhh.. Bertalu2 hanjing pakatoon komen..hik5.. Betul2 tengah lapar tulang babi ni..hik5..

Anonymous said...

Anjing jho lo jilat jubo cina jho lo...hihohi...

Anonymous said...

Razak bagi peneroka 10 ekar. Razak rasuah pemimpin singapura 2000 hektar. Keturunan peneroka terhutang budi sampai mati. Kahkahkah

Anonymous said...

Anjing Rabies Madiirr.. Spinnn..

Anonymous said...

Sape kata berdosa?...posing plak...konar baring...

Anonymous said...

Tgk je..bace jgn..percaya lg jgn..soksek soksek macai pakatoong..

Parti nazak chap munge boboi tggu nk ditalkinkan
Macai sdg pujuk diri.. Lalalaaaallaa

Anonymous said...

Anjing Rabies Madiiir emo plak.. Syohhh..syohh..

Kikiki

Anonymous said...

Razak bagi jugak 10 ekar..najib bagi peneroka nazak..

Anonymous said...

Hanjing pakatoon bodoss betul2 tengah kejar target komen paling banyak..hik5..
Masyuk la..hik5

Anonymous said...

Macai bodod dah pening...konar2 tang tu jugak..

Anonymous said...

Anjing madiir dh xlaku kt dunia sbnr.. Kt luar.. Kt sini je mreke lpskn geram.. Xde mkne..pru14 kite usung ramai2 chap munge ke jirat cine..

Anonymous said...

Kenapa bukti doj gagal seret j.low ke mahkamah???. Ada bukti j.low berbelanja besar tp tiada bukti dari wang 1mdb.Di sinilah kecacatan otak pembangkang kat malaysia begitu terserlah melangkaui otak pembangkang dari negara2 lain di dunia ini dan pd abad ini.susah sangat ke nak jatuhkan najib atau j.low di mahkamah???
Kata tera sangat.meh aku cdgkan. Himpun semua MBP buat sembahyang hajat mintak kebenaran.buat serentak dgn cina dan hindu pd masa tu jugak dok sembahyang kat tokong depa. Power tu. Namakan sembahyang hajat pakatan rakyat.hangpa pun bolehlah jugak pi tokong bg ceramah. Takkan suruh cina dan hindu sj pi masjid bg ceramah, hangpa pun kena la pi tokong jugak. Nama pun pakatan.
Abang ooi, nak dakwa org lain di mahkamah memerlukan bukti yg kukuh,spesifik darjah keterlibatannya yg jelas dan niat yg ikhlas.korang tarak benda2 tu. Taraf korang kat tepi longkang saja.satu lg, yg kata kalau takdak DAP habislah umno pasai melayu takut dgn DAP. habis tu yg korang bekerjasama dgn DAP bukankah menyebabkan DAP lg kuat dan hidup??? bukankah korang kata kl tak dak DAP umno bungkus. Kl nak bagi umno bungkus jgn lah korang bekerjasama bg dap kuat. Apa punya bodoh melayu pembangkang ni. Sesuailah jd barua DAP.

Anonymous said...

Anjing Rabies madiirr terus menyalak..?!

Anonymous said...

Konar sini konar sana jilat jugak jubo cina jho lo..

Anonymous said...

Pada April 27, 1965, saya dan Tan Sri Haji Mohd Noah membuka sebuah syarikat Sdn Bhd bernama Genting Highlands Sdn Berhad. Diantara tahun 1965 dan 1970, kami membuat permohonan kpada Kerajaan Pahang dan Selangor untuk mendapatkan 4,940 hektar dan 1,110 hektar masing-masing terhadap tanah pegangan bebas - lim goh tong
Kau kenal tak sapa tan sri noah tu peneroka?? Datuk kepada najib razak..kahkahkah

Anonymous said...

Satu dunia dh tahu skrip bangang org sewel nk kenakan Najib.

Sbb tu Sgpore xsekat apa2. Najib siap gi jd tetamu lg.

Anonymous said...

Umno nak kena usung buang kelaut oleh peneroka felda...hihihi

Anonymous said...

Dah jilst jubo jho lo..

Anonymous said...

Tgk je..bace jgn..percaya lg jgn..soksek soksek macai pakatoong..

Parti nazak chap munge boboi tggu nk ditalkinkan
Macai sdg pujuk diri.. Lalalaaaallaa

Sewel xblh diubati

Anonymous said...

Tengah sedap2 layan konar baring tiba2 tersentak...laaa.. Ade kandang babi pulak kat depan selekoh tu.. Cisss...patut la busuk giler..siap ade penjaga kandang lagi tu...kahkahkahkah

Anonymous said...

Tan sri haji pengasas genting..haji 1mdb diterima tak?

Anonymous said...

Ko xnk tanye Sultan Pahang ke chai..?

Anonymous said...

Singapore tak sekat tapi tutup terus bank simpan duit cina jho lo..

Anonymous said...

Anjing Rabies madiir sedang terus menyalak..

Anonymous said...

Kau terlalu taksub dengan keturunan najib. Otak kau dah karat dan sarat dengan taik

Anonymous said...

Buang ke laut..timbul..
Buang ke kandang babi..? Jilat tulang la jawabnye...kahkahkah

Anonymous said...

Kalo najib tak merompak najib tangkap ler jho lo dan heret ke mahkamah..kenapa biarkan cina ni bebas?..bodos..jilat jubo cina jho lo

tan sri haji said...

Alhamdulillah...keturunan aku semua makan duit judi. Baka penyamun

Anonymous said...

Anjing Rabies madiir sdg utk capai hits komen trbyk utk claim dedak tulang..

Gile2 nkmmpos punye keje.. Boss sedap2 kt looondoon

Anonymous said...

Taksub dengan kandang babi kira ok ye..? Tanya je..hanjing pakatoon jangan sentap pulak...hik5

Anonymous said...

Dap dah melanggar pemilihan parti...haramkan DAP..kenapa tak haramkamkan mcm umno kena haram oleh mahkamah...

Anonymous said...

Org gile komen.
Sabor je lh.. Hihi cts blog hg mmg champion.. Berok2 ni xnk blik umh

Anonymous said...

Tukar nama ke jing pakatoon bodoss..hik5..
Tanya je..jangan sentap pulak..

Anonymous said...

Datuk pengasas genting, bapa rasuah singapura, anak?? Ketua penyamun saentero dunia. Kahkahkah..

Anonymous said...

Kalo nak dakwa jho lo peguam negara mintak bukti siasatan fbi jer ...kerja mudah pon tak boleh buat...cakap degar2... Langit pon pon boleh runtuh...hahahahahe

Anonymous said...

Anjing Rabies madiir.. Ko.main2 ye dgn sebutan Tahmid nama Allah. Ko tk tkut lngsung. Ni ajaran madiir. Jnji mtlmt trcpai. Tuhan pn jd bhn mainan! Nauzubillah

Anonymous said...

Anjing Rabies madiir terus menyalak..?!

Anonymous said...

Anjin jho li kagi banyak tahu...hihihi..tahu jilat jubo jho lo ...hehehe...

Anonymous said...

Hnjing pakatoong kcewa bos anjing beraye tmpt hg class tgglkn diorg trkpai dedak

Anonymous said...

Anjing jho lo sedang sibok menjilat jubo jho lo..huhuhu..

Anonymous said...

Membesar dengan duit judi. Kaya raya keturunan bangsawan. Kau peneroka dapat apa? Taik? Kahkahkah

Anonymous said...

Hanjing pakatoon sekor ni tengah kejar kpi top rangking..hik5
Tinggal sekor je yang menyalak sakan..hik5

Anonymous said...

Sbb xde kes le madiir xbrani arhkn anjing nye kasi..

Anonymous said...

Najib pemegang rekod dunia klepek terkenal di seluruh alam...

Anonymous said...

Tkut sgguh anjing madiir dgn org felda.. Mcm tkut hdapi org kg memali hnya 50 org.. Mamak kerala Pengecut

Anonymous said...

Tu dia aiihh..hanjing pakatoon bodoss sudah menghampiri kpi top rangking...hik5
Tahniah jing..tahniah..hik5

Anonymous said...

Tak pa. Lwn kita hanya DAP.

Anonymous said...

Peneroka anjing jho lo ni dapat tsik jho lo ler..

Anonymous said...

Dah transform jadi ustaz pulak. Kaku bila dapat tau background pemimpin kesayangan semuanya tak boleh pakai

Anonymous said...

Anjing Rabies madiir terus hempas pulaas..?!

Anonymous said...

Mati DAP mati lah umno...tak de talian hayat lagi...

Anonymous said...

Selain dapig Aku ttp lawan atok penyangak dn peliwat. Ini mkhluk sial punca rosak msyrkt

Anonymous said...

Anjing jho lo jilat dulu ...

Anonymous said...

Jho taek low..nama sebenar anak angkat najib

Anonymous said...

Mati dapig matilah pakattong.matsabun kena cari tuan barua baru..

Semoga aman bumi malaya

Anonymous said...

Ko tak repot polis atok menyangak...ko bodos nak lawan mcm mana?....jhi lo tak marah?

Anonymous said...

Cts kena sediakan hadiah untuk sekor hanjing pakatoon bodooss ni..sebab hanjing sekor ni la blog cts kekal dalam top rangking..hik5

Anonymous said...

Anjing Rabies madiir terus gigih menyalak...?!

Anonymous said...

Kahkahkah...peneroka felda dah marah

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 227   Newer› Newest»
 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates