June 5, 2017

123 Selepas Ini Kucing DS @NajibRazak Kiky Pula Dapat Wang 1MDB


1. Sarawak Report (SR) mendakwa RM9.5 juta dimasukkan ke dalam akaun TS Shafee Abdullah dari akaun peribadi DS Najib Tun Razak dan wang ini datangnya dari 1MDB. Dr Wan Azizah pula mendakwa, RM9.5 juta ini adalah wang dari SRC.

2. SR mendakwa kononnya pembayaran kepada TS Shafee dari akaun DS Najib Tun Razak ini dibuat dua kali, iaitu pada tarikh 11/11/2013 dan 17/02/2014.

3. Pertama, SR dan Dr Wan Azizah perlu memutuskan terlebih dahulu, sebenarnya wang RM9.5 juta ini adalah wang 1MDB atau wang SRC. Kedua-dua mereka nampaknya tidak pasti wang ini datang dari sumber mana dan disebabkan itu mereka membuat kenyataan yang bercanggah.

4. Jika wang tersebut dari 1MDB, apakah buktinya? Bukankah Wall Street Journal (WSJ) dan SR pernah melaporkan DS Najib Tun Razak telah memulangkan sebahagian besar wang RM2.6 bilion yang mereka dakwa adalah dari 1MDB. Adakah wang tersebut masih wujud?

5. Jika wang tersebut dari SRC, bukankah Rafizi Ramli telah membuktikan bahawa RM40 juta yang kononnya dari SRC ini tidak pernah sama sekali masuk ke dalam akaun DS Najib Tun Razak, sebaliknya diberikan dalam bentuk cek kepada Mail Global Resources?

6. Kedua, benarkah akaun DS Najib Tun Razak masih wujud  ketika TS Shafee dikatakan menerima RM9.5 juta? WSJ dan SR pernah melaporkan selepas DS Najib Tun Razak memulangkan sebahagian besar wang RM2.6 bilion yang mereka dakwa adalah dari 1MDB dan akaun beliau ini telah ditutup pada 30/08/2013. Rujuk di sini.

7. Persoalannya, bagaimanakah suatu akaun yang wang didalamnya telah dipulangkan dan telah ditutup pada 30/08/2013, boleh membuat pembayaran kepada TS Shafee pada September 2013 dan Februari 2014? Ajaib bukan?

8. Hakikatnya SR dan Pakatan Pembangkang telah membuat terlalu banyak pembohongan sehinggakan mereka lupa apa yang pernah mereka bohongkan sebelum ini.

9. Hakikatnya juga, Anwar Ibrahim didapati bersalah atas kesalahan jenayah meliwat, bukan kerana wang dari akaun sesiapa pun, sebaliknya kerana Anwar Ibrahim telah gagal memanggil 12 saksi yang boleh membuktikan dia tidak bersalah dan gagal meyakinkan Mahkamah Rayuan pada 2014 dan 5 orang hakim Mahkamah Persekutuan pada 2015 bahawa dia tidak bersalah.

10. Hari ini pula, pembangkang membuat tuduhan yang sangat hina apabila menuduh Ibu DS Najib Tun Razak juga turut menerima wang 1MDB. Setakat ini NGO, Ahli Parlimen, Sultan Pahang, Ibunda DS Najib tun Razak telah dituduh menerima wang 1MDB. Jangan terkejut, akan datang, kucing DS Najib Tun Razak bernama Kiky juga akan dituduh bersalah menerima dan menggunakan wang 1MDB. Sabar je la.

123 comments:

Anonymous said...

Mmg betul2 gila la puak2 PH ni termasuk pecacai2 najis dlm blog ni... buat fitnah dan penipuan smpai mrk sendiri dah lupa apa yg mrk tipukn sebelum ini

ted manoff said...

Cover jgn xcover ryezall.. Kikikikikiki..πŸ˜„πŸ˜…πŸ˜ƒπŸ˜πŸ˜
Persoalanya macham mana duit src tuu boleh masuk ke akaun pm najib.. Tlg jawab ryezall..
Mana perginya 2 org pengarah syarikat src tuu menhilang..?sudahlah ryezall sampai bila nk pertahan pemimpin korupsi tuu..πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ˜œ

Mat Gunong said...

Cts pun dah lupa yg sipandir sendiri buat pengakuan yg najib tidak tahu yg SRC teeeermaaaaasuuuuk dana 40 j kedalam akaun najib tanpa disedari. Atas sebab ini ,najib terselamat dari dakwaan SPRM. Lupa ke atau buat buat lupa. Lagi mau putaq.

Anonymous said...

Itulah..sr wsj ni..cakap mcm orang gila kejap kata itu kejap kata ni..sbb apa sbb...nak buat fitnah..menyondol jerlah..yang bodoss mcm mat gunong dgn ted orang mcm mereka yng mentality kureng..semua betul..apa sr wsj kata semua betul..kesian kan rba mcm gini..krn harapkan upah..telan jerlah..yer

Anonymous said...

Kalau pembohongan kristian SR ini di ikuti dan di percayai... satu hari nanti bila kata dia nampak babi boleh terbang, mungkin caidap dan bardap akan berebut rebut nak masuk laman SR kerana nak lihat babi yang boleh terbang itu... he3 ...

Mat Gunong said...

Mat Gunong pun naik kam yat gak, dalam pertuduhan yg bertalu~talu dari SR kepada NAJIB. Sepatah haram pun kita tidak mendengar penjelasan dari mulut beliau sendiri. Mengapa ye??????????????. Betul betul nampak macam COOL je . Tapi cool tu ada 2 makna, cool yg gigil kot. Hehehekikikihahahakahkahkah

Mat Gunong said...

Hehehekikikihahahakahkahkah Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Jika sekiranya auta lebih dri fakta...jdilah kelingtong...penyakit biol atok 1/2 india mula menyerang ratu clare.

siakap senohong gelama ikan duri.

Bukan sja cakap muhung...memang kuat mencuri reta rakyat.

Anonymous said...

.
Sesebuah negara jadi sebutan dunia bukan kerana siapa yang jadi presidennya tetapi apa yang mampu dicapai oleh rakyatnya.

Toleh ke Timor mungkin gah pada namanya (meskipun sudah jadi gajah putih) tapi kalau setiap ABU tidak dapat apa2 dari polisi tersebut, ia tidak akan jadi polisi berterusan atau satu kebanggaan.

Presiden mungkin jadi sebutan dunia tapi kalau rakyat kais pagi makan pagi, tiadalah ia dapat dibanggakan apatah lagi untuk dipertahankan.
.

ted manoff said...

Ko sindir pm najib kerr...πŸ™†πŸ™†πŸ˜½πŸ˜ΏπŸ˜ΏπŸ˜ΏπŸ˜πŸ˜πŸ˜œ

Anonymous said...

.
Kalau nak tuduh kenalah berikan bukti yang jelas dan telus yakni bukan bukti yang palsu atau bercanggah dengan dakwaan2 sebelumnya.

Contohnya, SR melaporkan dalam reban A ada 5 ribu ekor ayam dan kesemuanya telah habis diedarkan pada 2014 dan susulan itu reban A telah ditutup.

Tup tup ABU dakwa reban tersebut telah mengedar ayam curi pada 2015 apabila ABU ternampak resit palsu jualan ayam bertarikh 2015 juga dalam SR.

Inilah masalah ABU dan pihak sewaktu dengannya. Mereka dapat info dari SR tapi bila dapat info baru yang amat berguna, mereka tak pula hendak bandingkannya dengan info lama yang bercanggah dengan info baru dari pihak yang sama pulak tu.

Bila dakwaan mereka (ABU) tidak dilayan mereka mula meroyan dan menuduh orang lain tak buat kerja walhal dalam era IT semua info boleh disahkan dihujung jari saja.
.

Anonymous said...

Kalo dah fitnah konar sana konar sini saman jer ler...nak tunggu sampai bila makin bertambah fitnah tiap mssa...hik4...tak payah berteori reban.

Anonymous said...

Bukan saja jadi sebutan malah dah jadi bahan jenaka negara asing...ha4...

Anonymous said...

Akibat najib suka klentong fan takut bertambah fitnah SR

Anonymous said...

Ratib ler....jangan saman...moga bertambah banyak lagi fitnah dan pembohongan...huehuehue...

Anonymous said...

Hanya tad saja yg percaya... clare rewcastle pun tak percaya apa yg dia sendiri tulis.

Mat Gunong said...

Geng curi ayam memang kaitkan reban sebagai bidalan. Senang ,sebab dah biasa pecah reban,rembat ayam orang kampung.
Hehehekikikihahahakahkahkah

Cucu Tok Selampit said...

Nak jumpa kat mana Din Pagoh?

Anonymous said...

Bersusah payah CTS buat analisa dan berpinar mata macai membuktikan SR bohong dan fitnah Najib buat tak tau aje...patutnye mudah kerja peguam Najib nak saman...tak payah lah macai2 susah payah najib tak hargai jasa kalian...kerana najib tahu kalian auta jer lebih...ha4... Najib fobia dengan nama Serawak Report...Khalid bapak polis negara yg pernah berulsng alik ke bangkok menghabiskan wang kersjaan bayar eluan pon tak mampu bantu najib nak buktikan Xavier Justo dan SR fitnah najib dlm kes jual email palsu petro saudi...hik4...ciannye Najib...

Mat Gunong said...

PM sekarang lagi dasyat. KAIS PAGI MAKAN PETANG, KAIS PETANG ESOK PAGI BARU MAKAN.

Anonymous said...

dakwa kat media apa dapat ?? bikin report polis la ... baru hero
nek jijah pun satu hal.. nak buat citer pun kawtim la dulu dengan proksi madey kerala tu .. ni tidak SR kata duit IMDB .. nek jijah kata duit SRC
ayoyooo... kasi cerita butul butul la deyyyy

Anonymous said...

Hahaha... Macai kaki baham ayam dlm reban rupenye...curi dedak atam lagi...hik4

Anonymous said...

Kalo kat mshkamah bila najib saman SR bagus jugak...cts jadi saksi najib dengan analisa konar sana konar sini....sure najib menang...SR tentu tak berani lagi nak buat fitnah...betol tak?...

Mat Gunong said...

Dah mencuri ayam tu, mengaku je lah. Nak bohong apa lagi.Dah satu Badan Bau Taik Ayam. Lagi nak berdalih!!

Anonymous said...

heran gak .. tetiba je nek jijah tau pulak pasal hal politik kat Malaysia ni
hehehehehehehehehehehe

Anonymous said...

Hah saman ler...gerenti menang...ini fitnah yg betul2 fitnah...

Anonymous said...

Heran jugak ade pluang besar boleh menang masih takut nak saman...

Anonymous said...

apa la mat gunung ... asal buat statement jer nak kan najib saman
abih .. ko punya statement beribu ribu tu ... beribu ribu kali jugak ke najib nak saman ko ???
cuba ko saman najib SATU kali ... nak jugak tengok lu ada tulur ka tarak
jangan risau la mat .. ni bukan zaman madey kerala ISA pun dah mansuh
saman jangan tak saman
hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

Mat Gunong said...

Siapa punya ayam bukan lagi penting, Yang nyata ,reban telah dipecah masuk dan sejumlah ayam dan dedak didapati hilang. Repot kat tok sidang, tok sidang kata ",tak dak kes sebab pencuri ayam mengalami penyakit lupa ingatan, tak sedar dah pecah masuk reban orang kampung.

Anonymous said...

hah kan din pagoh dah sentap..
tu la din .. melantak moreh tu bebaik.. kan dah tersengkang tulang ayam
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Mat Gunong said...

Mat Gunong tak minta najib saman. Tapi minta najib sendiri jawab. Kepala butoh nak kaitkan ISA dengan kebebasan Bersuara sebagai Rakyat Malaysia. Tak perlu lah nak berdabik dada dengan KUASA yang ada. RAJA NAMRUD YANG MENGAKU GAH PERKASA PUN TUMBANG OLEH SEEKOR NYAMUK.
** Kalau Mat Gunong tempat Najib, Mat Gunong terpaksa memikul ketanggungjawaban untuk menjelas kan isu yg berbangkit kalau Mat Gunong atas kebenaran. Sampai bila mahu terus membisu. Tak malu ke dengan pandangan khalayak. Malu...Malu...kalau lah ada kemaluan terutama telor.

Anonymous said...

Alamak..Kepala Butoh pon dah keluar. Sabar Mat Gunung. Yg dalam kain simpan dulu. Tunggu bini merengek2 baru rodok

Anonymous said...

Badan mat gunong lagi teruk..1 badan bau taik babi..jangan buat2 tak faham naaa...

Kikikikk

Anonymous said...

Gila babi ke..??

Kikikikk

Anonymous said...

Babi hilang mat gunong tak nak report ke..??

Kikikikk

Anonymous said...

Heran jugak bila macai 10.56 hanggok2 bila dengar babi terbang..

Kikikikk

Anonymous said...

Mat gunong biasa tutoh jubor babi..

Kikikikk

Anonymous said...

Sampai satu tahan macai taksub pakatan syaiton ini boleh sampai bila SR hasut.."bunuh Najib".. mereka akan buat.

Waktu itu wajib kita pertahankan najib secara fizikal. Sbb kemurkaan Allah akan tiba jika biarkan syaiton2 ini membunuh pemimpin.
Sejarah Malaysia zaman Mader membuktikan arahan membunuh sudah menjadi 'biasa' bagi mahazalim..

BMF, Memali dan Kg Sauk... zaman siapakah?

Anonymous said...


Rakan-rakan semua, kita boleh lihat bila tahap gambar Kucing pun mereka boleh spin reka mcm2 fitnah..

bagaimana pula kisah SRC, IMDB, Derma Arab yang perkara itu dalam bentuk fakta bukan gambar.. banyak mana sudha SR dan Kafir Harbi Pakaton telah rekayasa dan hasut dlm minda macai.

Semoga Allah SWT lindungi kita dari kejahatan Pakatan Syaiton. Semoga Ramadhan ini menjadikan Pakatan Syaiton semakin lemah. Allah Maha Kuasa dan tunjukkanlah Kekuasaan-Nya atas mereka2 ini supaya terselamat kita semua dr FITNAH-FITNAH Dajjal dan Kafir Munafik Laknatullah!

Anonymous said...

Mat Gunong dah hilang akal....sampai mencarut....Bulan puasa ni Mattttt....

Anonymous said...

Mat Gunong ni 2 x 5 ye macam Rapuji sotong...

Anonymous said...


Matgunong. ko mmg sesat dan jijik.
ko menacarut lepas tu ko boleh citer bab Raja Namrud?

ucapan carut tu sesuai pd mader. dia yg bersifat Namrud dan Firaun.

dr muda sampai nak mampos masih ganggu politik negara
Sampai UMNO diharamkan. dan sekarang dia bermusuh dengan UMNO setelah 22 tahun menyamun dengan rakus menggunakan platform PM yg dtg dr UMNO

ko matgunong adalah simbol org2 munafik Bersatoo.

bertambah yakin aku Pakatan Jahat akan runtuh dan lingkup. bait2 macai pun sudah jelas kamu bukan org baik. kamu semua penipu2 yg sama sahaja DNA dengan Mader Laknatullah
Agama dipermainkan. Bila perlu pakai Agama. Tapi bila ada kuasa sekolah SAR di bunuh, pendidikan Islam dikecilkan skop seperti negara sekular.

22 tahun Islam dipencilkan oleh mahazalim!

Anonymous said...

Mat Gunong dah Tido ko....atau dah lari kat hutan Gunung Tahan malam-malam ni...Oiii SERAM.....

Anonymous said...

Bagi aku Insya Allah berdebat dan melawan posting jahat macai2 Pakaton ini ialah seperti Amal Ma'ruf Nahi Mungkar yang sebenar.

Jarum cucuk dan fikrah macai tedpagoh mat gunong ini jauh lebih sesat dan bahaya dari penganut Ayah Pin.

Penganut Ayah Pin kita boleh kenal dengan jelas mereka terkeluar dr jalan Aqidah. tp macai pakaton terutama Mader Laknatullah topeng2 jahat mereka SANGAT LICIK

Muka syaiton pakatan boleh berubah2 dengan macam2 topeng

Mereka yang menyamun esok mereka boleh pakai topeng mcm AHLI SUFI dn tuduh org lain menyamun

Mereka merogol hak Islam esok mereka boleh berjubah berlakon macam Hakim Syarie dan menghukum orang lain Haram dan Halal

Mereka mengkhianati Melayu.. esok Boboi boleh pakai songkok amat tinggi masuk kampung Melayu berlakon cakap Kedha pelat.. hangpa mau tau! lepas tu cerita org lain khianati Melayu.. DAPig itu bersama siapa skrg?


Sungguh jelas melawan puak2 Pakaton terutama Bersatoo munafik ini seperti melawan puak2 Abdullah Bin Ubai. Mungkin akan sampai tahap melawan Abdullah bin Saba' yang diarahkan Khalifah Islam Saidina Ali K.W. ditangkap kerana menyesatkan umat dengan Syiah

hati2 sahabat2. wpun mader kelihatan sangat tua.. tapi benar kata2 Almarhum Ust Fadzil Noor. Mader sgt jahat dan merbahaya.. kerana kezalimannya luar biasa!

Jika kita kaji dengan mendalam.. yang merosakkan dan memecahbelahkan UMNO bukannya DAP atau Lim Kti Siang.. tapi MAHATHIR MOHAMED LAKNATULLAH

melayu Melenium berpecah terok kerana pecat Anwar 1998. Di dongengkan kita dengan cerita Anwat sangat Jahat.. tapi kenapa hari ini Anwar diangkat sebagai rakan seperjuangan?

macam mana plot cerita 1998 membohong 1 juta ahli UMNO tentang Anwar???

Allahu Akbar!! dahsyat!!

Kaji sejarah UMNO.. siapa Syaiton sebenar!

Anonymous said...

MatPagoh ni kita trace location dia.. senang je nk roger kwn2 cari mamat sekor ni..

buat black ops.. senyap jgn riuh..
lepok dia ckup2.. boleh je nak cari bukan payah.. nk tgk jg muke mamat ni mamak ke cine ke campor kadazan ke.. hehehe

tp kesian..aku takut mak die meraung kt hospital nanti.. emergency room hospital skg sibuk dgn kes2 kemalangan yg banyak dkt2 Raya ni.. kang tersadai makhluk anjing pakaton di lane merah tu...

Anonymous said...

tadi aku join dgn kwn2 PAS iftar dengan kawan UMNO
Syukur Alhamdulillah.. persaudaraan semakin utuh

Setidak2nya kesefahaman begini akan mengganggu undi kepada chap mamak bunge dan pan kuali karat.

akar umbi chap mamak munge belom ada.. pan pula overlapp akar umbi dgn chap bunge mamak. masing2 berebut bekas2 pro pas erdogan.

jgn risau.. kita doa dn yakin mood rakyat skrg memang memberati kekuatan pd UMNO BN PAS.
teruskan usaha. jangan lalai. Tiru ahli2 PAS mereka mmg bab kerja ni ckup lasak dan xmengharapkan upah.

Semoga bertambah kekuatan kita melawan Pakatan Haprak!

Anonymous said...

Dah lah tu Bang....kecian Ted Manof dan Mat Gunong tuuuu...lagi-lagi baru dapat cerita ...si nuar tuuu permohonan Qazafnya di TOLAK...

Anonymous said...

300% Najib jenis telan bara api,, apa apa persoalan dia terpaksa buat-buat bodoh saja,,sepatah haram dia akan jawab sebab memang tak boleh nak jawab apa..

Anonymous said...

PM terkutuk dalam sejarah Negara,, macam-macam dalcah dia lakukan, ini petanda besar akhir zaman....

Anonymous said...

Penyokong MO1 paling teruk sebab bau najis seluruh anggota.....

Anonymous said...

Najib belajar kt Maderr
mase jd pii emm dia akan buat lembik tengkok bila wartawan tanya pelik2

paling besat PM penyangak 22 tahun tak pernah berani saman sesiapa yg tuduh dia menyamun merompak..

jgn salahkan najib lah sbb mader ajar gitew

Anonymous said...

Macai TedPagoh boleh komen tahap tu je lah

fakta tak boleh jawab..asyik spin saman saman saman..
saman taktik membodohkan orang lain..

fitnah kaw lepas tu saman la saman la.. penat org tu nk buat keje ..terpaksa layan musuh buat gangguan

sbbb tu najib buat pekak je.. sbb tu macai sgt sakit hati.. mcm org nak cari gaduh la.. maki jerkah bagai..org tu diam wt bodo je..

kah..kah..kah.. Sybas DS Najib!! pakaton habis gas dah nak berlawan!


PRU14 kemenangan milik kita UMNO BN Insya Allah Amiin!

Anonymous said...

Babi hilang oleh kerana di curi oleh penyokong MO1 aka KLEPTOKRASI

Anonymous said...

babi pun bolehterbang jika mendengar macai Penyangak Tua..aka Bapak Kleptokrasi Berpencen Negara

kekekekek..

Anonymous said...

Apa kejadah Babi boleh terbang,, jangan-jangan yang di maksudkan Babi terbang si Jho Low tak???

Anonymous said...


Syukur ketegasan Kerajaan. Macai dapig Hannah akan menggeluport. ready TedMacaiPagoh.. esok ape mende nk spin kasi laga2!!


Ahmad Zahid arah Perhimpunan ‘Jerusalem Jubilee’ diharamkan

IPOH, 10 Ramadan 1438H, Isnin – Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mengarahkan pihak Polis Diraja Malaysia supaya mengharamkan perhimpunan Jerusalem Jubilee yang dijadual diadakan di Melaka dari 15 hingga 18 Jun ini.

Beliau yang juga Menteri Dalam Negeri menegaskan penganjuran perhimpunan itu hanya akan melukakan hati umat Islam jika ia dibenarkan berlangsung.

“Bila hati umat Islam tersentuh, terhiris, dilukai …saya sebagai Menteri Dalam Negeri mengarahkan pihak polis mengharamkan perjumpaan itu. Ini adalah mesej yang lantang dan jelas.

“Sesiapa yang menganjurkan Jerusalem Jubilee, permit kamu dibatalkan di bawah arahan rasmi saya selaku Menteri Hal Ehwal Dalam Negeri,” katanya semasa berucap pada program Penerapan Nilai-nilai Murni di Bulan Ramadan Peringkat Negeri Perak di sini hari in

Anonymous said...

babi terbang ni kepercayaan macai TedMacaiPagoh..
sbb kepercayaan penganot Bunge Merah semua yg dititahkan Firaun mader ia mesti dipercayai wpun sgtlah bodoh dan babi tak bersayap pon boleh terbang..

kekekekekekeke

Anonymous said...

Najib dan shafiee sendiri mengelak dari jawab soalan, anak haram ni pandai2 cipta alasan bagi pihak najib. Dasar anak haram

Pak Cik Din said...

Fitnah itu berdosa,,,Allah telah janjikan hukuman nya samada di dunia atau akhirat....
Kita dah nampak hukum fitnah telah mula membelit puak pembangkang yang akan terjerat mati puak2 ini.....
Musnah la kamu jika kamu terlibat fitnah dan memanjangkan fitnah itu...walaupun hearsay angguk2...
PM Najib tak perlulah saman puak ni kerana Allah dah menjanjikan hukuman nya dan bertambah pahala kerana fitnah ini..

Anonymous said...

He..he..fitnah itu bukan gurauan....
Kalau berani puak pembangang la buat saman Tok Najib bersumberkan maklumat SR...

Anonymous said...

Otak ko dah tetbalik...orang yg kena fitnah yg boleh saman SR...SR fitnah saper?...pembangkang sudah buat laporan polis kerana ini kes jenayah ngok...

Anonymous said...

http://www.malaysia-chronicle.com/even-najibs-mother-partook-of-his-stolen-1mdb-billions-shock-report-rm16bil-swindled-from-1mdb-amount-stolen-by-najib-alone-rm4-2-bil/

Senarai penerima wang rompakan 1 mdb dan SRC(anak syarikat 1mdb)...
Jumlah rompakan najib 4.2 billion...
Nsjib tak makan sorang...kroni turut mendapat bahagian...
Macai dapat banyak mana?...

Pak Cik Din said...

Tuduhan2 itu hanya bersifat politik...kalau saman jadi kes mahkamah tak boleh nak jawab pula atas pentas politik...tunggu masa kempen PRU nanti UMNO akan jawab semua itu dan koyakan topeng pembohongan puak pembangang ni...
Kenapa puak macai ni kepanasan saman..saman..sebab tu Najib cool saja...puak ni terasa sia2 perjuangan fitnah mereka...

Pak Cik Din nak gelak sat....ha..ha..ha...

Anonymous said...

Fitnah memang satu dosa...melakukan rompakan dan pembela bersubahat dengan perompak pon dosa...pihak mana yg dah sahkan ini satu fitnah?...pak cik din bodos layak ker jadi tukang sahkan?...
Ato pakai air liur je.....mahkamah jer yg layak mengesahkan fitnah ato tidak...
Yg buat fitnah dapat balasan dari Allah....yg melakukan dosa kerja mungkar dan pembela mungkar jugak dapat balasan Allah...

Anonymous said...

puak puak ni...kalau tak dapat hasut...mereka kalau bolih nak otak otak rakyak diracun. supaya keliru.
fitnah tu makanan diorang. walau dari mana sumbernya pun. bulan puasa ke tak. dakyah tetap jalan. hasil dicapai.

Anonymous said...

Putarbelit ape ni?...kalo dah disahkan fitnah oleh mahkamah maka boleh lah guna untuk modal pentas politik...konar sana konar sini...takut kerana benar melakukan kejahatan berani kerana benar tidak melakukan kejahatan...hi4...

Anonymous said...

Najib ato macai2 repot polis ler...biar polis siasat pemfitnah dan dakwa dimahkamah pemfitnah...Tabong haji repot polis tapi loyar buruk negara takut dakwa rafizi...hik4...sekor pon tiada penerima yg didedahkan oleh rafizi berani saman rafizi ato repot polis....penakot kerana benar melakukan kesalahan...hahaha..

Pak Cik Din said...

Rakyat Malaysia pun tersenarai dalam menerima wang 1MBD....

Anonymous said...

Macai igat rakyat sekarang masih bodooo...senang2 nak diracun...rakyat sekarang mau tahu kebenaran....semua nak sorok...laporan odit 1 mdb di osakan...loyar buruk negara jadi hakim...
Nafi pakai air liur jer...

Anonymous said...

Berapa orang?...pak cik din dan macai bodos jer yg terima wang haram..

Anonymous said...

Macai yg percaya babi boleh terbang...madey merompak tapi polis tak tangkap pon...takde sorang pon rakyat mesia yg repot polis...hik4... Macai hearsay...anggok2... Macai bodoo tak de otak..

Anonymous said...

Rilek la macai dok buang masa dan duit saman buat apa...tunggu lepas raya nanti kempen PRU UMNO tak da modal pula nak ceramah kalau pembangang baik dan bagus2 semua....masa tu baru tau fitnah dah makan diri..peluru dah habis makan taik la puak tu..

Anonymous said...

Masa madey memerintah ko bisu...ko tetap sokong madey...hik4...selepas 15 tahun baru ko bukak cerita....

Anonymous said...

Mader dok terima hukuman Allah...gelabah gila babi..

Anonymous said...

Kalo jahat memang buang masa...dah tahu kalah..hik2... Tony pua kena saman tak sampai 1 minggu kes ruu...tak buang masa plak..alasan bodoois...geng pembelit auta..

Anonymous said...

Madey rileks...ko jer yg meroyan...polis tak berani tangkap madey...

Anonymous said...

Mader penyebab pakatan pembangang huru hara...Bang Non dok gelisah dalam kandang serupa singa tua bila tahu kawaq tua nak rampas kerusi PM...
Kit Siang kata wa tak kesah..bagi TPM sama wa tahu la apa wa mau buat...macai angguk2 tak nampak apakah kesudahan nya jalan drama kepala hantu ni...sebab macai tongong dan bahlul..

din pagoh said...

Woi KRO!! Lu ada mana kata mau jumpa!! Wa ada putrajaya tgh kerja ni!! Lu jgn macam2 ya!! Jgn lu nyorok dlm jamban pulak!! Lu dgn seketul taik takde beza KRO!!

Anonymous said...

Xpayah ler layan/jawab soalan orang gila menipu ni nanti berjangkit penyakit penipu susah...hehehe
BabiDap404 dah ada tanda2 dijangkiti tu hehehe

Anonymous said...

Xpayah ler layan/jawab soalan orang gila menipu ni nanti berjangkit penyakit penipu susah...hehehe
BabiDap137 dah ada tanda2 dijangkiti tu hehehe

Anonymous said...

Xpayah ler layan/jawab soalan orang gila menipu ni nanti berjangkit penyakit penipu susah...hehehe
BabiDap142 dah ada tanda2 dijangkiti tu hehehe

Anonymous said...

Ye ye ye anggok2..kami percaya babi mmg boleh terbang...hehehe

Pak Cik Din said...

He...he...sekali sekala Pak Cik nak melawak dengan budak2 ni..

Anonymous said...

Xpayah ler layan/jawab soalan orang gila menipu ni nanti berjangkit penyakit penipu susah...hehehe
BabiDap matgunong dah ada tanda2 dijangkiti tu hehehe

Anonymous said...

Pembanggang sentiasa mencipta isu supaya kerajaan terjebak dan berjoget bersama mereka dlm isu2 sampah dan melupakan tanggungjawab sebenar kpd rakyat...klw kerajaan layan joget pembanggang2 ni jawabnya 5 tahun sesi pemerintahan hanya dipenuhi naikturun mahkamah dan rakyat terabai...tapi Najib tidak sebodoh itu utk masuk perangkap pembanggang2 ni...hehehe

Anonymous said...

Fake news.

Anonymous said...

Ok la gak skang bukak cerita madey daripada BabiDap622 yg dok tak puas2 jilat mader...hehehe

Anonymous said...

Haha...penakit selalu mencari alasan.....takot kerana benar...

Anonymous said...

Memang orang gila tidak dapat menerima sesuatu perkara walo berlaku depan mata...kerana nak sokong merompak merapooo aka gila babi pon tak pe...ha4...

Anonymous said...

Gila gila mempertahankan perompak...kahkahkah..

Anonymous said...

Mo1 dan penyokong MO1 kuat mencuri....kuat auta...kuat putar...

Anonymous said...

Mcai bodos tak boleh nak buktikan najib tidak merompak....gila gila membela najib..merapooo3...hehehehehe...

Anonymous said...

Baru jumpe obat berani dan obat gila gila..ha3...ko jenis berkotban untuk perompak...

Anonymous said...

Perompak dan penyangak boleh bersaudara...

Anonymous said...

Seorang dah hentam bilion2...kasi 90 jota untuk share duit haram rompakan....baru ngam...kalo terjun neraka tak lah sorang2...ade sedara temankan...hi4...

Anonymous said...

Mca tuduh melayu ketua umno tak de plak berani bertindak...yahudi yg jauh berani laa bertegas...cina yg dekat takot...hi4... Berani tai koo cing..

Anonymous said...

Poorah...ko tukang sahkan berita...ape kelayakan ko?...tahap macai jer verlagak pandai plak...

Anonymous said...

Aman her tak de pae pon...ceramah ramai yg hadir...ko gelabah plak...

Anonymous said...

Xpayah ler layan/jawab soalan orang gila menipu ni nanti berjangkit penyakit penipu susah...hehehe
BabiDap559 dah ada tanda2 dijangkiti tu hehehe

Anonymous said...

Pembanggang sentiasa mencipta isu supaya kerajaan terjebak dan berjoget bersama mereka dlm isu2 sampah dan melupakan tanggungjawab sebenar kpd rakyat...klw kerajaan layan joget pembanggang2 ni jawabnya 5 tahun sesi pemerintahan hanya dipenuhi naikturun mahkamah dan rakyat terabai...tapi Najib tidak sebodoh itu utk masuk perangkap pembanggang2 ni...hehehe

Anonymous said...

Pembanggang sentiasa mencipta isu supaya kerajaan terjebak dan berjoget bersama mereka dlm isu2 sampah dan melupakan tanggungjawab sebenar kpd rakyat...klw kerajaan layan joget pembanggang2 ni jawabnya 5 tahun sesi pemerintahan hanya dipenuhi naikturun mahkamah dan rakyat terabai...tapi Najib tidak sebodoh itu utk masuk perangkap pembanggang2 ni...hehehe

Anonymous said...

Pembanggang sentiasa mencipta isu supaya kerajaan terjebak dan berjoget bersama mereka dlm isu2 sampah dan melupakan tanggungjawab sebenar kpd rakyat...klw kerajaan layan joget pembanggang2 ni jawabnya 5 tahun sesi pemerintahan hanya dipenuhi naikturun mahkamah dan rakyat terabai...tapi Najib tidak sebodoh itu utk masuk perangkap pembanggang2 ni...hehehe

Anonymous said...


Macai Pakaton dh takde kekuatan nak tumbangkan UMNO DSN.
Jadi cmni je lah mereka habiskan dedak... dengan merepek dan meroyan caci maki Najib pastu fitnah tk sudah

Kalao kita ckp Mader penyangak marah bkn main, xde bukti lah, suruh report lah saman lah bla2..

Tp tang DS Najib, mana dia bukti? Perompak tua tak diusik tiba2 yg muda dapat derma menyalak itu duit curi..

senang2 hukum duit curi. duit masuk dalam akaun sendiri bukti curi tu dari mana? mahkamah dunia mana putuskan duit itu curi?

selagi takde mahkamah mana2 sahkan duit curi.. macai takpayah seronok sgt ulang skrip tu..

rakyat muak. Bancian terbaru Selangor akan tumbang PRU14.

Penang 50-50 DApig Gerakan boleh rampas.

Amacam? pengarah drama nk bikin skrip apa pulak esok??

kekekekekeke

Anonymous said...

Kalo dah tersepit tak mampu membela perompak elok juga buat lawak...baik istigphar....moga di bulan ramadan tuhan bagi petunjuk supaya pak cik din boleh beza yg benar dan salah...
Yg salah takut diketahui kesalahan...yg benar berani mempertahan kebenaran...dah abis selasa wsj dan sr blm disaman ....saman tony pua tak sempat tunggu selasa...hik3... Macai cedik sangat ler tu...

Anonymous said...


Penyamun Tua yg lesapkan 100billion terang2.. tak di persoalkan
nampak sgt jika puak syaiton pakatoon menipu rakyat. Main isu utk kaburkan rakyat

konon mereka lah nk selamatkan negara..
negara lesap 100 billion satu jumlah yg sgt dhsyat pada tahun 90-an.

pakaton boleh padam dosa penyangak tua. Kerana Penyangak tua sanggup bersekutu dengan mereka.. sama2 makan najis..

Anonymous said...

Tengok ler pru. Ni...sabah da ubah...felda dah benci...johor dah kedah goyang2...penang dan selangor tinggal mimpi...
Perkasa nak kempen jangan unfi mic...cina mca dah tinggal 1% sokong bn...
Bukti curi dari money trail siasatan fbi dan sprm....putar ler ngok...
Bila loyar buruk negara nak dakwa?...macai main wayang pacak nak bela perompak...pru14 umno tumbang ko bokeh tido kat mahkamah dengar perbicaraan..ko pon boleh jadi saksi ngok..

Anonymous said...

Penyamon tua yg tak pernah dusahjan polis menyamun...cian ko macai melalak2...

Anonymous said...

usah spin lah macai maderr penyangak tua

kalo takde satu Najib tak saman tuduhan fitnah tu.. takde satu undang2 atau sistem dalam mana2 negara dunia pun cakap Najib tu bersalah dengan fitnah tu

macai macam syaiton yg sedang berhempas pulas utk hasut manusia ckp yg jahat itu baik..yg baik itu jahat..

penyamun penyangak bapak kleptokrasi berpencen itu kunun 'suci' baik. Yg sebaliknya org lain itu penyangak?

sorry lah

culaan Invoke sendiri mengaku Pakatonn akan tumbang di Selangor!

amacam?? balun dedak siap2 sebelum ada yg kena tangkap nnt..

kekekeke

Anonymous said...

Dah kena fitnah fobia nak saman..kes 1mdb fobia saman kes lain laju2 saman...ape punye belit ni...najib dan macai kaki belit...

Anonymous said...

Invoke ke tak invoke masuk gelanggang pru dulu...ko yg kuat putar...kalo ko benar najib dah saman sr Mcm Najib saman tony pua...hik3...
Loyar buruk negara dah jadi hakim bebaskan najib...kalo bawak mahkamah tercirit najib masuk dlm...hik3...tak usah main wayang ler...
Kalo madey penyamun kenapa polis tak tangkap?...polis mesia tak tangkap penyamun?...

Anonymous said...

Cakap pun dah sampai level roundabout pun nak berlagak "rileks"...hehehe

Anonymous said...

Pembanggang sentiasa mencipta isu supaya kerajaan terjebak dan berjoget bersama mereka dlm isu2 sampah dan melupakan tanggungjawab sebenar kpd rakyat...klw kerajaan layan joget pembanggang2 ni jawabnya 5 tahun sesi pemerintahan hanya dipenuhi naikturun mahkamah dan rakyat terabai...tapi Najib tidak sebodoh itu utk masuk perangkap pembanggang2 ni...hehehe

Anonymous said...

BabiDap808 pun tak puas2 jilat mader 22thn tak cukup kah...hehehe

Anonymous said...

Maka bertambah gilababilah BabiDap 809 & 811..hehehw

Anonymous said...

kalo bawa mahkamah amende takde satu mahkamah pun korang berjaya failkan kes untuk kenakan Najib

DoJ pun kena tipu dengan maderr

kah.kah.kah

Sapina perancis mana?? mahkamah france cari fail ke alamat najib tak jumpa2??

gelabah berok nampak TedPagoh.. ahli kelab Boboi beribu dh cabut lari..

culaan undi ramal Selangor tumbang BN akan ambil alih

Penang DAPig 50-50 Gerakan boleh rampas semula. Dato Han PCM tambah lagi masalah pd tokong lim..

kah..kahh

kekekekekek

Anonymous said...

Hehehe..nak tanya dedak cap kepala peliwat sedap tak BabiDap614...hehehe

Anonymous said...

Hehehe..kerja dgn putrajaya??? Kira makan dedak Najib lah jer hehehe..ingat kerja kat suk selangor tengah jilat bontot ass samin...hehehe

Anonymous said...

Yer lah klw dah tersepit mcm lapiji apasalahnya..hanya gurau2...hehehe

Anonymous said...

Pandai pulak BabiDap832 mintak disahkan polis...hehehe

Anonymous said...

Pembanggang sentiasa mencipta isu supaya kerajaan terjebak dan berjoget bersama mereka dlm isu2 sampah dan melupakan tanggungjawab sebenar kpd rakyat...klw kerajaan layan joget pembanggang2 ni jawabnya 5 tahun sesi pemerintahan hanya dipenuhi naikturun mahkamah dan rakyat terabai...tapi Najib tidak sebodoh itu utk masuk perangkap pembanggang2 ni...hehehe

Anonymous said...

Pembanggang sentiasa mencipta isu supaya kerajaan terjebak dan berjoget bersama mereka dlm isu2 sampah dan melupakan tanggungjawab sebenar kpd rakyat...klw kerajaan layan joget pembanggang2 ni jawabnya 5 tahun sesi pemerintahan hanya dipenuhi naikturun mahkamah dan rakyat terabai...tapi Najib tidak sebodoh itu utk masuk perangkap pembanggang2 ni...hehehe

Anonymous said...

Pembanggang sentiasa mencipta isu supaya kerajaan terjebak dan berjoget bersama mereka dlm isu2 sampah dan melupakan tanggungjawab sebenar kpd rakyat...klw kerajaan layan joget pembanggang2 ni jawabnya 5 tahun sesi pemerintahan hanya dipenuhi naikturun mahkamah dan rakyat terabai...tapi Najib tidak sebodoh itu utk masuk perangkap pembanggang2 ni...hehehe

Anonymous said...

sebenarnye benda ni senang je nak kasi clear..minta nama2 yang dinyatakan kemukakan bank statement masing2..periksa sama ada duit betul2 masuk dalam akaun dia org, pada tarikh yang dinyatakan..kalau betul, knp nak takut..itulah cara nak cari kebenaran..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates