May 20, 2017

107 Tun Dr Mahathir Semakin Melampau - Isteri Orang Berbadan Besar Menjadi Gurauannya



Tun Dr Mahathir semakin melampau. Tidak dapat tanduk telinga dipulas. Seorang Negarawan bergurau secara jelik dan melampau seperti perumpamaan English, 'hit below the belt'. Jangan salahkan penyokong lawan Parti Chap Bunga sekiranya kami turut menggunakan 'gutter politic' ke atas keluarganya. Keluarganya pun bukan maksum kan?
"Saya tak mahu jadi macam sesetengah orang, gemuk gedempol. Macam isteri satu orang tu, bila berjalan gear box naik. (sambil menggayakan dengan tangan)"
Agak kurang ajar di dalam ceramah terbuka membuat perli kepada orang gemuk. Kita kenal ramai penyokong kuat Parti Chap Bunga Raya yang 'chubby-chubby' dan gebu-gebu gitu. Malah ramai juga peminpin Parti Chap Bunga Raya gebus-gebus. Awat la sampai ke situ taraf seorang Negarawan hendak dibawa Chedet? Yang ramai-ramai duduk gelak tu dah kurus sangat ka?

Nota Kaki: Marina anak Tun Dr Mahathir dikategori kurus jugak ka? Isteri Tun Dr Mahathir mungkin kurus tapi tidak berapa kena dengan set rambut palsu yang sentiasa hitam ala orang muda begitu. Takut suatu hari Allah bayar tunai tercabut set tersebut. Esok-esok kita cerita pasal cucu Tun Dr Mahathir pulak. Tapi betullah gamaknya bila orang umur 91 tahun dia kembali berperangai macam budak-budak. 

107 comments:

din pagoh said...

Apahal kutuk tun ni KRO!?? Gua kt stadium ni!! Gua tunggu lu KRO!! Sekurang2nya tun berani berdialog di fb tanpa skrip seperti najib!!! Jilatlah taik rosmah KRO!!!

ted manoff said...

Sembang lebattlah ko ryezall.. Ko punya gebang pokok pun boleh tumbang ryezall.. Aku dgn din carii satu stadium btg hidung pun xnmpk..😽😽kalau mng makin naikklah saham mat basha nanti...πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€

Anonymous said...

Pencacai dh marah... begini la sikap macai PH. Kena batang hidung sendiri mengamuk bagai nk giler..lu dpt byk dedak ke utk defend boss??

Anonymous said...

Nek Semah tuh kan muda lagi 29 thn...tu rambut itam lagi...kah..kah..kah..kah..kah..kah.kah.kah
Nek kalo mau pake toupee pun adjust elok2...susah2 pake je gam gajah , pasti tak tanggal nek
Nek banyak toupee tak dipake kasi boboi...sakit mata memancae-mancar.

ted manoff said...

Jgn bongok sgt ryezall.. Zaman pm najib muda2 dh botak..tun hasmah dh setengah abad usianya..pakai rambut palsu xpe..bkn guna wang rakyat pun..bkn macham kak mah set rambut saja dah menyamai gaji kakitangan kerajaan... Guna wang rakyat pulak tuu..πŸ‘ΈπŸ‘ΈπŸ‘Έ⬅kakmah..πŸ˜πŸ˜‚

Anonymous said...

Hahaha...lucu madey ajuk semah bergelek...makan banyak shopping kuat...

Anonymous said...

Bukan semah jer kena perli..Azeez keling pon kena...Azeez orang yg syorkan Najib buat projek bagi negeri kedah kerana kata Azeez madey tak makan duit...
Kata madey Azeez duduk dlm gelap orang tak nampak....hu3

Anonymous said...

Madey geram betul geng2 perompak makhluk perosak negara..

Anonymous said...

Pahang lwn Kedah final FA di shah alam...selangor plak untung...
Stadium dan padang bertaraf dunia...kelass betul stadium negeri PKR...untung orang selangor...stadium jdt pon taraf tinggi kerana tg mahkota..

Anonymous said...

Rpiji pon GEBU jgak..

Kihkihkih

Anonymous said...

Patutkah Mahathir dinamakan sebagai calon PM? My answer: Ya. What do you think? https://m.malaysiakini.com/polls/382669?utm_campaign=apester&utm_source=whatsapp

Anonymous said...

Sudah sudah le tu mahafiraun dulu masa ko PM berapa ramai orang y ko sumbat dalam tahanan ISA sbb mereka mengata ko, ko takut kedudukan ko tergugat ko kata mereka mengugat ketenteraman awam, la ni ko bebas sebebas nya mengata ko masih bebas, dulu ko pecat Anwar ko kata Anwar tak betul, ko kata macam macam pada dia sebenarnya ko takut kedudukan ko di cabar oleh Anwar.Lepas tu ko restukan Pak Lah ganti ko jadi PM, Pak Lah pun ko kata tak betul, macam macam ko kata pada Pak Lah. Tiba pula giliran Najib yang juga ko restu untuk gantikan Pak Lah, pada Najib lagi bnyak ko kata tak betul. Dulu ko kata DAP parti paling racist la ni ko kata lain pula. Kalau dah semua orang tak betul, ko ni apa Mahathir ko satu orang sahaja ke yang betul. Sungguh malang puak puak yang masih termakan dengan kata kata Mahathir. Cukup lah selama 22 tahun dulu ko gunakan segala kuasa yang ko ada untuk kepentingan ko dan keluarga ko. Sedar lah yang telah banyak pecah belah kan orang Melayu selama ini ada lah ko Mahathir.Ko pecah belah kan Melayu zaman ko bila mana UMNO diharamkan, ko pecah belah kan Melayu lagi bila ko pecat Anwar, sekarang ko pecahkan lagi dan lagi. Sudah lah Mahathir cukup lah.

Anonymous said...

Najib tak gebu lagi kerana makan hasil rompakan....haram...

Anonymous said...

Madey kata cukup bila ketua perompak ditangkap...

Anonymous said...

Tak pernah ade citer nek hasmah tampar atok madey...tapi satu malaysia heboh semah tampar Najib...
Satu malaysia dah tahu najib takut bini...

Tak ade citer nek hasmah campor tangan urusan pentadbiran negara....

Anonymous said...

Sebelum tangkap Najib, tangkap Mahathir dulu sebab masa dia PM dulu, DAP, PKR dan PAS masa tu mereka kata Mahathir mesti di tangkap kerana dia kepala perempok.

Anonymous said...

Dlm ceramah di jitra Madey jugak bagitau najib sekat sumbangan kewangan kpd PH dengan AMLA...

Anonymous said...

Lepas ni andai ada yang dok ajuk Siti Asmah yang dah tua kerepot tu, tentu Mahathir teramat suka agak nya

Anonymous said...

https://youtu.be/FDli4zMe3J0
Ceramah madey di jitra...

Anonymous said...

Admin..biarlah..atok tu nak cakap ap pun bukan apa Pm.kita Najib dan isteri hari hari kutip pahala..mcm ted aka mat gunong hari hari kutip dosa sbb memanjangkan fitnah... Kan kan kan..kita orang Umno tak kisah tu semua sbb orang Umno mcm kami ni tahu malaikat kiri kanan akan mencatit..so bila nak ckp tu biar pastikan betul k tidak k..siasat dulu bukan menyondol mcm babi pun boleh terbang kalau kit siang atau guan eng cakp...maksudnya apa Melayu screw ni cina dap ckp apa pun mereja ajan percaya..at superman hew dah ckp dap guna atok mahadey utk screw melayu..so sapa yng percaya ckp atok tu mmg dia pun suka kena screw

Anonymous said...

Sayang bebenor CTS kpd Semah....melenting bila semah diusik...

Anonymous said...

Pada satu malam di kamar tidur Siti Asmah dek dah terlalu lama di belai telah menanggalkan pakaian nya tujuan untuk menggoda suaminya Mahathir. Apabila Siti Asmah menghampiri Mahathir yang sedang berbaring d katil, Siti Asmah terus terhenti melihatkan respon Mahathir yang tanpa memakai cermin mata memandang tepat penuh kehairanan kepada beliau. Seterus nya Mahatir berkata kpd Siti Asmah , ayang awat u pakai baju kedut kedut ni tak iron, u pergi le iron baju u dulu bagi licin. Siti Asmah terus menangis baru dia sedar suaminya dan diri nya juga sudah tua.

Anonymous said...

Perompak wang rakyat kutip pahala?...hari2 menimbunkan dosa..

Anonymous said...

Anon 9.56, What a joke, good one.
Baik joke ni kalau bagi pada Madey, tentu nya Madey pun akan gelak terbahak bahak sampai semput.

ted manoff said...

Pungkoq hang ryezall.. Makin lena tidoq mat basha mlm nii..suweyy betul nii mlm..ingat janji ko ryezall.. Kalau kedahh mng ko berak tgh padang..πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜…

Anonymous said...

Kenapa tak tsngkapp?madey bukan ade kuasa lagi...nak tunggu sampai bila?...polis tak kerja?
Umno tumbang mmadey sendiri akan bawak polis tangkap najib...hu4....

Anonymous said...

Macai buat lawak bodoo...mcam lawak mat ober
..

Anonymous said...

Kaki kincin...

Anonymous said...

pencacai penjilat lobang najis kafir2 laknat DAP RBA spt din pagoh ted manoff dah meroyan... datang bulan ka??? atau tak puas lagi makan taik lim kit siang dan madey!!? apa sial punya macai...

Anonymous said...

Madey dah kerepot tua nyanyuk tak perlu tangkap sikit hari lagi dia akan d panggil pergi.

Anonymous said...

Apebende yg ko meracau ni....

Anonymous said...

aku x pernah jumpa ahli politik tersohor dunia yang menggunakan bini lawannya sebagai bahan ceramah....kecuali penyangak tua nih.... memalukan.....macai sibuk tabur komen duit hilang...duit hilang... tapi satu bukti pon tarak....banyak orang bodoh otak serabut jek.... bini madey pon kalo serupa super model x pelaa nak kata...ini aku tengok bini pon dah kecut macam ikan kering...aduhh..malu siot...

Anonymous said...

Sya x nampak Mahathir ni orang alim atau kuat agama..banyak duniawi je..Mengata atau memburuk2 orang tu berdosa dan kalo x mknta maaf alamat kekal dalam api neraka Nauzubillah hi minzalik.Harap cepat bertaubat dan mohon ampun kepada orang2 yg dia sakiti hati mereka.U maybe rich in this world but not in the world hereafter.

Anonymous said...

takpe la nak ngutuk pun .. mungkin empunya badan tak jaga pemakanan
daripada tak tau jaga kemaluan .. buntut jantan pun nak taram
memang teruk tapi lagi teruk yang melantik kaki taram ni tadi jadi timbalan...

Anonymous said...

CTS bukan sayang Rosmah tetapi sayangkan upahan dedak tiap hujung bulan masyukkk

Anonymous said...

Anon 10:57,,taik MO1 power tak??

Anonymous said...

How about Najib ? Is he a good person? Use your brain when giving facts,,Najib is even worst than any leaders in this world.

Anonymous said...

Nasib baik buntut kau tak di taram sekali....!!! Lol

Anonymous said...

Mak badak?

Anonymous said...

Ko boleh buktikan tak di mana2 mahkamah dunia ini org yg dinaksudkan tu merompak??
Klu takboleh atau belum didakwa jangan ko memantai jadi hakim untuk menghukum orang atau melanggar kerja Allah Taala dalam urusan pahala!

Merangkak ko di Mahsyar nanti nak cari orang yang ko fitnah tu!!

Anonymous said...

Aikhh ... MACAI sindir diri sendiri pastu buat cerita CTS pulak yang begitu??... Jarang kita tengok cerita pasal DS Rosmah yang CTS cover. Yang di jadikan entry ni pun rasanya sebab nak beritahu Atok Sawan dah takde benda lagi nak cari point, bab fizikal musuhnya pun dia jadikan bahan menyerang.. Teruk sangat tu MACAI!

Yang kita jelas nampak setiap entry ada MACAI mengamuk meroyan, posting non stop tanda sangat marah pada CTS bila tkong joseph lim banglo rasuah atau tokong tua kitty sial disentuh dalam entry atau posting..

Hairan kan.dedak jenis apakah yang MACAI sgt setia pads cina pig dua ekoe tu?? Cer citer?!

Anonymous said...

Kenapa tak tsngkapp?madey bukan ade kuasa lagi...nak tunggu sampai bila?...polis tak kerja?
Mana suara sumbang Dap Pas yg dulu sebok suroh tangkap...atau suara2 sumbang tu hanya suara penipu..

Anonymous said...

Stadium pun pinjam hasil BN bina...nak bina sendiri tak reti..haha

Anonymous said...

Awat ted hang tak dak pungkoq ka...haha

Anonymous said...

Bini ko pun saiz badak kan cai209..haha

Anonymous said...

Jgn tanya najib..sila komen pasal mahathir

din pagoh said...

Pagi KRO!! Lu apa bikin?? Muka ada senyum nampak!! Lu berak dlm stadiumkah!!? Kanina lu!!!

Anonymous said...

Ternyata kepimpinan ahmad bashah memang bagus berbanding boboi kepala botak

Anonymous said...

Ni semua salah najib....!!!!

Muhyiddin didesak letak jawatan
Ahli parti PPBM beri tempoh seminggu untuk respons

IPOH 20 Mei - Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) Perak mendesak Tan Sri Muhyiddin Yassin supaya meletak jawatan sebagai presiden parti itu atau berdepan tindakan peletakan jawatan beramai-ramai ahli dan pemimpin PPBM di nege­ri ini.

Ketua Pendaftar PPBM Perak, Azrul Suhadi Ahmad Mokhtar berkata, desakan itu dibuat oleh sebahagian besar daripada 24 bahagian PPBM di Perak setelah mendapati Muhyiddin bertanggungjawab di atas segala kepincangan parti yang berlaku di pe­ringkat kebangsaan dan negeri.

Beliau mendakwa, ahli parti sudah sampai ke tahap tidak dapat menerima tindak-tanduk pre­siden parti yang disifatkan tidak pernah ikhlas dengan Tun Dr. Mahathir Mohamad, penyokong dan pendukung parti yang lain.


Katanya, Presiden PPBM itu sepanjang masa menangguk di air yang keruh dengan mengambil kesempatan di atas populariti Dr. Mahathir sebagai pengerusi, bagi mencatur parti dengan meletak orang tertentu pada kedudukan penting di semua peringkat.

“PPBM Perak memberi tempoh seminggu kepada presiden parti supaya memberikan respons terhadap desakan kami ini.

“Jika masih tiada apa-apa respon daripada beliau, kami iaitu lebih separuh daripada ahli dan pemimpin PPBM Perak akan meletak jawatan,” katanya dalam sidang akhbar di sini hari ini.

Menurut Azrul Suhadi, Muh­yiddin tidak mempunyai kekuatan, sokongan akar umbi, tidak ikhlas, memilih bulu dan tidak mempunyai aura politik yang menyakinkan.

Katanya, Muhyiddin juga tiada kredibiliti dan tiada ada pendirian serta mudah dipengaruhi beberapa Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PPBM dalam membuat keputusan penting parti.

Menurutnya, sikap presiden PPBM itu yang suka mencatur jawatan dalam parti sehingga mengetepikan dan menafikan hak ahli-ahli PPBM dan memperalatkan parti.

“Matlamat dan perjuangan PPBM juga tidak jelas terutama­nya berkenaan hubungan dengan Pas yang mana daripada awal lagi Pengerusi PPBM sudah membuat ketetapan untuk terus memutuskan hubungan dengan Pas.

“Namun, Muhyiddin dan kum­pulannya mem­bela­kangkan keputusan pengerusi parti,” dakwanya.

Anonymous said...

Pengikut bontot kerepot setia madey dah kene tolak dengan akar umbi. Amalan kroni subur dalam parti munge.... Walawei, padan dek muka...

din pagoh said...

Memang betul salah najib!!! Cuba pecahbelahkan BERSATU!!! Cash is king!!!

Anonymous said...


Suka ati kamilah siapa yang kami kutuk pun, apa ko peduli,

Anonymous said...

Marah, kerana dengar berita Ppbm Perak akan dibubarkan, hancus habis PH dg Ppbm sekali

Anonymous said...

Nabi kata GHIBAH itu ialah mengumpat dengan balasan sama seperti makan daging manusia. Mahathir dah jadi Cannibal. Mungkin dia rasa sedap macham rasa tosei dan kuah parpu Kerala kot

Anonymous said...




Fitnah



Anonymous said...

Ya ya..dia akan di tangkap oleh Enchik Izrail seorang Polis dari langit.

Anonymous said...



Fitnah

Anonymous said...


Fitnah ke 4

Anonymous said...

Parti BUNGA yg smakin LAYUUUU...

huaaaaaa

Apa parti BUNGA bole BERI pada KITE???

Anonymous said...


953
Bersuara adalah nak setiap warganegara.

Anonymous said...

Parti munge boleh bagi nika gee yang gebu..

Anonymous said...

Macai pembangang kepala hanggok2

Anonymous said...

955
Sayang benor ko DG tok Cai ko

Anonymous said...

keling??? agak agak sebelum islam...keturunan hang apa...agama apa...lawak la hang..kata kat diri sendiri

Anonymous said...

7.31..berkata bersuara adalah hak setiap warganegara.. Kalau macam tu aku pun berhak bersuara jugak..

7.31..mak kau babi..bapak kau hanjing... Haaa..amacam..? Hak aku bersuara.. Sukati aku la nak cakap ape pun.. Kikikiki

Anonymous said...

Atok madey kata siapa nak keluar parti munge dipersilakan meninggal....

1 pergi 10 yang datang tau...

Tapi 10 yang datang semua menunggu masa nak mampos macam atok madey...

Anonymous said...

Kesian... Mangkuk2 dalam parti cap bunga mentakedarah duit jugak ke?? Patut la dapat presiden sembab nak mampus..

Pak Cik Din said...

Atok kawaq tua ni lupa2 terpilih....cerita orang dia ingat cerita dia dok rompak dia lupa....dia kata Najib menyebabkan atok Lee Waat dipenjara kan...
Sikit hari lagi dia lupa Nek Semah bini dia pi kata bini orang bini dia pula...
Macai pun angguk2....kemudian sondol...tertunggeng nampak bontot..

Anonymous said...

Ni semua salah Najib..mahadir bodo tak reti jaga ppbm porak peranda..
Mahader bodo ni pun salah Najib..kahkah

Anonymous said...

Trump berkata pembangkang Malaysia bodoh....tak cayai pi tanya dia....

Anonymous said...

tertunggeng nampak bontot????
Jgn cuba2 aksi ni depan bang Non...nanti menyesal...kahkah

Anonymous said...

"AYAHNDA marah?"
"Tak seronoook, tak tau apa pulak nak jadi lepaih nih"
AYAHNDA MARAH SELURUH HARTA BENDA DENGAN AYAHNDA SEKALI AKAN DIJUAL SELURUHNYA.
ada erti?

Anonymous said...

Kahkahkah...parti geng henjut2 tua kutuk tak sedar diri perasan bagos...haha

Anonymous said...

731..hak bersuara..hak menipu..hak fitnah..hak adu domba...hak jadi BarDap...ambik lah cukup tak???

Anonymous said...

Sape sahkan atok rompak?....sprm ato polis?....macai syok sendiri yeek..
.

Anonymous said...

Trump cedik ...ko bodooo...

Anonymous said...

Najib lebih bijak dari madey....Najib buat syarikat....dia rompak duit syarikat....dia gertak nak saman wsj...wsj kena bukak pejabat 24 jam tunggu saman....habis selasa setahun...
Saman tak sampai jugak...najib tipu wsj
Najib seorang King setaraf king Salman...tapi king salman boleh tipu king of cash....king yg sembah emperor cina kominis...hi3

Anonymous said...

Rosmah gemuk pendek bantut hanya setinggi ketiak michelle obama. Dianggarkan hanya 140-150cm, berat menyamai seekor badak air afrika dewasa. Najib mati, rosmah ganti. Kahkahkah

Anonymous said...

MO1 punca segala-galanya,,he is the trouble maker to this country....!! Dia banyak belajar dari "Kassim Baba" sampai licin dia kebas..

Anonymous said...

Zaman madey...tak ade syarikat milik kerajaan di kuasai PM...PM tak ade 2.6 billion dlm akaun peribadi...zaman najib wang syarikat milik kerajaan boleh masuk akaun PM dan boleh agih2 kan kpd geng2 sesuka hati...Kawaq besaq

Anonymous said...

Sape sahkan jibo rompak?....sprm ato polis?....macai syok sendiri yeek..

Anonymous said...

Pak Din pencen ejen penyiasat dari syarikat mana?...syarikat hearsay syok sendiri?...kalo pak din dah siasat kenapa pak din takot repot polis...najib pak din lidungi...takkan atok madey pon pak din nak lindong jugak...madey takde kuasa dsh nak tangkap pak din...pak din pencen putaq alam..

Anonymous said...

Orang bodo mana ngaku bodo

Anonymous said...

Beribu2 hadir dengar ceramah madey di jitra...mat basah tak boleh buat apa2...

Anonymous said...

Hanye najub pemimpin malaysia yg terkenal diseluroh dunia hingga jadi bahan lawak antarabangsa...

Anonymous said...

Kaki bedal wang negara untuk shopping jota2 patut di kutuk...bukan dipuja..

Anonymous said...

Kalo tak power takkan macai bela perompak..ikut ajaran iblis...

Anonymous said...

4.56...yg duduk dlm gua tak tahu bukti rompakan...khalid bapak polis negara tak berani cabar siasatan fbi yg jumpa bukti money trail 2,6 billion dari rompakan 1 mdb....najib pon tak berani nak saman wsj yg buat futnah... ko tu saper yg bodooh sangat....sprm dah siasat dan jumpa wang dlm akaun najib dari src yg najib agih2 kan kpd geng dia...sampai bila ko nak jadi bidooo?
.

Anonymous said...

9.23...sprm dah sahkan najib agih2 kan fuirvsrc kod geng2...penerimsa dan peguam negara tak berani dajwa rafizi...semua senyap menikus......ko jer yg bodooo..siasatan fbi dah sahkan najib rompak 2.6 bilkion duit 1 mdb darinmoney trail...saper yg berani cabar fbi?...ko tu sorang yg masih bodoo..

Anonymous said...

Ayuk ramai-ramai kita turunkan Najib

Anonymous said...

Ayuk ramai2 humban pakatan babi ni yang banyak merosak kan negara.. Menipu 24jam.. Buat kerja haram tak tau..menipu no 1

Anonymous said...

Mane ade licin.. Kan masih banyak lagi kandang babi.. Kikikiki

Anonymous said...

Kau jeles..? Mak kau yang jual burit kat nepal kau bangga..?

Anonymous said...

Kau jugak yang paling bodoh..kerja jilat jubor babi 24jam..handal sungguh

Anonymous said...

Suruh la fbi tangkap najib.. Suruh fbi dakwa najib..melalak kat sini nak buat ape..? Nak tunjuk bodoh..?

Anonymous said...

Beribu2 ekor babi ke..? Kikikiki

Anonymous said...

Kau pulak terkenal sebagai babi yang tekun menyondol siang mlm.. Hingga terkenal di kalangan babi2 sedunia.. Dah banyak claim tulang babi..?

Anonymous said...

Kaki sondol 24jam kat blog cts..fakta tak ade..janji sondol je demi tulang babi.. Kikikiki

Anonymous said...

Babi lagi power dari iblis tau..kikikiki

Anonymous said...

Babi masih lagi ratip benda yang sama..dah tak ade modal ulang je la hari2..janji boleh claim tulang babi..

Anonymous said...

Perompak blm dihukum...babi bodoo..

Anonymous said...

Ko yg bodooo...fbi tangkap orang yg gubah wang haram di usa...peguan Apandir tak mao dakwa najib...subahat mungkar ...sama mcm ki ngook..

Anonymous said...

Klentong lebih babi macai ni..

Anonymous said...

Hahaha aku suka joke ni sangat sesuai untuk Madey, ada sesiapa tak yang boleh sampaikan joke ini kepada 'Maday Apanama'

Anonymous said...

Hidup MO1 raja KLEPTOKRASI

Anonymous said...

Kesian...babi tengah mngelupur.. Stress ke..?

Kikikiki

Anonymous said...

Babi menyalak suruh fbi tangkap..
Kahkahkahkah..

Kau ingat fbi tu perangai babi macam kau ke...??

Kikikiki

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates