May 5, 2017

147 #AustinPerdana Menyerlahkan Sikap Rasis Cina DAP @PDRMsia @SKMM_MCMC







Ini adalah sebahagian daripada komen-komen yang dibuat di laman sosial berkaitan kejadian pergaduhan yang berlaku selepas sembahyang Jumaat, tengah hari tadi di Masjid di Taman Austin Perdana, Johor Bharu. Ahli politik usah bercakap mengenai perpaduan sekiranya komen-komen di atas diambil kira.

Kejadian itu dikatakan berpunca apabila pemandu berbangsa Cina berkenaan membunyikan hon tanpa henti sehingga mengganggu para jemaah, dari bermula sembahyang Jumaat hingga selesai sembahyang.

Tindakan pemandu Toyota Camry itu membunyikan hon dipercayai gara-gara keretanya tidak dapat melalui kawasan tersebut ekoran dihalang beberapa kenderaan yang diparkir di kawasan sekitar masjid itu.

Usai sembahyang Jumaat selesai, ahli jemaah menyerbu kereta berkenaan kerana tidak menjaga sensitiviti agama. Pemandu berbangsa Cina itu cuba untuk melarikan diri hingga hampir melanggar sekumpulan jemaah itu. Sebelum itu, para jemaah sudah cuba menegur perbuatan tidak bertanggungjawab lelaki itu secara baik, namun tidak diendahkan.

Keadaan makin kecoh apabila para jemaah berang dan bertindak menyerang kereta pemandu Toyota Camry itu hingga pecah cermin belakang. Malah tidak cukup dengan itu, pemandu berbangsa Cina berkenaan yang memakai baju berwarna merah turut dibelasah teruk menggunakan kon apabila dia keluar daripada kenderaannya.

Di bawah adalah video-video yang viral di media sosial:



Mungkin pemandu kereta Camry berbangsa Cina itu tidak faham papan tanda di bawah:


Di bawah adalah Kenyataan Media daripada Polis Di Raja Malaysia:


147 comments:

Ted Manoff said...

Time bomb in Malaysia. Dah mula nak meletop dah.

Ted Manoff said...

Time bomb in Malaysia. Dah mula nak meletop dah.

Anonymous said...

Haah...tangkap laa...ini provokasi...jangan tak tangkap dah jelas...

Anonymous said...

British (baca Yahudi) memang pandai nak musnahkan Tanah Melayu. Bawa bangsa2 lain masok supaya huru hara suatu hari nnt.

Anonymous said...

Ahli parlimen johor bharu pengerusi felda...ape komen mp?...

ted manoff said...

Yaa...tapii bkn suka2 ambil tindakan..patut bagii contoh baikk apatahlagii baru lps solat..budibicara perlu bkn terus pukul..kalau ya pun cina nii salah apa hak kita nk pukul org..

Anonymous said...

ted kentot. kalo ikut pakatoon itu namanya kebebasan individu utk bertindak atau meluahkan perasaan. piawaian dapigs anutan ph tu ..

ted manoff said...

Teori mengarut...bebal nk mampos...πŸ˜„

Anonymous said...

Mount austin bukan dalam kawasan parlimen johor bahru la NGOK...

Anonymous said...

Apa hak mangkuk lahanat tu untuk hon lama-lama pulak?? Baru seminggu duduk malaysia ke??

Lain kali nak ke mana-mana rancang perjalanan... Kata cina pandai dalam serba serbi, tapi nak guna waze atau google maps pun tak reti... Sama spesis dengan tokong penang yang BONGOK nak guna excel tu ke????

Muahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Nasib baik ada jemaah solat jumaat yg masih rasional...tidak mau mampos 3 cinapek dikerjakan
Semakin melampau puak2 nih...mengambil peluang atas sikap bersabar Melayu

Anonymous said...

Tu salah satu teori dari atok madey jugak la ted bongok... Waktu dia tengah waras dulu. Sekarang dia dah nyanyuk baru ko nak sokong macam anjing kelaparan....

ted manoff said...

Takpelah...nanti jumpa ahjib gor selesai segala masalah..tak gitu ryezall...✔✔✔

Anonymous said...

Watpe jumpa najib... Jumpa la sama nyonya teresa cock... Jangan terbulu-bulu..

ted manoff said...

Bingaii...mungkin saja cina nii ada hal kecemasan..siapa tau..suka2 pukul org macham org xde akal..gila apa manusia nii...

Anonymous said...

Inilah masalahnya bila cina anutan dapig dan pgayr tak faham bahasa melayu, papan tanda terang-terang dah tulis jalan ditutup dari jam 12.00 hingga 2.30 untuk dijadikan tempat letak kenderaan...

Anonymous said...

Kecemasan nak berak jam 1.30... Mamat suka kentot prooot memang faham la masalah spesis macam dia tu...

Johan said...

Papan tanda di Jalan Pujangga itu bukan berada di tempat solat Jumaat Taman Austin. Papan tanda itu adalah di sekitar Masjid Kg Melayu Majidee.
Tempat solat Jumaat Tmn Austin dilakukan di sebuah surau. Jln di tepi surau itu sempit. Mungkin jemaah but double parking...
Jalan itu adalah satu-satu jalan untuk kelyar daripada Taman kawasan situ.
Di cadangkan jangan halang lalu lintas. Sesak jalan boleh terima, tetapi jika jalan dihalang tentu penduduk marah.
Jangan sebarkan kaitan perkauman.

ted manoff said...

Nii lagii beball..sikit2 salah dap..dap plk yg dpt nama..nii masalah sikap rakus manusia..duit masuk akaun pm najib pun salah dap..

Anonymous said...

Suka2 pukul kerana ada pihak timbulkan provokasi dikatakan macam orang xde akal....

Tapi kalau pijak gambar pemimpin sambil tunjuk isyarat lucah itu hak peribadi yang harus dihormati... Pala bana ted kentot ooiii...

ted manoff said...

Betul tuu bro..caii2 komen tapii tk tau isu sebenarnya.. Khairulryezall nii saja bikin panas...jadii batuapi..

Anonymous said...

Cina yang tak hormat kaum lain di malaysia ni dah tentu dari dapig.... Takkan cina dari parti umno pulak kot ted lahabau...

Anonymous said...

Apa isu sebenarnya ted kentot?? Ko ada kat kawasan lokasi ke?? Macam kehadiran 1 jota lembu kuning kat dataran... Ye la sangat ...

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

SUSULAN kejadian jemaah masjid menyerang dan memecahkan cermin sebuah kereta jenis Camry berwarna putih berdekatan Surau Taman Austin Perdana tengahari tadi, satu laporan polis telah dibuat berhubung kejadian tersebut.

Pengadu yang mendakwa berada di tempat kejadian ketika kejadian tersebut berlaku membuat laporan kepada pihak polis

Pengadu mendakwa ketika sedang menunaikan solat Jumaat di Surau Austin Perdana, di Jalan Austin Perdana 4 Taman Austin Perdana Johor, sebuah kereta jenis Camry dengan nombor pendaftaran JNM5665 yang dinaiki oleh dua orang lelaki dan seorang perempuan setelah membunyikan hon secara berterusan kerana kenderaan itu terhalang.

Pengadu mendakwa telah keluar daripada surau setelah selesai menunaikan solat Jumaat dan pergi ke arah kereta terbabit untuk menenangkan pemandu lelaki yang memandu kereta tersebut sekaligus memberi nasihat dan memintanya agar menghormati umat Islam yang sedang membaca doa.



Namun lelaki tersebut dakwanya tidak mempedulikan nasihat, sebaliknya terus membunyikan hon sambil menunjukkan isyarat lucah menggunakan tangan kepada umat Islam yang berada di dalam surau.

Pihak surau dakwanya lagi telah cuba memberikan laluan untuknya keluar dari kawasan tersebut, namun lelaki itu nampaknya seperti tidak sabar telah tergopoh-gapah menekan minyak sehingga melanggar kenderaan yang berada di depannya.

Ketika pemandu itu mengundurkan kenderaannya ke arah belakang secara mengejut pula, dia telah terlanggar seorang lelaki berusia lingkungan 50 tahun yang dikatakan sedang melintas jalan.

Kereta jenis Camry itu juga dikatakan telah melanggar beberapa individu lain sepanjang kejadian tersebut.


Read more: http://www.milosuam.net/2017/05/pemandu-kereta-didakwa-tunjuk-isyarat.html

ted manoff said...

Sembang lebatt..xde kat lokasi tapi ada sumber yg sahih..

Anonymous said...

Hehe... No plat pun sudah keluar la... Kita suruh ted kentot siasat siapa la haramjadah yang tunjuk isyarat lucah kat jemaah Islam tengah baca doa tu...

Silakan ted kentot... Apa isu sebenarnya ek....?

Har har har har har

Anonymous said...

Sumber dari kepala jubor ko ted kentot...

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

Watch "Jemaah masjid serang dan pecahkan cermin kereta beramai-ramai" on YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=D0RRzK8QqPY

Anonymous said...

Ted Kentut si Pariah

Anonymous said...

wahai Ted Manoff tiada nilai kau ni walaupun nak dibandingkan dengan taraf seekor anjing kurap.

puak kafir kat Malaysia ni terutamanya dari kalangan bangsa CINA makin biadap sejak lahirnya barua politik parti melayu (PKR,PAN dan PPBM) - banyak kali dah terjadi benda camni.

kalau jumpa cina biadap ngn barua cina cam kau ni, wajib hapuskan BARUA cina terlebih dahulu.

anjing kurap macam kau ni hanya berguna untuk menyalak dan menjaga kehendak puak kafir lahanat dan parti barua melayu.

malang betul kau ni wahai Ted Manoff - hidup dengan sumpah seranah bangsa sendiri sebab memilih untuk jadi BARUA

apa yang kau dapat ??

Anonymous said...

Nama austin pon bukan malaysia punyer ngook...

ted manoff said...

Kesiann...buat malu org melayu saja..

Anonymous said...

Umno manjakan sangat cina...takut hilang undi...ini akabatnye...

Anonymous said...

Hairan aku...walau mcm mana salah sekalipun..klw bangsa mata sepet ni ted akan bela habis habisan..macam bangsa ni tak pernah ada kesalahan..
banyak sangat ke dedak tokong yg ko dah mentekedarah ted...

Anonymous said...

Kesian...ted kentot punye bangang tak pernah surut sejak azali lagi

Anonymous said...

Apakah kebebasan bermaksud
Si bahlul sepet tu bebas bunyi hon ganggu jemaah solat..
Dan jemaah juga bebas membelasah si bahlul sepet yg kurang ajar tu...

ted manoff said...

Hahaha.. Lawak pulak shiro nii..mcm sindir seseorang saja....kahkahkah..πŸ˜†πŸ˜‹πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜…

Anonymous said...

Hairan aku...walau mcm mana salah sekalipun..klw bangsa mata sepet ni ted akan bela habis habisan..macam bangsa ni tak pernah ada kesalahan..
banyak sangat ke dedak tokong yg ko dah mentekedarah ted...

Anonymous said...

Bukan setakat bangsa mata sepet anutan fuckatan haprak... Atok madey punye kelentong pun ted kentot tu akan pertahankan... Contoh: 700,000 pengundi china akan mengundi pru-14.

Kalau tanya balik dengan ted lahanat tu kawasan mana 700,000 akan mengundi nanti, dia buat bodoh je nak jawab...

Tapi dia punye hanggok2 tu cukup kuat goyangannya....

Har har har har har

Anonymous said...

Hahahahahaha... Waktunya ubah tiang gol...

Anonymous said...

Hairan aku...walau mcm mana salah sekalipun..klw bangsa mata sepet ni ted akan bela habis habisan..macam bangsa ni tak pernah ada kesalahan..
banyak sangat ke dedak tokong yg ko dah mentekedarah ted...

Anonymous said...

Ted klw aku jumpa ular dan ko tgh jalan...aku langgor bagi ko mampus dulu yer ted barua haramjadah..
hehehe..gurau2 jer

Tan Kim Tong said...

Bukan dengan tunjuk kuat dan samsing taik kucing pada sesama rakyat,,Negara ini ada undang-undang tapi tak pakai,,sebab itu Peminpin buat salah pun kira ok lah boleh settle.Mentang-mentang kami minioriti disini you all boleh bully ke?

Anonymous said...

Inilah tandanya malaysia ni dah BANGKRAP... Kereta bersepah tepi jalan tak boleh bergerak....


Kah kah kah kah kah... Shiro punye lawak apa ade..???

Anonymous said...

Kalau dah biadap, tunjuk besar kepala, apa yang beliau kena tu dah kira bernasib baik. Kalau tempat lain entah apa jadinya.

Anonymous said...

tu lah, hidup jangan jadi barua !!

Othman Wok sampai mati dia pon orang Melayu Singapura panggil BARUA bukannya ARWAH.

jadi, Ted Manoff n barua-barua yang lain jadikan lagenda Othman Wok sebagai seburuk-buruk benih bangsa Melayu, kelak kita semua akan mati.

Maka jangan mati sebagai barua, hari ni kau boleh tersenyum sebab Parti Babi DAP belum berkuasa sebagai kerajaan pusat - esok barua picisan cam kau lah yang jadi korban paling awal sebab taraf kau hanyalah sebagai barua yang lebih rendah tarafnya dari anjing kurap.

Melayu P.Pinang dah rasa bunga awal azabnya dibawah kuasa mutlak Parti Babi DAP dan parti barua melayu tak berani angkat kepala melainkan akan dipecat atau di sejuk bekukan.

Parti Babi DAP jika menang lagi kat P.Pinang maka penggal pemerintahan yang ketiga akan menjadikan undi bangsa Cina sebagai majoriti tanpa perlu lagi pada kuasa undi parti barua melayu PKR, PAN dan PPBM.

proses pengusiran keluar bangsa Melayu dan lain-lain bangsa di P.Pinang di atur dengan pembangunan perumahan kos mewah mengambil tanah negeri yang diduduki perkampungan warisan.

Ted Manoff kau memang BARUA melayu generasi ini.

Anonymous said...

Habis tu mentang2 u minotity u blh beli bunglow terlajak murah rasuah sana sini dan blh terlepas kesalahan...idiot..

Anonymous said...

Prinsip pakatoon adalah "KEBEBASAN"..YG bermaksud
Si bahlul sepet tu bebas bunyi hon ganggu jemaah solat..
Dan jemaah juga bebas membelasah si bahlul sepet yg kurang ajar tu...adil kan..hehe

Anonymous said...

ted proot ... ko gi la buat report
report polis yer ... senang nak berurusan

Anonymous said...

hello apek .. lu cakap guna otak la jangan guna lutut. jangan ingat semua Melayu bodoh macam lembu yang boleh jadi barua untuk bangsa CINA.

tiada mana2 minoriti dalam dunia ni yang paling beruntung selain dari hidup di tanah Melayu.

Singapura menyekat bangsa selain dari bangsa Cina dalam segala macam urusan demi survival kuasa CINA.

Indonesia menyekat bangsa lain agar tidak menjadi tuan di tanah airnya

Thailand menyekat bangsa lain agar mereka akhirnya lupa dan akur untuk menjadi bangsa Thailand.

apek lu kena sedar asal usul bangsa CINA bukan bermula di tanah Melayu, ajar anak-anak lu supaya jangan jadi Yahudi bermata sepet.

lu jangan cakap politik sebab DAP lagi kuat rasuah dan penyelewengan.

kes ini bukan pertama kali lu punya bangsa sangat kurang ajar pada ISLAM n bangsa Melayu.

kalau lu bukan CINA dan hidup di Tanah besar CHINA, lu berani ke nak hina budaya nenek moyang orang CINA ? lu berani ke nak tuntut hak sama rata atas tiket citizenship negara CHINA ?

Lu jangan ajar anak-anak CINA dengan jalan macam ni .. nanti lu menyembah kat kaki melayu mintak ampun. citizenship yang atuk nenek lu dapat adalah sebagai ganti untuk hak keistimewaan ISLAM n bangsa Melayu, jadi selagi lu pegang perjanjian yg atuk nenek lu meterai selagi itulah kita boleh hidup aman dan damai.

aku melayu dan aku Islam .. lu jangan cabar n hina atau provokasi sebab dengan adanya barua melayu.

barua melayu yang lu bela tu takde nilai sebab itulah benih melayu yg paling hina.

kaum minoriti di Malaysia adalah minoriti yang paling bertuah dalam sejarah manusia - jangan terlalu tamak dan jangan lupa asal usul.



Anonymous said...

Tengok kat soroskini, rata-rta pengomen kutuk cina yang bunyikan hon lama-lama depan surau tu...

Kat sini, ted kentot sekor je yang backup cina dapig tu bagai nak rak... Aku hairan, kenapa la ko dilahirkan menjadi Melayu, lebih baik ko jadi KERBAU je ted kentot...

Anonymous said...

Cina mca dan gerakan..biasalah

Anonymous said...

Isu kaum mulalah pencacai umno nak tunjuk hero. Bila nak dekat pilihanraya, najib jugak menagih undi kaum lain. Dulu india..bila tengah kecih pasal hindraf, sampaikan rosmah cakap india bangsa paling cekai dalam malaysia. Skrg? Berjuta bagi kat india..sebab cina tak sokong bn. Mana pegi slogan 1 malaysia najib?

Anonymous said...

anon 1:31:00 ...ko jangan buat hal la...
ini soal ibadat bukan soal politik ..bongok !!
jangan kata non muslim .. kalo driver tu orang melayu islam sekalipun ....lunyai kariah masjid tu kerjakan

Anonymous said...

Kita tahu memang cina terutama yang pro dapig akan sentiasa provokasi dan cari salah kita.

Yg mengecewakan kenapa kita perlu bertindak balas ganas. Jika dia hon kita hon balik. Selagi tak touch/sentuh kita. jangan kita sentuh mereka.

Ini dengan berjubah bagai, tak menunjukkan umat Islam ini sabar. Akhirnya teruk nama Islam, nama Allah nama Junjungan Mulia Rasulullah Solalallahu Alaihi wasallam dihina.

Sedangkan zaman Nabi Solallahu Alaihiwasallam ada Arab Badwi masuk masjid KENCING dalam masjid, sahabat nak marah tapi Rasulullah melarang.

Cina ni baru je hon, kita tunjuk sifat sabar mungkin satu hari dia akan berubah minat pada Islam.

Sayang sekali amarah kita lebih dahsyat terutama selepas tunai Solat Jumaat, seronoklah bangsa Kafir ini terus jaja dan hina Islam sepuas-puasnya.. Islam itu ganas bla2.


Semoga Allah SWT pelihara Agama ini dr terus terhina.

Anonymous said...

Wahai syaitan 1.31.AM kat atas tu, apa kaitan dengan UMNO dengan isu ini?
Tak habis2 ko nk burukkan UMNO. Tukang provokasi ialah org2 mcm ko. UMNO selama ini yang membendung antara kaum jangan bergaduh. Sebb itu dlm UMNO MCA GERAKAN di bawak berbincang secara tertutup berhemah bukan mcm Pakatan Haprak, DAPig diberi ruang seluas2nya menghina bangsa dan Agama lain.

lepas tu cuci tangan tuduh UMNO/Kerajaan.

Ko memang syaitan. Elok balun dengan kon tu atas kepala ko.

Anonymous said...

org mcm tedbongok ni patut kita hapuskan. org mcm ni punca pergaduhan dan menyebabkan pertelagahan sbb dia batu api. Lepas tu jadi talibarut kafir dlm isu2 yang melanggar hak Melayu dn Islam.
ko mmg makhluk yg hina ted. ko boleh berloyar buruk dlm blog ini tp ko kat sbrnya hanyalah sebusuk sampah dan najis. setiap apa yg ko taip tu mmg hanya menambah saham dosa ko lps mati nnt!

Anonymous said...

tengok gaya ted kentot mongok komen yg bersangkut dgn Islam aku percaya dia bukan beragama Islam, hanya menyamar aje. paling tidak pun pengikut Islam liberal.

Anonymous said...

'1 Mamak Dapat Bala' tu mcm mana khbar skrg? Iyelah sejak jadi barua terhebat LKS dapigs ni.

Berita terakhir yg aku dengar dan baca dia dah kena cengkam dgn kuku besi berkarat mantan musuh ketatnya dulu, skrg dah bertukar jadi bos besar dia. Dia kena akur apa bos besar dia skrg cakap, tak dapat atau boleh ingkar, kalau tidak semua bukti2 penyelewengan duit BNM @ judi forex akan terbongkar, dan hidupnya akan ranap, dari seorg yg amat berkuasa kpd seorg barua cina yg paling hina ..

tu lah jadi akhirnya kalau ego dah menguasai diri, akhirnya berkesudahan dlm keadaan keji.

Anonymous said...

anjing kurap memang layak dihenyak jer, babi memang tak paham bahasa hasil kerja sekolah vernakular, papan tanda tak tau baca, anjing2 kat luar tu buat la lg ok

din pagoh said...

Salam KRO!!! Utk pengetahuan kro dn macai sekelian!! Papan tanda tu bkn berapa ditempat kes ni!! Ni kes double parking!lain kali ambil cerita dari 2-2pihak!! Jgn nk mandai2 salahkan 1 pihak saja!! Kro berak bawa laptop ke?

Anonymous said...

Ibadat apa dpn masjid belasah orang mcm tu? Muka takde malu ke?

Anonymous said...

Kalau maksum sangat, kenapa cts letak tajuk cina dap? Kau ingat kau kuat sgt nak balun2? Kepala hotak kau

Anonymous said...

WELCOME HOME 13 MEI......!!!! COUNTING NOW...!!

Anonymous said...

SIGNBOD da "beritau" jln dtutup ,sebab ap CINNAA BONGOK ni masih nk gunekan jln tu lgi...

Cinnaa PH dapig13may mmg LAHANAT..
Patut "diTALKINKAN" terus..

Kihkihkih

Anonymous said...

RAFIZI MENYEMBUNYIKAN DANA INVOKE, NOW?

KUALA LUMPUR: PKR terus dilanda kemelut politik apabila Ketua Pemuda Ampang, Datuk Adam Rosly mencabar Naib Presiden parti itu mendedahkan sumber sebenar dana bagi membiayai pusat tinjauan Invoke (Invoke) dan Pusat Pemantauan dan Pendedahan Maklumat Kebangsaan (NOW). Rafizi Ramli yang juga Ahli Parlimen Pandan diberi tempoh 48 jam untuk mengisytiharkan dana dua pertubuhan bukan kerajaan (NGO) itu demi kepentingan awam. Katanya, sekiranya Rafizi gagal mematuhi tuntutan itu, beliau akan mengambil tindakan sewajarnya demi memelihara keyakinan orang ramai terhadap parti dan Pakatan Harapan. Katanya, perisytiharan itu penting untuk menjelaskan jumlah dana yang diterima daripada orang ramai untuk membiayai Invoke dan NOW serta bagaimana wang itu dibelanjakan serta golongan penerima.

Anonymous said...

Kepala babi kau macai. Lps fitnah umno ko meroyan psl maksum pe kejadah?

Ko xde telor ke bhai, baru sebut nak balun dh tanye kuat ke x? Turun ke tanah le ko nk tau kuat ke tak kalo kasi penerajang ke muke ko macai babie oiii. Stkt mnganjing dlm blog jd barua kapir, ko rse megah tahap mne bhai? Mau hempok kon tu atas kepale ko bru pdn muke!!

Anonymous said...

MamakDey xde taring dh.. Terus mnjadi hina, u turn dn byk ckp bohong, sjk brkwn dgn lapiji dn apek sial lim, dia jd hina mcm puak tu jgk.

Skndal besar2 nk sapu bwh karpet pstu mnyalak tuduh org lain cash king, mcm die tu suci bgai.. Zmn die duit rkyt mcm duit bapak dn moyang die di kerala.
Sbb tu ank die kaya skelip mata.. Yg bodoh dn lembap ialai BOBOI MOCKERIS.. kasi die pelok bini je siang mlm.. Ape nk jd pon jdlh dgn kje hehehe

Anonymous said...

Babi pon bljar bg salam ke?. Kro tu bunyi babi mnegerang ye?

Anonymous said...

Jgn mngapikn 13 mei, xde untung pon. Dapig dn kafir yg akn buat untong dgn fitnah Islam ajr ganas. Dlm Islam xde cara 13 Mei, kec.mreka cri psl bls blik dgn kaedah yg bijak. Skg ni silap cra akn jd bhn fitnh utk kutuk Islam. Xpsl2 Islam jd bhn cacian krn klmhn kita mngawal marah dn kurng kbjksanaan mmbls blik prbuatan kafir harbi dapig ini. Mreka mmg sbtiasa tgu mase utk prvokasi jht.

Anonymous said...

Die ckp psl soal ibdt bkn soal 2 org mamat yg xberhemah tu. Beratus lg yg solat situ xde pn belasah. Krn 2 org tu je ko nk join kapir hina Ibadat jgk?

Anonymous said...

Jgn kutuk cine ph.. Nanti BabiTed mengamok sakan.. Pntng die kite sentuh sedare2 die. Geng mkn dedak babi.. Rela die mkn babi dr brkwn dgn umno.. Ini sah2 iktiqad Mat Sabon PAN.

Anonymous said...

Hehe mrh lapiji sotong nafikan kajian die.. Kuikuikui

Anonymous said...

T u nama kat hai cau cibai.

Anonymous said...

Politik suku, ibadah suku..jadik kapir. Kata hadi awang

Anonymous said...

Umno parti untuk anjing

Anonymous said...

Dalam dunia ni kau sorang je beragama islam

Anonymous said...

KRO tu tuan punya blogger. Kau ni mangkuk hayun betul lah

Anonymous said...

Keganasan kaum sejak dulu dimulakan oleh umno. Parti ekstremis jual melayu untuk kaut harta rakyat.

Anonymous said...

Name one organ of the body? Melayu kata LUNG, India kata LIVER & Cina kata LANCAU (Kurang ajar & tak ada otak).

Anonymous said...

Lain kali jangan pukul pakai kon. Gunakan keris cap umnoooooooooo...

Anonymous said...

Mai tengok kat penang bila perayaan agama depa...apa yang tak sekat jalan, sampai mengotorkan jalan, bunyi bising depan hospital...itu depa tak nampak...bagi muka lagi kerana undi dekat depa ni..jadi camnilah

Anonymous said...

Kau pun keturunan keling jangan bisinglah pundek

Anonymous said...

Biar jadi keling...jangan jadi barua babi..jadi tukang lap kote babi...kikiki

Anonymous said...

Yeke...? Ok la tu dari jual maruah jadi tukang lap kote babi...lain la kau.. Kau memang bangga jadi tukang lap kandang babi...sikit pun kitaorg tak jeles.. Kau yang pilih kandang babi.. Nepal pun tak nak kerja jaga kandang babi..busuk bodoh..

Anonymous said...

8.27..kau tu islam..? Islam tak jaga kandang babi weehh.. Lain la islam liberal..babi tu mainan dorg je..kikiki..

Anonymous said...

Standard hanjing belaan 8.26 memang mcmtu.. Berani menyalak je pun.. Dia dapat tulang babi nanti dia diam la kejab..

Tan Kim Tong said...

Mana itu keharmonian kaum yang kerajaan janji selalu?

Anonymous said...

nasib baik benda ni berlaku kat Austin Perdana Johor. Org Islam ni mcmana marah sekalipun masih ada lagi rasa takut utk membunoh, melainkan kalu dah masuk setan.

kalau lah benda yg sama ni berlaku kat Austin Texas USA, kawasan koboi tu, si cina babi ni akan tau nasib dia mcm mana. Salah2 dlm keadaan parah dorang campak kat tengah2 padang pasir sampai tinggal tulang belulang aje, takde sapa pun yg tau.

Anonymous said...

Hidup Ameno..??
Hidup Meroyan

Anonymous said...

BN BERUSAHA MEREALISASIKAN KEHARMONIAN KAUM.
PH JUARA PEMECAH-BELAH KEHARMONIAN KAUM.

Org BN semua bermoral dan berimaginasi tinggi.
Org PH seluruhnya bersarang dengki kesumat dihati.

Anonymous said...

Yang tu yang babi pandai jawab...hanya boleh maki saja...tiada jawapan...cuba nafi apa yang tak betul saya kata...bongok

Anonymous said...

"Rubbish"

Anonymous said...

Lu buat provokasi sama melayu kasi marah lu tanya mana keharmonian kaum??..fucking chinese idiot...

Anonymous said...

Hidup BN & UMNO

Anonymous said...

LANCAU tak potong muncong, kelentit basi tak cuci. T U nama ka hai cau cibai.

Anonymous said...

Lu bikin provokasi kasi orang marah..lu tanya mana keharminian kaun??...idiot

Anonymous said...

Mount Austin memg di Johor Malaysia Ngok. Ko org mana? Kalau bukan org johor pi main jauh2

Anonymous said...

Woi keling penang muka tak malu curi hak org melayu. Pergi masuk kimma bukan menyelit dalam umno. Apa pasal kau segan nak mengaku keling? Muka hitam legam. Bontot kuali lagi putih lah pandi kunji Wakakaka

Anonymous said...

ITU CINA...KALAU MELAYU LAGI LUNYAI KENA HEMPUK. APA LAGI MELAYU LIBERAL DAH TAK TAU HARI. ORANG RAMAI DALAM SURAU. INGAT BUAT JOGET LAMBAK KE?
CINA KAFIR DAH MASUK JENERASI KE 3-4 MASIH TAK TAU ADAT BUDAYA MELAYU ISLAM. BAIK BERAMBUS. MACAM MAT SALIH OSTOLIA KATA..KALAU TAK SUKA ADAT BUDAYA KAMI SILA BERAMBUS. ADA YANG BERANI? TAK ADA...
KAT MALAYSIA JER BERANI. KERANA MEREKA TAU..MELAYU NI HATINYA LEMBUT. CUBALAH...BILA DAH KERASUKAN HABIS....

Anonymous said...

Keling sial bangsa pengotor. Low class

Anonymous said...

BATU API

BATU API

BATU API

BABI TERBANG.

Palani Sundramanium said...

Lu orang melayu memang kaki gaduh lah,,butuh lu orang.

Anonymous said...

BATU API

BATU API

BATU API

BABI TERBANG

Anonymous said...

Berapa ribu keling mengaku melayu dalam umno hari ni? Pukimak punya keling. Bangsa pun kau tipu

Anonymous said...

Balik india lah pukimak

Anonymous said...

Orang islam di msia kena ikut kemahuan org kafir....tapi org islam diluar negara buli org islam, di india..masjid babri, di Xingjang china, di myanmar, di patani thailand, di eropah semua org islam dibunuh...kau org patut beruntung hidup di msia...so jangan mengada gada

Palani Sundramaniam said...

Lu orang ada berani kah fight one to one,,potong konek lu orang.

Anonymous said...

Kote tak sunat kelentit basi panjang balik tongsan lah Ka nina bo cau cibai.

palani kunji suttadi said...

Keling busuk bau babi

Anonymous said...

Kah kah kah

Tetiba anjing kapir lgbt dapigs menyamar guna nama keling pulak....nak melaga lagakan kaum.

Jing oh Jing....terdesak sgt ke ko?

Mat Gunong said...

Salam dari Gunong
Mat gunong amat kesal atas tindakan Cucu Tok Selampit me manipulasi peristiwa yg berlaku demi laba politik semata mata. Walaupun Umno memakai topeng " ultra melayu ", untuk mengaburi pandangan ,ri
belum cukup untuk menutup wajah " auta melayu " umno selama ini.
Terima lah "realiti kemajmukkan bangsa dlm 1 negara yg berpelembagaan ini.janganlah ber'fantasi' demi memuaskan nafsu serakah Umno untuk kekal berkuasa. Kita dah 60 tahun Merdeka.. Sepatutnya Umno semakin dewasa dan mengamalkan " politik matang" dan menjadi ikutan yang lain. Tetapi sayang!! Umno hanya tahu amalkan " politik gampang,"
P/s. . Mat gunong amat khuatiri atas keselamatan saudara Ted Maarof bila terbaca komen TALIBAN PAKAI SONGKOK yg mahu Ted dihapuskan..
Hehehekikikihahahakahkahkah...Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Melayu Islam kalau tak sensitif dengan cemuhan terhadap agamanya dan penciptaNya...lebih baik tukar agama.

Mat Gunong said...

Pesan Mat Gunong

**DULU ereksi ,KINI ejakulasi dan SELAMANYA mastrubasi.**

Anonymous said...

Mat Gunong. Kau baru nak kebah demam ke? Atau fikiran masih tak stabil lagi ke krn banyak sangat tegok tuak kelapa gunong?

Perkara pertama yg kau kena lakukan adalah, sblm kau berkutbah kat blog ni kau sepatutnya pergi kutbahkan dulu pemimpin pujaan kau tu supaya lebih merasa takut pada balasan Tuhan, dan bersikap matang dlm berpolitik. Bukan ikut sedap hati dia saja bila berkata sehingga membawa fitnah kpd org lain.

UMNO hancur berantakan pun hasil dari segala tindak tanduk kotor dia semasa berkuasa. Takkan itu pun kau butakan mata dan hati.

Jadi skrg ni pun kau masih merasakan UMNO adalah spt zaman jahiliah pemimpin pujaan kau tu berkuasa. Dah jauh berbeza dah. Ttp kau dan pemimpin kau tak dapat terima semua kenyataan ini dan menganggap UMNO masih sama, dan kau mmg mahu pun UMNO lebih buruk dari zaman jahiliah pemimpin pujaan kau tu, jadi kau terpaksa berbohong dan mengadu-domba kan?

Insaflah wahai Mat Gunong. Baliklah kpd realiti semasa. Jgn biarkan diri kau sentiasa terperab dlm bayangan fantasi kau. Taubatlah wahai Mat Gunong. Taubatlah ...

Anonymous said...

tenang semua ... jangan tebulu bulu

Mat Gunong said...

Allah Hu A'ZIM. RASULLULLAH SAW , kan pernah diludah mukanya. Kita mengaku sebagai AlulSunnahWaljamaah, mengapa sunnah ini tidak dijadikan panduan. Makan Sup boleh! taksub jangan!.ianya hodoh untuk digunapakai. Ingat pesan piem kita!!!. Wasatiyyah dalam urusan MakqassidSyariah demi Tobayyun. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Pasal sunnah2 ni ko pegi tanya osretard PGayR lah. Bila pulak dia nak anjurkan acara 'I want tu hug a pig'. Acara 'I want to touch a dog' dah berjaya dah dia buat. Tersengeh-sengeh dia tengok acara yg dia anjurkan berjaya ..

Anonymous said...

Keling penang dah bersuara. Barua reezal merican naina merican ke azeez rahim? Wakakaka

Anonymous said...

lancau la apek ..
bila lu punya kaum mati ..mau tanam ..lu bawak brass band berarak tengah jalan..lu punya security suka suka tahan trafik ..lu punya konvoi hantar orang mati berpuluh kereta ... ada orang melayu bunyi hon ka...?
India bila Thaipussam tarik dewa ..traffic jam ... ada melayu bunyi hon...?
ini lu bising hon .. bawak kereta serupa orang gila ..siapa provoke siapa ..?

Anonymous said...

Tanya keling penang

Anonymous said...

Pendekar umno dah nak bersilat tuhh...pendekar melayu ke pendekar keling penang?

Anonymous said...

Ok lah...kapir belasah kapir...baru ngam...so jgn melalak..caiharbi 824 bongok..

Anonymous said...

Mat gunong.

Betulkan ejaan kau tu dulu. Tapi kalau kau ni dah memang sekolah tak habis, tak apa lah.

Mat Gunong said...

Ada benarnya pendapat saudara!, sebagai orang yg mengakui Beriman ,harus ke kita meletak diri kita setaraf mereka golongan buta serta tuli yg dikelilingi kegelapan.. Tuan adalah dianggap gagah sekira dapat menahan amarah. Kaum Jahiliah zaman Rasulullah saw menghunus pedang hanya kerana seekor Unta. Tinggalkan lah amalan amalan Melayu Pagan yg terus ditakutkan dengan momokan hantu jirat oleh penjaga kubur, supaya tidur malamnya tiada siapa yg mengganggu.
P/s. Pada Mat Gunong, jika tido semasa diamanah bertugas, alamat penyamun bermaharaja korek kubur ,cari barang berharga yg ditanam bersama dahulu. Sekarang mereka dah bijak. Simpan kat bank. . Tapi...kat bank pun tak selamat. Hehehekikikihahahakahkahkah.

Anonymous said...

Bunyi "Hehehekikikihahahakahkahkah" ini bunyi gelak ketawa org gunong ke?

Anonymous said...

kenneth chong Taik, anna ong lye lung Taik and maurice chewing Taik..you all can go to HELL and get lost forever..lu ada faham!!..haramjadah punya taik..Khaaaakk puiiii!!!.

Anonymous said...

Apa yg orang hutan ni membebel?

Anonymous said...

mat gunong, kau tu taik, tak usah le kau berlagak suci, hnya macai2 taik macm kau je yg percaya ngan kau...berlagak berilmu konooonn..taik sifatnya bodoh dan busuk..hik4

Anonymous said...

Matgunong tedbavie cuba berlakon warok dn sekor lg lagak ganster. Cuba lagakan kaum. Modal pru dh zero, soskg main isu kaum. Kita Melayu yg pro UMNO dn fhm Islam xperlu gusar, undang2 ada. Siapa bersalah dia akn dihukum. Yg brbahaya ialah melayu yg jd takibarut kafir, bertalam byk muka mcm chai2 harbi. Nak sgt ambk hati cina kapir hrbi dlm bab yg mreka xboleh cmpur, bab Agama dn hal ehwal budaya kita, bab organisasi milik kita, ini prinsip yg wjib kita jg.

Stkt provoks hon mcm tu jgn kita gelabah sgt. Mmg mreka sbgaja utk cari psl sbb ada barua2 mereka yg akn jd hero benteng kpd mreka.

Yg agk kcewa bila Agama dihina, dek krn kita xbijak mngawal tindakbls, kesian pd ulamak2 yg ikhlas berkorban utk smpaikn kfhmn Islam pd kita, tp kita gadai murah2pd si kafir laknatullah.

Ayuh sama2 kita BERRADA DLM SATU SAF UMNO PAS utk kuatkan kuasa kita, xperlu bergaduh tumbuk atau cetus 13 Mei, kita ada ilmu ada iman gunakan kebijaksanaan ini untuk mngajar si biadab kafir atau melayu talibarut dgn mengatur semula sistem yg ada. Jgn biar seinci pun mereka mengacau hak2 kita.

Insya Allah kita kita tk berpecah, kita akn teguh. Pastikan pru14 nnt kita terjemahkan ke peti2 undi. Kita ajar cukup2 parti2 hina yg jd barua kafir spt dapig laknatullah ini biar lemah dn hina.

Ameen ya Robb

Tan Kim Tong said...

Nasib baik kita cina beri naik ekonomi Negara

Mat Gunong said...

Salam gunong khas buat sahabat baru saudara Tan Kim Tong. Mat Gunong nak berpesan pada saudara. Bila saudara dikecam ,dihina hatta dikeji. ...jangan terasa hati yee. dan jangan beranggapan mereka bersikap begitu kerana mereka Melayu. Pandang lah mereka sebagai orang ketandusan Ilmu. Mat gunong juga pesan saudara dan rakan rakan, " jika kamu mahu difahami, belajarlah untuk memahami. Ulasan kamu bahawa menjadi minoriti, bukan alasan untuk dibuli amat tepat sekali , yang majoriti tidak boleh menzalimi..saling memerlukan dan melengkapkan" ibarat "aur dengan tebing " .
P/s Ajip k.l gangster pesan. Luu pegang itu perlembagaan. Kita Sama Sama Naik Express Rakyat Menuju PutraJaya.

Anonymous said...

Kalau x bergaya bkan melayu,kalau x mabuk bukan india, kalu x MENIPU bukan cina nama nya...

Anonymous said...

kafir2 ni sudah makin kurang hajar. jika d tokong dia gitu saya yakin pemandu melayu takan buat seperti babi komunis sudah lakukan. jgn nak tayang baran tu sgt. terkena salah tempat la. kesabaran ada hadnya. nih dah ramai melayu harbi yg kemarok sgt nak bodek babi2 komunis. syiok sendiri mcm la si babi2 komunis suka kpd melayu2 harbi back stabbers...;-) ;-) ;-)

Anonymous said...

you are implying to yourself arent you mat gunong...kesian melayu harbi mcm kamu.

Anonymous said...

kau ni baru klr dari sekolah tadika. what a dumbfool...

Anonymous said...

Sabar sungguh jemaah2 surau taman austin tu.Dalam keadaan diprovoke sebegitu hebat oleh kafir harbi pun masih mampu bertindak minimum. Tahniah.

Bayangkan kalau pemandu Melayu Islam membunyikan hon bertalu2 semata2 kerana keretanya tersekat dek perarakan cina mampus yg menghalang jalan. Sudah pasti Melayu ini akan disembelih hidup2 dan keretanya diterbalikkan lalu dibakar disitu juga hingga jadi abu kedua2nya(kereta dan mayat).Tapi ini sangat mustahil berlaku kerana biasanya Melayu lebih rasional dan bertolak ansur. Tidak ada Melayu yg begitu bodoh dan biadap hingga berani membabi buta bertindak diluar batasan kemanusiaan seperti mengganggu acara keagamaan org lain.

Kalau tak percaya cubalah bawa kereta laju2 dan bunyi hon kuat2 panjang2 semasa perarakan Thaipusam.Kalau kena panggang dek keling pun rasanya tidak ada Melayu yg marah sebab dah sedia maklum memang itu tindakan spontan untuk manusia yg biadap tak bertempat.

Anonymous said...

Cina bukit dapig jer berperangai kurang ajar mcm tu..suku yotai..

Anonymous said...

Sedia maklum..cina bukit dapig mmg suka cari salah buat provokasi...yahudi dah ajar mereka mcmmana nak buruk2kan lagi imej islam...bagi mereka melayu cuma value 100dollar only..

Anonymous said...

Ted mmg kafir la..mana tahu dosa pahala..

Anonymous said...

Seko babi 827 terlepas kandang..
Ruu babi penang ni ler penyokong kuat nye..

Anonymous said...

Dapig dah kata lama dah..
"Bring 13 may..we are perpared"..
Meley ada brani ka...hehehe
Bising dlm blog boleh la...

Anonymous said...

Time is running out for dapigs.

Anonymous said...

Tan kim tong..sila balik tongsan..
Kita tak perlu cina beri naik ekonomi...kita meley pun tau berniaga kasi naik ekonomi...lu niaga manyak jahat bikin monopoli bangsa lu..

Anonymous said...

Suruh ted bongok cuba buat...kompom cepat sket ted mampus...hehehe

Anonymous said...

Fuck cina. Lu dduk kat negara islam wat cara negara islam. Kecoh2 pahal masjid org nak smbhyg ke ape ke. Pegi balik negara cina lu tu la kalo nak diam2.. Lancau

Anonymous said...

DAP hanya boleh membabi kan melayu pembangkang saja.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates