May 21, 2017

92 Apabila Tun Dr Mahathir, Muhyiddin Yassin Dan Boboi Tandatangan Petisyen Bebas Anwar Ibrahim ...




Politik adalah seni serba kemungkinan. Hari ini kawan, esok lawan. Hari ini musuh esok menjadi idola dan sahabat sejati. Begitu juga dengan tiga insan tidak berpendirian seperti di atas.

Orang yang di atas sekali pernah memecat Timbalan beliau. Pernah membuat dakwaan itu dan ini kepada Timbalannya dan lebih azab lagi, beliaulah yang merancang untuk memenjarakan Timbalannya.

Hari ini, ketiga-tiga mereka menandatangani petisyen untuk membebaskan orang yang sama dari penjara. Orang itu adalah Anwar bin Ibrahim. Mantan Timbalan Perdana Menteri kepada Tun Dr Mahathir.

Dulu apabila ramai yang menyokong Anwar Ibrahim, kau kata dia meliwat. Habis tu sekarang ni kau nak kata apa lagi? Mungkin katanya, "I'll do anything for my Boboi."

Imbas kembali:
"Imagine having a gay prime minister. Nobody would be safe" - Mahathir, September 2005. Sumber: BBC.
"No, no, no. I didn’t apologise for anything. That was something in the past. We can’t be apologising for what happens in the past." - Mahathir, May 2017. Sumber: FMT.

92 comments:

ted manoff said...

Kikikikikiki... Ko yg panas kenapa ryezall.. Sakit hati kerr..jgn marah ryezall.. Geram xpe..kahkahkah..πŸ¨πŸ¨πŸ™πŸ™πŸ―πŸœπŸ›πŸŒπŸ·

Anonymous said...

Macam biasa..1st komen live dari KANDANG BABI..

kikikikiki...

Jangan stress2 no...

Anonymous said...

Dalam malaysia ni takde siapa yang layak jadi pi em kecuali PELIWAT TEGAR bernama Anwar Berahim...

Itulah yang macai pembangang kata dalam hati mereka....

Cukup kesian...

Anonymous said...

Di entri sebelum ni mat gunong taik babi bersetuju anwar tu adalah peliwat... So, apa kata ted kentot??? Anda bersetuju juga ke???

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

Keh keh keh.. Buku madey 'Dr in the house' memang layak dikategorikan buku sampah alaf 21.... Buku cerita kedai keling mabuk minum todi...

Anonymous said...

KUALA LUMPUR, June 14 2015 — Tun Dr Mahathir Mohamad admitted today that he would have not only appointed Datuk Seri Anwar Ibrahim as his successor as prime minister, but would have also supported him had he not found out about the latter’s alleged homosexuality.

In an interview with Sydney-based daily The Australian published yesterday, the former prime minister claimed that Anwar’s alleged homosexuality opened the former deputy prime minister to blackmail and had intimidated his subordinates.

“Different people have different cultures … In the West, what he does is normal, everybody does it, so what? In our society, that is not acceptable. It exposes him to blackmail, you see,” Dr Mahathir told The Australian, referring to Anwar.

“And for a person who is going to lead the country, to have that kind of behaviour is not acceptable. And we see that the people who are under him fear him.”

“So in the West this is not a crime. Our perception of what is criminal and what is not differ, but it is our perception in this country that matters to us. We cannot have a person like that with no moral values,” he added.

Dr Mahathir said he has always made public his support for Anwar, with his 800-page memoir “A Doctor In The House” saying Anwar is not a prime minister today only “because of his own actions”, in reference to Anwar’s sexuality.


“That he would have succeeded me is nothing that I have not said. I knew I had to go. I was prepared to go way back in 1998 after the Commonwealth Games. But because of these things happening, I had to stay back. I am not greedy for power. I wanted to stop earlier,” Dr Mahathir said in the interview.

Anwar is currently serving a five-year jail sentence after his appeal to the Federal Court against his second sodomy conviction was dismissed on February 10.

In 1998, he was sacked as deputy prime minister and finance minister before he was charged with sodomy and corruption. He was convicted and jailed for both offences but the sodomy charge was later overturned.

His sacking triggered widespread uproar, splitting the ruling party Umno and the country’s majority Malays in a leadership crisis that left the Barisan Nasional government vulnerable.

Anwar was freed in September 2004 after spending six years in jail and rose to limelight by winning back his Permatang Pauh parliamentary seat in a by-election in 2008, which he defended in 13th general elections.

Anonymous said...

cer bayangkan kedua2 Madey dan Aljuburi bergabung semula... dua2 dah kenyang makan duit rakyat sebelum ni... agak2 sape yg mampus dulu dlm arena politik negara..!!?
Tolong jawab wahai melayu2 bebal yg terhegeh2 nak jadi penjilat lobang taik kafir2 celaka DAP RBA... DAP RBA itu adalah babi dan anjing celaka

Anonymous said...

Katun katun...atok2 terlebih mumauyis memaksa diri berlakon.
Siap ngan replika cell nek jah tempah utk atok peliwat tegar.
Pakatan sarkis...buat menghiburkan ati yg gundah gulana....

ted manoff said...

PrOoTtπŸ’¨πŸ’¨... Arghhh leganya.. Kalau nk ikutkan keadaan sekarang nii anwar sudah xreleven lagii dlm kontek politik semasa..ph masih byk lagii pemimpin yg berwibawa utk diketengahkan..nasib baik anwar nii ada ank yg cantik macham nurul izzah tuu..janda plk tuu..

Anonymous said...

biar photo berbicara ...
madey .. sebab krooni dah bising najib kacau line.. tak berapa nak masyukkk macam dulu
boboiboy .. dia ni lembam.. lengit .. tak boleh buat apa dah .. apa pak dia suruh ikutttt jer sampai hujung
jidin .. kalo anwar jadi pm ... bole la tolong settle bestari.net takpun tolong cover kes nika
... tak pepasal aljuburi jadi kambing putih ...

Anonymous said...

Hehehe... Si babi sembang sedapkan hati... Tiada anwar peliwat, nenk jijah pun sanggup jadi pengganti. Kononnya ramai lagi pemimpin berwibawa dalam ph, yang dipilih oleh macai si tua kerepot juga jadi ketua.... Memalukan sungguh....

Anonymous said...

Terima sajalah apa pun keputusan kes liwat Anwar – Tun Dr Mahathir

BANGI, 9 Febuari 2015:
Rakyat dinasihatkan agar menerima apa juga keputusan yang bakal diumumkan oleh Mahkamah Persekutuan berkaitan kes liwat II yang membabitkan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim esok.

“Kalau mahkamah berpendapat dia (Anwar) tak salah, kita terima sahajalah.
“Jangan ada orang kata nanti, kalau orang besar buat salah, tak apa (dibebaskan),” katanya.

Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, negara ini mempunyai undang-undang yang dikenakan kepada rakyat tanpa mengira pangkat dan darjat.

“Rakyat perlu tahu, kita ada undang-undang dan sekiranya mahkamah menjatuhkan hukuman, kita perlu terima.

“Jika orang lain yang melakukan kesalahan, mereka tetap dikenakan hukuman tidak mengira sama ada perdana menteri, timbalan atau sesiapa sahaja,” tegas Dr Mahathir pada Isnin.

Beliau ditemui pemberita selepas menyampaikan syarahan sempena sambutan ulang tahun ke 40 hubungan dua hala antara Cuba dengan Malaysia di Bangunan Canselori, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Isnin.

Mahathir berkata, semua rakyat adalah sama di sisi undang-undang dan tidak ada pengecualian.

Beliau bagaimanapun enggan mengulas apabila ditanya mengenai kesan keputusan mahkamah terhadap kedudukan Anwar dan parti PKR.

“Saya tidak mahu komen mengenai perkara ini.

“Saya nasihatkan rakyat untuk terima keputusan mahkamah dan jangan ada yang kata orang besar kalau buat salah tak apa,” kata Dr Mahathir.

Anonymous said...

Madey, madey, madey. Keling tua tak sedar diri mudah lupa.

Anonymous said...

Makhamah dah sabit salah liwat, nak bagi bebas buat apa. Takde siapa lebih tinggi dari undang2 walaupun raja sekali pun. Bahaya budaya taksub mcm ni.

Mat Gunong said...

Menandatangani petisyen Bebas Anwar dengan isu plakad Anwar PM ke 7 adalah 2 perkara yang berbeza. Hanya mereka berkepentingan sahaja cuba mengelirukan situasi yg sebenarnya. Berdasarkan kenyatan Dato mukhriz, siapa bakal PM bagi PH ,akan diputuskan semasa PRU 14 nanti. Buat masa ini Umno bertindak seperti,LEBIH SUDU DARI KUAH, agar doktrin PECAH DAN PERINTAH mereka mencapai sasaran. YANG MENJADI KEUTAMAAN DAN FOKUS PH ADALAH MENUMBANGKAN REGIM BN DAN NAJIB.

Anonymous said...

Ooi Ted ko yg duk menyebuk apa hal. Ada arahan dari tuan kamu?

Anonymous said...

Mat gunong taik, anwar ada mintak pengampunan agong ke?? Maksud aku secara peribadi la?? Kalau keluarga dia yang tolong mintakkan, boleh kirim salam laa.... Pergi belajar perlembagaan malaysia dulu sebelum bagi komen kat sini ye gunong taik...

Anonymous said...

Siape yg nk "lepaskan" nuar??
AGUNG klantan ker??

Dulu ,punya lh madey n nuar mmusuhi SULTAN KLANTAN smpai cerite sludup lamborgini sultan klntan pon terkeluar n ad2 kn cerite..

Madey n nuar DAH LUPE ker??

Kihkihkih

Anonymous said...

Ketepek ludah mader jatuh kat dahi...hehe

Anonymous said...


'Semua rakyat adalah sama di sisi undamg2'
Yang ko sumbat ke penjara tanpa memberi peluang membela diri apa hal???

Anonymous said...

Hehe.. Saje je mintak petisyen. Dapat satu jota tandatangan. Lepas tu nak hantar kat agong.. Istana tak terima, madey kata agong kena tahanan rumah pulak.

Dah dapat jumpa agong, agong buang je petisyen dalam tong sampah...

Macam pernah dengar je skrip ni, tapi di mana yaaa????

Anonymous said...

Ludah yang kene ke muka madey, si macai-macai dia tolong jilatkan sampai licin... Terutamanya ted kentot laknatullah tu...

Mat Gunong said...

Mat Gunong hendak mengimbau kembali sejarah silam,berkenaan Panglima Islam yang terbilang iaitu Salahuddin Al Ayubi sehingga menjadi sebutan bukan sahaja Islam tetapi juga Barat. Sebelum beliau menerima hidayah dan menjadi pejuang PEMBEBASAN BAITUL MAQDIS ATAU JURUSELEM dengan memimpin bala tentera Islam, riwayat mengatakan beliau seorang pemimpin yang buruk moralnya dan kejam semasa MESIR dibawah pemerintahan beliau. Dan siapa lah kita,melainkan hanya ALLAH SEBAIK BAIK PERANCANGAN.

Anonymous said...


Mahathir ingat melayu UMNO/PAS sama bodoh dg melayu dlm PH, boleh cucuk hidung tarik ke mana sahaja.

Anonymous said...

Melayu Islam wajib bersatu menghalang negara diperintah peliwat. Nanti turun bala anak cucu merana.

Anonymous said...


Bagus memory ko.

Diarang dah lupa nih !!!!

Anonymous said...

Bodoh ke apa mamak mahahitler ni sanggup Malaysia diperintah penjenayah seksual. Mari kita ramai2 berdoa Malaysia dijauhkan drpd kejahatan pembangkang yg hanya mahu berkuasa.

Anonymous said...

Mari kite RAMAI2 tandatangan PETISYEN utk mmbebaskan SEMUA BANDUAN kt mlysia ni...

Mane ler tau "mood" tuanku ok..

Bole byk "safe" duit..xpyah bei mkan pd bnduan semue..

Kalu nuar sorg "terlepas" mane ADIL ye x??

Anonymous said...

Salahuddin Al Ayubi tak pernah dijatuhkan hukuman kerana meliwat jantan le bahalol...

Mat Gunong said...

Habis awak ingat Anwar kat dalam penjara tak tahu undang~undang, tak tahu menulis ??. Ini lah yang dikatakan dalam bahasa mahkamah " keraguan tanpa alasan munasabah,kamu cuba bermain fidget spinner ye....
Hehehekikikihahahakahkahkah.

Anonymous said...

Orang lain bayar gst, banduan makan free.. Cilanat punye anwar berahi..

Anonymous said...

Kalau anwar tu pandai sangat undang-undang kenapa dia tak sendirinya mintak pengampunan diraja?? Kenapa ahli keluarga dia pulak yang pergi mintakkan?? Ahli keluarga dia ke yang dijatuhkan hukuman meliwat???

Haa.. Jawab, jangan tak jawab mat gunong taik babi....

Mat Gunong said...

Masing masing punyai pendirian dan pandangan.

Anonymous said...

Aku memang heran dgn PERANGAI nuar..

Sbab pe nuar suke "meliwat"??

Punye ler ramai pompuan "cantik"kt mlysia ni,jantan jgak yg nuar PILIH??

cube kwn2 bri jwpan utk berkongsi ilmu..

Anonymous said...


APA yg di buat oleh Al-Ayubi mungkin melebihi se juta kali ganda kebaikan daripada menyokong ruu355.
Ppbm menyokong ke ruu355.
Ko menyokong ke.... Lain Kali cerminkan diri dahulu... Jangan duk over sangat.

Anonymous said...

Haa.. Ni mat gunong taik babi boleh tolong huraikan... Setakat karangan 200 patah perkataan, mat gunong taik tak pernah lokek untuk nukilkan kat sini...

Mat Gunong said...

Pada Mat Gunong ianya satu kenyataan yang IKHLAS lagi BENAR.. Apa masalahnya??. Dan kita pun sudah mengetahui pendirian TUN, berkenaan DS Anwar. Lagi pun DS Anwar dipenjarakan semasa pemerintahan TUN bukan kesalahan LIWAT tetapi kesalahan RASUAH. DS ANWAR DIPENJARAKAN ATAS KESALAHAN LIWAT HANYA DIMASA PEMERINTAHAN NAJIB.

Anonymous said...

Awal awal melayu dah kena kencing, reformasi kalau real buat masa berada didalam kerajaan bukan dah lepas kena tendang tergolek dog.

Mat Gunong said...

Kalau kerajaan bagi ruang, beliau 'personally' jumpa Agong minta pengampunan. Bukan sahaja buat surat. Permohonan dari keluarga sendiri akan menguatkan permohonan. Seperti SISTEM PAROL YANG PIHAK PENJARA MALAYSIA LAKSANAKAN. HANG TAU TAK INI??. PERNAH MASUK PENJARA TAK??.

Anonymous said...

Adakah nuar "meliwat"??

1) terpaksa
2) d paksa
3) suke2
4) saje2
5) xsngaje
6) hobi
7) kegemaran
8) keturunan "gen" sotong
9) kemasyuran
10)dah biol

Jwpan kes nuar ni hnya dpt "di huraikan" oleh profesor korea utara..korea utara trknal dgn bijak pndai mmbuat "atom"..

Bom atom n meliwat ni mmg ada kene mngena dlm "bidang sains" moden

Mat Gunong said...

Apa kaitan Agong dan TUN berkenaan permohonan pengampunan DS Anwar. Ini satu lagi peminat fidget spinner....Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Anwar dihukum penjara 9 tahun, Sukma 6 tahun

KUALA LUMPUR 8 Ogos - Bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim dihukum penjara sembilan tahun oleh Mahkamah Tinggi di sini hari ini setelah didapati bersalah atas tuduhan meliwat Azizan Abu Bakar.

Hakim Datuk Ariffin Jaka memerintahkan hukuman itu berkuat kuasa selepas Anwar selesai menjalani penjara enam tahun kerana kesalahan rasuah.

Adik angkat Anwar, Sukma Darmawan Sasmitaat Madja yang menghadapi dua tuduhan dijatuhi hukuman penjara enam tahun dan empat kali sebatan.

Hakim bagaimanapun tidak mengenakan Anwar hukuman sebat yang hanya terhad kepada pesalah berumur 49 tahun ke bawah.

Sukma didapati bersalah atas tuduhan meliwat Azizan dan bersubahat dengan Anwar meliwat bekas pemandu peribadi isteri Anwar, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail itu.

Hakim Ariffin bagaimanapun memerintahkan Sukma menjalani hukuman penjaranya secara serentak.

Anwar yang berusia 53 tahun bersama Sukma, 39, didapati bersalah meliwat Azizan, 40, pada satu malam, di antara Januari hingga Mac 1993, di apartmen Sukma, unit No. 10-7-2, Tivoli Villa, Jalan Medang Tanduk di sini.

Hukuman terhadap mereka mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan. Di bawah seksyen itu ia membawa hukuman maksimum penjara 20 tahun dan sebat.

Hakim Ariffin turut menggunakan budi bicaranya di bawah Seksyen 311 Kanun Prosedur Jenayah untuk membenarkan Sukma diikat jamin RM50,000 dengan dua penjamin sementara menunggu rayuan terhadap hukuman tersebut di Mahkamah Rayuan.

Bagi syarat jaminan, Sukma diperintahkan menyerahkan pasport antarabangsa kepada mahkamah.

Anwar memulakan hukuman penjara enam tahunnya sekarang pada 14 April tahun lepas setelah didapati bersalah terhadap empat tuduhan rasuah kerana campur tangan dalam siasatan polis terhadap dakwaan salah laku seksualnya.

Dakwaan itu membawa kepada pemecatannya daripada jawatan kabinet pada 2 Sept 1998.

Sebelum hukuman hari ini diputuskan Anwar menyampaikan hujahnya sendiri meminta hukuman ke atasnya diringankan. Sementara peguam Sukma, Gobind Singh Deo membuat rayuan itu bagi pihak anakguamnya.

Semasa menjatuhkan hukuman, Hakim Ariffin menjelaskan beliau mengambil kira kesalahan serius yang dilakukan oleh Anwar dan mesti menangani perbuatan terkutuk tersebut dengan cara yang betul.

Beliau menyifatkan perbuatan meliwat sebagai suatu yang menjijikkan dan ''masyarakat kita mahukan mereka yang melakukan kesalahan seperti itu diadili sewajarnya.''

''Ia satu keputusan yang sukar dibuat. Dalam menjatuhkan hukuman ia mestilah mencerminkan betapa seriusnya kesalahan itu, kepentingan orang ramai dan keadaan sekeliling,'' kata Hakim Ariffin.

''Ada keterangan yang mencukupi berhubung dua tuduhan itu dalam pengakuan Sukma yang telah disokong oleh keterangan Azizan.

''Inilah yang menampakkan kredibilitinya. Tidak ada sebab mengapa Azizan berbohong kerana dia tidak mempunyai apa-apa melainkan kerugian semata-mata akibat membuat aduan itu,'' jelas beliau.

Anonymous said...

Hehe... Banduan lain yang mohon pengampunan diraja tak pernah pun minta 'personally' jumpa agong.... Apa yang special sangat dengan anwar peliwat tu?? Nak ajak agong ngeteh ke???

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

KUALA LUMPUR: Bekas Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim harus memohon sendiri pengampunan diraja secara peribadi, dan bukannya menerusi peguam atau ahli keluarganya.

Peguam Jagjit Singh berkata, Anwar perlu memohon sepertimana bekas Menteri Datuk Mokhtar Hashim meminta pengampunan diraja diatas pertuduhan pembunuhan Adun Gemencheh Datuk Mohamad Taha Talib pada 1982.

“Ia perlu ditandatangani oleh orang yang terkesan daripada keputusan mahkamah,” kata Jagjit yang menguruskan permohonan Mokhtar sebelum ini.

Ujarnya, Mokhtar yang didapati bersalah dalam kes pembunuhan berkenaan menandaangai sendiri permohonan pengampunan diraja.

Sebelum ini, Datuk Seri Wan Azizah serta anak-anaknya memfailkan permohonan berkenaan kepada bekas Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah, namun ditolak.

Permohonan tersebut kemudiannya ditolak dan Wan Azizah sekali lagi membayangkan akan membuat permohonan baru kepada Yang di-Pertuan Agong Sultan Muhammad V.

Dalam pada itu, peguam S N Nair menegaskan, Awnar berdepan sekatan menyertai politik selama 5 tahun selepas beliau dibebaskan pada 2020 dan permohonan diraja adalah langkah terakhir Anwar sekiranya beliau ingin kembali ke arena politik dengan serta merta.

“Beliau akan berusia 78 tahun ketika itu,” kata Nair.

Walaubagaimanapun, kemungkinan Anwar untuk memohon sendiri permohonan diraja tidak akan berlaku sepertimana kenyataan dua pemimpin PKR, Rafizi Ramli dan Latheefa Koya.

Rafizi sebelum ini menegaskan bahawa Anwar tidak akan memohon pengampunan diraja kerana tetap dengan pendirian tidak bersalah.

Sementara Latheefa menjelaskan, permohonan diraja akan membawa maksud Anwar mengaku bersalah diatas keputusan pemenjaraannya iaitu meliwat bekas pembantu peribadinya, Saiful Bukhari Azlan.

Anonymous said...

Wow... Pasti mokhtar hashim dulu pun ngeteh dengan agong baru mohon pengampunan diraja kan.... Nak jumpa agong kat mana ek?? Kat istana segambut ke atau istana sungai buloh???

Tengah confuse memikirkan isu ini...

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Mesti dna anwar yang digunakan untuk buat air mani dia yang terjumpa dalam karung kunyit saiful di cipta oleh saintis korea utara... Sepai korea yabg curi dna anwar duduk menginap di kedutaan turki waktu anwar minta perlindungan dulu....Tak syak lagi.

Anonymous said...

Petisyen pengampunan kalau tun madey hantar boleh 'cuci dosa' dia yang lalu... Takkan nak suruh lim kit sial yang hantarkan petisyen pulak??? Cakap pun tergagap-gagap...

Mat Gunong said...

Serupa juga Najib, tidak semestinya tanpa pendakwaan Jabatan Haiwan dan Veterinar bahawa binatang bertanduk,dicucuk hidung,berkaki 4 dan yg berbunyi mengem booo hh itu LEMBU ,kita pula tidak yakin dengan mengatakan binatang LEMBU. Sedangkan ianya nyata seekor LEMBU.
**. Faham tak kiasan mat gunong niii??. Kira level tinggi kiasan ni, hanya bukan golongan berminda lemah ,otak udang ,kaki bodek je boleh memahami kiasan ini. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Sementara Latheefa menjelaskan, permohonan diraja akan membawa maksud Anwar mengaku bersalah diatas keputusan pemenjaraannya iaitu meliwat bekas pembantu peribadinya, Saiful Bukhari Azlan.

-----------------

Kimak punye loyar... Rosak ana punye program...

Anonymous said...

Kiasan seekor babi tunggal yang terlebih syok sendiri..

Anonymous said...

8.57...
PenJaga kandang babi...

Anonymous said...

Peliwat yg telah taram jubok ko...hu3...

Mat Gunong said...

Tak baik cakap macam tu sahabat.. perlu pemikiran terbuka untuk menerima mereka kembali dalam masyarakat.Jangan pandang mereka hina dipenjara,sedangkan dikalangan kita,pula lebih ramai yang terlepas tanpa hukuman.

Anonymous said...

Nsjib dulu mampos...

Anonymous said...

Hidup-hidup si mat gunong taik babi tu nak tipu orang lain..

Anonymous said...

Ted kentot tengah asyik hirup kopi otwc depan kandang babi tu

Anonymous said...

Najib lebih tinggi dari peguam negara...tu pasal peguam Apandir tak mao dakwa najib

Mat Gunong said...

Tak baik buka aib orang. TST cukup lah.

Anonymous said...

Jubok mat sabu awal-awal kene taram denagn anuar aljuburi tahun 1997 dulu... Huk huk huk

Anonymous said...

10:56 adalah babi tu

Anonymous said...

Peliwat memang layak dihina wahai babi ooiiii

Anonymous said...

Malu-malu babi pulak si mat gunong taik ni..

Anonymous said...

Mari rsmai2 doa supaya perompak kekal memerintah...

Anonymous said...

Macai haprak nak ubah tiang gol tu....

Anonymous said...

Adekah sefool di ugut untuk serahkan lobang bontotnye?...senjata ape yg digunakan untuk ugut sefool?...
Adekah sefool srorang jantan yg lemah?
Adekah sefool jantan yg suka di bontotkan kerana ade 3 dna dlm jubor sefool...sepatutnye 2 saje...
Apekah kerja sefool sekarang?..

Mat Gunong said...

Yang kat atas ni adalah bekas professor yang terkena dan terdedah pada pancaran gamma dari plutonium dan uranium semasa proses perlakuran nuklias. Sebab itu pemikiran beliau agak terganggu dan tersasar. Ini boleh kita lihat dengan teori bahawa pembikinan Bom atom mesti disertakan aktiviti meliwat. Albert Einstein pun tak terfikir teori ini. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Sementara Latheefa menjelaskan, permohonan diraja akan membawa maksud Anwar mengaku bersalah diatas keputusan pemenjaraannya iaitu meliwat bekas pembantu peribadinya, Saiful Bukhari Azlan.

---------------------

Mat gunong taik.. Tolong patahkan hujah latipah koyak tu sikit... Suka suki je cakap kalau minta ampun bermaksud mengaku benar-benar buat perkara terkutuk tu...

Anonymous said...

Hehe... Jawapannya air mani kepala anwar terbang sendiri dalam bontot saiful....

Ada soalan tambahan lain???

Anonymous said...

Hehe... Teori air mani terbang sendiri masuk karung kunyit saiful telah dijumpai oleh macai-macai haprak fuckatan... Layak dapat hadiah nobel tu....

Anonymous said...

Mari kita ramai2 berdoa Malaysia dijauhkan drpd kejahatan pembangkang yg hanya mahu berkuasa.

--------------

Ameen, ya rabbal alamin

Anonymous said...

11:15..Ko marah dan cemburu ngan seefool sbb cita2 murni ko nak mintak dijubur oleh sheikh penjubur tak kesampaian hingga skrng..ko kena bnyk bersabar..bila penjubur tua kutuk tu bebas nanti boleh lah ko tadah jubur kereput ko tu ye...boleh lah ko buat keja jubo menjubo sampai tak lgi keluar taik..ada faham...kih5

Anonymous said...

Anus 11:21
Heee...Air mani kepala aljuboori terbang sendiri dlm lobang bontot kau..kau dan saiful sama jer dua2 suka dijubur suka sama suka.

Anonymous said...

Macai 11:15, doa banyak2 moga ko dijuburkan oleh sheikh aljuboori suatu hari nanti. Tak lama lagi pun... Tahun 2020 keluar la lahanat tu dari penjara..

Anonymous said...

Muahahahahahaha.... Ni komen bakal penerima hadiah nobel... Cukup wowww....

Jangan lupa terima hadiah tahun 2020 nanti ye dengan nuar peliwat, sebelum terima tadah lubang bontot legam ko tu sekali tau.....

Har har har har har

Anonymous said...

Knpa anwar tak meliwat bini dia, berkedut sngt ke bontot bini dia tu sampai dia tak hingin nak meliwat? Tanya jer...takkan tnya elok2 pun tak boleh.

Anonymous said...

Grip dah loose ler.. Lagipun bini nuar tak pandai pakai sut brioni.. Asyik pakai baju kurung dengan berkipas je...

Anonymous said...

Mana le si mat gunong taik babi ni...???

Dah mampos jatuh gunong ke???

Anonymous said...

Anwar Ibrahim dibarisi oleh belasan peguambela paling handal dalam Malaysia dan akhirnya tetap disabit atas jenayah liwat.

kekalnya Anwar Ibrahim sebagai tokoh politik diatur oleh political animal untuk membuatkan golongan yang taasub tidak meninggalkan Pakatan Harapan.

dunia benar-benar sudah tua apabila golongan pengikut Nabi Luth a.s (LBGT) diangkat sebagai pemimpin masyarakat/ negara yang dimulakan negara kafir dan Malaysia bakal mencipta rekod sebagai negara ISLAM pertama bakal mempunyai Perdana Menteri Biseksual ?.

Semoga Allahswt menggagalkan kaum yang tidak mahu mengambil pelajaran dari kisah runtuhnya Kota Sodom.

Anonymous said...

bila anwar dah bebas nnt .. penyokong jgn suka sangat tau
nalla dah bagi ag bukti audio video salah laku SEKS aljuburi tak lama dulu ..
bukan 1 tapi banyak .. kira pakej la
tp paling suspen alkisah siapa bapa biologi anak dara seorang VVVIP kat Malaysia ni ....
sabar..sabar kita tunggu aljuburi keluar bamboo river dulu ...

Anonymous said...

Siapa kata Nuar tak balon bini dia punya backlane? Dlm video u-tube Mat Sabtu dah confirm backlane tu dah jadi terowong. Lori pon boleh lalu dah.

Anonymous said...

Mari rsmai2 doa supaya peliwat tak jadi pemerintah...

Anonymous said...

bila peliwat diangkat jd PM.. mcm tulah zaman nabi luth tu agaknya.. lps ni jaga lah bontot masing2.. jgn nak menunduk sebarangan..

Anonymous said...

Xde sape nak geram dgn kegilaan madeytaik ni buat bnda pelik luar tabii, mamak kerala mudah lupa u turn gilababi.

Dia yg cetuskan tragedi liwat dan rasuah anwar, dia yg nukilkan anwar seorang yg jht, bhaya dn xboleh jd pmimpin negara, ejen asing, bisexual, kotorjijik semua ada. Siap pakej penumbuk lagi..

Madeytaik yg mnyebabkan anwar mengamuk, hasilnya Melayu pecah teruk sampai hari ini cetusan reformasi anwar.

Mmg hebat 'wawasan madetahik 2020' dia grand design kn kes anwar yg akhirnya dia dpt tumpang balik lps dia pencen sbg kenderaan baru politiknya..

Allahu Akbar.. Aku xtahu nk kata apa lg dgn gelgat sgt jelik pelik madeytahik ni luarbiasa tak rasa malu bersalah dia yg hina dn myebbkn berlakukan pemenjaraan anwar.. Skrg dia cedok jilat hbis lendir busuk yg dia hina dulu... ini bkn soal najib or umno lg tp ni mslh si gia tamakmadey

Anonymous said...

Madeytaik yg 'NOBATKAN' nuar sbg peliwat negara dn bisexual yg keji..

Tiba2 hari ini si tahik tua iniu turn.. Join peliwat tu.. Nak kata apa lagi??? GILA!!

Anonymous said...

Ko layan matmacai isim gilababi tu.. Merepek apa bnda punye nk heret nama najib jgk wpun itu TAHIK MADEY MAHAZALIM!!

Ko mampos nnt loyar buruk berkias2 lh puas2 dgn Mungkar Nangkir Malaikat Allah SWT.

Riwayat mana dia angkut masuk pasal sirah Sultan Salahuddin Al Ayubi ni berkaitan isu moral untuk di kufu kn dgn kel Anwar yg Madey laknatullah ni cetuskan hingga jd tragedi besae dlm dynia politik Melayu Islam di tanah air kita???si matmacai teruk sgt penjilatan dn sifat membabisawankan diri ko menegak benang basah anjuran tuan dedak ko??

Malu lah diri ko pd Tuhan Yang Esa.. Menipu mnjadi pembela org munafik?!

Anonymous said...

Mmg kita doa dijauhi malaysia diperintah oleh keturunan perompak sebenar iaitu penyangak tua 22 tahun berlesenkan jawatan pii emm yg kini return sbg darth vader!!

Firaun moden

Anonymous said...

MATLAMAT MENGHALALKAN CARA
"jUAL ORANG lebih untung dari unta"
Wow ana setuju'


Broker jual beli domba.

Anonymous said...

Tak payah ugut2. Meliwat adalah kesalahan. Kalau dia nak kaitkan Saiful sekali bermakna dia meliwat suka sama suka. Boleh kongsi sel dengan Saiful.
Masalahnya Anwar tak nak macam tu so menginapla dia sorang2 dalam tu.
Btw apa desperado sgt Tun ni?
Tun mudah lupa, Jijah anak beranak pun dah terlupa?

Anone...

Anonymous said...

kalau tak UTURN sape nam kawan kan?????

Anonymous said...

suka sama suka. kah kah kah......

Anonymous said...

babi kongkek anjing dapat macai

Anonymous said...

LIWAT..NABI MOHAMAD TIDAK MENGAKU UMAT. MACAI OIII....

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates