March 9, 2017

197 Berapa Perisik Asing Di Malaysia - Soalan Bodoh Dari MP Bayan Baru @simtzetzin


9 tahun lalu, pengundi-pengundi Bayan Baru telah membuat kesilapan dengan melantik Sim Tze Tzin sebagai Wakil Rakyat mereka. Ini diakui sendiri oleh Ahli Parlimen berkenaan di dalam laman sosial Twitter dan Facebook beliau. Hari ini terbukti apabila di dalam Sidang Dewan Rakyat,  Ahli Parlimen PKR Bayan Baru bertanyakan soalan berapakah jumlah agen perisikan asing di Malaysia!

Bagi sesiapa yang pernah menonton filem Allied, di dalam filem berkenaan Brad Pitt, seorang agen perisik telah menyamar sebagai seorang suami kepada heroin supaya identitinya tidak diketahui oleh pihak musuh. Ini namanya perisik atau 'spy'. Agak kurang bijak atau bodoh sekiranya mana-mana negara asing hendak mengisytiharkan agen perisikan mereka kepada Malaysia atau pun kepada negara-negara lain.

Jawapan Timbalan Perdana Menteri saya suka apabila beliau menjawab perisik asing tidak mendaftar sebagai perisik dengan Kerajaan Malaysia. Ada jugak Ahli Parlimen pembangkang yang kurang bijak di Malaysia ini ya?

Nota Kaki: Ethan Hunt dalam Mission Imposibble pun boleh menangis dengan soalan MP PKR ini.

197 comments:

dap lan cau said...


AP DAPigs semuanya bodoh2. Bukan buat2 bodoh tau ..

Si Kok Seputeh dlm Parlimen tanya berapa Raja Arab bagi sumbangan politik pd UMNO utk PRU14 nanti. Bila menteri pulak tanya dia balik berapa Israel bagi DAPigs dia melenting marah kata menteri pusing cakap.

Ni sekor lagi tanya soalan bodoh. Mmg malanglah Malaysia kalau yg bodoh2 ni jadi pemerintah slps PRU14 nanti. Menggerunkan ...

Anonymous said...

Kok kok kok kok kok kok

Anonymous said...

Kalau nenek jijah jadi PM, semua perisik asing boleh diketahui... Semua kene pakai kipas sebagai pengenalan yang mereka tu perisik....

Kah kah kah kah kah... Siapa la yang mengundi cina-cina bongok dalam dapig tu ek?

Anonymous said...

Begitu juga dgn derma.
Xde penderma mendaftar nama sbg penderma kepada kerajaan malaysia.
Maka sukar dibuktikan dan senang dikelentongkan.

Harap percaya sahaja ckp kim jib mah

Anonymous said...

Kesan macai 93.4%.... semakin hari, semakin tunjuk kebodohan...

Anonymous said...

SPRM sahkan derma RM2.6b dari Timur Tengah
5 Ogos 2015

KUALA LUMPUR - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini mengesahkan RM2.6 bilion yang dimasukkan ke dalam akaun Perdana Menteri ialah sumbangan dari penderma Timur Tengah.

Dalam satu kenyataan, suruhanjaya itu berkata: "SPRM telah memperoleh penjelasan daripada pihak penderma tentang derma yang diberi kepada Perdana Menteri.

"SPRM telah mendapat tahu tentang butir penderma melalui dokumen yang diambil dari bank dan didapati bahawa terdapat empat surat yang diserahkan kepada pihak bank apabila jumlah wang yang besar dimasukkan ke dalam akaun Perdana Menteri."

Menurut kenyataan itu, dokumen berkenaan menjelaskan sumbangan RM2.6 bilion itu adalah sebagai derma.

Katanya Datuk Seri Najib Tun Razak akan diminta untuk memberi penjelasan kepada SPRM mengenai derma yang diterima beliau.

Dalam kenyataan itu, SPRM menegaskan siasatannya tiada kaitan dengan isu 1Malaysia Development Berhad. Sebaliknya siasatan keseluruhan kes 1MDB dijalankan oleh Polis Diraja Malaysia.

SPRM juga mengulangi ia masih menjalankan siasatan berkenaan isu SRC International yang melibatkan dana RM4 bilion.

Ia berkata siasatan berkaitan dana RM2.6 bilion dan isu SRC International merupakan "dua perkara yang berbeza".

"Oleh itu, SPRM mahu menekankan bahawa SPRM tidak pernah menyatakan kes yang disiasat ini telah ditutup. Sebaliknya, SPRM hanya menyatakan ia bukan dari wang 1MDB," kata kenyataan itu.

Katanya SPRM memberi jaminan siasatan akan dijalankan dengan bebas, telus dan profesional serta meminta semua pihak memberi ruang dalam menjalankan siasatan dengan menyeluruh tanpa membuat sebarang spekulasi.

"Sebagai suruhanjaya yang bebas, SPRM bertanggungjawab menjalankan siasatan dengan bebas, telus dan profesional tanpa 'fear or favour' (takut atau pilih kasih).

"SPRM tidak akan membiarkan mana-mana pihak untuk mempengaruhi atau campur tangan dalam siasatan yang dijalankan," kata kenyataan itu. - Bernama

din pagoh said...

Untuk pengetahuan khairulryezall dan sekelian macai, sebenarnya dh berpuluh kali perisik asing msuk malaysia ni! Kita saja yg xsedar! Indon misalnya melatih perisik mereka sebagai pendatangasing tanpa izin! Adakah kdn sedar perkara ni? Singapore selaku sekutu kuat israel pun dgn mudah lepasi sempadan mmalaysia ni! Nk harap zaid komedi jaga sempadan mmg mudah lolos punya! Apabila ph mengambilalih pentadbiran nanti sistem imigresin akn diperketatkn!

Anonymous said...

Wow.. hebatnya maklumat ko ni. Zaman mamak madey dulu perisik asing tak pernah masuk malaysia ke??

Zaman zaid /najib ni je baru perisik asing masuk malaysia eh??

din pagoh said...

Bodo khairulryezall a/l osman ni! Sprm berada dibawah tekanan waktu itu! Sebab tu buat kenyataan seperti tu! Ramai pegawai penyiasat ditukar atau dibuang kerja kerana menyiasat kes 1mdb!

Anonymous said...

'Ramai pegawai penyiasat ditukar atau dibuang kerja kerana menyiasat kes 1mdb!' - ted jubor.

berapa ramai tu??? Cer bagi senarai nama mereka...

Anonymous said...

Mana berani ko...ISA...ISA...ISA...tapi mcm mana CIA boleh tahu taik judi forex BNM ?

Anonymous said...

PM muka tebal kulit babi hutan bawak sial kpd malaysia. Majal..macam2 jadi. Celaka pukimak punya PM.

Anonymous said...

Johor Bahru: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) merampas wang tunai RM41,000, Toyota Vellfire dan 150 beg tangan pelbagai jenama hasil pemeriksaan di rumah seorang Exco kerajaan negeri yang ditahan pagi tadi.

Rumah Exco lelaki itu di daerah ini digeledah selepas beliau ditahan kira-kira 10.50 pagi tadi, bagi mencari sebarang penemuan yang boleh membantu siasatan.

Terdahulu, suspek berusia 51 tahun itu ditahan di Pejabat SPRM Negeri Johor dekat Jalan Persiaran Tanjung.

Siasatan terhadap suspek dibuat mengikut Seksyen 17(a) Akta SPRM 2009 dan Seksyen 4 Akta Pencegahan Pengubahan Wang Haram, Pencegahan Pembiayaan Keganasan dan Hasil daripada Aktiviti Haram (AMLATFPUAA) 2001.

Menurut sumber SPRM, suspek akan dibawa ke mahkamah pada pagi esok, untuk mendapatkan perintah tahanan reman.

Anonymous said...


8:20 pm. Kalo ko beragama Islam, bawak2lah banyak berisytigfar ...

jgn krn politik badan sendiri yg terbeban nanti.

Anonymous said...

Najib ketua penyamun..anak buah ikut perangai ketua. Anak haram

Anonymous said...

Politik kalau tak beri kesan pada kehidupan rakyat, rakyat takkan peduli. Tapi bila politik ganggu hidup rakyat, memang patut pun rakyat maki hamun NAJIB. Pukimak punya NAJIB

Anonymous said...


Penculik yg menculik pderi dah kena cekop hasil dari rakaman cctv.

CCTV Tuhan lagi tepat dan takde sapa yg boleh terlepas. Jagalah kata2 dan perlakuan anda ..

Anonymous said...

831pm
Amacam Jing? Dah ambik ubat ke belum? Komen2 ko hari ni dah macam anjing kena sawan babi. Panas ke, Jing? Deep breaths, bawak bertenang.
Hidup sebagai anjing kapir lgbt memang tak tenteram...cian ko, Jing.

Anonymous said...

menanti komen dari din pagoh aka din sepai... Zaman mamak madey dulu perisik asing tak pernah masuk malaysia ke??

pelet santet said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Kesian mak ko, puki dia ko sebut berulang kali... Anak bahalol mana la mak dia tak reti ajor tu....

Anonymous said...

Kesian mak ko, puki dia ko sebut berulang kali... Anak bahalol mana la mak dia tak reti ajor tu....

Anonymous said...

Cai najis nk temberang. SPRM siasat 42juta duit src bukan duit 1MDB.

Oleh kerana duit semua beredar dlm msia senang disiasat. Malangnya gani belum sempat nk buat pertuduhan dh kena pecat.

Maka berkubur task force kecuali si pengkhianat sekor yg membocorkan semua strategi task force. Si pengkhianat ni anak beranak ada bisnes dgn pdrm maka wa tlg lu, lu tlg wa

Anonymous said...

Hehe... Tu dia sekor macai 93.4% nak spin....

Sprm pergi arab jumpa siapa?? Makan angin ke??

Sprm dapat 4 dokumen bank menyatakan derma tu pulak masa tidur dalam mimpi ke??

Kalau dah tak boleh terima kenyataan, anjing pembangang tetap nak menyalak bukit....

Kah kah kah kah kah

din pagoh said...

Macai sekelian, zaman tun dulu pegawai2 kerajaan lebih berintregiti berbanding sekarang! Amalan rasuah berjaya dikurangkn dikalangan penjawat awam! Berbanding sekarang kerajaan pimpinan najib begitu terok dibelenggu rasuah! Kerajaan kita dipimpin oleh bapak segala rasuah!!

Anonymous said...

Kau cakap la apa kau nak cakap. Najib kena maki kau pulak terasa. Kau lahir ikut perut mak kau ke ikut perut mak najib? Kahkahkah..

Anonymous said...


Ceritera 1001 malam 1MDB tu suma org dah tau. Hikayat ciptaan Atok Tua Otak Merepot. Atok Tua tu sendiri pun dah kesipuan nak gunakan 'peluru berpandu' tersebut dah, pasal takde senjata pemusnahnya, setakat peluru berpandu kosong, mcm peluru berpandu Korea Utara baru2 ni.

Ni mat bunga masih nak citer benda yg dah reput ni apa hal? Baru kuar bertapa dlm gua ke? Dah tak laku dah ooooii mat ...

din pagoh said...

Dan ini adalah fakta kes yang anda patut tahu.

Kronologi kes.

1. Pada 24 Februari 2017, SPRM telah menahan reman selama 7 hari bermula sabtu (25 Februari 2017) 6 individu penting yang terbabit dalam rasuah dan penyelewengan di negeri Johor membabitkan hartanah di negeri itu.

6 individu itu ialah ;

- anak lelaki kepada Exco Johor = Ahmad Fauzan Hatim. YB Datuk Abdul Latif ialah ADUN di ENDAU dari parti UMNO dan merupakan seorang EXCO ketika anak beliau ditahan SPRM

- seorang pegawai khas kepada EXCO YB Datuk Abdul Latif iaitu Muhammad Idzuan Jamaluddin

- dua orang pegawai pemaju perumahan

- seorang peguam

- seorang orang awam  

Empat dari 6 suspek di atas telah ditahan reman selama 14 hari selepas SPRM memohon lanjutan tempoh reman sebanyak tambahan 7 hari.

Empat suspek tersebut ialah Ahmad Fauzan, Muhammad Idzuan Jamaluddin, peguam dan orang awam. Namun kesemua mereka dibebaskan dengan jaminan SPRM pada 9 Mac 2017. 

Manakala 2 pegawai pemaju perumahan dibebaskan pada 3 Mac 2017 dengan jaminan SPRM.

2. Kemudiannya pada ;

i. 28 Februari 2017 - SPRM menahan seorang kontraktor yang berusia 46 tahun. Suspek ditahan kerana turut terlibat dalam skandal penyelewengan hartanah di Johor. Suspek ditahan reman selama seminggu sebelum dibebaskan pada 7 Mac lepas dengan jaminan SPRM.

ii. 9 Mac 2017 - SPRM menahan EXCO Johor YB Datuk Abdul Latif pada jam 11 pagi di pejabat SPRM ketika dipanggil bagi memberi keterangan berhubung siasatan rasuah. Beliau ketika ini sedang bercuti berikutan anak dan pegawai khasnya terlibat dalam siasatan rasuah. Datuk Abdul Latif menjadi EXCO Jawatankuasa Perumahan Dan Kerajaan Tempatan Negeri Johor pada tahun 2013. Di mana skandal penukaran status hartanah turut dilaporkan bermula pada tahun itu. 

Untuk rekod, tugas sebagai EXCO Perumahan Negeri Johor kini dipangku oleh Datuk Mohd Jais Sarday. 

3. Butiran kes ialah ;

- Menukar status premis-premis di Johor dari lot bumiputera kepada non-bumiputera supaya boleh dijual/dimiliki/ditukarmilik kepada non-bumiputera di Johor

- Mengurangkan premium (cukai) hartanah tertentu yang terlibat dalam beberapa projek perumahan dan perindustrian di Johor 

- Kesemua aktiviti salahlaku dan salahguna kuasa bermula pada tahun 2013

4. Ketika ditahan SPRM turut merampas ;

- 21 jenis kereta mewah pelbagai jenama yang dimiliki oleh keenam-enam suspek utama. Antaranya ialah Nissan Skyline R35, Porsche Cayenne, CLA Mercedes-Benz 200, Bentley biru, Mercedes Benz G-Class, Range Rover.

- 45 akaun bank, yang didalamnya mengandungi rm15.5 juta wang simpanan. Akaun bank milik kesemua suspek juga telah dibekukan oleh SPRM.

- 5 buah motorsikal berkuasa tinggi pelbagai jenama.

- wang tunai termasuk matawang asing yang bernilai rm500,000.00

- pelbagai jenis dokumen yang berkaitan urusniaga.

SPRM memaklumkan kes telah disiasat selama 6 bulan bagi tujuan mengumpul bukti sehingga membawa kepada penangkapan beberapa suspek. 

Menurut SPRM, kes disiasat mengikut Seksyen 17 (a) Akta SPRM 2009 yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 20 tahun dan denda RM10,000 atau lima kali ganda nilai suapan, mana lebih tinggi, jika disabitkan kesalahan

Siapakah Ahmad Fauzan Hatim?



- Berusia 25 tahun
- Anak sulung kepada Exco Perumahan Johor
- Mula dilihat menjalani gaya hidup mewah sekitar tahun 2013 yang menjadi sebab kehidupannya diintip oleh SPRM
- Memiliki beberapa kenderaan mewah yang turut dirampas oleh SPRM

Anonymous said...

KUALA LUMPUR, March 31 — The Wall Street Journal (WSJ) has for the first time admitted that Saudi Arabia did indeed donate to Prime Minister Datuk Seri Najib Razak, his press secretary said today.

Datuk Seri Tengku Sariffuddin Tengku Ahmad said today’s admission comes after the US-publication denied the fund came from Saudi Arabia and attacked all those with contrary statements for nearly a year.

“Today, for the first time, the Wall Street Journal has been forced to admit that at least some of the funds donated to the Prime Minister came from Saudi Arabia,” he said in a statement today.

Tengku Sariffuddin claimed that WSJ’s previous reports exposed bias in its reporting and showed that their coverage was not driven by an impartial desire to cover the facts.

“Instead, their reporting was based on false information they were willingly fed by Tun Mahathir’s Anti-Najib Campaign,” he said, adding that the news outlet’s alleged embarrassment could have stopped it from fully accepting the assertion that the money was a donation from Saudi Arabia.

“However, today is a small step towards the WSJ admitting that they have been wrong all along – and that they were wrong to base their reporting on unnamed and anonymous sources who have never been revealed and may not even exist,” he said.


‎In his statement, Tengku Sariffuddin had noted the Attorney-General’s statement as confirming that the funds was donated by the Saudi royal family, pointing out that the Attorney General had reviewed the exhaustive investigations and examined all the evidence – including wire transfers and interviews with the Royal Family.

“Neither the confirmation from lawful Malaysian authorities, nor the Foreign Minister of Saudi Arabia, nor reputable outlets such as the BBC and Daily Telegraph, was enough to make the WSJ stop their attacks or denials that any of the funds had come from Saudi Arabia,” he said earlier in his statement.

The WSJ today published the latest report in its series on 1MDB, this time claiming that the prime minister paid for personal expenses from the private accounts in which it alleged 1Malaysia Development Berhad (1MDB) had deposited hundred of millions of dollars.

The US paper was the first to reveal that US$680 million had been deposited into the PM’s accounts prior to Election 2013, but local investigators have since declared the sum to be a gift from an Arab royal, the bulk of which has been refunded.

The Prime Minister’s Office yesterday said that this was confirmed by leaked documents published in a report by the Four Corners Australian news programme.

1MDB today rejected WSJ’s claim and said it was a repeat of old allegations which the publication had not substantiated, also stating that the funds previously revealed as deposited in Najib’s accounts have been shown through various investigations as having originated from the Middle East

Anonymous said...

Saudi Arabia Says Donation to Malaysian Premier Was Genuine

by Shamim Adam
April 14, 2016, 10:22 PM EDT

Saudi Arabia said a large donation to Malaysian Prime Minister Najib Razak was "genuine," providing some clarity on the source of the funds amid reports the money came via a Malaysian state investment company.

Saudi authorities were aware of the donation and it came without strings, Malaysia’s official news agency Bernama reported, citing Saudi Foreign Minister Adel Al-Jubeir. He was speaking to reporters in Istanbul on Thursday after meeting with Najib during the Organisation of Islamic Cooperation summit.

"It is a genuine donation with nothing expected in return," Al-Jubeir was quoted as saying. "We are also fully aware that the attorney general of Malaysia has thoroughly investigated the matter and found no wrongdoing. So, as far as we are concerned, the matter is closed."


The Saudi comments follow earlier reports by media including the Wall Street Journal that the money came instead from entities linked to 1Malaysia Development Bhd., the debt-ridden state fund whose advisory board Najib chairs. 1MDB, which is selling assets to pare its debt, is the subject of various probes both at home and abroad into its finances.


‘Exhaustive Investigations’

“This confirms what the prime minister maintained all along, and what multiple lawful authorities concluded after exhaustive investigations: the funds were a donation from Saudi Arabia," Najib’s press secretary Tengku Sariffuddin said in a statement Friday.

Najib is facing his biggest political crisis since coming to power seven years ago amid questions over the $681 million that appeared in his accounts before the 2013 election, which the ruling coalition, in power since independence in 1957, won with its slimmest margin yet. Attorney General Mohamed Apandi Ali in January closed the door on a graft probe of Najib, clearing him of wrongdoing over the “personal contribution” from Saudi royals.

The premier returned $620 million in August 2013 that was not utilized, Apandi said, without specifying what the rest of the funds were used for. Najib has maintained the funds were not used for private benefit.


Najib allegedly received millions of dollars in his personal accounts between 2011 and 2013 from the Saudi finance ministry and two men identifying themselves as princes from the Middle Eastern nation, the Australian Broadcasting Corp. reported late last month.

Former premier Mahathir Mohamad, the country’s longest serving leader who governed until 2003, has waged a public campaign to get Najib out of office. The feud has grown increasingly acrimonious as Mahathir attacked the prime minister over the financial scandals and his economic record.

“This also proves that the wild allegations pushed for one year by Tun Mahathir Mohamad and his Anti-Najib Campaign are completely false," Tengku said.

Anonymous said...

menanti komen bernas dari din pagoh aka din taik sepai... Zaman mamak madey dulu perisik asing tak pernah masuk malaysia ke??

Orang tanya pasal perisik asing, din taik sepai bongok pergi ke rasuah pulak... Tak reti jawab kata tak reti... Tak payah nak pusing-pusing pulak..

Anonymous said...

Aku lahir tak ikut puki mak ko tu... Sebab tu mak ko dapat anak pun macam haram jadah je...

Anonymous said...

Ni maklumat nak jawab soalan cina bodoh Sim Tze Tzin ke??

din pagoh said...

Pusing2 abah kau! Pasal rasuahlah dadah,senjata api perisik asing boleh lolos sempadan kita bongok/bingai/bangang dsb,org tanya lain dikaitkn zaman tun plk, bodo punya macai! Kahkahkah kahkahkah kahkahkah!

Anonymous said...

Kah kah kah..
Ada 4 sumber masuk akaun najis. 2 sumber pertama tu kecil sahaja. 2 terakhir tu yg 2.6B tetap dari 1mdb masuk dari falcon bank

Anonymous said...


Zaman Tun perisik asing mana ada berani masuk negara pasal dorang takut jadi mangsa mcm kat Memali. Kena tembak mati wooooo ...

kahkahkahkahkahkah

Anonymous said...

Hehe... Zaman madey dulu takde rasuah ke??

index rasuah dunia, malaysia mesti no. 1 kan waktu tu (zero rasuah)..... Perisik asing nak jejak kaki kat malaysia pun takut... Tu sebab mereka bela boneka bernama anwar berahim, ye tak??? Bukan aku mereka cerita pulak.. Atok madey ko yang cakap.... Hehe... Masa dia tengah waras dulu la...

Madey waktu dah nyanyuk ni, anwar berahim boneka US pun dia salam sambil berpelukan...

Kah kah kah kah kah

din pagoh said...

Memali plk dah, bila dh tk dpt jawab cuba alih tiang gol plk, kikikikikiki kikikikikiki kikikikikiki

Anonymous said...

Kah kah kah.. sepai dari pembangang yang tak bertauliah.. bukti syok sendiri...

Anonymous said...


din pagoh. duit sbnyk USD30 juta yg soros dan tony blair bayar utk sabotaj 1MDB tu masih ada lagi baki ke atau dah belanja habis utk beli kondom?

Anonymous said...

Zaman madey dulu pun rasuah takde ooo... Tu sebab perisik asing tak berani jejak malaysia ni. Yang ada kat malaysia ni hanya boneka negara asing... Namanya anwar berahim.. hehe, atok madey yang cakap ooo... Mesti kena percaya 10000%....

Kah kah kah kah kah

din pagoh said...

Sebarang cubaan untuk 'cut and paste' artikel bloggers Pronajib dan minions kerajaan dalam ruangan komen atau menghina admin blog akan dipadam. Ini bukan blog tempat cytro cari makan. Harap maklum.

Terima Kasih.

Anonymous said...

Kok kok kok kok

Anonymous said...

Terima kasih din taik sepai... Ni blog ko ke???

Anonymous said...


din .. dlm sebulan berapa banyak belanja utk beli kondom?

Anonymous said...

Pro Din Pagoh dan pro parti cap munger yg bersarang dlm khaan seorang demi seorang dihambat dan dicekup. Harap2 taklama lg kjaan (baca UMNO) akan bersih dari petualang2 ini. Sokong pembangkang tp dok dlm umno... ptuiii

din pagoh said...

Tlg jgn alihkan tiang gol! FOKUS kepada isu yg diutarakan!

Anonymous said...

ro Din Pagoh dan pro parti cap munger yg bersarang dlm kjaan seorang demi seorang dihambat dan dicekup. Harap2 taklama lg kjaan (baca UMNO) akan bersih dari petualang2 ini. Sokong pembangkang tp dok dlm umno... ptuiii

Anonymous said...

Hehe... Din taik sepai boleh padam komen ke???

Kah kah kah kah kah.....

Meh padam komen dibawah ni:

Anonymous said...

#RespectMyPM TAKUTKAN SHAMSUL KATIK SAMPAI DITUDUH HASHTAG ITU DIBAYAR GUNA DUIT GST!!! BODOH BETUL SI KATIK NIH!!!



Dua soalan paling bodoh dan paling bangang hanya berdasarkan sangka-sangka dan kemudian ditolak oleh Speaker, tetapi kemudian menimbulkan tidak puas hati kepada orang yang bertanyanya telah kedengaran pagi tadi

Soalan pertama datangnya daripada Sim Tse Sim, Ahli Parlimen Bayan Baru yang bertanyakan berapa ramaikah pengintip dan spy asing di negara ini.

Jawapan yang diberikan oleh Zahid Hamidi adalah, perisi dan spy tidak pernah mendaftar bagi membolehkan jumlah mereka diketahui di dalam negara ini. Bahkan di negara-negara lain di seluruh dunia pun, tidak ada mekanisme untuk mengetahui jumlah spy atau pengintip asing di negara mereka.

Sebelum itu, Teresa Kok juga memberikan soalan bodoh. Teresa Kok bertanya sama ada Raja Salman, Raja Arab Saudi yang membuat lawatan rasmi ke negara ini, turut membawa dana politik untuk UMNO. Kalau ada, berapa jumlahnya dan Kerajaan serta UMNO perlu dedahkannya kepada umum.

Bodoh tak bodoh Teresa Kok, berapa banyak pun Raja Salman menderma untuk politik dan survival UMNO, apa dia peduli. DAP sendiri tidak pernah berani mendedahkan tentang RM1.2 bilion dana dari Israel yang telah didedahkan sebelum ini bagi membolehkan DAP jadi 'raja' pada PRU-12 dan PRU-13.

Tetapi yang paling bodoh sekali sudah tentulah soalan daripada si pendek katit, Shamsul Iskandar Mohd Akin Ahli Parlimen dari Bukit Katil.



Dia bertanyakan sama ada hashtag #RespectMyPM telah dibayar atau didanai oleh kerajaan menggunakan wang GST. Dia tidak memberikan sebarang bukti tetapi sekarang membuat tanggapan dan cubaan menimbulkan persepsi. Akhirnya usulnya ditolak. Di luar Dewan, si Katik itu terus mengamuk dan mengaruk.

"Dewan Rakyat telah menolak soalan saya. Saya minta perdana menteri nyatakan jumlah perbelanjaan untuk mendanai pasukan siber #RespectMyPM.

"Alasan ditolak kerana pertanyaan tidak boleh mengandungi apa-apa hujah sangkaan. Jadi saya nak nyatakan kekesalan saya.

"Kita sedia maklum setiap posting perdana menteri ada beribu komen #RespectMyPM dan semestinya ia dilakukan oleh kumpulan yang diupah," katanya.

Tidak ubah seperti katak kuang yang baru keluar dari bawah tong kosong. Apakah Shamsul Katik boleh memberikan anggaran jumlah perbelanjaan yang digunakan untuk membayar golongan yang memaki hamun PM di Facebook PM memandangkan mereka juga adalah orang yang sama, walaupun menggunakan nama yang berlainan?

Anonymous said...

AGAK2 BERAPA RAMAI SEPAI BN DALAM PKR. AGAK2 LA...BOLIH TAK MANGKUK TU JAWAP.

Anonymous said...

Lepas ni ada wakil pembangkang dlm parlimen akan bertanya brp jumlah perompak yg berdaftar dgn kjaan... hihih

Anonymous said...

Isu pasal apa tu din taik sepai?? Isu anwar berahim tu boneka negara asing seperti atok madey katakan ke???

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Hehe... Soalan berapa ramai nika gee dalam malaysia, aku boleh tolong jawabkan....

Anonymous said...

Harap kalau ada wakil siber pembangkang dlm blog ni tolong ganti ejen2 mrk yg guna nama ted dgn din pagoh.

Langsung takde klas posting pun mcm budak2...

Anonymous said...

*DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL//PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O!!!

OI si TERORIS2 HOMO KEPALA BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

*DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL//PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O!!!

OI si TERORIS2 HOMO KEPALA BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

*DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL//PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O!!!

OI si TERORIS2 HOMO KEPALA BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

Agak-agak bila la din taik sepai tu dapat delete komen artikel bloggers Pronajib dan minions kerajaan atas ni....

Wakakakakakakakaka...

Anonymous said...

Kok kok kok kok kok

din pagoh said...

Khairulryezall, sebenarnya matlamat kami mahu selamatkn umno dari terus rosak akibat dari tangan2 pm najib, kami berpendapat bahwa umno sudah tdk boleh diselamatkn lagi! BERSATU akn jadi alternatif kepada org melayu! Rakyat dh muak dgn kepimpinan umno sekarang!!

Anonymous said...

Biar aku tlg jawap. Sepai BN merangkap trojan horse adalah Tok Madey yg dah berjaya porak perandakan gerombolan pembangkang smpai kitsiang berguling dan jijah kipas merajuk bwk diri.
Nurul ijah pulak dh lama menyorok sejak kena maki hamun dgn lebih 30 yg tak dpt apartmen free kat kerinci tu...

Anonymous said...

Kok kok kok...
Ayam 10.26 atas ni berkokok tgh mlm.
Hahahaha....!!!!

ted manoff said...

Ryezall.. Tolonglah delete komen nek tempoyak tuu..mencemarkan saja suasana blog nii..πŸ™€πŸ˜ΏπŸ˜ΌπŸ˜ΉπŸ˜Ύ

Anonymous said...

Din pagoh... go fly kite laa...
Posting mcm bebudak kencing tak lurus... kahak ptuiiii

Anonymous said...

Lor... Komen syok sendiri lagi. Parti bersatu kejadahnya. Asyik kencing rakyat je.

Pengerusi tak mahu kerjasama dengan pas...

Presiden kata pas sedia terima parti munger dan akan buat pembahagian kerusi bersama...

Boboi botak kata, pas akan bekerjasama dengan parti munger...

Sekali pas keluar kenyataan, semua tu tak benar... Jawabnya rakyat kena kencing hidup-hidup dengan pemimpin parti munger....

Kah kah kah kah kah kah... Alternatif pala bana abah ko....!!!!

Anonymous said...

Suruh din taik sepai buat kan... Dia kata boleh delete komen... Jangan dia
sembang kencang je cukup la....prooot

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Ted manoff kentut tu dgn nenek tempoyak adalah org yg sama bertujuan utk merosakkan blog cts dan mengganggu fokus bila hujah2 pecacai dimalukn oleh grup pro BN

Anonymous said...

Betul tuu... aku pun dah lama agak dah... pandai ted kentot menyamar ye... pastu nk buat baik dgn admin pulak... dasar pecacai mmg mcm tu laa...

Anonymous said...


Atok Tua PM 22 thn tu otak dah merepot.
Dia ingat dia boleh hancurkan UMNO.
Tapi sbnrnya dia yg pecah-belahkan pembangkang yg dipimpin oleh pembangang2.

Dia nak kona LKS dgn janji kosong sbg TPM.
Dia mau LKS bagi jawatan PM pada Boboi yg masih isap puting.
Last2 LKS pulak kona dia. Nenek kipas pulak DAPigs nak lantik PM.
Atok Tua Otak Merepot ingat dia nak 'telan' LKS.
Rupanya LKS yg dulu 'telan' dia.
Kesian, kesian.

Apa tindakan din pagoh utk mengatasi masalah 'siapa telan siapa ni'?

ted manoff said...

Caii..dimana nk cari din tuu..sekarang aku dah jarang post kt blog ryezall nii..😱semuanya gara2 nek tempoyak tuu..πŸ’€πŸ’€πŸ˜¨πŸ˜¨πŸ˜°πŸ˜’πŸ˜₯

Anonymous said...

Si mamat KITOL zah*d-geng AnwaqHOMO/TONGGENG Eng HOMO ni memang BANGANG habis - yg. lu pi MELAYAN soalan SAMPAH mcm. tu apahal?!! Soalan MAJORITI rakyat yg. bencikan RUSUHAN2 yg. TAK habis2 oleh spesis TERORIS KAFIR HARBI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI-EJEN2/KULI2-CIA/MOSSAD - TAK pernah pula lu nak JAWAB! Apa jadi SIASATAN suruhanjaya kes DANA ASING dr. CIA/MOSSAD ke BerSHIT ni - terus SENYAP; mcm. biasa!

Tgk KD*GAGAL ni boleh terus BIAQkan spesis PENJAJAH PARASIT BerSHIT-DAPJUBOQ BABI terus MERUSUH; SEKARANG sampai boleh pula bawa POSTER2 bahasa CINA dlm. PEJABAT POS pula; mengGANGGU keselamatan/Kebajikan ORANG AWAM dlm. PEJABAT2 K'jaan pula - APA KEJADAHnya ni (bayangkan GM pi MERUSUH dlm. PEJABAT POS; dah diREMAN & diGARI terutamanya kat KL tu)! Lihat di - http://gerakan-anti-pkr-new.blogspot.my/2017/03/provokasi-pru-14-pejabat-pos-memang.html ,
PROVOKASI PRU 14 : PEJABAT POS MEMANG TEMPAT DAFTAR PENGUNDI, KAU PI SERANG BUAT APA ?, Thursday, 9 March 2017!

Maka, memang berLAMBAK pun EJEN2 ASING - yg. dah berDAFTAR pun, iaitu dr. SPESIS TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-CASH is KING BerSHIT- DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD! Depa ni MENYAMAQ sbg. RAKYAT (PALSU) negara ISLAM kita ni - yg. dahlah TAK tau B. KEBANGSAAN pun! Sbb. tu depa nak mengHAPUSkan B. KEBANGSAAN di PP/SARAWAK/SABAH - utk. menjadikan semua ni sbg. tanah JAJAHAN SingaPORK-no.2!

Lihat juga si TERORIS PENJAJAH/PARASIT/LANUN ZIONIS KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI ni yg. disyaki MELINDUNGI puak TERORIS Tamil Eelam amat MERBAHAYA di NEGARA ISLAM kita ni - mamat KITOL zah*d/KD*GAL ni; apa hang buat oi?! Lihat di -
- http://theflyingkick.blogspot.my/2017/03/19-saman-terhadap-kerajaan-malaysia.html, 19 SAMAN TERHADAP KERAJAAN MALAYSIA SEBAB ZAKIR NAIK, TAPI KUMPULAN YANG SAMA TIDAK PERNAH KATA APA-APA TERHADAP TAMIL EELAM DAN TIMBALAN KETUA MENTERI II PULAU PINANG!!! , Wednesday, March 1, 2017!

Tok Landak.

Anonymous said...

patut la posing nek tmpoyk samer je mcm copy n paste.dah siap redy ted masok paste je

Anonymous said...

Malaysia je tak tahu berapa jumlah perisik asing dalam negara ni...

Kalau tanya kerajaan negara lain, mesti pemimpin mereka tahu berapa jumlah sepai asing di negara mereka... Tapi dalam mimpi la....

muahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Pandai le Ted nk nak pura2 pulak... kahkahkah.. ngaku je ler

Anonymous said...

Hai... takkan ted kentot, nek tempoyak n tok landak pun org same

din pagoh said...

Macai, tiada istilah 'siapa telan siapa' dlm hal ni,ibaratkan saja mcm pas dgn umno,walaupun selalu ditipu umno pas madih lagi terhegeh2 minta nyawa

Anonymous said...

Ted kentot tanya mana kak cari din taik sepai lak???

Kah kah kah kah... soalan bodoh bahalol apa la ko tanya tu ted kentot???...

Lain kali kembar ko tu masuk, ko sergah la sikit... Tulis kat bawah komen-komen bongok din taik sepai tu suruh padam komen nek tempoyak...tak reti-reti lagi... Itu pun nak kene ajor???

Wakakakakakakakakakakaka

Anonymous said...

Din taik sepai... Ted kentot cari ko suruh padam komen atas tu... Bodoh bahalol tak faham bahasa ke???

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Pengerusi parti munger tak mahu kerjasama dengan pas...

Presiden kata pas sedia terima parti munger dan akan buat pembahagian kerusi bersama...

Boboi botak kata, pas akan bekerjasama dengan parti munger...

Sekali pas keluar kenyataan, semua tu tak benar... Jawabnya rakyat kena kencing hidup-hidup dengan pemimpin parti munger....

Kah kah kah kah kah kah... Alternatif pala bana abah ko....!!!!

ted manoff said...

Apa benda caii2 nii merepek..tlg fokus kepada entry yg dibuat..sudahlah ryezall jgn nk alihkn tiang gol plk..πŸ˜œπŸ˜πŸ‘…

Anonymous said...

Entry apa tu??

entry pala bana abah ko ke???

Anonymous said...

menanti komen bernas dari din pagoh aka din taik sepai... Zaman mamak madey dulu perisik asing tak pernah masuk malaysia ke??

Orang tanya pasal perisik asing, din taik sepai bongok pergi ke rasuah pulak... Tak reti jawab kata tak reti... Tak payah nak pusing-pusing pulak..

Anonymous said...

Hehe.. din pagoh aka ted kentot dah kepanasan tu. Mari kita tengok sampai bila mangkuk haram jadah tu nak berlakon....

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

Kalau MP Pembangkang yg cerdik, susah cari makan. MP pembangkang memang bodoh. Kalau tak bodoh tak boleh jd pembangkang.

Pembangkang Malaysia memang bodoh. Kalau pembangkang Malaysia cerdik dah lama BN tumbang.

Ulang

PEMBANGKANG MALAYSIA MEMANG BODOH.

Anonymous said...

MACAI BANGANGGG 93.4 PARSENTTT



Sbrnya kaedah politik DSN memang terbaik melawan puak2 ini. Dia buat taktau je dengan salakan kepala2 penipu rakyat dlm PH dan Chap Bonga.. kita rasa rimas mulanya.. tp itulah kaedah DSN 'melembikkan' puak pembangkang.. lama mana nak menyalak.. lama2 akan habis bateri jugak.

Bebeza jika gunakan kekerasan.. mereka lagi seronok menyambut dan berlawan.
Sekarang pakatan haprak dh habis taring.. dulu ckup gah lapiji lembu.. apa dia lontar boleh kacau kerajaan.. tp lepas satu siri demi siri penipuannya.. kerajaan tak perlu melatah..biar je sistem perundangan ambil alih.. biar lambat asalkan berkesan.. nah skrg lihatlah taring lembu pondan tu..

tokong lge. bkn main tunjuk hero dlu menghentam UMNO siang mlm.. disekatnya projek2 berkaitan Krjn UMNO BN.. tp akhirnya tupai jatuh ke tanah.. Miss Phang punya lesung pipit kasi jatuh terbenam laaa itu tokong.. betina mau simpan lama2.. kantoi jugak..

Kiraan DSN cukup tepat.. PRU14 akan dilakukan dlm keadaan Pakatan Haprak akan sgt kemarau isu.. bila mereka nak mula mereka cipta isu mereka akan dihantui oleh bersepah2 isu lama yg buruk track record.. mahapenipu mcm AtokGila.

AtokGila pengecut jugak akhirnya.. ingat ke dia nk sondol tebal muka jumpa Raja Salman.. tanya depan2 betoi ke Najib dpt derma 2.6billion.. gentleman lah kalau dia buat mcm tu..Najib boleh senget.. tp alangkah pengecutnya AtokGila.. senyap sunyi xkeluar sepatah haram statement utk sindir ke jauh sekali bertanya...

so skrg apa lagi mau main macai?? mainlah puas2.. yg mana kitorng boleh layan,..kite layan lah.. kang bosan pulak.. dedak pun xlama mana dh boleh support.. haiwan belaan..

kah..kah..kah..kahh..

MANA GENG BANGANGGG 93.4 PARSENTTT.. byk mcm ulat tahik.. busuk je lebih.. untung tarakkk..

kah..kah..kahh

ted manoff said...

Entahlah..zaman pm najib nii mcm2 berlaku..tak mustahil juga apa yg dikata din pagoh tuu ada betulnya..πŸ˜ΈπŸ˜‚

ted manoff said...

[PULAK DAH] Rundingan PAS-PPBM: Idris Ahmad tidak tahu dakwaan Muhyiddin

KUALA LUMPUR: Naib Presiden PAS, Idris Ahmad tidak tahu menahu dakwaan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) yang mengatakan parti Islam itu mahu berbincang mengenai pembahagian kerusi bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14).

Selain tidak tahu bila perbincangan tersebut diadakan, Idris turut menegaskan PAS masih belum memuktamadkan sebarang keputusan berhubung pembahagian kerusi dengan PPBM.

“Belum ada tarikh ditetapkan, untuk tarikh itu kita tidak tahu.
“Pas tak ada kata putus lagi,” jawab ringkas Idris ketika ditemui di Parlimen hari ini.

Beliau pada masa sama tidak dimaklumkan oleh mana-mana pimpinan PAS berhubung perbincangan kerusi dengan PPBM.

“Mungkin saya terlepas pandang, tapi tak ada (dimaklumkan tentang perbincangan),” katanya.

Sementara itu, Ketua Penerangan PAS Pusat, Nasrudin Hassan Tantawi memaklumkan satu mesyuarat kepimpinan PAS Pusat akan diadakan pada Isnin depan.

Namun, beliau tidak memperincikan agenda mesyuarat yang akan diadakan di Ibu Pejabat PAS di ibu negara.

Semalam, Presiden PPBM Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, parti itu telah mendapat jemputan daripada PAS untuk rundingan agihan kerusi bagi menghadapi PRU14.

celahgelegar at 6:23 PM

Anonymous said...



lapiji lembu pon da xboleh cari makan dah.. berderet saman dia kena.. tp paling syok.. dia kata... "saya bergurau saja tentang cincin rosmah "

boleh pikir x mcm mana lapiji lahanat ni mak bapak dia ajar bab gurau senda?

pikir aku mak bapak dia tkde gurau senda masa bersetubuh ketika dia disenyawakan... gitu kemaruk bergurau... kah...kahh..kah

Anonymous said...



Amik kau pencacai chap bunga! Tanda2 Panik dan Bakal Hilang Deposit Calon2 Mereka (Insya Allah!!)

PAS nafi bincang agih kerusi dengan PPBM


KOTA BHARU 9 Mac - Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Ahmad Yakob menafikan dakwaan parti itu bersetuju berunding mengagih kerusi pilihan raya umum dengan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM).

Beliau berkata, pihaknya tidak menerima sebarang maklumat atau arahan pun mengenai perkara itu.

Dalam masa yang sama beliau menegaskan keputusan untuk mengagih kerusi adalah hak mutlak Pesuruhjaya Pas negeri.

“Tidak ada, setakat ini kita tidak ada maklumat bahawa Pas ajak PPBM untuk pengagihan kerusi.

“Kita cuma diberi laluan untuk bersama atas pentas menyatakan perjuangan masing-masing,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita di Program Pemukiman Menteri Besar dan Pemimpin Kerajaan Negeri Bersama Rakyat bagi Jajahan Kota Bharu di Majlis Daerah Ketereh (MDK) di sini hari ini.

Ahmad diminta mengulas dakwaan Presiden PPBM, Tan Muhyiddin Yassin bahawa Pas sudah bersedia berunding dan menjemput PPBM mengenai pembahagian kerusi pilihan raya umum. - UTUSAN ONLINE

Anonymous said...

Apa yang din taik sepai tu kata?? Zaman madey tarak rasuah langsung ek....

din pagoh said...

Khairulryezall, kenapa bangang sgt ni,najib masih ada kemaluan ke? Berhujah mcm org terencat akal saja,

Anonymous said...

Din taik sepai 'menghilang', ted kentot bau babi pulak yng jadi tukang jawab.....

Muahahahahahahaha... Kita layankan je 'lakonan' macai 93.4% ni....

Anonymous said...


TedMongokk..kau igt ko off-duty mlm ni.. kot le dpt dedak 'bonus'.. agak aku ko tgh diurut di pusat urut Selangorku Asimin Jamban.. ko mrh benar bila Jamal kacau pusat urut.. agak aku le ko amik pakej mahal kot.. urut plus..plus..plus

Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Anonymous said...

Moohidin bincang dengan hantu nik aziz tu... Aku cukup yakin 10001% ni...

Anonymous said...


Din Pagoh.. aku igt ko off-duty mlm ni.. kot le dpt dedak 'bonus'..

agak aku ko mgkin tgh diurut di pusat urut Selangorku Asimin Jamban.. ko mrh benar bila Jamal kacau pusat urut.. mcm org kacau masjid.. ko tk kisah pon..

agak aku le ko amik pakej mahal kot.. urut plus..plus..plus

din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Anonymous said...

Ameeennn...

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Anonymous said...

Ameeennn...

Anonymous said...



din Pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...

*DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O!!!

OI si tedHOMO ('t' huruf kecik) TERORIS2 HOMO KEPALA BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

Din taik sepai... Ted kentot cari ko suruh padam komen atas tu... Bodoh bahalol tak faham bahasa ke???

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras, ckup jahat demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...

*DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O!!!

OI si tedHOMO ('t' huruf kecik)/TERORIS2 HOMO KEPALA BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...

*DAPig PARTI MOSSAD/IS-rael!

HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH KANIBAL/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD/NA*O

Duboq
A njing
P anggang

SELAMAnya - sbb depa nak JUAL Negara Islam kita, PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni pd. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/MOSSAD-NA*O!!!

OI si tedHOMO ('t' huruf kecik) TERORIS2 HOMO KEPALA BUTOH JIJIK - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. rejim2 KANIBAL/NECROPHILIA Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-maria GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM HOMO JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. MAK2 PELACUR SUNDAL TEPI JLN. /BAPAK2 HOMO JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

Anonymous said...



din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...

Si mamat KITOL zah*d-geng AnwaqHOMO/TONGGENG Eng HOMO ni memang BANGANG habis - yg. lu pi MELAYAN soalan SAMPAH mcm. tu apahal?!! Soalan MAJORITI rakyat yg. bencikan RUSUHAN2 yg. TAK habis2 oleh spesis TERORIS KAFIR HARBI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI-EJEN2/KULI2-CIA/MOSSAD - TAK pernah pula lu nak JAWAB! Apa jadi SIASATAN suruhanjaya kes DANA ASING dr. CIA/MOSSAD ke BerSHIT ni - terus SENYAP; mcm. biasa!

Tgk KD*GAGAL ni boleh terus BIAQkan spesis PENJAJAH PARASIT BerSHIT-DAPJUBOQ BABI terus MERUSUH; SEKARANG sampai boleh pula bawa POSTER2 bahasa CINA dlm. PEJABAT POS pula; mengGANGGU keselamatan/Kebajikan ORANG AWAM dlm. PEJABAT2 K'jaan pula - APA KEJADAHnya ni (bayangkan GM pi MERUSUH dlm. PEJABAT POS; dah diREMAN & diGARI terutamanya kat KL tu)! Lihat di - http://gerakan-anti-pkr-new.blogspot.my/2017/03/provokasi-pru-14-pejabat-pos-memang.html ,
PROVOKASI PRU 14 : PEJABAT POS MEMANG TEMPAT DAFTAR PENGUNDI, KAU PI SERANG BUAT APA ?, Thursday, 9 March 2017!

Maka, memang berLAMBAK pun EJEN2 ASING - yg. dah berDAFTAR pun, iaitu dr. SPESIS TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-CASH is KING BerSHIT- DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD! Depa ni MENYAMAQ sbg. RAKYAT (PALSU) negara ISLAM kita ni - yg. dahlah TAK tau B. KEBANGSAAN pun! Sbb. tu depa nak mengHAPUSkan B. KEBANGSAAN di PP/SARAWAK/SABAH - utk. menjadikan semua ni sbg. tanah JAJAHAN SingaPORK-no.2!

Lihat juga si TERORIS PENJAJAH/PARASIT/LANUN ZIONIS KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI ni yg. disyaki MELINDUNGI puak TERORIS Tamil Eelam amat MERBAHAYA di NEGARA ISLAM kita ni - mamat KITOL zah*d/KD*GAL ni; apa hang buat oi?! Lihat di -
- http://theflyingkick.blogspot.my/2017/03/19-saman-terhadap-kerajaan-malaysia.html, 19 SAMAN TERHADAP KERAJAAN MALAYSIA SEBAB ZAKIR NAIK, TAPI KUMPULAN YANG SAMA TIDAK PERNAH KATA APA-APA TERHADAP TAMIL EELAM DAN TIMBALAN KETUA MENTERI II PULAU PINANG!!! , Wednesday, March 1, 2017!

Tok Landak.

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Si mamat KITOL zah*d-geng AnwaqHOMO/TONGGENG Eng HOMO ni memang BANGANG habis - yg. lu pi MELAYAN soalan SAMPAH mcm. tu apahal?!! Soalan MAJORITI rakyat yg. bencikan RUSUHAN2 yg. TAK habis2 oleh spesis TERORIS KAFIR HARBI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI-EJEN2/KULI2-CIA/MOSSAD - TAK pernah pula lu nak JAWAB! Apa jadi SIASATAN suruhanjaya kes DANA ASING dr. CIA/MOSSAD ke BerSHIT ni - terus SENYAP; mcm. biasa!

Tgk KD*GAGAL ni boleh terus BIAQkan spesis PENJAJAH PARASIT BerSHIT-DAPJUBOQ BABI terus MERUSUH; SEKARANG sampai boleh pula bawa POSTER2 bahasa CINA dlm. PEJABAT POS pula; mengGANGGU keselamatan/Kebajikan ORANG AWAM dlm. PEJABAT2 K'jaan pula - APA KEJADAHnya ni (bayangkan GM pi MERUSUH dlm. PEJABAT POS; dah diREMAN & diGARI terutamanya kat KL tu)! Lihat di - http://gerakan-anti-pkr-new.blogspot.my/2017/03/provokasi-pru-14-pejabat-pos-memang.html , PROVOKASI PRU 14 : PEJABAT POS MEMANG TEMPAT DAFTAR PENGUNDI, KAU PI SERANG BUAT APA ?, Thursday, 9 March 2017!

Maka, memang berLAMBAK pun EJEN2 ASING - yg. dah berDAFTAR pun, iaitu dr. SPESIS TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-CASH is KING BerSHIT- DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD! Depa ni MENYAMAQ sbg. RAKYAT (PALSU) negara ISLAM kita ni - yg. dahlah TAK tau B. KEBANGSAAN pun! Sbb. tu depa nak mengHAPUSkan B. KEBANGSAAN di PP/SARAWAK/SABAH - utk. menjadikan semua ni sbg. tanah JAJAHAN SingaPORK-no.2- HQ terbesar IS-rael/MOSSAD/CIA-NA*O – demi MENJAJAH Selat Melaka-Laut China Selatan/LAUTAN Pasifik-LAUTAN HINDI keseluruhannya!

Lihat juga si TERORIS PENJAJAH/PARASIT/LANUN ZIONIS KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI ni yg. disyaki MELINDUNGI puak TERORIS Tamil Eelam amat MERBAHAYA di NEGARA ISLAM kita ni - mamat KITOL zah*d/KD*GAGAL ni; apa hang buat oi?! Lihat di -
- http://theflyingkick.blogspot.my/2017/03/19-saman-terhadap-kerajaan-malaysia.html, 19 SAMAN TERHADAP KERAJAAN MALAYSIA SEBAB ZAKIR NAIK, TAPI KUMPULAN YANG SAMA TIDAK PERNAH KATA APA-APA TERHADAP TAMIL EELAM DAN TIMBALAN KETUA MENTERI II PULAU PINANG!!! , Wednesday, March 1, 2017!

Tok Landak.

Anonymous said...

KOK KENCING KUAT, MACAI 93.4% BUAT BODOH JER..!!!!

Teresa Akhirnya Mengaku Terima Dana YAWAS

9 MAC: Tidak sampai 24 jam Teresa Kok menafikan ada menerima dana Yayasan Warisan Anak Selangor (YAWAS), hari ini Ahli Parlimen DAP Seputeh itu mengakui bahawa beliau sebenarnya menerima peruntukan tersebut.

Jelas Teresa yang juga ADUN Kinrara, setiap ADUN di Selangor menerima kad ATM sejak zaman Tan Sri Khalid Ibrahim menjadi Menteri Besar Selangor dan ia bukan perkara baharu untuk didedahkan.

"Tentulah semua adun di bawah program Skim Mesra Usia Emas (SMUE) memang guna ATM kad yang diberi kepada kita, bukan saya sahaja semua ADUN yang ada di bawah program SMUE memang ada kad, sudah lama sejak zaman Tan Sri Khalid sampai sekarang," katanya ketika ditemui di Parlimen hari ini.

Beliau berkata demikian bagi menjawab kenyataan Pengerusi Gabungan NGO, Datuk Seri Jamal Md Yunus yang mendakwa Teresa berbohong dan seorang wakil rakyat hipokrit kerana tidak mengaku telah menggunakan wang hampir RM2 juta sejak 2016 sehingga 24 Februari 2017.

Menurut Jamal, wang tersebut dikeluarkan melalui kad ATM Ambank atas nama Teresa sendiri.

"Teresa merupakan wakil rakyat pembohong, tak boleh dipercayai dan seorang yang hipokrit. tuntutan dana yang perlu diberi pada setiap waris adalah sebanyak RM2500, tapi kebanyakan daripada mereka hanya baru terima RM1000 sahaja.

"Dia telah menggunakan dana YAWAS sebanyak RM2 juta yang dikeluarkan menggunakan kad ATM Ambank atas namanya sendiri," kata Jamal.

Sebelum itu, Teresa menafikan beliau salah seorang wakil rakyat di Kuala Lumpur yang menerima wang daripada dana YAWAS.

"Tidak ada, tidak ada. Saya wakil rakyat Kuala Lumpur, itu dana untuk wakil Selangor. Jadi tanya ahli parlimen Selangor," kata Teresa sebelum ini.

Jelas Teresa, Jamal sebenarnya tidak tahu apa yang berlaku dan hanya cuba mencari masalah dengan kerajaan negeri sehingga membabitkan dirinya dalam hal ini.

"Jamal blur tak tahu apa berlaku, saja nak cari pasal dengan kerajaan negeri Selangor, heret masuk nama saya yang ahli parlimen KL dan masuk yang lain skali macam semua ini rasuah, kalau memang rasuah berlaku, ingat saya boleh berada di sini?" soalnya.

Anonymous said...



Alhamdulillah..
Doa aku leboh dr 7 kali untuk setiap 2 ekor munafiqun ini.
Semoga Allah Maha Mendengar Doa aku ini.. di Malam Mulia Jumaat Saiyyidul Malam.

Aku tak punyai apa2.. jauh sekali dedak seperti tuan mereka.. aku tak punyai pedang atau senjata..

aku hanya ada Allah Taala.

Jadi aku benci dua ekor munafiqun ini. Gelagak mereka amat jelik dan kotor. Kafir harbi mereka sanggup jadi barua..

pemimpin Islam mereka derhaka dan fitnah. Aku tak sanggup lihat umat ini rosak lagi dek kerana munafik2 seperti dua ekor laknatullah ini

Tkpa aku ada Allah..aku doa dan terus doa.. mereka dua laknatullah Ted Manoff dan din pagoh ini akan ditunjukkan Allah seberat2 pengajaran didunia lagi.. dan rakan2 sekutu mereka.. Amiinn.. Amiinnn.. Aminnn..

Allah Maha Kuasa!

Anonymous said...


Alhamdulillah..
Doa aku lebih dr 7 kali untuk setiap 2 ekor munafiqun ini.
Semoga Allah Maha Mendengar Doa aku ini.. di Malam Mulia Jumaat Saiyyidul Malam.

Aku tak punyai apa2.. jauh sekali dedak seperti tuan mereka.. aku tak punyai pedang atau senjata..

aku hanya ada Allah Taala.

Jadi aku benci dua ekor munafiqun ini. Gelagat mereka amat jelik dan kotor. Kafir harbi mereka sanggup jadi barua..

Pemimpin Islam mereka derhaka dan fitnah. Aku tak sanggup lihat umat ini rosak lagi dek kerana munafik2 seperti dua ekor laknatullah ini

Tkpa aku ada Allah..aku doa dan terus doa.. mereka dua laknatullah Ted Manoff dan din pagoh ini akan ditunjukkan Allah seberat2 pengajaran didunia lagi.. dan rakan2 sekutu mereka.. Amiinn.. Amiinnn.. Aminnn..

Allah Maha Kuasa!

Anonymous said...


Alhamdulillah..
Doa aku leboh dr 7 kali untuk setiap 2 ekor munafiqun ini.
Semoga Allah Maha Mendengar Doa aku ini.. di Malam Mulia Jumaat Saiyyidul Malam.

Aku tak punyai apa2.. jauh sekali dedak seperti tuan mereka.. aku tak punyai pedang atau senjata..

aku hanya ada Allah Taala.

Jadi aku benci dua ekor munafiqun ini. Gelagak mereka amat jelik dan kotor. Kafir harbi mereka sanggup jadi barua..

pemimpin Islam mereka derhaka dan fitnah. Aku tak sanggup lihat umat ini rosak lagi dek kerana munafik2 seperti dua ekor laknatullah ini

Tkpa aku ada Allah..aku doa dan terus doa.. mereka dua laknatullah Ted Manoff dan din pagoh ini akan ditunjukkan Allah seberat2 pengajaran didunia lagi.. dan rakan2 sekutu mereka.. Amiinn.. Amiinnn.. Aminnn..

Allah Maha Kuasa!

SEMOGA ALLAH SWT MEMELIHARA DAN MEMENANGKAN MEREKA2 YANG MEMBUAT KEBAIKAN SELAMA INI KEPADA RAKYAT! SEMOGA PARTI YANG BANYAK BERJASA KEPADA RAKYAT INI DIPELIHARA DAN DIPERBAIKI DARI MASA KESEMASA.. ISLAM AKAN TERTEGAK DARI KEBAIKAN MEREKA2 INI! KEMENANGAN MILIK MEREKA! AMIINN YA ROBB

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...

Kau tak sembahyang, doa kau diterima ke?

Anonymous said...



din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam JUmaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...

Pembangkang Malaysia memang bodoh. Kalau pembangkang Malaysia cerdik dah lama BN tumbang.

Ulang

PEMBANGKANG MALAYSIA MEMANG BODOH.

Anonymous said...

Marah betul macai umno penang @ tok landak @ nek tempoyak. Kahkahkah

Anonymous said...


anon 11.29, org yg solat shj yg kenal doa.
org munafik suka fitnah.
aku rasa ko bkn shj tk sembahyang malah mgkin pemakan benda haram (dedak haiwan).

elok kau bertaubat sebelum ko jd mcm Ted Manoff din pagoh

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...

Keling penang dah mengamuk doa cara hindu kahkahkah

Anonymous said...

Orang bukan Islam pun tak bersembahyang, apakah doa mereka tak pernah diterima Allah Tuhan sekalian alam?

Anonymous said...

Aku cukup suka tengok melayu/mamak/keling umno penang mampus kena tindas. Padan muka kau

Anonymous said...

Alhamdulillah..

Doa aku leboh dr 7 kali untuk setiap 2 ekor munafiqun ini.
Semoga Allah Maha Mendengar Doa aku ini.. di Malam Mulia Jumaat Saiyyidul Malam.


Aku hanya ada Allah Taala. Sekurang-kurangnya Tuhan menjadi saksi aku bencikan golongan munafik seperti dua ekor laknatullah ini.

Umat dh semakin kusut tp dua ekor ini tidak peduli. Mereka kembung dengan dedak haram demi kepuasan kafir harbi dan kepala munafik di atas.


Tkpa aku ada Allah..aku doa dan terus doa.. mereka dua laknatullah Ted Manoff dan din pagoh ini akan ditunjukkan Allah seberat2 pengajaran didunia lagi.. dan rakan2 sekutu mereka.. Amiinn.. Amiinnn.. Aminnn..

Allah Maha Kuasa!

SEMOGA ALLAH SWT MEMELIHARA DAN MEMENANGKAN MEREKA2 YANG MEMBUAT KEBAIKAN SELAMA INI KEPADA RAKYAT! SEMOGA PARTI YANG BANYAK BERJASA KEPADA RAKYAT INI DIPELIHARA DAN DIPERBAIKI DARI MASA KESEMASA.. ISLAM AKAN TERTEGAK DARI KEBAIKAN MEREKA2 INI! KEMENANGAN MILIK MEREKA! AMIINN YA ROBB

Anonymous said...

Umno parti anjing

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...

Oii tok landak @ tok babi, pergi mampuslah kau cepat kahkahkahkahkah..

Anonymous said...

Dalam doa hindu ada sebut nama Allah ke??

cepat-cepat la ko bertaubat ted kentot aka din pagoh. Asyik buat kerja mengadu domba boleh gerenti masuk syurga ke??

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...

Semoga umno pupus satu hari nanti..kahkahkah

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...

Umno dah bertukar jadi parti mic di penang..kahkahkah

Anonymous said...

Yang tukang tindasnya adalah dapig laknatullah.. bersorak syaitan-syaitan dan iblis kegirangan

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...

Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...

Doa seekor syaiton nir rajim...

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...

Si mamat KITOL zah*d-geng AnwaqHOMO/TONGGENG Eng HOMO ni memang BANGANG habis - yg. lu pi MELAYAN soalan SAMPAH mcm. tu apahal?!! Soalan MAJORITI rakyat yg. bencikan RUSUHAN2 yg. TAK habis2 oleh spesis TERORIS KAFIR HARBI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI-EJEN2/KULI2-CIA/MOSSAD - TAK pernah pula lu nak JAWAB! Apa jadi SIASATAN suruhanjaya kes DANA ASING dr. CIA/MOSSAD ke BerSHIT ni - terus SENYAP; mcm. biasa!

Tgk KD*GAGAL ni boleh terus BIAQkan spesis PENJAJAH PARASIT BerSHIT-DAPJUBOQ BABI terus MERUSUH; SEKARANG sampai boleh pula bawa POSTER2 bahasa CINA dlm. PEJABAT POS pula; mengGANGGU keselamatan/Kebajikan ORANG AWAM dlm. PEJABAT2 K'jaan pula - APA KEJADAHnya ni (bayangkan GM pi MERUSUH dlm. PEJABAT POS; dah diREMAN & diGARI terutamanya kat KL tu)! Lihat di - http://gerakan-anti-pkr-new.blogspot.my/2017/03/provokasi-pru-14-pejabat-pos-memang.html , PROVOKASI PRU 14 : PEJABAT POS MEMANG TEMPAT DAFTAR PENGUNDI, KAU PI SERANG BUAT APA ?, Thursday, 9 March 2017!

Maka, memang berLAMBAK pun EJEN2 ASING - yg. dah berDAFTAR pun, iaitu dr. SPESIS TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-CASH is KING BerSHIT- DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD! Depa ni MENYAMAQ sbg. RAKYAT (PALSU) negara ISLAM kita ni - yg. dahlah TAK tau B. KEBANGSAAN pun! Sbb. tu depa nak mengHAPUSkan B. KEBANGSAAN di PP/SARAWAK/SABAH - utk. menjadikan semua ni sbg. tanah JAJAHAN SingaPORK-no.2-sbg. HQ terbesar IS-rael/MOSSAD/CIA-NA*O di ASIA TENGGARA– demi MENJAJAH Selat Melaka-Laut China Selatan/LAUTAN PASIFIK-LAUTAN HINDIkeseluruhannya-yg. juga amat KAYA berBILLION minyak/gas LAUT DLM.!

Lihat juga si TERORIS PENJAJAH/PARASIT/LANUN ZIONIS KAFIR HARBI DAPJUBOQ BABI ni yg. disyaki MELINDUNGI puak TERORIS Tamil Eelam dr. Sri Lanka amat MERBAHAYA di NEGARA ISLAM kita ni - mamat KITOL zah*d/KD*GAGAL ni; apa hang buat oi?! Lihat di -
- http://theflyingkick.blogspot.my/2017/03/19-saman-terhadap-kerajaan-malaysia.html, 19 SAMAN TERHADAP KERAJAAN MALAYSIA SEBAB ZAKIR NAIK, TAPI KUMPULAN YANG SAMA TIDAK PERNAH KATA APA-APA TERHADAP TAMIL EELAM DAN TIMBALAN KETUA MENTERI II PULAU PINANG!!! , Wednesday, March 1, 2017!

Tapi si zah*dKITOL ni dah mengHAPUSkan pula VISA utk. warga asing dr. INDIA pula sedgkan, puak TERORIS Tamil Eelam dr. Sri Lanka tu dahlah berULANG-ALIK ke INDIA tu; & berOPERASI di M’sia kita ni termasuk memPALSUkan PASPOT2/ID2 kita; dan INDIA bawah si ModiBABI/BJP-si PEMBUNUH/PEROGOL/PEROMPAK Bumiputera Islam India- yg. juga amat anti-NUKLEAR Pakistan, adalah SEKUTU kuat IS-rael/NATO!!

Tok Landak.

Anonymous said...

Macai 93.4% syok sendiri... Kesian..

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


din pagoh bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Ted Manoff bila nak mampos?? Semoga ko Mampos cepat dlm Laknat Allah. Aminn!

Keberkatan doa di malam Jumaat ini.Aminn Aminn!

Maaflah kawan2, doa utk puak munafik ini kena keras sbb mereka ckup keras hati dan jahat tanpa sempadan demi meruntuhkan umat Islam.

Anonymous said...


Ted Manoff, din pagoh.. tunggulah pembalasan Tuhan Yang Esa. Doa takkan ditolak Allah terhadap org yg jahat dan zalim seperti kamu berdua.


Jika kamu berdua mampos elok dikuburkan shj di jirat Cina ataupun di kubur org kristian. Kamu sgt jijik wahai dua ekor munafiqun!

Anonymous said...



dedak haiwan. upahan yg kamu dapat demi untuk berdusta dan menabur fitnah di sini atau di mana sahaja takkan menyenangkan kamu dua ekor wahai Ted Manoff/ din pagoh. sama ada kamu seekor atau dua ekor binatang belaan yg sama.. tp kamu takkan aman didunia.

Dedak haiwan wang upahan yg kamu terima atas kerja2 ini akan menjadi bala musibah dan menyakitkan kamu berdua sebelum kamu mampos. Talibarut kafir harbi takkan mampos dengan aman melainkan kesiksaan yg amat dhsyat!

Ted Manoff din pagoh Laknatullah!

Anonymous said...

Erk... Pembetulan bro.. perkataan 'berdua' tu tak tepat bro.

Yang sebetulnya adalah 'seekor'... Tapi berlakon jadi dua watak...

Harap maklum

Anonymous said...

seekor biawak yg berlakon mcm dua ekor manusia..patut le.. balun dua paket dedak.. bangangg betoll.. kah.kah.kah.kah!elok le doa kasi seekor ni lenyap. idop jd barua kapiaq. hari2 beertenggek disni, xde telor ke nk gi demo lwn kt luar sane. hampehh!

Anonymous said...


peraduan cer teka SIAPA ORANG INI...
sape yg kena..akan menerima hadiah 100 paket dedak haiwan chap bonga boboiii... (kah.kah.kah.kahhhh)

****************************************************************************

“Dahulu dia sering menyindir orang Melayu sebagai bangsa yang mudah lupa, namun hari ini dia sendiri menunjukkan sifat pelupanya.

“Dulu dia kata pembangkang itu musuh ketat, tapi sekarang sudah boleh duduk semeja dan menjadi kawan rapat.

“Dulu dia kata media barat suka buat cerita, tapi sekarang, cerita media barat dikatanya fakta.

Jika dia bukan pelupa mungkin ada sedikit nyanyuk akibat faktor usia,” titah baginda.

Bertitah ketika merasmikan Galeri Darurat bukit kepong di Muar pagi ini, Sultan Ibrahim menasihatkan “orang luar” itu supaya tidak masuk campur hal orang lain.

“Nasihat saya kepada dia, cukup-cukuplah. Dunia ini ada siang dan malam, bukan boleh siang berterusan.

“Jangan sibuk jaga tepi kain orang, lebih baik betulkan kain sendiri yang telah reput dan koyak. Atau orang kata the best business you can have today is mind you own business,” titah baginda.

Anonymous said...

Bila lagi harga barangan asas nk turun yer tok selampit..gst dh kena berrahun no...takhabis menipu rakyat jer keja..umnooohumno..

din pagoh said...

Pagi khairulryezall!! Kenapa marah2 saja ni? Dlm urusan doa kita harus berhati2! Tengah buat apa tu khairulryezall? Berak ke?

Anonymous said...

atok gila kuasa la....sape lagi kalau bukan madey.

Anonymous said...

selagi kawan2 cina dap ko pegang ekonomi..selagi tu harga barang akan tetap naik. macam roket.

Anonymous said...

AMINNNNNN.....

Anonymous said...

Spot on.

Anonymous said...

Jing 820 ni spesel skit...dia kuar ikot jubomak dia sbb bapak dia suka bejubo...hehehe

Anonymous said...

Ketua penyamun mader la...
Dah tua pun masih nak kuasa utk sambung menyamun...

Anonymous said...

Jing 820 ni spesel skit...dia kuar ikot jubomak dia sbb bapak dia suka bejubo...hehehe

Anonymous said...

Madey mengesahkan apa yg dikatakan selama nih...dia bersama bijak pandai...3 wakil rakyat mengutarakan soklan cepubodoh Bagi sepai yg bergayut kat blog nih takyah mendaftarkan diri...anda dikenali...taraf mat bon...era mat sentol.

Anonymous said...

Pergi jahanam din pagoh dan nika gee

Anonymous said...

din pagoh, tolong delete komen atas ni. Menghina diri din pagoh tu..

Anonymous said...

Hehehe..menanti komen bernas dari din pagoh aka din taik sepai... Zaman mamak madey dulu perisik asing tak pernah masuk malaysia ke??
Din pagoh bongok tolong jawab...lagi mau pusing roundabout....hehehe

Anonymous said...

Dah ade bukti bolehlah loyar buruk negara jumpa DOJ suruh buang tulisan MO1 dalam kertas pertuduhan saman DOJ keatas perompak 1mdb...

Tapi loyar buruk negara takut kene sekeh kepalo...loyar buruk negara takut nak cabar siasatan fbi tentang rekod money trail..

Najib tak perlu lagi takut saman wsj dan SR...hi3..susah payah macai cari bukti tapi loyar buruk negara sepi jer..

Loyar buruk negara takut cari penyakit kalo pakai bukti macai boddoo kot...hi3...

Anonymous said...

Aku syorkan kalo loyar buruk negara takut macai dengan tg sarifudin lah pegi cabar doj bersihkan nama najib...

Ade brani?

ted manoff said...

Apa benda caii2 nii merepek..tlg fokus kepada entry yg dibuat..

Anonymous said...

Saudara-saudara sekalian,

Cerita tentang pertemuan Dinasti Lim dan perisik IS-rael bukanlah satu rahsia tertutup.

Ianya diceritakan oleh Sazali berlangsung di negara jiran

Hingga kini tiada tindakan saman diambil sekaligus menjadikan cerita itu benar

Perkembangan selanjutnya tidak diketahui. Tak mungkin putus begitu saja

Kalaulah pertemuan berlangsung dalam negeri, mampukah ianya dikesan memandangkan operatif2 yang masuk ke sini tidak ada cop perisik di dahi mereka.

Dari sudut reverse psycology apakah sida dari Dinasti Lim ini sebenarnya sedang menguji berapa banyak yang kita tahu tentang kehadiran perisik luar terutama yang ada hubungan dengan Dinasti?

**pertanyaan Sida mungkin nampak lucu tapi dalam masa sama ketaatan sida itu membuatkan kita harus jangan mengambil mudah akan peranan sampingan sida: dot, dot, dot.

Anonymous said...

Sim tze tzin ni mmng TOLOL...
Ce TANYA dia anggota POLIS di bayan baru ad BERAPA ORG smue????

Prkara yg patut dia ambil tahu spatutnya dia kene TAHU.
Prkara yg xspatutny dia tahu,dia akn nak TAHU..

ini lah kejaan " PAKATAN alibaba n 40 PENYAMUN "

kihkihkih

Anonymous said...


Madey sehat lagi ke?
Kalo dia sehat kenapa dia tak pergi jumpa Raja Salman, mengadap muka ke muka dan tanya secara berani ARAB GILA MANA YANG KASI DERMA PADA NAJIB tuu..?!

Aku rasa Arab Yang Tak Gila akan lempang muka Madey hidup-hidup.. sebab tu mencicit sembunyi bayang pun tak nampak... Raja Salman balik baru dia keluar kepala.. macam biawak keluar dari lubang tahik..

Anonymous said...

Madey sehat lagi ke?

MamakBiawak tu penakut rupanya kan. Aku haritu kagum jugaklah cara dia protes pasla derma Arab tu.. aku pun pikir jugak Arab yang Gila saja akan beri 2.6 billion. tp rupanya RM31 billion lagi masuk.. takkan nak cakap Raja Salman pun terikut dengan Arab yang pertama tu?

Jadi siapa yang GILA? Aku rasa Madey yg GILA!

LADO TOKOU said...

Jangan2 Sim Tze Tzin ini sebenarnya perisik Singapura atau Israel. Tapi yg pasti beliau perisik Lim Kit Siang bagi mengenal pasti siapa2 ahli DAP yg menentang kepimpinan LKS...he he

Anonymous said...


Perisik mamak korang xkisah ke. sampai hantar matthias pergi lobi DoJ tu bkn kira pengkhianat ke? Sabotak teruk ekonomi negara, matawang jatuh teruk.
Rasa aku teruk lagi sbb mereka rakyat negara ini tp sanggup khianat.. kalau Korea Utara tu tk heran lah sbb ini bukan negara dia.. apa dia peduli kalau jahanam.. tp sekor mamak tu dia lahir disini makan rezeki dibumi ini lepastu masuk UMNO cengkam umno jd pusat kekayaan ketrunannya lepas tu dia pasang perisik dlm dan luar negara utk sabotaj negara. dgn harapan rakyat akan tumbangkan PM..

Anonymous said...


Patutlah TedManok Laknatullah marah sgt pada Abg Jamal kita.. sbb Abg Jamal membongkar kerja kutuk mereka! Sekarang dah terburai.. mana mau lari aarr!!


AKHIRNYA TERESA NGAKU SALAHGUNA WANG YAWAS

Daripada nafi, kini Ahli Parlimen DAP Seputeh, Teresa Kok membuat ‘pusingan-U’ apabila mengaku menerima dana di bawah Program Skim Mesra Usia Emas (SMUE) yang disalurkan melalui Yayasan Warisan Anak Selangor (YAWAS).
Teresa mengakui ada menerima kad debit untuk mengeluarkan wang dan diberikan kepada orang ramai di dalam kawasan Parlimennya.
Ia secara tidak langsung menjawab tuduhan yang dibuat oleh Pengerusi Gabungan NGO Selangor, Datuk Seri Jamal Md. Yunos di mana beliau menuduh Teresa salah seorang daripada wakil rakyat DAP dari Kuala Lumpur yang menerima dana daripada YAWAS.
“Tentulah semua ADUN (Ahli Dewan Undangan Negeri) di bawah program SMUE memang guna ATM kad yang diberi kepada kita, bukan saya sahaja semua ADUN yang ada di bawah program SMUE memang ada kad, sudah lama sejak zaman Tan Sri Khalid (Khalid Ibrahim) sampai sekarang,” jawab Teresa semasa ditemui di Parlimen hari ini.
Pengakuan Teresa itu berbeza dengan jawapan sebelum ini di mana beliau menafikan ada menerima wang daripada kerajaan negeri.
Jelas Teresa, Jamal sebenarnya tidak tahu apa yang berlaku dan hanya cuba mencari masalah dengan kerajaan negeri sehingga membabitkan dirinya dalam hal ini.
“Jamal blur tak tahu apa berlaku, saja nak cari pasal dengan kerajaan negeri Selangor, heret masuk nama saya yang ahli parlimen KL dan masuk yang lain sekali macam semua ini rasuah, kalau memang rasuah berlaku, ingat saya boleh berada di sini?” soalnya merujuk kepada dirinya yang masih menjadi wakil rakyat Seputeh.
Mempertahankan langkah pemberian dana itu, Teresa berkata, terdapat ramai rakyat berasal dari Selangor yang menetap di kawasannya Seputeh.
“Ramai berasal dari Selangor yang duduk di Kuala Lumpur dalam kawasan parlimen saya,” ujarnya lagi.
Jamal sebelum ini juga mendesak Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menjawab dakwaan transaksi YAWAS berjumlah RM200 juta yang disalurkan kepada ahli parlimen di Kuala Lumpur sedangkan ia wang rakyat Selangor.
Bagaimanapun, Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Azmin Ali menutup mulut daripada mengulas isu penyalahgunaan dana YAWAS itu.
“Perkara ini beliau (Jamal) telah laporkan kepada SPRM, perkara ini kita beri ruang kepada SPRM untuk menyiasat dan saya tidak boleh memberi sebarang komen kerana ia masih dalam siasatan,” kata Azmin yang ditemui di Parlimen hari ini.

Anonymous said...

Ada pertanyaan yang dilontarkan oleh individu/macai2 adalah bersifat menghalang pertanyaan serupa dari ditanyakan kepada partinya.

Dalam isu derma (aka: tajaan), tajaan yang datang dari Timur Tengah adalah terbahagi 2 kumpulan. Satu dari Arab dan satu dari Regim.

Kalau dari Arab ianya dipersepsikan sebagai benign sementara dari pihak Regim ianya anggap malignant.

Kalau benign pengundi tak berapa kisah yakni kalau didedahkan pun tak jadi hal. Tetapi kalau malignant ia harus disembunyikan kerana kalau didedahkan ia bakal 'kaboom'.

Makanya kalau ada pihak yang mendapat tajaan dari Rejim Malignant dari Timur Tengah, ia harusnya jangan pecah dimulut. Pecah diperut tak mengapa.

Dan kaedah diversion adalah paling berkesan dalam mengalihkan pandangan dan pertanyaan tentang tajaan pihak Regim Ganas ZI--onis yang masuk ke sini.

din pagoh said...

Khairulryezall, bila nk buat entry kes exco johor tu? Semakun panas kes tu, beg tangan mewah kalah rosmah!!

Anonymous said...


Bagus aku setuju SPRM cuci UMNO cukup2.. exco ke ketua pemuda ke ketua bahagian ka..itu salah satu kebaikan di zaman DSN beliau tak hello sana sini bg arahan tutup lubang jenayah mcm satu pi emm kerala tu suka buat.

Cuma entry pasal Banglow nofengshui dan banglow disneyland apa pasai macai tak nak sebut juga.. ?? ada share jugak lerr teww... kah..kah..kah

dinpagoh.. bila mau mampos arr??

Anonymous said...

Umno parti rasuah

Anonymous said...


DAP parti rasuah
PGayR parti songlap
Chap Bonga parti penyangak

Anonymous said...

DAP parti Rasuah
PGayR parti Songlap
Chap Bonga parti Penyangak

Anonymous said...


Ramai macai parti cap bunga kutuk Jamal, tapi ramai rakyat jadi celik mata dgn tindak tanduk Jamal.

Jamal bagi sesetengah rakyat Selangor adalah pembuka mata dan minda mrk, yg selama ini mrk rasakan kerajaan PH Selangor adalah lebih baik dari BN, rupa2nya lagi terok dgn segala penipuan dan rasuah.

Mungkin slps PRU14 nanti kerajaan PH di Selangor akan hancur dan disemadikan demi kebaikan rakyat semua rakyat Selangor.

ted kentot/din pagoh, batu nesan sepasang utk PH Selangor please ...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates