February 14, 2017

108 Tahniah Tun Dr Mahahir Melantik Diri Sendiri Sebagai Ketua Penaja PPBM Bahagian Langkawi


Kesian Ainina Saadudin. Kesian penduduk Langkawi. Langsung tidak ada sesiapa anak tempatan yang layak untuk dilantik sehingga Pengerusi berusia 93 tahun terpaksa melantik diri sendiri menjadi Ketua Penaja Parti Cap Bunga Raya Bahagian P04 Langkawi.

Kenapa Tun Dr Mahathir bersusah payah untuk menjadi Ketua Penaja di Langkawi? Khabar angin yang bertiup kencang, menyampaikan cerita anak manja Tun Dr Mahathir, Si Boboi hendak meninggalkan DUN beliau untuk bertanding di Parlimen Langkawi.

Untung anak-anak Tun Dr Mahathir. Sentiasa mendapat bantuan Si Bapak bila-bila masa diperlukan. Dari kecil hingga dewasa, Si Boboi tidak habis-habis mengharapkan Bapanya untuk naik ke atas. Nak bertanding Ketua Pemuda UMNO, minta tolong bapa. Nak jadi ADUN, minta tolong Bapa, nak jadi Menteri Besar minta tolong bapa, dan sekarang, nak bertanding Parlimen Langkawi mengharapkan ehsan si Bapa.

Kesian pula melihat Si Ainina Saadudin. Beliau hanyalah seorang pemuja Tun Dr Mahathir. Beliau hanyalah merupakan alat Parti Cap Bunga Raya. Jadi Ketua Srikandipun kena pecat. Tiada lagi kata-kata "I'm the Queen of Langkawi". Baca juga artikel rakan-rakan CTS mengenai isu ini daripada The Devoured Saviour, di sini dan Bedaman di sini.

108 comments:

Anonymous said...

Siapa lantik najib sebagai pengerusi 1mdb? Rosmah ka? Jho low ka? Atau najib sendiri?

Anonymous said...

Siapa lantik rosmah jadi pengerusi Permata? Rosmah sendiri?

Anonymous said...

Cucu Tok Kepit@separuh tiang

Fuhh..cepat betul masuk artikel baru..telinga da nipis kena bahan ker??

Sebut pasal untung ni..mane bole celen boboi tiri najib..bole bikin filem Hollywood pakai duit samun..
Rakyat Malaysia cukup berbangga dengan kejayaan filem soft porn 'wolf of the wall street'.

p/s: filem tu..mcm sindir pak tiri dia jer..ahaks

Anonymous said...

Siapa lantik najib sebagai menteri kewangan? Najib sendiri?

Anonymous said...

siapa lantik pencacai2 dapigs @ parti cap bunga berotak serabot dikalangan 93.4% yg biol2 bergantung hidup dgn upahan dedak diblog CTS ini?

haaaa .. jawab2 .. tanye aje ..

Anonymous said...

Fuhh..pemakan dedak meghoyan

Anonymous said...

Dia tu perdana menteri, kau tu pencacai cuci jamban, diam lah.

Anonymous said...

Rosmah isteri perdana menteri. Kau tu cuci jamban kat kelab mlm. Diamlah.

Anonymous said...

kami tak de sape pun upah...kami baca semua blog..lepas tu kami fikir mana yang baik..bukan macam geng2 MO1..sumber utama ialah TV3 suku dan utusang je..asal keluar kat TV3 suku pasal Forex, esok berlumba2 le penulis2 blog yang dapat gaji mengeluarkan tulisan berkenaan perkara yang sama..lepas tu keluar le kuli2 MO1 memaki hamun org lain yang tak sependapat..

Siapa lantik MO1 jadi pengerusi emeritus SRC international? CTS mesti tahu..jawab le..berani kerana benar..

Anonymous said...

Padan lah dia lantik diri sendiri pun sbb dia ketua kerajaan. Parti kau tak cukup kuorum. Kalah buat cara kalah.
Lainkalilah.

Anonymous said...

Awat jadi lagu ni madey? dolu ang kata yg dok ikut ang tu pandai2 belaka...pandai apa?boboi...boboi...anak bapak.

Anonymous said...

Kau pun sama, kuli jugak. Kuli batak namanya. Batak berekor.

Anonymous said...

Ini TAK ADIL!!

Kita mahu Tun turut lantik dia sendiri jadi Ketua Penaja di Parlimen Johor Bahru, Kuantan, Jempol, Kota Bharu, Dungun, Ipoh Barat, Batu Berendam dan semua bahagian laa kat Malaysia, baru adil.

Anonymous said...

pencacai cap bunga meroyan sakan kena tanya sapa lantik jadi penjilat juboq madey ...

kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah ..

Anonymous said...

Perdana menteri ke ketua penyamun?

Anonymous said...

Hahahaha...macai berbayar dah panas. Pantang tok nenek macai nama rosmah disebut, melenting wooo. Ni mesti dah jilat lendir rosmah

Anonymous said...

Madey Penyamun Bersiri ..

Anonymous said...

4.42 parti kau tipu jumlah keahlian. Bekas pengerusi SPR yg kata. 3 jota ahli tipu kahkahkah

Anonymous said...

Pi cuci jamban nunn...atok nak berak nih

Anonymous said...

Pi cuci jamban nunn...atok nak berak nih

Anonymous said...

Biasalah org kalah ni. Ada sorang tu, kalah bertanding tubuh parti baru angkat diri jd pengerusi.

Anonymous said...

4:52 pm. itu keje ko. bukan cuci tau .. jilat !!!

Anonymous said...

Cuci pungkoq rosmah

Anonymous said...

Cuci pungkoq rosmah

Anonymous said...

Pengerusi penjilat pungkoq rosmah

Anonymous said...

Bahalol bahalol umnonok dulu kini dan selamanya bahalol..da masuk syif menunjukkan skil mengomen level bahalol tahap dewa

Anonymous said...

huweekkkkk .. sapa yg sanggup cuci pungkoq '1 love rosmah' tu?

hanya ko aje yg jadi tukang jilatnye ..

Anonymous said...

Cts dan geng blogger ameno bangang hahaha

Anonymous said...

surat resmi sedemikian rupa sepatutnya Presiden saja yang TT dan itu sudah memadai. TT ke 2 hanya diperlukan kalau ada lantikan yang melibatkan ahli-ahli lain. meminta TM turun TT ke 2 untuk lantikan melibatkan dirinya seolah-olah SA Cop Bunga tidak berapa yakin akan speket pemasyhuran yang di atas hanya ada TT pertama? donia. donia, muahahaha

Anonymous said...

Kata peguam Najis Razak :

Peguam Najib, Datuk Hafarizam Harun dipetik sebagai berkata Rabu lalu bahawa tandatangan Najib pada dokumen 1MDB adalah semata-mata untuk memenuhi keperluan tadbir urus korporatnya.

Beliau juga berkata majlis menandatangani dokumen tidak semesinya bermaksud perdana menteri mempunyai pengetahuan mengenainya atau membuat keputusan mengenai perkara berkaitan 1MDB.

Kata ex-ceo 1mdb :

PETALING JAYA: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak bukan sahaja sedar tetapi juga telah menandatangani kerjasama antara 1MDB dan Petro Saudi bernilai RM3.92 billion (USD1 bilion).

“Beliau menandatangani dokumen jadi bermakna beliau sedar,” kata bekas Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB, Datuk Shahrol Azral Ibrahim Halmi ketika memberi keterangan kepada Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC).

Akhbar The Sun melaporkan, berdasarkan tranksrip rakaman hansard ketika prosiding PAC yang dikeluarkan baru-baru ini, Shahrol memberitahu, 1MDB telah memperoleh kebenaran pemegang saham dan Lembaga Pengarah untuk kelulusan perjanjian itu yang telah ditandatangani Perdana Menteri, seperti yang dikehendaki mengikut Memorandum & Artikel syarikat (M & A).

Mengikut Artikel 117 (c) M & A, sebarang komitmen kewangan (termasuk pelaburan), penstrukturan atau apa sahaja perkara yang melibatkan jaminan kerajaan untuk kebaikan syarikat, kepentingan negara dan sebarang polisi kerajaan perlu mendapat kebenaran bertulis daripada Perdana Menteri.

Anonymous said...

AGONG

Anonymous said...

PERMAISURI

Anonymous said...

AGONG

Anonymous said...

1mdb rugi, Malaysia dah 6 bulan bangkrap. Cepatlah lari dari Malaysia dan bawak anak bini. Di Australia pun ramai bekas rakyat Malaysia yg pindah sana.

Anonymous said...

Ketua penyamun yang patut lari tinggalkan malaysia. Banyak sangat buat kes, besok jadi macam muammar ghadafi. Jumpa dalam longkang.

Anonymous said...

Yg lari ke Australia tu sirul (jgn pecah lubang taww)..pengarah pengarah SRC (lubang kasi tutup aaa) 3 ekor tu pulak ntah lari ke mane...
Sekor lagi lari ke Manchester...heran ...yg lari ni semua balaci balaci najib penyamun..

Anonymous said...

Logiknya Jibby kena pikul tanggungjawab meskipun pihak yang kendali operasi adalah pegawai eksekutif yakni sama seperti insiden Memali di mana Mayday bertanggung jawab meskipun operasi di kendalikan oleh penjawat yang dilantik.

Anonymous said...

Semua penglibatan dan peraturan ini di buat sejak dari dulu. Bukan saja dalam Barisan malah Pakatan guna kaedah yang sama.

Anonymous said...

Siapa lantik siapa bukan isu kalau ia jadi amalan semua pihak. Mempertikaikanya adalah umpama anjing menyalak bukit.

Anonymous said...







SKANDAL BMF MENGHANTUI MAHATHIR SEHINGGA TERSASUL BERULANGKALI MENYEBUT BMF DI MAJLIS PERASMIAN BANGUNAN BARU MBf



Tan Sri Loy, salah seorang dari ramai jutawan Cina yang Mahathir jadikan milionaire, dan Tunku Abdullah, kroni Mahathir yang dilantik Pengerusi MBf.

Sebenarnya, apa yang hendak disampikan adalah Skandal BMF benar-benar menghantau Mahathir.

Mahathir sangat rapat dengan Tunku Abdullah ibni Almarhum Tuanku Abdul Rahman (Tuanku Abdul Rahman merupakan Agong Pertama), yang telah menyelamatkan dia daripada ditahan oleh Tunku Abdul Rahman (Perdana Menteri Pertama) di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri pada tahun 1969.

Sebagai ganjaran, apabila Mahathir menjadi Perdana Menteri pada 1981, beliau meminta Tan Sri Loy Hean Heong untuk melantik Tunku Abdullah sebagai Ahli Lembaga Pengarah MBf Holdings Berhad dan kemudian dilantik sebagai Pengerusi.

Tunku Abdullah kemudian menjemput Mahathir untuk merasmikan pejabat baru MBf dan dalam ucapannya Mahathir terus menyebut BMF bukannya MBf.

Mahathir kelihatan terganggu dan bermasalah dengan isu BMF yang menyebabkan beliau terus menyebut banyak kali dalam ucapannya BMF apabila dia sepatutnya menyebut MBf.

Yang hadir terdiam kerana setiap hadirin menyedari kesilapan ini.

Mahathir, bagaimanapun, tidak menyedari kesilapan beliau dan media diarahkan tidak melaporkan ucapan tersebut dan tidak melaporkan kesilapan berkenaan.

It was actually very embarrassing and it did not go unnoticed that Mahathir was very troubled by the BMF affair.

Ia sebenarnya amat memalukan dan ia tidak dari ingatan bahawa Mahathir sangat bermasalah dengan skandal BMF.

Anonymous said...





KERUGIAN FOREX, WANG RUGI ATAU DICURI?
Pelbagai andaian boleh dibuat terhadap kerugian besar yang dialami Bank Negara Malaysia pada tahun 1993 dalam manipulasi mata wang.
Kehilangan secara misteri USD$10 billion( RM44 billion nilai sekarang) pada 1993 itu telah dianggap sebagai kehilangan terbesar dalam mana mana bank di dunia pada waktu itu.
“Al fatihah kepada Tan Sri Jaffar Hussein, bekas Gabenor Bank Negara Malaysia yang letak jawatan pada hari April Fool 1994 kerana hendak tutup salah orang lain. Sikit jumlah orang macam ini” berikut adalah catatan twitter
Datuk Nur Jazlan Mohamed, Timbalan Menteri Dalam Negeri pada 30 Januari 2017.
Amat mengejutkan sama sekali, jika benar apa yang disebut oleh menantu bekas Gabenor Bank Negara itu. Apakah berani Mahathir membidas atau mengambil tindakan saman atas dakwaan di Twitter itu?
Maknanya ada sesuatu yang misteri telah disembunyikan. Kekal misteri apakah ianya satu kerugian atau satu kecurian? Perkara itu tidak pernah disiasat pun oleh mana mana badan bebas seperti PAC, atau mana mana suruhanjaya bebas.
1MDB yang berhutang (bukan mencuri duit atau rugi) diserang dan ditohmah oleh Mahathir dan ANC (Kelab Anti Najib) nya.
Pada isu 1MDB pelbagai andaian dibuat sebelum dan selepas diperiksa oleh PAC.
Selepas disiasat , ia tetap dilemparkan pelbagai permainan persepsi oleh pihak pembangkang dan kuncu kuncu Tun Mahathir.
Ini kerana mereka tiada lain peluru untuk menyerang Dato Seri Najib , maka seharusnya mereka bergayut bermati matian dengan isu hayat mereka iaitu 1MDB.
Malangnya mereka gagal kemukakan sebarang bukti selain menambahkan lagi soalan untuk menghidupkan isu 1MDB.
Sedang rakyat mahukan bukti, mereka hidangkan juga soalan, harus difahami , soalan bukannya bukti.
Pada skandal terbesar kewangan negara dalam sejarah iaitu Skandal Forex, wang yang didakwa rugi telah diberi dengan pelbagai jumlah yang berbeza. Ada empat angka yang berlainan.
Boleh dikatakan semua jumlah itu betul belaka atau juga semua jumlah itu bohong belaka, kerana jumlah yang diberi tidak ada “verificatiion” dari mana mana pihak berautoriti.
Seorang penulis terkenal iaitu Raja Petra Kamaruddin telah pun menyatakan jumlah kerugian sebenar tidak diketahui. Raja Petra dakwa ia terjadi sebab adanya “unsur unsur mencuri” di dalamnya.
Dalam erti kata lain walaupun rugi, jumlah kerugian termasuk jumlah yang berkemungkinan telah dicuri tetap ada
Maka , jika kehilangan besar Skandal Forex dilabelkan di atas nama “kerugian” maka dari gerak sarafnya tidak akan terlihat seolah olah ada unsur jenayah.
Maka dalam jumlah kerugian sebenarnya ada jumlah yang dicuri dan dibawa lari ke luar negara. Siapa yang curi? Bagaimana wang sebanyak itu iaitu USD$10 billion boleh dibawa lari?
Apabila melihat tokoh tokoh di belakangnya seperti Mahathir dan Daim, maka semuanya “impossible” selagi tidak dibuka siasatan yang rasmi secara menyeluruh.
Kertas siasatan 1MDB yang telah oleh PAC dan Peguam Negara. Peguam Negara, Tan Sri Apandi Ali nyatakan “tinggi dokumen siasatan 1MDB yang saya perlu teliti adalah setinggi saya dan saya jumpa lebih 100 orang saksi”.
Dalam Skandal Forex dan BMF apakah ada penyiasatan yang terperinci begitu?
Maka itu sebabnya dianjurkan kes skandal kewangan terbesar ini di siasat oleh pihak ketiga seperti mana Dato Seri Najib dan 1MDB diserahkan kepada pihak ketiga yang didalamnya ada pihak lawan seperti Tony Pua, Tan Seng Giaw dan beberapa orang lagi ahli parlimen pembangkang.
(bersambung)

Anonymous said...





(sambung)
Cuba tanya sekali lagi berapa kerugian Bank Negara? Tentu anda akan dapat jawapan berbeza dari orang berbeza.
Apa kata Datuk Abdul Murad Khalid berkenaan jumlah kerugian itu?
Bekas Timbalan Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM) Datuk Abdul Murad Khalid tampil mendedahkan bank pusat Malaysia pada 1991 sehingga 1993 terlibat dalam perdagangan spekulasi mata wang antarabangsa yang berisiko tinggi sehingga menyebabkan kerugian lebih USD$10 bilion (RM44 bilion).
Kemudian lihatlah berapa pula jumlah yang dikatakan telah lesap oleh Gabenor Bank Negara sendiri iaitu Datuk Jaafar Hussien dalam pengakuannya “Saya Silap” pada kerugian RM5.7 billion.
Benarkah angka itu dari mulut Gabenor sendiri atau diarah untuk bercakap angka itu?
Kenyataan Arwah Datuk Jaafar Hussien ini kemudian diberi penjelasan oleh Datuk Nur Jazlan sebagai menantunya bahawa Arwah dipaksa untuk mengaku bagi jumlah itu. Kemudian meletak jawatan untuk menutup kesilapan orang lain, maknanya di “kambing hitam” kan.
Maka jika dua pihak berautoriti dari bank pusat yang sama telah memberi jumlah yang berbeza, maka haruskah kita mahu mempercayai pihak yang menjadi dalangnya seperti Mahathir dan Daim?
Pada tulisan Raja Petra Kamaruddin yang terbaru di mana Tun Mahathir tidak pernah mahu saman. Raja Petra berkata bahawa berkemungkinan dalam jumlah kerugian itu ada jumlah yang ditumpang curi.
Berkemungkinan wang dicuri sambil diakui kerugian.
Kerugian dalam dagangan tidak terlihat sebagai jenayah dan hanya boleh di lihat sebagai cuai dan “incompetent” sahaja.
Maka itu sebabnya jumlah kerugian yang disebut berbeza beza.
Sesiapa pun boleh menuduh bermacam macam dan andaikan pelbagai bagai kerana ia tidak disiasat secara total oleh pihak ketiga.
Mahathir dan Daim tidak perlu takut kerana mereka suci dan baik, tambah lagi mereka tidak pernah mencuri wang negara, maka tentu mereka tidak keberatan untuk fail kerugian wang negara dibuka semula.
Pembangkang juga akan setuju jika fail dibuka semula, ini kerana ketua mereka Lim Kit Siang telah menulis dua buku berkenaan kerugian besar ini.
Jika Kit Siang enggan setuju, maka tindakan saman atau tuduhan menipu terhadap dua buah buku tulisannya berkenaan Skandal Forex boleh dilaksanakan.
Benar kata Datuk Murad, saksi , kerani dan mereka yang terbabit ada yang sudah mati jika hidup pun sudah uzur.
Fail mungkin sudah dimakan anai anai , tetapi kebenaran mutlak mesti di “establish” kerana ia wang dari keringat rakyat yang di kutip dari sistem cukai SST.
Apa sebenarnya yang terjadi pada wang RM44 billion itu? Dicuri atau rugi?



Anonymous said...

Ehh bukan ker da terlalak lalak nak tubuh RCI..buat aje la..
Da buat tu jgn pilih pilih pulak...
Jgn BMF dan Forex aje..kasi harung sekali 1MDB, SRC dan 2.6 billion..ade bran??!!

Anonymous said...

Itu namanya masuk bakul angkat sendiri..Ds Najib.jadi Pm.disebabkan menang PRu 13... Beliau jadi menteri kewangan warisan sapa kalau tak atok trlajak tua tu..waktu lepas pecat Anuar..sapa lantik Zetty.sapa lanti.Abu Kasim.. Sapa lanti Ghani Patail...tu semua adalah keputusan Pm waktu tu Atok tua..sekrang Pm kita Ds Najib so suka hati lah nak.lantik sapa..cuma nak tanya 1 mdb tu. Ds Najib ke yang urus atau ada ceo.. Ceo tu pun..ada komplot dan husni hanadzlah..dan atok tua..tak baca third force ke..sbb tu bebal..tak sudah..orang dah ke.China. RBA kat sini terkial kial baru kat Kepong..lambat betul lah info mereka..maklumlah baca roket kini jer..kesian doe

Anonymous said...

Meley memang mudah lupa. Meley sudah lupa bahawa bila berpecah dengan berbagai 'bahtera' Meley akan terus masuk perangkap "divide and rule". Lebih malang apabila Meley yang paling sedar tentang hal ini iaitu hal 1. Meley mudah lupa dan 2. Meley bakal diperintah kerana berpecah, tergamak menidakkan kebijaksanaan sendiri semata-mata kerana kepentingan sempit dan jangka pendek. Nampak tak betapa hodohnya pengaruh dendam dan pendek akal ke atas Meley?

Anonymous said...

Innalillahi wainna Ilaihi rajiunn..
tanda2 musibah buat org Langkawi dan bakal terkburnya parti chap bunga.

Din Pagoh ae cirita??

Madey melantik dirinya sendiri lps 22 tahun xpuas jd PM.. gila kuasa tahap kronik!

Anonymous said...

Malaysia dah bangkrap

Ted bongok cakap, kawan dia cakap gaji penjawat awam dah mula lambat bayar. Rupanya kawan dia tu dah dua tahun di hospital tampoi.

Anonymous said...

.
Dalam kerancakan dunia menuju 1 USA; 1 China; 1 Israel and 1 world, Antah Berantah sedang berusaha menghidupkan gabungan dua ekstrem: gabungan ULTRA/RASIS. Kesudahannya boleh dijangka: Kaboom!
.

I LOVE ROSMAH. said...

kacian aku nengok penduduk pendedak kat sini..makin lama makin pobia alergik nengok ongtua tun ckp pon terketor2...takkan ayam sabong najib dh jadi ayam serama nak berbalah ngan ongtua...bikin malu la cap dwdak najits...
makin cian kat ko DOP..kurr...kokoko

Anonymous said...

kah kah..kah tedmongok..
kejap letak muka Rosmah kejap letak nama anon.. puak sewel BANGANGG 93.6. buat lah byk mana watak pun.. dtg dr dedak dn lendir yg sama.. busuk hanyir.

stkt nk lwn komen mcm budak2 kaki ponteng sekolah geng isap rokok punya level.. ok lah tu tedmongok.. layan je lah.. yg pasti kt luar sana realiti sokongn berbeza. akar umbi UMNO semakin merapatkan saf dan mula membenci Tun. tkpayah sapa nk hasut..

masih2 ada akal ada iman boleh fikir.. kegilaan apa mrh pd Najib smpai melacorkan diri utk dapig laknat dn khianat pd perjuangan sebenar!

Anonymous said...

tedmongok.. ko xyh nk kesian kt org2 lain. kecian kt diri ko sendiri.. jd BARUA kpd manusia yg kotor jijik dan tiada maruah.

Slogan 'bermaruah' PBPM tu adalah reverse psychology sbrnya 'maruah' hanya di celah kangkang mamak madey laknatullah.. duit dan tamak kuasa!


Takziah kdp parti PBPM aka Chap Bongaaa..!!

Anonymous said...

ohh jap kwn tedmongok.. makcikmah..

tkpelah.. dedak ko masuk cm biasa jgk kan? CTS kasi ko punca rezeki. kang xberasap plak dapor.. xpsl2 bini ko gi tido ngn jantan lain.. laki xbermaruah makan dedak haram..

kah..kah..kah!

Anonymous said...

Ngko tertelan julap ker..da macam hantu raya menghoyan..kang panggil Bahalol ngko sentap pulak

Anonymous said...

725 Si Bahalol umnonok dulu kini dan selamanya bahalol..maintain bagi komen bahalol

Anonymous said...

7:25,
Meskipun ko tak terima Tun masuk kolek pembangkang, tak payahlah ko kritik usia, fizikal dan pertuturannya. Ko pun akan jadi macam itu juga kalau umur ko boleh sampai sepanjang itu. Kay bro.

Anonymous said...

Memang teruk kalo Si Bahalol 7:29 umnonok meghoyan..ish ish ish

Anonymous said...

Nak tanya sikit LANGKAWI tu ramai ker AHLI BUNGA RAYA..
SIAPA PENYOKONG madey??

Jgn marah yer Skadar bertanya jer utk MNAMBAH ILMU...

I LOVE ROSMAH. said...

kacian sungguh golongan fahaman dedakisme nih...ngan ongtua tun brani maki tak setara usia.kenapa tak jadi cam jamai ja berani menyewelkan diri ngan seraraf usia.kan ka baguih miker dedakisme menyerongin cam jamai .

cian la kat ko DOP...kurr...kokoko

Anonymous said...

840..kalo nak tanye gi kaunter pertanyaan..tak tau la pulak kalo admin da bukak kaunter kat sini

Tak marah..kalo da BODOH memang la elok bertanye..
Kalo nak tambah dedak, direct email kpd admin ye, terima kasih

Anonymous said...

Halooo auntie Mah 8:48 pm

Cai cap bunga kat atas tu ada janji nak cuci pungkoq ko, tapi aku nasihatkan suruh jilat aje, bersih sikit.

Dia dah jilat pungkoq kerepot hang tak?

Relakanlah hati utk terima sumbangan ikhlasnya .. hanya bagitau dia samada nak dia buang bulu yg dah jadi uban tu atau tidak. Yg lain beres kalo dia yg jilatkan ..

I LOVE ROSMAH. said...

kacian kat hang pakcik dedak..dah tua pencen masih ketagih dedak.
udah2 la tu pakcik dedak..p ngekor pungkok jamai ada gak pekdahnya...cian sesangat kat ko DOP...kurr...kokoko

Anonymous said...

Nak tnya sikit ni,sebab pe PAS mnyampah SANGAT kt PAN n dapig13may??

Jgn marah yer skdar beetnya utk MNAMBAH ILMU..

I LOVE ROSMAH. said...

kacian kat pakcik dedak,hari2 bertanya.musti pakcik dedak cayang giler kat bang najits kan kan kan..
cian la kat ko DOP...kurr...kokoko

Anonymous said...

Ambik ubat, Jing dapigs. Cian ngengok ko terkial kial siang malam letak komen bodoh.

I LOVE ROSMAH. said...

kacian ku lihat kelakuan pakcik dedak hanya mampu dgn kata2 skrip lucah Reja Ajis ngajor nyer semata mata cayangkan dedak abg najits..aku hanya mampu melihat gelagat pendedak.
cian la kat DOP..kurr...kokoko

I LOVE ROSMAH. said...

ehh..anak dedak kecayangan najits udah marah plak..pakcik cayang je bang najits tu,sy tak kesah pon...cian lagi la kat ko DOP...kurr...kokoko

Anonymous said...

Satu undi utk dapigs = satu undi utk LGBT dan ladang babi.

Jom tgk berapa kali Jing kapir lgbt lompat2!

Anonymous said...

938 Si Bahalol umnonok dulu kini dan selamanya bahalol bagi komen bahalol syok sendiri

I LOVE ROSMAH. said...

AnonymousTuesday, February 14, 2017 9:25:00 PM
Ambik ubat, Jing dedaks. Cian ngengok ko terkial kial siang malam letak komen bodoh.
cian kat ko DOP lompat tinggi2..kurr..kokoko

Anonymous said...

Kesian lagi kau RBA orang dah ke China kau baru sampai Kepong..patutlah Ahli Dap pun tak sanggup jadi ahli Dap malu doe..mana tak orang yang dah ludah kau hina kau.kau sambut mcm tak de pape..nampak sangat Dap kemaruk kuasa..sama juga ngn Atok tu..

Anonymous said...

Nak tnya skit ni, bile nuar brhim bole KLUO dari PENJRA??
kkdg xde org jhat pon x syok jgak..
Bile yer kluo???

Jgn marh yer, skdar nk tahu jerrr.

Anonymous said...

Khairy jamaludin

Anonymous said...

Biasa la..kiblat pemakan dedak mmg China

Anonymous said...

Anon 10:16 Tak yah lah nuar kluo penjara..org jahat da ade da pun..sorang pompuan saiz badak..yg sorang lg lelaki, kaki kepit

Tak marah..da tahu kan..gi main jauh jauh

Anonymous said...

ramai penyokong penyamun kat sini ye...patut le bau hacing MO1...

Anonymous said...

BLOGGER CUCU TOK SEMBURIT!!!

Anonymous said...

Tu dia, si PENJAJAH PARASIT I love R** si HOMO JIJIK PENJILAT JUBOQ BABI dah kembali MENGAMUK!

PI MAMPOS lu KEPALA2 BUTOH si puak TERORIS HOMO2 JIJIK si PENJILAT JUBOQ BABI PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK PENJAJAH PARASIT ZioNazi DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madey anak beranak BANGSAT! TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-mariaGILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. BABI HANYIR-penuh NANAH yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Anonymous said...

SATU UNDI UNTUK UMNONOK MELINGKOP NEGARA DIKERJAKAN LANUN BUGIS

Anonymous said...

Si BOTAK SIAL-muka HODOH-anak si madey amat CELAKA ANAK BERANAK termasuk anak BETINA SUNDAL LESBI HARAM JADAH dia tu, perangai depa semua ni mcm. BABI2 SONDOL; TAMAK dan RAKUS memanjang! PI MAMPOSlah keturunan PENYAMAQ amat CELAKA oi! Depa ingat LANGKAWI ni si keturunan madey HARAM JADAH ni punya?!

Bilalah nak MAMPOS si madey TUA BANGKA-TAK SEDAQ diri tu?! Awatlah mcm. perangai PUAKA si geng keturunan madey-si PENJILAT JUBOQ2 Tokey2 BABI PORNO/HOMO/RASIS si PENJILAT2 TERORIS PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD!!

Yg. si TERORIS ZioNAZI madey anak beranak JUBOQ2 BABI ni yg. TAK habis2 dok MENYAMUN Petron*s/Prot*n sampai berBILLION selama berPULUH TAHUN sampai sekrg. dr. RAKYAT - apahal pula! CELAKA betul lu si PENJAJAH PARASIT madey ANAK BERANAK PENJILAT JUBOQ BABI!

Selama ni, si keturunan PENYANGAK/PENYAMAQ/PEROMPAK-suka MEMBACA dulu sebelum SAMUN (tak ke KELAKAQnya ni!!), si madey-ejen ZIONIS ni dok punya BONGKAK pikiaq PETRON*S dan PROT*N utamanya, depa punya; sedgkan ini kepunyaan KERAJAAN dan RAKYAT!! Apalagi PETRONAS telah diTUBUHkan dgn. PENAT-LELAH oleh NEGARAWAN ULUNG TERCINTA kami, BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN, Almarhum PM Tun Abdul Razak Hussein, iaitu BAPA kpd. YAB PM TERCINTA kami!

Si DIKTATOR madey anak BERANAK ni - memang TAK habis2 nak MENYAMUN/MENIPU rakyat terutamanya BANGSA Bumiputera kita!

Tapi JANGAN haraplah si SPRM tu akan buka balik kes ini! Walaupun si LANUN-LANUN ni terus nak MEROMPAK PETRON*S serta RAKYAT - lagi $700 JUTA SEKARANG dari PETRON*S setelah MEROMPAK PETRON*S dan rakyat sebanyak RM16.21 bilion, dengan perjanjian konsesi IP* mereka yang dianugerahkan oleh si madey-LANUN tu - sehingga rakyat terpaksa TANGGUNG sampai SEKARANG!

SIAL lu si Madey dan mana-mana KETURUNAN lu serta PENYOKONG/Tokey-Tokey JUBOQ BABI yg. juga amat-JAHAT-si PEMUJA-JAMBAN PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK/PERASUAH DAPBANGKAI BABI! Di - http://wakeupmalaya.com/2015/12/ytl-menang-saman-petronas-rm-700juta/ :

December 31, 2015 In Photo By WakeUp Malaya

YTL Menang Saman Petronas RM 700juta

Memandangkan kem pro-Tun begitu sibuk mempertahankan YTL selepas Najib menjelaskan bagaimana ERL yang dikuasai oleh YTL tidak mempunyai pilihan lain selain dari menaikkan tambang atau bayar RM2.9 bilion sebagai pampasan kepada mereka akibat dari perjanjian konsesi yang ditandatangani oleh Tun M, saya fikir adalah wajar saya menulis mengenai perkara di bawah – juga masalah legasi Tun M yang perlu ditanggung oleh kerajaan sekarang.
________________________________________

Awal tahun ini, YTL telah menyaman Petronas di London dan telah memenangi pampasan berjumlah RM700 juta dari Petronas.

Berdasarkan Perjanjian Pembekalan Gas (GSA) yang ditandatangani pada tahun 1993, Petronas sepatutnya perlu menjual gas kepada YTL Power pada harga yang dikira berdasarkan formula yang sudah ditentukan yang tidak mengikut harga pasaran gas.

Walaubagaimanapun, apabila kerajaan mula menggunakan formula harga tetap untuk gas, YTL Power, di dalam laporan tahunannya, menyatakan Petronas secara bersendirian telah menarik balik diskaun yang disediakan di bawah formula yang berkaitan harga pasaran dan akibatnya, satu pertikaian telah tercetus sama ada diskaun tersebut, di dalam keadaan tersebut, adalah tertakluk di bawah GSA.

Di dalam satu pendedahan yang mengejutkan, Petronas sepatutnya membekalkan gas kepada YTL Power pada harga diskaun tetapi menarik balik diskaun itu pada tahun 1997, apabila harga gas telah ditetapkan kerajaan pada harga RM6.40 untuk setiap mmbtu (yang masih lagi satu diskaun yang besar berbanding harga pasaran) untuk kesemua loji janakuasa di negara ini, disebabkan oleh krisis kewangan Asia......

(Tok Landak)

Anonymous said...

Tu dia, si PENJAJAH PARASIT I love R** si HOMO JIJIK PENJILAT JUBOQ BABI dah kembali MENGAMUK!

PI MAMPOS lu KEPALA2 BUTOH si puak TERORIS HOMO2 JIJIK si PENJILAT JUBOQ BABI PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK/LANUN CASH is KING si PENJAJAH PARASIT ZioNazi DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madey anak beranak BANGSAT! TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-mariaGILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. si BABI2 HANYIR-penuh NANAH yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Anonymous said...

saiz badak tu namanya ratu naga, yang si kaki kepit namanya rapussy botak tengah

Anonymous said...

Anak pelacur mana nih..dari Uganda agaknya.

Anonymous said...

Dah tau penyamun buat apa datang? Pi cuci jamban nunn... Atok nak berak nih

Anonymous said...

Tu dia, si PENYAMAQ I love R** si HOMO JIJIK PENJILAT PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI dah kembali MENGAMUK!

PI MAMPOS lu KEPALA2 BUTOH si puak TERORIS HOMO2 JIJIK si PENJILAT JUBOQ BABI PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK/LANUN CASH is KING si PENJAJAH PARASIT ZioNazi DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madey anak beranak BANGSAT! TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-mariaGILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. si BABI2 HANYIR-penuh NANAH yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Anonymous said...

.
Hati nan lara perlu diubat agar ianya melarat dan tidak patah. Hati nan patah akan tergamak mengerat rotan berpatah arang. Namun bukanlah mudah untuk merawat sekeping hati nan lara apatah lagi sekeping hati yang patah. Bila hati nan lara dibawa pergi, diberi masa pulihlah ianya jua tetapi kalau dibawa hati nan lara ke dalam hati yang hampa maka penyatuan dua hati ini (hati lara dan hati hampa) ialah hati yang penuh emosi tetapi kurang kadar pertimbangannya. Hati yang penuh emosi dan kurang pertimbangan tentunya tidak mampu jadi penyelamat atau agen perubahan sebaliknya hati tersebutlah yang perlu diselamatkan supaya ianya tidak jadi agen pengunduran.
.

Anonymous said...

Anon 11:17 badak ni yg pakai botox rambut kembang mcm kanopi..yg kaki kepit tu yg tak malu declare pahlawan pendekar bagai..tapi dgn org tua umo 92 tahun goyang..da tau kan ..gi main jejauh yer

Anonymous said...

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK MAK BADAK KANIBAL/TONGGENG JUBOQ BABI/Najib Penyamun GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR/ANJING KURAP-HANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING JHO LOW KANGKANG BABI BERLENDIR/BABI RIZA SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. BABI HANYIR-penuh NANAH yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 JAMALJUBOQ BABI lu!

Tok Landak Jr.

Anonymous said...

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK MAK BADAK KANIBAL/TONGGENG JUBOQ BABI/Najib Penyamun GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR/ANJING KURAP-HANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING JHO LOW KANGKANG BABI BERLENDIR/BABI RIZA SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. BABI HANYIR-penuh NANAH yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 JAMALJUBOQ BABI lu!

Tok Landak Jr.

Anonymous said...

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK MAK BADAK KANIBAL/TONGGENG JUBOQ BABI/Najib Penyamun GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR/ANJING KURAP-HANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING JHO LOW KANGKANG BABI BERLENDIR/BABI RIZA SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. BABI HANYIR-penuh NANAH yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 JAMALJUBOQ BABI lu!

Tok Landak Jr.

Anonymous said...

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK MAK BADAK KANIBAL/TONGGENG JUBOQ BABI/Najib Penyamun GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR/ANJING KURAP-HANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING JHO LOW KANGKANG BABI BERLENDIR/BABI RIZA SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. BABI HANYIR-penuh NANAH yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 JAMALJUBOQ BABI lu!

Tok Landak Jr.

Anonymous said...

Ngko demam ke ngko salah masuk blog?

Anonymous said...

1118 ..err..pelacur yg duduk dalam umah ngko tu kot...

Anonymous said...

Tahniah mahataik melantik dirinya sendiri sebagai Ketua Taik.

Anonymous said...

Tu dia, si PENYAMAQ PENAKUT KEPALA BUTOH ZIONIS KAFIR HARBI 'Tok land** jr' si HOMO JIJIK PENJILAT PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI dah MENGAMUK - COPY PASTE komen2 anti-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI dan MENCURI nama "Tok Landak"!!!

PI MAMPOS lu KEPALA2 BUTOH si puak TERORIS HOMO JIJIK si PENJILAT JUBOQ BABI PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK/LANUN CASH is KING si PENJAJAH PARASIT ZioNazi DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madey anak beranak BANGSAT! TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-mariaGILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. si BABI2 HANYIR-penuh NANAH yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Anonymous said...

Tu dia, si PENYAMAQ PENAKUT KEPALA BUTOH ZIONIS KAFIR HARBI 'Tok land** jr' si HOMO JIJIK PENJILAT PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI dah MENGAMUK - COPY PASTE & MENUKAQ komen2 anti-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI dan MENCURI dgn. amat JIJIK nama/identiti "Tok Landak"!!!

PI MAMPOS lu KEPALA2 BUTOH si puak TERORIS HOMO JIJIK si PENJILAT JUBOQ BABI PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK/LANUN CASH is KING si PENJAJAH PARASIT ZioNazi DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madey anak beranak BANGSAT! TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-mariaGILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM dr. MAK2 PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Anonymous said...

.
Gen Y merajuk hati dipujuk-pujuk sembuh menanti.

Gen lama merajuk hati tak makan pujuk di bawa mati.
.

Anonymous said...

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK MAK BADAK KANIBAL/TONGGENG JUBOQ BABI/Najib Penyamun GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR/ANJING KURAP-HANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING JHO LOW KANGKANG BABI BERLENDIR/BABI RIZA SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. BABI HANYIR-penuh NANAH yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 JAMALJUBOQ BABI lu!

Tok Landak Jr.

Anonymous said...

lu manyak sedap aahh.....itu LAHAP TAIK dan Jilat LENDIR HANYIR si JUBOQ JIJIK ALJUBORI KANIBAL/TONGGENG JUBOQ BABI/Mat Sabu pemburit GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR/BABI KURAP-HANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING KIT SIAL KANGKANG BABI BERLENDIR BABI MAHATAIK SUNDAL KURAP!!


Jadi PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM PELACUR2SUNDALDALAM TONG TAIK BABI HANYIR-penuhTAIK NANAH YG diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG TAIK DAPIG JUBOQ BABI tua lu!

Tok Landak Senior.

Anonymous said...

PI MAMPOS lu KEPALA2 BUTOH si puak TERORIS HOMO JIJIK si PENJILAT JUBOQ BABI PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK/LANUN CASH is KING si PENJAJAH PARASIT ZioNazi JUBOQ BABI/UMNO HOMO KURAP/NAJIB anak beranak BANGSAT! TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-UMNO JUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. CHINA/ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK MAK BADAK RAMBUT KEMBANG KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/ NAJIB PENYAMUN GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./ANJING KURAP-HANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING JHO LOW KANGKANG BABI BERLENDIR/BABI RIZA SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM dr. MAK2 PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 JAMALJUBOQ BABI lu!

Tok Landak Jr.

Anonymous said...

Tahniah anon 1:00 dengan bangga memberi komen standard air najis kumbahan

Anonymous said...

.
Kerana satu hati yang patah bangsanya benci membenci

Kerana nak ambil hati bangsanya bercemperai tiada jalan kembali

Kerana makan hati bangsanya dibuai mimpi dan ilusi
.

Anonymous said...

Tu dia, si TERORIS PENYAMAQ PENAKUT KEPALA BUTOH ZIONIS KAFIR HARBI 'Tok land*k jr' si HOMO JIJIK PENJILAT PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI dah MENGAMUK - COPY PASTE & MENUKAQ komen2 yg. ANTI-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI utk. mengHINA PEMIMPIN2 Bumiputera (Indigenous) Islam/Melayu terCINTA kita dr. UMN* serta KELUARGA mereka; dan MENCURI dgn. amat JIJIK nama/identiti "Tok Landak"!!!

PI MAMPOS lu KEPALA2 BUTOH si puak TERORIS HOMO JIJIK si PENJILAT JUBOQ BABI PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK/LANUN CASH is KING si PENJAJAH PARASIT ZioNazi DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madey anak beranak BANGSAT! TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-mariaGILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu si ANAK2 HARAM KAFIR HARBI dr. MAK2 PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Anonymous said...

Eeeeyeeeehhhh.

Atok Perompak Bersiri wang negara telah secara rasminya melantik dirinya sbg Bapa Kepala Taik negara.

Dulu dia segan2 nak terima bila Sasterawan Negara beri gelaran tu pada dia, buat marah2.

Akhirnya krn takde org lain nak offer dia gelaran tersebut, dan dia rasa SUDAH SAMPAI WAKTUNYA DIA SEPATUTNYA MENDAPAT GELARAN 'BAPA KEPALA TAIK NEGARA' tersebut, jadi dia sendiri lantik diri dia.

ted kentot @ 'I Love Rosmah' pasti akan celebrate buat pesta berkubang dlm lubang taik sambil minum2 tuak dan samsu haram sampai taik kering dibadan.

Cian ko yop dapat pemimpin tua kutukan dewata mcm tu ...

Anonymous said...

komen 12:45 syok sendiri

Anonymous said...

PI MAMPOS lu KEPALA2 BUTOH si puak TERORIS HOMO JIJIK si PENJILAT JUBOQ BABI PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK/LANUN CASH is KING si PENJAJAH PARASIT ZioNazi JUBOQ BABI/UMNO HOMO KURAP/NAJIB anak beranak BANGSAT! TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-UMNO JUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. CHINA/ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK MAK BADAK RAMBUT KEMBANG KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/ NAJIB PENYAMUN GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./ANJING KURAP-HANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING JHO LOW KANGKANG BABI BERLENDIR/BABI RIZA SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM dr. MAK2 PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 JAMALJUBOQ BABI lu!

Tok Landak Jr.

Anonymous said...

Tu dia, si PENYAMAQ PENAKUT KEPALA BUTOH ZIONIS KAFIR HARBI 'Tok land*k jr' si HOMO JIJIK PENJILAT PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI dah MENGAMUK - COPY PASTE & MENUKAQ komen2 anti-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI dan MENCURI dgn. amat JIJIK nama/identiti "Tok Landak"!!!

PI MAMPOS lu KEPALA2 BUTOH si puak TERORIS HOMO JIJIK si PENJILAT JUBOQ BABI PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK/LANUN CASH is KING si PENJAJAH PARASIT ZioNazi DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madey anak beranak BANGSAT! TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/kok-mariaGILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 TEPI JLN./gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Jadi, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM dr. MAK2 PELACUR2 SUNDAL TEPI JLN. si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Anonymous said...

NOTIS PENTING:

MO DAJAL-makin AGRESIF oleh si puak ZIONIS KAFIR HARBI Tok land*k Jr/tedKEPALA BUTOH ('t' huruf kecik)/cucu nek tempoy*k- puak spesis TERORIS PENYAMAQ anak beranak HOMO/PORNO/RASIS JIJIK si PENJILAT JUBOQ2 BABI si PENJAJAH/PARASIT /PEROMPAK/PERASUAH/PENAKUT ZioNAZI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH, yg. diLAHIRkan dr. spesis JUBOQ2 BABI, yg. begitu TAKUT sampai mengGERTAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu, termasuk TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK, serta COPY PASTE & MENUKAQ komen2 yg. ANTI-PENJAJAH PARASIT DAPJUBOQ BABI utk. mengHINA PEMIMPIN2 Bumiputera (Indigenous) Islam/Melayu terCINTA kita dr. UMN* serta KELUARGA mereka; dan MENCURI dgn. amat JIJIK nama/identiti TOK LANDAK dan NEK TEMPOYAK - termasuk dgn. mengGERTAK nak ROGOL/BUNUH MAK/BAPA/ISTERI/ADEK-KAKAK/kita!

Maka, apa yg. si puak TERORIS PENJAJAH PARASIT/PENAKUT ZIONIS KAFIR HARBI BerSHIT-DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT ni begitu TAKUT sgt, sampai asyik nak MENUTUP mulut TOK LANDAK & NEK TEMPOYAK kat SOSIAL MEDIA?!

Lepas tu, satu lagi MO ZIONIS DAJAL si PEMBUNUH2/PEROGOL2 HOMO/PORNO/RASIS BerSHIT-DAPJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH ni, adalah dgn. MENYAMAQ sbg. umat Islam/Melayu yg. akan cuba mengGERTAK kita lagi dgn. syarahan 'Islam' depa - bila kita buat "COUNTER-ATTACK" dgn. AGRESIF pd. si TERORIS2 PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPJUBOQ BABI ni!

Sedgkan TAK pula si PENYAMAQ2 BerSHIT- DAPJUBOQ BABI anak beranak HARAM JADAH ni KUTUK si PEMBUNUH2/PEROGOL2 BerSHIT-DAPJUBOQ BABI – tapi asyik nak BUNUH/ROGOL Mak/Bapa/keluarga bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita yg. BERANI mengKRITIK si puak PENJAJAH PARASIT/PEROMPAK ZIONIS BerSHIT-DAPJUBOQ anak beranak KEPARAT ni!

Tok Landak.

Anonymous said...

ko ckp elok2 sikit. jgn cuba buat hasutan atau ugutan jenayah lebih2. Najib pun ada supporter yg bkn tunggul. senang2 nk bygkn mcm kes Gaddafi, aku takut mayat ko dulu yg dijumpai membusuk dlm belukar Sg Tua Ulu Yam kot bro.. jgn lbh2 sgt jd babi pktn.. sdgkn pemandu lori dibelasah pn undng2 peliharanya wpn awalnya dia brsalah, xdk sapa halal utk tumbuk belasah dia.

bro.. ko pn xselamat jgk..mau tauu arr. mulut mcm ko mgkin mati membusuk brhri2 xde sapa tau!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates