December 22, 2016

15 Ratu Badak Hendak Malukan Pengerusi Gerakan Merah Tetapi Dimalukan Dengan Tepung

Hari ini, blogger dan cytro belaan PKR dan YB Ampang, Zuraidah Zakaria berhasrat untuk memalukan Pengerusi Gerakan Merah, DS Jamal Yunus dengan membuat Sidang Media di hadapan rumah DS Jamal. Perkara ini telah diwar-warkan di dalam media sosial sejak semalam,

Sebaliknya, apa yang berlaku hari ini adalah drama bertukar menjadi tragedi kelakar apabila Ratu Naga telah dimandikan dengan air longkang dan di'tepung tawar' di hadapan kediaman DS Jamal. Ratu Badak berjaya ditepungkan untuk dijadikan cucur badak. 

Ratu Naga dan puak PKR datang ke rumah DS Jamal kononnya hendak hantar air mandikan beliau. Sebelum Ratu Naga mandikan DS Jamal, mereka terlebih dulu yang dimandikan dan ditepung tawar. Macam-macam drama sejak DS Jamal bertuala mandi di hadapan bangunan SUK semalam. DS Jamal berkata,
"Sudah lima hari air tiada di rumah saya, jadi apa yang mereka bawa dengan sebotol air hanya nak mengejek-ejek saya, saya tahu apa yang mereka lakukan ini kerana tindak balas tentang mesej saya berikan semalam.
Saya minta dia balik tapi tak mahu balik sebab itulah dia dimandikan dengan air longkang dan air najis baru dia balik. Dia nak sangat merasa air longkang dan air kumbahan jadi dia kena hadaplah benda ini, kerana perbuatan beliau untuk mengejek membawa padah."


15 comments:

Anonymous said...

Lah...ni dah kenapa...ada adengan.panas nampak..tu suami isteri ke

Anonymous said...

Wowwww...hehehe..syokkk comolot nampak....hehehe hahaha kokkokkok

Anonymous said...

Hahaha..Ratu naga dgn selamba dtg mempamerkan bress selambak nya....hahaha lahanat punya munafik penjilat tokong...

Anonymous said...

Hahaha

PERANGAI si tolol naga ni x sudah2..
Cam HAMJADAH..

KAHKAHAKAH

Anonymous said...

ratu badak, oppss ratu naga berapa hari tak mandi tu??? Sampai kene ditepung tawarkan dulu.....

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

kok kok kok....nasib baik tepong jer. kalau aku ada cukup ngan telor tembelang lagi. baru ko rasa.
jangan layan sibadak ratu ni. meh kita motong gotah. gotah dah mahal. ini mesti najib yang salah ni. kelapo sawit pun dah naik hargo. salah najib gak ni.

Anonymous said...

kalau aku, simbah ratu badak tu dengan air longkang sekali..

Air longkang + tepung + telor tembelang = cucur badak syarul ema.... kasi pada mak lampir..

Anonymous said...

Akak gendut ooii kalo nak buat cucuq badak ke...cucuq selambak dua lambak ke...pi balik rumah buat...buang karan kak ooiii...he3

Anonymous said...

Ishh jijik..si gemuk gendut ni kena simbah sgn air longkang dan air kumbahan...biar betul....lepas ni Yb nenek lampir sure beri projek juta2 kat si gendut ni..adam rosly mana...jutawan segera tu..senyap jer..

Anonymous said...

Gila hebat jamal..
Samseng betul.kikikiki

Anonymous said...

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAH
HEHEHEHEHE..........guling-guling aku gelak.

Padan muka ratu badak. Mari kita gelak.

Anonymous said...


Ratu badak ni ambil air dari sumber mana untuk dihantar ke rmh Jamal? Air longkang ke, air hujan, air lebihan mandi ke.
Atau air yg bercampur dg racun ke. Ko suka cari penyakit le ratu. Dulu ko nak jual 900 ribu nama org yg mati kpd ppbm. Dan rahsia ko telah terbongkar Dan telah memalukan Mahathir.

amigos said...

good....kena ayaq acaq.

adlan aini said...

Budak budak nak ajar orang tua tua..

adlan aini said...

Budak budak nak ajar orang tua tua..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates