December 11, 2016

16 Parti Cap Bunga Raya Parti Munafik, Promosikan BR1M


Melihatkan portal atau 'website' rasmi Parti Cap Bunga Raya yang masih dalam proses kemaskini menyerlahkan sikap hipokrit dan bermuka-muka pemimpin mereka. Ini adalah kerana portal berkenaan telah mempromosikan Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M). Pengerusi parti berkenaan sebelum ini dengan lantang mengkritik Kerajaan Barisan Nasional (BN) kerana pemberian BR1M dan menganggapnya sebagai satu rasuah kepada Rakyat.

Nampak tak sikap hipokrasi dari Pengerusi hingga ke ahli biasa parti berkenaan. Kalau dulu mereka mempertikaikan BR1M kepada Rakyat walaupun kita faham anak-anak dan Pengerusi parti berkenaan sendiri kaya raya dan ada yang billionaire. Sekarang mereka menjilat lidah sendiri dengan mempromosikan BR1M sebab Rakyat marhaen menghargai pemberian berkenaan dan inilah salah satu cara mereka untuk merauh undi hasil usaha dan pemberian pihak lain.

16 comments:

Anonymous said...

UMNO adalah yang terbaik di seantaro doonia INI.

Anonymous said...

Bila dah tandus modal fitnah, guna pulak duit songlap utk tabur 'dedak' pada rakyat.

Buka kelas macam mana nak berjaya jadi seorang munafik dan hipokrit, rasanya boleh lagi terkenal dan berjaya. Pasti ramai kaum munfik dan hipokrit ni yg masuk jadi ahli.

Anonymous said...

OI si tedCELAKA HOMO-GILA-LAHAP TAIK kit SIAL-KANIBAL JUBOQ BABI, si BANGKAI BABI penuh ULAT dan jenis Spesis keturunan puak BINATANG BUAS!

Apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ BABI ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-mariaGILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Sial! Sial! Sial!!! Nek ingat GEGAQ VAGANZA ada lagi RUPANYA dah habis!!

Anonymous said...

BR1M tu duit UMNO ke? Apakata kita buang BR1M dan GST sekali. Rasanya kerajaan sapu lagi banyak dari memberi. Jadi jangan dok bangga sangatlah dengan UMNO yang ramai rakyat dah menyampah sangat.

Anonymous said...

Betul betul. Kerana UMNO ramai rakyat dah menyampah dan meluat dgn PH dan parti cap bunga yg munafik.

Anonymous said...

GST tu replacement SST. Apa susahnya nak faham.

Ted Manoff said...

Veli Veli gud 9:58

Anonymous said...

Terbaik kerana Presiden nya Penyamun terulung seantero doonia

Anonymous said...

veli veli fuck you 9:58

Anonymous said...

Anon 9.51.. Bahalul sungguh otak ko ni.. Dah sma level dgn otak babi...
Kikikiki

Anonymous said...

10.27.. Ade bukti ke ckp ko ni..? Ckp pun dah spesis hanjing hangguk2.. Takat ckp je aku pun boleh.. Mak ko sundal terulung & terbaik seantero lorong haji taib.. Amacam..? Bangga tak..??

Anonymous said...

yg tuduh UMNO presiden penyamun tu lah kepala penyamun.. 4 tahun sudah berlaku.. satu kes pun xlekat utk sabit tuduh PM UMNO tu penyamun.. pusing habihh daahh satu doniaa.. takkan semua dh makan dedak brim Najib kot??

hipokrasi macai ph.. xtau nk main isu apa dh.. PRU14 nightmare bg mereka..

Anonymous said...

caiii bunga kuncup kje makii siang mlm.. xde modal lg nk fight

Anonymous said...

Penyamun.. Perompak...itu jer modal spesis munafik dan kafir yang komen kat blog ni..minta neri fakta beri bukti..senyap..mcm tikus mondok...malulah sikit..Kalau Captain M dan Masterdedah baca komen kauorang...mesti diaorang pun tergelak.. Mana tak taraf tuduhan kau orang dgn mereka umpama langit dgn bumi..mereka cakap sambil beri bukti..spesis komen munafik dan kafir kat sini..tuduh dulu.. Fitnah dulu..bukti...nanti baru nak cari....mcm tu pun ada jugak orang percaya...percaya ok lg kan..tapi disampai2 kan pulak...aduh...berapa panjang talian hayat fitnah..yang atok Mahadey ni dapat..Nauzubillah

Anonymous said...

BR1M tu jugak bukan duit parti bunga. Kalau dulu kata rasuah, tak payah la dok promosi dalam website sendiri... tu pun bahalol nak faham...

Anonymous said...

10.27 presiden kau tu munafiq komunis. dah tua2 ngadap la sejadah nih dok terlalak nak jadi presiden...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates