December 22, 2016

128 Pagi Bagi Notis, Petang Sudah Roboh? Apa Ni DS @AzminAli ?







Baru pagi tadi CTS siarkan posting berkenaan Notis Perintah Tutup ke atas hotel dan resort yang dimiliki oleh Presiden Gerakan Merah, DS Jamal Yunos. Baca di sini. Apa yang berlaku petang ini adalah kerja-kerja meroboh permis perniagaan DS Jamal oleh Majlis Daerah Sabak Bernama (MDSB) sedang dilakukan. Tidak mungkin MDSB berani melakukan kerja-kerja meroboh tanpa arahan pihak atasan. 

Pagi tampal notis petang ini roboh. Ini adalah tindakan balas dendam oleh kerajaan negeri terhadap kelantangan DS Jamal mengkritik kerajaan di bawah pimpinan DS Azmin Ali. Apa yang DS Jamal lakukan sejak semalam adalah untuk kepentingan Rakyat Selangor yang menderita dengan masalah air.

128 comments:

Anonymous said...

Bagus jugak tu boleh Jamal saman terus kerajaan Selangor pasal langgar procedure on technical ground.

Nampak sangat tak boleh terima kritikan.

Anonymous said...

Tak pe... Kami rakyat Selangor memjadi saksi di depan Allah bahawa jamal ni benar2 di zalimi oleh Mb asmin..biarlah hari ni hari asmin..esok lusa..belum tentu lagi...hanya kerana..jamal ni nak bangkitkan isu air yang selalu dipolitikkan pembangkang.. Sampai begitu sekali pemerintah Selangor terutama Mb ni buat.. MASYAALLAH.. Kalau ni bukan zalim tak tahulah nak kata apa...dulu..gerai diroboh..sekrang sebut jer pasal isu air..silap2 rumah kita habis kena roboh..nak tutup mulut orang mcm.gitu ke asmin..kesian kau...ingat Allah Maha Melihat... Asmin

Anonymous said...

Kan aku dah cakap..kalau korang nak merasa pahaitnya jadi macai najib di selangor, marilah. Aku boleh tunjuk cara macam mana nak halau umno dari cari makan di negeri ni. Kahkahkah...padan muka kau umno. Padan muka kau jamal!!! Kau pergi la merayu pada najib. Pergi menangis depan dia. Kahkahkah

Anonymous said...

Rumah kau kat mana mangkuk? Padan muka kau

Anonymous said...

Saman kepala butt..apa? Lesen pun takde

Anonymous said...

Alhamdulillah..pusat maksiat akhirnya dirobohkan.

Anonymous said...

Azmin ali terbaikkkkkk...tahniah datuk seri. Jangan bagi muka pada gangster umno taik kucing. Biar roboh kasi rata. Biar dia makan tanah dan pasir.

Anonymous said...

Ni resort ke pusat maksiat? Tempat tersorok remaja baju merah hati dacing selalu buat port hisap dadah & hisap dada kot. Patutlah kena roboh. Tahniah

Anonymous said...

Protes air: Jamal terima ‘hukuman’

SABAK BERNAM 22 Dis. - Kira-kira 24 jam selepas berada di pintu masuk utama Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di Shah Alam yang menempatkan pejabat Menteri Besar Selangor bagi memprotes isu gangguan bekalan air, hari ini, Pengerusi Gabungan NGO Malaysia, Datuk Jamal Md. Yunos menerima ‘hukuman’ daripada kerajaan PKR Selangor.

Sekin Fisherman Village Hotel & Resort miliknya disita oleh penguat kuasa Majlis Daerah Sabak Bernam (MDSB), kira-kira pukul 10 pagi tadi.

Jamal menganggap tindakan MDSB itu adalah arahan daripada kerajaan negeri yang tidak berpuas hati dengan tindakannya memprotes isu gangguan bekalan air di negeri ini, semalam.

Menurutnya, beliau menyifatkan tindakan berkenaan semata-mata bermotifkan politik dan mendakwa kerajaan negeri menyalahgunakan kuasa.

“Sepatutnya mesej yang saya sampaikan (semalam) itu memberikan peringatan kepada kerajaan negeri supaya menangani masalah ini dengan segera dan mencari jalan penyelesaian, bukannya bermain politik,” katanya di sini, hari ini.

Mengulas lanjut, Jamal berkata, pusat peranginan yang mempunyai 100 bilik tersebut sudah beroperasi sejak empat tahun lalu.

“Saya sudah bayar segala-galanya dan ikut syarat yang ditetapkan,” katanya.

Beliau memberitahu, tindakan sitaan itu menyebabkan pihaknya terpaksa membatalkan segala tempahan pelanggan yang ingin menginap di situ.

Anonymous said...

Tempat semak samun macam ni mana ada tempahan. Tempat lepak haiwan liar, jadi port penagih dan maksiat, malah jadi tempat pembiakkan denggi. Wajib dirobohkan. Kami berterima kasih atas keprihatinan majlis daerah sabak bernam.

Anonymous said...

ingatkan komunis lagi zalim rupa-rupanya ada lagi lebih zalim dari komunis

Anonymous said...

assmin ali ingat dia raja kat selangor tu. siapa sakitkan hati dia, dia akan tunjuk taring terus keesokan hari juga. Tapi dia terlupa, musuh sekeliling dia pun banyak, jangan merasa terlalu bongkak. Hari tunjuk lagak, esok hidup kamu akan umpama gagak di longgokan sampah je...

Anonymous said...

sedap makan daging manusia ke??

Anonymous said...

perniagaan ceti, 'ayam', bookie haram dan 'cafe siber' mampu berikan pulangan lebih lumayan. hotel 2 bintang ini robohpun tak rugi, tegakpun tak menambah duit bawah meja...elok sangatlah dirobohkan. bior dia rasakan, kah kah kah

Anonymous said...

kesian... emosi mengatasi akal fikiran. Dapat la manusia haram jadah macam kamu ni...

Anonymous said...

kah kah kah... macai pembangang dan fitnah tak pernah berpisah...

Anonymous said...

Pihak berkuasa dan kera jaan negeri dgn sewenangnya merobohkan perniagaan org Melayu, cuba kalau bangunan Cina atau Kuil India .... ade bran nak usik? walaupon mmg sah2 takde permit ke lesen ke.

Ini tak payah bagi notis dahtu tak sampai 24 jam dah roboh... malangnya jd org melayu kat Malaysia ni ....... majoriti tp tertindas.
Kerajaan negeri melayu pun tindas melayu apatah lg kerajaan negeri yg bukan melayu (baca Penang)lglah tak bg can kat melayu.

Hampeh semuanya sebab tamakkan undi, politik dan dendam.

Na'uzubillah ...

Anonymous said...

dah 4 tahun beroperasi baru pbt sedar resort 'takde' lesen???

Selama ni pbt sabak bernam makan gaji buta ke???

Anonymous said...

Meskipun Demokrat tewas di tangan Triumph namun presiden AS yang ada sekarang ini akan memberi keampunan kepada 200,000 PATI meskipun mereka telah melakukan kesalahan. Jiwa yang besar (memaafkan musuh dan tidak menganiaya manusia) inilah yang membezakan antara insan yang layak jadi Presiden dan insan yang sekadar jadi bidan terjun.

Anonymous said...

nampak sangat mb jamban tak boleh terima kritikan... jenis telor takde...

Anonymous said...

Tu la pbt mkn rasuah.
Bila mb jamban bising terus roboh hotel jamban.
Biarlah jamban vs jamban

Cik Minah said...

Kahkahkahkahkah!!!!
Berani buat berani tanggong.
Sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tak berguna.
Eloklah diroboh, air pun takda.
Nak gosok gigi pun kena pegi ke SUK.
Bukana semua orang macam Jamal, tak malu
melengging ke depan SUK.
Jadi, elok roboh sebelum parah.

Anonymous said...

Cik minah skmm..gelakkan orang..jgn ingat kau boleh lepas...

Anonymous said...

Mat Sabu minta semua pihak berikan keadilan kepada Dr Pelatih Pan yang dikutuk dan dikritik kerana meminta YDP 'letak jawatan'. Makanya dalam konteks minta kerajaan PR selangor berundur, apakah PR tu lebih tinggi dari bumbung istana hinggakan pakcik Jamal seakan-akan tidak layak diberikan keadilan? Ada siapa nak tanya Mat Sabu tentang isu ini? Sementara itu, mungkinkah ini petanda awal -- pra-republikan?

Anonymous said...

Asmin...dan konco2 yng otak nya dah kena screw... Ni apa cerita..ni..oklah kau robohkan hotel ke gerai ke sbb tak ada lesen ke tak ada KELULUSAN KAN...SO BILA RUMAH ADAM ROSLY DISNEY TU NAK DIROBOHKAN...dia pun tak dpt kelulusan kan...tngoklah edok mesti MPAJ luluskan..maklumlah kroni...tak pe...ALLAH MAHA MELIHAT.dan kalau beri notis sekurangnya seminggu..ni..tak sampai 5 jam..wah zalim kau asmin..YA ALLAH KAU JATUHKANLAH...DAN BINASAKANLAH PEMIMPIN SELANGOR YANG BUKAN SAHAJA MENGANIAYA KAMI MALAH MEMZALIMI..KAMI..AMIN....

Cik Minah said...

Nampaknya kisah Datuk Seri Jamal Md Yunos dan air belum berakhir lagi, keadaan kembali panas apabila seorang wanita bernama Syarul Ema Rena Abu Samah atau lebih dikenali dengan panggilan 'Ratu Naga' telah pergi ke rumah Jamal hari ini dengan membawa air untuk 'memandikan' beliau.

Menurut Ema, dia dan beberapa NGO telah pergi ke rumah jamal kira-kira jam 10 pagi tadi untuk menghantar bantuan air ke rumah Ketua Umno Bahagian Sungai Besar itu.

"Tapi bila tiba sana jamal bersama 30 orang dia kepung saya dan saya turun sorang dari kereta sebab nak hantar bantuan air. Kemudian orang jamal campak air lari dan mula bergelut dengan sambil baling telur. "

"Berlaku pergaduhan di situ dan saya tetpaksa bergelut dengan orang jamal sambil dilindungi suami saya. Tapi saya tak beranjak dan tetap bergelut. Mereka kata jangan kacau jamal jangan kacau jamal."

"Jamal boleh campak berbaldi-baldi air serta tepung dan telur pada saya tapi Jamal kata tak ada air kat rumah dia."

"Saya tak faham kenapa bila kami nak hantar air jamal buat macam ni? Jadi selama ini jamal hanya politikkan isu ini untuk perhatian bila kala kami ngo kebajikan nak hantar air," jelas beliau di laman Facebook.

Sementara itu, memetik laporanSinar Harian, Jamal berkata, kedatangan dia Ratu Naga ke rumah beliau dengan hanya membawa sebotol air, adalah satu penghinaan.

APA NI JAMAL....??????
Air sebotol pun tak dihargai.
Boleh buat gosok gigi.
HAHAHAHAHAHA.......aku tetap nak ketawa juga.
Kalau betul-betul nakkan air, sebotol pun masih berguna.

Anonymous said...

Dulu Melayu ikut geng reforbasi menyalak kat Mader...mahazalim!! Rupa-rupanya salakan itu berbalik pada geng reforbasi jua. 2X5. Lebih menarik adegan meroboh ini mengiyakan kata2 Superman Dap... "Melayu screw Melayu".

ted manoff said...

Kahkahkah...๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘…๐Ÿ‘…๐Ÿ‘…๐Ÿ‘…

Anonymous said...

At least dia tak cakap Raja raja melsyu nak jaga diri sendiri pun tak mampu dan habis tanah dijual..kan minah skmm..lagi pun jamal nak malu apa dia tak buat kerja tak senonoh mcm asmin laki bini.bini.mggatal dgn raja liwat..laki pulak mkn askrim kat jamban...tu lagi malu kat you tube bersepah...muka asmin..

Anonymous said...

hahaha... ratu badak dapat mandi air longkang. Buat buang badi mulut longkang dia tu...

Nasib baik penduduk sambut dengan tepung, kalau sambut dengan taik lembu baru padan dengan badan badak tu....

kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Ape nih main kasar nampak!!!...antar naga dh jadi cucuq badak...antar pula p/kuasa...xde telour ke...ngan jamal pun takut...tindakan mcm budak2...he3

Anonymous said...

PBT boleh gunakan otot biseps ke atas penceroboh makanya Jamal ada hak untuk berikan telor busuk pada Ratu Gedempol...Muahahaha

Anonymous said...

Tu lagi best cik minah skmm..si gendut tu kena simbah air longkamg dgn air kumbahan..hello minah skmm...isu air ni isu sejagat..kami ni orang Islam perlu air bukan mcm kau minah rba..skmm semua pakai calit jer...jijik nak mampus

Anonymous said...

Roboh hotel jamal xpe.
Tp jgn sentuh hidung dia.
Setitik darah mngalir dari hidung jamal, berjuta juta org melayu akan turun.
Jamal adlh simbol pahlawan dan pendekar melayu.
Manakala datuk seri najib pula pendekar bugis

Anonymous said...

ye, mari kita tepuk tangan sebelum assmin kene saman...

Cik Minah said...

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAHKAHKAH
KAHKAHKAH
HEHEHEHEHE..........guling-guling aku gelak.
Mari kita gelak.

Anonymous said...

MPAJ DAH BERI NOTIS KE KAT ADAM ROSLY..rumah dia tak ada kelulusan tu...bila nak roboh..jgn lupa lak...pagi beri notis petang roboh tau...baru lah hebat..tu syabas tak payah saman sbb curi air cuma TNB adam tu curi letrik.. Dah denda ke tutup mata..kenapa..pegawai perhubungan tnb senyap jer isu curi letrik rumah adam ni.mcm syabas tu asmin punya so lantaklah

Anonymous said...

tapi tak boleh lawan air mani aljuburi, setitik jumpa dalam bontot laki, 1 jota lembu kuning dikerah penuhkan dataran merdeka. Depan rakyat sebut lawan tetap lawan, dalam mahkamah terus jadi penyegan... dengan pendakwaraya pun terketar nak jawab soalan

Anonymous said...

Cuba lihat kenyataan MDSB..rupanya dah banyak kali hantar notis, dah minta jamal robohkan sendiri tapi jamal berdegil. Patutlah kena ambil tindakan. Bukan tak diberi peluang sebelum ini.

Anonymous said...

Terdahulu, lebih kurang 10 pagi tadi, Ratu Naga bersama NGO Sinar Ehsan dan Kelab LLL Malaysia, lebih kurang dalam 3 orang menuju ke rumah Jamal Samseng dengan niat menghantar bekalan air memandangkan Jamal asyik komplen tentang ketiadaan bekalan air bersih di rumahnya.

Demi mendapatkan air, Jamal sampai ke tahap bertuala malahan berbogel.

Kerana bersimpati dengan nasib malang Jamal itu, Ratu Naga dan NGO telah pun bersepakat untuk meringankan beban dan kesengsaraan yang dialami oleh Datuk Seri Jamal Yunos kita itu.

Baca : Demi Air, Jamal Merayu2 MB Selangor Sehingga Berbogel.

Baca : Demi Air, Jamal Bertuala Berjalan Ke SUK Selangor.

Tetapi apa yang terjadi ialah diberi air dibalas telur dan tepung.

Anonymous said...

Yer..admin..dah refer kt skmm apa kes cik minah ni yang menghina Raja raja Melayu... Biar dia kena mcm doktor pelatih..tu kalau boleh admin viral dan besar besarkan komen cik minah skmm..tu mcm doktor pelatih tu..kena viral...baru dia noleh gelsk guling guling lahi tak

Anonymous said...

kah kah kah... berguling-guling di bintulu sabah ke????

Anonymous said...

Emosi pulak kau ni. Mdsb nak keluar notis banyak kali sblm ni. Jamal je berdegil.

Anonymous said...

OI si TERORIS2 PENJAJAH PARASIT/PENYAMUN KAFIR HARBI HOMO/PORNO/RASIS JIJIK BANGKAI BABI termasuk tedCELAKA HOMO-GILA-LAHAP TAIK kit SIAL-KANIBAL JUBOQ BABI, yg. diLAHIRkan dr. MAK2 JUBOQ BABI PELACUR TEPI JLN lu yg. diSONDOL BERGILIR2 sama KAKAK PELACUR lu oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ BABI ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-mariaGILA BABI BETINA SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Anonymous said...

Kau biar betul kau fitnah jamal tu berbogel..setahu aku dia elok bertuala..nak fitnah jgn kat sini boleh kami tak buta lagi..orang oakai tuala dia kata berbogel itulah klau otak dah kena screw...

Anonymous said...

Ada beribu Hotel di Malaysia terutama di Selangor...alih-alih hanya yang ini saja yang dipilih serta merta untuk menyembah bumi. Saoalannya ialah: apakah ada sesuatu yang menghantui pihak yang mengarahkan demo lisi atau ada pihak yang diganggu ilusi dan halusinasi? Kuang kuang kuang!

Anonymous said...

Aku harap YAB DS Jamal Yunos/GM terCINTA kita SAMAN berJUTA kat rejim PENJAJHAH PARASIT/LANUN Mafia/Yakuza DAPJUBOQ BABI/PKRHOMOBANGKAI BABI ni!


CELAKA lu si rejim2 TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - rejim2 ni patut diMAMPOSkan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patut diTERAJANG BERAMBOS keluaq dari NEGARA ISLAM kami, si KEPALA2 BUTOH PENJAJAH HOMO PENJILAT2 JUBOQ BABI yg. diLAHIRkan dr. MAK2 SUNDAL PELACUR PUKI berNANAH depa yg. diSONDOL berGILIR2 oleh SOROS/SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI ni!

Lu JANGAN ingat lu akan DAPAT lagi menJAJAH NEGARA ISLAM kami ni si TERORIS2 JUBOQ2 BABI KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-Cash is KING BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/SOROS-IS(IS)rael-MOSSAD!

DARAH kami bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu sedia MENGALIR si TERORIS2 JUBOQ BABI OI! PERANG KEMERDEKAAN sudah BERMULA sekali lagi habis2an!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Sabarlah jamal..kau pun banyak kali aniaya orang. Terajang, tuduh orang tumbuk, simbah tepung. Banyak sangat keje gila kau buat. Umno pun malu dengan kau. Kali ni hotel/reban ayam kau kena roboh, kalau kau banyak duit, kau buatlah lagi. Ini balasan tuhan buat samseng macam kau.

Anonymous said...

setahu aku yang patut datang beri air adalah lori tangki syabas... sekali rombongan badak yang tiba dengan sebotol mineral. Cuci jubor ratu badak pun tak lepas....

Muahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Hotel ke port dadah?

Anonymous said...

sabar la jamal, doa pada Allah. Doa orang yang dizalimi tiada hijab antara si pendoa dan Allah SWT.

Melainkan doa peliwat dengan Allah, doa la banyak mana pun, penjara la tempat peliwat tu layaknya...

Anonymous said...

Resort serupa pusat latihan pengganas IS mana tak kena roboh? Tempat melatih pengganas ekstremis umno

Anonymous said...

tak payah tabur fitnah la bangkai

Anonymous said...

Sarang militan umno

Anonymous said...

Rumah urut yang berluasa dan tanpa lesen diSelangor tak disita dan dirobohkan ke Azmin? In mesti kira bulan punya.

Anonymous said...

Baju merah dilatih ilmu kebal dalam kubu perang jamal. Mungkin senjata pun dia sorok. Polis tolong check.

Anonymous said...

Dan banyak pahala ke? Tak takut dosa ke?

Anonymous said...

Mungkin juga port seks bebas ahli umno semalaysia. Puteri dan pemuda, veteran dan makcik menopause wanita umno. Ajaran sesat songlap duit rakyat ah jib gor

Anonymous said...

Klw tak nak kena roboh..bukak rumah urut...hehehe takde lesen pun kat selangor ok jer...hehehe

Anonymous said...

Nak selesai masalah air kena roboh resort jamal...kahkahkah...MB bongok

Anonymous said...

Tak de masaalah... BN cari pulak bangunan2 kepunyaan puak2 PKR di Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Perak dan Kedah.....cari alasan kemudian robohkan. Baru betul....seri 1 sama.

Anonymous said...

Klw tak nak kena roboh...bukak le nama "resort anak dara"....hehehe
Kompom assamin dtg bagi lesen...hehehe..MB bongok tindakan yg tak de faedah pada rakyat bukan main cepat lg...isu air di lambat2 kan...bongok

Anonymous said...

Klw tak nak kena roboh...bukak le nama "resort anak dara"....hehehe
Kompom assamin dtg bagi lesen...hehehe..MB bongok tindakan yg tak de faedah pada rakyat bukan main cepat lg...isu air di lambat2 kan...bongok

Anonymous said...

Klw tak nak kena roboh...bukak le nama "resort anak dara"....hehehe
Kompom assamin dtg bagi lesen...hehehe..MB bongok tindakan yg tak de faedah pada rakyat bukan main cepat lg...isu air di lambat2 kan...bongok

Anonymous said...

Aku harap YAB DS Jamal Yunos/GM terCINTA kita SAMAN berJUTA kat rejim PENJAJAH PARASIT/LANUN Mafia/Yakuza DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO BANGKAI BABI ni! Boleh sewenangnya TUTUP hotel DS Jamal; sedgkan PATI2 serta SINDIKET PELACURAN waraga ASING terutamanya dr. Thailand dan Afrika, dan termasuk puak TERORIS Tamil Elam dr. Sri Lanka disyaki punya berLAMBAK kat Selang*r ni dgn. IC/Passport PALSU kita, yg. dilindungi SINDIKET2 Mafia/Yakuza DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ni terutamanya di KILANG2/KONDO2 MEWAH (melalui pengurusan Kondo dr. GENG TERORIS ni)! Itulah; KDN - hang telah GAGAL!!!!!

CELAKA lu si rejim2 TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - rejim2 ni patut diMAMPOSkan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patut diTERAJANG BERAMBOS keluaq dari NEGARA ISLAM kami, si KEPALA2 BUTOH PENJAJAH HOMO PENJILAT2 JUBOQ BABI yg. diLAHIRkan dr. MAK2 SUNDAL PELACUR PUKI berNANAH depa yg. diSONDOL berGILIR2 oleh SOROS/SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI ni!

Lu JANGAN ingat lu akan DAPAT lagi menJAJAH NEGARA ISLAM kami ni si TERORIS2 JUBOQ2 BABI KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-Cash is KING BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/SOROS-IS(IS)rael-MOSSAD!

DARAH kami bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu sedia MENGALIR si TERORIS2 JUBOQ BABI OI! PERANG KEMERDEKAAN sudah BERMULA sekali lagi habis2an!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Klw tak nak kena roboh...bukak le nama "resort anak dara"....hehehe
Kompom assamin dtg bagi lesen...hehehe..MB bongok tindakan yg tak de faedah pada rakyat bukan main cepat lg...isu air di lambat2 kan...bongok

Anonymous said...

Aku juga baru tengok berita di TV1/TV3 tentang nasib rakyat MISKIN/SEDERHANA kita terutamanya dr. bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu yg. sedg. MENDERITA akibat flat2 KOS RENDAH depa yg. sangat DAIF di Kapar dan Shah Alam - dipenuhi SAMPAH-SARAP dan NAJIS2 (buang air besar dan kecil di merata cerok termasuk di tangga2) terutamanya oleh warga ASING KURANG AJAQ yg. kdg2 sampai 10 org. dlm satu flat; lif2 rosak, flat2 kosong dibiarkan penuh haiwan merbahaya spt. tikus/lipas/ular, lantai2 pecah yg. menyebabkan air berTAKUNG dan kemungkinan menyebarkan wabak DENGGI, kabel2 elektrik yg. putus dan terdedah!

BINATANG betul rejim2 TERORIS si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD amat CELAKA ni ni! SETAN BETUL - patut diMAMPOSkan rejim2 ni SELAMAnya!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Klw tak nak kena roboh...bukak le nama "resort anak dara"....hehehe
Kompom assamin dtg bagi lesen...hehehe..MB bongok tindakan yg tak de faedah pada rakyat bukan main cepat lg...isu air di lambat2 kan...bongok

razali said...

PUKIMAK KAU TEMPOYAK! BILA KAU NK MAMPOS SIAL! YAHUDI KEPALA ATOK KAU SETAN!

Anonymous said...

PUKI MAK PELACUR lu razaliHOMO KEPALA BUTOH! BILA lu NAK MAMPOS SIAL! YAHUDI KEPALA BUTOH ATOK lu SETAN!

Anonymous said...

PUKI MAK PELACUR lu razaliHOMO KEPALA BUTOH si PENYAMAQ PENJAJAH PรœARASIT DAPJUBOQ BABI! BILA lu NAK MAMPOS SIAL! YAHUDI KEPALA BUTOH ATOK lu SETAN!

Anonymous said...

Hotel milik Jamal Jamban kena sita kerana beroperasi tanpa lesen


HOTEL milik Datuk Jamal, Ketua Umno Sungai Besar yang terletak di Jalan Pantai Redang, Sekinchan sebentar tadi dikatakan telah disita oleh pihak berkuasa tempatan kerana premis itu beroperasi tanpa lesen yang sah.



Satu notis yang ditampal di pintu masuk hotel, Sekin Fisherman Village, yang tersebar memaklumkan bahawa Majlis Daerah Sabak Bernam mengambil tindakan menyita hotel tersebut selama 14 hari, atas kesalahan menjalankan aktiviti perhotelan tanpa lesen yang sah daripada majlis mengikut UUK 38(2).

Ini bermakna Jamal Jamban dikehendaki memohon lesen yang sah, dengan mematuhi syarat-syarat yang ditetapkan, selain itu Jamal juga tidak boleh menjalankan perniagaannya sebelum mendapatkan kebenaran bertulis daripada Pihak Berkuasa Melesen (PBM).



Sebelum ini Ali Tinju, seteru ketat Jamal Jamban pernah menggesa pihak berkuasa negeri Selangor agar mengambil tindakan menyita hotel milik musuhnya itu kerana berniaga tanpa lesen yang sah.

Berita ini secara tak langsung mengesahkan dakwaan Ali Tinju, bahawa selama ini Jamal Jamban menjalankan perniagaan hotel tanpa lesen yang sah.


Anonymous said...

Kena saman dengan zurraida...kena roboh hotel plak...untung anjur demo anti bersih habislah nampak gayenye...najib boleh bantuu...

Anonymous said...

Selepas selesai siasatan Sprm Adam Rosli plak nak saman Jamal....sian nasib Hero Malaya yg tak kebal lagi...hi3

Anonymous said...

APA KEJADAHnya ni - bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita spt. YAB DS. Jamal memohon lesen selama 5 thn; TAK juga diberikan?! Lepas tu nak MENIPU; kononnya DS Jamal operasi tanapa lesen!DISKRIMINASI rasis HARAM JADAH apa bendanya ni?!

Aku harap YAB DS Jamal Yunos/GM terCINTA kita SAMAN berJUTA kat rejim PENJAJAH PARASIT/LANUN Mafia/Yakuza DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO BANGKAI BABI ni! Boleh sewenangnya TUTUP hotel DS Jamal; sedgkan PATI2 serta SINDIKET PELACURAN waraga ASING terutamanya dr. Thailand dan Afrika, dan termasuk puak TERORIS Tamil Elam dr. Sri Lanka disyaki punya berLAMBAK kat Selang*r ni dgn. IC/Passport PALSU kita, yg. dilindungi SINDIKET2 Mafia/Yakuza DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ni terutamanya di KILANG2/KONDO2 MEWAH (melalui pengurusan Kondo dr. GENG TERORIS ni)! Itulah; KDN - hang telah GAGAL!!!!!

CELAKA lu si rejim2 TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - rejim2 ni patut diMAMPOSkan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patut diTERAJANG BERAMBOS keluaq dari NEGARA ISLAM kami, si KEPALA2 BUTOH PENJAJAH HOMO PENJILAT2 JUBOQ BABI yg. diLAHIRkan dr. MAK2 SUNDAL PELACUR PUKI berNANAH depa yg. diSONDOL berGILIR2 oleh SOROS/SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI ni!

Lu JANGAN ingat lu akan DAPAT lagi menJAJAH NEGARA ISLAM kami ni si TERORIS2 JUBOQ2 BABI KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-Cash is KING BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/SOROS-IS(IS)rael-MOSSAD!

DARAH kami bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu sedia MENGALIR si TERORIS2 JUBOQ BABI OI! PERANG KEMERDEKAAN sudah BERMULA sekali lagi habis2an!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Aku juga baru tengok berita di TV1/TV3 tentang nasib rakyat MISKIN/SEDERHANA kita terutamanya dr. bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu yg. sedg. MENDERITA akibat flat2 KOS RENDAH depa yg. sangat DAIF di Kapar dan Shah Alam - dipenuhi SAMPAH-SARAP dan NAJIS2 (buang air besar dan kecil di merata cerok termasuk di tangga2) terutamanya oleh warga ASING KURANG AJAQ yg. kdg2 sampai 10 org. dlm satu flat; lif2 rosak, flat2 kosong dibiarkan penuh haiwan merbahaya spt. tikus/lipas/ular, lantai2 pecah yg. menyebabkan air berTAKUNG dan kemungkinan menyebarkan wabak DENGGI, kabel2 elektrik yg. putus dan terdedah!

BINATANG betul rejim2 TERORIS si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD amat CELAKA ni ni! SETAN BETUL - patut diMAMPOSkan rejim2 ni SELAMAnya!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Ko ingat ko boleh duduk di kerusi MB sampai bila2 ke. Bila ko kalah saja dlm pru14 ini kami akan ajar ko cukup2 taaaauuuuuuu

Anonymous said...

Amacam...otak kena srew...sezalim zalim Pm. Najib mcm puak kau orang kata..lah kan.. Belum pernah Pm Najib halau orang dari kampung...kat Penang dah terjadi..belum pernah Pm Najib roboh gerai atau hotel orang melainkan diberi pampasan atau tempat lain tapi kat Selangor dan kat Penang dah berlaku..so..ada otak pandai2 lah fikir..MRt buat projek pun ... Dapt pampasan lumayan woo sbb terkena dalam kawasan laluan..sabar jer jamal..kami Umno setiap masa berdoa..lebih2. Lagi mlm ni mlm jumaat..bangun mlm..sama2 kita mohon pada Allah..pemimpin zalim dan perangai laki bini buruk mcm asmin akan Allah bayar cash

Anonymous said...

PROKSI DAJJAL DAH BERSUARA. KEDATANGAN DAJJAL BAKAL DISAMBUT OLIH YAHUDI DAN ORANG KAFIR. PARA MUNAFIK PUN AKAN IKUT SERTA.

Anonymous said...

Kahkahkah..macai baru nak ingat tikar sembahyang

amigos said...

if BN do the same....its zalim and x profesional...no doubt

Anonymous said...

mb mahazalim..patut lah rumah2 urut tempat maksiat berlambak kat sini..elok dinama negeri daruldajal..

Anonymous said...

nanti tanah ni bolehlah di jadikan ladang babi..kan boleh jadi sumber ekonomi kerajaan zalim..

Anonymous said...

tahniah..lepas ni tambahlah lagi banyak tempat maksiat urut pub supaya selangor lebih maju..

Anonymous said...

Akta 133 dan undang kecil bangunan merupakan guide line untuk procedure roboh dan bina bangunan ... secara teknikalnya tidak menrpati procedure yg diteyapkan srndiri oleh majlis... ada yg bertanya tidak ade lesen roboh saja... persoalannya... bangunan dulu atau lesrn dulu.... tentunya bangunan ujud dulu.. srkiranya ada kelulusan bangunan dikrluatkan atau permit diluluskan mrnjadi kesalahan PBT secara teknikalnya.... insyallah saudara jamal berada pihak yg mrnang sekiranya tuntutan kos gantirugi dibawa ke mahkamah....tentunya lesen petmis pernah diberi oleh PBT.... secara teknikalnya serahan notis tutup atau notis roboh dikeluarkan oleh PBT ..? Dari copy yg ditunjukkan hanya notis tutup.... bukan notis roboh... ini satu kesalahan dan kecuian serius oleh MDSB.... saman gantirugi secara teknikal bolrh dilakukan olrh saudara Jamal.... terudkan istikomah salam perjuangan. . Insyallah kejadian hari ini tanda ketuntuhan kerajaan selangor darul pluralist diambang keangkuhan yg menuju kejatuhannya nnti.... salam perjuangan sdr Jamal...

Malaysiabaru said...

Seronk tengok melayu makan melayu

Hip hip hooray..

Sepatutnya bersatu mcm pas dan umno.. Tapi berpecah belah

P.s kalau nak saman pastikan lot tanah hotel tu bukan tanah pertanian tapi tanah komersial dan rangka plan dapat kelulusan bomba serta engineer dan akitek.. Jangan lupa bagi rasuah kpd bomba jkr majlis dan suk ... Hihihu baru boleh jalan..

Di lembah Klang ada 10 000 bajet hotel haram jual betina Asia tapi dbkl sungguh baik hati tak ambil tindakan...APA YANG PENTING MASYUUUK APA YANG PENTING HULUUUUR

Anonymous said...

Dari entry sebelumnya ternyata notis perintah tutup dikenakan dan srkiranya engkar (tutup) hanya drnda dikrnakan 2000 ribu ringgit.... itu saja yg diwartakan dlm notis dibawah akta yg dinyatakan.... krnapa tindakan roboh yg dikenakan... kecuaian berat MDSB srndiri ingkar dng arahan yg dikeluarkan dati jotis yg dikeluarkan. .... prosedur roboh perlu dapay arahan mahkamah sebelum roboh dilakukan. .... persoalan berat adakah MDSB mrnjalankan ketja mrngikut standard prosidur yg ditetapkan....? Secara teknikalnya saudara jamal mrmpunyi kelebihan untuk saman gantirugi kos srkiranya dibawa kr mahkamah....

cucu nek tempoyak said...

Maaf, sekadar bertanya jamal dh mampos belom?

Anonymous said...

SALAM PERJUANGAN SAUDARA JAMAL...

Anonymous said...

bagus la ingat tikar sembahyang... jangan lepas kene musibah hanya ingat nak buat lilin virgil je...

Anonymous said...

bapak ko dah masuk kubur ke belum?

Anonymous said...

blm...yg nak mampos kau sbb busuk hati sesama bangsa. dgn kafir yg byk benci dan kerjakan bangsa kau tak pulak kau berdengki dgn bangsa sendiri byk PHD dlm hati kau tu. kena pd anak beranak sendiri kau suka?

Anonymous said...

kalau tanya dengan macai pembangang, mereka bukannya tau pasal undang-undang pun... yang mereka pandai hanyalah menyalak kegembiraan...

Anonymous said...

hidop selangor darul lendir...

Anonymous said...

melayu bangsat mcm kau mmg tak sedar diri almaklum dah jadi bangsat kpd komunis. kau byk klr air lior basi limkomunis akan halau kau dan ajar kau anak beranak cukup2 tauuuuuuuuu....tau lebih lagi yerrrrr....balaci komunis...

Anonymous said...

musim perayaan dah hampir, kita tengok berapa banyak struktur tambahan yang didirikan di tempat parkir awam dan di laluan kaki lima yang akan di keluarkan notis.

Anonymous said...

limkomunis tgh ketawakan kau kau tak sedar...kesian melayu2 yg berhati komunis perasan tak habis mcm komunis sekor tu sayang pd melayu mcm kau. seronok kena guna dari dulu hgga skrg...bodoh lagi bebal

Anonymous said...

amboi2 dah pandai buat byk fitnah. tekak kau tu nanti Allah gaul darah dan nanah tuang dlm mulut kau akhirat nanti. tah2 tak tggu akhirat kena d dunia lagi sbb hobby buat fitnah2

cucu nek tempoyak said...

Maaf,sekadar bertanya adakah dengan tindakan jamal ini akan menambah undi utk bn dlm pru nanti? Dan apakah noh udang akn pecat jamal lahanat sebagai ketua umno bahagian?

Anonymous said...

Patutlah jamal xde mase perobohan resort dia...
Rupeny zmin da masuk perangkap jamal dgn perobohan resort dia..

Resort dia hnya dsita n ddenda tp bukan utk drobohkan..mmg MAMPOS zmin, jmal kerjakan..
Utk MEROBOHKAN dlm bidang KUASA MAHKAMAH..

Bijak3 jamal..kihkihkih

cucu nek tempoyak said...

Oh begitu rupanya,kira jamal ni bijaklah,kalau bijak kenapa ikn bakar boleh bankrap?

Anonymous said...

Orang tua tua kan dah pesan..buat baik berpada pada buat jahat jgn sekali..sekarang semua orang Melayu seluruh Malaysia dan yang baca blog admin sebanyak 9 juta ni..akan berfikir akan bertanya..besar sangat ke dosa si jamal ni hingga dia dilayan sebegitu...oleh asmin sedangkan asmin masih boleh berpeluk bertampar dgn raja liwat yang..sah sah dah... Dgn bini asmin asmidar..tu lagi dosa besar kan..so nasiblah dapat MB.. suami dayus...ni bukan fitnah tau adik asmin si ummi hafilda dan nalla yang ckp...tau..siap ummi tu..bersumpah nama Allah tak caya tgok you tube..

Anonymous said...

Anon9:48 pm..ajal maut..jodoh..dan rezeki tu semua Allah yang tentukan... Kau sapa nak kondem orang...habis tu..Mahadey tu bijakkan kenapa Perwaja pun boleh bungkus..dan banyak lagi projek mega konon tapi semua bungkus.fitnah..tak ni bukan fitnah bukak goggle cari projek mega yang hancur dibawah Mahathir...ok

Anonymous said...

Kalu nk cerite hal bnkrap,GOMEN GREECE pon bnkrapp caiii..ramai bijak pndai dlm gomen greece..

Kihkihkih

Dalam NOTIS PERINTAH TUTUP dari MDSB..

PREMIS TUAN akan diPERIKSA SEMULA pada 4/1/2017..

DENDA hnya 2k atau pnjara xlebih dri setaun atau kdua2nya skali...

Tup tup tup belum periksa lagi arini dah robohhh..

KITE TENGOK SAPE yg KENAAAAAA..

hukhukhuk

Anonymous said...

Tak pe jamal..Umno ada ramai ahlinya peguam yang hebat...susah2 duruh TAN SRI SHAFIEE yang sumbatkan.Anwar kat penjara tu wakil kan saman Asmin ni..sampai dia terduduk

Anonymous said...

Hello kawan..ingat orang Umno ni..tak reti solat ke..kami Umno tak suka nak menunjuk nunjuk dgn serban dgn jubah dgn..hijab...cukup Allah je yang tahu...sbb tu bukan cakap besarlah kan..Bn dan Umno masih berkuasa sejak merdeka sbb apa...sbb Allah yang tahu keikhlasan kami ok..

Ted Manoff said...

Betul tu. Patutnya Azmin berpandangan jauh. Tidak perlu roboh malah bantu Jamal sampai comply peraturan Local Council. Baru lah Jamal nnt malu2 alah pada masa depan. Azmin ni ikut stail Hindu Tua boss dia dulu. Lawan je ISA..Lawan je ISA

Anonymous said...

Inilah pepatah BUNGARAYA...
MARAHKAN zmin,nuar brahim diPENJARAKAN..

MARAHKAN air,resort jamal diROBOHKAN..

Huaaaaaaaaa

Ted Manoff said...

Ooo...ada info untok
re-inspection bulan Jan 2017. Ini hard evidence untok mahkamah pertimbangkan. Sebab kes ini ada unsur MALA FIDE (niat jahat) dari Kerajaan Selangor. Pasti Azmin akan hempuk kepala Ketua Pengarah Local Council nk lepas tengkok dia. Tunggu lah episod akan datang.

Anonymous said...

Yessss...sampai gak hasrat Dapig nak tengok melayu skrew melayu...syabas melayu2 bongok

Anonymous said...

Peringatan kepada seluruh rakyat Selangor.

Kalau tak nak rumah kediaman atau premis perniagaan anda diroboh oleh pihak berkuasa tempatan, jangan komplen pasal tak ada air.
Kepada wakil penduduk yang tinggal di flat, kalau tak mahu flat anda dirobohkan, jangan gatal mulut komen isu tak ada air.

Anonymous said...

kalau anda sedang lakukan perniagaan jual lubang dan air lendir,pastikan anda sokong kerajaan negeri yang ada. Kalau tiada lesen sekalipun kerajaan negeri akan lindungi anda sepenuhnya..

Anonymous said...

Apa lagi BN dan Parti dalam gabungan BN ramai peguam yg handal handal... masa bertindak dengan bijak dan matang.... isu teknikal saja sudah nampak kemenangan dalam kes ini.... belum lagi isu akta dan undang2 lagi...insyallah menang kes...

Anonymous said...

Undi rahsia la baiii.... ini soal keadilan... PKR dengan motto.Keadilan untuk semua...masa untuk bertindak dengan bijak... sekiranya isu ini ditangani dengan bijak Selangor boleh rampas balik... insyallah...

Anonymous said...

Banyak kes roboh dan rampas berlaku di selangor dan p pinang... kalau kes ini diketengahkan rakyat buka mata dengan kerajaan yg zalim dan menindas...kg buah pala... grai dan kedai diroboh sesuka hati... membina momentum sokongan rakyat dan menawan semula hati pengundi... selangor banyak isu yg tidak diketengahkan... spt pintu gerbang... rumah rosli adam curi api letrik lagi... sykt 2 ringgit telan 32 GLC bernilai 32 billion.. kubah masjid... dsn AIR.... pakatan tidak kuat langsung cuma kita yg lemah.....

Anonymous said...

Tgh hari buli ppuan, petang dapat pembalasan. Padan muka kau..

Anonymous said...

Ted Manoff a.k.a. pembina tamadun (sendiri declare)

..hmmm...ted..ted..ada hati hang nak suruh org lain pandang jauh..hang yg gajah depan mata mata pun hang buat buat tak nampak..tak usah lah hang sebok nasehatkan oghang lain..hang punya meniaga ikan ntah ke mana!!!

p/s:hang lok lak kalah paria la ted

Anonymous said...

Ted Manoff a.k.a. pembina tamadun (sendiri declare)

Eh eh ted..semenjak bila hang percaya ada nya 'hard evidence'..lawak la hang ted..kang panggil paria hang sentap la pulak..tapi hang mmg paria

p/s: episod akan datang mmg di tggu ted...kikikiki

Ted Manoff said...

It takes a longkang hard-core Pariah to call a Pariah. So dah bertaubat kau ye Kentut tak chiplak identity dan mula pakai Anon balik. Alhamdulillah baguslah tu sebab hidayat akhir jengok juga hati ngko yang hitam menchuri tu. Chari lah satu nama identity yang murni untok kau guna. Nampak ada class sikitlah.

Anonymous said...

Pompuan BODOH nak MENGGATAL patut kene buliii

Kihkihkih

Anonymous said...

Si gendut tu..boleh ke kita panggil perempuan... Sbb dia tu seorang penipu..konon dpt tandatangan..utk berapa ratus ribu...rupanya suruh pakar komputer..bersubahat..Dah ckp..Allah bayar cash..ingat tak kononnya dia bersumpah junjung quran...kat restoran mana ntah..si gendut ni lah kan

Anonymous said...

Ayuh...Umno Selangor...kita gempur habis habisan...kita mahu orang seperti jamal..ada lagi 10 mcm dia cukup...mampus tak tidur malam pembangkang... Kat Selangor...cari setiap inci lubang cacing pun..kezaliman dan tidak keadilan kerajaan negeri Selangor.. India Melayu bergabung..sapa yang ditindas tidak terbela... Isu sampah..rumah pprt tidak diselenggara..jalan rosak berlubang..ayuh bangun pemuda Umno Selangor..wanita Umno..inilah waktunya kita lawan habis habisan..Jamal dah tunjuk cara nya..ayuh teruskan.sekarang terjah rumah zuraidah.. Terjah rumah hilman idham..tunjuk kat rakyat..kerajaan negeri ni tahu nak kayakan kroni...isu..kuil india tu..besar besarkan biar kaum india dan undi Bn...

Anonymous said...

Pemimpin umno songlap peruntukan. Nak bangkit apanya?

Anonymous said...

Sepatutnya cara yg sama perlu dipraktikkan kepada semua negeri yg ditadbir BN, baru la best! halau semua macai pakatan keluar ke negeri2 depa suka. biar depa melutut pada Lim Guan Eng ka, Azmin Ali ka minta nyawa!

Anonymous said...


Strategic DAP sudah mengena, Melayu tembak Melayu.

Anonymous said...

Stratergi bukan strategic

Anonymous said...

Zmin ni sememangny BODOH lgi BEBAL..spatutny isu AIR n jamal BEETUALA MANDI ditenangkn dhulu 4 5hari...

Ni tergopoh gapah MENYITA n MEROBOHKAN resort jamal dlam masa 1hari slepas isu air jamal..

KEMENANGAN dpihak jamal dgan MELIHATKAN KEZALIMAN mb zmin..
Rakyat slangor nmpak n boleh berfkir..

Hehehe

TAHNIAH dato jamal..gud job..

Anonymous said...

Btol gak ko ckp tu. Bak kata org puteh...don't judge a book by its cover. Eloklah pkai serban, tudung labuh berniqab bagai....tapi mengutuk je kejenye tak guna gak kn. Islam ajar hidup ni mmg perlu sentiasa kutuk org je eh tiap Kali ceramah?

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates