December 10, 2016

47 Lawak Hujung Minggu - Surat Palsu DS @Zahid_Hamidi Mahu Merampas Kuasa Tersebar

Tersebar di laman sosial Whatsapp surat palsu kononnya Timbalan Perdana Menteri, DS Dr Ahmad Zahid Hamidi mendesak Perdana Menteri, DS Mohd Najib Tun Abdul Razak meletakkan jawatan. Sekali imbas, nampak meyakinkan, tetapi hakikatnya palsu semata-mata. Sungguh kreatif siapa yang melakukan perkara ini. Cuba lagi lain kali. Terdesak sungguh puak-puak ini hendak melaga-lagakan kepimpinan Barisan Nasional (BN) kerana gilakan kuasa.




Bukan susahpun hendak buat surat palsu. Surat palsu di atas pun boleh diubah tandatangan kalau mahu seperti di bawah:



Lagi kesalahan yang dapat dikesan pada surat palsu berkenaan. Pembuat surat palsu ini amat amatur atau bayaran yang diberikan mungkin sedikit.


Kemungkinan besar surat palsu berkenaan dibuat dan disebarkan oleh mat-mat Parti Cap Bunga Raya adalah tinggi berdasarkan bukti di bawah:

47 comments:

ted manoff said...

Hehehe...drama semakin menarik ryezall... Tunggu masa saja...🌸🌸🌺🌺

Anonymous said...

Nama pon DRAMA.....
Hanya LAKONAN semata2...

Penerbit madey
Pengarah lks
Penulis lge
Hero llaki surenden
zmin
tonipua
matsabun
Hero knak2 laki boboi
Bapak llaki yiden

Plakon wnita jijah
tipah kaya
nurul jija
Org jaat laki piji
Plakon tambahan n mnyemak
MO1 mapus oma

Drama cm siot...
Mmg BOSAN gilerrr...
Byk MEMBEBEL n BERCAKAP2..

kihkihkih

Anonymous said...

I am apolotical.

I believe in these letters, done in such a way by umno people themselves to shoot a serious message to najib. The umno guys cannot stand the heat any longer.

A few of us in the academic world believe umno is a in a state of desperation. Its survival depends very much on najib and his desperate actions that have caused so much chaos and uncertainties.

Wallahuaklam

Anonymous said...

Tertinggal satu jawatan..
Ted bongok anggok2 pengangkat najis..tu jawatan penting gak tu...hehehe

Anonymous said...

Pakatoon kan pakar drama...apa nak hairan...
Drama 1 jota pak madey..
Drama darah ayam makcik kok
Drama kabinet pakatoon
At the end semua tuduh umno yg buat...mcm la pakatoon haprak tu mulia sangat....hahaha

Anonymous said...

Kalau anda belajar ilmu psikologi, baru anda faham apa itu strategy by those WITHIN...

Simple supaya the blame will be on others.

I can bet, umno guys themselves are the authors. I have been with umno guys for almost 60 years though i remain a voter.

Alan Syah said...

Yang pasti setelah kehadiran Tun M dalam pakatan...nampak signifikan yg lebih negatif pd pakatan...Ketika Tun M hanya menumpukan serangan 1mdb atas platform penasihat umno,suara Tun M lebih didengari...Game terbaru berjaya mengalih perhatian,isu 1mdb telah dianggap isu kepentingan politik parti lawan sedangkn sebelum ini majoriti anggap ini isu rakyat...Bermacam2 spekulasi ditimbulkan atas dakwaan Tun M melawan Najib sebab harta Tun M luar negara yg berbilion yg tidak dipermudahkan oleh Najib...adakah 2.6 billion dari arab saudi lebih besar dari dana berpuluh billion yg boleh Najib kikis dari Tun M sekiranya ada kerjasama sulit yg mereka persepakati bersama,itupun jika benarlah wujud harta2 ismeth luar negeri tersebut...Sangat berharap agar sandiwara tekaan ini hanya sekadar bayangan bodoh yg didasari syak wasangka berlebihan kerana penat dengan suasana politik ngalahkn filem hindustan...Tun M nampak sangat gembira mengotorkan tangan sendiri dan mukhriz selesa bermain kaut sapu sampah...mana pula perginya sang presiden parti baru nampak bisu,dibisukan atau buat2 bisu atau sengat dibuat2 agar kelihatan bisu...tetapi jika benar suatu masa nanti mp pagoh dijulang sebagai wira umno wira rakyat...sama2lah bertepuk tangan ketika melihat skrip ulangan yg membosankan akhirnya boleh dianggap karya politik agung yg mampu membentuk sebuah kerajaan UmnoBN yg baru...

Anonymous said...

🌸🌸 ted kentut mengentot.

cuba hang pulak reka satu skrip drama sensasi yang mengesahkan bagaimana kecewanya hati seseorang yg sekarang telah menonjolkan diri sebagai 'Melayu Mudah Lupawan' Negara bercita-cita utk terjun jambatan Pulau Pinang akibat terencat akal tidak dapat jadi Soros Timur.

🌺🌺 pasti drama ini akan mendapat liputan meluas media tempatan dan paling viral dialam maya. selamat mencoba wahai si toad ..

Anonymous said...

Ini keje geng terdesak...ahli ciput,segala perancangan kantoi tak sudah...master preception...bukan keje anjing rba ...alasan excel pun tak tahu guna apatah lagi powerpoint words 2016...

Anonymous said...

Based on the comments here, it is beyond reasonable doubts that signs of desperation of utmost level of najib's camp.

As a voter, umno must not change goal post...
So obvious

Umno must be brave to say enough is enough to najib

Umno never go on living in fantasy, falsity and fictions

Come pru14...Seeing is believing.....by then it is too late

Anonymous said...

Whatever...

Anonymous said...

Saje tanya, kalau umno (untuk macai najib organisation) direstui Allah kalah dalam pru14, brapa ramai kah melayu islam ahli kumpulan penyamun yang akan lari ke luar negara dengan harta2 rompakan mereka?

Nak tahu, ahli umno dari kampong pilih seorang spy untuk buat pemeriksaan secara senyap dengan australia, new zealand, china, middle eastern countries, africa etc etc. Kalau dapat nama2 sipemohon lebih baik.

DG immigration apa khabar?
SB apa khabar?
Ambassadors, high commissioners apa khabar?

I am giving you the leads

Anonymous said...

Kpd pemimpin kami DS Najib : dari rakyat Malaysia yg otak siuman,

"Peperangan telah lama bermula - 'No retreat, no surrender, and please TAKE NO PRISONERS'"

Kami ahli2 UMNO yg bebas-khianat sentiasa dibelakangmu ..
Terus maju dan berjaya ..

p/s Pengkhianat negara diluar UMNO nak menyalak sampai muntah darah sekali pun, pi mamposlah. Sapa peduli?

PRU14 PPBM terhapus dgn sendiri, UMNO/BN menang bergaya ... lalalalalalala ..

Anonymous said...

Puak2 Ppbm memang bangsat sungguh sudahlah nama parti dia tipu, dibubuh nya nama BERSATU, padahal nama bersatu itu mula digunakan oleh UMNO dlm BM "parti kebangsaan Melayu bersatu".

Semoga usaha2 pembohongan ini tidak di berkatiNYA.

SUHARLI MASROP said...

Jangan nak nipulah.... tau ni semuua kerja oeang dalam umno konon.... piiiiirah hampir 60 tahun konon kenal orang umno..... ni pun menipu gak..... weiii... umur hang sekaran berapa nak dekat 80 ker.... secara pisikologi dan lumrah manusia.... takder mananya umur 80 melayan blog derrrrrr... celik IT tu. Kaldi au ada hanya jumlah yg boleh hitung ngan jari.... dan berperangai macam TUN..... jenis tak ingat akhirat..... tp tulah..... 60 tahun..... maknanya kau lagir jer terus main politik kalau kau nak kata 60 tahun tu logiknya celik IT.

Anonymous said...

DAJJAL PEMBANGKANG MENYONDOL NGAN MENFITNAH MEMANG KERJA MEREKA
RAKYAT DAH TAHU....MELOMPAT GUMBIRA LA KAUM DAJJAL MENGANGGAP
FITNAH INI BENAR....PADAHAL PERBUATAN MEREKA MENAMBAH RASA BENCI RAKYAT....

SUHARLI MASROP said...

πŸ–’πŸ–’πŸ–’πŸ–’πŸ–’πŸ–’πŸ–’

Anonymous said...

Seperti yg di ketahui umum pada pru13 pembangkang hanya mendapat 89 kerusi dp 222 kerusi yg dipertandingkan

Dalam pru14 nanti kalaulah pembangkang medapat kurang dp 89 kerusi, ini tentulah faktor matdey yg menyebabkan kemerosotan
tersebut.

Alan Syah said...

Trump lebih yahudi dari yahudi...
Tapi sebelum dan sepanjang media us yg 80% yahudi punya pakat hentam trump...menang jugak trump...

Anonymous said...

Dgn kuasa Allah hasil fitnah berterusan pembangkang bengong inilah yg memberikan UMNO/BN kemenangan bergaya di PRU14 nanti. PASTI ..

Alan Syah said...

Asal usul strategi fitnah ni dari umno/bn...ketika itu internet/fb/whatsapp belum ada...umno/bn 10x lebih advance kemahiran fitnahnya...fitnah bodoh yg kantoi seperti diatas tahap sekolah menengah punya editor...hanya beri kelebihan pada umno/bn...
Same seperti komen2 bodoh dari menteri Ahmad Maslan yg diajar oleh pihak yg sama...style bodoh mcm ni dah taw pihak mana punya kerja dan dapat untung...budaya melaga2kan dalaman sesebuah parti lawan adalah kemahiran umno/bn sejak zaman tv1 tv2 tv3...
Dulu ketika ada viral fitnah yg kantoi bodo seperti diatas berkaitan muhyiddin, sapa yg kena tuduh? Akhirnya memang tersingkir juga...Boss suruh ikot je la step by step...

Ted Manoff said...

Umor 80 tahun kote dah tak naik..itu yg berhijrah jadi Blogger Bangang

Anonymous said...

Jangan lupa 12 dec di mahkamah US.

Ted Manoff said...

Toad panggei ujan

Anonymous said...

Setuju amat sangat

Alan Syah said...

Yahudi dapat tanah filistin atas deklarasi balfour juga atas kuasa dan ketentuan Allah...semuanya atas ketentuan Allah...DAPig jadi parti terbesar sebab melayu tak undi PAS juga takdir Allah...penyelewengan 1mdb juga iradat Allah...andainya 1mdb tak salah tp cuma fitnah semata2 juga atas kudrat Allah...tapi adakah Allah swt redha...sebaiknya jangan sewenangnya menilai takdir Allah berdasarkan menang/kalah dlm perspektif kita sendiri...Lainlah jika kemenangan yg ada dlm hadith seperti penaklukn istanbul...Jika ikut hadith di zaman fitnah ini dunia akan diperintah oleh pemimpin2 yg zalim...boleh terima ke kalo ada pihak sewenang2nya meletakkan pemerintah yg sedia ada dikategorikn pemimpin yg zalim bdasarkn hadist...saya yg undi juga zalim...

Alan Syah said...

Yahudi dapat tanah filistin atas deklarasi balfour juga atas kuasa dan ketentuan Allah...semuanya atas ketentuan Allah...DAPig jadi parti terbesar sebab melayu tak undi PAS juga takdir Allah...penyelewengan 1mdb juga iradat Allah...andainya 1mdb tak salah tp cuma fitnah semata2 juga atas kudrat Allah...tapi adakah Allah swt redha...sebaiknya jangan sewenangnya menilai takdir Allah berdasarkan menang/kalah dlm perspektif kita sendiri...Lainlah jika kemenangan yg ada dlm hadith seperti penaklukn istanbul...Jika ikut hadith di zaman fitnah ini dunia akan diperintah oleh pemimpin2 yg zalim...boleh terima ke kalo ada pihak sewenang2nya meletakkan pemerintah yg sedia ada dikategorikn pemimpin yg zalim bdasarkn hadist...saya yg undi juga zalim...

Anonymous said...

Tak setuju sangat.. Psal orang UMNO kecuali yang dah kena tebas tu...adalah setia.

Anonymous said...

Kamu ni omputih ke tak reti dah cakap Melayu...atau kamu ni suku sakat cina DAP yang perasan omputih...nama Mei Lan jadi Terresa...KOK..agama Buddha dah tukar jadi Evengelist.. Nak cakp omputi pg blog Malaysia Today atu Helenn Ang...kat sini blokg cucu tok selampit..walau kami faham...tapi mcm tak sesuai.. Yelah masuk rumah orang bukak kasut...bukan ikut suka jer nak pakkai kasut..atau kau ni yak pandai cakp Melayu..maklumlah cina DAP..kena pasang alat terjemah baru faham.. Berlagaknya cina ni kan...balik Tongsanlah weii..

Anonymous said...

Walau seribu fitnah yang melanda..kalau kita mohon pada Allah... Minta pertolongan Allah..INSYAALLAH.. Fitnah itu akan terpana kepada tukang fitnah tu sendiri..Allah.tu ada.orang Umno yakin dengan KEESAAN ALLAH..tak pelah kalah menang itu bukan ukuran..yang penting kita dapt hidup dgn aman...dapat mencari rezeki tanpa halangan kecuali di Selangor dan Penang habis gerai dirobohkan...serta yang penting kita dapat menunaikan ibadah kepada Allah tanpa takut2... BERSYUKUR LAH..lihat mcmana Iraq..syria..Palestine dan rakyat rohingya...apalagi yang kamu mahu...apalagi yang tak puas hati...entahlah...miskin betul jiwa orang Islam Melayu yang sokong PKR PN DAP Cap bunga dan PAS..PAS ni lagi..pening..dah marah dgn DAP dan PAN..tapi masih berpeluk dgn PKR dan terbaru cap bunga padahal PKR dan CAP Bunga..balaci DAP...tu apa cerita PAS pis puss ni..nama jer berserban berkopiah...tapi tamak.juga nak berkuasa...ingatkan PAS ni zuhudlah sangat entahlah..itulah manusia yang BERSANDIWARA

Anonymous said...

Ini bab lain sikit





MAHATHIR MENGHINA DAN MENYEBABKAN KEMARAHAN AGONG

Ini sebenarnya bukan kali pertama Tun Dr Mahathir Mohamad mengalami menghina Diraja. Sebelum iini pun, Mahathir tidak dijemput oleh DYMM Sultan Johor untuk majlis perkahwinan Putera Mahkota Tunku Ismail Sultan Ibrahim.

Hakikat bahawa Sultan Johor marah kepada Mahathir adalah jelas apabila Tun Abdullah Ahmad Badawi, juga merupakan bekas Perdana Menteri , telah dijemput (dan duduk di meja utama dengan Agong Sultan lain, termasuk Sultan Brunei, dan para pembesar Johor dan puteri) manakala Mahathir tidak.

Mahathir sebenarnya dijemput oleh Agong sebelumnya (Kedah) dan kemudian tidak dipersetujui bakal Agong (Kelantan). Dan rakyat Malaysia tidak akan tahu mengenai hal ini jika anak Mahathir, Marina, tidak viraled 'surat penolakan jemputan' di internet. Jadi kebocoran itu sebenarnya satu kerja dalam, mungkin bertujuan untuk meraih simpati dan sokongan daripada rakyat Malaysia.

Malah, tidak ramai yang menyedari un-jemputan ini jika Marina tidak publisiti ia. Dan hakikat bahawa Mahathir pada asalnya dijemput ke Coronation (oleh Agong sebelumnya) dan kemudian diundang (oleh Agong semasa) bukan sahaja menjadikan ini kali pertama dalam sejarah untuk sesuatu seperti ini berlaku, tetapi juga adalah sebagai baik sebagai mengisytiharkan Mahathir yang pariah yang tidak sesuai untuk seorang kesatria atau Tun-kapal.

Perkara yang sepatutnya Mahathir lakukan sekarang adalah untuk serahkan gelaran Tun kepada Agong.

Dari berita2 yg belegar, sebabsebenarnya nama Mahathir telah dipotong dari senarai protokol adalah kerana Mahathir telah melakukan sama seperti pengkhianatan dan dia boleh didakwa 'melancarkan perang terhadap Agong', .

Apa yang telah Mahathir lakukan ini 24 bulan lalu sebenarnya membuatkan DYMM Sultan Kelantan murka.

Mahathir juga telah memberi tekanan kepada Seri Paduka Baginda Agong dengan Deklarasi Citizens beliau 'dan kempen Selamatkan Malaysia.

Apabila Agong enggan berjumpa dengannya, Dr Mahathir berkata baginda berada di bawah tahanan rumah. Untuk menghilangkan cakap-cakap bahawa baginda adalah di bawah tahanan rumah, Agong bertemu Mahathir dan orang tua itu hanya menyampaikan surat kepada baginda tanpa 1.3 juta tandatangan yang dia mendakwa dia mempunyai. Apabila Agong bertanya mengenai 1.3 juta tandatangan Mahathir tidak dapat menjawab.

Anonymous said...


(sambungan)




Kita juga tidak lupa bahawa Mahathir telah menghina bapa Kelantan, Sultan Ismail Petra, dan dan menggelarnya sebagai penyeludup. Sultan Ismail telah mengimport Lamborghini Diablo atas nama anaknya dan Mahathir (atau orang2nya) telah merampas kereta apabila ia tiba di Lapangan Terbang Subang.

Sultan begitu marah dia meminta orang ramai untuk pergi ke pejabat Kastam di Subang dan mengambil kereta dengan kekerasan. Pegawai Kastam hanya berdiri dan memerhatikan sahaja Sultan dan pengiring2 memandu kereta di luar. Mahathir kemudian mengumumkan bahawa Sultan adalah penyeludup kerana dia tidak membayar apa-apa cukai ke atas kereta.

Yang benar adalah Sultan dan dan keluarga dibenarkan mempunyai sebilangan kereta bebas cukai. Dan ia adalah Kerajaan Negeri dan bukan Kerajaan Persekutuan yang memutuskan ini.

Mahathir tidak memberitahu rakyat ini. Sebaliknya beliau memberitahu rakyat bahawa bapa kepada Kelantan Sultan kini dan Agong adalah penyeludup.


Kerajaan Kelantan digugat dengan isu Lamboghini (1992)
HARAKAHDAILY | 23 Mac 2016.

KERAJAAN PAS KELANTAN DIGUGAT DENGAN ISU LAMBORGHINI SULTAN KELANTAN (23 MAC 1992)

PADA hari ini dalam tahun 1992, usaha menggugat Kerajaan PAS Kelantan telah melalui tahap yang lebih mencabar apabila berita tentang kereta Lamboghini Daiblo 'dilarikan' oleh Sultan Kelantan didedahkan kepada umum.

Isu kereta Lamboghini ini telah berbangkit kerana permusuhan Umno dengan Istana Kelantan yang menyebabkan baginda Sultan Kelantan, Tuanku Ismail Petra bertindak membawa keluar kereta tersebut dari Kompleks Kargo Lapangan Terbang Antarabangsa Subang pada 19 Mac 1992, tetapi mula disensasikan pada 23 Mac 1992.

http://www.harakahdaily.net.my/index.php/berita-utama/40500-kerajaan-kelantan-digugat-dengan-isu-lamboghini-1992


Mahathir jufa tidak disukai oleh Raja-raja Melayu kerana telah mengurangkan kekebalan Raja-Raja Melayu

News

Malaysia Prepares To Strip Sultans Of Their Immunity
By Mi
chael Richardson
Published: December 15, 1992

KUALA LUMPUR— The government of Malaysia, long a staunch supporter of the monarchy, will convene a special meeting of Parliament next month to strip the country's sultans of immunity from prosecution for any breaches of the law.

http://www.nytimes.com/1992/12/15/news/15iht-mayl.html






Anonymous said...

Kan dah cakp MAHADEY MUDAH LUPA...TAPI ORANG YANG PERNAH DIANIAYA NYA TAK MUNGKIN LUPA...maklumlah atok tu aniaya orang ramai sangat.. Mana nak ingat...mana cik minah..senyap jer..tengah..buat apa tu...jangan risau cik minah..buanglah data apa pun..SKMM boleh kesan..ok cik minah..sendiri tulis sendiri tanggung..kurang ajar tak sudah2 mcm si kentut dan norbolehblah.. Nibpun sikt hari lagi kena lah..tu silap jer tulis..siap kau..buta ke yang baca blog admin ni 9 juta..entah2 pengarah SKMM pun baca..kan...ok cik minah. Si kentut busuk dan norbolehblah.. Rosmah dedak dah hilang.. Pergi uganda ke.. Uganda ok lagi takut dah tinggal tempat baru alam Barzakh

Anonymous said...

Admin ada tak baca kat blog flyingkick..the devoured saviour... Tajuk kes kesipuan...ada anon 7.10 pm..dia hina Yang Dipertuan Agung...tu klau Skmm tak nampak tak tahulah..senang betul orang sekarang ni hina orang fitnah orang...Institusi DiRaja pun mereka nak hina..ni semua ajaran sapa...Cina Dap..mereka ni ajar orang agar jangan hormat pada Institusi Diraha agar senang mereka nak ambil alih..negara nak jadikan republik...tak caya admin baca..anon tu nak kena mcm cik minah ni...siap kau..kurang ajarlah..kita bangsa Melayu nak tuduh orang pun takut klau tak ada bukti..ni senang jer anon 7.10 pm kat blog flyingkick tu..tulis..bacalah

Anonymous said...

Lancau la lu...babi ternak..

Anonymous said...

Ketua Cawangan Umno kena pukul dengan 'anjing belaan' Najib


KETUA Cawangan Umno Bandar Tun Razak, Zaharin Mohd Yassin dakwa dia dipukul oleh cybertrooper MyKmu, yang digelarkannya sebagai anjing yang bernaung atau mendapat upah di bawah Pejabat Perdana Menteri, PMO.

MyKmu adalah portal pro-Najib yang tugasnya tidak ada lain untuk mempertahankan Najib Nazak di internet.



Zaharin turut menyiarkan foto kejadian tersebut yang katanya kebetulan diambil oleh salah seorang yang berada di situ sebelum kejadian memukul itu berlaku.

Difahamkan kejadian pukul-memukul ini berpunca daripada kelantangan Zaharin sebelum ini yang kadang kala mengkritik perdana menteri, Najib Nazak telah membawa kepada 'peperangan' antara beliau dan gerombolan cybertrooper upahan Najib.

Lantaran itu, Zaharin bertindak mendedahkan satu persatu wajah dan identiti tentera maya upahan Najib yang dikatakan menerima bayaran atau upah atau lebih tepat dedak secara terus dari PMO.

Barangkali mereka malu apabila didedahkan sumber rezeki menyara anak bini selama ini adalah dari tugas-tugas mengampu Najib yang terkenal seluruh dunia sebagai pemimpin kleptoktrat (pemimpin perompak), maka tercetuslah perang baru dari dunia maya ke dunia nyata.

Dari maki memaki dedah mendedah di dunia maya, kini meleret kepada pukul memukul di dunia nyata pula.



Lucu juga lihat gelagat pembela-pembela Najib ni, mereka berlumba-lumba mahu dapatkan dedak dengan cara mempertahankan pemimpin korup, sampai sanggup bertindak buas. Orang tua macam Zaharin pun sanggup nak dipukul.

Apa pun aku tabik kepada Zaharin sebab dia seorang diri sahaja pun boleh jadi kucar-kacir satu batalion pembela Najib. Dari sini kita boleh faham, Zaharin ni bukan jenis makan dedak macam pihak lawannya (anjing belaan Najib), sebab itu dia bukan jenis senang dikawal, apa yang dia nak luah, nak kritik, atau nak maki ikut suka dia.

Sama-sama kita saksikan perkembangan selanjutnya episod Zaharin vs anjing-anjing Najib, adakah anjing-anjing tersebut akan berjaya dijinakkan, atau Zaharin akhirnya kecundang kena baham anjing-anjing buas itu.

#MakanPopCorn


Anonymous said...

Zahid Hamidi diminta letak jawatan?


  Mana mungkin Zahid Hamidi nak buat surat edaran seperti itu! Kalau Ahmad Maslan, mungkinlah orangramai boleh percaya! 

 Zahid Hamidi baru seminggu sahaja berlalu menyatakan wala’nya kepada Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak dihadapan perwakilan parti itu dan beliau tidak akan sesekali derhaka kepada ketuanya.

Zahid Hamidi mesti kotakan kata-katanya itu walaupun perlu menitiskan darah terakhirnya untuk mempertahankan Najib, kalau tidak, tiada siapa atas muka bumi ini akan percaya lagi kepadanya.



"Wala' ertinya taat ... Kita sebagai perwakilan bukan sahaja di dewan (Pusat Dagangan Dunia Putra), di luar dewan, di kampung, wala' kita tidak berbelah bahagi, wala' kita wala' yang ikhlas," katanya di sini

Tambahan lagi, terbukti dengan jelas, PM Najib mendapat sokongan yang tidak berbelah bahagi sewaktu PAU.

Semua yang penentangnya sudah dipinggirkan. Yang masih ada dalam Umno sekarang ini hanyalah tukang angguk dan tukang ampu.

  Tidak mungkin Zahid sebodoh itu nak edar surat macam itu kepada orang-orang yang kaki angguk dan kaki ampu Najib!

  Saya ulangi sekali lagi, Zahid Hamidi tidak sevangang Ahmad Maslan!

Ekoran pendedahan surat yang kononnya dari Timb PM Malaysia itu, seorang pembaca menghantar komen berikut :
Biar betul ni??? Terdapat 3 kemungkinan yang boleh dipertimbangkan iaitu;
 1. Surat yang dimaksudkan itu memang benar-benar dibuat oleh individu tersebut, atau
 2. Surat itu disediakan oleh pihak mereka sendiri (musuh dalam selimut) untuk memburukkan nama individu yang dimaksudkan, atau
 3. Surat itu disediakan oleh pihak lain yang bertujuan untuk melaga-lagakan kumpulan lanun berkenaan.
 Jika benar wujud surat seperti diperkatakan itu waima walau tidak benar sekalipun, ia sudah pasti menimbulkan rasa curiga kepada kepala lanun kurun ini.


  Setuju dengan pandangan pembaca tersebut. Belum apa-apa lagi, tersebar pula poster diatas dengan kansyen :
Berita yang baru kami terima, Zahid Hamidi diminta letak jawatan oleh Najib
Berita dari siapa? Tidak pula dinyatakan siapa pengganti Zahid! Kah! Kah! Kah! Nampak sangat strategi pemain yang vangang lagi gelojoh! Sepatutnya tunggulah dulu riaksi orang ramai atau dari Zahid terlebih dahulu....

Ini semua permainan dalaman Umno untuk mengundang kemarahan PM Najib Razak dengan demikian TPM Zahid Hamidi akan dibuang daripada UMNO. 

Walau apa pun, Umno tetap bergolak...

Anonymous said...

Najib klentong macai2 angguk2..ampu sana ampu sini..harapkan sekamit dedak..

Anonymous said...

Tanda2 umno kiamat...kerana dedak sekampit pun sanggup pukul geng sendiri...

Anonymous said...

Mengapalah jing2 Pakatoon dan Bungaraya sibuk mencacai dlm blog pro-BN heh? Dah tak laku atau kena halau dari blog Pakatoon ke?

Takkan sama sendiri pun kutuk mengutuk ye? Dah abis modal nak buat fitnah pada UMNO ke sampai ngentot kawan sekatil sekote?

kahkahkahkaah ...

Anonymous said...

Yer..ke..blogger mykmu tu gaduh pasal hal politik.. Mesti ada yang tak kena..tak pe kita tunggu jer..jgnbterus melatah..atau buat andaian sendiri...nanti jadi fitnah

Anonymous said...

Oh..tu gurau jer...tak pyah kecoh...ler...

Anonymous said...

Bila nak tukar nama kepada BERUK MAT YEH?

Anonymous said...

Tanda2 hanjing kurap meroyan bila claim tulang babi kena reject...kikiki
Kena byk bersabar la ye hanjing2 sekalian.. Stok tulang babi dh kurang.. Stok baru belum masuk.. Kikikiki

NordinabilaH said...

Kalau tak ada angin takan pokok bergoyang kecuali yg goyang tu anjing2 umno barua2 umno surat itu pun dah tentu barua2 umno yg gila dedak yg buat tu mana tahu dapat upah brim kot duit btim tu boleh beli dedak beri babi makan dan org yg kelahap dan penyamun2 yg tak berduit papa kedana

Anonymous said...

Ooohhh...anjing pengesan Dap kau ni rupanya...
Patutlah ada bau babi

keris trade said...

memang palsu.kenyataan merah tu dari tahun 2014 lagi..
http://selangorchronicle.blogspot.my/2014/11/sampai-masa-perlu-berundur-adakah-zahid.html?m=1

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates