December 6, 2016

32 Kabinet Bayangan DAP - Sendiri Edit, Sendiri Sangkal, Sendiri Buat Sidang Akhbar

Haiya Lim Kit Siang, teknik propaganda murahan seperti ini masih laku lagikah? Baru selepas 2 hari pelbagai kontroversi melanda di dalam Persidangan Parti DAP 2016 di IDCC, Shah Alam, DAP telah mengadakan Sidang Media murahan ini.

Tidak ada siapalah yang berminat untuk mencetak Kabinet Bayangan DAP. Melainkan DAP sendiri. Sendiri buat Kabinet Bayangan, sendiri cetak dan sendiri buat Sidang Media untuk menafikannya. Tujuannya tidak lain dan tidak bukan sebagai tektik untuk meraih simpati dan sebagai 'diversion' untuk mengelakkan orang ramai membicarakan kontroversi yang melanda.

Ini termasuklah Tun Dr Mahathir datang ke Persidangan Parti berkenaan walaupun pada asalnya dihalang, ahli DAP meletak jawatan pada hari persidangan berkenaan dan juga Tun Dr Mahathir menghina Rasulullah SAW. Sudahalah Lim Kit Siang. Waima cucu sendiripun akan gelak Datuknya buat tektik propaganda sebegini.

32 comments:

Anonymous said...

Wayang haprak tak laku..
Sendiri buat..org lain dipersalahkan..
Mcm terasa kok..sendiri potong ayam campak darah kat tangga cakap umno buat...kahak puuiihh

Anonymous said...

Tunggu Ted Kentot,Che Minah.Nordinbelah,Faiz perkasam komen...

Anonymous said...

Hindu Tua jadi Timbalan saja?

Anonymous said...

Memang akan mampus semua kepentingan melayu. Kementerian "power" anak-baranak LIM dinasti. Sekolah dan IPTA/IPTS semua akan bertukar kepada jurusan Cina. Melayu diberi jawatan bodoh2 dan bagang-bangan. Jelas melayu dalam Pakatna ini semua nya dianjingkan dibodohkan.
Melayu yang menyokong sah2 melayu bodoh dan bangang.

Anonymous said...

Tahniah Maphos dan Mat Sabu anda berdua memang secocok berada dlm kabinet bayangan dan selamat berangan dlam mimpi...he3 Itu sebenarnya matlamat dap melantik cinapek..dri etnik cinabukit sebagai pee em.he...3

Anonymous said...

Wayang la, bulan depan tukar pelakun lain plak.

Anonymous said...

Cina Dap kafir..ni..berangan angan kuat...tapi tak mustahil angan2 merka tu jadi kenyataan. Oleh itu..insaflah wahai pemgundi Melayu Islam tak kira dari puak mana pun...bila memangkah nanti waktu PRU14 pakat2 undi logo DACING...kalau pilih roket..bontot..cap bunga..logo PAN apa yer...dan bulan...alamat...hancurlah Islam hancurlah Melayu hancurlah institusi diraja..contoh..ok SINGAPORE... Mula2 ambik.hati President Melayu kendian...muka dio jer memanjang...

Anonymous said...

Strategi sesama DAP dan pakatan putus harapan...nktgk respond PKR...PAN... klu sonyap means 2 parti ini mme sah anjing DAP klu afa bantah means anjing2 tu ni krna bagi ajar sket.... lagi satu nak tgk komen maha mega batuapi tahap dewa meddey kutty bole tima atau tak.... alahaiiii...

Anonymous said...

MENTERI PERTAHANAN xde kerrr??

Almtny kalu berperang smue org TADAH BONTOT tahan terpedo...

Kihkihkihkih

Anonymous said...

Ooooops sori xnmpakkk..

MO1 rupeny mnteri prthanan..
MAHFUZ OMAR 1...

kihkihkih

Anonymous said...

Kabinet bayangan ph...tengok jer pentadbiran dap penang..melayu dok cerok mana...hahaha sangat jelas

Anonymous said...

hehehe.... yang aku heran tu, kat blog mana la yang ade keluar pasal kabinet bayangan fuckatan hipokrit ni???

Kat kaki lima mana la ade tampal kabinet bayang-bayang pakatan haprak tu???

Tup..tup.. buat sidang media ada poster 'tercicir' jatuh di tangan lim kit siang....

Nak kata ni WAYANG PACAK ke atau OPERA CINA????

Muahahahahahahahahakkkptuihhh punye DAPigs...!!!

Anonymous said...

Tugas utama Menteri Pertahanan MO1... hello, hello sama sirul.. belakang wartawan celoteh punye panjang, depan wartawan line boleh jadi tak clear... awat naa...

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Hahaha .. black op ni
Kreatif la sikitv.
Ada menteri dr pas tp logo pas xde kat atas
Kih kih kih

Anonymous said...

harum manis tak payah pakai logo pas... kah kah kah

Anonymous said...

tahniah Alfadil Ust. Mat Sabun Menteri agama. "Mah bulu lekat rengkong"

Anonymous said...

Hehehe...harum manis ada ler skit2 lagi dlm pas tu..tunggu masa jer nak di nyahkan...tu yg Dap dah siap2 sediakan tempat utk dorang ni...kang kebulor lak dedak yahudi tu....hehehe

Anonymous said...

Apa2 pun bermula dgn angan2...
Utk merialisasikan usaha dan usaha pasti tercapai...
Skang pun usaha Dap pecahkan melayu kpd 5-6 puak dah 100% berjaya...langkah seterusnya meng-kaldai-kan melayu pun dah hampir berjaya...syabas Dap ku...hahaha

Anonymous said...

Si bujal pun blh jadi menteri agama...hehehe
Agama ayah pin boleh la kot...hehehe

Anonymous said...

Ini tak adil!....pengalaman 22 tahun jadi pm negara dan rakyat maju kaya raya dibagi jawatan timbalan saja...jangan marah eksyen saja...sempatke si tua ni melanun untuk pusingan kedua?....boboi toilong jawab boleh kot..plan plan jangan gagap...he3

Anonymous said...

Hahaha...nampak sgt print sendiri..
Banyak copy masing2 pakat dok pegang...hahaha
Bawah meja pun banyak lagi tu...hehehe

Anonymous said...

Nak test narket....Ted kentot pun tak selera nak komen....

NordinabilaH said...

Tahniah DAP yg punya wawasan dahulu ada tanjung 1 dan tanjung 2 akhirnya penang dpt kpd DAP dan tak usah mimpilah bn umno nak tawan semula lepas itu Selangor PKR tak usah mimpi umno nak dapat semula sekarang DAP yakin akan tawan Putahaya itu tudak mustshil semoga Allah makbulkan teruska DAP rakyat akan menyokong kerana umno sudah sampai masanya utk dikuburkan kesian pendedak enyamun perasuah

Anonymous said...

Aduh air..tak ado...bagi info untk 6 hb Dis jer ni..hari ni lain pulak sampai 13 hb Dis....mana ada bekas banyak2 nak tampung air...cakap macm keling...bila call...mesin ynag jawab...tak guna...memang sapa yang pangkah pembangkang PRU 13 hari tu.aku tak maafkan kau orang dunia akhirat... Tgok...pembangkang ni kerjanya syik susahkan rakyat jer...kalau nak.beri info cakplah terus terang cakap gangguan sampai berapa hari..ni dia ckp 6 hb Dis jer...so kita ingat seharilah...gila betul...aku doakan semua pemimpin pembangkang ni kalah PRU 14.... AMEEN.. Sorry lari tajuk

Anonymous said...

Takde sekor babi pemuja DAPig pun yang berani beritahu, di blog pro-kerajaan mana yang ada tulis pasal poster kabinet bayangan fuckatan hipokrit tu...????

Malah di kaki lima, kedai, dewan mana yang ada orang edarkan poster kerajaan angan-angan pakatan syok sendiri berkenaan????

Kesian... jadi pemuja DAPig hanya mampu anggok-anggok tanda setuju dengan WAYANG ciptaan Lim Kit Siang....

Muahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

komen syok sendiri... sambil-sambil tu macam biasa la si nordinabolehblah masuk sikit jurus sondol dia... hehe, memang penjilat dapig sejati

Oh ya nordinabolehblah, kalau tak bacul sila jawab persoalan aku di 12:02 tu ye...

Anonymous said...

Manifesto bukan janji maa..ada ingat ka..pakatan tada apa2 janji sama lo maa..air tada pun u punya nasib la....hahaha

Anonymous said...

Tapi saya tak undi pembangkang....pun...siaplah kau orang..yang undi..pembangkang memang aku tak maafkan kau orang...dunia akhirat...waaaaa...nak air....

NordinabilaH said...

Tahniah DAP yg punya wawasan dahulu ada tanjung 1 dan tanjung 2 akhirnya penang dpt kpd DAP dan tak usah mimpilah bn umno nak tawan semula lepas itu Selangor PKR tak usah mimpi umno nak dapat semula sekarang DAP yakin akan tawan Putahaya itu tudak mustshil semoga Allah makbulkan teruska DAP rakyat akan menyokong kerana umno sudah sampai masanya utk dikuburkan kesian pendedak enyamun perasuah

Anonymous said...

INSYAALLAH.... Kita ada Allah.. RBA norboleh belah...hari tu tulis nama Allah huruf kecik...hai dah kantoi baru tulis Allah huruf besar...dah terlambat...lagi pun..sapa kau..nujum..bomoh..biar kami mimpi..tapi mimpi kami bersama usaha dan doa..dalam Islam doalah senjata kami.. ALLAH TETAP BERSAMA ORANG SABAR... Cuba lagi yer..hari upah berapa..yer...

Anonymous said...

Cina tak layak jd perdana menteri dan tpm.dasar tak sedar diri kewarganegaraan pun raja raja Dan orang melayu beri ,lagi nak kuasa pulak,pertahankan kerajaan melayu tonggak negara kalau tidak malaysia tak akan aman selamamya.

Anonymous said...

Cina tak layak jd perdana menteri dan tpm.dasar tak sedar diri kewarganegaraan pun raja raja Dan orang melayu beri ,lagi nak kuasa pulak,pertahankan kerajaan melayu tonggak negara kalau tidak malaysia tak akan aman selamamya.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates