December 13, 2016

31 Jahat Betul Cytro Pembangkang - Pertabalan YDP Agong Ke 15 Pun Masih Nak Buat Fitnah cc. @PDRMsia @SKMM_MCMC





Jahat betul tindakan segelintir cytro pembangkang yang cuba memfitnah dan mempolitikkan ketibaaan Yang Di Pertuan Agong ke 15, Sultan Muhammad V. Siapa mereka untuk mempertikaikan YDP Agong untuk keluar dari pintu mana yang Baginda sukai. Apa yang berlaku seterusnya adalah Baginda mengelilingi kenderaan Baginda untuk bersalam dengan Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri.

Cytro gemuk belaan Mak Lampir ni faham protokol majlis atau tidak? Piawai protokol tempat duduk untuk YDP Agong adalah di sebelah kiri belakang. Selepas keluar YDP Agong terus ke arah Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri di sebelah belakang kanan. Pintu belakang kanan juga dibuka sebagai memenuhi piawaian protokol, kerana Baginda belum ada lagi Pemaisuri. Biasanya tempat duduk belakang sebelah kanan dikhaskan untuk permaisuri.


Minta macai pembangkang untuk menonton video di bawah untuk lebih faham situasi sebenar.


Kalau betullah Baginda YDP Agong tidak mesra dengan Perdana Menteri dan Timbalannya, adakah boleh kita melihat foto-foto yang sebegini? Bodoh punya macai pembangkang! Mungkin kulit pembuat fitnah ini kalis api neraka rasanya.


31 comments:

ted manoff said...

Cover jgn tk cover ryezall... Janji cukup bln masyuuuuukkkk..kihkih..prOoTt💨

Anonymous said...

pork mu ted kentut. maklomlah dunia dah dekat kiamat. awal2 lagi ko dah ikut perangai dajjal. fitnah menjadi2 diakhir zaman. ko gembira bila orang buat fitnah.

Ted Manoff said...

Satu Salakan yg baik si Kentot. Teruskan Salakan mu itu

Anonymous said...

Ted kentut,

Bila nak guna nama BERUK MAT YEH?
Atau kau lebih suka nama BERUK UGANDA PENCEN?

Anonymous said...

Hal ikut pintu pon dijadikn MODAL POLITIK..

nak kata org PEMBANGKANG ni bangang nnti dorg marah...

Tpi KENYATAANny mmg org PEMBANGKANG ni BANGANG2 belaka disebabkn VIRUS BIOL dkepala otak..

Kihkihkih

Dah 12hb niiii..reza red granite relax je kt AMERIKA..xd pe pon DOJ buat hal ngan reza..

Huaaaaaaa

Anonymous said...

itu maknanya mereka sudah zero isu nk main. sampai pintu kereta pun boleh pikir nak jadikan alat tipu pembaca.

Mereka tak tengok pulak DS Najib peluk Tuanku Sultan Abdul Halim dan titisan air mata semasa Permaisuri nak tinggalkan semua di KL.

Itulah lambang kasih sayang Raja dan PM dan Jemaah Menteri.

Anonymous said...

huh, macam si laknat haram jadah yang dok cover sembang 1 jota lembu kuning ragut di dataran merdeka bulan lepas tu ke??

Anonymous said...

Agong keluar ikut lain, najib ada kat laluan lain pun, kerusi untuk najib dalam istana negaa tetap ada. Bukan macam atok sekor tu, meroyan kerusi untuknya takde... kesipuan.. kemaluan.. kebudak-budakan...

Anonymous said...

atok mamak tu Sultan pun tak hingin tengok dia..tetiba je kena batal

Jgn buat main dgn Sultan kelate!

Anonymous said...

Keluar pintu lain pn jd isu.tu lah aku ckp pembangkang kat msia ni tak dak kualiti.kasta pariah.ekeke

SAM72 said...

Jangan lupa juga. Ratu Naga pun sama juga buat posting yang sama. Depa ni mana tahu HARAM atau HALAL lagi dah. Kan ke seperti kata Syamsul Debat,

ZAMAN INI ZAMAN FITNAH.

Mana mereka tahu semua tu. Banyak sangat makan fitnah dalam jiwa mereka pun.

Anonymous said...

Itule bahana bila atok tiri dinafikan hak mendapatkan kerusi habis cai2 kebingungan...tersipu-sipu...kebebalan...dan kesipuan mecari fitnah yang muflis...he3

Ted Manoff said...

Dah buat Naya Kat keluarga baginda patot pun kena belasah Hindu Tua tu

Anonymous said...

nama pun dah ratu naga.. dgr nama pun dah tahu jahat punya manusia..

Anonymous said...

penjilat pembangkang kan bodoh bahalol semuanya mana ada otak... otak dah kena liwat dan rosak sebab hidu pungkok anwar dan mader... tambahan dah kena crew dgn DAPiggy lagi lah... tak payah layan kan sgt... biarkan ja...

ted manof kimak tu kejap lagi kena angkut lah... dah ada org report katanya... hahahaha... kejap lagi 1malaysia tahu lah rupa dia sebenarnya...

Anonymous said...

Pembangkang dan pintu2 adalah sinonim dengan Mantan Ketua mereka yang bermastautin di Banboo River Resort. Pintu kiri, kanan tak mainlah. Pintu depan kadang2 saja guna itu pun jika Kak Jah bagi. Selebihnya PINTU BELAKANGlah yang utama.

Anonymous said...

Pencuri tetap pencuri...

Anonymous said...

Sebenarnya YDP Agong masuk ke dlm kereta rasmi dari pintu kiri semasa keluar dari kompleks bunga raya....bila tiba di parlimen...bahagian yang menyambut YDP Agong sebelah kanan....satu kerja pula YDP Agong nak mengensot dalam kereta...banginda keluar la dari pintu kiri juga
Kesimpulannya susunatur acara yang dibuat menyusahkan YDP Agong....biarla kedudukan kereta sampai ke parlimen dengan pintu kiri terus ke bahagian menyambut tu.....
Kelemahan pentadbiran yang makin ketara...pasal kerusi pun boleh tak cukup....memalukan

Anonymous said...

Bukan tak cukup kerusi...banyak kat stor..Istana Negara..cuma..nak test jer atok Mahadey tu meroyan ke idak klau tak dijemput..tu jer...rupanya meroyan sakan...teringin juga nak duduk di kerusi para jemputan...tapi maaflah atok...atok tak layak sbb atok dah bersengkongkol dgn.cina Dap yang selama ini mmg tak suka Institusi DiRaja ni...so berani buat sendiri tanggung

Anonymous said...

Tak kisah lah pintu kanan ke, pintu kiri yg penting "pintu negara" umno jaga. Ekeke.Takbirrrrŕ.ALLLAH HU AKHBAR.

Anonymous said...

oh begitu ye... jadi blogger2 haram jadah yang mainkan isu kecil begini memang layak kena kutuk la kan..

Anonymous said...

panasss... panasss mendengarnya..

Anonymous said...

Tak payah buat isu la...tak boleh mempengaruhi undi pun.

NordinabilaH said...

Sebenarnya pembodek2 penyamun peraduah ni yg buat sebok apa kau org peduli macam rasa bersalah saja janganlah pulak nak sebok pasal protokl macam pandai sangat pergi balik duduk kat simpang jadi mat rempit lagi baik

Anonymous said...

Dahlah fitnah lepas tu takbir.

Anonymous said...

komunis tetap komunis. yg joinnya org melayu jadi melayu komunis la . seronok limkomunis dah dapek pujuk melayu jadi komunis

Anonymous said...

Hahaha... whatever

Anonymous said...

Kalau buka pintu sebelah kanan tu dikira protokol biasa utk Permaisuri Agong walaupun tiada baginda Permaisuri masa tu, then, Najin main peluk2 Agong tu ikut protokol mana lak ye?

Anonymous said...

So kalau ikut protokol semua, mmg mcm tu lah keadaannya?

Bukan sebab driver salah masuk driveway ke, or;
Penyambut Agong led by Najib salah berdiri kat tempat lain?

Anonymous said...

Orang yang sengaja mencipta fitnah ni memang tak percaya pada syurga dan neraka.Manakala orang yang percaya bulat2 pada fitnah pula mungkin tak percaya pada kepanasan api neraka.Apa pun fitnah seperti ini hanya menambahkan lagi koleksi fitnah2 yang sudah pun menimbun.

Anonymous said...

ko merepek ape ni makcik?

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates