December 2, 2016

73 @cmlimguaneng Penipu, Ali Omar Yacoub Abbasi Bukan Imam Besar Masjid Al-Aqsa



Ketua Menteri Pulau Pinang berbohong apabila beliau mengatakan Imam Besar Masjid Al-Aqsa, Ali Omar Yacoub Abbasi atau dikenali juga sebagai Sheikh Ali Al-Abbasi memuji Kerajaan DAP Pulau Pinang yang kononnya memertabatkan Islam dan adil kepada semua. Pertamanya, Ali Omar Yacoub Abbasi bukanlah Imam Besar Masjid Al-Aqsa seperti mana yang didakwa.

Sheikh Ali Al Abbasi adalah salah seorang Imam yang berkhidmat di Masjid Al-Aqsa, selain daripada 3 imam lain iaitu Sheikh Abu Yusuf Sneia, Sheikh Sa'eed Qalqeeli dan Sheikh Walid. Manakala Imam Besar Masjid Al Aqsa yang juga Mufti Besar Jerusalem adalah Muhamed Ahmad Hussein. 

Muhammad Ahmad Hussein adalah Imam Besar dan pengurus Masjid al-Aqsa dan telah diberikan peranan Mufti Besar Jerusalem pada tahun 2006 oleh Presiden Palestin, Mahmoud Abbas.Gambarnya adalah seperti berikut: 



Imam Masjid Al Aqsa, Ali Omar Yacoub Abbasi pernah sebelum ini datang ke Malaysia untuk bertemu dengan Perdana Menteri, DS Mohd Najib Tun Razak. Kita juga tidak tahu apa butiran pertemuan Ali Omar Yacoub Abbasi dengan Joseph Lim Guan Eng. 

Tiada kenyataan media dikeluarkan oleh Imam berkenaan. Yang pasti kalau dari mulut Joseph Lim Guan Eng, satu perkataan yang keluar dari mulutnya, 10 yang tidak boleh dipercayai. Sepanjang lawatan Ali Omar Yacoub Abbasi ke Malaysia pada 09/10/2015 yang lepas, tidak pernah sekali media Malaysia atau Pejabat Perdana Menteri memberi gelaran 'Imam Besar' kepada beliau.



Nota Kaki: Mendiang Lee Kuan Yew sudah lama menggunakan teknik pakai songkok untuk menipu orang-orang Islam di Singapura. Jadi tidak hairanlah kalau cara Joseph Lim Guan Eng memertabatkan Islam dengan menolak RUU 355 dan meluluskan segera RUU Penternakan Babi 2016!

73 comments:

Anonymous said...

Imam kecik ke imam besar ke imam lah jugak...kenapa jeles bila orang beriman puji bukan islam...DAP jadi modal untuk pemimpin2 Umuno terus bebas songlap dan rompak...DAP penang bertahun2 bagi bajet yg tinggi kpd Majlis/Jabatan Ugama islam...negeri BN bagi banyak mana?...gula2 yg berfaedah kpd orang islam..._umno songlap dan rompak..bagi gula2 yg ciput kpd macai2 untuk kokok kuat2...

Anonymous said...

Sikit 2 songlap. Sikit2 rompak. Cuba selak dalam kain mak hang kot ada duit Songlapan dan rompakan ada di situ..

Anonymous said...

Betui tu. Mungkin terselit celah biji mak engkau..ha ha ha

Anonymous said...

Mungkin juga KM salah dengar? salah faham? tak faham bahasa? atau sengaja mengada-adakan cerita?

Anonymous said...

kezaliman adalah pengusiran insan dari negeri tumpah darahnya sendiri. pengusiaran boleh berlaku secara jelas seperti pada Rohinya atau secara kabur seperi yang berlaku di Pulua Mutiara.

Anonymous said...

Macai2...fear factor...najib tak rompak...dia curi jer...nanti yg dlm kain mak ko pun dia kebas...he3

Anonymous said...

Ketua bahagian umno penang tipu dan jual tanah orng melayu di penang...saman lGE sekerat jalan tarik balik...
Ade melayu penang duduk tanah syarikat cina...bila cina nak buat hotel salahkan kerajaan pineng plak...masa BN perintah kenapa tak bagi tanah kpd melayu penang?

Anonymous said...

SINGAPURA: Bank Pusat Singapura mengenakan penalti kepada Bank Standard Chartered dan Coutts kerana melanggar syarat pengubahan wang haram berkaitan dana 1MDB.

Penalti yang dikenakan terhadap 2 bank itu masing-masing S$5.2 juta dan S$2.4 juta.

Pihak Berkuasa Kewangan Singapura turut menyerahkan notis untuk mengeluarkan perintah larangan terhadap Tim Leissner, bekas pengarah dan wakil Goldman Sachs Singapura.


Di bawah perintah itu, Leissner dilarang menyertai secara langsung atau tidak langsung, serta tidak boleh melakukan sebarang aktiviti yang dikawal selia di bawah Akta Masa Depan Sekuriti selama 10 tahun, dalam pengurusan mana-mana firma perkhidmatan pasaran modal di Singapura.

Menurut bank pusat itu, siasatan berkaitan 1MDB sudah hampir selesai dan ia akan memberi kemas kini terakhir pada awal tahun depan.


Anonymous said...

Tak jeles sikit pun...Imam masjid Al Aqsa ni jumpa Guan End pun..beliau nak puji pun..biarlah itu hak dia cuma takut info yang diberikan pada Imam tu banyak bohongnya dari betulnya..maklumlah Cina Dap ni kan perasan bagus hebat bersih amanah kononnya...apa aku kisah...Imam tu bukan boleh buat apa...takat pergi Penang.. Makan angin..jumpa Guan End.. Puji sedikit..kembang bukan main..then Imam tu balik...tak jeles pun...tak jadi kudis pun buat kita orang Umno...nanti bila Imam tu tahu cerita sebenar sure...dia Istighfar banyak2.... Yerlah dia bersangka baik dgn orang yang memusuhi Islam...

Anonymous said...

Menipu tak berdosa....Matlamat menghalalkan cara.....Itu lah amalan kapir evangelist.
Kapir oh kapir.

NordinabilaH said...

Dalam islam ini imam besar ke atau imam ke tidak menjadi hal yg penting seorang imam dari masjid Al Aqsa sangup berjumpa dgn Lim Guan Eng itu adalah hebat itulah sebenar2 islam bukan macam org umno maria chin pergi restoren tak halal pun tak boleh terus nak kutuk terlalu cetek agama org macam ini atau entah2 org macam ini bertopengkan islam saja tahniah LGE sekurang2nya dpt bersalam dgn imam masjid al aqsa org yg buat sebok tu dpt besalam dgn org umno saja kesian dia

Anonymous said...

Malam tadi...saya terfikir...kenapa..ted si kentut.. .cik minah..dulu ros dedak dan kini norbolehblah guna nama dan bukan anon..mungkinlah kan mereka ni RBA..so bila guna nama tertentu..boleh lah bos yang upah mereka
Dalam.sehari merka jalankan dakyah.atau fitnah kat blog pro kerajaan ni berapa kali...so senang nak kira upah..kan..kalau mcm.kita yang komen free of charge ni guna nama anon..sbb tak ada sapa nak kira komen kita..betul tak...sapa setuju dgn pendapat saya

Anonymous said...

Cukup2lah jadi batu api wahai cina kapir laknatullah nak komen orang cetek agama konon...habis kau tu Islam sangatlah yer..tulis nama Allah pun huruf kecik...cukuplah...kesian dgn kau..berapa upah yang kau dapt...kau tahu kifarah tu apa...jgn suka2 kutuk orang hina orang Islam sesukanya nanti kau dapat suwei...kau tengok..ros uganda..ros dedak mana hilang..

Anonymous said...

Siapa Pengkhianat? KJ dan Pemuda UMNO, bukan Tun M.

1. Bila seorang pemuda Cina bernama Jho Low sapu duit rakyat berpuluh billion...mana KJ dan Pemuda UMNO yang hari ini gah dabik dada jadi pemuda hero Melayu?

2. Malulah kepada pemuda2 Cina yang bangkit tentang perangai jijik Jho Low. Mereka pemuda Cina tapi mereka minta polis tangkap seorang pemuda Cina  jahat bernama Jho Low ini. Di mana Pemuda UMNO Melayu?

3. KJ pemuda Melayu belajar Oxford tak faham kes perbicaraan 1MDB di mahkamah Singapura? KJ lulusan Oxford tak faham Jho Low bukan sahaja sudah hilangkan billion duit kita tapi lebih parah Jho Low ini telah hilangkan keyakinan dunia pada kita.

4. KJ tidak faham mengapa Singapura sanggup tutup bank mereka gara-gara Jho Low? Mereka mahu tunjuk pada dunia mereka ambil tindakan supaya keyakinan dunia pada Singapura tidak hilang. Di Malaysia kita langsung tidak ambil tindakan.

5. Maknanya di Malaysia kita tidak kisah hilang billion ringgit. Kita tidak kisah dunia hilang keyakinan pada kita.

6. Bila seorang negarawan tua berumur lebih 90 tahun kisah dan desak tindakan diambil untuk selamatkan negara, anak-anak muda dalam Pemuda UMNO ini panggil dia pengkhianat?

7. Kamu biarkan seorang  pemuda Cina  Jho Low ini belasah duit rakyat kita, ranap dan siat maruah negara kita. Kamu  jilat lagi pemimpin yang lindungi pemuda Cina ini kerana anak menantunya rakan kongsi, rakan berpoya. Hanya kerana habuan duit untuk kamu, habuan jawatan untuk kamu, kamu rela bangsa ini ditipu hidup-hidup. kalau bukan pengkhianat,  apa lagi nama sesuai kamu wahai Pemuda UMNO?

Petikan di atas adalah tulisan Ezam Mohd Nor yang diambil daripada laman Facebooknya. 

Sudahkah KJ melihat dirinya di cermin pagi ini sebelum pergi ke Perhimpunan Agung UMNO

Anonymous said...

Bukan KJ dan pemudi Umuno jer yg takut cina jho lo,macai2 bebal lagi takut cina nih..semua bisu tapi kokok berdegar2...he3...pondan tak berteloq takut perompak cina..cina plak brani nak tangkap cina prompak..

Anonymous said...

Bila cina jho lo kena dakwa menangislah meraung2 kesedihan macai2 bebal tak boleh lagi bela cina prompak konco najib..

Anonymous said...

CTS yg jadi firestone...tuduh penipu..

Anonymous said...

tokong guna tektik atok peliwat bilamana syeikh yusuf qardhawi kononnya pernah berkata abwar tak bersalah kerana meliwat. Yang tukang sembang kencang tu dah jadi ketua AMK PGayR sekarang ni. Syeikh yusuf qardhawi berbicara dalam bahasa Arab berkata lain, si bahlol dalam PGayR pula terjemah lain. Saja nak ambil kredit.... kemudian bahlol2 lain dalam PGayR gunakan cerita pertemuan tu dengan beritahu rakyat kononnya yusuf qardhawi pun sokong Anwar.

pembangang dengan cerita bohong mereka mana pernah berenggang... dari dulu kini dan selamanya...

Anonymous said...

Kalo tak jeles tak payah lah tuduh penipu dan kembang hidung..diam lagi baik dari merompak..he3..buat silap mata plak

Anonymous said...

rompak takde bukti... curi pun takde bukti... tapi kalau rasuah tokong dah memang terbukti, tunggu masuk mahkamah jatuh hukum je..

Anonymous said...

apakah KM sudah tunjukkan keistimewaan bangalo tanpa Swimming Pool untuk meyakinkan para 'juri luar' tentang betapa kelejaan PP adalah mesela lakyat?

Anonymous said...

Laa... FBI tak tangkap jho low lagi ke??? Lembab betul FBI dan DOJ nak buat kerja ni.... mau makan berpuluh tahun baru setel kes kot. Macam sepina perancis, dah berjanggut putih aku tunggu tak juga kunjung tiba...

Anonymous said...

beri peruntukan yang banyak untuk membodek pak lebey di PP tapi dalam masa sama vokal terhadap RUU Syrie...apa maknyanya?

ted manoff said...

SELAGI UMNO BERKUASA, SELAGI ITU MELAYU DIBODOH-BODOHKAN....

PRU 14 adalah peluang untuk orang-orang Melayu menjadi cerdik dan membuktikan mereka tidak bodoh. Caranya ialah dengan menolak UMNO dan BN serta memastikan parti itu tidak lagi berkuasa di negara  ini.

Selagi UMNO dan BN berkuasa, khususnya selagi Najib Razak yang sudah dikenali dunia sebagai pemimpin kleptokrat menjadi Perdana Menteri buat negara ini, maka selagi itulah orang-orang Melayu terus diperbodohkan atau cuba dibodoh-bodohkan.

Seperti pengundi bukan Melayu dan mereka di bandar yang sudah menunjukkan perubahan, pengundi Melayu juga harus bergerak ke arah yang sama. Jika tidak, acara dan pesta membodoh-bodohkan Melayu itu akan berterusan dan diulang berkali-kali untuk menutup kelemahan dan rompakan terhadap khazanah Melayu itu sendiri.

Ucapan perasmian Najib dalam Perhimpunan Agung UMNO semalam yang mengatakan PRU 14 akan datang adalah pilihan antara kerajaan yang ditunjangi oleh UMNO dan Melayu dengan Pakatan Harapan yang diterajui oleh DAP, adalah jelas suatu tindakan cuba membodoh-bodohkan orang Melayu.

Anonymous said...

Aduh..asyik2 jho low...aku tak kisah lah hal dia... Bukan dia tolong aku pun...nak tangkap ke.. Nak saman ke... Lantaklah tapi..asyik2 cakp kita orang Umno beela jho low..asyik2 kata orang Umno takut Jho low.. Nak takut apa..dah kami tak ada bukti nak tangkap tak ada fakta yang tepat...haa.kata pihak berkuasa Singapore tengah siasat...pasal jho low ni..awal tahun depan.baru tahu hadil siasatan tu...so kpada konco konco yang tangkap sangat jho low ni.. Sabarlah yer...tunggu hasil siasatan tu..bukan apa..suruh kau orang beri bukti when.. How..how much jho low..tu.kau orang sampai lah ni senyap jer.kan..so maknanya apa..maknanya kau orang pun pening tusuh orang macm tapi tak.ada bukti..tu sbbnya ada ceita sikit dari Singapore copy paste kat sini ada cerita sikit copy lagi..tapi...sudah nya... Tak habis habis.. Lah ..

ted manoff said...

Ayat saekor macaiii...👣👣🐷

Anonymous said...

Suka hati kaulah...si kentut buat kerja tau...hari ni dlm blog kau dah tulis berapa kali...nak kira upah ni..jgn tak buat kerja..tapi kalau takat kau copy paste tak kira sbb kau curi hasil kerja orang lain RBA pemalas ni...

Anonymous said...

Ayat seekor RBA upahan

Anonymous said...

Lah..mata kau buta ke..kau tengoklah foto kat atas tu.. Kau tengok lubang hidung Guan End.. Tak kembang tu...atau hidung dia memang kembang atau dikembangkan tak tahulah.kan..maklumlah mungkin dah selalu makn oink oink kan.kan.kan..dan pasal menipu tu..tak betul ke..habis terowong bawah laut terbang duit juta juta..hanya utk kertas kerja..tu apakah namanya.. Bukan PENIPU...

Anonymous said...

Itule ko xtau citer nuar tu pakai tepon canggih...nuar cakap bahasa melayu qardawi dengor arab dan begitule sebaliknye...tu boleh faham..ko mesti xde kan..satu je kat donia nih..he3

ted manoff said...

Apa plk nii..asal tk setuju dituduh rba bagaii..sedarlah pemimpin umno sedang bodohkn org melayu..atau anda sendiri rela dibodohkn asalkn dpt 3ribu sebulan..tk gitu ryezall.....💰

Anonymous said...

Imam tu tau ka Guan Eng sedang dibicarakan rasuah tak mahu letak jawatan.....tentu tokong cakap wa tak da tipu....

Anonymous said...


Imam tu tak kata apa pun, lge saja yang telajak perasan kononnya imam puji dia. Biasa Dap.

Anonymous said...

Cerita dari mulut kapir harbi ni boleh percaya ka....

Anonymous said...


Di buku besar di pejabat tanah san semua tanah ada nama pemiliknya. Macam mana pulak tanah org lain, org lain boleh
Gila punya kerja.,. tak mask akal Lansing. .. Logic kepala longgar semua ni... Main tuduh saja Tampa apa2 bukti.

Anonymous said...

Umat Islam harus berhati-hati tujuan dan niat dia kesana...Maksud ayat 57 Surah Al Ma'idah;
"Wahai orang-orang yang beriman janganlah kamu mengambil orang-orang yang menjadikan ugama kamu sebagai ejek-ejekan dan permainan dari orang-orang yang telah diberikan kitab sebelum kamu,dan orang-orang kafir musrik itu,menjadi penolong-penolong;dan bertakwalah kepada Allah,jika kamu benar-benar orang yang beriman.
*Islam dan Allah dipermainkan sebelum ini..apakan permainan sikafir ni selanjutnya?

Anonymous said...

Dah bebuih mulut org dok kata derma pilitik derma politik tak reti melayu ke?

Dap pun balun tu yg ,300 J kajian terowong tu buat apa?

Pkr dg 2.9 B beli konsisi air Selangor tu apa dia?

Anonymous said...


Dulu kata jho low dah kena tangkap older Doj. Dah lepas balik ke?.

Aku ingat Doj pun takut dg jho low ni. Mungkin doj takut jho low saman balik tak?

Anonymous said...

Sa sa begambaq saja kata org puji dia, mangkuk hayun betul le cm nih.

Najib Dah berapa kali bergambar dg Obama, PM Jepun , PM China,
Tak pernah pun kata mereka memuji nya.

Anonymous said...

6." Bila seorang negarawan tua berumur lebih 90 tahun kisah dan desak tindakan diambil untuk selamatkan negara, anak-anak muda dalam Pemuda UMNO ini panggil dia pengkhianat?"

satu pertanyaan untuk Ezam...kemanakah perginya berbelas kotak bahan bukti penyelewengan bahan bukti yang pernah disimpan satu waktu dulu? telah dibako atau telah disumbat dalam dubuq sendiri? kik kik kik

Anonymous said...


Kalaulah musuh berkata kita bodoh, is membawa maksud disebaliknya, bermakna ahli2 UMNO semuanya cerdik.

Maklumlah musuh, takkan dia nak kata yg benar.

Anonymous said...


Dah bankrupt ke Malaysia ni.

Org Malaysia dah makan ubi gajah(hutan) seperti zaman Mamali dulu. Kroni saja yg dapat brim ... Silap BKIM (K=kroni).

Anonymous said...

koh koh koh koh koh

Anonymous said...

puji syok sendiri watpe. Kasi puji depan media baru leh percaya

Anonymous said...

Takpelah..tak mngaku RBA pun apa aku kisah..kau tu umpama melukut tepi gantang...asyik2 recycle..dan copy paste..oramg yang baca punnak tergelak sejak awalvtahun sampai nak akhir tahun..ulang benda yang sama tak 1 mdb.. Ulang Najib perompak.. Ulang lagi.. Jho low.. Ulang lagi..dan akhir ni..copycat..berita.. dari Singapore at admin..pandai cari isu semasa...kau...Rba pemalas..tahu marah habis kau tuduh kami makan dedak...apa kau..hina kami haiwan..kan..so boleh pulak..dahlah setiap hari kau kutip dosa jer..si kentut busuk.. Kesian ko...tak pelah janji upah dapat tau

Anonymous said...

PENGIKUT DAJJAL. ADU DOMBA DAN FITNAH ADALAH AMALAN DAJJAL. PENGIKUT DAJJAL PUN RAMAI. RUU BABI DISOKONG OLIH ORANG ISLAM SENDIRI. RUU 355 UNTUK MENTARBATKAN LAGI HUKUMAN MAHKAMAH SYARIAH DITENTANG OLIH ORANG ISLAM SENDIRI. KIAMAT MAKIN HAMPIR. ISRAEL DAH TERBAKAR. PERANG DISYIRIA DAH BERMULA. BANYAK TANDA TANDA KIAMAT TELAH TIMBUL.
SOKONGLAH KAFIR TU LAGI.....

Anonymous said...

Hehehe..drama ulangan....hahaha kokkokkok terasa kok

Anonymous said...

pengikut dajjal memang sebegitu. fitnah makanan diorang. sabar jer la....

Anonymous said...

kok kok kok kok kok

Anonymous said...

ted mrfuckoff dan nordinataikbilah adalah pasangan yg ideal umpama taik dibelah dua, dua2 busuk, dua2 buruk, semoga mereka tidak buat kerja bodoh mcm aljubs jubo menjubo suka sama suka.

Anonymous said...

Di sebuah klinik.

Doktor: Pakcik apa sakit?
Pesakit: Loya2 mcm nak termuntah tu tuan
Doktor: Sejak bila pakcik?
Pesakit: Sejak sehari dua ni....
Doktor: Pakcik ada tersalah makan apa2 ke?
Pesakit: Tak ada tuan, tp sejak dengor dlm TV ucapan2 perwakilan2 perhimpunan agung satu parti tu tuan.
Doktor: ooooo.....(Dlm hati- patut pun......aku pun nak termuntah juga)

Diluar bilik doktor, di kerusi menunggu, berbaris org ramai menunggu rawatan kerana penyakit yg sama...

Anonymous said...

Ko nak main silap mata? Ko tak tahu beza kena tangkap dengan kena saman sivil?...wayang opera..putar2 bang beca..he3

Anonymous said...

Ko tahu ke sapina?...ko tahu ke prosidur fbi?...he3 nak main silap mata plak..

Anonymous said...

Dajjal tabor dedak..semua salah jadi betul...silap mata..:e3

Anonymous said...

Bankrap tak bankrap hutang2 bertimbun2 harga barang mahal..4erba serbi mahaL...yg bebal jer tak sedar..

Anonymous said...

pengikut dajjal. jangan diikut. bila diikut keneraka jahanamlah. israel dah terbakar. padang pasir arab saudi dah turun salji. syiria dah berperang. dah tak lama dah.....

Anonymous said...

dari zaman jepun sampai la ni. harga barang bolih turun. mata sepet bolih bagi barang murah. harap macai bolih support bagi barang murah.

Anonymous said...

Ade bakat jdi penulis skrip citer kaTUN...sian ko pedih telinga ngan ati,patutnye ko ikut madey gi luar negara..xle terasa sangat...tahun lepas madey and geng kena balun kaw2 di Pwtc..tengok gambor dia merah menyala kena bakor...atau ko ni si ted kentuut marah kopi/pes ko dh kena delet....

Anonymous said...

".. mempersoalkan kenyataan Shahrizat yang menyatakan Najib sebagai perdana menteri terbaik.

“Bagaimana ketua Wanita yang berpengalaman membuat penilaian mengatakan Najib adalah terbaik? Lebih baik daripada Dr Mahathir dan Tun Abdul Razak sendiri?

“Pada saya Shahrizat mungkin terlalu lena di atas, tidak melihat rintihan dan suara rakyat di bawah yang mengeluh melalui keperitan hidup dan sebagainya,” kata Naib Presiden PPBM Hamidah Osman.

Beliau turut melihat persidangan sayap Wanita Umno tidak digunakan sebaiknya bagi membela rakyat terutama dari segi kenaikan kos hidup, pengangguran, kenaikan harga barang dan sebagainya..

Anonymous said...

Kalo merompak memanag najib PM terbaik...kalo songlap duit lembu NFC berjota2 sharizat ketua wanita terbaik...betol tak?

Anonymous said...

Kalo menambah hutang negaradan memahalkan harga barang memang najib PM terbaik didunia..he3

Anonymous said...

PM terbaik PM tak jadi....pungkok pun balun....

Anonymous said...

PM pojaan hati macai mesti pandai meliwat....

Anonymous said...

Betul tu, Najib belum boleh dianggap PM terbaik spt Shahrizat kata.

Sbbnya Najib tak tau main lubang jubor dan isap kote .. Kahkahkahkahkah ...

Yg spttnya dapat panggilan PM terbaik adalah yg akan jadi PM 16 Sept depan nanti, muncung bibir pun boleh jadi bulat seumpama kulum kote bila bercakap .. ataupun,

Yg dah siapkan kubur sendiri diterowong dasar laut, senang nak menyorok nanti bila hendak dihadapkan kemahkamah krn rasuah ...

Anonymous said...

"PRU 14 akan datang adalah pilihan antara kerajaan yang ditunjangi oleh UMNO dan Melayu dengan Pakatan Harapan yang diterajui oleh DAP, adalah jelas suatu tindakan cuba membodoh-bodohkan orang Melayu"..
Ted2...melayu bodoh tu ted kentut..
Dah jelas Dap dominan dlm PH...apa lg yg ko nak spin ted...hehehe

Anonymous said...

3ribu pun ape la sgt ted kentut oiii...klw nak banding 10ribu dedak yahudi yg ted mentekedarah tiap2 bulan tu kan...hehehe

Anonymous said...

Jumpa ambik gambo jer pun...lps tu tulis cerita dongeng kat meloyakini...dah biasa sgt dah mo puak lahanat ni...hehehe

Anonymous said...

Kahkahkah..geli ketiak....hahaha

Anonymous said...

Yes...sokong Najib Pm.terbaik... Selepas.TUNKU dan ABDUL RAZAK... Kerana dgn arus dunia yang semakin maju dan serba canggih masih ada pemimpin berhati mulia memikir hal rakyat tanpa mengira kaum dan agama..prgi hospital kerajaan seringgit jer...dpt BRIM lagi tu..budak sekolah tak perlu byar...dpt buku teks.. Walau pinjam tak peru beli...dapt duit lagi tu...syukur sangat2... ALHAMDULILLAH

Anonymous said...

ALHAMDULILLAH....

yang tak nak brim. tak payah ambil. nak tengok muka mak yeh mana ambil brim secara direct nanti.

Anonymous said...

Bicara macai hearsay paling bongok anggok2...hahahaha

pasberbulu said...

SO FAR GUAN ENG SO GOOD

UMNO DAN PAS MASIH DALAM PORSES UTK KAMBING HITAMKAN DAP DEMI ASSOBIYAH MEREKA. ITU SAJA BUKAN SEBAB RASUAH GUAN ENG DAN LAIN2.

DULU KUNUN MASJID TK BOLEH AZAN DI PENANG.

MASALAHNYA ADAKAH UMNO YG MEMENUHI MASJID DI PENANG.

KAT KL YG AZAN KUAT PUN TK PENUH.




AMAT PEDIH HATI UMNO DAN PAS MELIHAT IMAM BESAR BERJUMPA DAN MEMUJI GUAN ENG.

BAGAIMANA SEORG IMAM BOLEH MELAWAT SEORANG PEMIMPIN YG DIMUSUHI PEMERINTAH? SUDAH TENTU BELIAU MENGETAHUI APA YG BERLAKU DALAM NEGARA INI DAN BERHASRAT MELAWAT GUAN ENG.

MMMMM.. IMAM TU TAK PERGI KELANTAN KE

Makmum Aqsa said...

admin ni dungu juga...

ada ke samakan lawatan imam besar dgn lee kuan yew pakai songkok.

CONTOH TK RELEVAN LANGSUNG. ITULAH SEBAB TULIS DGN PENUH HASAD DENGKI HATI BUSUK DAH TK KENA CONTOHNYA.

kuan yew melawat pakai songkok yg bukan pakaian dia.

imam tu melawat pakai juga yg biasa dia pakai.

kalau dia dtg utk ambik hati, sudah tentu imam tu pakai congsam merah utk jumpa guan eng.

atau guan eng yg pakai kupiah jubah ala najib yahanana jika beliau hendak mengambil hati imam...

TAKKAN LAH GUAN ENG MAMPU MEMUJUK IMAM ITU UTK JUMPA BELIAU UTK MENDAPAT IMEJ SUCI.



admin... lain kali tulis ikut iman yg benar bukan ikut hati busuk hasad dengki.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates