December 4, 2016

24 Ceramah Buang Najib Jadi Ceramah Buang Karan




Ini cerita semalam yang masih lagi menjadi bahan jenaka penduduk Kedah sampai ke petang ni. Punyalah semangat Rafizi Ramli dan puak-puak pembangkang hendak malukan Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak, maka mereka mengadakan ceramah Buang Najib. Nampak gaya dengan kehadiran berjuta-juta penonton seperti dalam gambar di atas, cermah Buang Najib hanya Tinggal ceramah Buang Karan. Buang Karan dalam maksud utara adalah buang masa.

Hadirin yang datang adalah dalam 100 orang. Hangpa nak Buang Najib macam mana Rafizi ooi. Hangpa nak halau nyamuk yang banyak pada malam semalampun belum pasti berjaya. Malulah anjur majlis ceramah dengan kempen besar sebegini tapi tak laku. Kalau ikut penceramah yang datang, boleh pecah panggung.

24 comments:

Anonymous said...

Melayu2 babi laknatulah.
Barua yahudi

Anonymous said...

Rafizi ni bila nak masuk Sungai Buluh? Sempat lagi nak tabur fitnah?

Anonymous said...

Ceramah cap mata lebam, tosae keras rocket & bunga.

Buang masa buang suit.

Ted Manoff said...

Biar lah mereka buat program. Lagi kerap dengan kehadiran seperti ini lagi jelas nampak kekuatan mereka. Relax. Cool man.

Anonymous said...

Ramai datang tu... sampai parking tepi jalan sepanjang 10 kilometer. Kalau ikut anggaran kepala bontot ted propa prooot ada dalam 1 jota lebih. Kurang tak mungkin sekali...

Oh ya, 1 jota jentik-jentik... jangan salah faham lak....

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Buang karan...klau dulu2 maksudnya buang letrik...kan admin...memang buang letrik pun...ni mcm wayang pacak jer..ceramah apa ke bendalah tu...tak habis habis fizi ni dah cakp Allah akan kifarah kat fizi sampai malaikat maut nak cabut nyawa pun fizi ni menfitnah..sbb suka sangatkan nak fitnah so ALLAH kabulkan hasrat fizi ni.Nauzubillah

Anonymous said...

ANJING2 UMNO SEDANG MENYALAK!!!

LEPAS NI BOKEH BOLEH TUNTUT DEDAK DARI LANUN BUGIS!!!

Anonymous said...

Ketua Anjing2 Najib Lanun Bugis 1MDB Rizal Cucu Dedak Sekampit Haram Jadah!!!

Anonymous said...

dah ade sekor babi meroyan atas ni

Anonymous said...

teruk betul babi fuckatan yang suka menyondol bila meroyan eh

Anonymous said...

Lebih terok lagi Pukimak Anji g2 Lanun Bugis!!

Bodoh mcm sial!!

Anonymous said...

kah kah kah kah... ko tercekik tulang babi ke tu 9:10 ????

Anonymous said...

Jing dapig kena main ngan dinasor tua...susah payah bagi gelaran bapa ayam ulor...soih si tua kerala muncui ataih pentaih yg ni orang kata betui2 buang karan...he3

Ted Manoff said...

Ted Kentot dah give up ka? Satu posting pon tak da .

Anonymous said...

Hahaha dedak yahudi lagi lazat kan...boleh tuntut dgn keturunan "chin"...chin peng ka..
maria chin ka....haha

Anonymous said...

Hehehehe....terok meroyan jing2 mentekedarah dedak yahudi ni kan...hehehe..

Anonymous said...

Hehehe..bapak ayam penyamun pojaan pendedak yahudi...hehehe

Anonymous said...

Ted tgh tukar pampers buasir dah kronik...tak sempat nak posting

Zaharudin Zaharudin said...

Ceramah barua DAP "semakin mendpt sambutan.tahniah

Zaharudin Zaharudin said...

Ceramah barua DAP "semakin mendpt sambutan.tahniah

Anonymous said...

kesian puak pembangang dalam fuckatan, hantar sekor babi suruh sondol kat sini. Isi takde tapi maki hamunnya mengalahkan jembalang puaka haram jadah...

Anonymous said...

ted propa proottt tercirit tengok sambutan hangat 'buang karan' tu....

muahahahahahaha

Anonymous said...

ceramah busuk yg disampaikan oleh penceramah taik...sebab tu tak laku.

Anonymous said...

Zaharudin salah seorang Rba...sbb tu guna nama senang nanti nak kira upah...cik minah..norbolehblah.. Rosmah uganda dah hilang tak dpt dikesan..akhir sekali ted kentut..sbb tu mereka guna nama...senang..tokey besar mau kasi upah...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates