November 21, 2016

76 Seminar Pemikiran Anwar Ibrahim Untuk Penolong Kanan Sekolah Di Bawah JAIS? What the Kok!

Apakah ini satu gurauan daripada Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) apabila pada tarikh 28/11/2016, JAIS mewajibkan kesemua Penolong Kanan 1 (Korikulum) daripada Sekolah Rendah Agama (SRA), Sekolah Rendah Agama Intergrasi (SRAI) dan Kelas Agama & Fardhu Ain (KAFA) untuk mengikuti Seminar Pemikiran Anwar Ibrahim!

Pemikiran Anwar Ibrahim yang manakah yang akan diterapkan di dalam modul seminar berkenaan. Umum mengetahui dan bukan menjadi rahsia lagi, Anwar Ibrahim telah didapati bersalah dan telah dan sedang menjalani hukuman penjara di atas dua kesalahan jenayah.

Pertama, adalah kesalahan salah guna kuasa dan yang kedua adalah kesalahan jenayah liwat. Pertanyaan saya kepada JAIS, adakah pemikiran luar tabie Anwar Ibrahim termasuk di dalam modul seminar berkenaan? Adakah salah guna kuasa juga menjadi teras untuk mengajar guru-guru dari Sekolah Agama ini? Apa sudah jadi dengan JAIS? Agama telah dipolitikkan sebegini rupa. What the Kok!

76 comments:

ted manoff said...

Biar betul ryezall... Entah2 dh diedit oleh macaii...πŸπŸ›πŸŒπŸžπŸœ

Anonymous said...

Mungkin juga arahan 'palsu' yg direka khas oleh jing lgbt dapigs utk memburukkan JAIS .. siapa tau .. don tok kok ..

I'm not a robot said...

ko takde ide apa2 yg 'bernas' ke nak tulis ted kuntot?
asyik2 kopi-pes dari blog 'celahgelegarjamban' aje ..
ko pun mcm admins blog tu ke?
masih tercari-cari 'kebenaran yg sebenar'?

Anonymous said...

bro, jangan tak tau... kerja hakiki ted memang buat propa je...

tapi banyak propa dia keluar dari lubang jubor prooot dia tu....

muahahahahahahaha

Anonymous said...

aah... macam macai yang pernah sebut anggaran 1 jota dah edit jadi &#x00bd jota tu... sumber dari celah jubor pulak tu, prooott....

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

aah... macam macai yang pernah sebut anggaran 1 jota dah edit jadi ½ jota tu... sumber dari celah jubor pulak tu, prooott....

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

tahniah CTS, akhirnya penat lelah ted propa copy paste 'terbalas' akhirnya....

Muahahahahahahahaha... syabas..

ted manoff said...

Weii ryezall.. Ko delete pun xguna..felda dh nk bankrap..isa samad sila ltk jawatan saja..komen nek tempoyak apasal ko tk delete...πŸ—πŸ·πŸ½

Anonymous said...

ted propa prooottt dah marah la... dia ingat sini bapak tiri dia punye blog kot...

Muahahahahahahahaha... apapun syabas CTS.

Anonymous said...

nak anjur seminar untuk mana satu ni???

Untuk pemikiran bagaimana nak liwat jambu ke atau pemikiran bagaimana nak ngentot dengan chinadollkat bilik hotel???

Tengah confuse ni......

Kah kah kah kah kah...

Anonymous said...

kok kok kok kok kok kok

ted manoff said...

Anjing Jibo

Anjing Jibo di blog ini sekor saja. Tapi coba membayangkan dia ramai, konon. Selalu masuk tak pakai nama, ada masa menyamar pakai nama yang orang lain dah pakai di sini, ada masa pakai nama seperti Keris Berayon dll. Semua Protun di sini tahu bahawa yang di hayon nya ha nya bola dia. Dan bola Jibo, bos dia.

Bola yang kecut sebab Jing Jibo ni dah tua. Masuk sini pagi petang siang malam, walau pun pukul 2-3-4 pagi. Menipu, membohong, memfitnah. Dah tua baka tapi otak budak kecik. Itu pasal apa yg dia cakap selalu nya mcm bebudak.

Anjing Jibo ini gunakan berbagai mode, cara, gaya bahasa, nada bercakap. Kekadang guna mode bertitik ... kekadang mode bebudak kikiki, hahaha, hehehe, puiiii, terakhir ini Warghh kaahh kaahhh kaaahhhh pulak. Terakhir lagi, banyak pantun memantun macam kartun. Di salin C&P nya pulak, selalu ulang rangkap yang sama. Lagi terakhir: dia salin komen2 Nek Tempoyak atau tulis atas nama itu.

Tapi pada umum nya - terutama nya bila dia dah tak tahu nak response atau meradang – Jing Jibo itu mengarut, mengata Go Fly Kite, maki hamun dan mencarut. Dia di kasi makan dedak, takda melukut yang ada habuk beras sikit pun, takda zat, tak membina otak nya. Pengtahuan nya cetek, selalu nya bodoh, bangang, bongok, bingong, bingal, baghal.

Anjing Jibo ini ia lah contoh penyokong yang Jibo kata di kempen PRU13 ada lah “bangang, hamjadah”, sebab tak membantu dia sikit pun dengan mengeluarkan fakta dan hujah yang munasabah untuk menaikkan imej dia yang merudum.

Kita teruskan balas, bidas, sebat, belasah, hentam, tibai, kritik, kutuk, ketuk, sekel, pelangkong, kentot dan tahikan dia. Itu saja cara nak deal dengan dia.

Pada masa masa nya, jangan pedulikan dia, pulaukan dia.

Anonymous said...

Jika kabar itu ada benar..tersongeh la si nuor...menyongeh memanjang.. tak tido mlm la nak siap jadual padat sek agama utk diserah ke nek jah...berkerut kerut dahi nuor nak mengeluarkan idea bernas pemikiran bakal pm...gilo ko..kah kah kah

Teringat ros jkk uganda yg asik ngan kitabnya...apekebende namanya..ada sesape ingat...haaaa pasti dlm benak ted kontot..

Anonymous said...

amukan dari ted propa proott yang tak memberi kudis pun kepada CTS.... alahai, kesiannya....

Anonymous said...

Walaupun tak jd pm..dpt juga perah otak utk rakyat selangor..mau tak bijak..gaji sehengget je...HAH HAH HAH...

Anonymous said...

Bro..propa tu apa..ramai nak tau ni...mana la tau lepas nuor..berikutnya pemikiran ted si kontot prooottttt pulak ajo sek demokrasi..ke propa tu PROpaganda PAk PAndir....keh keh keh

Anonymous said...

Nak bankrap..felda dah buat rumah generasi kedua..cantik weiiii beso lagi murah meriah..

Ko ado...pakatan ado..pp ado.. tapi kit sial kata dap/kerajaan pp bantu melayu...adoooiiiiiiii...ngango mulut ted percayo kah kah kah

Anonymous said...

aduh bro 10:35, ko mengingatkan kembali nostalgia pasal ros jkk beruk uganda tu la. Kitab pojaan dia tu selalu geng lgbt dan ateis je yang suka baca. Kalau ted propa prooott tak tau la spesis mana satu... dia tu pukul keliling mengalahkan keling....

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

hehe bro 10:39, gaji sehengget sebulan, setahun dah kumpul-kumpul adalah jumlah semuanya rm15 juta. Murah lagi tu....

Anonymous said...

Hahaha..ros jkkk tu pun jelmaan ted kentot gak tu...cuma ted dah malas dah nak guna nama tu lagi...

Anonymous said...

ala bro 10:44, propa tu macam makan nasi lemak adam rosly la... dengar macam cukup hebat, tapi tak nampak kat mana ada jual... lebih kurang gitu-gitu la....

Muahahahahahaha

Anonymous said...

Eehhh..ted bongok ni dah pulih ke dari penyakit sawan nya...hari tu bukan main terok sawan babi nya..hehe

Anonymous said...

felda bangkrap pun apa ada masalah, para peneroka boleh mula jual nasi lemak mula esok. 3 tahun lagi semua bekas peneroka boleh beli rumah banglo macam disneyland + kereta2 mewah la... apa nak dirisaukan...

Anonymous said...

Hehehe...ted2..dah tua2 pun bongok lg...cerita hearsay anggok2 bankrup itu bankrup ini dah basi la...

Anonymous said...

Apsal pulak sawan babi....tak abis abis ke kira sejuta...keh keh keh mamposssss...air lior ted kentut meleleh sebaldi ke...

Anonymous said...

Hehehe...hahaha kahkahkah..kokkokkok

Anonymous said...

Kok kok kok kok...

Anonymous said...

ted propa prooottt anak murid ros jkk rasanya. Iye la, sejak guru ted propa tu pindah uganda, liputan internet kat sana hanya dapat ¼ G je... nak hantar komen pun tersemput-semput, mujur kat uganda takde gst, tu yang happily ever after tu.....


Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

bro 11:05, ted propa proottt dah upgrade sikit dari sawan babi tu, kini dia terjangkit sawan kok pulak....

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

-

Anonymous said...

HAHAHA...ADA JUGA BELAS IHSAN CTS KAT TED PROOOOTTTT...RASANYA POST TU BIASA JE...SESUAI UTK SI PROOTTT...LAGI TERUK BAHASA DEPA..HANYA LAYAK UTK DEPA..HAHAHA...TAKUT SAWAN BABI BERTAMBAH PARAH...

KAH KAH KAH...

Anonymous said...

Video Ibrahim ali berkenaan dia dilantik jadi PM adalah x mustahil ... then dio gelak kuat kuat...
so apa kena mengena entri diatas...?
dlm video tu dia ade cakap.. anwar hanya genral degree dan 1 tahun repeat. .. jurusan biasa biasa ajer... so kat mana logik nak kaut pemikiran anwar ibrahim...?

pemikiran pluralisma murtad bersama lgbt dan gay ke yg majlis islam tu nak kaut....?


akai ada ka....?


bodoooo... bodoooo

Anonymous said...

kok kok kok kok kok

Anonymous said...

Ni kelako bangat..apsal diulang ulang pukul 2.3.4 pagi...org tengah tido...ingat tak dulu si ros uganda...jam itulah dia muncul.. mcm ada persamaan...kok kok kok kok....

Lupa lak...sape kawan si ros uganda dulu tu yg asik duduk dlm reban berkokok je...kah kah kah

Nostalgia ros jkk uganda berulang kembali... tapi ada teman kata jgn dikejut dajjal...kah kah kah...

Anonymous said...

kah kah kah kah... felda bangkrap tu cerita kartun pembangang, tapi kalau mazlan geliman bakal bangkrap kerana kalah saman tu betul-betul cerita bukan dongengan....

muahahahahahahahaha

Anonymous said...

ooohhh... tu si anjing kokoko tu. Sejak malaysia diisytiharkan muflis, bekalan dedak anjing kokoko tu dah masuk angin daa...

tabur punye tabur, sekor ayam pun tak kebulur.... tu yang anjing kokoko merajuk lari malam ke afrika katanya....

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Mlm ni byk kisah lucu..sampai pak ibrahim ali pun berdokah dokah ketawa..takpelaa nanti ada org perabih duit pi minum kopi putih..ilang la sawan babi tu.. kan baru dpt dedak..kena la potong sikit..tak cukup sejuta...kok kok kok kok kok..

Anonymous said...

ted kentot propa proott tu bagilah dia relaks sikit. tengok kat atas tu, kalau akal dia tak terganggu dia boleh tulis panjang2 mcm surat org merajuk nak terjun jambatan PP.

ntah apa2, malas aku nak baca. aku kira dia merapu meroyan le tu ..

Anonymous said...

Adoiiiii....gua yg berdokah dokah kah kah kah....esok sambung... pasti si kentot buat karangan perah otak...kah kah kah

Anonymous said...

blogger pojaan ted propa prooott tu cuba perihal perangai anjing-anjing yang suka menyalak macam ted kentut la... cukup terperinci pulak tu....

kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

kok kok kok kok kok kok

Anonymous said...

Elok la tu..bukan ke org pakatan.menyanjung tinggi org bunuh diri...gilo.. tapi takde pulak pak lebai dlm pakatan bersuara bab ni...takut pulak keluar fatwa baru...kes naya.. ni baru dikata pemikiran bodo alaf baru...

Anonymous said...

berahim ali berdokah-dokah ketawa xpe lagi, kalau mak lampir yang berdokah-dokah.... aku cabut lari dulu...

Anonymous said...

setakat ni ulamak paling agung dalam fuckatan hanya mamak madey je. Fatwa lain dia tak tau, tapi fatwa malaysia dah bangkrap, 1mdb, najib kene turun dia pandai la....

kalau yang bunuh diri terjun jambatan tu tak pasti pulak. Tapi aku pasti, mamat bunuh diri masa pru-13 dah pangkah fuckatan, bunuh diri ke, bunuh orang ke, dia mati syahid punye. Dijamin oleh khalifah tokong badfengshui...

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

teoh beng hock pun mampus bunuh diri... syahid juga tu.... pasti dijamin oleh tokong penang...

Unknown said...

Haha..jenuh nak pikir mcm mana nak lepas kes jika tertangkap meliwat

Unknown said...

Haha..jenuh nak pikir mcm mana nak lepas kes jika tertangkap meliwat

Anonymous said...

sonang la brader... gunakan perkataan yang ada 'si' dibelakang...

contoh: konspirasi, reformasi, korupsi, hakim kene beli.. oppss silap pulak...

Anonymous said...

kok kok kok kok kok

Anonymous said...

kan ke ros jkk dah lari ke uganda. dia buat seminar ekonomi ngan berok kat sana. dia bawak sekali bekal ipoh white coffee.

Anonymous said...

seronok aku malam ni. ramai tibai ted kentut. macam kita tibai ros jkk awww dulu.

Anonymous said...

Mana ted jota jota tu..? Mai la masuk sat.. Awat malu2 pulak nk komen malam ni.. Sibuk isap kok ke..? Bhahahaha

Anonymous said...

Nuar brahim BEEOTAK KUNING pon masih org slngor nk ikut jgak ke?????

Ramai lgi OTAK BIJAK pndai d slngor...

Kihkihkih

Anonymous said...

ted propa prooott tengah menangis ditepi kuburan din turtle mintak bantuan hayat tu...

Anonymous said...

Rasanya Bershit 5 ni yang terakhir..Soros pun dah tak berahi
nak melabur....Ted Kentot masih sahdu mengenangkan Najib tak
turun musnah lah harapan dia nak jadi menteri.....
La ni depa dok jaja fitnah di Korea...macam tak menjadi pun...
dedak soros dah tak lumanyan...tinggal seredak.....

I'm not a robot said...

pada aku ted kentot propa prroott ni adalah penglipur lara di 'alam maya'. secara dasarnya dia mewakili spesisnya meluahkan dgn ikhlas (tanpa disedarinya sendiri) akan segala yg bersarang dibenak akal dan dilubuk hatinya, spt :

- keinginan membara utk menabalkan pemimpin 'suci' pojaannya.
- menjadi penyambung kpd segala kemungkaran pembangkang/pembangang.
- menyatakan kekecewaan hasrat hatinya yg tidak pernah kesampaian.
- memperlihatkan tahap kedunguan dan ketidak-warasannya dlm berfikir.

dan yg paling istimewa, keupayaannya mempersembahkan 'lawak jenaka' politik secara bertulis (yg org lain boleh rujuk balik).

kalaulah ted kentot propa prroott sememangnya bukan org yg pernah menggunakan nama samaran 'ROSMAH JKKK' atau 'I LOVE ROSMAH', dia tetap menjadi penyambong kpd dua mrk ini yg telah 'lenyap' ditelan zaman.

teruskan perjuanganmu wahai ted kentot propa prroott, syabas ..

Anonymous said...

Spelling kena betul.... kok.. cock..cork.. cook... core. Ejaan yang tepat bergantung kepada bunyinya yg sesuai dg Teresa.. hee3.

Anonymous said...

kok kok kok kok kok

Anonymous said...

Khazarian Agenda utk NWO menanam benih dikalangan liberal....bershit menaloki dunia terserlah bibit2 agenda itu semakin meluas sama bahaya dgn fahaman syiah...melayu islam perlu berhati-hati...

Anonymous said...

oohh tidak, apakah berahim ali bakal dimasukkan dalam senarai sebagai 'pemakan dedak' terbaru oleh mamakdey??? Berkecai la segala perjuangan Alif Ba Ta si abuya dedak @ Mohamad Faiz Hamzal (ahlil perkasam kubang pasu) selama ini...


22 November 2016 12:20 AM

KUALA LUMPUR 21 Nov. – Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad pernah menasihatkan Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali agar berhenti melakukan dan menyertai perhimpunan tunjuk perasaan di jalanan.

Ibrahim yang merupakan aktivis pelajar sekitar 1970-an berkata, penyertaan Dr. Mahathir dalam perhimpunan Bersih 5.0 Sabtu lalu menunjukkan perkara bertentang­an daripada pendirian asal bekas pemimpin UMNO itu.

Beliau berkata, se­waktu kerap men­jalankan perhimpunan jalanan, per­buat­annya menerima kutukan da­ri­­pada orang ramai dan Dr. Mahathir menasihatkannya untuk berhenti melakukan perkara itu.

“Yang berlaku se­ka­rang adalah sebaliknya apabila orang yang kutuk dan menasihati saya itulah yang buat benda-benda macam ini sampai saya nampak semua sudah terbalik.

“Jadi, keputusan saya tidak sertai Bersih adalah atas teguran Dr. Mahathir untuk saya tidak melakukan itu dan ini. Jati diri dan pengalaman beliau banyak mengajar saya,” katanya dalam sidang akhbar Persidangan Agung Tahunan Perkasa kali ketujuh di sini semalam.

Anonymous said...

kok kok kok kok kok kok

Anonymous said...

Kasian ayam pun berkokok tak lantang dan berahi kok kok
Ini lah akibat dedak soros makin berkurangan tinggal seredak

Anonymous said...

Allahu Akbar.. semakin teruknya kesesatan madey! join rally bebas Marina chin pulak.
lihatlah apa yg dia tuduh pada Anwar dlm buku A DOCTOR IN THE HOUSE.

mcm mana bukti bercetak begitu yg Madey sendiri tulis mengutuk Anwar seorng penzina, peliwat, tp pd hari ini semua ini 'hilang' dan macai mereka boleh terima Madey?

bagaimana cerita2 lain yg xde bukti bercetak tp dia bohong rakyat? apa dia kisah? yg berbukti cetak pn boleh tipu kering.. macai boleh terima lagi si tua ini?

apalah akan jadi pd rakyat jika puak songsang dan gila kuasa ini dpt naik takhta krjn. Nauzubillah mntk Allah lindung dr mereka2 ini menyentuh pemerintahan negara. AMAT BAHAYA!

Anonymous said...

tedkentodd..setaka ko nak ejek maki najib mcm budak terencat akal tu.. silakanlah.. Insya Allah xde nak runtuhnye krjn dgn ejekkan yg sakit otak itu.

Cuma yg paling jijik ialah pengikut MAdey. mcm mana terlalu banyak bercanggah prinsip dan tuduhan kepada Anwar tetapi demi nk jatuhkan najib semua itu di jilat kembali.. makhluk pendusta liwadh biawak ini kah yg konon akan betulkan yg tk betul?

dia sendiri pun tak betul.. bengkok.. mcm mana nk betulkan org lain??

Anonymous said...

Ni...pening...pala ni...kalau betul..lah Jais..ni...pemikiran apa..raja liwat tu boleh dibicarakan...1. Cara nak cari china doll 2. Cara nak mengayat budak jambu jambu 3. Cara nak lari ke kedutaan turki 4. Cara nak menangguhkan perbicaraan sampai bertahun tahun..5 cara nak guna isteri wan jijah menipu pasal jam omega...ossh banyak betul pemikiran raja liwat ni..nak kena belajar ni wahai ustad ustazah..HANYA DI SELANGOR...

Anonymous said...

buku madey tu aku pernah beli dulu... akhirnya hujung tahun lepas aku dah bakar buku tu bersama daun-daun kering depan umah aku.... dah tak layak dipanggil buku, layak dianggap sampah je...

Muahahahahahahaha...

Anonymous said...

selain raja liwat sheikh aljuburi adalah:

raja penipu
raja kaki kelentong
raja haramjadah
raja kecewa dan merana
Raja Taik.

Anonymous said...

plus..

raja ngentot
raja kuat gebang
raja saman
raja drama tamil
raja opera china

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Pemikiran aljubori..kih kih

Ted Manoff said...

Ewah..Ewah .bukan main sedap si Kentut Prooo00t ni sebut pasal komen anonymous tanpa nama..yang dia samon rompak nama the ORi Ted Manoff tu dia buat senyap je. .kepala butoh mak lu lah si Kentut ooi

Ted Manoff said...

Itu hari siap buboh bottom tagline "ori" . Perkataan ORi tu pon dia terikut2 bila saya buboh the "ORi Ted Manoff". Si Kentot ni jiwa kechik mudah terikut2. Kesian. Kurang kasih sayang tok dia.

Ted Manoff said...

Agak2 nya macam ana rupa aturchara program:

8.00 pagi daftar
8.30 ucaptama Ketua Pengarah Jais.
9.00 pagi Sessions Video Nuar Ngentot Amoi China doll.

Anonymous said...

Tedkentodd mesti hadir punye.. sbb MadeyKutty sudah support peliwat Malayaa.. "free anwar"

Anonymous said...

Hihihi...berguling bebbbb

Anonymous said...

Hahaha...:-D:-D:-D

Anonymous said...

Kenyataan Media

Penganjuran seminar Pemikiran Politik Dato' Sri Anwar Ibrahim oleh Jab Agama Islam Sgor

1. Ikatan Kebajikan & Dakwah Sgor (ikddas) merasa terkejut & terkilan dengan tindakan pihak JAIS yang menganjurkan seminar tersebut yang melibatkan penglibatan Guru-guru agama dibawah JAIS yang juga dibiayai oleh Jakim.

2. Ini kerana umum mengetahui bahawa DSAI adalah seorg pesalah dalam kes liwat. Ini merupakan satu penghinaan terhadap mahkamah kerana DSAI juga masih berhadapan dgn beberapa kes mahkamah yang belum selesai. Selain itu, ia menggambarkan tentang kesalahan moral yang serius yang dilakukan oleh DSAI. Wajarkah ia diangkat sebagai tokoh @ ikon??

3. DSAI juga diketahui umum sbg seorang yang memperjuangkan fahaman Pluralisme & Liberalisme yang telah jelas di fatwakan haram oleh Majlis Fatwa negeri Sgor. Apakah tokoh sebegini juga nak diangkat sbg ikon?

4. DSAI juga diketahui umum memperjuangkan kebebasan seksual seperti LGBT & kesamarataan gender yang jelas bertentangan dgn syariat islam. Apakah orang sebegini nak diangkat sbg ikon?

5. SS Datuk Pengarah JAIS perlu tampil memberi penjelasan apakah penganjuran program tersebut mendapat restu beliau. Ini kerana beliau adalah kakitangan kerajaan persekutuan & para guru juga sebahagian gaji dibiayai oleh kerajaan persekutuan. Mengangkat seorang tokoh yang jelas memusuhi & membenci kerajaan persekutuan adalah suatu pengkhianatan dalam amanah yang diberikan kepadanya.

6. Pihak Majlis Agama Islam Sgor (MAIS) & keBawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan sebagai ketua agama dimintak untuk segera campur tangan dalam isu ini. Ini kerana isu penganjuran seminar ini akan mencemarkan kesucian & kemuliaan agama islam di negeri ini.

7. IKDDAS melihat isu ini sebagai mainan politik oleh YAB DS Menteri Besar bagi mempopularkan semula DSAI & memartabatkan beliau sebagai ikon politik yang dihormati.

Justeru agenda politik sempit kepartian oleh kerajaan negeri dengan menjadikan Jab Agama Islam Sgor sebagai platform, jelas suatu tindakan jahat yg mencemarkan islam & menjatuhkan martabat islam.

Presiden
Ikatan Kebajikan & Dakwah Sgor (Ikddas)

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates