November 5, 2016

108 @RafiziRamli Pecah Malaysian Guinness Of Book Records Dengan 3 Kesalahan Jenayah Dalam Setahun


Sesuatu yang boleh dibanggakan oleh macai-macai pembangkang apabila tokoh politik kesayangan mereka, Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli telah memecahkan rekod Malaysia apabila berjaya dikenakan denda oleh mahkamah sebanyak 3 kali dalam masa setahun akibat kesalahan jenayah.

Pertama, pada 26/01/2016, Rafizi Ramli dikenakan denda RM1,800 oleh Mahkamah Sesyen kerana menghina dan membuat provokasi terhadap anggota UMNO. Baca di sini.

Kedua, pada 31/10/2016, Rafizi Ramli Rafizi, yang juga Setiausaha Agong dan Naib Presiden PKR, diarahkan oleh Mahkamah Tinggi untuk membayar RM150,000 kepada Pengerusi National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFC) DS Mohamad Salleh Ismail dan RM50,000 kepada NFC dan kos mahkamah sebanyak RM100,000 kerana memfitnah NFC menggunakan dana kerajaan sebagai pengaruh untuk mendapatkan pinjaman bagi lapan harta tanahnya. Baca di sini.

Ketiga, pada 01/11/2016, Rafizi Ramli telah dikenakan denda sebanyak RM1,950 kerana menyertai dan mengadakan Perhimpunan 505. Baca di sini.

Rekod ini bakal dipecahkan tidak lama lagi kerana banyak kes fitnah Rafizi Ramli yang masih belum atau dalam perbicaraan seperti:

1. Saman Lembaga Tabung Angkatan Tentera (LTAT) di atas putar belit politik Rafizi Ramli yang cuba mengaitkan LTAT dengan 1MDB.

2. Laporan polis yang dibuat oleh Tabung Haji (TH) semalam di mana TH meminta Rafizi Ramli disiasat di bawah undang-undang jenayah. Ini berikutan Lembaga TH menafikan tuduhan tidak berasas Rafizi Ramli bahawa agensi itu memberi jaminan korporat kepada syarikat bersekutunya, TH Heavy Engineering Berhad (THHE).

3. Kes lama Rafizi Ramli yang masih dalam perbicaraan iaitu melibatkan Seksyen 97(1) BAFIA yang boleh dihukum mengikut Seksyen 103(1)(a) akta sama kerana mendedahkan dokumen penyata baki akaun bank milik NFC, National Meat & Livestock Sdn Bhd, Agroscience Industries Sdn Bhd dan akaun bank Mohamad Salleh kepada perunding media Yusof Abdul Alim dan pemberita The Star Erle Martin Carvalho.

Hebat Sotong Pandan!!!

108 comments:

Anonymous said...

Anugerah tokoh fitnah Malaysia...
Melengkapkan koleksi pembangkang....kaki fitnah..kaki liwat..
kaki songlap..kaki rasuah...bela kroni...hearsay..kah6....

Anonymous said...

Rekod jenayah klepek dunia masih dipegang Najib kepala perompak..rekod penakut pun najib jugak pegang...

Anonymous said...

Lembu feedlot entah kemana..dana kerajaan untuk nfc lesap gone with the wind..

Anonymous said...

Ooo....rakyat malaysia boleh banggalah kalo pegang rekod dunia...pegang rekod malaysia tak kemana..orang dunia tak kenal..

Anonymous said...

Dah dicatat dlm buku rekod dunia giness stout?

Anonymous said...

Najib belum dapat dibuktikan songlap duit 1MDB..macai dok
pakai hearsay mamakidap lagi ka...sipina Perancis dah sampai
ke belum....DOJ membisu...

Anonymous said...

Fbi dah buktikan najib klepek....Apandir je tak mau dakwa..kalo tak didakwa dan dibicarakan macamamana nak tahu salah tak salah..bijaklah putar belit..

Anonymous said...

Najib sendiri takut nak cabar siasatan fbi..apandir pun tak berani nak tolong najib cabar DOJ..

Anonymous said...

Kalo tak salah buktikan tak salah cuci nama...kalo orang cakap ko mencuri,adakah ko diam jer kalo kotak mrncuri....kalo ko diam tentu orang kata ko salah..

Cucu Tok Selampit said...

Tak bijak langsung dok guna fakta FBI kata DS Najib salah. Mana tah dapat fakta ni? Ingat cerita Agent Mulder dan Agent Scully dalam cerita The X Files ka?

Anonymous said...

Daripada layan FBI kau orang baik Najib pi CHINA dapat la
palaburan berbilion2....

Anonymous said...

Untuk bersihkan nama najib yg ko kata blm dibuktikan bersalah elok Apandir dapatkan fakta kes dari DOJ dan dakwa najib...kalo mahkamah bebaskan najib sahlah tuduhan kpd najib hanya hearsay..ada brani?

Anonymous said...

Cabarlah dOj dulu baru tau bijak kebodoo..belit pun jadi bodoo jugak..

Anonymous said...

Labor ape?

Anonymous said...

Doj dah umum siasatan fbi keseluruh dunia...ko tak tengok?..lupa tv malaysia takut nak siarkan..tapi rakaman dah ada dlm u tube..kalau pengumuman ni tak betol najib segera cabar DoJ bersihkan nama dia dan malaysia..susah ker?

Anonymous said...

Sapina Perancis dikhabarkan akan lewat sampai krn penyu pembawa surat telah dihanyutkan ombak gelombang lautan dalam yg dilaluinya. Lebih kurang mcm MH370 jugaklah kesudahannya.

DoJ AS diberitakan telah memohon injunksi utk tidak dilibatkan lagi dlm skandal 'Kuttygate' dlm percubaan menjatuhkan seorg PM yg dipilih secara demokrasi, krn semua bahan bukti didapati bersumber dari 2 ekor burung kakaktua yg hanya pandai mengulang-ulang apa yg diajarkan oleh tuannya kepadanya.

Krn taat gila kpd tuan yg mendedaknya, sekali pun ditanyakan soalan mudah : "what's your name?", kakaktua 2 ekor ni tetap memberikan jawapan yg sama : "Najib robbed 1MDB's money". Ditanya soalan spt "do you have complete documented evidence to support your allegations against Najib?", jawapannya tetap sama "Najib robbed 1MDB's money". Canno tu?

Itulah tanda VIRUS BIOL 'KUTTYDAP' telah menyerang dgn teruk.

Bayangkanlah sampai si Lynch DoJ tu terpancut kincit dlm seluar menahan ketawa atas ketololan 2 ekor burung kakaktua tersebut (Yg part kincit ni mmg tak kuor dlm berita WSJ maupun CNN).

Anonymous said...

Tak ade pelaboran..najib nak lantik kompeni cina laksanakan projek dimalaysia..bukan cina bawak duit tapi malaysia kena bayar kos projek..lantik kompeni cina senang runding kick back..

Anonymous said...

mmg la entah ke mana. puak2 kamu yg buat fitnah jahanamkan usaha. lg mau tanya. bebal x sudah pembangang kat msia ni. dia yg tukang jahanam pastu suruh org lain repair.patut la rakyat makin manja dan rosak. masa abis buat fitnah je.

Anonymous said...

Saman lah orang yg buat fitnah macam rafizi kena saman...ada brani ker?

Anonymous said...

Lembu dah hilang seblm fitnah lagi oooi..buat2 tak tau plak..rujuk laporan odit kalo tak bodoo

Anonymous said...

1208,
ko paham ke apa yg ko tulis tu?
lain mcm aje bunyi kupasannya ..
keluarlah dari kotak pemikiran pembangang ..

Anonymous said...

DoJ AS diberitakan telah memohon injunksi utk tidak dilibatkan lagi dlm skandal 'Kuttygate' dlm percubaan menjatuhkan seorg PM yg dipilih secara demokrasi, krn semua bahan bukti didapati bersumber dari 2 ekor burung kakaktua yg hanya pandai mengulang-ulang apa yg diajarkan oleh tuannya kepadanya.

Bukti?...jangan pandai cakap kosong nak lari ngook..saman sivil DOJ tak berkaitan dengan saman 2 kakaktua..

Anonymous said...

tak payahlah dengar apa yg cai2 bodoh PH dapigs dan parti bunga tu tulis, buang karan aje ..
bangang2 sumanya ..

Anonymous said...

Pelaboran ape cina nak buat dimalaysia? Rel keretapi ape 600km harga sampai 55 billion

Anonymous said...

Bagus tak dengar kerana bodoo

Anonymous said...

dorang semua tu tentera pemfitnah pembangkang.
dilayan buat apa.
Mamak Kutty pun sunyi sepi skrg, dah habis modal fitnah.
Yg cai2 pulak yg heboh sedunia.
Deyyyy, poodaahh ..

Anonymous said...

Ni nak tlg sampaikan pesan dari puak pembangang yg kalah saman fitnah.
Cai2 tlglah ye. Puak2 anda tu ...
Mazlan Aliman mintak tlg derma nak settlekan saman RM200 ribu.
Piji Sotong pun mintak tlg derma jugak, lebih RM200 ribu.
khalid Samad pun tengah kekira ada cukup duit tak nak settle RM200 ribu.

Takkan kawan tak boleh tlg kawan kan ..

Anonymous said...

Mahathir dan Mahathirism nya dah berakhir dgn kemusnahan yg dia reka sendiri.
Takde ke geng2 cai parti bunga nak tunjuk simpati ke?
Ye lah, mcm terjun jambatan PP ke?
Bakar diri ke?
Baru betul2 setia namanya ..
Setakat nyalak dlm blog apake jadahnya ..
Tak menolong langsung !!

Anonymous said...

Ape bukti fitnah..kalo cakap itu fitnah ini fitnah sape2 pun pun boleh cakap..orang gila pun boleh cakap.m

Anonymous said...

Ya lah..fitnah sama2 seronok dok jaja...saman sorang tanggung
kalau bab dosa pun sama2 la tanggung....

Hearsay angguk2....

Anonymous said...

Aiihh, mana pigi jing2 lgbt dapigs suma?
Tetiba sonyap sopi ni,
Time terima taburan dedak ke?

Anonymous said...

Itu orang ada brani saman fitnah..cai2 dan najib takut nak saman

Anonymous said...

Mamak Kutty kata penyokong dan pengikutnya semua kaki fitnah apa !!
Bukan aku cakap ..
Mamak Kutty cakap ...
Tak caya tanyalah Mamak Kutty sendiri ..

Anonymous said...

Hearsay2 pun... mana lombunye? Kalau takde... mana 250 jota nye?

Anonymous said...

Ko dah jadi balaci plak..baik ko tolong utusan cari derma nak bayar saman..berahim ali tak mau lagi tolong kutip derma bantu utusan..

Anonymous said...

Lembu MONTEL pkr dh xdapat diselamatkan lgi...terkena virus kuttydap...betul sangat2 kata ketum poyo cempera siruu mat abaih.....

Anonymous said...

Yg kalah saman fitnah tu pasal fitnah lah. Bukti illek ..
Hearsay, dengar2 org cakap, reka2 sendiri ..
Ingatkan diri pandai, rupanya bodooooo ..
Apa mau lagi cakiap?
Kalu tak fitnah, taklah kena bayar saman fitnah ..

Anonymous said...

Ada ke org bodoooo tanya, mana lembunya kat dlm blog ni ..
Kah44 .. suwe tu ..
Nampak sangat ko lah lembunya terlepas kat sini ..
Boddoooooo .....

Anonymous said...

Mahadir dah berakir?bersatu yg akan bungkus umnongok dlm pru14...anuar muse merayu rayu mukhriz dan ahli2 bersatu balik semula kpd umno...cai mimpi disiang hari..

Anonymous said...

Aku seronok tengok macai2 sekelian... bila nak memburukkan madey yidin n the geng... semua taik2 diceritakan... tapi tak sedar yg taik2 tu semua dibuat masa diorang masih dlm umno bn... dan disokong pulak oleh pengikut2 taiknye masa tu...

Okeh nak iklan sket... sapa2 mocik pocik yg blom tengok anjing wall stret.. boleh la dowlod sendiri dan saksikn beramai2 bersama anak saudara anda... semoga terselah kehebatan melayu islam wosoitiyak sebgai produser filim itu.. sekian pesanan khidmat masarakat penyayang jkkkkkk kg banat...

Anonymous said...

Madey kutty tipu ko...ha3 sebab ko terlalu bodoo...melayu umnongok memanag bodoo kata kutty..kikikik

Anonymous said...

Okeh kat sana nanti ko bg la jawapan camtuh... bagus jwpn tu...

Diulang mana pegi lembunye? Kalau lembu tarak... mana duitnye? Dah bayar ka?

Anonymous said...

Koo tu lembu najib..najib sapu 2.6 billion ko angguk2..

Anonymous said...

1217 tu tulis mcm lah tau sangat .. belagak mcm loyar cinapek Chong Chang Cheng si Kutty.
Apa dia buat suma hampas dapat kat Kutty.

Loyar si Kutty tu mmg loyar betul2, tapi bodoh bengap.
Yg 1217 ni loyar buruk kat blog, tapi belagak pandai pulak ..

Anonymous said...

Ko tau... tpm pun tekemut2 mulut nak ckp pasal duit sumbangan soros... korang plak ni sapa?

Hearsay yek...

Anonymous said...

Dulu takut..sekarang baru ada sikit berani...tapi dengan cina jho lo semua cai bangsat ni takut

Anonymous said...

1254 - yg aku dengar si Mamak Kutty Kerala lari keluar UMNO pasal dia telah terlalu banyak berak merata-rata bertimbun-timbun.

Bila dia pegi, org lain yg tinggal yg kena bersihkan najis dia yg bersepah tu.
Mmg bau busuk lah sana sini.

Tapi apa2 pun dengarnya UMNO bersyukur sesangat, KEPALA TAIK tu dah pergi, bawak semua kaki berak kaki kencing sama kaki cirit kaki kincit kaki kentot dia.

Insya Allah UMNO akan bersih semula spt mula2 tertubuh 1946 dulu.

Anonymous said...

12.17 dah terdesak tak boleh pertahankan najib...skru otak jadi longgar terus merapu2...tak boleh beza mana saman DOJ dan saman husam muse..

Anonymous said...

Dia kluar umno sebab nak tangkap perompak..dia buktikan dia jantan berani nak tangkap perompak..harapkan ko pondan pengecut..dengan cina jho lo pun ko takut nak tangkap..sekarang ni hari2 ko,cai2 umnongok termasuk CTS kena cuci taik najib jho lo dan riza anak semah..sedar lah diri

Anonymous said...

Rfizi adalh PEMBIAK VIRUS BIOL dmlysia..
Anda kene alert n berjaga2 sntiase..

"JAUHI DIRI ANDA DAN KELUARGA ANDA DARI VIRUS BIOL INI"

Anonymous said...

Najib kata: Saya bukan penyangak.
Madey Kata: ko perompak 1mdb

Kikikikikik

Anonymous said...

Macai kangkang oii...kauambik la mamakutydap tu...otak dia pun dah longgar....ngan anak dia yang tak berapa nak cemerlang tu..

Nanti membiak la virus biol mamakutydap dalam kem pembangkang..
Dia nak anak dia naik PM sebelum tutup mata....orang lain jangan berangan la...Raja Liwat ngan Raja Rasuah tengok saja
?....Azmin pun ada angan2 juga ,Nurul Ijah pun nak juga....

Susah2 bagi Soros la jadi PM....

Anonymous said...

Ko merepek laa..najib suka cai pandai merepek....

Anonymous said...

Di mana sahaja rakyat Malaysia pergi, mereka dapat berbangga dengan komen baik terhadap kemajuan yang dicapai oleh negara ini.

Tetapi hari ini rakyat berasa malu kerana disindir oleh orang asing kerana Malaysia sudah jadi di antara sepuluh negara yang amat korap, yang Perdana Menterinya dituduh melesapkan berbillion Ringgit, yang dibeban dengan hutang yang besar, yang rakyat tertekan dengan cukai dan sara hidup yang tinggi, yang tidak diperintah mengikut undang-undang, dan yang merosot kemajuannya.

Anonymous said...

Pembangkang Malaysia terkenal seloroh donia sebagai pakar
fitnah dan penipu....DoJ pun dah sedar teripu itu pasal
senyap....Perancis buat dek aja pasal scorpion....

Anonymous said...

Dunia pun dah kenal najib kepala perompak klepek...hanya dimalaysia perompak dibela...

ted manoff said...

Wahh...menitis ayaq mata mohd najib bila baca komen komen ko nii..tersenyum dia bilamana ada caii2 dungu bertaraf lembu meyokongnya...😁💰🐮🐄

Anonymous said...

BACA Artikel sebelum ini — Kerajaan tiada duit, Anggota Polis mengadu ditindas 'pihak atasan'

Dia mendedahkan bahawa keadaan 'Land Rover' PDRM yang dipandunya sangat teruk serta membahayakan nyawa ketika bertugas.

Keadaan brek kenderaan yang tidak berapa cengkam, ditambah dengan 'steering wheel' bergegar-gegar menyebabkan dia dan rakan-rakan setugas sering kali lewat tiba di lokasi kejadian, contohnya ketika menjalankan tugas Am menghantar mayat ke hospital.



Dakwanya lagi, perkara inilah punca dia dan rakan-rakan sering dicaci maki oleh orang awam terutama keluarga si mati akibat keadaan kenderaan yang uzur menjejaskan kecekapan tugas.

Dia bimbang, jika memandu laju dengan keadaan kenderaan yang uzur seperti itu mungkin akan menyebabkan rakan setugas lain pula terpaksa menghantarnya ke hospital (selepas jadi mayat).

Menurutnya lagi, kerajaan sudah tiada wang untuk selenggara kenderaan Polis, apa lagi meminta kenderaan baru untuk kebaikan bersama.

"Apakan daya, jet Jibby (Najib Razak) sahaja yang baru, Landrover buruk jugalah yang kami kena pakai," luahnya kepada admin Facebook MiLo SuaM.

Anggota Polis yang meminta identitinya tidak didedahkan itu juga berharap jika perkara ini boleh diketengahkan, dibawa ke parlimen.

Dia turut meluahkan rasa simpati kepada anggota polis lama yang sudah banyak berjasa namun terpaksa juga gunakan kenderaan yang dah nak runtuh ditambah dengan rasa panas ketika dipandu.

Dari sini dapat kita lihat, semua lapisan masyarakat terbeban dan menjadi mangsa akibat kegagalan pentadbiran Najib Razak. Duit cukai GST nampaknya bukan diguna untuk senangkan rakyat tapi tambah beban lagi.

Hanya machai dan pengampu Najib sahaja yang masih gembira dengan keadaan negara hari ini. Machai ni memang bodoh,

Anonymous said...

Apa la korang nih.. nak berdemo pun bawak budak2 skolah... suruh pegang plakad pun segan2... woi.. mana muka2 edukated sket? Bawak muka sememeh mak bapak masih sapot buat apa?

Admin nak buat bahan punnnn tak sanggup... memalukan je... lain kali kalau ada bukti... jgn buat plakad je pasal soros tu... buat report polis terus... kerje cerdik sket yek baju merah... memalukan je. Tok ketua banat korang dah sampai?

Anonymous said...

Ye ke polis komplen..

Setahu aku cai2 yg reka cerite,almaklum lah da BERJANGKIT VIRUS BIOL..

kihkihkih

Anonymous said...

Jgn lupa rekod liwat pun ada..hehehe

Anonymous said...

Buang masa najib layan macai hearsay..hehehe
Woi..rakyat bayar najib utk bangunkan negara...bukan macam mp pembangang makan gaji buta..24 jam fitnah

Anonymous said...

Cerita dongeng yahudi doj tu ler jugak yg cai bongok hearsay anggok2 dok jaja siang malam...hehehe

Anonymous said...

Masih ingat tak cerita dongeng yahudi yg sampai saddam terbunuh...
Macai hearsay anggok2 bongok percaya 100%...hehehe bongok

Anonymous said...

Bukti fitnah...pijikelentong dah kena saman 200k...hehehe

Anonymous said...

"(1.) Dia kluar umno sebab nak tangkap perompak.. (2.) dia buktikan dia jantan berani nak tangkap perompak.. (3.) harapkan ko pondan pengecut.. (4.) dengan cina jho lo pun ko takut nak tangkap.. (5.) sekarang ni hari2 ko,cai2 umnongok termasuk CTS kena cuci taik najib jho lo dan riza anak semah.. (6.) sedar lah diri

Saturday, November 05, 2016 1:14:00 PM"


1. Berapa ramai perompak dah yg dia dah tangkap? yg aku tau kisah2 dia bermaharajalela merompak wang negara/rakyat selama 22 thn yg terbongkar. drp org tak tau, semua rakyat tau akhirnya ..

2. cai pembangang ingat Malaysia masih lagi pakai hukum rimba. kata org tu perompak, perlu cari terus tangkap, (dan hukum?). inilah dia mentaliti cai2 lgbt dapigs.

3. cai pulak berapa ramai perompak dah tangkap? atau cai pondan sejati?

4. kita org tak kenal dan tak pernah jumpa jho lo. kalau cai boodooo kenal jho lo, pegilah tangkap sendiri. buktikan cai lgbt dapigs berani tangkap org ...

5. ni ko ciplak dari cerpen mana cai najis muqallazah oiii? dari hikayat 1001 mlm si Mamak Kutty Kerala ke?

6. sejak bila pulak kitaorg tak sedar. yg heboh skrg ni, cai2 lgbt dapigs yg dijangkiti virus 'kuttydap' aje yg masih tak sedar diri. tu yg meracau meroyan tak habis !! kesian2.

(saja layan cai2 parti bunga @ jing lgbt dapigs yg bodoooo dan mengong ni, sblm mata mengantuk nak tidur)

Anonymous said...

Tanda2 awal dijangkiti virus BIOL kuttydap adalah kentot yang
tak dapat dikawal.....

aziz raheem said...

Mamak jangan disebut khairulryezal, kelak elaun bulanan hang aku potong

Anonymous said...

Ada..ko kena liwat dengan nuar..hehehe

Anonymous said...

Bayar gaji untuk merompak..ko buktikan dia tak merompak..

Anonymous said...

1. Kisah dia bermaharajalela merampok dll tu ada diceritakan oleh suratkabar pembangkang... tapi macai zaman madey sama bodo ngan macai skang... lepas 36 tahun baru nak pecaya?

2. Tiap2 kali isu soros... apa ko buat? Dah belas tahun isu soros nih. Tapi takat kat blog camnih jr la...

3. 4. Polis la kena jalankan tugas. Eh bunyi cam bekap jolokw je?

5.
6. Madey ikut kitaorang... bukan kitaorang ikut madey... tapi 22 tahun la korang jilat madey yek. buta tulis je ngaku seperti no 1 tu ko tulis tu...


Kat mana kat dunia ni follower dia buta2 36 tahun bodoh banggang ikut menonong je madey tu? Padahal dah dinasihati berpuluh tahun oleh pembangkang zaman tu? Ye macai... skang pun sambung la kebodohan tu dgn jibo plak... takde yg berubah.

Anonymous said...

Dongeng kepala bapak ko?..sampai najib jadi penakut..sama mcm ko macai2 bodoo jugak

Anonymous said...

Kalo yg lain fitnah jugak..samanlah..bodoo

Anonymous said...

Hehehe..anon1241 hearsay anggok2 bongok....masih setia menjadi lombu rapijikelentong ye...hehehe

Anonymous said...

Hehehe...macai bongok kena liwat otak jer dgn rapijikelentong...
pe de hal...hehehe

Anonymous said...

Tanfanye bila oramg takut nak tangkap perompakm..pengecut

Anonymous said...

Bayar gaji mp lahanat utk memfitnah..dah terbukti rapijikelentong kena saman 200k...hehehe
Macai bongok masih setia jadi lombu rapijikelentong...hehehe

Anonymous said...

Macai2 bodooh pengecut takut mak tangkap Mao hoo Tang kepala prompak dan sekitunye

Anonymous said...

Buang masa najib layan macai hearsay..hehehe
Woi..rakyat bayar najib utk bangunkan negara...bukan macam mp pembangang makan gaji buta..24 jam fitnah....hehehe
Macai bongok hearsay anggok2 dah meroyan..

Anonymous said...

Hehehe...ramainye cai bongok hearsay anggok2 meroyan...

Anonymous said...

Hehehe hearsay???

Anonymous said...

Hehehe...cai bongok hearsay anggok2 2149...jauh sgt berangan tu...hehehe

Anonymous said...

Ceruta lombu ko
Cerita 2.6 belion ko..
Bwk le pg mahkamah...
Jgn jadi cai bongok hearsay anggok2 lama sangat...
Spina perancis dah sampai blom..hehehe dulu cai bongok bukan main teranggok-anggok terinzal...hehehe

Anonymous said...

Hehehe...kuar umno bukan sbb boboi tak jadik mb ke...hehehe
Tak pe la...skang boboi dah jadik tbl presiden parti bunga
Kejap lg jadik presiden la...haha

Anonymous said...

Dua2 perompak
100bil duit umno mamak sorok mana...hehehe

Anonymous said...

yg buat kempen tangkap mo1 tu sape..nak suruh tangkap tu sape...gamaknnye terlebih telur xberani tangkap...dengar baik2 la ni fbi tengah cari kerbau gila berotak udang 2 ekoq serta mastermind dia yg buat lapuran palsu kat fbi....itule orang dh pesan jgn dekati pencetus virus biol kuttydap...habaq kat dia tau...

Anonymous said...

Hehehe..rapijikelentong lagi suka ted lombu jadik cai anggok2 dok meroyan dlm blog cts ni...

Anonymous said...

Ayoyo..abih ler mastermind pembuat lapuran palsu pd fbi...makan tak abih ler....haha

Anonymous said...

Kepada yang malu mengaku diri tu anak Malaysia... Dengan hati terbuka kami persilakanlah kamu boleh berambus dari negara bertuah ini...kepada mereka yang tiada wawasan...kamu ni umpama..beruk diberi bunga...dulu..waktu jambatan Pulau pinang nak dibina..mcm nilah..mulut manusia..pung pang pung pang...membazir lah..tak masuk akal lah...sekarang dah berpuluh tahun madih kedengaran lagi...manusia ini...mempertikaikan..pelaburan negeri china..apa untungnya pada Malaysia lah....apa gunanya dan buat landasan keretapi ke pantai timur lah...mcm2... Tapi akhirnya waktu akan membuktikan semuanya...tunggu dan betsabarlah bagi orang beriman...sesuatu projek yang kjaan Bn buat adalah utk kebaikan rakyat...buktinya jambatan pulau pinang dah ada 2... Ets..mendapat sambutan..dan pelaburan dari China utk rakyat kita ada kerja..dulu Sony Hitachi..Motorola....dibina di Bangi di penang..sapa yang kerja...mcm itulah nanti bila pelabur China melabur kt Malaysia... So sabar...jgn nak menyondol jer....

Anonymous said...

"6.Madey ikut kitaorang... bukan kitaorang ikut madey... tapi 22 tahun la korang jilat madey yek...."
nukilan pujangga mengong Sunday, November 06, 2016 9:19:00 AM


= selama 22 thn Mamak Kutty Madey ikut cakap cai2 lgbt dapigs lah kan?.

Ooooo, patutlah Madey jadi biol gila, sampai mcm dah hilang maruah harga diri dlm berpolitik. Rupanya ikut cara politik lubang taik cai2 lgbt dapigs ... baru tau .. tq cai ..

2 cth Madey dah sewel @nyanyuk @gila babi :

(1) 1997/98 - soros penyangak matawang, yahudi hidung bengkok (nak alihkan isu kejatuhan ekonomi, tak nak bertanggung-jawab).
2016 - soros seorg yg baik dan bertanggung-jawab (rupanya dah bersekongkol nak jatuhkan PM Najib melalui Bersih)

(2) Masa jadi diktator 22 thn dgn gertakan ISA, berdemontrasi dijalanan adalah suatu perbuatan yg melanggar undang2.
skrg sudah lain pulak, demo jalanan adalah salah satu cara utk tukar kerajaan yg tidak disokong rakyat (pembangkang/pembangang).

kesian Madey Kutty, tersalah ikut org, patutlah sentiasa kecewa dan merana, sebijik mcm hasrat dapigs nak perintah di Putrajaya lah nampaknya ..

kah44x

Anonymous said...

Ooo china kuminiz... boleh pulak ko pecaya yek... kehkeh... ooo bg keje kat rakyat... kahkah kuih kuih kehkeh...

Ko ckp jamal... kalau tak suka duk selangor boleh bla ke sabah... ok... logik la kan?

Anonymous said...

1. Siasat la sapa yg dpt dana soros tu? 1998 sampai skang tak jumpa2 ka macai?

2. Aku ulang... apa yg madey buat 22 hingga skang 36 tahun... telah mendapat sokongan macai2 macam korang... kerosakan yg dibuatnye adalah hasil air tangan korang yg mengundi dia membabi buta 36 tahun or 22 tahun... skang... sambg sokong jibo al mdb al 1 plak...

Anonymous said...

buat apa terpedaya dgn dakwah anjing2 lgbt dapigs?

JANJI DAPIGS PUKIMAK TAK PERINTAH MALAYSIA.
Dia nak bodohkan Melayu yg bodoo mengong lantaklah, mmg Melayu tu dari keturunan berotak hamba abdi dari dunia sampai akhirat. nak wat camne ..

Anonymous said...

betul, aku sokong hujah 1100 am.

kalo madey berjaya dgn rancangan jahatnya, boboi akan jadi pm, maknanya kroni2 dapigs balik bermaharajalela.

dia akan kayakan seluruh dapigs yg ada, dan spt ikut kata maria chin pengerusi bersih, akan halau org Melayu duduk dlm parit. maknanya tak mampu beli rumah lah.

krn itu undi aku utk pru14, adalah utk UMNO/BN.
lantaklah apa cai lgbt dapigs tu nak kata ..

Anonymous said...

lagi satu utk renungan cai anjing lgbt dapigs.

cinapigs dapigs kat Malaysia ni TAK SAMA dgn cina kominis kat negara China ye .. ingat baik2.

hubungan kerajaan BN dgn cina kominis negara China adalah hubungan diplomatik dan perdagangan.

hubungan cinapigs dapigs dgn kerajaan BN adalah sbg seteru politik yg mau merebut kuasa dgn cara tak demokratik sekalipun. jenis tak tau malu ..

100% yakin kalau cinapigs dapigs Malaysia nak berhijrah ke China pun kerajaan China takkan pandang pun sampah masyarakat ni. Krn dapigs dikontrol oleh gerakan kristian evangalist yg kerajaan China tengah perangi skrg.

jadi sblm berhujah, sedarlah cai2 lgbt dapigs, pahamkan dulu isu, jgn tunjukkan kecetekan otak berpikir dan nampakkan mengong bodooooooo ..

JHO JIB said...

HIDUP NAJIB,MATI UMNO

Anonymous said...

Dgn rakyat sendiri pun nak gaduh. Inilah acuan yg dibentuk. Katanye demokrasi... tapi tak boleh sokong pembangkang? Baik jadi korea utara yek macai.

Anonymous said...

Ko hamba madey 36 tahun kan?

Anonymous said...

1126 tu SAH dah dijangkiti virus BIOL 'kuttydap' .. ha ha ..

1126-2, yg parti pembangkang yg banyak tu sapa sokong? hantu puaka. patutlah suma yg dibuat merosakkan ..

1127 - ko hamba madey yg nyanyuk @sewel @gila kuasa @gila babi tu ye?

ted manoff said...

Kikikiki...bodo amat nii macaii@ryezall..pelancong china yg hilang tuu pergi mana..? Salah dap..? Kalau dh cina tu tetap china takkn jadii india ryezall..nk cover ah jib pun xpandai..prOoTt💨💨💨💦

Anonymous said...

pelancong china yg hilang tuu pasti lah suku sakat dapigs, dorang bagi jalan utk menyelusup ke Malaysia dgn bantuan pengkhianat2 Melayu (penyokong lgbt dapigs) yg telah dirasuah oleh dapigs dijabatan2 terbabit/tertentu.

kalau tidak bukan senang nak masuk dan menyorok dinegara org, mesti tak berani punya.

ingat dapigs tu senang2 nak tlg org yg bukan dari keturunan puaka negara China tu?

itu pun si BIOL ted proott tak upaya nak pikirkan sendiri ..
apa punye BODOOOO SIOT BIOL nya ... cis ..

Anonymous said...

Camnih la ... ko ckp kat anak laki ko bawak kyjeli siap2... mana tau ada laki suruh anak ko kangkang doggie plak...

Anonymous said...

141 pm - ko ni buat lawak bodoh, sebodoh otak ko berpikir ye ..

jembalang jubor yg ko kata tu masih lagi terikat, belum lagi dilepaskan.

anak sapa pun boleh pegi mana2, tak perlulah risau pulak nanti mrk kena tonggeng kangkang doggy.

berapa kali dah ko doggie anak ko?

Anonymous said...

Itu bezanye kita...

Ko pecaya saipol kena jubo. Aku tak...

Anonymous said...

beza lawan tetap lawan. bila tak berani angkat sumpah dalam kandang saksi.
yang itu aku percaya....

Anonymous said...

Aku percaya sbb saipol sumpah laknat..tapi raja peliwat...tak..saipol sampai kat Mekah buat umrah..tapi raja liwat keliling dunia Mekah tak jejak..pun.....

Anonymous said...

Aku ulang...

Bersumpah ka pegi mekah ka... umrah ka...atau mekah tipu ka...

Saipol jubo ngaku diliwat berkali2 dan tak melawan... sbb tu aku harap anak korang tak jadi saipol jubo bwk kyjeli merata2...

Kat dunia ni... sapa yg kena jubo tapi report kat pm? Sambil mintak biasiswak? Jumpa kat rumah plak tu...

Anonymous said...

Ada macai dok bela penjubur lagi ka....rosak2
Ketagih nak menjubor ka...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates