November 2, 2016

16 Parti Cap Bunga Raya Umum Barisan Kepimpinan Tertinggi, Anak Bapa Ada Jawatan Akhirnya!


Tanpa perlu ada pencalonan, pengundian dan pemilihan seperti mana tradisi parti-parti lain di Malaysia, Parti Cap Bunga Raya hari ini mengumumkan barisan kepimpinan parti tersebut. Inilah corak kepimpinan yang dipilih dengan cara yang paling demokratik, adil dan saksama yang pertama di dunia. Akhirnya anak bapa ada jawatan tertinggi juga akhirnya.

Pengerusi - Tun Dr Mahathir Mohammad.

Presiden - TS Muhyiddin Yassin.

Timbalan Presiden - DS Mukhriz Mahathir.

Naib Presiden - Dato Hamidah Osman, Datuk Abdul Rashid Asari, TS Abdul Rashid Abdul Rahman

Ketua Srikandi - Ainina 'Hobbit' Saadudin.

Ketua Armada - Syed Saddiq 'Palladium' Syed Abdul Rahman.

Setiausaha Agung - Datuk Dr Shahruddin Md Salleh 

Bendahari Agong - Dr Mohd Sallej Bajuri.

Ketua Penerangan - Datuk Kamaruddin Md Noor.

Turut mengisi kepimpinan tertinggi PPBM adalah bekas Ketua Pengarang Kumpulan News Straits Times Press (NSTP), Datuk Abdul Kadir Jasin. Jadi tidak hairanlah kalau Khairuddin 'Botox' Abu Hassan merajuk membawa diri keluar parti kerana tiada jawatan tertinggi diperuntukan untuk beliau.

16 comments:

ted manoff said...

Terbaiiikklah...ko cemburu kerr ryezall...bukan mcm umno dh tua bangka pun masih nk jawatan..bagilah bdk muda memimpin..yg bijAk pandaii dlm umno dh kena cantas yg tinggal cuma tunggul kayu yg kian mereput....prOooTt🌵🌵🌵

Original by
ted manoff😝😜😰

Anonymous said...

Pengerusi dan presiden tu kira kanyaq lagi kot
patut la din botox xde jawatan kira bayi lagi tuh......

Anonymous said...

ko pakailah selampit atau cawat selamanya..dulu, kini dan selamanya

Anonymous said...

Bagus CTS tolong promosikan bunga raya..ini semua orang jantan berani nak tangkap perompak1mdb..balaci pondan belaka..

Anonymous said...

Harga minyak masak terlalu mahal, peniaga bimbang kena maki pelanggan


KENAIKAN melampau harga minyak masak akibat dari tindakan rasionalisasi subsidi (penarikan subsidi) oleh kerajaan bukan sahaja memberi kesan kepada pengguna, malah ia turut menyusahkan peniaga yang menjual komoditi itu.

Sementara pengguna terbeban dengan kenaikan harga minyak masak sehingga melebihi 60 peratus berbanding harga sebelum, peniaga pula bimbang kena maki dengan pelanggan kerana terpaksa jual minyak masak pada harga yang mahal.



Perkara itu diluahkan oleh salah seorang sahabat melalui laman facebook miliknya. Beliau mendakwa terpaksa memilih untuk membiarkan rak jualan minyak masak di kedainya kosong sementara menunggu harga diumumkan oleh KPDNKK berbanding dimarahi oleh pelanggan kerana jual minyak masak dengan harga mahal.

Menurutnya harga modal minyak masak botol 5kg tidak berjenama (cap ayam/low class) sudah lebih RM18 manakala minyak masa jenis sama berharga lebih RM20. Kalau harga modal yang diberikan oleh pembekal sudah begitu mahal, harga jualan kepada pengguna tentu lebih mahal lagi.



KPDNKK dikatakan ada mengesahkan bakal berlaku kenaikan harga minyak masak, namun kadar kenaikan masih tidak dinyatakan secara jelas.

Minyak masak adalah bahan asas kepada makanan, kenaikan harga minyak masak ini akan menyebabkan lonjakan harga makanan secara mendadak. Ekonomi rakyat yang sudah sedia tertekan, akan jadi lebih tertekan lagi.

"Terima kasih tangan-tangan bodoh yang mengundi Barang Naik, BN"

Anonymous said...

DAPIGS parti anak beranak
PKR parti anak beranak

Apa salahnya lagi satu parti yg berkiblatkan tycoon jutawan kapir menjadi parti anak beranak????

Keluarga dan kroni didahulukan, rakyat dibaruahkan.
Syukor PAS dah sedar dan tak sanggup dianjingkan oleh kapir laknat.

Jing bila lagi????

Anonymous said...

yang berani tuh mcm syeeed papadom.....duduk terkangkang terlebih teloq...nak tanya arul kanda pada sesi penerangan mcm teloq tersentot naik....

Anonymous said...

Kerul...jadi najib toke dedak anak haram ke anak angkat Tun Razak? Sbb ikut teori bahlul ko anak bapak tak leh ada jawatan....hau..hau..hau

Anonymous said...

Riza anak mak mah tu yg buat filim blue tu ngape ke china yek? Cari anak ayam ke?

By the way... mak bapak korang yg bn tu dah tengok blom hasil air tangan melayu islam malaysia produser anjing wall street? Kalau tak tengok lagi pegi la dowlod...

Anonymous said...

Ye tak ye jugak... kensel la teori tu... kita ikut teori jilat 36 tahun... skang jilatan baru... taktau lama mana...

Anonymous said...

Wah...hebat hebat semuanya...muka orang yang telah ditendang dan di sepak Umno mcm Pkr jugak...tapi muka mereka ni muka orang yang bnyak masalah...atau lebih tepat muka orang banyak dosa...sebb waktu pegang jawatan tak amanah dan benda yang sibuat utk tembolok...sendiri.

Anonymous said...

tunggu si kerala tu masuk gol baru tau lama mana.

By the way, dah berapa juta keahlian parti bunga ni... berjanggut aku tunggu macam tunggu sepina dari perancis gak...

Anonymous said...

hehe... parti dah ada, jawatan dah ade... kerusi nak bertanding pilihanraya nanti berapa ada??

Nak ke dap, pkr, parti kuali bagi kerusi banyak-banyak kat parti bunga ni??? Slogan konon nak ganti umno... tapi silap-silap terpaksa mengemis dengan tokong dan peliwat dulu.

kah kah kah

Anonymous said...

cite atok hilang jam omega ngentot chinadoll ade tak??

Anonymous said...

Hehehe..tua bangka konon...
Mamak kerala tu tak cukup tua bangka lg ke ted...pg jaga cucu ler dok sibok nak berpolitik..
hehehe bongok

Anonymous said...

Setelah di bahan di kutuk di sosial media barulah boboi botak kesayangan che det dpt jawatan. Amukkan puak che det menjadi. Cuma nasib malang abam botox yg tak di sukai kerana sifat batu api. Boleh la join geng gagak hitam ibrahim ali. Dah la bodoh ego melangit.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates