November 30, 2016

53 @mukhrizmahathir Malu Guna Gelaran Timbalan Presiden Parti Cap Bunga Raya


Seperti sebuah lagu Indonesia Benci Tapi Rindu nyanyian Diana Nasution, Timbalan Presiden Parti Cap Bunga Raya, DS Mukhriz Mahathir seperti orang yang gila talak mencucapkan Selamat Bersidang kepada perwakilan Perhimpunan Agong UMNO (PAU). 

Mukhriz Mahathir di dalam laman sosial Instagram beliau tidak segan silu menggunakan hastag #PAU2016. Lebih mengejutkan, beliau masih lagi tergila-gila hendak menggunakan nama UMNO pada jawatannya. 

Bukan sekali tapi tiga kali nama UMNO digunakan pada jawatan sebagai bekas. Kenapa hina sangatkah kalau menggunakan nama jawatan Timbalan Presiden Parti Cap Bunga Raya? 

UMNO terus mara utk rakyat Malaysia.

53 comments:

Anonymous said...

Blogger Rizal Anjing Pukimak Najib Penyamun!!!

Anonymous said...

Mau xmalu ngan ahli sejemput maruah nak letak kat mana..silap2 sebelum pru14 ahli tinggal 2 ekoq..he3

ted manoff said...

Hahaha... Sakit hati kerr ryezall.. Mcm pas dulu benci umno..benci tapi rindu kahkah..cintaku 90juta..🎧🎀BERSATU kita BERSATU taat setia berganding bahu🎡🎢🎼🎼...jgn fobia ryezall dengar lagu nii kahkah....

Anonymous said...

Beruk mat yeh pencen ni paling awal mencarut. Breakfast dgn babi panggang kok agaknya.

SUHARLI MASROP said...

Ted.... sah korang ni gila bayang..... sampai lirik lagu u.no pun korang perasan ianya bermaksud parti cap bunga raya yg telah di"kasi"

SUHARLI MASROP said...

Ted.... sah korang ni gila bayang..... sampai lirik lagu u.no pun korang perasan ianya bermaksud parti cap bunga raya yg telah di"kasi"

Anonymous said...

Pada hemat saya Mukhriz telah menyesal diatas apa yang dilakukan selama dia berada di dalam UMNO. Dia tahu kenikmatan yang diperolehi semasa dalam UMNO tetapi mungkinlah dia telah tersilap langkah maka dia disingkirkan.

Selamat bersidang UMNO

Anonymous said...

Meriah PAU 2016..bertambah sakit hati la pendokong RUU BABI...
Nampak nya Pakatan Rakyat =>Pakatan Harapan=>Pakatan Mimpi

ted manoff said...

Hahaha..bingaii punya macaii..setakat meriah nk buat apa..bkn dpt hadiah pun dn yg plg penting rakyat tk rela lagii dibodohkn..berhimpun setakat nk bodek presiden..beretorik saja..selamat bersidang utk kali terakhir..yehaaaπŸ’πŸ™ŠπŸ™‰πŸ™ˆπŸ΅

Mohd Jamil said...

Kenape....kome jadi gilo babi sanat..cube citer... sawan keturunan ye..udahlah...buat betobat ajer ler...malukan anak cucu kome ajer nanti...

Mohd Jamil said...

Dia org punya parti...sukahati merekalah...simple kebebasan hak pun ko sudah nak ngerti
....perlu subritle ka? Untuk paham.

Anonymous said...

Ajal maut..kejayaan dan kejatuhan itu semua kuasa Allah..oleh itu sapa kita nak mendahului yang Maha Esa...janji kita berusaha dan berdoa InsyaAllah Umno terus Allah pelihara dan lebih berjaya di masa hadapan..Selamat Bersidang..Umno

Anonymous said...

Setuju

Anonymous said...

Kikikiki...sape yang tak kenal dgn ted babi kentot..pendokong tegar RUU BABI... SELAMAT MENTERNAK BABI ye ted kentot babi...
Kikikiki

Anonymous said...

ambik kisah jugak rupanya mukhriz ni dgn persidangan umno. yelah, katanya dia bukan keluar parti tapi dipecat. maknanya dia bukan tak suka parti tapi parti tak suka dia. yang dia galak membedal parti setiap kali berucap dia tak ambil kira pulak. bila kena singkir, salahkan parti kerana pecat dia. ahh!, biarlah, asal dia bahagia. bahagia? mungkin retorik jika mukhriz rasa bahagia sekarang. jika dulu dia akan hadir dalam persidangan umno, diberi tepukan gemuruh bila berucap, buat pc lagi, tapi kini tengok dan intai dari jauh sahaja. hati mana yang boleh tahan. nak kata menyesal terbawak-bawak hasutan ayahandanya, malu nak sebut. kini dia adalah orang paling kuat, eh, orang agak kuat parti cap bunga. namun malu nak sebut parti dia sendiri. maka jalan menyedapkan hati gundah gulana ialah bidas apa yang patut persidangan umno kali ini. asal hati terubat, buat ajelah. orang dalam parti cap bunga juga ada yang faham situasi sebenar jiwa raga mukhriz ni, cuma diam aje kerana nak jaga jangan sampai parti cap bunga karam sebelum bermulanya pru14. apapun, aku doakan semoga perjuangan mukhriz dan ayahandanya berjaya kerana kerajaan yang ada sekarang agak tepu dalam membantu mensejahterakan rakyat. mungkin dah terlalu lama jadi pemerintah agaknya. aku terbuka dalam soal kerajaan ni, cuma sesekali rasa tergelak dengan lawak jenaka individu2 tertentu berpolitik.

Anonymous said...

Midin misti terkenang zaman manisnya dulu, dimana seluruh pemuda Dan wanita umno menunggu ucapan perasmian mesyuarat masing2. Sekarang bagitu terhina sekali hinggakan mesyuarat rakan barunya dap pun tak dijemput.

Cian Midin. Kita nak lihat mesyuarat Agong Pkr / Amanah dia akan dijemput ke tidak?

Anonymous said...

Dah baca Malaysia Today..Third Force...tulis artikel..mcmana atok terlajak tua ni ingin menjahanamkan negara dgn bersengkongkol dgn SARAWAK REPORT.. Oosh baca jgn tak baca..putera Umno kena bincang dalam perhimpunan ni.biar bukak mata generasi Y..bagaimana jahatnya..niat atok tua ni dgn bekas Pm.british..ingat kan kita dah merdeka.. Rupanya madih ada keturunan si kitol..yang kurang ajar...Subhanallah... ALLAH tu MAHA MELIHAT.. Dan MAHA MENGETAHUI

Anonymous said...

Belum kira yg tkh luputnya 2-3 bukan lagi saja!!!

Anonymous said...

Mockris ni dh kena tendang dok diam sudahle...dgn rekod TANPA MENANG masa dlm umno patut jadi iktibar jgn nanti kena tendang dri chap bunga pula...

ted manoff said...

Haha..apa punya baghal nii macaii..dia tk hulur 'derma' mcm mana nk mng..tgk kj sentiasa hulur derma tu pasal kekal sampai sekarang..πŸ˜†πŸ˜πŸ˜œ

Anonymous said...

Ted Kentot dok tak senang terasa (kok) gatal celah gelegar dia
masuk menyampuk orang sembang pasal UMNO bukan pasal bersatoo..
Dah tak sapa nak dengar cerita bersatoo ngan PH hancing...
Era baru UMNO dulu kini dan selamanya....

Ted Manoff said...

Ya..selamat bersidang. Semuga rabbulmashriq wal maghrib redha atas usaha ini. Aamiin.

Anonymous said...

UMNO dan PAS dah dibersehkan dari talibarut DAP dah terbukti
kiblat depa pada DAP...elok la kalau kedua2 parti melayu ini
bergabung menentang musuh Islam yang sebenar kapir harbi....

Anonymous said...

Bersih la sangat. Dah tahu, satu dunia dah tau Najib kantoi..UMNO ni dah tak ada orang lain kah? Kemarok sangat kah? Takkan la sampai nak tuduh Allah pilih apa la pulak? Hello, wake up Melayu.

Anonymous said...

Kantoi apa baghal??..yang kantoi puak pemfitnah DoJ ngan FBI
pun dah tahu kelentong kau orang...sapina perancis habuk...
mana lagi kau nak jual fitnah Korea pun dingin... Israel dah
terbakar pi la buat fitnah di Uganda..Somalia...

Anonymous said...

Yang aku tahu tokong kauorang disabitkan rasuah dan salahguna
kuasa.MB selangor ngan Pineng dok menyamun duit yang kau
bodoh sampai tak sedar...maklumla duk dalam lubang taik..

Anonymous said...

tahniah! anda terpilih sebagai contoh terbaik pandai berhujah. Lain ditanya lain dijawap. Keep it up, Memudahkan rakyat nak nilai sikap UMNo sebenar.

Anonymous said...

Termenung aku selepas baca artikal Malaysia Today yg menggambarkan betapa dahsyat mahadir yg bersekongkol dengan pihak barat mahu jatuhkan Melayu/UMNO/BN dan kerajaan. Tak ada sekelumit pun rasa bersalah walaupun pernah menjadi pm terlama dan telah memperolehi kekayaan yg banyak.

Anonymous said...

kalu gitu.Ruang otak awak dipenuhi Taek Lho yer?

Anonymous said...

Aikk MT?. Bukan matsalleh celop tu yg byk kisah Atlantoya tu kan? kan? Awak cayer juga yer?

Anonymous said...

Aku bukan makan upah macam kau Ted Kentot....aku komen pasal
meluat gelagat saitan fitnah yang melampau2 merosakkan Ugama dan bangsa ....selamat bergembira dengan RUU BABI...

Anonymous said...

Surah Al Ma'idah Ayat 51
"Wahai orang-orang yang beriman!Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani sebagai teman rapat,kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain;dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka teman rapatnya,maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu.Sesungguhnya Allah tidak memberikan petunjuk kepada kaum yang berlaku zalim"

ted manoff said...

Kesian babi..asyik kena maki saja..babi pun faham nk dekat PRU14 nii caii2 kena kerja lbih masa...gila apa manusia pm najib punya slh babi yg kena makii..buang tebiat agaknya..kihkih..oikk oikk..🐷🐽🐷

ted manoff said...

Bagussslahhh...moga pm najib sedar bila baca hadis nii...⏳⌛

Anonymous said...

Memang sah Ted Kentot salah seorang pembela babi yang tegar
dan penyokong touch the dog...oink..oink..hok..hok..
Maklumla dah termakan budi DAPIG = DOG AND PIG ....

Anonymous said...

Betul le pe MM cakap tu. Dalam keadaan ekonomi sekarang, kejatuhan nilai matawang dan hutang negara yang makin meningkat (lebih sekali ganda hutang Pak Lah tinggalkan), kerajaan patut lebih fokus untuk berjimat. Ini dalam keadaan ekonomi begini, macam2 nak dibuat oleh najib. Hanya untuk menutup legasi Tun M. Nak tunjuk dia lebih hebat dari Tun M dengan membina bangunan2 pencakar langit. Puak2 penyokong dedak je akan cakap yang najib the best. Memang the best. The best dalam menyonglap duit dan menambah hutang negara. Itu tak pernah lagi terjadi selama 5 bekas2 PM dulu berkuasa. Itu je kehebatan najib.

Kalau berhutang lagi, siapa yang akan bayar? Puak2 pemakan dedak tolong jawab. najib ke nak bayar? rosmah ke nak bayar? sila jawab. Ingat, hutang 1MDB je pun sampai anak cucu kita nak kena tanggung.

Anonymous said...

Astarfirullah alazim itu ayat suci alquran bukannye hadis..jika saudara seorang islam semoga mendapat hidayah dari Allah Ta'alla.

Anonymous said...

Biar dipecat kerana bertanya sesuatu benda yang memberi kesan buruk kepada negara daripada mengiyakan benda yang tak betul. Itu lebih bermaruah daripada membisu.

lebih kesian, puak2 pemakan dedak hanya pandai berkata fitnah tanpa memberikan bukti. ada jugak yang hanya memaki hamun demi mempertahankan najib. UMNO bukan hak mutlak najib. Pemimpin akan silih berganti. Tp najib dah buat UMNO hak milik peribadi dia. Pe2 yang pemakan dedak pertahankan, bukan UMNO tp najib semata2. Dia gunakan saudara saudari untuk terus berkuasa sebab dengan kuasa itu le dia boleh selamatkan diri dia.

ted manoff said...

Ahh!....babi pula berkecil hati la pulak... Sori babi aku tidak menghina kamu..... cuma manusia yang ikut gelojoh kamu saja yang aku kutuk..oik oik..πŸ–πŸ·πŸ½πŸ–πŸ—

Anonymous said...

Dalam usaha menjatuhkan Najib puak pembangkang lupa melihat
apa yang terjadi dalam pakatan sehingga bebas MB menyamun dan rasuah sehinggakan AMK pun boleh jadi jutawan perlu dijelaskan
supaya rakyat tak terkeliru.....
Rakyat jelas mengikuti perkembangan satu demi satu skandal dalam pakatan yang tidak dijelaskan tapi mereka berusaha melindungi nya dengan menyerang pihak kerajaan....

Pendek kata nak londehkan Najib diaorang sendiri yang terlondeh....

ted manoff said...

Caii..pm najib punya scandal lagi hebatt..setakat amk tu apalah sgt..taraf ketua cawangan umno saja..cuba tanya pemimpin peringkat atasan berapa byk harta rakyat disonglap..tanah rizab melayu habis dijual..tlg buka mata..jgn hanya nmpk dedaq saja..prOoTt

Anonymous said...

PP dah jadi hub babi halal terbesar utk org2 berpahaman liberal seangkatan dgn ted manoff.

ted, bila nak adakan acara 'I want to kiss a pig'?

ostad2 liberal PKR dah resah menunggu tu ..

ted, satu lagi aku nasihatkan, ko usahkan bersebok sgt dgn politik. parti dan pemimpin agong kau takkan dapat perintah Malaysia. Yakinlah cakap aku.

kalau ada rezeki para 'pemfitnah' semua ni nak berkuasa pun, tunggulah masa Dajjal Al-Masih dah keluar nanti. Tapi engko dan aku rasanya dah lama bersemadi dlm bumi dah kot ...

Anonymous said...

Jadi betol lah dalam pakatan ada skandel rasuah....kecik ka
besar ka..kalau terbukti maka rasuah la nama nya..bahlul..

Rakyat dok perhati...baik tak payah ubah yang canang lebih baik
pun penyamun juga....

Dulu pakatan rakyat tapi rakyat tak bagi undi tukar pakatan harapan...harap rakyat balik pada pakatan yang betul nya
PAKATAN PENYAMUN...OINK..OINK..

Anonymous said...

bang, kita tak tau siapa ted manoff kentot ni sbnrnya ..
entah2 bila mati nanti mayatnya tak ditanam,
mungkin dibakar, abu nya simpan dlm peti abu,
atau pun abunya dihanyutkan kesungai atau kelaut ..

Anonymous said...

dah kenape....tetiba meroyan. sakit kat mane agaknya. kat hati kah?kat otak kah?
inilah akibat sokong ruu babi. belum apa2 dah kena sawan babi.

Anonymous said...

Apa?! Allah pilih dia?!...kalu dia kantoi maka Allah juga kantoi lah? Wow berani kau kata begini UMNo...aku takut.

Anonymous said...

apa punya bingai kau.ni Jib yg dah bogel sedunia tu , mana pulak perlu dilondeh lagi pun.

Anonymous said...

itulah akibat menyokong ruu babi. kan dah kena sawan babi. bolih hafal lirik. betul cts kata..benci tapi rindu.

Anonymous said...

macam pilihanraya kecil sabak bernam dan kuala kangsar yer? orang bijak sekali..yang dah hilang ingatan tolong kempen bolih ph menang besar. tak gitu ted kentut?

Anonymous said...

setuju gak

Anonymous said...

Elokla kawan dia telah lama menjadi hab arak terbesar di rantau ini

Darul khinzir vs Darul khamar


Anonymous said...

Yer..tapi.setiap manusia tu ada kekurangan dan kelemahannya..sbb itu Allah selalu terima taubat hambaNya..siapalah kita nak menghukum Raja Petra ni..mungkin dia dah taubat...tapi semua artikel nya memang berfakta dan bukannya fitnah..sejak menjak ni..

Anonymous said...

ooo, betul lak semua kisah Atlantuya tu yer....(dia mmg bertaubat sebelum membongkar kes tu lagi). Ishhhh! jahatkan DPM waktu tu?

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates