November 17, 2016

177 Peristiwa Memali 19 November 1985, BERSIH 5 19 November 2016, Persamaan = Tiada Tun Dr Mahathir


19 November 1985, ketika peristiwa hitam Memali berlaku di mana 14 ahli PAS terkorban  di Kampung Memali, Mukim Siong, Daerah Baling Kedah, Perdana Menteri pada waktu itu, DS Dr Mahathir Mohamed dikatakan berada di China.

19 November 2016, tarikh peserta BERSIH 5 akan berkumpul. 3 hari sebelum itu iaitu semalam, orang yang sama, Tun Dr Mahathir Mohamad, mengadakan sidang video mengesa Rakyat memberi sokongan penuh dan menyertai himpunan BERSIH untuk memulihkan negara. Hari ini, beliau dengan selamba membuat keputusan untuk tidak menyertai BERSIH 5 dan pergi ke luar negara. 

Seorang Jeneral perang meninggalkan anak buahnya untuk berperang sedangkan beliau berseronok di luar negara? Adakah agenda ke luar negara lagi penting dari menumbangkan Kerajaan? Bukannya Tun Dr Mahathir tidak tahu tarikh penganjuran BERSIH 5 akan diadakan pada 19 November kerana ianya telah diumumkan beberapa bulan lepas.

Nampak sangat awal-awal lagi Tun sudah cuci tangan untuk tidak bertanggungjawab sekiranya apa-apa berlaku Sabtu ini. Nak buat macam mana, saya bukan ada di Malaysia, skrip biasa yang akan didendangkan. Sia-sia buat video bagai dan menjadi model paling tua dalam sejarah.


177 comments:

Ted Manoff said...

Dia pi luaq negara nak urut teloq

Anonymous said...

Sama dg putar belitnya masa kes Mamali dulu ,"Biar Datuk Musa saja handle kes ini, says sebuk diluar negara"

ted manoff said...

Hahah...bongok punya ryezall..isu mamali dh lama berlalu tk prlu pun ungkit2 lagi..tun hadir atau tk tuu dia punya pasal ko sibuk2 buat apa..tlg tanya pas tabung mamali apa cerita..? Anggaran lbih 1juta akn sertai bersih kali nii..mau terkencing mohd najib nanti..๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’ฐ๐Ÿšง๐Ÿš—๐Ÿš•๐Ÿš™๐ŸšŒ๐Ÿš“๐Ÿš‘๐Ÿš’๐Ÿš‰๐Ÿš‡๐Ÿš…๐Ÿš„๐Ÿšƒ๐Ÿšจ๐Ÿšฒ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜

Anonymous said...

ted kentot ni mmg otak dah mereput lah.

org citer muslihat org tua tu yg tidak bertanggung-jawab dan mau meletakkan kesalahan pada org lain masa peristiwa berdarah (org Melayu bunuh Melayu) memali tu, paham tak?

bukannya mempersoalkan tabung memali yg dikutip oleh PAS. itu isu berbeza. itu pun tak dapat paham. entah2 dia ni 'kacang merah' dapigs tulen.

tapi skrg ni mmg dah takde beza pun dapigs dgn parti bunga, satu tujuan satu harapan, utk meng'hulu-hala'kan 'negala' saja yg ada dlm kepala otak depa ..

Anonymous said...

berapa ramai org bernama 'mohd najib' kat Malaysia ni ..
kalau yg bernama mohd najib tu lawas kencing bagus lah,
maknanya, kesihatan 'normal',
tapi kalau tersekat-sekat tu tandanya kencing tak tus,
MASALAH PROSTAT.

kalau bermasalah prostat,
hubungi melalui telefon / whatsapp : MAZLAN OTHMAN, 011 2330 9856.

insya allah, ada penyelesaiannya.

Anonymous said...

Blogger Anjing Lanun Bugis Bangsat!!!

SUHARLI MASROP said...

Giler haper hang neh????? Mana punya angka kau petik nak kata anggaran lebih 1 juta akan hadir?... ahli cap bunga raya pun tak betapa kerat.....cina tak berani dah..... org PAS tak join dah..... heiiii. Berangan tak sudah...

SUHARLI MASROP said...

Giler haper hang neh????? Mana punya angka kau petik nak kata anggaran lebih 1 juta akan hadir?... ahli cap bunga raya pun tak betapa kerat.....cina tak berani dah..... org PAS tak join dah..... heiiii. Berangan tak sudah...

Anonymous said...

Wah marah sangat bang...dah tahu ni blog pro BN kenapa gatal nk...baca...pergilah blog utk.spesis.mcm kamu..iaitu spesis asyik menyondol jer.fitnah sana fitnah sini .bila tanya when..how much...how...sampai sekarang tak terjawab jawab...so..sendiri cari pasal sendiri tanggunglah..ni maki maki orang..dah kenapa...macm kamu masuk rumah orang..dah lah tak dijemput..dah tu..marah2 pulak...itu namanya biol bin tongong

Anonymous said...

angka 1 juta tu dikira mcm ni.

yg Islamnya :
1 org yg pergi Beershit, 10 ekor setan (tukang api) mengiring sama.
kalau 10 org manusia islam ikut serta, dah jadi 110 makhluk.
100 = 1,100 makhluk.
1000 = 11,000 makhluk.

itu belum masuk yg kafirnya,
dan chief2 setan yg sama berarak dgn tenteranya.

rasa2nya mmg boleh percaya, ada sekitar 1 juta.
pandai ted kintot kira.

Anonymous said...

hehehe..adoi setepek kat dahi

Anonymous said...

Yg ada teloq boleh laa urut teloq..yg tak dak teloq mcm ko korang ni semua nak urut apa?..hehehe

Anonymous said...

Hehehe..ted ko punya andaian prk pun sama daa..berapa kali daa...semua kelaut...hehehe

Anonymous said...

Ngarut ko ted..Cts dah buat soalselidik..tak dak mau join..

Anonymous said...

Skandal Najib jadi bahan lawak Akhbar Korea Selatan


JIKA Presiden Filipina, Rodrigo Duterte terkenal dengan tindakan membunuh ramai orang di negaranya yang terkait dengan dadah, sehingga mencetuskan kecaman dunia, Perdana Menteri Malaysia, Najib Razak pula terkenal seluruh dunia dengan skandal 1MDB dan RM2.6 billion dalam akaun peribadinya.

Pertemuan kedua-dua pemimpin negara itu baru-baru ini dilaporkan telah membawa kepada satu persetujuan di mana kerajaan Filipina pimpinan Duterte membenarkan pihak berkuasa kerajaan Malaysia untuk masuk ke perairan negara itu bagi memerangi lanun.

Sebuah karikatur yang dikatakan disiar dalam akhbar Korea Selatan bagaimanapun dilihat memerli dan menjadikan perjanjian tersebut sebagai bahan lawak. Karikatur itu menjadi viral di facebook.



Dalam karikatur itu, Duterte digambarkan sebagai pemimpin yang gemar membunuh, manakala Najib pula pemimpin yang hanya tahu fikir pasal duit.

Duterte: Kamu boleh bunuh sebanyak mana pun lanun yang kamu mahu di wilayah kami.

Najib: Bunuh? Itu jahat! Tak ada peluang rembat duit ke dengan lanun-lanun tu?

Di dalam menghasilkan karikatur seperti ini, hanya orang yang faham tentang karakter individu-individu yang dilukis akan merasa lucu, jika tidak kartun seperti ini tiada unsur humor.

Boleh kita faham bahawa, majoriti pembaca akhbar dari korea Selatan ini sudah faham benar dengan perangai kedua-dua pemimpin ini — seorang suka membunuh, manakala seorang lagi suka menyeleweng duit. Kerana itu karikatur ini dilukis.

Dalam bahasa lebih mudah, orang Korea pun kenal dengan perangai Perdana Menteri Malaysia yang suka menyeleweng duit. Memalukan!


Anonymous said...

Tapi 'Chief of the Chiefs' Beershit dah ngaku tak dapat datang demo pasal pegi Korea tabur dedak.

Jadi kalau ikut kiraan ted kintot pritt yg turun berdemo hanyalah,
1,000,000 tolak 1 = 999,999 makhluk aje le ..

Anonymous said...

Laaa, ko tak ambik kira setan pengiring 'Chief of the Chiefs' Beershit tu ke .. paling sikit yg iring dia ni saja mau 1000 ekor kot ..

jadi, 1,000,000 - 1,001 = 998,999 ekor makhluk.

Anonymous said...

Merah dari kumpulan umno..berkumpul untuk menunjukkan sokongan dan pembelaan kpd perompak2 negara...betapa bodoo bodoo kumpulan ni melayu ni.

Anonymous said...

Pencuri seekor ayam dihukum...perompak billion2 dibela dan dilindungi..

Anonymous said...

Senarai harta yang dibeli oleh kroni-kroni Najib Razak menggunakan duit 1MDB
Kita semua sedia maklum tentang penyelewengan yang telah dilakukan oleh orang yang dipertanggungjawabkan untuk menjaga 1MDB.
Ketika skandal ini mula meletus di dalam tahun 2014, tidak ada siapa yang menyangka bahawa Najib Razak tergamak membiarkan 1MDB menyeleweng dari objektif asas pertubuhannya. Ramai seperti tidak percaya bahawa berbillion-billion ringgit telah disalurkan ke dalam akaun syarikat Jho Low bernama Good Star ketika itu. Pada mulanya Najib Razak memuji-muji 1MDB. Tetapi tidak mampu untuk menipu lebih lama, dia akhirnya mengaku bahawa model perniagaan 1MDB sebenarnya umpama angan angan Mat Jenin sebab itu 1MDB gagal.
Semua ini diburukkan lagi apabila siasatan oleh pihak berkuasa mendapati Najib Razak menerima sekurang-kurangnya RM2.6 billion di dalam akaun peribadinya. Tidak pernah dalam sejarah dunia seorang pemimpin dengan selamba menerima wang sebanyak itu secara peribadi. Dengan muka tidak malu, dia pada mulanya tidak mengaku menerima. Kemudian apabila bukti terpampang di peringkat umum, dia menukar cerita mengatakan itu hanya derma dari Arab Saudi. Tidak pula dia memberitahu kita bagaimana dia membelanjakan wang itu. Tidak juga dia memanggil pihak audit untuk memberi keyakinan kepada kita bahawa dia tidak menggunakan waima satu sen pun dari duit tersebut untuk kegunaan peribadi.
Yang nyata cerita derma itu semua tidak benar sama sekali. Oleh kerana penyaluran wang haram itu dilakukan melalui bank-bank luar negara, maka pihak berkuasa luar negara telah menyiasat penyelewengan ini di bawah akta penggubahan wang haram. Siasatan demi siasatan dilakukan dan hasilnya, dua pihak, iaitu JAbatan Peguam Negara di Amerika Syarikat dan Jabatan Peguam Negara di Switzerland telah mengemukakan bukti untuk dihadapkan mereka yang menyeleweng itu ke mahkamah.
Hanya siasatan di Malaysia sahaja diberhentikan. Ini kerana mereka yang menggepalainya terdiri dari penyokong tegar Najib Razak. Mereka tidak berkecuali dan tidak amanah di dalam melakukan kerja mereka. Peguam Negara Malaysia akhirnya berkata tiada kes dan Najib Razak tidak perlu dihadapkan di mahkamah di sini.
Kita diketawakan oleh dunia kerana menyimpan pemimpin-pemimpin yang tiada integriti dan tidak amanah. Apabila seseorang mengkritik secara lantang, dia ditangkap polis. Apabila ingin bertanya tentang 1MDB di Parlimen sekalipun, dihalang oleh Tuan Speaker yang kini boleh dikategorikan sebagai keldai Najib.
Namun begitu, kebenaran tidak mungkin dapat dilindung. Bangkai gajah tidak mungkin dapat ditutup dengan nyanyian sha la la la. Pemerintah yang munafik tidak mungkin dapat hidup bahagia selamanya.
Di dalam sidang akhbar Julai lepas, pasukan penyiasat ini berjanji ingin memulangkan semula wang tersebut ke rakyat Malaysia dan mendedahkan dan menangkap dalang-dalang yang terlibat. Mereka yang mencuri duit rakyat akan dikenakan tindakan.
Di bawah adalah senarai harta yang disita oleh Kerajaan Amerika Syarikat kerana menggunakan wang haram dari 1MDB. Aset-aset ini tidak boleh digunakan oleh kroni-kroni Najib Razak lagi dan segala pendapatan yang dijana oleh aset-aset ini akan dirampas.
Senarai ini telah diambil dari website DOJ sendiri. Kesimpulan boleh dibaca selepas senarai ini.

Jumlah keseluruhan, RM3,983,000,000 atau pun dalam bahasa golongan elit RM3.983 Billion.
Dari kiri: Khadem Qubaisi, anak angkat Najib, anak tiri Najib
Bayangkan, dengan wang rakyat sebanyak itu, kita boleh membiayai 100,000 pelajar miskin untuk belajar secara percuma di universiti awam tempatan.
Tetapi malangnya, yang mendapat habuan tersebut adalah sekumpulan kecil kroni-kroni dan ahli keluarga Najib Razak.
Rakyat diketepikan, pencuri diutamakan.
Oleh sebab itu hari Sabtu ini ramai dari mereka yang tidak puas hati akan sistem pencegahan jenayah di Malaysia akan pergi ke demonstrasi Bersih5 untuk menyatakan pendirian dan perasaan.

Anonymous said...

eehh eeehhh, kan ke perompak2 penyamun2 negara dah bersatu hati dan bersekedudukan dlm satu parti, PPBM. Perompak Penyamun 'Bersih'kan Malaysia.

Anonymous said...

Yg datang nak tunjuk sokong perompak adalah majorit melayu MISKIN..Perompak kaye raye dapat duit free...tak ker bodoh anak bebal melayu2 ni..

Anonymous said...

pandai org korea mengampu sblm dapat bekalan dedak dari madey ye .. mesti big boss Mr S. ajar tu .. ekonomi korea selatan mmg dah dlm tangan dia ...

Anonymous said...

Dokumen Dedah PAS Terima 10 Juta, Mohon Presiden TGHH Berikan Penjelasan.
22:45:00 Posted by Ameno World



Salam. Nak bertanya.

Apa kaitan kedaulatan hasil bumi Kelantan, perlu bayar royalti kepada Pejabat Presiden PAS? Semua jenis royalti hasil bumi Kelantan adalah milik sosial (konsep ekonomi sosialis). Ianya perlu masuk akaun kerajaan negeri Kelantan (penjaga pemilikan sosial). Bentang penyata belanja dalam dewan.


Teknik bumi hanguskah? Mana rakyat Kelantan? Dayuskah? Bangkit! Siasat! Bongkar jika benar! Lawan ulama kapitalis ini. Sistem ini dibuat secara legal dalam sistem kapitalisme. (Aduka Taruna)

ted manoff said...

Cucu toq klepet...pelbagai kaum akn turun kl nanti..disitu menjadi titik akhir buat umno/bn..PRU14 bakal jadi sejarahbuat negaraku malaysia..yaa sejarah bakal terpahat..dimana ryezall selepas pru14 nanti..apa pula halatuju blog cts nii..masa akn menentukn...๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘๐Ÿป

Anonymous said...

Hewan politik terlebih telor...dri muda sampai ke tua keje pedajalkan orang..berani ngan orang yg dh meninggal...buat taik lari keluar negara bersama anak kelainan upaya shhoping utk kismas kat rumah dilandon..boleh sambut kismas ngan mugabe..lepas tu melawat kuda kesayangan di argentina..

Anonymous said...

Perompak yg dah disahkan oleh polis singapor siaper?

Anonymous said...

YER KE?????????????????????

Anonymous said...

Sapina dah keluar ke??? Nak tolong ambikan???

Anonymous said...

YO KO??????????????????????

Anonymous said...

Tiada medey ke atau ada medey ke, bershit tetap juga kuning taik,..bershit 5....kuning taik 5 jenis. Dah bnyk kali perhimpunan bershit diadakan oleh kumpulan kuning taik pi hasilnya tetap juga habuk pun tarak, perhimpunan taik kuning le katakan Kah Kah Kah..

Anonymous said...

kesian ted kentut, terkial-kial sekor dia kat sini. Agak tak boleh nak bagi komen membina, dia hanya mampu copy paste artikel blogger bangang dari mana ntah...

ted manoff said...

Weii ryezall juboq nepall...apahal ko delete2 komen..kata hidup mesti ada pro dn kontra..ko takut rakyat tahu kebenaran kerr..๐Ÿท๐Ÿฝ๐Ÿ—

Cucu Tok Selampit said...

Ted, Kau promote blog ProTun di sini dengan kau kau sekali saya delete,

Anonymous said...

TAK ke KELAKAQnya ni! Nak PUJA Korea Selatan JUBOQ BABI-si PENJILAT IS-rael/NATO - yg. mana PM Korea Selatan ni mahu diGULINGkan serta sy2 korporat Samsung dll sedg. diSIASAT utk. RASUAH melalui kawan baik PM KS tu sbg. PENASIHAT PM tu secara rahsia dan tidak rasmi!

jadi PI MAMPOS lu si tedKEPALA BUTOH HOMO('t' huruf kecik)/TERORIS2 HOMO JIJIK PENYAMAQ si PENJAJAH PARASIT ZioNAZI DAPJUBOQ BABI - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-chin GILA BABI BETINA SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

Anonymous said...

TAK dak MARUAH lansung si DIKTATOR PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PENYAMAQ/PENYANGAK/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN-madey anak BERANAK KEPARAT berIJAZAH JAMBAN ni! Boleh pula sekrg. JILAT juboq2 babi si puak BerSHIT DAPJUBOQ BABI! Tau pula lu pi LARI mcm. PENAKUT selepas mengHASUT ke arah RUSUHAN oleh puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT DAPJUBOQ BABI - utk. mengGULINGkan YAB PM Bumiputera Islam/Melayu terCINTA kami serta NEGARA ISLAM tercinta kami ini?!! Itulah si madey CELAKA ni - memang jenis keturunan BANGKAI BABI!

GERAM betul aku tengok VIDEO ni - terutamanya POLIS2 yg. seolah dgn. MELAYU/GM aja BERANI hang nak KASARI/GARI/TANGKAP memanjang! Dan lihat si PENDATANG2 KAFIR HARBI MCAnjing CELAKA JUBOQ BABI yg. boleh pula BERSORAK gembira bila YAB DS Jamal Yunos diCEDERAkan! PUKI berNANAH lu si Wanita PELACUR2 MCAnjing KURAP! Dahlah parti PENJAJAH PARASIT “LOSER“; lepas tu MCAnjing KEPALA BUTOH ni ingat depa TUAN kita, bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu serta UMN*! Lihat mediaKEPALA BUTOH DAPJUBOQ BABI ni! Di - http://darisungaiderhaka.blogspot.dcom/2016/11/wanita-mca-anggap-kejadian-hidung-jamal.html , Wanita MCA Anggap Kejadian Hidung Jamal Berdarah Melucukan, November 16, 2016!

Dan lihat juga keANGKUHAN si JANTAN2 GIGOLO KITOL HOMO JUBOQ BABI PKRHOMO ni yg. nak cuba HAPUSkan GM sampai nak BENTANGkan di Parlimen – makin naik muka si ANJING2 KURAP Islam/Melayu HOMO KITOL si PENJILAT2 juboq babi puak TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/SOROS-IS(IS)rael-MOSSAD! Lihat satu lagi mediaKEPALA BUTOH puak DAPJUBOQ BABI ni! Di - http://www.sinarharian.com.my/nasional/pkr-fail-usul-bahas-mengenai-provokasi-baju-merah-1.586065 , PKR fail usul bahas mengenai provokasi Baju Merah, SALWANI MD ZAIN, 15 November 2016

Yg. puak TERORIS PENJAJAH PARASIT BerSHIT DAPJUBOQ BAB-KULI Soros/MOSSAD-ISrael/CIA - bukan main TAKUT lagi POLIS/KDN nak TANGKAP! HARAM KEJADAH betul!

KDN/PDRM - SIASAT habis2an SIAPA yg. TUMBOK dan MENCEDERAkan mcm. BABI SONDOL YAB DS Jamal Yunos terCINTA kami?!! Siapa pula yg. BAJU2 HITAM tu?! Dan SEKOQ polis berUNIFORM tu yg. asyik TOLAK GM mcm. SAMSENG dgn. begitu GANAS; BANGSA apa dia ni?! Kalau dgn. puak BerSHIT; TAK dak lansung PERANGAI BUAS mcm. ni oleh POLIS; bahkan terSENGIH2 pun ada!

Dan kenapa asyik TANGKAP aktivis2 GM kami ni?! Maka, ZAH*D - lu JANGAN ingat lu akan jadi PM mahupun PRES. UMN* - BANGSAT lu dan DRAMA amat JIJIK lu dgn. TUAN AnwaqHOMO-PKRHOMO/BerSHIT-DAPJUBOQ BABI lu selama ni! Lu telah MENIPU bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu BULAT2!

Lihat di http://gerakan-anti-pkr-new.blogspot.com/2016/11/video-jamal-kena-tumbuk-berdarah-idung.html :

VIDEO JAMAL KENA TUMBUK BERDARAH IDUNG.. SAKSIKAN.

Monday, 14 November 2016
(Nek Tempoyak)

NOTA: YAB DS Jamal Yunos mesti berjumpa DOKTOR utk. memPASTIkan tiada PENDARAHAN DALAMAN dan mesti PASTIkan ada PENGAWAL2 setiap masa mulai skrg. kerana NYAWA beliau skrg. nampaknya sedg. diANCAM oleh puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZIONIS BerSHIT DAPJUBOQ BABI dan KULI2-DALANG DUA MUKA depa!

Dan mana juga suara2 PU utk. MENGECAM habis2an JENAYAH nak MEMBUNUH YAB DS Jamal Yunos ni?! JANGAN jadi PENGECUT DAYUS oi!

Juga ADUAN2 aku mengenai SALAH LAKU POLIS - satu pun TAK pernah diambil TINDAKAN; walau aku dah berkali MENGADU kat Suruhanjaya Integriti BANGANG tu!

Tengok juga hari tu, PENGARAH IMIGRESYEN cakap nak DEDAHkan nama2 MAJIKAN di akhir bulan OKTOBER, yg. HARTA depa diSITA kerana mengGAJI PATI2?! MANA -MANA???!!!!!! Ingat kami RAKYAT ni BANGANGkah?!!

Maka, KD* ni mesti diBERSIHhan HABIS2an - seolah dah jadi pusat YAKUZA/MAFIA PKRHOMO/BerSHIT DAPJUBOQ BABI HARAM JADAH!

Dan PAS - tolong buka balik kes PEMBUNUHAN KEJAM MEMALI oleh madey amat BANGSAT ni!

Anonymous said...

Setengah org bangga ada teloq diurut jantan....ada pulak terasa mcm dlm syurga diurut bini org...

Kes kau ni pulak...mcm bangga je teloq dipegang majikan...majikan kau dap ke..pkr ke...atau didakap bunga.....hehehe

Paul said...

Orang Tua Sial Nak mamaposs @ MahaKutty ni memang BACUL...sama juga dengan pembela2 MahaKutty yang makan dedak Kafir Harbi DAPigs!

Anonymous said...

Woiiii ted...moralnya...jika org sikit...tak laaa dia malu... kalau kecoh ribut topan...boleh laa serah tanggungjawab tu kat org lain...ada pahammmmmmm si kentot tot tot...

Anonymous said...

Org mcm ni hanya tau JAWAB.. TANGGUNG org lain...tapi tetap juga dipanggil berTANGGUNGJAWAB...Tun JAWAB...org bersih meroyan TANGGUNG

HAH HAH HAH...ted jawab...ross jkk uganda tanggung...kah kah kah

ted manoff said...

Pungkoq hang...ko baru lps toron juboq nepall ker seytaaann..weii ryezall apasal post nek tempoyak(huruf T besar) ko tk delete..? Tak habis2 dgn agenda yahudi bagaii..dh mcm org sewel..๐Ÿค๐Ÿ”š๐Ÿ”™๐Ÿ”›๐Ÿ”๐Ÿ”œ✖๐Ÿ”ƒ➕➖➗

Anonymous said...

Nak tanya juga..berapa ramai org kat malaysia ni nama anwar.. jika alat sulit anwar tu lurus normal la agaknya..jika bengkok kena pakai pelincir ke biar lurus balik....

Anonymous said...

Bukan apa..dia nak org ramai panggil dia pulak..BLOGGER BABI ANJING BANGSAT...dia meroyan tu org tak sebut BLOGGER BABI ANJING RBA..

Anonymous said...

Dahsyat betulllll org bersih.. dah guna usa..tak laku...guna singapor..tak berhasil...guna indonesia...tak jln..guna bermcm mcm report, tak jugak jln..dah berbuih mulut sarawak report.. tak jugak berkesan...masa lalu, filipina tu pun diguna...dah lupa kisah sultan kapal karam.. ya la dah jd arwah...bukan boleh guna lagi..tak gitu...gamaknya dah tak boleh nak guna filipina tu marah sgt....

Semua org tak kan lupa kisah lahad datu....ada org marah sgt ke tentera nak kejo kumpulan karam tu....penjahat tu sahabat dia org ke??? Tak boleh lagi la nak guna org filipina buat huru hara kat malaysia...

Dah putar satu dunia...ni giliran guna korea selatan pulak....thailand tak boleh guna, nuor pun takut pi sana.. brunei memang tak boleh..tu yg dikata mengharumkan nama negara???ko heran ke perangai buruk org utk menjatuhkan sesebuah negara...sedangkan nabi saw pun dihina dlm bentuk karikatur..

Fyi...di korea utara pun byk karikatur pemimpin korea selatan kah kah kah... dirusia byk kartun pemimpin usa...APA YG HERAN...MUSUH DI MANA MANA HAH HAH HAH

Anonymous said...

KAT MALAYSIA NI ADA BANYAK GELARAN BAPAK MALAYSIA... TERBARUU

BAPAK SEGALA BAPAK PENIPU MALAYSIA = ANWAR ALJUBOORI PENGASAS PLURALISMA MURTAD

BAPAK SEGALA BAPAK BATUAPI MALAYSIA = MAHA MEGA BATUAPI TAHAP DEWA MEDEY AL KUTTY

Anonymous said...

Kumpulan kuning...berbuih buih mulut mintak org pas/pasti melayu islam joint..muka tembok...yg melayu ikut kuning tu menyokong perompak negara juga ke..lagi bebal dah dihina islam..dipinggir melayu..dihalau.. tanah dah diambik..... tu bukan lagi bebal.. tu namanya seBEBAL BEBAL..

Ko gomen ke...hati hati tauuuu dap kata kalau dia org menang..separuh nak dibuang...HAH HAH HAH..

Anonymous said...

Org dap ke...pkr ke...Tun ke... bunga ke...pan ke???...

Splashhhhhhh terpercik ke muka sendiri.....

Anonymous said...

SENTAPPPPP...
ayat macai bengang pas tak ikut bersinnnnnnm.....acuuuuuuuuuu

Anonymous said...

Nak membebalkan anak melayu... anak cino belajo diam diam kat rumah..anak melayu melalak tak tentu pasal..anak melayu jugak dpt surat cinta terkandas belajo

Sejarah kpd beberapa student anak melayu yg tersangkut..

Anonymous said...

HAHAHA DEDAKKKKK......MAIIII DEDAKKKKK......YG SEWELNYA KO.. MERENG KAT BLOG CTS...TAK LAKUKE BLOG PUOK KO....MAIIII DEDAKKK

Anonymous said...

Apsal ngamuk ni... marah ke org tak panggil ko juboq uganda..

Kau pi blog geng lu.. buuuaaaanyak pro kau...mesti kau tersengih sambil garu garu juboq uganda kau tu...

Anonymous said...

Seronoknya byk duit...boleh terbang sana sini.... tak kan tukang masak tak boleh bayo...

Anonymous said...

Jho lo akan tersenyum lebar tengok macai2 bodoo melaiyu umno berhimpun tengah panas nak pertahankan dia dari ditangkap ...terpekik2 dan terlolong2 plak..jho lo dah kaye bilion2 dapat duit free..malaiyu bodoo terpekik2 hidup miskin kena bayar cukai gst lagi..memang melayu umno keturunan bodoo..diklentong oleh najib dan jamal jamban..

Anonymous said...

Selagi Allah SWT tahu siapa benar dan siapa bersalah... Insha Allah, Malaysia akan dipimpin oleh manusia yg benar...

Anonymous said...

Bersih 5 walau maha mrga batuapi tak ada... akan ada mirip peristiwa mamali terjadi... korban jiwa..?

Anonymous said...

Bukan selagi...Allah SWT tahu..

Anonymous said...

Ngko macam tahu plak..nak buat huru hara?.

Anonymous said...

NAK HANTAR DEDAK BRO....

Anonymous said...

Pembunuh memali suda lari keluar negeri...jaga2 cik salmah

Anonymous said...

sokong 1000%...

Anonymous said...

Penyokong bershit sila tonton you tube MAHATHIR YANG SENTIASA GAGAL sebelum berkumpul sabtu nih....

Anonymous said...

Jangan hanya bekas CEO THHE, siasat juga Tabung Haji, kata Rafizi
 
PETALING JAYA: Rafizi Ramli menggesa siasatan SPRM terhadap bekas CEO TH Heavy Engineering (THHE) diperluaskan ke Lembaga Pengarah Tabung Haji (TH), yang meluluskan suntikan dana untuk syarikat yang didakwa bermasalah itu.

Ini kerana beliau percaya siasatan yang hanya berkisar kepada urusniaga yang bersabit dengan suapan dan dikaitkan dengan harta milik individu yang berkaitan THHE adalah tidak adil.

Setiausaha Agung PKR dalam kenyataan hari ini mempertikaikan mengapa pengurusan kanan TH terus menyuntik dana ke THHE, walaupun lembaga dana ibadat itu cuma memegang 30% saham dalam syarikat yang didakwa mengalami kerugian.

“Persoalan yang lebih besar ialah bagaimana pengurusan terkanan TH termasuk Lembaga Pengarah dan Panel Pelaburan boleh membuat keputusan untuk melabur di dalam sebuah syarikat yang telah pun mengundang pelbagai kontroversi ketika THHE dikenali sebagai Ramunia Holdings Berhad.

“Pengurusan terkanan daripada peringkat Lembaga Pengarah, Panel Pelaburan dan Ketua Pegawai Eksekutif yang bertanggungjawab dalam keputusan di atas perlu disiasat juga kerana keputusan mereka terus melaburkan wang pendeposit TH ke dalam THHE.

“Kalau pun tiada unsur rasuah atau penyelewengan, boleh disiasat untuk memastikan tidak ada unsur kecuaian sehingga menyebabkan kerugian sedemikian rupa.”

THHE hari ini mendedahkan bekas Ketua Pegawai Eksekutif Datuk Nor Badli Munawir Mohamad Alias Latif disiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Rafizi memuji siasatan SPRM itu, yang menurutnya ke atas aduan kepincangan pengurusan di dalam THHE, yang didakwa menyebabkan ratusan juta wang pendeposit Tabung Haji hangus dalam tempoh 7 tahun yang lalu.

“Saya juga telah mendedahkan dokumen rasmi yang menunjukkan Kementerian Kewangan, di bawah pentadbiran Datuk Seri Najib Tun Razak, telah meluluskan pakej sokongan baru kepada THHE, yang boleh meningkatkan risiko hangusnya wang pendeposit yang dilaburkan sehingga mencecah RM1.4 bilion.

“Bagaimanapun, pakej sokongan kewangan dalam bentuk jaminan korporat untuk membuat pinjaman baharu tidak digunakan THHE.

“Sebaliknya, Kerajaan Persekutuan menganugerahkan kontrak pembinaan kapal peronda pesisir pantai yang berjumlah sekitar RM700 juta kepada THHE secara rundingan terus walaupun THHE tidak berpengalaman dalam bidang itu.”

Rafizi mendakwa penganugerahan kontrak itu usaha untuk menjamin keluar THHE, yang didakwa hampir muflis.

Anonymous said...

kamu jgn risau pasal TH kerana SPRM memang memantau pun. Rafizi cuma nak spin cerita ni pasal dia dah tau pun SPRM memang buat kerja yang betul pasal THHE. Pasal TH tu dia cuba olahkan seolah SPRM pilih kasih.

Berkenaan Jho Low akan ketawa tengok org melayu umno berhimpun, kau tak tau ke tujuan umno merah berhimpun adalah untuk protes BERSIH 5. Pasal Jho Low xde kena mengena langsung.
Kita kena faham bahawa perhimpunan bersih 5 ni dianjur oleh puak DAP dan PKR yang mana mereka ni lagi lah teruk ketawa terdekah dekah dek ketololan org Melayu sertai Bersih. Dan bertambah tolol bila si Madey suruh hadir tapi dia tak dapat hadir konon..cittt mmg bahalul lah mereka yang BERSIH 5 tak sedar diri telah dipergunakan oleh mereka kononnya penyelewengan kerajaan la dan pelbagai isu lain cth ECRL, 1MDB walhal semua telah dijelaskan oleh pihak kerajaan.

pasal karikutur korea selatan tu, jgnlah cuba nak persebsarkan lah cerita tu. Ni semua angkara pihak yang nak menjatuhkan kerajaan sehingga menjual cerita penyelewengan 1MDB diseluruh dunia. Walhal tidak ada apa2 pun isu tu. Akhirnya negara tersebut percaya cerita dakyah tsb. Atau pun korea selatan ada 'udang di sebalik batu' maklumlah korea kan ada krisis dengan Cina... so apa yang nak diherankan.

Kena ingat Korea Selatan ada banyak kepentingan di Malaysia, jadi ada lah pihak tertentu yang cuba menangguk air yang keruh...

Walau apa pun keadaannya, PM Najib telah melakukan yang terbaik walaupun ditengah krisis matawang, kenaikan harga brg dan peniaga yang ambil kesempatan diatas GST.

Disebabkan ada org melayu yang telah tidak dapat menerima keadaan tersebut maka berlakulah pemberontakan. Cuba perhatikan kaum lain ie. Cina, adakah mereka terkesan dengan semua ni. Tidak langsung . Kerana mereka lah yang menguasai ekonomi Malaysia. Orang melayu... apa ada. Semua terpekik terlalak la....semua percaya dengan dakyah yang dilontarkan oleh pihak pembangkang dan semuanya beremosi... kesian2 . Apa nak buat org Melayu dari dulu sampai kini pun lagu tu jugak. yang tak termasuk dalam golongan ini saya ucapkan syabas dan in sya Allah dengan kepimpinan yang ada sekarang akan berusaha untuk meningkatkan lagi usaha untuk membangunkan semua kaum terutama kaum melayu dan janganlah ada yang dipengaruhi oleh cerita yang belum tentu kesahihannya.

Anonymous said...

Yg mana ko suka ko pilih..teloq ko ada dengan jho lo..jantan cina..hehehe

Anonymous said...

Ko tahu tak yg jual tanah orang melayu dipenang ialah ketua bahagian umuno sendiri...dia saman LGE separuh jalan tarik balik..he3

Anonymous said...

Dah repot sprm?kokok kosong buat ape..yg jahat mesti dihukum bukan dilindungi..betol tak?

Anonymous said...

Dah 2 tahun kokok pasal sapina..tapi tak brani saman plak yg buat fitnah..yg buat fitnah mesti disaman..macam rafizi..betol tak.?.takkan tunggu selasa jugaaaak..ato nak buat modal nak kokok lagi?..hehehe

MadeyZalim said...

Mamak Biawak sudah beraksi kembali.
Bukan main galak dia ajak join BERSHIT, siap promosi jadi model iklan BERSHIT, dan telah mengakui akan join BERSHIT.. alih2 si TUA PENGECUT ini ckp ada hal lain pulak?
wooww.. macai lu tgk sendiri perangai munafik 'MAMAK TAUKEH DEDAK' yg disanjung jilat tu.. mcm ini ke 'perjuangan'?

awal2 dh umum lari dari medan perang.. atau muslihat si Mamak Biawak ini untuk lakukan 'ghost hand' seperti Pembunuhan Kejam Memali 1985 dulu..

Tun Musa telah beritahu Madey Biawak tidak berada di China..tp bersembunyi di Kuala Lumpur.. dan AGP menerima 'arahan ghaib' tembak bunuh penduduk Kg Memali tersebut..

ia bukan dari Tun Musa tetapi dr satu ekor biawak besar yg berlakon ke China... akhirnya berlakulah tragedi berdarah tersebut tanpa kompromi!

Itulah lah salah satu kezaliman di era MAHAZALIM jd PM!

yg hingu belum kering tu... hrp2 baca secara bagi habis ye.. jgn baca versi Khairuddin Penyamun!

Anonymous said...

tragedi Memali kalau di siasat kembali habislah mamak biawak!

siasat atau tidak isu kedua tetapi isu pertama ialah Madey ialah PEMBOHONG BESAR dlm tragedi Memali!

Anonymous said...

Ada cikit bimbang..nak lawan tak mampu

Anonymous said...

Quote: Thursday, November 17, 2016 9:12:00 PM

"Berkenaan Jho Low akan ketawa tengok org melayu umno berhimpun, kau tak tau

ke tujuan umno merah berhimpun adalah untuk protes BERSIH 5.

Pasal Jho Low
xde kena mengena langsung.

Kita kena faham bahawa perhimpunan bersih 5 ni dianjur oleh puak DAP dan PKR

yang mana mereka ni lagi lah teruk ketawa terdekah dekah dek ketololan org

Melayu sertai Bersih. Dan bertambah tolol bila si Madey suruh hadir tapi dia

tak dapat hadir konon..cittt mmg bahalul lah mereka yang BERSIH 5 tak sedar

diri telah dipergunakan oleh mereka kononnya penyelewengan kerajaan la dan

pelbagai isu lain cth ECRL, 1MDB walhal semua telah dijelaskan oleh pihak kerajaan."


AKU SOKONG POINT ANON INI 100%!!
keja macai munafik Tedkentodd utk sibukkan blog ini dgn nama 'jhlow' ialah tak lain tak bukan ialah dia xboleh nk jwb lg isu korupsi, penyelewengan dan merompak harta rakyat oleh pakatan mamak dan haprak

main nama jhlow xlebih dr ajinomoto bg macai tedkentodd yg sudah muflis idea utk lawan kebangkitan dan kesedaran rakyat terhadap penipuan Pakatan Mamak Haprak!


Anonymous said...

Melayu yg mudah lupa dengan Madey Penipu yang juga Pelupa!

MUSA HITAM DAKWA DR MAHATHIR BERADA DI KUALA LUMPUR KETIKA PERISTIWA MEMALI

http://www.astroawani.com/berita-malaysia/musa-hitam-dakwa-dr-mahathir-berada-di-kuala-lumpur-ketika-peristiwa-memali-32697


Macai Mamak Biawak Tedkentodd... AWAT MADEY TAK SAMAN ASTRO AWANI??

JADI BETOI LAH MADEY PENIPU!!!

kah..kah..kah

Anonymous said...

Jelas yg tak brapa jelas..AG apandir tak mahu bagi maklumat 1mdb kepada pihak berkuasa swiss belum ada penjelasan...penyingkiran ghani patail sebelum pencen pun tak ada penjelasan yg manasabah..

Anonymous said...



PERISTIWA MEMALI - PENIPUAN SELAMA 30 TAHUN MAHATHIR TERBONGKAR! (OLEH TUN MUSA HITAM)
https://www.youtube.com/watch?v=6_hwRLttaRs

Melayu yg mudah lupa vs Madey Penipu yang Pelupa!

Macai Mamak Biawak Tedkentodd...
AWAT MADEY TAK SAMAN PONN??? ADA TAKUT KAA??

JADI BETOI LAH MADEY PEMBOHONG!!??
JADI BETOILAH KES MEMALI MADEY TERLIBAT??!!

jwble macai.. sembah mahafiraun yg penuh zalim dan khianat.. ko bangge sgtlah dgn dedak mahazalim dan slogan jhlow tuh tedkentodd??


#MadeyBiawak
#MacaiSokongBiawak
#MadeyPenipu

Anonymous said...

woii macai.. dok mabok dgn Swiss xhbis2 lagi ke?

Sapina Perancis pun ko mabok xhilang jgk?

Woii macai mamakbiawak tedkoentodd.. jwb dulu la isu pokok kezaliman madey ni..
jgn ko bebal plk suruh repot repot2.. itu bkn menjawab itu membodohkan diri ko!

Anonymous said...

Ape plak kalaunye..siasat jer terus..yg bersalah mesti dihukum bukan dilindungi...betol tak?

Anonymous said...

Madey Lahanat ini terbukti BIAWAK TUA TERHEBAT!

dia BLACKMAILED (UGUT) Tun Musa Hitam dengan 'permainan' KES MEMALI

dia BLACKMAILED (UGUT) NuarGay dengan Liwat dan Betina

dia BLACKMAILED (UGUT) Pak Lah dengan Sabotaj Geng Tingkat 4 (Khairy)

dia BLACKMAILED (UGUT) Najib dengan 'upahan' Kes Altantuya


so skrg ilmu sabotaj blackmailed madeyfiraun ini dh tak mujarab. kes Imdb mmng 'kebal' sbb ilmu PENIPU dan SABOTAJ KHIANAT Madey sudah tidak berkesan dgn izin Allah!!


Anonymous said...

Untuk pengetahuan semua tujuan BERSIH 5 yang dianjurkan oleh puak DAP+PKR+PAN adalah merupakan salah satu strategi untuk melihat bagaimana kebangkitan rakyat khususnya kaum Melayu setelah sekian lama pihak pembangkang memomokkan isu2 semasa terutamanya 1MDB kerana mereka mereka telah tahu lambat laun org melayu akan terpedaya dan mengakui cerita rekaan tsb. Bukannya senang nak melakukan propaganda yg sebegini hebat sehingga masuk campur DOJ dan bbrp negara tertentu yang menyindir kepimpinan Najib walaupun telah dijelaskan oleh pihak kerajaan.

Bayangkanlah PAN dahulu terdiri daripada org kuat PAS yang mana mereka ni bukan calang2 org tetapi akhirnya berbaiah dengan DAP pula. PPBM pula adalah hasil daripada serpihan bbrp org pemimpin yang diusir drpd kerajaan+UMNO dan akhirnya mereka juga terperangkap dengan dakyah pembangkang disebabkan oleh emosi serta untuk menutup keburukan yang mereka lakukan sebelum ini semasa dalam kerajaan. Bagai pucuk dicita, ulam mendatang, pihak DAP mengalu2kan kedatangan PPBM dan kini DAP tak perlu lah bekerja keras kerana PPBM dan PAN akan bertindak bagi pihak mereka.

Nyata DAP kini ketawa terdekah dekah dek kebodohan orang Melayu yang terpedaya.

Walau apa pun keadaan, UMNO akan utoh dan terus utoh

Anonymous said...

siapa sangka dikhabarkan kes Altantunya Madey adalah dalang utama dlm plot ini dlm plan jangka awalnya utk ugut DS Najib supaya tunduk pd arahannya.

Tp krn kes ini berjaya diselesaikan oleh Mahkamah ketika Madey dh pencen dan tanpa tangan syaitan madey ini masuk campur maka kes ini gagal untuk mengenakan Najib.

jd Madey beralih secara diam..buat2 sokong Najib dulu di peringkat awal

suapaya membuai najib seronok dlu dan tak anggap Madey musuh..

dalam diam Madey merancang plot2 besar dalam sabotaj IPO IMDB dn terbitan2 dr IMDB supaya kelihatan berkecamuk dan menghereat Najib sama.. seoalah Najib pula CEO IMDB.


Sbb itulah Madey sgt desperate dgn kegagalkan pelan2 awalnya sehingga beliau LUPA APA YANG DIA PERNAH UCAP DAN LAKUKAN akhirnya dia jilat sedut kembali kahak2 tersebut.. siapa sangka sgt jelik tindak tanduk Madey ini konon kerana nk selamatkan UMNO?

skrg nk selamatkan negara? dgn gunakan kaedah sabotaj dan unsur2 khianat luar?

manusia jenis apa yg terlalu bodoh dan bahlol boleh follow dn percaya permaian jahat mahadey laknatullah ini melainkan manusia itu mmg berjiwa syaitan seperti mahadey jugak!

Anonymous said...

Kalau ada korupsi sesiapa pun lapor kpd sprm..sprm bertanggonjawab menyiasat dan tindakan selanjutnye...yg buat salah mesti dihukum bukan dilindungi dengan pelbagai alasan. ..betul tak?..jangan buat modal untuk kokok korupsi dan penyelewengan..tapi kosong

Anonymous said...

Alhamdulillah aku tetap teguh pendirian dn nampak jelas dakyah jahat kafir harbi DAPig laknatullah ini bersama golongan munafik PAN Bersato PKR ini. model mereka ini sama shj dengan model kejahatan musuh2 Agama semasa Perang AHZAB di zaman awal kebangkitan Islam

Musuh tetap bermatlamat yg sama cuma kaedah shj berbeza berubah dgn zaman. yg bodoh dan tidak kenal asal usul dan ilmu sejarah akan terdodoi dengan bisikan syaitan dan kafir harbi ini


Aku akn tetap tetap bersama dengan UMNO dgn doa spy Allah sentiasa memelihara dan membaiki UMNO, dn diberikan keistimewaan untuk menawan hati rakyat semasa PRU/PRK serta kekuatan tindakan untuk berlawan dengan musuh2 laknatullah ini!

sama sekali tidak akan memberikan satupun kepercayaan, sokongan dan nauzubillah dr mengundi Pakatan DAP laknatullah ini!

Anonymous said...

Jalan citer buat orang terposona...jadi 2.6 billion dlam akaun najib, madey yh masukkan?perbicaraan wang haram disingapura sekarang madey yg aturkan?company goodstar milik jho lo yg terima duit 1mdb pun madey yg aturkan?melewncongkan duit 1mdb keakaun perompak2 madey yg aturkan..jadi pembelian aset2 oleh perompak di AS tak wujud ato diatur oleh madey?tolong jelaskan..

Anonymous said...

Selepas 30 tahun baru muse berani cakaP?..buku karangan muse hitam dah. ditolak madey..muse senyap jer...kalo ada tuduuhan terbaru dari muse biar madey jawab dulu ngok

Anonymous said...

Madey sabotaj IPO 1mdb macamana?bukankah IpO ini diuruskan yahudi golden sachs..pinjaman pun dari bank ini jugak

Anonymous said...

Takkan jalan citer tersusun rapi nampak mcm real kalahkan Rpk,tak mampu ko nak jelaskan soalan2 yg ditanye..cameon bro. Give the answer!!!dont be coward..

Anonymous said...

Apaaaaa...kisah teloq belum abis..seronok bebeno ko pasal teloq...ko biar betul...sape suka jantan...jantan mana suka main teloq..jantan mana yg dah masuk villa sg buluh gara gara teloq dan pisang...kau pulak teloq kau tu ada ngan guan ke????????..jantan cina jugak tu..Ke ngan penghuni sensasi teloq sg buluh???? Yg mana ko suka ko pilih..hehehe

Anonymous said...

Sembang kencang bebal ni..semlm cakap pasal saman sivil..bila tanye tahu tak ape dia saman sivil terus cabut..mlm cakap sapina plak..ko tahu tak menatang ape sapina?ko baca tak tulisan asal sapina ni? Ato ko ni burung kakaktua bebal nak mampos..fobia bila sebut repot..kuat putar alam budak bebal ni..

Anonymous said...

Esok follow up..

Anonymous said...

Jd kau belum tau bykkkkk tanah melayu penang diambik..bukan lagi tanah melayu..tanah warisan tanah kerajaan tanah bukit pun dipulun..anehnya masih mintak dana dr pusat..katanya tanah pulau pun dah dijual..tak dpt la nak dijejak lagi tanah tu...takpe org boleh jejak terowong..aikkkk ada dana pulak buat kertas je...he3

Anonymous said...

Mintak esok cts keluar isu baru... sikentut tu tak sabo nak post...si kentut nak kutip dedak..

Anonymous said...

Teori ko mengalahkan professor kongkang...tiada yg benar melainkan semuanye tidak benar...klentong setaraf najib..cina jho lo suka orang mcm kamu..sabtu ni cina jho lo ketawa besar tengok geng2 kamu yg bodoo terkinja2 bela prompak....kalo kuat klentong,kuat nipu, lagak pandai dan pengecut bacul macai2 bebal najib laa...melayu umuno bodooo bangaang...padan muka kena klentong dengan najib kerana dedak..

Anonymous said...

Nak protes bersih? Yg protes brsih kerana suka KOTOR?

Anonymous said...

BAPAK KLENTONG najib..sana sini klentong..macai2 bebal pun kaki klentong

Anonymous said...

Sprm pantau?tugas sprm siasat..

Anonymous said...

Cina ytl n cina toto TIPU dkat 20 tahun cai2 relax n buat2 bodoh jer....

Kihkihkih

Anonymous said...

semakin menarik aksi Madey Biawak ni.
Ke Sweden pulak dlm keadaan tgh GALAK ckp rakyat yang tak turun ke BERSHIT dh makan DEDAK Najib..??

ini makin GILA punya si tua mamak biawak ini.. apa sbnrnya nak berlaku ni.. MEMALI masih BERHANTU..
30 tahun ke 100 tahun ke takkan dapat memadamkan jenayah pembunuhan tersebut.

macai tedkentodd hanya merapu loyar buruk.. xde hujah bijak sket ke nk jd pendedak mamak biawak?

Anonymous said...

machai mamak biawak..
mggu lps ckp najib jual negara kt china..
smlm Najib pegi Jepun ada pelaburan baru lg... so Najib jual negara kt Jepun pulak ke?

kah..kah..kah..kah.. pom pang2 last2 biawak tua lari ke Sweden.. cilaka biawak tua! mau katok kepala dia ckup2 dgn penyapu lidi!

Anonymous said...

8:11 am - cina ytl, cina toto dll tu tak menipu, tapi dilantik sbg pemegang amanah/kroni madey sbg tempat dia mengumpul harta dunia. yg menipunya madey, menipu org melayu cara putar belit dgn menjahanamkan perlaksanaan DEB.

secara dasarnya kegiatan madey ni sbnrnya baru diketahui rakyat (slps dia umum bersara dgn LINANGAN AIRMATA BUAYA) dgn adanya internet berkelajuan tinggi dan mampu digunakan oleh rakyat. dulu ahli umno biasa pun tak tau apa2 yg dilakukan oleh situa ni. kalau ada yg tau kegiatan munafik situa ni pun hanya diperingkat tertinggi parti, itu pun rasanya tak boleh bukak mulut sesedap rasa, kalau tidak adalah dapat padahnya.

TAPI YG LEBIH MENGHAIRANKAN SEKARANG :

Apabila kemungkaran situa tu telah diketahui ramai, dan dia mula menjauhkan diri dari dan menyerang UMNO, maka berduyun-duyun pulak mat2 bunga menyokong MEMBABI-BUTA si TUA KUTUK PUTAR BELIT ni, sambil meyalahkan ahli2 UMNO krn membiarkan situa kutuk ni bermaharajalela selama lbh 20 thn membolot harta dan kekayaan negara.

Kesimpulan citernya: Dulu disokong krn majoriti tak tau apa situa kutuk tu buat, kalau ada yg tau pun terpaksa jaga periuk nasik sendiri.

SKRG : Dah tau situa tu RAJA KPD SELURUH RAJA2 KEPALA PENYAMUN DAN PEROMPAK NEGARA, mengapa mat2 bunya jadi begitu BAHLOL DAN TOLOL utk mengangkat situa kutuk tu sbg pemimpin? Memimpin mat2 bunga utk meneruskan kegiatan menyamun dan merompak negara ke?

Anonymous said...

amat tk logik dn janggal bila seorang penyamun tua ini melalui macai2 penjilat DEDAK HARAM (rakyat yg dpt BR1M atau pemberian kerajaan jgn sama sekali dihina dengan dedak..sbb itulah jasa Krjn yg berhak ke atas rakyat!) begitu kesah berlebih2an tentang IMDB. yg semuanya telah dijawab dalam Parlimen

Kalau lihat core utama pakatan rakyat pun agak slow untuk attack isu ini selepas disahkan tiada jenayah. tetapi resam Madey Biawak ini dia tidak akan mengalah.. dia terus stiap hari main isu sama.

Semakin jelik janggal Madey Penyanggak ini terlalu ambil berat, sedangkan pada zaman dia memerintah berpuluh billion wang yang rugi/lesap.. tak nampak pula dia kalut dan susah hati.

Malah besdaynya disambut mewah oleh rakan penyamunnya Vincent Tan.


kotor sungguh Madey Biawak.. mutakhir ini menjadi2 sifat jahatnya!

Anonymous said...

Hahaha...haha prof kolam air berfatwa cino cino beribu cino cino dlm bersih sejak turun temurun sebelum lahirnya ko teramat bersih.. tak pernah kelentong teramat bersih..mereka semua tak pernah dan tak kan terkinja kinja.. itulah palsampah yg dipercayai ko yg teramat bodoh sebebal bebalnya kerana itu mereka tau balaci balaci mcm ko akan menyanjung dan memuja mereka bila pi masjid berbaju melayu bersongkok bagai berselipar jepun hihihi..bila pi oktoberpesta yamseng..tapi dgn secepat kilat bila pi ceramah keluarlah ayat ayat pukulan maut...terlentoklah balaci balaci bebal ni ngan tetiba mengangkat ketiak hangit BERSIHHH hihihi kih kih kih...begitulah hebat mereka yg mengaku tdk pernah mengambil sesen pun MANA ADA TIPU.. terangguk angguk ko sibebal iyooo iyooo iyooo...itulah pemimpin pemimpin pujaan hati MEOOOWWWW CAT....bodoh bangang tak sudah.. padan muka asik kena superrrrrr kelentongggggg ngan pemimpin pujaan hati ko... bagusnya pemimpin tinggalkan ko pi terbang sendiri.. ko pulak disuruh melalak di tengah jln bukan tepi jln...he3 kah kah kah kih kih kih keh keh keh

Anonymous said...

Sentap nampak? Kalo ade teloq pi laa tangkap cina perompak tu yg kaye dpt free..ko bela dia..yeehaa..sabtu lagi ramai pembela bodoo..tersengih2 cina jholo..he3

Anonymous said...

Per hal ko sedih sangat?

Anonymous said...

jom ikut mamak biawak ke sweden esokk

kah..kah..kah..


boboi botak pon entah2 tak turun bershit jugak.. ye lah boboi manje tu mne boleh dudk lama bwh matahari.. mnyorok blakng daddy jeee...

Anonymous said...

Sembang kencang je mamat ni..dulu tuduh bajet pej pm mcm mcm..

Bila si pujaan sibebal ni keluar bajet terbaru yg peruntuk tambahan melampau pej km.. tak pulak balaci balaci pakatan melalak.. gamaknya di bawah pej km ni ada juga urus sek oku...

Sek anak anak autis di bawah permata pun mau dijd bahan.. pengikutpun sama melatah terkinja kinja memfitnah permata.. bersyukurlah engkau dpt anak sihat...

Anonymous said...

Cina2 pun ramaisruh tangkap jho lo....ada plak melayu bodoo melalak2 nak bela jho lo...takut nak tangkap cina perompak...pengecut...yeehaa

Anonymous said...

mntk doa tedkentodd dpt anak cacat.. baru dia tau jasa krjn!

Anonymous said...

tgkap jgn tk tangkap.. kah..kah.. macai xde modal ler. esok nk ke sweden kot..
kah..kah..

Anonymous said...

Panjang nye karangan pembela jho lo...YTL business..keluar modal...ada operasi...untung najib kaut dengan cukai untuk kerajaan....jho lo dapat free billion...hidup mewah...ko orang plak kena tanggong hutang..banyak. mana jho lo bayar cukai? Sedap cina ni dah rompak melayu bela plak..
Kalo ko tahu madey raja perompak kenapa ko tak repot sprm..madey dah lama tak ada kuasa nak sekat siasatan....kokok kosong tahi bersepai..he3...cara sipengecut bebal berbicara...yeehaa

Anonymous said...

Ade bukti kokok kuat sangat?takdak bukti pun tak pa..repot saje...SPRM sedia siasat...fobia jugak bila sebut repot?jho lo dah lame dibuat repot polis...

Anonymous said...

Ade brani tangkap laa..orang jahat jangan dilidunngi..betol tak?he3

Anonymous said...

Penang kaye...banyaklah bajet..

Anonymous said...

Wooi mat bunga ada pengikut pun dh lari ke sweden....tinggal pemimpin melalak kat blog nih.h3

Anonymous said...

Kepandaian klentong. Dah abis..melalak merapu lah plak..itu lah dia mat keris telanjang..yeeha..tinggal yg bodoo jer

Anonymous said...

oi si ted kentotot prootpiit. kau ke yg suruh TANGKAP jho low tu? atau sedara sebunga kau yg BODOH BIOL, yee lah, yg tak tau apa2. cara berpikir pun masih lagi ditahap zaman batu ..

sedap2 aje suruh tangkap jho low. ingat negara ni takde undang2 ke? kita org tak pun rasa jho low bersalah .. kalau ikut dapigs itu namanya 'meritokrasi', kecerdikan kepandaian luarbiasa. sama mcm PP punya tokong.

jadi kalau kau rasa jho low bersalah, ikut cara undang2 .. pergi repot polis, bawak suma dokumen sokongan sbg bukti. ok? jgn ikut cara bodoh kau, suruh org lain tangkap. mengapa tak sendiri tangkap, kan lagi cepat settle kes? ingat negara ni kepala nenek moyang bapak kau punya. BOLOH PUNYIA OLANG.

Anonymous said...

yg suruh org lain tangkap jho low tu mesti dlm dirinya ada mengalir darah komunis tu, pasti keturunan dari bukit bukau gunung ganang selatan negara china.

Anonymous said...

xhbis2 dgn meroyan jhlow.
ko gi lah tangkap dh ko rse jhlow tu penjenayah yg mengancam chap bunga..

Anonymous said...

Perangai munafiq tu la dia. Dah cucuk sana sini berskongkol dgn komunis dorang cabut la...akhirnya apabila pemimpin2 sudah semakin tua Allah buka perangai sebenarnya.
IT IS ALL ABOUT HIM HIM N HIM. semua ckp pasal nak selamatkan msia semua klr dari lidah org politik.
Bawa la anak2 isteri dan cucu2 ke tikar sejadah. Amat menyedihkan melihat pemimpin2 islam baik d rumah baik dlm negara..

Anonymous said...

Ok...siapa jho low...tu...reza aku kenal..jho low.tu.sapa..aku tak kenal...apa kena mengena dia dgn..1 mdb...boleh ted kentut jelaskan beri kecerahan..sejelas jelasnya...dan juga buktikan sekali..siap dgn..tarikh..bila dan di mana..Jho low..ada kena mengena dgn 1 mdb...saya tunggu tau...ni...

Anonymous said...

Baju merah turun..tu Jihad
Baju kuning turun tu Jahat
Pilih merah...InsyaAllah...dapat pahala
Pilih kuning...memang..terang2.. dapat dosa

ted manoff said...

Ko baru tutuh pungkoq nepall kerr...mabuk ketum agaknya...sudahlah ryezall buat entri baru..⭐๐ŸŒŸ๐Ÿ’ซ✨

Anonymous said...

004:(18/11/85) Pegawai Tinggi daripada Bukit Aman telah mencuba menghubungi Penolong Pesuruhjaya Polis di Bukit Aman, tetapi gagal. Kemudian dia berjaya menghubungi Musa Hitam yang ketika itu menjadi Menteri Hal Ehwal Dalam Negeri. Pegawai Pemerintah Pasukan Polis Hutan Sungai Petani telah diberikan laluan untuk bercakap dengan Musa Hitam. Beliau telah merayu kepada Musa Hitam dan membuat penjelasan betapa Ibrahim Mahmud adalah seorang ulamak yang disegani dan telah banyak berjasa dalam usaha menaikan taraf hidup masyarakat Memali. Malahan, Ibrahim Memali sudah terkenal dan dihormati oleh para sahabat dan lawan. Tetapi, akhirnya diketahui juga Musa Hitam telah memberikan arahan agar serangan itu diteruskan.

NOTA KHAS:

Operasi Khas ini telah diberi-nama “Operasi Hapus” oleh Musa Hitam.
http://www.kiambangmerah.com/2015/06/kebenaran-kes-memali-dan-kisah-hitam.html?m=1

Anonymous said...

004:(18/11/85) Pegawai Tinggi daripada Bukit Aman telah mencuba menghubungi Penolong Pesuruhjaya Polis di Bukit Aman, tetapi gagal. Kemudian dia berjaya menghubungi Musa Hitam yang ketika itu menjadi Menteri Hal Ehwal Dalam Negeri. Pegawai Pemerintah Pasukan Polis Hutan Sungai Petani telah diberikan laluan untuk bercakap dengan Musa Hitam. Beliau telah merayu kepada Musa Hitam dan membuat penjelasan betapa Ibrahim Mahmud adalah seorang ulamak yang disegani dan telah banyak berjasa dalam usaha menaikan taraf hidup masyarakat Memali. Malahan, Ibrahim Memali sudah terkenal dan dihormati oleh para sahabat dan lawan. Tetapi, akhirnya diketahui juga Musa Hitam telah memberikan arahan agar serangan itu diteruskan.

NOTA KHAS:

Operasi Khas ini telah diberi-nama “Operasi Hapus” oleh Musa Hitam.
http://www.kiambangmerah.com/2015/06/kebenaran-kes-memali-dan-kisah-hitam.html?m=1

Anonymous said...

Bodoh..rwpot polis pasal 1mdb dah lama dibuat..perompak ni hidup bebas..kenapa kobiarkan..desak lah zahid komedi tangkap kalo ko ade telor...kokok jer kuattapi pengecut..

Anonymous said...

Bodoo2 nak putarbelit plak..kisah dah 5 bulan buat2 tak tahu kununnye....mahkamah singapordah mulakan prosiding wang haram 1mdb...macai ketinggalan zaman?..kokok jer lebih..teloq takdak..

Anonymous said...

Jihad kepala hotak ko...bela prompak ikut ajaran setan...

Anonymous said...

medey tua kutuk tak sedar diri bapak segala taik dan raja segala taik tu pasal dia dpt gelaran mahataik.

Anonymous said...

Pilih kuning.......dapat jihad taik.

Anonymous said...

sapina dah keluar ke? meh aku tolong pegi ambik. ko ada teloq pegi ambil cepat. takut nanti jadi mahkamah peranchis. sapina tak sampai2.
ada teloq cepat ambik tau.....

Anonymous said...

Sedih teringat tukang masak tak digaji lagi...lagi terpukau mampu terbang serata alam...kah kah kah

Lagi terhenyak pabila tau macai macai mengamuk bila tukang masak tak digaji lagi...lagi tersenyum kerbau ada pulak macai kata tak kan nak ambik duit anak je..he3...

Tanggungjawab bapak dah terlaksana.. tanggungjawab anak? yg ni bagi pak ustaz pan jawab..macai macai yg tanggung post di serata alam...HAH HAH HAH

Anonymous said...

Pendek je tu...pjgggggggggg lagi karangan lapiji pasal lembu kah kah kah...

Anonymous said...

aittt....kata cukup bukti. amerika, switzeland, britain, korea selatan dan israel bila nak tangkap najib. najib bebas kesana sini. fbi, cia, mi6 dan mosad punya canggih tak dapat tanggap jugak. kalau macam tu ko sebagai macai no1..tangkap lah najib. sembang tak habis2. kecut jugak ke?

Anonymous said...

Mana boleh lawan juboq uganda engkau...keh keh keh...ketum bukan sebarang ketum...ketum pujaan hati kau bertapa di istana sg buluh..

Ada ke bangang punya olang..suruh blog olang sesuka hati...mcm bersih..heeii bangang..apsal ko tak bukak boleh.maki hamun siang mlm kah kah kah...gara gara pekena kopi uganda dah sewel mamat sikentot..

Sentap macai bersih bila sebut jihat...ya la ko olang berjihad utk dap...baru dikata bukan ajaran setan...kah kah kah

Anonymous said...

betul la tu....yang bodo2 mulut nganga harap dedak dah ikut bapak pemberi dedak. almaklumlah dedak dah nak kering. nak harap najib..najib tak layan. sampai ada yang bangkrap. nak buat kerja..badan tak larat kerana dah tua. lagi pun selama 22tahun selesa dedak ditanggung.
jadi nak senang..ikut jer la mamak tua tu..kut2 untung sabut. la..la..la.....

Anonymous said...

11:20 pagi tadi aku pos komen suruh ted kentotot prootriit TANGKAP sendiri jho low, pasal dia yg kata jho low bersalah. dah 5 jam berlalu. takde apa2 berita pun dia balas. KECUT ke nak tangkap?

kalo setakat sergah org buat kerja gila dia, kan main samseng bunyinye ye ..
ehhh kentot, besok geng bunga2 taik ayam station kat mana? senang aku nak cari, aku nak jumpa ..

Anonymous said...

Tu lah..aku pun suruh dia ckap sapa Jh low tu..berilah keterangan jelas kenapa perlu tangkap jho low..macamana jho low ada kena mengena dgn...1 mdb..dah tu boleh dia jawab kisah jho low ni dah 5 bulan lalu...ted kentut ke sapa ntah..singapore dah mula prosding isu 1 mdb ni... Dan dia tuduh aku ketinggalan zaman...ohh.rupanya dia lagi ketinggalan zamn.verita jho low ni dari mula isu 1 mdb tu di putarbelitkan.. Lagi..kan..tapi sekarang arul kanda ceo..yang uruskan 1 mdb tu tak tuduh reza mahupun jho low.. Tu apa cerita...dan lagi mahkamah singapore prosiding pegawai bank yang salah guna kuasa bukan nak adili 1 mdb..so nampak tak orang yang.komen..kat sini yang cakp dan tuduh macam2 sbenarnya bodoh dan tak tahu apa cerita sebenar..mereka ni dibayar kan...so dah lah malas membaca atau buat homework kerja mereka copy paste..dah tu recycle cerita... Kesian kalau macm tu pun masih orang percaya

Anonymous said...

Duit kerajaan habis lembu lesap...

Anonymous said...

ko diamlah 5:05 pm. ko ni mmg spesis bengap. ko satu apa benda pun ko tak tu, tapi belagak tau. ko tau taak ko tu BIOL.

usahlah pandai2 nak menyampok sana sini ..

Anonymous said...

Ko tahu tak menatang ape sapina tu?ko baca tak sapina untuk ape?

Anonymous said...

sampai skrg ko tak tau sapina tu apa? jadi selama ni ko citer sapina tu berkenaan apa? baru skrg ko nak tanya org lain sapina tu apa? apa punya bengap le ko ni ..

kalo ko tak tau, aku bagi tau, sapina tu singkatan kpd "SAPI BETINA". Ringkasnya panggil SAPINA. Ialah, adalah sangkut2 dgn citer lembu kat atas tu ..

bukn sapinah ye !! yg ini pempuan kpg aku, dah bercicit dah ..

Anonymous said...

Ooo jadi ko bebal lah tak tahu sape jholo prompak ni..ko pun tak tahu harta dan akaun jholo diamerika dah disita oleh doj..ko pun tak tahu kaitan pegawai bank BSI dengan Jholo dan 1mdb..ooo gitu..pegi baca lagi supaya tak ketinggalan..yeehaa..

Anonymous said...

Ooo gitu..sibebal jadi kakaktua laa..orang cakap ko pun ikut cakap jugak..baru aku tau..yeehaa..

Anonymous said...

Repot polis rompakan 1mdb dah ade..sisatan fbi dah ada.AG Pandir perlu mintak dari dOj saje untuk dakwa jho lo perompak..jadi ko dan ahli2 umno perlu desak zahid komedi arahkan khalid tangkap cina perompak ni.untuk pendakwaan..ada paham?ada brani?..buat2bodoo plak..pembangkang dah desak tapi buat senyap..

Anonymous said...

5:21 ni sah BIOL. dia suruh org lain ambik tau pasal jho low. dia kata (bukan saya kata!) jho low perompak. bininya nama rosita org amerika kerja dgn doj. seolah-olah mcm lah dia tau sangat jho low tu sapa. kahkahkahkah

dey, kalo ko kenal sangat jho low tu, mengapa ko tak terus tangkap aje, habis citer. ko kasi habis dia sekali pun misti ko punyia hati manyak sinang. kasi buat skrg. jgn tunggu lagi, kasi habis sama dia. ada tulur?

Anonymous said...

5.32, maknanya SAMAN SIVIL yg doj keluarkan tu tak boleh pakai langsung le utk ambik tindakan pada jho low kawan baik ko tu yg ko kata perompak ye .. apasaal ha .. jejauh ke amerika buat aduan, alih2 saman yg kuar pun takde kuasa nak ambik tindakan apa2.

kemudian ko tuduh jho low org najib. najib tu PM Malaysia tau? ko tak tau ke Najib tu PM Malaysia. ko PATI ke? Zahid tu Timbalan PM, org sebelah Najib.

Kira2 suruh PM ambik tindakan kpd org dia sendiri le, kalo ikut citer ko. BIOL SEWEL ke ko ni?

Anonymous said...

550 - ceritanya begini, pembangkang pergi buat repot polis pasal jho low dan 1mdb, bila ditanya ada apa2 yg boleh dijadikan bukti, masing2 buka zip seluar, tunjuk kepala kote.

ada yg kecut, ada bersalut dgn taik palat, ada bengkok, satu pun takde yg lurus. jadi kalau dah itu buktinya, polis pun bagi tau 'you org suka main2 ye?'

Anonymous said...

So sapa yang sibuk..suruh tangkap jho low..sekadar nak tanya.ni dh banyak kali tanya tapi tak berjawab..kalau jawab pun..entah apa2...tak faham...sapa jho low ni..kenapa dia perlu kena tangkap...cuba jelaskan...dan..kenapa Arul Kanda CEO..1MDB..tak report polis suruh polis kita tangkap jho low kalau betul jho low dah curi duit 1 MDB...kenapa...Arul Kanda..cakp..sebenarnya 1 MB.. Di tadbir urus secara silap bukan..duitnya dicuri dan kenapa..pegawai bank SINGAPORE tu...tak sebut langsung pun..pasal..1 mdb...kenapa kenapa kami generasi. Y nak.tahu...jgn..jawab kalau tiada fakta...dan tiada bukti dan jgn copy paste..sana sikit sini sikit...nanti jawapan tunggang langgang...so nampak tongong dan biolnya

Anonymous said...

Biol ko ni...ko pegi baca dulu saman sivil oleh DOJ..4 orang perompak disaman...termasuk jho lo...FBI umumkan siasatan jumpa USD 700 juta masuk dlm akaun najib dari wang 1mdb..dol sita semua harta dan akaun prompak di AS..sekarang jho lo dan geng prompak kena sediakan affidavit buktikan aset yg dibeli di AS dari sumber halal..selepas tu baru prosiding jenayah dimulakan..

Anonymous said...

Ko tak baca sampai habis perbicaraan..hari akhir perbicaraan tuduhan memusnahkan bukti oleh konco jholo,polis singapor menjelaskan jho lo orang penting dalam siasatan jenayah menggubah wang haram 1mdb..rajinlah lah membaca baru tak jadi bahlol....ko orang baru belajar nak berhujjah?

Anonymous said...

Jamal, kalau pengecut takyah nak ugutlah parang terbang atau orang terbang. Silap-silap ko yang terbang!
Abang Kucing cabar Jamal bertinju
WARTAWAN SINAR HARIAN - 18 NOVEMBER 2016

Jamal Md Yunos Jamal

BUKIT CHANDAN - Tindak-tanduk kumpulan baju merah diketuai Datuk Seri Jamal Md Yunos yang kerap mencetuskan provokasi menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan masyarakat.

Merasakan tindakan kumpulan tersebut semakin melampau, seorang aktivis masyarakat, Sharul Nizam Ab Rahim, 37, melontarkan cabaran terbuka kepada Jamal dalam laman sosial.

Dia yang menggelarkan dirinya ‘Abang Kucing’ mencabar Jamal supaya bertinju di dalam gelanggang sekiranya Pengerusi Gabungan NGO Malaysia itu benar-benar berhasrat menunjukkan kekuatannya.

Menurutnya, setakat ini, seramai 22 peninju dari seluruh Malaysia menghubunginya dan meminta slot bertarung dengan Jamal dalam gelanggang.

Begitupun, katanya, tiada sebarang respon dari Jamal sehingga kini, namun difahamkan Jamal mengetahui perkara itu (cabaran bertinju) yang dimuat naik dalam laman sosial kelmarin.

“Bila saya buat cabaran terbuka sebegini, orang label saya sebagai penyokong Bersih tetapi sebenarnya mereka tidak tahu saya merupakan pemangkah tetap BN di Lubuk Merbau dan Padang Rengas.

“Saya cabar kerana saya lihat kesamsengannya semakin terserlah dan undang-undang juga seakan tidak boleh menyentuhnya. Itu sebab saya cabar beliau buka gelanggang dan bertinju di situ.

“Saya boleh sediakan beberapa peninju dan sekarang pun saya sudah ada 22 orang yang sudi masuk gelanggang menentang Jamal,” katanya kepada Sinar Harian.

Tambah Sharul Nizam, beliau melakukan cabaran sebegitu kerana enggan budaya samseng dan pergaduhan terus merebak dalam kalangan masyarakat Melayu.

Katanya, orang Melayu harus ingat bahawa pergaduhan sesama Melayu begitu mahal harganya seperti yang pernah dibuktikan pemimpin terdahulu.

“Berani itu bagus tetapi bijak lebih baik. Kalau kita bergaduh di tepi jalan sebegitu, ia menyalahi undang-undang. Jadi, apa salahnya kita buka gelanggang dan Jamal boleh tunjuk kekuatannya di situ.

“Apa yang membuatkan saya geram adalah apabila dalam satu video, Jamal menolak seorang lelaki sedangkan polis ada di sekelilingnya. Itu salah, sangat salah.

“Yang kamu (Jamal) tolak tu Melayu tau, Islam sama-sama dengan kamu. Saya tidak tengok baju apa orang pakai masa itu tetapi kalau dia usik Melayu, saya akan bersuara,” tegasnya.

[ARTIKEL BERKAITAN: NGO peniaga gagal halang perhimpunan Sabtu ini]

Menurutnya, tindakan kumpulan baju merah menunjukkan kekuatan di jalan raya dilihat tidak adil dan tiadanya respon dari kumpulan baju kuning bukan bermaksud mereka takut.

“Mereka masih muda. Bila berlaku pergaduhan, polis akan berkas semua sekali. Bila ada rekod polis, susah untuk mereka cari pekerjaan pada masa depan.

“Sebab itu, mereka tidak melawan. Jadi, kumpulan baju merah janganlah ingat mereka takut lalu mereka terus melakukan lebih banyak provokasi pula,” katanya.

Setakat semalam, status dimuat naik Sharul Nizam viral di media sosial telah mendapat kira-kira 15,000 perkongsian namun sehingga semalam, tiada sebarang maklum balas dari pihak kumpulan baju merah

ted manoff said...

Jgn lupa esok ryezall...lebih 1juta akn turun dn ko jgn nk spin jumlah hadirin esok ryezall...

Anonymous said...

Selesai saja demo haram biadap kurang ajar Beershit, bolehlah beramai2 terus pergi tangkap jho low. kesian tengok macai2 mat bunga meroyan tak habis2 nak suruh org UMNO tangkap jho low.

Terserlah perangai Dapigs nya bila cuba menggunakan org Melayu utk tujuan jahat khianatnya, dan menjadikan Melayu BODOH BIOL MENGONG sbg barua perisai manusia utk demo haram Beershit.

ted manoff said...

๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ‡ฐ ๐Ÿ‡บ

๐Ÿ‡ฒ ๐Ÿ‡ช ๐Ÿ‡ฒ ๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ‡ณ ๐Ÿ‡ฌ

๐Ÿ‡จ ๐Ÿ‡ฎ ๐Ÿ‡ง ๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ‡ฎ

Anonymous said...

Tlg jgn jadii budak2 hingusan ryezall... Dah tkleh jawap isu main klon2 plk..ko tk punya otak ryezall..

Original by

-ted manoff-๐Ÿœ๐Ÿœ๐Ÿ

Anonymous said...

-ted manoff-๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ

ted manoff 5-star ULAR ni pun KLON jugak kan?

Ini 'Ted Manoff' yg ori. kan gitu?

Bapak Ular @ Ayam tu pegi cabut mana ted kentot? jumpa soros ke?

ted manoff said...

๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ‡ฐ ๐Ÿ‡บ

๐Ÿ‡ธ ๐Ÿ‡บ ๐Ÿ‡ฉ ๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ‡ญ

๐Ÿ‡ง ๐Ÿ‡ฎ ๐Ÿ‡ด ๐Ÿ‡ฑ



Original by..

๐Ÿ ted manoff ๐Ÿ”

Anonymous said...

Duit kerajaan selangor tak pernah abis...air je lesap..

Duit kerajaan pp lagi melimpah mcm air bah teh tarik...la tu bajet km melimpah..pokok bukit je lesap

Anonymous said...

PEMBETULAN:(komen "ORIGINAL aku di Dr. MiM; lepas tu bila kau hantaq komen PEMBETULAN ni - herannya diTAPIS pula)

APA KEJADAHnya ni? Kata akan amat TEGAS mana2 PERHIMPUNAN diHARAMkan; tetapi si puak TERORIS PENJAJAH PARASIT KUNING BerSHIT DAPJUBOQ BABI serta ada yg. pakai baju BIRU, PUTIH dan HITAM juga bersama depa - masih boleh pula diBIAQkan sewenangnya berKUMPUL dekat LRT, di jalan TAR depan Swiss Hotel, dari malam hari JUMAAT lagi - utk. memPROVOKASI, mengHASUT (termasuk menJUAL T-SHIRT2 BerSHIT – mana juga Kem. PENGGUNA O?!!!!!) dan terus MENGANCAM Keselamatan dan Kebajikan MAJORITI Rakyat, dekat DM! KETUA POLIS KL – JAWAB!

KENAPA puak penDEMO2 HARAM BerSHIT PUTIH/KUNING/BIRU/HITAM DAPJUBOQ BABI ni TAK juga diTANGKAP/DiGARI?!! APA KEJADAHnya PENIPUAN amat BANGSAT ini terhadap kami MAJORITI rakyat! JAWAB KDN/PDRM OI!!!!!!! MAIN2 aja UNDG2, mcm. kami, MAJORITI Rakyat ni BANGANG betul!

MAKA; HARAM JADAH lu ZAH*D!!!!! Permainan politik TUAN AnwaqHOMO/PKRHOMO-BerSHIT/DAPJUBOQ BABI-madey CELAKA lu amat JIJIK! Mana AG dan SPRM OI?!!!

Lihat di - http://www.bharian.com.my/node/214385:

12 individu Kuning, Merah ditahan

Sabtu, 19 November 2016

….Sekumpulan kecil individu yang memakai baju Bersih 5 berhimpun di bawah jejambat LRT berhampiran Dataran Merdeka sambil melaungkan perkataan Bersih kepada pengguna jalan raya di situ......

Dan apa hal pula dgn. tiba2 MUNCUL pula KUMPULAN baju HITAM, BIRU dan PUTEH NI; siapa depa ni? Bahkan dr. video hari tu bila DS Jamal diTUMBOK, aku syaki yg. TUMBOK tu adalah kumpulan BAJU HITAM! Juga di mediaZIONIS DAPJUBOQ BABI ni - yg. begitu BERSORAK GEMBIRA dgn. DEMO HARAM ni! Di - http://celahgelegar.blogspot.com/2016/11/videobersih5suasana-pada-pukul-1130.html:

[VIDEO][#BERSIH5]Suasana pada pukul 11.30 malam di Jalan TAR

November 19, 2016

Maka, berikan PENJELASAN pd. RAKYAT, PDRM/KDN – kami juga berhak TAHU siapa DALANG2 di belakang KETIGA GERAKAN Baju PUTIH/BIRU/HITAM ni!

Dan kenapa GM nak berHIMPUN dgn. AMAN di Padang Merbok TAK diBENAQKan; sedgkan. itu BUKAN kat DM; tetapi puak berSHIT boleh terus pula diBENAQkan terus berDEMO sini sana termasuk kat Jln. TAR tu dr. malam ni lagi! TAK PAHAM ke KDN/PDRM ni - puak TERORIS BerSHIT diRASUAH puak TERORIS ASING spt. SOROS/MOSSAD-Israel/CIA - utk. mengGULINGkan YAB PM terCINTA kami, NEGARA ISLAM terCINTA kami ini, serta DEMOKRASI; patut depa diSIASAT bawah AKTA TERORISMA; dan juga sbb. RASUAH oleh SPRM!

Lihat di - https://www.utusan.com.my/berita/nasional/perhimpunan-kuning-merah-hitam-dan-putih-esok-haram-polis-kl-1.409200:

Perhimpunan kuning, merah, hitam dan putih esok haram - Polis KL


18 November 2016

….Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh berkata, polis telah menerima notis daripada Bersih 5.0 pada 28 Okt untuk membuat perhimpunan di Dataran Merdeka pada 28 Okt manakala GNGMM pada 1 Nov untuk mengadakan perhimpunan di Padang Merbok.

"Kedua-dua notis kumpulan ini tidak diproses kerana mereka gagal mendapatkan kebenaran daripada tuan punya tanah/tapak di mana perhimpunan diadakan iaitu Dewan Bandaraya Kuala Lumpur seperti yang telah disyaratkan di bawah Seksyen 11 Akta Perhimpunan Aman 2012 (Akta 736).

"Polis KL (Kuala Lumpur) telah menasihati dan mencadangkan kedua-dua kumpulan ini untuk menganjurkan perhimpunan mereka di tempat yang sesuai dan mendapat kebenaran daripada tuan punya seperti mana kehendak Seksyen 11 Akta Perhimpunan Aman 2012," katanya dalam kenyataan kepada media di sini malam ini.

….Dalam pada itu Amar Singh berkata dua lagi kumpulan lain juga dijangka akan turut serta dalam perhimpunan esok iaitu kumpulan Baju Putih dan kumpulan Baju Hitam.....

(Nek Tempoyak)

Anonymous said...

PEMBETULAN2: MAAF!(komen "ORIGINAL aku di Dr. MiM; lepas tu bila AKU hantaq komen PEMBETULAN ni - herannya diTAPIS pula)

APA KEJADAHnya ni? Kata akan amat TEGAS mana2 PERHIMPUNAN diHARAMkan; tetapi si puak TERORIS PENJAJAH PARASIT KUNING BerSHIT DAPJUBOQ BABI serta ada yg. pakai baju BIRU, PUTIH dan HITAM juga bersama depa - masih boleh pula diBIAQkan sewenangnya berKUMPUL dekat LRT, di jalan TAR depan Swiss Hotel, dari malam hari JUMAAT lagi - utk. memPROVOKASI, mengHASUT (termasuk menJUAL T-SHIRT2 BerSHIT – mana juga Kem. PENGGUNA O?!!!!!) dan terus MENGANCAM Keselamatan dan Kebajikan MAJORITI Rakyat, dekat DM! KETUA POLIS KL – JAWAB!

KENAPA puak penDEMO2 HARAM BerSHIT PUTIH/KUNING/BIRU/HITAM DAPJUBOQ BABI ni TAK juga diTANGKAP/DiGARI?!! APA KEJADAHnya PENIPUAN amat BANGSAT ini terhadap kami MAJORITI rakyat! JAWAB KDN/PDRM OI!!!!!!! MAIN2 aja UNDG2, mcm. kami, MAJORITI Rakyat ni BANGANG betul!

MAKA; HARAM JADAH lu ZAH*D!!!!! Permainan politik TUAN AnwaqHOMO/PKRHOMO-BerSHIT/DAPJUBOQ BABI-madey CELAKA lu amat JIJIK! Mana AG dan SPRM OI?!!!

Lihat di - http://www.bharian.com.my/node/214385:

12 individu Kuning, Merah ditahan

Sabtu, 19 November 2016

….Sekumpulan kecil individu yang memakai baju Bersih 5 berhimpun di bawah jejambat LRT berhampiran Dataran Merdeka sambil melaungkan perkataan Bersih kepada pengguna jalan raya di situ......

Dan apa hal pula dgn. tiba2 MUNCUL pula KUMPULAN baju HITAM, BIRU dan PUTEH NI; siapa depa ni? Bahkan dr. video hari tu bila DS Jamal diTUMBOK, aku syaki yg. TUMBOK tu adalah kumpulan BAJU HITAM! Juga di mediaZIONIS DAPJUBOQ BABI ni - yg. begitu BERSORAK GEMBIRA dgn. DEMO HARAM ni! Di - http://celahgelegar.blogspot.com/2016/11/videobersih5suasana-pada-pukul-1130.html:

[VIDEO][#BERSIH5]Suasana pada pukul 11.30 malam di Jalan TAR

November 19, 2016

Maka, berikan PENJELASAN pd. RAKYAT, PDRM/KDN – kami juga berhak TAHU siapa DALANG2 di belakang KETIGA GERAKAN Baju PUTIH/BIRU/HITAM ni!

Dan kenapa GM nak berHIMPUN dgn. AMAN di Padang Merbok TAK diBENAQKan; sedgkan. itu BUKAN kat DM; tetapi puak berSHIT boleh terus pula diBENAQkan terus berDEMO sini sana termasuk kat Jln. TAR tu dr. malam ni lagi! TAK PAHAM ke KDN/PDRM ni - puak TERORIS BerSHIT diRASUAH puak TERORIS ASING spt. SOROS/MOSSAD-Israel/CIA - utk. mengGULINGkan YAB PM terCINTA kami, NEGARA ISLAM terCINTA kami ini, serta DEMOKRASI; patut depa diSIASAT bawah AKTA TERORISMA; dan juga sbb. RASUAH oleh SPRM!

Lihat di - https://www.utusan.com.my/berita/nasional/perhimpunan-kuning-merah-hitam-dan-putih-esok-haram-polis-kl-1.409200:

Perhimpunan kuning, merah, hitam dan putih esok haram - Polis KL


18 November 2016

….Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh berkata, polis telah menerima notis daripada Bersih 5.0 pada 28 Okt untuk membuat perhimpunan di Dataran Merdeka pada 28 Okt manakala GNGMM pada 1 Nov untuk mengadakan perhimpunan di Padang Merbok.

"Kedua-dua notis kumpulan ini tidak diproses kerana mereka gagal mendapatkan kebenaran daripada tuan punya tanah/tapak di mana perhimpunan diadakan iaitu Dewan Bandaraya Kuala Lumpur seperti yang telah disyaratkan di bawah Seksyen 11 Akta Perhimpunan Aman 2012 (Akta 736).

"Polis KL (Kuala Lumpur) telah menasihati dan mencadangkan kedua-dua kumpulan ini untuk menganjurkan perhimpunan mereka di tempat yang sesuai dan mendapat kebenaran daripada tuan punya seperti mana kehendak Seksyen 11 Akta Perhimpunan Aman 2012," katanya dalam kenyataan kepada media di sini malam ini.

….Dalam pada itu Amar Singh berkata dua lagi kumpulan lain juga dijangka akan turut serta dalam perhimpunan esok iaitu kumpulan Baju Putih dan kumpulan Baju Hitam.....

(Nek Tempoyak)

Anonymous said...

Dan YAB DS Jamal asyik dIGARI mcm. TERORIS sedgkan si TERORIS-muka mcm. BABI SONDOL amat HODOH-si mariaBerSHIT DAPJUBOQ BABI; aku tengok TAK pula diGARI?! Adakah puak BerSHIT/DAPJUBOQ BABI yg. lain tu juga diGARI, PDRM/KDN OI?!!!

JANGAN pula hanya layan pemimpin BUMIPUTERA Islam/Melayu kami spt. YAB DS Jamal mcm. TERORIS – sedgkan beliau dan puak GM berDEMO utk. mempERTAHANkan YAB PM; NEGARA ISLAM serta DEMOKRASI! Mana2 JENAYAH pun; MOTIF adalah PENTING – maka TAK boleh samakan MOTIF puak TERORIS BerSHIT dgn. MOTIF puak GM! Tapi nampaknya, yg. asyik diKASARI/diGARI/diCEDERAkan dgn. begitu HINA adalah YAB DS Jamal serta AKTIVIS2 dr. GM - dan TAK dibenaqkan berDEMO lansung di KL termsuk di Pdg. Merbok; tetapi boleh pula puak BerSHIT KUNING/BIRU/HITAM/PUTIH terus BEBAS berDEMO di Jln. TAR dr. malam ni lagi; sambil MENJUAL T-SHIRT2 depa! HARAM JADAH betul PENIPUAN amat BANGSAT ni!

Lihat di - http://www.bharian.com.my/node/214459:

Datuk Seri Jamal Yunos ditahan dalam bilik hotel

Oleh Safeek Affendy Razali

Sabtu, 19 November 2016 ;

dan di - http://www.hmetro.com.my/node/182830:

Maria Chin ditahan

Kalidevi Mogan Kumarappa

18 November 2016

Anonymous said...

Mana SPRM - SIASAT habis2an DBKL juga! Lihat PENJAJA2 HARAM puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNazi BerSHIT ni yg. begitu bEBAS menJUSL T-SHIRT2 memPROVIKASI dan mengHASUT depa di KL pd. malam hari JUMAAT ni!

Liaht di - http://info4thetruth.blogspot.com/2016/11/bersih5-penjaja-haram-berleluasa-mana.html
Saturday, 19 November 2016:

#BERSIH5: PENJAJA HARAM BERLELUASA, MANA PENGUATKUASA ???

Penjaja-penjaja haram sekarang ini sedang berleluasa di sekitar kawasan tumpuan perhimpunan haram Bersih 5.0.

Kita tahulah himpunan tersebut haram, tidak kiralah yang menyibukkan diri tu dari Kuning, Merah, Hitam atau Putih.

Yang menjaja ni pula apa cerita??

Apa tindakan pihak berkuasa?? Mana DBKL???

(Nek Tempoyak)

ted manoff said...

Live...live..

Anonymous said...

dah mula ke perarakan para2 anjing, lembu, ayam, ular di KL?
sayang lah pasal Dewa Ayam @ Ular takde, keluar negara.
pasti anak2 ayam @ ular bertaburan tak tentu hala.
para anjing2 dapigs pasti dah terjelir-jelir lidah berkumpul,
samping tu jadi anjing penjaga lembu2 'kuali' bontot hitam.

Anonymous said...

Bapak Ular berciter tentang Beershit.
Boleh tengok kat You-tube.
"Mahathir – Grandfather of Street Protests"

Anonymous said...

https://www.youtube.com/watch?v=Zq2oy1LeWVY
๐Ÿ ular ayam ๐Ÿ”

Anonymous said...

Nabi s.a.w bersabda:

“Sesungguhnya selepasku ini akan adanya para pemimpin yang melakukan kezaliman dan pembohongan. Sesiapa masuk kepada mereka lalu membenarkan pembohongan mereka dan menolong kezaliman mereka maka dia bukan dariku dan aku bukan darinya dan dia tidak akan mendatangi telaga (di syurga). Sesiapa yang tidak membenar pembohongan mereka dan tidak menolongan kezaliman mereka, maka dia dari kalanganku dan aku dari kalangannya dan dia akan mendatangi telaga (di syurga)” (Riwayat Ahmad, al-Nasai dan Ibn Abi ‘Asim. Dinilai oleh al-Albani. (lihat: Ibn Abi ‘Asim, al-Sunnah, tahqiq: Al-Albani, hlm 337-339).

Anonymous said...

ted kuntot.
betul ke Kluangdemon cakap Beersih lawan Jholow.

Dasyat betul penangan jholow ye,
sampai kena lawan dia dgn Beershit.
jadi jho low ni dah jadi mcm peraturan atau undang2 lah ye ..
aku selama ni mati2 ingatkan jholow ni nama og, rupanye peraturan atau terminologi pilihanraya. isk isk isk .. keliru aku ..

kira2nya jholow ni sbhgn dari 'pilihanraya bersih dan adil' lah kan kan ..

Anonymous said...

Si biol bengap dan buta perut telah melarikan diri....ade yg ditahan polis...yg tinggal si bijak pandai lagi pintar meneruskan agenda kepala2 lanun ....

Anonymous said...

Tanpa Nama19 November 2016 10:06 PG
Ayooh ramai2 kita pertahankan kerajaan BN yg diketuai kepala perompak..kita bela cina perompak jho lo..ini jihad...setan bersama kita..
Biarkan perompak hidup mewah..kita masih mampu tanggong mereka walaupun pemdapatan kita sedikit..peduli ape orang kata kita boodoo..sebab kita melayu memang dah bodoo..betol tak?
Balas

Tanpa Nama19 November 2016 10:28 PG
Hari hari paling bersejarah dan hari paling gembira bagi cina jho lo perompak..belum ada lagi melayu berjihad membela cina perompak sebelum ni..hari ni berbondong bondong lah melayu berwarna merah berhimpun ditengah panas berjihad terpekik2 terlolong2 mempertahan cina perompak..tersengih2 lah cina perompak yg kaye bilion2 free melihat melayu MISKIN yg kehabisan kecerdikan bersemangat sekali pertahan dia..Betapa boloo boloo melayu2 umuno..

Anonymous said...

kesian pulak tengok makhluk 10:31 am kat atas ni, entah manusia entah jembalang Beershit sesat, marahnya dia dgn jholow bukan kepalang sampai tergamak dia copy-paste komen2 tahap taik kering dari blog2 lubang taik pro-parti bunga Bapak Ayam @ Ular mana ntah.

tak pergi demo lawan jholow ke ari ni? pengecut le tu ..

Anonymous said...

Ameno World Jamal Yunos
Jamal Ditahan Polis - Gagal Menyorok Ke?
Dua sidang media Geng Merah yang sepatutnya Jamal hadir dan beri kenyataan, Jamal tak hadir.

Sidang media pertama selepas solat jumaat di Masjid Negara. Sidang media kedua pula dijadualkan pada jam 10. Juga di Masjid negara. Dan dia tetap tak hadirkan diri.

Ini dipercayai ada kaitan dengan siri tangkapan beberapa pemimpin dan aktivis #BERSIH5 dan #Merah yang dijadualkan akan berhimpun pada sabtu 19 November, beberapa jam dari sekarang.
Sebelum ini Jamal memberikan kenyataan media tentang penahanan Maria Chin di FBnya .
Ini mungkin selepas takut untuk munculkan diri di hadapan orang ramai. Mudah sangat polis nak spot kang.

Dan pada jam 1.30 pagi tadi, polis berjaya menahan Jamal di dalam sebuah bilik hotel. 

Jamal, ditahan oleh Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kontinjen Selangor, sekitar jam 1.30 pagi, ketika berada dalam bilik hotel di Jalan Tun Razak, di sini. 

Pada masa ini, Jamal yang dikawal ketat pihak polis dalam perjalanan ke Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor, di Shah Alam. Dengan penangkapan Jamal, kini seramai 14 individu yang dipercayai bakal terbabit dengan perhimpunan di sekitar ibu negara, sudah ditahan sejak jam 5 petang semalam. 

Untuk rekod, selain Jamal Yunos, Razali Zakaria ahli geng Merah turut ditahan polis beberapa jam sebelum Jamal ditahan.
Walaubagaimanapun belum ada maklumat Jamal ditahan dan akan disiasat di bawah akta apa.

Anonymous said...

Cina Jho lo paling bangga dengan ko..ada malaiyu kayap tolong bela dia..dapatlah cina ni hidup bebas menikmati kekayaan bilion2 yg diperolehi free...malayu kayap boloo boloo..

Anonymous said...

PI MAMPOS lu si TERORIS2 HOMO JIJIK PENYAMAQ si PENJAJAH PARASIT ZioNAZI DAPJUBOQ BABI - TAK pula lu TERLOLONG psl. puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZioNAZI BerSHIT DAPJUBOQ BABI/PembangKANGKANG dpt. RASUAH berBILLION dr. Soros-ISrael/MOSSAD-CIA aaahhh??!!

OI si TERORIS2 HOMO si GILA BABI HOMO/RASIS DAPJUBOQ BABI , lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-chin GILA BABI BETINA SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/ BABIga SUNDAL KURAP!!

TAK ke KELAKAQnya ni - mcmlah US tu KETUA POLIS Dunia sedgkan hampir kesemua rejim2 US, yg. sudah diKUASAI ZIONIS/IS(IS)rael (lihat di - http://www.whale.to/b/bollyn.html , How Mossad Controls Our Political Parties, by Christopher Bollyn, 25 October 2008) adalah si PEMBUNUH/PEROGOL/PEROMPAK umat Islam-no 2; selepas rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael! Lihat shjlah Dunia ISLAM yg. amat KAYA MINYAK-GAS yg. habis diROMPAK dlm GENOSID2 di Iraq/Syria/Libya/Afghanistan/Palestin/Mali/Somalia dsbnya, oleh si PARASIT/PENJAJAH/LANUN/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROMPAK/PEROGOL/PERASUAH US-Barat/NATO/ZIONIS-IS(IS)rael tu – di bawah UNDG2/DEMOKRASI/HAK ASASI Barat/ZIONISPENIPU HARAM JADAH!

Lihat di -
http://landdestroyer.blogspot.my/2015/08/us-vs-china-us-mobs-seek-to-overthrow.html:

US vs China: US-Backed Mobs Seek to Overthrow Malaysian Government

August 24, 2015 (Tony Cartalucci - LD) - Malaysia's "Berish" movement - an umbrella organization for various opposition groups opposed to the current government of Prime Minister Najib Razak - plans its fourth street demonstration in 8 years to unfold at the end of August.

While Bersih's alleged goal is "clean and fair elections," it is openly led by the government's opposition headed by the now imprisoned US-proxy Anwar Ibrahim and a myriad of US-funded and directed nongovernmental organizations (NGOs). The US State Department, through its US National Endowment for Democracy (NED) and its subsidiary the National Democratic Institute (NDI), along with convicted financial criminal George Soros' Open Society Institute (OSI), have funded both Bersih directly, and many of the NGOs that constitute Bersih's core leadership.

Several NGOs currenlty openly funded by the US NED - i.e. Islamic Renaissance Front and Lawyers for Liberty - can be found also listed on Bersih's current "endorsees" list.

Despite years of immense US-funding, Bersih has recently pleaded for donations and now claims they've received over a half million Ringgit (over 100,000 USD). More recent reports claim the amount could be as high as 1.2 million Ringgit.

And while they claim they seek simply to reform Malaysian politics, Bersih's new leader, Maria Chin Abdullah openly admitted their goal for "Bersih 4.0" is to call for the resignation of Malaysia's current government. In a Facebook post she claimed:

"Reforms - we will continue to demand and this time Yes it's a tall order to ask the PM to resign but if we dont try we will never push the boundaries for clean & fair elections."

Apparently by "clean & fair elections," Bersih's leadership means elections in which their opponents have been undermined and otherwise eliminated, and in which they can take power - or in other words, another textbook case of US-backed regime change…..

Jadi, PI MAMPOS lu LAHAP TAIK & JILAT LENDIR HANYIR JUBOQ2 BABI KURAP si TERORIS PENJAJAH ZIONIS DAPJUBOQ BABI KURAP lu tu!

Anonymous said...

APA KEJADAHnya ni? Kata akan amat TEGAS mana2 PERHIMPUNAN diHARAMkan; tetapi si puak TERORIS PENJAJAH PARASIT KUNING BerSHIT DAPJUBOQ BABI serta ada yg. pakai baju BIRU, PUTIH dan HITAM juga bersama depa - masih boleh pula diBIAQkan sewenangnya berKUMPUL dekat LRT, di jalan TAR depan Swiss Hotel, dari malam hari JUMAAT lagi dan hari ni, di MERATA tpt. - utk. MENGANCAM Keselamatan, Kebajikandan HAK MAJORITI Rakyat, dekat DM juga, serta terus memPROVOKAS dan mengHASUT (termasuk menJUAL secara HARAM, T-SHIRT2 BerSHIT – mana juga Kem. PENGGUNA dan DBKL OI - lihat di - http://info4thetruth.blogspot.com/2016/11/bersih5-penjaja-haram-berleluasa-mana.html, #BERSIH5: PENJAJA HARAM BERLELUASA, MANA PENGUATKUASA ???
19 November 2016); maka KETUA POLIS KL – JAWAB!
KENAPA puak penDEMO2 HARAM BerSHIT PUTIH/KUNING/BIRU/HITAM DAPJUBOQ BABI ni TAK juga diTANGKAP/DiGARI?!! APA KEJADAHnya PENIPUAN amat BANGSAT ini terhadap kami MAJORITI rakyat! JAWAB KDN/PDRM OI!!!!!!! MAIN2 aja UNDG2, mcm. kami, MAJORITI Rakyat ni BANGANG betul!

MAKA; HARAM JADAH lu ZAH*D!!!!! Permainan politik TUAN AnwaqHOMO/PKRHOMO-BerSHIT/DAPJUBOQ BABI-madey CELAKA lu amat JIJIK! Mana AG dan SPRM OI?!!!

Lihat di - http://www.bharian.com.my/node/214385:

12 individu Kuning, Merah ditahan

Sabtu, 19 November 2016

….Sekumpulan kecil individu yang memakai baju Bersih 5 berhimpun di bawah jejambat LRT berhampiran Dataran Merdeka sambil melaungkan perkataan Bersih kepada pengguna jalan raya di situ......

Dan apa hal pula dgn. tiba2 MUNCUL pula KUMPULAN baju HITAM, BIRU dan PUTEH NI; siapa depa ni? Bahkan dr. video hari tu bila DS Jamal diTUMBOK, aku syaki yg. TUMBOK tu adalah kumpulan BAJU HITAM! Juga di mediaZIONIS DAPJUBOQ BABI ni - yg. begitu BERSORAK GEMBIRA dgn. DEMO HARAM ni! Di - http://celahgelegar.blogspot.com/2016/11/videobersih5suasana-pada-pukul-1130.html:

[VIDEO][#BERSIH5]Suasana pada pukul 11.30 malam di Jalan TAR

November 19, 2016

Maka, berikan PENJELASAN pd. RAKYAT, PDRM/KDN – kami juga berhak TAHU siapa DALANG2 di belakang KETIGA GERAKAN Baju PUTIH/BIRU/HITAM ni!

Dan kenapa GM nak berHIMPUN dgn. AMAN di Padang Merbok TAK diBENAQKan; sedgkan. itu BUKAN kat DM; tetapi puak berSHIT boleh terus pula diBENAQkan terus berDEMO sini sana termasuk kat Jln. TAR tu dr. malam ni lagi! TAK PAHAM ke KDN/PDRM ni - puak TERORIS BerSHIT diRASUAH puak TERORIS ASING spt. SOROS/MOSSAD-Israel/CIA - utk. mengGULINGkan YAB PM terCINTA kami, NEGARA ISLAM terCINTA kami ini, serta DEMOKRASI; patut depa diSIASAT bawah AKTA TERORISMA; dan juga sbb. RASUAH oleh SPRM!

Lihat di - https://www.utusan.com.my/berita/nasional/perhimpunan-kuning-merah-hitam-dan-putih-esok-haram-polis-kl-1.409200:

Perhimpunan kuning, merah, hitam dan putih esok haram - Polis KL


18 November 2016

….Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh berkata, polis telah menerima notis daripada Bersih 5.0 pada 28 Okt untuk membuat perhimpunan di Dataran Merdeka pada 28 Okt manakala GNGMM pada 1 Nov untuk mengadakan perhimpunan di Padang Merbok.

"Kedua-dua notis kumpulan ini tidak diproses kerana mereka gagal mendapatkan kebenaran daripada tuan punya tanah/tapak di mana perhimpunan diadakan iaitu Dewan Bandaraya Kuala Lumpur seperti yang telah disyaratkan di bawah Seksyen 11 Akta Perhimpunan Aman 2012 (Akta 736).

"Polis KL (Kuala Lumpur) telah menasihati dan mencadangkan kedua-dua kumpulan ini untuk menganjurkan perhimpunan mereka di tempat yang sesuai dan mendapat kebenaran daripada tuan punya seperti mana kehendak Seksyen 11 Akta Perhimpunan Aman 2012," katanya dalam kenyataan kepada media di sini malam ini.

….Dalam pada itu Amar Singh berkata dua lagi kumpulan lain juga dijangka akan turut serta dalam perhimpunan esok iaitu kumpulan Baju Putih dan kumpulan Baju Hitam.....

(Nek Tempoyak)

Anonymous said...

Dan YAB DS Jamal asyik dIGARI mcm. TERORIS sedgkan si TERORIS-muka mcm. BABI SONDOL amat HODOH-si mariaBerSHIT DAPJUBOQ BABI; aku tengok TAK pula diGARI?! Adakah puak BerSHIT/DAPJUBOQ BABI yg. lain tu juga diGARI, PDRM/KDN OI?!!!

JANGAN pula hanya layan pemimpin BUMIPUTERA Islam/Melayu kami spt. YAB DS Jamal mcm. TERORIS – sedgkan beliau dan puak GM berDEMO utk. mempERTAHANkan YAB PM; NEGARA ISLAM serta DEMOKRASI! Mana2 JENAYAH pun; MOTIF adalah PENTING – maka TAK boleh samakan MOTIF puak TERORIS BerSHIT dgn. MOTIF puak GM! Tapi nampaknya, yg. asyik diKASARI/diGARI/diCEDERAkan dgn. begitu HINA adalah YAB DS Jamal serta AKTIVIS2 dr. GM - dan TAK dibenaqkan berDEMO lansung di KL termasuk di Pdg. Merbok; tetapi boleh pula puak BerSHIT KUNING/BIRU/HITAM/PUTIH terus BEBAS berDEMO di Jln. TAR dr. malam ni lagi; sambil MENJAJA secra HARAM lagi sT-SHIRT2 memPROVOKASI dan mengHASUT depa! HARAM JADAH betul PENIPUAN amat BANGSAT ni! Maka, SPRM mesti juga SIASAT habis2an! Lihat di - http://www.bharian.com.my/node/214459:

Datuk Seri Jamal Yunos ditahan dalam bilik hotel

Oleh Safeek Affendy Razali

Sabtu, 19 November 2016 ;

dan di - http://www.hmetro.com.my/node/182830:

Maria Chin ditahan

Kalidevi Mogan Kumarappa

18 November 2016

nasi lemak anak dara said...

Hidup tun mahathir!

nasi lemak anak dara said...

Hidup tun mahathir!

Norsafuan Narihan said...

Bagus nye melayu mengjaya kan misi bersih. Taniah , kerana sudah jadi tunggangan DAP. Sapu jangan tak sapu. Kau pun kena sapu buang tebing nanti. Melayu lupa diri macam korang ni la. Sumpah seranah bangsa melayu kau sendiri. Cina dap bersih pijak2 gambar pemimpin dan ulama. Ini ke dikata kan bersih. Ini biadap kurang ajar nama nya.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates