November 6, 2016

21 Lihatlah Kebiadaban Pegawai Khas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang II Ke Atas Sultan Johor @PDRMsia @SKMM_MCMC

Di bawah adalah posting yang dibuat di laman sosial Facebook oleh Satees Muniandy, Pegawai Khas kepada Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang, Dr P Ramasamy. 

Lihatlah kebiadapan seorang ahli tegar DAP yang mempunyai jawatan politik terhadap Sultan Johor. Agak kurang ajar anak muda berbangsa India ini memberi amaran kepada Paduka Sultan Johor agar tahu batas-batas Baginda sebagai Sultan. 

Carian ke atas posting ini sebenrar tadi telah tiada kerana sudah  dipadamkan oleh beliau setelah dikritik hebat oleh netizen.

21 comments:

SUHARLI MASROP said...

India yang seorang ni mewakili individu2 yang bebal.

SUHARLI MASROP said...

India yang seorang ni mewakili individu2 yang bebal.

Ted Manoff said...

Di Malaysia boleh chakap sesuka hati. Di Thailand terus 15 tahun. Sebab ada Melayu sendiri kurang ajar dengan Raja Melayu. Bangsa lain pon tumpang twi

Anonymous said...

Kembalikan kekebalan sultan2 tanah air tercinta.

Ayuh merah. Dah nampak kurang ajornya mereka.

ted manoff said...

Rakyat sekarang adalah jebat...tak rela kemungkaran berlaku dpn mata..siapakh yg layak menasihatkn golongan nii..tokey2 cina mana yg dpt projek di iskandar johor..cuba tanya siapa dibelakang tokey2 cina nii..πŸ‘‘πŸ’°πŸ’°πŸ’°πŸ’ΈπŸŒπŸŒ

Anonymous said...

Nak jd jebat kene BRANI..
Posting jgn delete bru dkatakan hebat..

Bukan jebat yg terkene VIRUS BIOL..
Bru kene hentam dengan nitizen KELING ni dah menglabah???
Nk jdi JEBAT BERSIH gane gamokny...
"Batu" beri anjing dapig13may makan..
Kihkihkih

Anonymous said...

KEMBALIKAN KEKEBALAN RAJA2 MELAYU.

Anonymous said...

CILAKA lu si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD!


KEJAP LAGI Nek post lagi, TUNGGU gegaq VAGANZA habis baru Nek sambung POST lagi

Nek Tempoyak

Anonymous said...

Sertai baju merah tapi lebih percaya kepada Malaysiakini
Shakira Buang  Hari ini, 9:17 pagi

Tak boleh runtuhkan bangunan, asalkan dapat patahkan kayu pun apalah!
(ini aku yang letak)

Gerakan baju merah semalam mengadakan himpunan berdekatan pejabat Malaysiakini bagi mendesak portal berita tersebut ditutup.

Himpunan yang diketuai oleh Ketua Umno bahagian Sungai Besar, Datuk Seri Jamal Md Yunos itu dibuat ekoran dakwaan Malaysiakini mendapat dana daripada Open Society Foundation (OSF) yang dikaitkan dengan jutawaan Amerika Syarikat, George Soros.

Kehadiran petang semalam dianggarkan sekitar 700 orang.

Namun, berdasarkan perbualan antara wartawan Malaysiakini dengan salah seorang peserta himpunan itu mendapati tidak semua daripada mereka yang hadir bersependapat bahawa laporan berita yang disampaikan Malaysiakini bertujuan menjatuhkan kerajaan.

Katanya yang enggan identiti didedahkan, beliau sendiri setiap malam sebelum tidur akan melayari Malaysiakini bagi mengetahui hal ehwal semasa.

Menurutnya, beliau lebih percaya dengan laporan Malaysiakini berbanding stesen televisyen dan akhbar-akhbar yang cenderung kepada kerajaan.

"Setiap malam saya baca Malaysiakini, berita yang disampaikan telus tidak ada apa yang hendak disorokkan.

Mengulas lanjut, lelaki berusia lingkungan 40 tahun itu yang datang dari Bangsar bersama isteri dan anak lelakinya berusia sekitar 10 tahun berkata apa yang berlaku ini adalah agenda politik masing-masing.

"Ini soal politik masing-masing yang mana merek menggunakan platfom sebegini bagi menaikan nama mereka untuk ditunjukkan kepada ketua-ketua mereka," katanya.

Malah, beliau juga turut mempersoalkan apakah kemampuan Gerakan Baju Merah.

"Malaysia ada undang-undang mana boleh kita buat sesuka hati.

"Apa kekuatan Merah nak pertahan negara," soal lelaki terbabit.

Katanya lagi, negara Malaysia adalah sebuah negara demokrasi justeru apa yang dilakukan Baju Merah ini juga adalah hak mereka begitu juga apa yang Malaysiakini lakukan sekarang.

"Kita setiap rakyat ada hak untuk berhimpun kerana kita negara demokrasi.

"Jadi kita tak boleh marah mereka ini hendak berhimpun, Malaysiakini pun tak boleh marah sebab itu ketua pengarang kamu pun begitu mengamalkan demokrasi, dia boleh jumpa Baju Merah," katanya.

Malah dalam pemerhatian Malaysiakini juga mendapati rata-rata peserta himpunan yang hadir petang semalam tidak maklum dengan tujuan kehadiran mereka di hadapan pejabat Malaysiakini.

Rata-rata mereka yang terdiri daripada sekumpulan wanita di pertengahan tahun berkata kehadiran mereka sekadar memenuhi undangan gerakan baju merah.

"Entahlah, kami pun tak tahu. Datang nak bagi sokongan untuk orang Melayu sajalah kot," kata salah seorang peserta himpunan di hadapan pejabat Malaysiakini di Petaling Jaya.

Mereka difahamkan datang dari Sungai Buloh bersama lebih 80 orang dengan menaiki bas kilang dan bas persiaran.

Malaysiakini juga mendapati kehadiran peserta himpunan baju merah petang tadi dihadiri golongan remaja sekitar 14 tahun hingga 18 tahun.

Mereka yang hadir dengan berbaju merah turut memakai mafla tertulis "Himpunan Merah Maruah Melayu".

Malah, dalam perbualan bersama Malaysiakini ada di kalangan remaja terbabit berkata kehadiran mereka dalam himpunan baju merah hanya sekadar mendapatkan sejumlah wang.

Namun, ketika diajukan soalan berapakah anggaran nilai wang tersebut remaja terbabit berlalu pergi meninggalkan wartawan Malaysiakini.

"Kita orang datang nak ambil duit je kak,' kata remaja terbabit.
fakhruddin yusoff at 1:02:00 PM

Anonymous said...

Kalo najib ada brani kembalikan kekebalan sultan johor..sultan kecewa dengan madey kerana madey hilangkan kebal raja2...

Anonymous said...

Kalo kita nak orang hormat kita,kita pun kena hormati orang...

Anonymous said...

Bagus juge bagi balik baru ko boleh rasa bagaimana keadaan seblm madey buang kebal raja..

Anonymous said...

pom pang pom pang backup Sultan Johor psl kononnya Sultan sokong UMNGOk...tup tup TMJ kuar parodi baju emrah pulak...hahahahahhah....UMNGOK ngan macai2 pendedaknya dah leh gi meninggal lah....hanya macai pendedak jer yang backup najib....pejuang2 umno sendiri tak backup jibbo la weii

Anonymous said...

Ada tak baka baka aljubooori pluralisma murtad...PKR..BERSATU madddey kutty.... marina gereja... pp lebam boboi buat statement .... semua barua dan baka baka haprak ni senyap bisu...

tak ke babi namernyer tuhhh......

Anonymous said...

CILAKA lu si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD!


KEJAP LAGI Nek post lagi, TUNGGU gegaq VAGANZA habis baru Nek sambung POST lagi

Mujuq ada PAMOGA

Nek tempoyak

Anonymous said...

Mungkin mereka sudah lupa (atau saje2 buat tak tau) asal usul mereka dulu ....
Ko nak tau pasal apa mereka beriya2 nak memerintah? Saya berpendapat kat Malaysia ni terlalu banyak sumber asli dan tempat yang terlalu strategik yang boleh mendatangkan keuntungan serta kekayaan

Disebabkan itu mereka cuba berbagai tindakan sehingga berjaya memecah belah orang melayu

Akhirnya Madey - Si Penjilat Ludah sendiri sekarang telah termasuk dalam golongan perpecahan sehingga ada pihak lain yang sudah berani cakap kurang ajar dengan Sultan

Anonymous said...

Ni contoh VIRUS BIOL.
Prngikut SOROS.
reka crita n fitnah.

Anonymous said...

PAMOGA ni boleh ubatkan VIRUS BIOL KER wahai nek tempoyak..

Anonymous said...

nak rasa kayu ke botol ke... cuba la dulu. kalau prang tu tak tau la lagi. kalau nak cuba la try. tahan tak kepala tu.

Anonymous said...

pejuang umno zaman bila tu ngong...zaman mad dey?
zaman mulut penuh dedak. tu yang tahan 22 tahun tu. bila dah tak ade dedak mula merlyan tak tentu hala. tongkat dah hilang. meraba tak tentu hala. jadi susah tak karuan. maklunlah selama ini selesa hidup sentiasa selesa beesuap dan bertongkat.
itu sebab sekarang nak jugak tokey dedak jadi pemimpin semula. sesuai dengan kata2 mad dey mudah lupa berbunyi...orang kita terlalu selesa...sentiasa perlukan tongkat.

Anonymous said...

kalau itu caranya bagi untuk menyedarkan para banjingan apa salahnya.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates