November 30, 2016

108 Lawak Peluru Hidup Maria Chin cc. @KBAB51 @PDRMsia


video

Sejak keluar daripada lokap tempoh hari, Pengerusi BERSIH semakin pandai berdrama. Lihat sahaja video daripada FMT di atas. Dalam masa 40 saat sahaja kita tahu Maria Chin Abdullah berbohong. Pertama, di dalam sampul surat yang Maria Chin terima terdapat satu kertas bertulisan. Yang pasti tulisan berkenaan ditujukan kepada "Marina & family", kenapa Maria Chin yang terasa?

Kedua, di dalam sampul surat kononnya surat layang terdapat bungkusan kecil yang kononnya terdapat bungkusan kecil yang belum dibuka. Dia sendiri kata, "I did not open it, maybe you can open now". Maksudnya, bungkusan kecil itu hanya dibuka di hadapan wartawan di dalam video di atas. Ajaibnya, sebelum bungkusan kecil itu dibuka, beliau telah terlepas cakap "what is inside its a live bullet"! 

Adakah penglihatan Maria Chin ada 'x-ray vision' ala Superman yang boleh melihat ke dalam bungkusan yang belum dibuka? Yang ini memang saya tabik dengan Maria Chin. Kehebatannya memanggil Sidang Media untuk memberitahu perkara yang bakal berlaku amat ajaib sekali. Dahsyat geng BERSIH ni.

108 comments:

ted manoff said...

Apahal nii ryezall... Nii mesti kerja jamal lahanat..bila dh tk dpt sokongan mulalah ugut sana sini..taktik lama umno..dn ko plk ryezall tkyah buat spekulasi sendiri biar pihak polis siasat...๐Ÿ”ซ๐Ÿ”ช๐Ÿ’ฃ

ted manoff said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Padan muka anjing betina peliharaan George Soros tu! Hidup sebagai anjing kpd kapir laknat.

Cucu Tok Selampit said...

Ted Manoff,

Artikel terpasa dipadam. Jangan promosi blog ProTun / pembangkang di sini sama ada blog Celah Gelagar atau blog Celah Kangkang.

Anonymous said...

kesian ted kentot, komennya berbau taik telah dibuang oleh admins. misti meroyan lepas ni ..

Ted Manoff said...

Chuchu Tok Selampit :mohon jangan Address dia sebagai Ted Manoff. Dia tu kutu berahak mana yang samun identity saya the ORi Ted Manoff. Dia tiada akhlak langsong. Mohon tuan block entry dia dari menggunakan nama saya. Namun dia masih boleh post komen sebagai anonymous. Please. Thank you.

ted manoff said...

Apa nii ryezall.. Takde semangat kesukanan langsung...aku ingat ko nii berjiwa besar..menghargai perbezaan..jgn perbezaan dianggap permusuhan..bersetuju utk tidak setuju..ko xmatang ryezall...

Anonymous said...

"..bersetuju utk tidak setuju..:

kahkahkah .. 'can I fuck you today?'

ted manoff said...

Apa plk nii...tkde bukti bro guna dulu nama nii..bukan kerr tuu hari dh tukar kepada ted manaf..

Anonymous said...

Drama pembohongan biasa yg dilakukan oleh puak2 penjilat kafir laknatullah DAP PKR RBA... sudah2 la nak berlakon guna skrip yg sama...

Anonymous said...

Contoh yg masok islam kerana kepentingan peribadi....golongan liberal mcm nih dijadikan alat menjahanamkan negara...contoh terdekat jiran kita Indonesia.Demo pada awal bulan ni diadakan utk mempertahankan Islam dari dihina.Satu lagi demo akan diadakan pada 2/12/16...setelah pihak yg menghina Islam dilepaskan dgn hanya meminta maaf...

Anonymous said...

Teresa Kock la yang ajar tu...

Anonymous said...

Ted bongok oiii...ni bukan tempat nak iklan percuma..promosi percuma..dah ler hidup pun dedak yahudi percuma.klw nak percuma pegi meloyakini..lain kali belajar hormat tuan tanah jgn sondol jer ikut resmi babi..hehehe kokkokkok
terasa kok..

Anonymous said...

Lakonan ted kentut paling bongok setakat hari ni...hehehe

Anonymous said...

Akhir zaman...org islam hanya spt buih di laut...harap ramai jer..tidak mengerunkan pun...

Anonymous said...

Buat la blog sendiri, boleh tengok laku ke tak?

NordinabilaH said...

Maria Chin didoakan semoga panjang umur murah rezeki dan diberi kesihatan anda memamg hebat wirawati negara kerana berjuang untuk rakyat jelata walaupun tahu akan diseksa bukan macam umno yg berjuang untuk rasuah dedak dan menyamun duit rakyat hidup maria hidup wirawati negara

NordinabilaH said...

Maria Chin didoakan semoga panjang umur murah rezeki dan diberi kesihatan anda memamg hebat wirawati negara kerana berjuang untuk rakyat jelata walaupun tahu akan diseksa bukan macam umno yg berjuang untuk rasuah dedak dan menyamun duit rakyat hidup maria hidup wirawati negara

Ted Manoff said...

Tak perlu bukti. Ngko sendiri rasa Ngko samun itu dah chukop bagus. Itu pon kalau Ngko ada keupayaan nak "rasa". Elok Ngko berkawan dengan Dr Affif pemelihara Babi. Sesuai sangat tu .

Ted Manoff said...

Tak perlu bukti. Ngko sendiri rasa Ngko samun itu dah chukop bagus. Itu pon kalau Ngko ada keupayaan nak "rasa". Elok Ngko berkawan dengan Dr Affif pemelihara Babi. Sesuai sangat tu .

Ted Manoff said...

Tak perlu bukti. Ngko sendiri rasa Ngko samun itu dah chukop bagus. Itu pon kalau Ngko ada keupayaan nak "rasa". Elok Ngko berkawan dengan Dr Affif pemelihara Babi. Sesuai sangat tu .

Ted Manoff said...

Masing masing ada hak Untuk berdoa..apa pon makbul atau tidak ada kuasa lain yang menentukan. Tapi bila ngaku terima dana asing Untuk jatuhkan kerajaan itu satu isu yg serius. Tengok isu ini dan bukan isu pembebasan mualaf tu

ted manoff said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Apa nii bro...apasal hantr post byk sgt kt atas tuu..tk tgk maharaja lawak kt pwtc kerr bro...๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ

Anonymous said...

Kalau nak pelihara babi kena pi Darul khinzir

Kalau berkaitan dg arak kena buat di darul arak@khamar.

Anonymous said...

Dia diuoah Lanun Bugis supaya mekakukan perkara2 busok tabiat ahli UMNO

Anonymous said...

Blog ini Hanya dibenarkan mempromosi Lanun Bugis sapeeti Anjing Jibo sapertu Cucu Dedak Sekampit

Anonymous said...

Memang kerja kau ciom bau taik yang keluar dari dubur Lanun Bugis!!

Anonymous said...

same la dgn meloyakini khas utk promosi penyamun mamakdey ngan perasuah gone eng...hehehe..jing2 1017 pendedak yahudi silakan syuh.. syuh.. pg masuk kandang meloyakini...hehehe tak malu tuan tanah pun tak jemput datang.. keje menyondol mcm babi masuk rumah org..hehehe

Anonymous said...

Hehehe taik pemyamun mamakdey dgn perasuah gone eng berulam pulak dedak yahudi lg lazat kan utk jing1019 mentekedarah..hehehe

Anonymous said...

Ted...lama dah tak terkentut...hehehe
Buasir tak baik lg ke..hehehe
Dedak yahudi tu banyak toksik nanti cepat kojol lak klw banyak sgt mentekedarah...hehehe

Anonymous said...

Wednesday, 30 November 2016
Dr.Awang Mat Puteh : Apakah org Melayu miskin keberanian?


Sharing from another group:

Bacalah kalau ada masa...

Semua suratkhabar hari ini memuji ucapan Najib, dengan istilah2 islamiaahnya, tabayyun, walaq dll. Tapi aku tertarik dg satu tulisan dlm Sinar "Kita berdiri dipihak yg mana?" tulisan Dr.Awang Mat Puteh. Satu tulisan yg paling berani.

Katanya, "Tidak pernah terjadi dlm sejarah tanah air, baik sebelum merdeka maupun selepas kemerdekaan, dimana pemimpin yang dicemari pelbagai skandal dan jelik akhlaknya masih dijunjung tinggi melangit."

Katanya lagi,"Malangnya, bukan hanya pemimpin sebegini masih disanjung dan dipuji, malah mereka yang mengkritik akan dicerca, dihukum malah diheret ke mahkamah."
Malah Dr Awang, menegaskan "Mengapa org Melayu zaman moden yg hebat2 dan bijak pandai belaka ini, pada hakikatnya papa kedana, mundur pemikiran dan miskin nilai2 luhur dan mulia? Apakah org Melayu miskin keberanian?

Seterusnya ia menyatakan "Fenomena ini amat menakjubkan terutamanya untuk sebuah negara yg telah melahirkan ramai golongan cerdik pandai Melayu semenjak merdeka. Tetapi sayang yg bersuara lantang bukannya teknokrat ataupun sarjana lulusan Oxford, bukannya pula mereka yg kuat menjerit "Hidup Melayu" pd perhimpunan agung tahunan parti politik, tetapi seorang negarawan 90 tahun dan srikandi muda dari Langkawi."
"Mana teguran alim ulama berjubah Arab yg lantang bersyarah siang dan malam dikaca televisyen mengenai amal maaruf nahi mungkar"

Dr Awang Mat Putih tidak mempunyai jawapan, katanya "mungkin ramai yg takut.Tetapi persoalanya, apa yg hendak ditakuti?Ingatlah kata Pramoedya Ananta Toer, dlm hidup kita cuma satu yg kita punya, iaitu keberanian.Kalau tidak punya itu, lantas apa harga hidup kita ini? Ingatlah kata pujangga agung Usman Awang, "Anak Melayu, namamu telah diseru, jawablah, sebelum lidahmu jadi bisu."

Terbaik dari Dr.Awang Mat Puteh dan tahniah Sinar kerana berani memaparkan tulisan2 yg baik untuk tatapan rakyat Malaysia.

Anonymous said...

Gone berani dibicarakan di mahkamah..najib serba serbi takut..ghani patail dia takut..SR dia takut...bini pun dia takut..tuhan jer dia tak takut..he3

Anonymous said...

Hehehe tak salah mcm mana nak bicara bongok...hehehe
Laporan guna hearsay anggok2 cai bongok mana laku..hehehe

Anonymous said...

tedkentodd ko ni manusia pd fizikal mungkin tp hati perut ko mcm binatang.
asal komen je kasi sakit hati org lain.

kalo ko support madey tu blh tahan la lg..tp maria chinpeng tu apa jasa dia kt mak bapak ko?

kenapa ko sakit hati kt Jamal? Sbb ada Jamal tu lah macai bershit tk berani samseng mcm dlu2. ada check n balance.

Satu dunia sdg tgk gerakan Soros setelah Soros mula attack demokrasi US. Setelah Trump menang, proksi Soros kalah, dia mula buat kacau.
Sama seperti di Malaysia, gerakan anjing2 upahan Soros dpt Maria China dan DAPig ialah melakukan perang saraf menjatuhkan Kerajana yg sah.

UMNO BN dan Najib adalah pemerintah terbaik. Tp gerakan Soros menanam rasa benci yg meluap2 kepada macai melalui hidangan media dan psikologi jahat.

Najib seorang PM yg baik dan mulia. Dia tidak menzalimi rakyat malah terus berusaha mcm2 utk pertahankan negara dlm ekonomi di jatuhkan secara berterusan.Gerakan Soros sgt bencikan UMNO BN dan Melayu Islam yg tak liberal mcm puak Anwar dan Madey. Oleh itu usaha merosakka minda org Melayu dgn politik kebencian dan tidka hormat Agama serta pemimpin di api2kan.

Aku kagum dgn kesabaran DS Najib, fokusnya. UMNO BN Insya Allah semakin kukuh dari sebelum ini. Musuh2 sesama Islam dikurangkan.

Semoga negara ini terpelihara dari kejahatan proksi2 luar seperti Soros. Talibarut2 pengkhianat spt Maria Chin, dan seluruh rejim DAPig mesti ditentang. Semoga Tuhan melupuskan mereka ini dr bumi Malaysia! Amiin

Anonymous said...

Jangan hanya sekadar masuk telinga kanan ke luar telinga kiri..!

Suasana Dewan Merdeka gamat apabila Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak diminta beratur membeli minyak masak dalam paket 1 kilogram bagi memahami sendiri masalah yang dihadapi rakyat.
Lebih menghangatkan suasana apabila perwakilan Pemuda Umno Negeri Sembilan, Rizuan Ahmad turut mencadangkan supaya Najib menaiki bas henti-henti yang disediakan kerajaan.
Dua cadangan berkenaan disuarakan Rizuan susulan isu kos sara hidup yang dihadapi rakyat sejak kebelakangan ini, khususnya akibat kenaikan harga bahan api dan pemansuhan subsidi minyak masak.
Tegasnya, kerajaan sentiasa mahu rakyat memahami situasi ekonomi semasa, namun pada masa sama enggan mendalami isu sebenar yang dihadapi golongan berpendapatan rendah.
“Mungkin Datuk Seri Najib tak pernah berbaris beli minyak masak paket satu kg.
"Kenapa Datuk Seri asyik cerita supaya kita naik bas? Datuk Seri cubalah naik bas…yang naik tu semuanya orang Bangladesh,” katanya sambil disambut sorakan dan tepukan gemuruh perwakilan.
Beliau berucap pada sesi perbahasan Ucapan Dasar Ketua Pemuda Umno yang secara kebetulan turut dihadiri Najib dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor.
Jelas Rizuan, isu utama yang harus ditangani kerajaan ialah bagi memastikan subsidi dan kemewahan negara tidak dinikmati rakyat asing.
“Kita terlepas pandang bahawa warga asing yang tak bayar cukai mendapat nikmat yang sama rata dengan penduduk kita.
“Tak ada ke (pemimpin) bijak pandai dalam kerajaan boleh berikan satu idea supaya hanya rakyat Malaysia dapat keistimewaan ini?” soalny

ted manoff said...

Wahh..lps abis maharajalawak kt pwtc khabarnya pm najib nk bergolf sama trump..eloklah tuu boleh kakmah soping sakan nanti..tk sabar nk tunggu pru14..3,4bln saja lagii..masa tuu rakyat akn keluar beramaii2 dan heret MO1 kemuka pengadilan..yehaaaaa

Anonymous said...

Najib mulia?...kepala perompak 1mdb mulia?..hehehe..otak senget...trump tu geng Soros jugak...ko jer bebal tak tau

Anonymous said...

terbaik daripada macai pakatan haraprak cuba mengalih dan mengotorkan org yg baik dan elok.

Yg jelas kaki maksiat, penipu dan perosak rakyat, anti Islam, perosak umat seperti dlm Pakatan.. boleh pulak di puji2 bagus?

Lim Guang Eng yg terkenal dgn sifat jahat lagi anti kpg segala2 yg kita amal selam aini mahu dipuji2 bagus dr Najib?

Aku tetap katakan DS Najib adalah insan mulia dan terbaik sbg PM pd masa ini.
Kenapa terlalu takut dgn doktrin bangsa laknatullah Pakatan Haraprak untuk mengatakan kebaikan sebenar? Nak ckp UMNO dan Najib itu baik dan mulia.!

Mereka pakatan merangkak2 utk doktrin spy melangit menjilat 'pemikiran' Anwar dan kini Madey Mahazalim pulak.. krn menyokong dasar sesat mereka.

Pemikiran busuk basi Anwar sdah ditolak mentah2. Lepas tu paksa guru2 KAFA tadah telinga dan muka dgn sisipan dedak Pakatan Haraprak spy pergi dengar dn julang anwar? apa jasa Anwar? Apa jasa Pakatan Haraprak pd rakyat?

Apa jasa DAPig yg hari2 mcm anai2 sdg merosakkan Penang? rakyat dihina dihalau. org2 luar yg kaya raya berduit juta2 di jemput masuk.. ini kotor punya contoh pemimpin2 haprak perompak dan penuh dgn skandal..

rakyat sudah buka mata fitnah selama ini pd UMNO kembali sebijik2 pd Pakatan Haprak!

SEMOGA ALLAH PELIHARA UMNO DAN DS NAJIB DLM HIDAYAHNYA DAN KEKUATAN UNTUN MEMERINTAH MALAYSIA DAN MENGHADAPI MUSUH2 DARI KALANGAN KAFIR DAN MUNAFIKUN!

Anonymous said...

pusing mengalah biawak liar dan Yahudi mabok si macai2 tentera siber goblok pakatan haraprak ni!

Gone Eng mmg ada KES jenayah. takut ke berani ke mmg dia kena la dgn Polis dan undang2. itupun boleh lengah2 sekian lama. Khir Toyo dh masuk dalam lama dah.

Najib takut Tuhan sbb itu dia tak tunduk dgn kafir harbi dan mahazalim. wpun mereka itu ganas dan dahsyat serangan.

Najib tkde satu kes pun berjaya dibukti di mana2 mahkamah dr Sapina Perancis yg hnya jd 'ratib' mulut macai sampai lh pd DoJ yg tk mengakui terkena dgn macai!

dh tkde kes ape bongok sgt nk tipu rakyat ckp Najib bukan2. Politik bongok mcm ni tkkn bg kejayaan pd pakatan haraprak dn juga keling tua.. kebenaran pastinya menang dgn penipuan! Allah pasti memelihara DS Najib sbb dia mmg di pihak yg benar.

Kalau isu cincin pun kering2 Lapiji lembu bohong 24 juta main2.. ckp joke je.. habis tu mana dia kredibiliti macai2 yg menjilat2 selama ini mengutuk Najib?

go n jump into deep sea laa.. macaiii

Anonymous said...

Najib nak bodek trump supaya buang kes saman sivil perompak2 1mdb...dia ingat AS sama mcm Malaysia...he3

Anonymous said...

Ketua Perhimpunan aman diSoSMAkan...ketua pengganas Jamal Pak setongkol direman...

Anonymous said...

Bicara dulu dimahkamah baru tau salah tak salah....hakim yg tentukan salah tak salah..bukan apandir ato ko yg bebal..hearsay kpala hotak ko...kalo hearsay samanlah wsj dan sR..teloq mana?dah abis selasa..

Anonymous said...

Jika di amati betul-betul segala tekanan kepada Najib datang dari sumber luar negera. Hakikatnya ia adalah satu gerakkan terancang untuk menjatuhkan kepimpinan negara dan kerajaan yang sah.

Madey dan sesiapa sahaja yang mempunyai agenda yang sama pasti menggunakan maklumat luar negara.

Mereka tau rakyat bukan semuanya terima bulat2 pembohongan demi pembohongan yang mereka jajakan.

Jika hendak jadi pembohong mesti mempunyai ingatan yang kuat takut nanti dia terlupa apa yang dibohonginya.

Sebab itulah semakin hari semakin meluat rakyat kepada pembangkan yang kuat membohong.

Setakad Maria Chin bawa peluru sebesar bijinya lebih baik bawa torpedo baru ada ummph!

Anonymous said...

Ko tahu ke sapina?..ko yg klentong tak ada kes...kalo tak de kes kenapa kes gubah wang haram hasil rompakan 1mdb oleh Jho lo konco najib disiasat polis jenayah kolar putih singapore?

Anonymous said...

Ini bukan lagi maklumat luar negara..mungubah wang haram dinegara2 yg sedang siasat jho lo konco najib dlm kes rompakan 1mdb adalah salah disisi undang2 negara tersebut...sibebal nak klentong plak

Anonymous said...

Konco jho lo telah dihukum dimahkamah singapore..bank yg menyimpan wang rompakan 1mdb pun telah ditutup..ko nak main sila mata ato nak main wayang?

Anonymous said...

Najib tak pernah zalimi rakyat..betool...dia cume mahalkan harga barang2..he3..pemuda umno negeri sembilan mintak najib berator beli minyak masak..supaya najib boleh rasa susah senang rakyat..bagus silap mata ko..he3

Anonymous said...

Pakatan Haprak sedang mengerah anjing2 suruhan dapigs dan barua2 Melayu nya utk menyalak 24 jam sehari utk hilangkan rasa tension, stress, malu, marah, menyesal (?, oh takde kot), ketakutan luar-biasa, putus harapan, kekecewaan, gila babi dan mcm2 lagi, apatah lagi sikit saja waktu lagi utk hadapi PRU14.

Bayangan utk kalah mmg nampak BESAR sangat kemungkinannya. Jadi carilah alasan2 yg sendiri seronok dengar sedangkan hakikatnya semua tau harapan mrk utk gulingkan kerajaan secara halal atau haram akan jadi satu Pakatan (Putus) Harapan. Dan ianya akan berakhir dgn putus nyawa (mcm harapan LKY nak tengok DAPigs perintah Malaysia).

Ted Kentot, mlm ni yamseng mana? Bangsar Baru ke Brickfields?

Anonymous said...

Anjing2 pengawal dan lembu2 najib sedang berkerja keras membikin wayang dan silap mata bagi mempertahankan kepala perompak negara...hehehe

Anonymous said...

Demi dedak haram sekampit..jho lo yg cedik hidup mewah dapat bilion2 free dibela oleh macai2 melayu bodooo dan bebal..

Anonymous said...

12:26 - ko cite hal diri ko ke, dibela DAPigs dgn upah dedak haram sejemput?
kesian betul le ko ni ye ...

Anonymous said...

Rongga otak 414 ni dipercwywi diselungi Taek Lho. Dapatkan rawatan

Anonymous said...

416

Anonymous said...

Ada species yg masih kata hearsay. Ruang tegkorwk mereka dipenuhi Taek Low

Anonymous said...

Betul tu. Sayang orang Melayu dok tetap didono oleh umno

Anonymous said...

902. Tahniah! Anda contoh terbaik specimen yg mana otaknya telah diganti dengan Taek Low. Syabas

Anonymous said...

1117...kesian kau. Tahap bengap kau berada diskala sangat kritikal. Ambl rehat dari menjs diblog...ambil cuti. Takut mudarat lagi...otak kau tu dah penuh Taek Low

Anonymous said...

bengap ada tahap2 nya. Tahap bengap awak mungkin tak ada ubat. Ini akibat tak boleh fikir sendiri setelah sel2 otak diambil akib okeh Taek Low. Maaf, ini hakikat

Anonymous said...

gilo macai madey puckatan haprak di arahkan bertugas menganjing selama 24 jam mulai kegagalan BERSHIT 5. hahahaha..

aku igt macai dh tido.. punye sakit hati kt Najib.. org makin syg dn hormati Najib.. sekor ni hempas pulas nk org benci Najib..


Alhamdulillah.. kuat pengaruh Najib dan UMNO wpn bertubi2 diserang..


kah..kah...kah..macai..

Anonymous said...



hebat ye 'dedak' Najib.. macai akui.. boleh BELI Trump pulak..

org hebat mcm ni kita xnak sokong lagi ke macaii?? 24 jam sentry attack DS Najib..?? WAAOOWWWW.... macaii!

kah...kah..kah..kah..

Anonymous said...


PENULIS: FAIRU ZAMIR

Sapa plak yg perkotak-katikkan jasa Tun M? Yang memperkotak-katik tu Ezam, dulu kata ada berkotak-kotak, la ni dah jadi ayam katik.

Kami tak lupa jasa Tun M bina KLCC yg mana sekarang berguna untuk rakyat marhain macam kami. Dapat melepak tengok air pancut pun dah besar tuah rasanya. Nak beli barang situ tak mampu. Najib plak buat UTC je dia mampu. Last-last UTC tu setakat jadi tempat orang kampung berurusan.

Tak ada peniaga Cina jual barang branded kat situ. Dengan KR1M, Klinik 1M dan macam-macam lagi pembinaan yg tak dapat menandingi kepopularan KLCC Tun M. KLCC Tun sudah seumpama kiblat baru buat kami.(berhala moden)

Kami tak lupa jasa Tun M buat highway PLUS yang memudahkan kami pegi ke mana-mana dengan kadar tol yg boleh dinaikkan 10% setiap tahun. Walaupun Tun bina highway guna dana kerajaan tetapi Tun tak lupakan kawan-kawan untuk diberi konsesi kutip tol. Terlalu besar jasa Tun. Kami janji kami akan bayar tol hingga tahun 2030 sepertimana Tun persetujui dalam perjanjian yg Tun dah OSAkan.

Kami tak lupa jasa Tun menerangi hidup kami dengan cahaya elektrik. Keperihatinan Tun menswastakan perkhidmatan IPP kepada kawan-kawan telah menyelamatkan satu negara dari bergelap. Kami berbangga dan kebanggan kami itu kami tunjukkan dengan kemampuan kami membayar bil elektrik yg tinggi setiap bulan.

Kami tak lupa jasa Tun bina kereta Proton. Selama 30 tahun ini Proton semakin maju walaupun masih mengharap bantuan kerajaan. Apalah sangat duit kerajaan dihabiskan pada Proton berbanding produk kebanggaan rakyat Malaysia. Kami sanggup beli mahal berbanding harga yg lebih murah dijual di luar negara dengan spesifikasi yg lebih dari tempatan.

Kami tak lupa jasa Tun dalam Mamimco, BBMB, Forex, MAS, PKFZ dan macam-macam lagi. Banyak lagi jasa-jasa Tun M yg tak mampu kami senaraikan kat sini. Apa saja jasa yg Tun dah buat, semuanya ada keuntungan besar untuk rakan-rakan Tun. Rakan-rakan Tun gembira, kami lebih-lebih lagi gembira.

Hanya maut sahaja yg dapat memisahkan kami dari memperingati jasa-jasa Tun M. Terima kasih Tun M, terima kasih juga rakan-rakan Tun M..

Anonymous said...


"Kami tak lupa jasa Tun M bina KLCC yg mana sekarang berguna untuk rakyat

marhain macam kami. Dapat melepak tengok air pancut pun dah besar tuah

rasanya. Nak beli barang situ tak mampu. Najib plak buat UTC je dia mampu.

Last-last UTC tu setakat jadi tempat orang kampung berurusan. "


KLCC ISETAN = madey mmg dr dulu suka benda2 SETAN ni..

kah..kah..kah..kahh

Anonymous said...

Salam Bro Admin CTS.. SYABAS krn mencuci najis yg cuba ditaburkan Tedkentodd.
JGN KASI CHANCE!

Kalo dh hebat sgt.. pegi la blog sana..xpyh kacau sini!

terpaksa le promosi murah2 blog Celah Kangkang tu sbb rating jatuh beb.. sama mcm PutraTeloqMamak.. asyik2 sekor dua mcm otaman yg bertugas meramaikan blog usang tu..

kah..kahh..

Anonymous said...

Blog pembangkang penuh fitnah dan hancing pembaca pun dah malas nak jengok...kutu yang bertenggek disitu pun dah bertaburan lari ke blog yang lebih harmoni macam CTS...Ted Kentot tu rata blog dua masuk dengan komen yang diulang2...hantu hearsay angguk2....kutu babi..

Anonymous said...

Ko sekolah mana? Cikgu ko ajor membela perompak?...ape tajuk wayang ko?

Anonymous said...

Bersih gagal tapi kehadiran puluhan ribu...merah berjaya tapi kehadiran merah penyokong perompak tak sampai 5000 orang?silap mata?

Anonymous said...

Bukan KLCC saje dibina oleh Tun M...bahkan pWtc tempat persidangan tahunan perompak2 dan macai2 bebal pun dibina oleh Tun...kalo tak ade pwtc perompak2 dan macai bersidang dimana?...dilorng hj Taib?...hehehe...perompak2 geng SETAN....

Anonymous said...

Najib mampu buat UTC aje kerana duit kerajaan bilion2 najib dan cina jho lo dah rompak....ko dan macai2 bebal lindungi kepala prompak plak...bodooo

Anonymous said...

Ini blog wayang dan silap mata daa...tempat macai2 upahan merapu...fuckta tak ade...hearsay tapi tak boleh buktikan hearsay dan ketua takut plak nak saman...he3...

Anonymous said...

Siapa yg cedik antara macai2 melayu upahan najib dengan cina jho lo yg dapat bilion2 free tak payah kerja....macai2 melayu keje 24 jam kawal najib dan jho lo...ketua bapak klentong....macai2 kaki klentong...

Anonymous said...

Siapa yg paksa padamkan?..kebimbangan...

Anonymous said...

Wang khairat kematian ayah kena potong RM3,200 bayar saham FGV


SEORANG anak Peneroka FELDA Palong, Negeri Sembilan mengamuk selepas mendapati wang khairat kematian ayahnya telah dipotong sebanyak RM3,200 oleh FELDA bagi membayar Saham Felda Global Venture, FGV.

Beliau mendakwa baki wang khairat kematian ayahnya yang meninggal dunia lebih setahun lalu sepatutnya berjumlah RM7,000 hanya RM3,800 diterima, manakala RM3,200 lagi telah dipotong untuk pembayaran Saham FGV.

Apabila ditanya mengapa FELDA membuat pemotongan terhadap wang khairat  kematian itu walaupun pemotongan bayaran Saham FGV telah dibuat setiap bulan melalui pemotongan hasil ladang, pegawai yang berkaitan sekadar menjawab, ia adalah arahan dari ibu pejabat.


Harga saham FGV sekarang RM 1.50 dari harga pembukaan RM 4.45

Anonymous said...

Padan muka orang FELDA...kena klentong dengan najib...FGV akan jadi syarikat perladangan terbesar didunia..Isa samad yg kaye jual saham Fgv...sokong najib membawa padah...

Anonymous said...

Ramalan mamak kutty bukannya betul...auta yg lebih, kan Hadi boleh tolong?
BN PASTI AKAN HILANG KUASA DI EMPAT NEGERI
30 November 2016 at 15:44

Ramalan mamak kutty bukannya betul...auta yg lebih

Ini adalah suatu analisis atau ramalan  yang mudah berasaskan random sampling secara senyap di akar umbi oleh saya sendiri dan kawan-kawan di seluruh  negeri sejak dua bulan lalu yang menunjukan UMNO berada dalam kedudukan yang sangat rapuh dan pimpinan Datuk Seri Najib amat tidak popular di seluruh pelusuk tanah air.

 Rakyat biasa menolak BN bukan atas soal IMDB atau RM 2.6 Billion tetapi mereka merasa tikaman GST, kenaikan harga barang dan juga kejatuhan ringgit.

Tinjauan ini mendapati hanya  lima buah negeri yang akan kekal di tangan Barisan Nasional pada Pilihanraya Umum  yang dijangka akan diadakan pada bulan April tahun depan.Negeri-negeri itu ialah Johor, Melaka, Perak,Perlis dan Pahang.

Yang sudah pasti akan berada di tangan pembangkang ialah Kedah,Kelantan(Pas kekalkan kuasa),Terengganu dan Pulau Penang (Kerajaan yang sama).

Sebab utama Kedah akan jatuh  ketangan pembangkang ialah  kemenangan BN di pilihanraya umum lalu adalah  faktor Mukhriz. Oleh kerana ada  jaminan pertukaran Menteri Besar kepada Mukhriz Tun Dr.Mahathir maka rakyat memberi undi kepada BN dan sekarang rakyat Kedah termasuk veteran UMNO dan penyokong Pas tidak lagi dapat menerima barisan kepimpinan Datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanipah yang dianggap sudah " Basi".

Anak-anak muda di Kedah sedang bergerak cergas menyokong Mukhriz mengembangkan Bersatu (PPBM).

Hingga kini  Mukhriz mendukong simpati ramai  kerana  rompakan kuasa darinya dirasakan oleh rakyat Kedah sebagai merompak hak mereka.

Di Terengganu  ke pimpinan negeri Ahmad Razif Abdul Rahman lebih mudah jatuh kerana dari awal  berada dihujung tanduk dan  tidak mesra rakyat   malah  maruahnya hilang  di mata rakyat apabila semua anugerah kebesarannya  dilucutkan oleh Sultan Terengganu.Beliau satu-satunya MB yang tidak bergelar Datuk

Malah nama MB Terengganu ini tidak diingati oleh sebahagian besar rakyat negeri itu.

Pimpinan Pas Kelantan telah membulat nikat tidak akan menyerahkan Kelantan kepada BN dengan apa cara sekalipun dan telah pun menggerakan jentera operasi senyap tapi  rakus di kawasan-kawasan yang dipegang oleh BN termasuk kawasan Parlimen Mustapha Muhammed.

Mereka tidak bagitu ghairah dengan kerjasama Pas UMNO yang diterokai oleh Presiden Pas Haji Hadi.

Keadaan hubungan PAS UMNO di Kelantan  adalah pepat di luar rencong di dalam.

Di  Pulau Pinang rakyat dapat melihat dengan jelas pembangunan agresif di bawah pimpinan Ketua Menteri DAP  Guan Eng,sekurang-kurangnya mereka dapat melihat Penang lebih bersih dibandingkan dengan "kekotoran" di bawah BN dulu.

Saya tidak dapat meramalkan kedudukan BN di kawasan Parlimen kerana ini bergantung kepada samaada akan berlaku satu lawan satu atau BN dapat memecahkan kepada pertandingan dari beberapa penjuru.

Perhimpunan Agung UMNO yang sedang berlangsung sekarang mestilah bersedia untuk menerima hakikat pahit bahawa BN pasti akan hilang kuasa sekurang-kurangnya di lima negeri.

Ini bukan fitnah tetapi informasi yang berhemah

Posted by zainudin maidin at 15:16 

Anonymous said...

Khairul nak berceramah , ko pula mai ganggu dia di pentas yg sama, pi la berceramah di pentas lain. APA pasal nak kacau pentas orang. Ko bukalah 4 ke 5 blog siapa pun tak halang.

Anonymous said...


Puak2 kaki judi saja yg ambil tahu bab turun naik harga saham.

Anonymous said...

Tun m merompak duit felda& petronas untuk membina pwtc . bukan duit dia simpan masa dia jual goring pisang dulu.

Anonymous said...

Aku orang Kedah tak nampak pun apa yang dikata....yang ada
beberapa kerat orang muda semasa dalam UMNO tak terpakai pun
mencuba nasib jadi jaguh dengan upah dan janji manis mengedar
borang bunga raya...yang diedar banyak tapi yang balik hampeh..

Rakyat biasa berpolitik bila PRU saja tunggu la...banyak kerja
lebih penting nak buat....budak tak da kerja berangan jadi ketua cawangan parti bunga raya kemudian jadi penyamun boleh la
jutawan...PAKATAN HARAPAN PENYAMUN

Anonymous said...

Betul bro...puak PH dah mula tunjuk tembelang niat sebenar nak
jadi penyamun...dah terdedah skandel rasuah dan salah guna kuasa...rupanya PAKATAN HARAPAN...harapan nak menyamun...

Kalau UMNO BN ni menyamun dah lama negara tergadai macam realiti negara lain kat luar...prang selalu..kalau PH perintah
59 tahun tak boleh nak bayangkan...FELDA kena lelong KIT SIANG jadi macam raja broke Melayu dalam PH senang kena jual bukan boleh harap lembam....

Anonymous said...

ted kuntut...sama macam macai ketum nak heret mamak mad dey kemahkamah ke? macam tu?
nak gelak kah kah kah..kok kok kok......

Anonymous said...

Tun M merompak tapi takde sekor pun macai bebal berani repot polis..ketua penakut macai2 pun penakut...hearsay...he3..tahap kepandaian macai buat silap mata jer..cina jho lo lagi cedik dari macai2 yg terkinja2 pertahankan perompak..poorah

Anonymous said...

Sape buka saham fgv?najib kaki judi laa..he3

Anonymous said...

Negara tak tergadai tapi hutang bertimbun2..sekarang hutang lagidengan kominis..barang2 mahal..

Islam Madani said...

seronok baca komen... semua sembang merapu macam yahudi... bertekak macam nak rak... cina kafir harbi gelak tepuk tangan tgk melayu islam berpecah belah... tu Allah kata jangan melampaui batas bila berselisih pendapat dan utamakan perpaduan serta ketaatan pada pemerintah...

ini tidak masing2 buta dan jadi alat semata-mata... terpengaruh idea sosialis, liberalis dan pluralis serta idea menjahanam melayu islam tajaan kafir harbi laknatullah... malah secara tak langsung sokong pula LGBT dan golongan songsang...

sembang dan bertekak lah byk manapun... akhirnya kita harus kembali kepada perkara asas... asas perjuangan yang dibawa... apakah mahu menyokong agenda diatas yang jelas merosakkan... fikrikan lah

SUHARLI MASROP said...

Relax ajer dia pegang peluru tu..... biadanya klu og takut atsu dlm ketskutan kita bleh nampak traumanya......

SUHARLI MASROP said...

Relax ajer dia pegang peluru tu..... biadanya klu og takut atsu dlm ketskutan kita bleh nampak traumanya......

Anonymous said...

Hanjing 12.54 detected... Awas.. Virus Hanjing giler tak dapat kok..
Kikkki

Anonymous said...

Hanjing 7.14 detected... Kikiki meroyan kat blog org..

Anonymous said...

Bukti takdak mau dakwa apa macam..? Dakwaan takdak mau bicara apa macam..? Ko ingat mahkamah bapak hanjing ko yg punya..???
Bodooooo..!!

Anonymous said...

Betul tu.. Can i fuck u today..? Kikikiki... Hanjing pakatan punya trademark...

Anonymous said...

Anon 1.08... Tahniah... Can i fuck u today..? Kikikiki...

Anonymous said...

Anon 1.15.. 1 more questions.. Can i fuck u today..?? Kikikiki

Anonymous said...

1.20.. More again.. Can i fuck u today..? Kikikiki...

Anonymous said...

Tak payah nk sembang psl undang2 la.. Puak bangsat mcm korang la yg paling banyak langgar undang2.. Puiihh.. Pantat mak ko tu macam pantat babi ke..?? Tu pasal kuar ko ni sma betul macam babi

Anonymous said...

Are u jeles..?? Kikikiki
Padan muka maria babi

Anonymous said...

11.55 So.. Knape dorg x dakwa najib sekali.. ?? Dakwa la... Kikikiki..
Bila bahalul nk tunjuk pndai mcmni la... Ko kan bahalul..snang kna kelentong dgn geng2 hanjing pakatan

Anonymous said...

Yang bodoh bebal miskin pape kedana tu ko la 12.26.. Tpaksa myalak sana cni.. Bodohh.. Nk kaya kna pandai..kna rajin kerja.. Bukan pemalas..myalak mcm org giler

Anonymous said...

Ko pulak skolah mane..? Cikgu ko ajar ko jilat jubor cina berak tak basuh..?? Ape tajuk fitnah ko ni..??

Anonymous said...

Kehadiran puluh ribu ye..? Nak tanya sikit.. Pm baru dh di lantik ke belum..? Ade live kt tv ke x..?
Kikikiki

Anonymous said...

Geng2 hanjing kok meroyan...kikiki..

Anonymous said...

Yang ko masuk sini kenape.. ? Takde sape jemput pun..pastu meroyan macam hanjing giler.. Porraaahh..

Anonymous said...

Orang yang komen nak tegak benang basah silalah...setiap ayat yang kamu karang akan dipersoal kelak...fitnah.. Maki hamun dan perkataan yang tak senonoh..ingat malaikat kiri kanan sedia mencatit...yang tak tahu cerita sebenar elok diam yang tahu...boleh lah komen guna fakta...tapi..kalau asyik recycle.. Boring...ni nak tanya hari tu ckp Najib songlap bila kita tanya when...how..hiw much..senyap...ada tak macai oink oink ni jawab...tak kan..tak jawab kan sbb tak ada bukti dan tiada jawapan..so mereka ni ahli fitnah yang memanjangkan fitnah dari atok terlajak tua...wah..berapa syer yang atok tua tu dpt...yer..kalau sorang fitnah then sambung ke berapa ribu orang then sambung lagi then sambung lagi ni dah nak masuk tahun ke 3.. Wah banyak syer fitnah atok tua tu..Nauzubillah

Anonymous said...

hehehe...bukti kena tunggu spina perancis sampai..kita akan dakwa Najib...cai2 hearsay pun anggok2 kerianggan..kucing aku pun dah bertandok punya tunggu spina perancis..hehehe cai bongok

Anonymous said...

Drama apakah ini wahai cai1155..hehehe..sambung drama spina perancis kah...kokkokkok

Anonymous said...

Adusssss pedey nye ati cai1226....kokkokkok

Anonymous said...

Hahaha..ada live kt tv wilayah kerala...ko buta ke...hehehe..kokkokkkok terasa kok

Anonymous said...

Hehehe..mamakdey ketua penyamun baru buat silap mata...maka keluar ler 350k bayar tambang jet pegi sudan...hehehe kokkokkok...

Anonymous said...

Ada kau orang perasan tak. Vincent Tan duduk sekandang dengan anjing2 DAP sedang makan sup tulang dengan Mamak Madey di jalan Bangsar.

Ananda Krisna pulang sekandang dengan lembu2nya tengah pekena sup kambing Siti Hasmah kat Brickfield.

Mana2 anjing2 DAP yang dah penat melalak boleh pilih mana tempat mau melantak.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates