November 4, 2016

36 Gambar-Gambar Keluarga Presiden US Menaiki 'Air Force One' Untuk Tatapan Macai

Untuk macai-macai pembangkang yang mempertikaikan anak-anak Perdana Menteri menaiki pesawat Kerajaan sila lihat gambar-gambar di bawah. Ini adalah gambar-gambar keluarga Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama menaiki pesawat rasmi kerajaan yang dikenali sebagai 'Air Force One'.

Hasil carian Google, tidak pula diperolehi ada rungutan daripada Rakyat Amerika Syarikat membantah anak-anak Presiden Amerika Syarikat menaiki pesawat ini. Mungkin Rakyat Amerika Syarikat lebih bodoh dari Rakyat Malaysia, mungkin?

36 comments:

Anonymous said...

Keluarga Obama ni ada skandal macam 1MDB ke?.Mereka ada berlagak jadi producer filem ke?.Isteri Obama tu ada tukar baju lepas sekali pakai je ke? atau dia shopping sakan di sana sini ke?Ikut laki kesana sini ,keculi kalau laki pergi melawat empat yg 'selekeh',mangsa banji,orang kampung dan rakyat di jalanan.Ini yg orang benci sebenarnya ,yg menjadikan serba tak kena.Selama ni memang ,orang tak kesah pun PM lain bawa anak bini naik kapal terbang resmi negara,tapi sekarang je yg di pertikai kan kerana ramai yg dah meluat tengok lagak pihak berkaitan.

ted manoff said...

Bongok ko ryezall...peduli apa dgn obama tuu dia nk beli ker nak jual pesawat tuu dia punya pasal...yg rakyat malaysia pertikaikn pasal reza tu ada skandal..songlap harta rakyat..ko nk cover pm jgn banding dgn amerika bagaii..dh tua pun bongok..

Anonymous said...

Cai2 mamak dh kena virus yg dibawanye....betul titah sultan johor bahaya virus nih....langkah2 perlu patut diaktifkan..

Anonymous said...

Tak ada rungutan sebab presiden AS tidak merompak ngook...kalo ada skandel presiden terus letak jawatan mcm nixon dengan skandel watergate..

Anonymous said...

Sultan johor tak puas hati sebab madey tarik kekebalan raja2..dia mintak najib bagi balik tapi najib masih bisu ngook..

Anonymous said...

Jage2 dgn VIRUS terbaru ni..tiada penawar n obat utk d ubati..

Anonymous said...

Cacai pondan najib kena sindrom takut nak nak tangkap perompak..cakap bukan garang lagi..

Anonymous said...

Virus ni menyebakan yg jantan bertukar jadi pondan..jadi pengecut..jadi biol tak boleh beza antara yg betol dan salah..

Anonymous said...

Betol tak cai ngook..ko dah kena virus ni..tak lama lagi ko mampoos laa..cian ko cai

Anonymous said...

Oiiiii macai umno bongok.........najib buat hutang....dia dapt rm2.6.billion,korang sampai anak cucu cicit yang nanggung bayar hutang dia melalui cukai,kenaikan harga barang .bodoh....bangga sangat dpt pm macam tu.....bongok.

Anonymous said...

VIRUS anjing BIOL ni mmg bahaya..bole berjangkit jiran sebelah n se kampung..

Anonymous said...

Bila dah jangkit kpd ahli2 umno...kojolla umno..

Anonymous said...

Ada satu kolam pancing Ikan kutip 20 ringgit masuk pancing. Sapa tak dapat Ikan, dikasi seekor ayam.
Dalam seminggu, pemancing jadi ramai dan semua happy bawa balik seekor ayam.
Satu hari org tanya owner tu.
u tak rugi ke buat mcm tu. Dia jawab untung gila.
Sebenarnya dia ada ladang ayam tapi ayam tak laku.
kolam tu memang tk ada ikan pun ��
Macam Bagi Brim amik GST. Hahahaha

Anonymous said...

Ada 2 cara yg mujarab kalau betul cai2 parti bunga dan PH nak hilangkan virus 'kuttydap' yg aktif merosakkan saraf otak dan bengkak hati tu,

1. minum dan mandi 'holy water',
2. mandi di sungai ganges.

selamat mencuba ..

Anonymous said...

Paper cinnaa dapig13may da kluo hal gas mmasak..

Cai2 VIRUS BIOL da beli gas mmasak ke belum??
Nnti habis plak...

Terpksalah cai2 VIRUS BIOL mmasak gune dapur kayu plak..
Kahkahkah

Anonymous said...

Aku tak suka pada mem family glamour ni je,bukan kena virus parti baru.undi aku akan tetap undi Umno,tapi kalau boleh biar lah orang lain jadi PM ,kalau yg jadi PM sekarang tak berdaya nak kawal tingkah laku mem nya dgn anak-anak.

Anonymous said...

sorang aje kat Malaysia yg langsung tak terkesan kalau gas masak naik, ted kentot.

dia gunakan gas asli dia utk memasak, sambung hos kelubang bontot dia ...

Anonymous said...

Cai2 bongok anggok2 dah terminum air ketom pijikelentong kena saman 200k...tu yg hearsay anggok2 tak berenti...hehe

Anonymous said...

Ada beza bro Malaysia dan USA. Di USa ahli keluarga di anggap first family. Bini OBama ialah first lady. First family ni ada layanan lain sikit contohnya first lady ada tugas rasmi. Anak anak pula di pantau secret service kerana bapanya ialah ketua negara. Di Malaysia PMnya bukan ketua negara. Bininya pula bukan first lady. Malaysia tak ada first lady. Kita ini monarki bukan republik. Ini bermaakna kita juga tak ada first family. Jadi bukanlah rakyat USA itu bodoh tak membantah. Juga rakyat Mwlaysia juga tidaklah bodoh bila membantah insiden baru baru. Bantahan itu ada meritnya. Yang jelas bodoh agaknya penulis artikel ini yang tidak membezakan USA dan Malaysia. Kalau nak samakan bukqn gambar anak obama tetapi anak2 PM UK atau anak PM Thailand misalnya kerana sistem mereka mirip Malaysia. Ingatlah Najib itu bukan Presiden Malaysia.

Anonymous said...

petrol dah naik, minyak masak akan naik, gas masak dapigs dah pakat2 setuju kasi naik, dorang dah sebar dlm akhbar2 cinapigs.

takde ke sapa2 yg sukarela bunuh diri ke, bakar diri ke tanda protes? cai? bila lagi nak tunjuk prihatin masalah rakyat supaya boleh jatuhkan kerajaan?

soros and the gang tengah cari sukarelawan tu ..

Anonymous said...

Cai2 bongok anggok2 dah terminum air ketom pijikelentong kena saman 200k...tu yg hearsay anggok2 tak berenti...hehe

Anonymous said...

Cai2 bongok anggok2 dah terminum air ketom pijikelentong kena saman 200k...tu yg hearsay anggok2 tak berenti...hehe

Anonymous said...

VIrUS BIOL yg terbaru ni boleh MEMBUNUH ker???

Anonymous said...

VIRUS BIOL tu tak membunuh.
Tapi kalau terkena boleh kena bayar saman +- RM200K.
Mazlan Aliman dah kena virus.
Piji Sotong kena virus.
Khalid Samad kena virus.
Cai dapigs belum ada lagi, so jadilah org yg pertama ..
Kluo paper beb .. glamor u ..

Anonymous said...

HADI BERTEMU MUHYIDDIN 8 NOVEMBER

Beberapa jam setelah Hadi Awang mengeluarkan kenyataan pada 2 November lalu bahawa Pas kini terbuka kepada perundingan satu lawan satu dengan parti-parti pembangkang bagi menumbangkan UMNO dan BN dalam pilihanraya umum akan datang, ia segera mendapat reaksi positif daripada PPBM.

Presiden PPBM, Muhyiddin Yassin dilaporkan berkata, pihaknya akan mengadakan perbincangan dengan Pas dalam tempoh terdekat bagi tujuan tersebut.

Pas telah menyatakan persetujuan ke arah itu serta tarikh pertemuan juga sudah ditetapkan, kata Muhyiddin lagi.

Dalam masa yang sama, Muhyiddin juga memberitahu, PPBM turut dijemput menghadiri mesyuarat dengan pemimpin-pemimpin Pakatan Harapan dalam tempoh terdekat ini.

Pada tarikh 2 November itu juga adalah hari PPBM mengumumkan barisan pimpinan tertingginya dan mengadakan mesyuarat khas buat kali pertama di Yayasan Kepimpinan Perdana.

Difahamkan, dalam mesyuarat itu Muhyiddin telah memaklumkan keinginan Hadi untuk mengadakan perbincangan bagi tujuan kerjasama dan tarikh yang telah ditetapkan untuk beliau bertemu Presiden Pas itu ialah pada 8 November ini.

Dalam mesyuarat itu juga diputuskan bahawa pada pertemuan pertama ini ia hanya perlu melibatkan Muhyiddin dengan Hadi saja, kemudian baru disusuli dengan perbincangan yang mungkin melibatkan antara lapan hingga sepuluh pimpinan tertinggi kedua-dua parti.

Ternampak bahawa sebelum Hadi mengeluarkan kenyataan "sudah lama membuka pintu untuk satu lawan satu", parti itu turut mengorak langkah yang seiring ke arah perbincangan dan perundingan.

Mungkin selepas ini Pas akan turut mengadakan perbincangan dengan PKR dengan tujuan yang sama. Walaupun terlihat sukar untuk Pas mengadakan perundingan dengan Amanah dan seperti menutup pintu untuk berbincang dengan DAP, jalinan kerjasama dengan PPBM dan PKR sekurang-kurangnya sudah memadai untuk merealisasikan formula satu lawan satu.

Ini kerana Pas tidak mungkin bertembung dengan DAP kerana kedua-duanya bertanding di kawasan yang berbeza. DAP tidak mengacau kerusi Pas selama ini dan sekiranya Pas setuju tidak mengganggu kerusi DAP, masalah kedua-duanya boleh dianggap selesai meskipun tidak mahu bertemu dan berunding.

Kalau pun barangkali timbul masalah ialah kerusi untuk Amanah, tetapi dengan Amanah merupakan komponen Pakatan Harapan, jalan tengah masih boleh diusahakan.

Sekali lagi, moga-moga Pas kekal istiqamah dan tidak berubah-ubah. Diharapkan juga tiada lagi kenyataan-kenyataan seperti "Pas ingin menjadi kuasa ketiga dalam negara", "Pas mahu bertanding di kerusi-kerusi DAP" atau "Pas menolak untuk bekerjasama bagi menjatuhkan Najib dan kerajaan".

Pertemuan awal Muhyiddin dengan Hadi pada 8 November ini amat dinanti-nantikan dan semoga memberi hasil yang positif dan membanggakan. (SH 04/11/2016).
Shahbudin Husin at 19:26

Anonymous said...

Ko dan najib plak dah kena virus penakut jadi pondan..ha3

Anonymous said...

Pas tak jadi kerjasama dengan umno?...pukulan maut kpd umno dlm pru14..makin gabra anuar muse..

Anonymous said...

Nak jatuhkan UMNO

InsyaAllah UMNO akan terus kekal utoh .....

Korang percaya ke berita yang PAS nak bekerjasama dengan PH ...kelakor3

Kalau nak kerjasama dengan PH....lantaklah hang ....jadi bertambah banyak penjilat2 yang menjilat ludah sendiri ... Semua Bodoh dan bongok

Anonymous said...

Tak kisahlah..anuar muse kena merayu lagi laa kpd mukhriz...

Anonymous said...

Sepatut nya kementerian pertahanan menggerakkan bala tentera menyerbu dan menyelongkar kilang2 dan pemborong yang menyorok barang2 kawalan ini.Beri pengajaran secukup nya kepada mereka yang tidak bertanggong jawab ini dengan menarik lesen atau menyita terus gudang mereka sambil tuan punya dikenakan hukuman yang sangat berat.Mengharapkan tindakan kakitangan KPDNKK sahaja jawabnya sudah tentu tidak kemana...

Anonymous said...

Kat China, penyorok barang makanan harian rakyat hukumnya ditembak mati.
Elok sangat tu dgn dapigs kalo dipraktikkan dinegara ini ..

Anonymous said...

Sekarang ni memang terbeban harga barang naik...tapi Najib
ada juga dok fikir cara nak tolong rakyat...pembangkang
buat apa....buat cerita bodo ada la...
Kalau pembangkang perintah lagi susah rakyat ....baik BN
bina negara.....terbukti UMNO BN terbaik...

Anonymous said...

848pm. Cuba ko check dgn emak bapak ko, hutang mas kahwin dan hantaran masa mrk kawin dulu sampai ko tua bangka pelir lanjut ni dah selesai ke belum?

Anonymous said...

dia nak hidup macam zaman jepun. guna duit daun pisang. makan nasi gaul ngan ubi kayu.
harga seekar tanah 2-3puloh henggit pun tak bolih beli. sembang lebat....

Anonymous said...

Kesian orang yang ada otak tp tak boleh fikir...mulia lagi orang gila kerana mereka tak fitnah pemimpin Islam.sesukanya mulia lg orang gila kerana tidak mudah percaya cerita yang tiada bukti....dan betapa.untungnya keluarga Haji Mohd Najib B Haji Abdul Razaq pemimpin Malaysia serta keluarga kerana hari2 mereka mengutip pahala dari orang2 yang menfitnahnya...Subhanallah... Nanti di padang Mahsyar keluarga ini akan mengutip hasilnya..seronoknya...biarlah di dunia orang mencaci mengutuk mereka tapi..kat akhirat hanya Allah..menilainya...walau dosa mereka seluas lautan tapi akibat kesabaran mereka terima fitnah... INSYAALLAH mereka selamat..ni semua dah Rasulullah jelaskan dalam hadis...bahaya fitnah...dan muflis orang kat akhirat nanti..mcm tu masih lagi berani sebar berita yang tiada bukti....masih berani nak memghukum...silakan lah...sesungguhnya manusia itu dlm kerugian.... Melainkan merekabyang bertakwa dan beramal soleh dan berpesan pesan dalam kebaikan....

Anonymous said...

bANDINGKAN EPAL NGAN DURIAN..BANYAK MASYUKK KE? NEXT PRU UMNUU LINGKUP

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates