November 1, 2016

80 Dulu Boleh, Sekarang Tak Boleh, Macai ProTun Hadam Gambar-Gambar Ini!


Macai-Macai ProTun menyebar luas gambar-gambar lawatan Perdana Menteri ke China bersama dua anak lelakinya Riza Aziz dan Norashman Najib. Umbun-umbun belum keras macai-macai ProTun ada hati untuk mempertikaikan tindakan DS Najib Tun Razak.

Mereka terlupa Mantan Perdana Menteri pujaan mereka, Tun Dr Mahathir Mohamed pernah membuat lawatan ke negara yang sama. Siap bergambar di Tembok Besar China. Turut berada di dalam gambar adalah Marina Mahathir, anak perempuan Tun Dr Mahathir.

Aik ... boleh pulak? Siapa Marina Mahathir di dalam Kerajaan pada masa itu? Menteri kah? Timbalan Menterikah? Dutakah atau Pegawai Tinggi Kerajaan? Untuk perhatian macai-macai ProTun, Presiden Indonesia, Jokowi juga pernah membawa dua anak beliau ketika lawatan rasmi ke Jepun.

80 comments:

Anonymous said...

Bagus la tuh... masa madey ngan jibo buat tu dia buat masa dlm umno... bagus... telanjangkn lagi dua2...

Jgn lupa jilatan 36 tahun korang kat madey...ingat tu sampai bila2...

ted manoff said...

Sudahlah ryezalll...nk cover pun dh terover.. cuba tanya mohd najib berapa banyak aset negara yg dh dijual kepada china..habis tanah dn syarikat2 di jual kepada bapa komunis nii hanya utk byr hutang mdb...pelik kalau dap yg beli tanah nii macaii meroyan tk ingat duniaa....nek tempoyak sila beri pandangan..


Original by

ted manoff😜

Anonymous said...

ASALKAN BUKAN DAPIGS!!!

Anonymous said...

ko pulak jilat bila madey dah tua nyanyuk, siap promosi parti bunga lagi...

kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Kalau kena pilih antara cina Tanah Besar atau cina dapigs baka cinabukuit, aku pilih bergabung dengan Cina Tanah Besar.

Cina Tanah Besar pun tak gemar dgn nenek moyang cinabukit dapigs sebab memang terkenal serata dunia sebagai lahanat rasis, kurang ajar dan biadap.

Anonymous said...

aku ingatkan negarawan kerala je yang teruk nyanyuknya... tak sangka para pencacai setia dia pun nyanyuk tak sudah....

Bagus CTS keluarkan gambar madey dan keluarga dia tu.... sejak dah nyanyuk ni, cakap dah tak serupa bikin... tapi kesian pulak, si ted kentut yang terlalu beria-ria nak jilat orang tua nyanyuk tu....

muahahahahahahaha

Anonymous said...

Marina madey tu layak jadi menteri lgbt je...

ted manoff said...

Hek elehhh...alasan caii2 mohd najib dh xreleven..tolonglh cari alasan yg releven sikit..

Anonymous said...

Marina dah uban namo marina gereja... anak beranak
ada Mental problem.. kikikiki

Anonymous said...

habis banyak mana mangkok kentut oi...aset habis ikut mana? tanah dah habis tu... ikut celah kangkang ko ke?
kecik2 tak mau mampos.

Anonymous said...

Itulah rupa melayu mudah lupa. Lupa akan perbuatan dan kata2 sendiri. Apa pun najib buat...mamak mad dey dah praktikan dulu. Jangan cepat menuding jari kat orang lain. Satu jari menghala kat orang...empat jari menghala kat diri sendiri.
Tak kan dah N.Y.A.N.Y.U.K kut...

Anonymous said...

Bakal mengamuk kekasih gelap niki gee dengar cadangan PAC ni

KUALA LUMPUR: Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC) mencadangkan supaya Jabatan Audit Negara (JAN) membuat semakan kedua terhadap Perkhidmatan 1BestariNet di semua sekolah di seluruh negara. Pengerusinya, Datuk Seri Hassan Arifin, berkata ia susulan pihaknya mendapati masalah yang timbul dalam pelaksanaan Perkhidmatan 1BestariNet di sekolah berpunca daripada kelemahan sistem pengurusan kontrak selain wujud perbelanjaan kerajaan meragukan. "PAC menolak alasan dikemukakan Kementerian Pendidikan yang 'tidak sedar' kewujudan pekeliling berhubung Makmal Pengurusan Nilai (VML) membabitkan Perkhidmatan 1BestariNet. "Justeru, PAC mencadangkan kepada kerajaan supaya audit susulan secara keseluruhan dilakukan sama ada kerana wujud perbelanjaan kerajaan yang meragukan," katanya dalam satu kenyataan, hari ini. Laporan Ketua Audit Negara pada 2013 mendedahkan projek 1BestariNet Kementerian Pendidikan didapati tidak memenuhi sasaran tempoh dua tahun setengah untuk menyediakan khidmat jalur lebar 4G serta Platform Persekitaran Pembelajaran Maya (VLE) kepada 10,000 sekolah di seluruh negara. Projek 1BestariNet adalah inisiatif Kementerian Pendidikan dengan YTL Communications Sdn Bhd bagi mengganti dan menambah baik sistem rangkaian Teknologi Maklumat dan Komunikasi (ICT) di sekolah. Projek itu membabitkan 10,000 sekolah yang dilengkapi dengan akses internet berkelajuan tinggi dan akses kepada penyelesaian pendidikan bersepadu bertaraf dunia. Hassan berkata, susulan itu PAC mahu Jabatan Audit melaksanakan kajian keberkesanan terhadap pelaksanaan projek 1BestariNet di samping akan melakukan lawatan ke sekolah bandar dan luar bandar. "Jabatan Audit juga diminta untuk meneliti semula dokumen perjanjian kontrak 1BestariNet bagi memastikan kepentingan kerajaan dilindungi," katanya.

Anonymous said...

Banjir lagi... si tokong tak turun padang kasi nasi bungkus lagi ke... kalau tempat kaum dia, bukan main laju nampak batang hidung

BAYAN LEPAS: Hampir 50 rumah penduduk sekitar Permatang Damar Laut, Batu Maung, terjejas selepas kediaman mereka dinaiki air akibat hujan lebat di sini, pagi tadi.

Difahamkan, hujan sejak jam 6 pagi tadi mengakibatkan sistem saliran di kawasan berkenaan gagal menampung jumlah air menyebabkannya melimpah ke kawasan kampung.

Keadaan itu menyebabkan kesesakan teruk lebih lima kilometer berikutan pemandu terpaksa memperlahankan kenderaan bagi melalui jalan yang dinaiki air di kawasan berkenaan.

ted manoff said...

Haha..bingaii punya pac..tak lain hanya dendam kesumat mohd najib saja...isi mdb boleh pulak dia ubah suai boleh caya lagii kerr hasan cari makan nii...kahkah prOoTt💨💨


Original by
ted manoff😜

Anonymous said...

Najib Bawak Anka tiri dia aku ulangi ANAK TIRI dia untuk membanyu menyamun teros2an khazanah rakyat!!!

Anonymous said...

Bro Ted Anjing Najib ni semua geng CASH IS KING..

Sanggop buat apa saja demi CASH termasok pekakkan telinga issue penyelewengan Berbillion Dolar!!

Masa zaman Tun takda dakwaan dan sabit kesalahan tapi zaman Najib merata dunia dah buktikan memang ada penyelewengan.

Tapi Anjing2 nya kata itu semua Halal dan sebaliknya salahkan Singapork lah Yahudilah fitnah lah.

WTF!!!

Anonymous said...

Ngko pergi lah audit akaun 1mbd tu. Asset 1mdb dia masih banyak lagi. Belum bangkrap macham India Tua Kera___la punya Perwaja. Kroni India Tua tu Eric Chia yg dah kojol tu sapu bersih dah..tak lama lagi India tua tu akan ko ko kojol juga.

Anonymous said...

zmn ni memang sedap lah nak balun Najib sbb medium wassap internat meluas.. sesaat je boleh hasut org sana sini.. mcm yg aku terima pg ini mcm2 cerita dongeng utk bangkitkan hasutan.

Soal kesalana dan jenayah tidak pula di buktikan.. sikit2 buh gmbar Najib buh gmbar2 jet, cincin dn segala bala yg boleh digoreng rangup cerita balun Najib maka seronoklah macai-s gabungan.. antara mamak penyamun dgn penggeli2 LGBT kafir harbi dapig.

inilah warna2 politik hanyir Malaysia.. no brain.. jnji bodoh dn pandai menyalak!

Anonymous said...

Kau orang yang busuk hati dan hatinya dah hitam...PAC nak buat semakan kata kerana dendam kesumat adoii...ni duit rakyatlah yang bayar cukai termasukb gst tu...jadi etiap sen yangg keluar mesti untuk rakyat dan Bestari net ni untuk budak sekolah...mereka perlukan ifibyang berkelajuan tinggi bukan macm siput bawa spina dari Peranchis..tak sampai2. Tu...benda yang tak betul kita kena betul kita kena pantau...nanti tak jadi kes mcm Air sabah tu..baru terbeliak biji mata..si sembab dan shafiee bedal...kalu tu bukan hak awak.. Tp awak ambil dgn salah guna kuasa...hukumnya berdosa...berdosa bukan pada Allah tp jugak pada sluruh rakyat yang..kamu..tipu.mungkin.kamu hidup senang mewah di dunia..tp di alam barzakh...di akhirat macm mana...seluruh keturunan kamu makn duit haram...Nauzubillah

Anonymous said...

menyamun khazanah rakyat di china ke???

Teruskan keBEBALan ko tu ye ted kentut..

Anonymous said...

sepina dari perancis bila nak sampai... tu pun penyelewengan najib jugak kan?? Berjanggut putih aku tunggu ni...

PORK U!!

Anonymous said...

kah kah kah kah... penjilat mat sembab dan mamak kerala meroyan tak pasal2 pulak.. ade saham dengan nika gee ke??

Muahahahahahaha

Anonymous said...

aset habis dalam tabung babi... korek korek hanya keluar proott je ..

Wakakakakakakakaka

ted manoff said...

Aduhhh..tahu plk duit rakyat..habis yg berbillion duit mdb lesap bkn duit rakyat kerr..? Jgn jadi bingaii kawan..tau pulak ckp dosa pahala bAgaii apa kata yg ckp gitu sama mohd najib..prOoTt👊


Original by

ted manoff😝😜

Anonymous said...

Kepada si kentut busuk..kamu ni ibarat melukut di tepi gantang...kedatangan kamu di blog ni sikit pun tak bawa nanah apalagi kudis...buat kami.. Setiap aoa yang kamu tulis tiada berbentuk ilmiah cuma fitnah dan komen yang ingn menyakitkan hati.. Tu jer...dah berapa ramai pengikut Umno yang keluar Umno...kerana komen kamu...kamu ke sini sbb dibayar...tapi kami ke sini kerana insaf dan prihatin terhadap..rakyat... Itu beza kami..dan kamu si jentut busuk... Mana perginya rosmah dedak...dah hilang..naa cik minah uganda...dah hilang tinggal lah kamu keseorangan di blog ni...menjalankan tugas menghasut mengfitnah sorang2.... Kesian lah...kalau kamu tu muslim..ingatlah Allah..setiap kau nak beri komen..ok

Anonymous said...

berapa beliyun duit 1mdb yang lesap tu??

Anonymous said...

terpacak bodoh di setiap blog pro UMNO yg hits tinggi.. knpa si kentott? sbb ko sndiri tk yakin dgn blog2 parti ko sendiri ke wahai haram jadah?

BERSHIT teragak2 nk demo.. xmcm zaman PAS jd kudakeldai dapig dlu.. any time tabur je air kencing esok jln la ribuan macai.

Hari ini.. macai xde kekuatan sbb keldai kuda lembu PAS sdg 'pkir' nk ikut patwa mana..

tedkontot.. klo ko ade maruah xyh le terpacak bebal di blog ini.

ko buka blog ko sendiri then posting la puas2 hati psl UMNO/BN/Najib.. baru la jantan.. ini mcm laki2 xckup sifat..

troll bodoh tu mmbuatkan org ats pagar baca bkn lg benci Najib..tp lbh nk sokong UMNO BN dn Najib.. itu bodoh ko yg ko xsedar tedkentodd oii!

Anonymous said...

403...

Aku tak berubah... madey yg berubah... paham tu dah la...

Anonymous said...

Jari tunjuk 4 kat diri ko sendiri ko tak kira?

Ok lah... aku ulang... masa madey praktikkan apa yg dia praktikkan tu macai2 lain buat apa? Masih bodo banggang dlm utan lagi?

Anonymous said...

Mana dia ko macai masa pewaja bangkrup? Mana dia menteri umno dan ketua kampung umno yg lain? Orang kampung tau tak ketua umno masa tu bangkrupkan pewaja dan berkronikn erik cia?

Anonymous said...

Masa harakah bgtau madey berkroni ytl erikcia tony anandek... ko kat mana?

Masa harakah bgtau kes perwaja ko kat mana? Masih bodo tak reti basuh jubo sendiri lagi?

Anonymous said...

Jika pemimpin adalah mo1,1mdb,cash is king,gst,kangkung,barang naik,rm susut,isteri shopping sakan, rakyat akan perhati apa saja dia buat sebaliknya jika pemimpin itu bijak jujur,barang tarak naik, apa saja yg dia buat ada ku kisah??

Anonymous said...

Hits tinggi? Eh fb jibo pun pakai fake nak kasi banyak nampak sokongan... ada hati hit tinggi kahkah...

Ko gi mampus la...

Anonymous said...

Ko tanya macai... yg dia nampak brim naik 10sen... tapi dia tak nampak barang2 lain naik berpuluh kali ganda... macai ni lain macam otak dia.. penuh taik...

ted manoff said...

Kesian.ko buat komen sendiri kerr ryezall..bagi aku senang jerr kalau dasar mohd najib beri manafaat kpd rakyat kita sokong..nii idak semakin ditekanya rakyat..bila ada menteri atau bekas menteri buka mulut dituduh dgn mcm2 skandal..👴👴😱

Anonymous said...

Gadoh10000000x jgn tak gadoh agenda cina komunis dah jalan. Yeeehhhhh...seperti biasa melayu mmg boloh punya bangsa....bagus2222 x gadoh22222x bagusssss manyak bangusssss....

Anonymous said...

Kau setan ker bertopengkan manusia yg kau tak berubah

Anonymous said...

mesti engko pun nyanyok jugak. memang mad dey ni dah buat kerosakan dulu. tapi engko pun bangang. jangan diikut jika nak merosak lagi. mungkin masa dulu2 tu engko duduk dalam gua nun kat ulu utan banat. maklom sekarang duduk bandar internet 4-5g semua tau. lahanat.

Anonymous said...

yer la....pi audit dulu.... banyak mana duit 1mdb yang dah hilang. ngalahkan anjing menyalak tak berhenti. geli telinga mendengarnya.

Anonymous said...

masa harakah tulis anwar tu suka main jubor jantan, masa tu ko dah lahir ke belum??

Anonymous said...

barang lain naik berpuluh kali ganda?? Contohnya???

Anonymous said...

ustad rapiji pernah kata tolak berita yang dibawa oleh si fasik... kini rapiji sendiri memang sah tergolong dalan golongan si fasik. Maka, lepas ni layak la apa jua cerita / berita dari rapiji kita tolak mentah-mentah jugak...

ted manoff said...

Anon 8:41 nii baru keluar dari gua agaknya...contoh yg senang pun xtau pikir..mohd najib nii bagi rakyat seringgit tapi ambil dari rakyat 2ringgit...👀👀

Anonymous said...

tu tak menjawab soalan bagi tuduhan ko tu pun ted kentut...

ko faham ke ko punye dakwaan tu sendiri???

barang lain naik berpuluh kali ganda... apa contohnya???

kalau setakat ko nak pusing sana pusing sini kata keluar gua segala bagai... lebih ko pergi mampus je... cakap pun macam orang mabuk ketum...!!!

ted manoff said...

Jgn 😡😡..😄😄xpe..ko sajA jerr buat xpaham..walhal rakyat yg tanggung beban kesilapan yg dibuat olh pm..👻

Anonymous said...

Tu gmbr di darat...mana gmbr dr kapalterbang kerajaan admin?
Jgn fitnah...kalo depa naik flight komersial cuma jumpe di darat..
Lg pon anak sapa buruan DOJ sekarang?
Kata pahlawan bugis...x takot
Mkn dedak byk skit oi!

#salah tetapsalah
#koponbukankaya
#koponkenabayarminyakmahal

Anonymous said...

915...

Kalau orang lain... maksud 10sen ngan puluh kali ganda yg lain naik tu dah cukup utk difahami..

Tapi tu lah spesis ko otak udang memang tak paham atau buat2 tak paham...

Gst saje dah dpt puluhan billion. Berapa sgt la belanje utk br1m... semoga ko tak bodo sampai mampus...

... semoga anak laki ko bwk ky jeli ke mana2 supaya laki lain tak sergah suruh tonggeng...boddo..

Anonymous said...

855... ko punye puak berapa kali fasik plak nih? Cuba bg data sket...

Anonymous said...

Sori 826...

Dari dulu lg aku mklm kerosakn oleh madey... belas tahun dulu sejak 1998... ko pulak n macai2 lain tu baru sedar bila? Semalam? Selepas 36 tahun?

Dulu2 takde 4g... sbb tu ko banggang? Ko ngan puak ko tu lahanat... masa madey buat kerosakan apa usaha ko? Jilat je kan? Sbb apa? Sbb dia ketua umno...

Anonymous said...

tu la aku cakap bangkai-bangkai dalam pembangang ni BODOH BAHALOL tahap dewa... kalau barang naik berpuluh kali ganda maksudnya kalau semalam barang tu harga rm1.00, hari ni harganya jadi kurang-kurang rm10... tu baru betul nak buat dakwaan barang naik berpuluh kali ganda...

lain kali kalau nak berkomen tu pergi belajar kat sekolah rendah dulu. Ni dah besar panjang nak berbahasa macam atok peliwat, tapi maksud komen sendiri pun bodoh nak faham...!!!!

Anonymous said...

dulu sedia maklum, sekarang sedia untuk menjilat... memang terbaik anus 10:09..

Anonymous said...

yang komen sendiri pun tak faham maksud tu mesti dari bintulu, sabah....

kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Air Dan Minyak, Mana Lebih Utama Bagi Rakyat?


Bermula hari ini, harga runcit bagi minyak petrol RON95, RON97 dan Diesel naik sebanyak RM0.15 berkuatkuasa 1 November.

Seperti biasa, apabila pengumuman kenaikan harga minyak, maka “gegak gempita” satu Malaysia dengan pelbagai tohmahan jahat dilemparkan kepada kerajaan.

Sebenarnya, kebanyakan mereka yang membuat bising ini terlupa bahawa apa yang dilakukan oleh kerajaan hari ini semuanya berdasarkan cadangan Rafizi Ramli, Ahli Parlimen Pandan dari PKR yang mencadangkan supaya kerajaan mengapungkan harga minyak bersandarkan kepada harga semasa minyak di pasaran dunia.

Namun, ianya langsung tidak dipandang oleh mereka yang membenci kerajaan dan segala kesalahan dan bebanan terus diletakkan dibahu kerajaan kononnya menekan rakyat.

Pada masa yang sama, ramai di kalangan mereka yang mengagungkan pembangkang terlupa akan hakikat, mereka terpaksa menanggung derita hanya akibat kelalaian kerajaan pembangkang sendiri menunaikan tanggungjawab mereka terhadap rakyat.

Di Selangor hari ini, lebih 1.6 juta penduduk Selangor terjejas akibat acapkali terputus bekalan air. Jika mahu dibandingkan dengan petrol, bekalan air yang konsisten amat diperlukan setiap hari untuk kegunaan harian.

Tidak seperti petrol, kita hanya menggunakan selang tiga atau empat hari dalam seminggu. Namun, lumrah manusia, kita tidak dapat lari daripada menggunakan air untuk kehidupan kita seharian.
Walaupun kerajaan Selangor menjanjikan bekalan air percuma, namun dengan ketiadaan air, bukan sahaja ia menekan keperluan rakyat, malah mengganggu aktiviti harian.

Bayangkan jika pengasuh tadika menyampaikan mesej pada keluarga supaya membawa 5 liter air ke sekolah untuk keperluan anak anak, mandi dan membasuh hadas kecil dan besar.

Harga air 1.5 liter adalah RM2.25. Jika ada dua orang anak, maka penjaga itu perlu beli 10 liter air di kedai Speedmart.
Harganya dalam RM22.50 untuk sepuluh botol air 1.5 liter.

Biasanya pusat rawatan air Selangor tutup selama 3 hari bila berlaku gangguan air. Sudah 6 kali berlaku gangguan air di Selangor, bermakna 18 hari secara keseluruhan.

18 hari bermakna keluarga itu berbelanja RM22.50 x 18 hari = RM405 untuk tahun ini sahaja. Apa boleh buat, RM405 ini terpaksa dibelanja demi mendapatkan air untuk anak anak.

Dengan purata petrol naik 0.15 sen ini, berapa agaknya lebihan belanja untuk bulan ini? Katakan setiap orang isi 20 liter petrol untuk kegunaan seminggu bekerja. Kalau sebulan, 4 kali isi. Maka jumlahnya adalah lebihan 80 liter x 0.15 = RM12 sahaja untuk bulan ini.

Mana lagi mahal, RM12 lebihan untuk petrol atau RM405 untuk air?

Tentunya air lebih penting.

Mereka yang melenting bila naik 15 sen ini sudah bacakah belum Belanjawan Selangor yang dibentang Azmin semalam? Ada nampak perancangan Azmin untuk atasi masalah air.

Apa yang jelas, Bajet Azmin sejak jadi MB Selangor adalah defisit untuk tahun ketiga berturut turut, dari RM452 juta jadi RM900 juta defisit.

Katanya mahu fokus pembangunan, tidak guna juga fokus pembangunan kalau air tiada. Rakyat defisit RM405 akibat 6 kali gangguan air di Selangor

Jumlah ini melibatkan 1.6 juta penduduk yang terjejas di Hulu Langat. Air lagi penting dari memenangi Piala Malaysia. Sebab itu jangan marah rakyat kalau mereka "troll" Azmin sebab isu air.

Memang air penting dari minyak. Satu hari badan memerlukan air 8 liter, minyak 20 liter seminggu baru habis kalau tidak ke mana mana. Kena rasional, isu air lagi penting dari minyak.

Tulisan :
Beruang Biru
BB113, Selasa
1 November 2016

Anonymous said...

Aku nak Khaborkan kisah sedih di ampang Jjayaselama Pakatan Rakyat @ Pakatan Harapan memerintah Selangor.

Kini hampir dua dekad setelah menang pilihanraya,AIR diberi secara percuma kepada penduduk di negeri Selangorbila di ambil kira jumlah penggunaan
secara purata.Namun indah khabor saja

Masalah utama yg dihadapi sejak pemberian air secara percuma ialah, tekanan AIR akan dikurangkan pada pukul lebih kurang 11.00 malam.
Jadi mana mana penduduk disekitar Ampang Jaya yg tinggal di Apartment, Rumah Flat,Rumah Kedai tidak akan mendapat bekalan air menjelang pukul 11.00 malam sehinggalah pukul 5.30 pagi. Kadang kadang air hanya sampai pada pukul06.00 pagi.

Bila dirujuk pd Puspel dan Syabas,mereka menjelaskan pihak pengurusan meluluskan supaya tekanan air dikurangkan pd waktu malam drp pukul 11.00 malam keatas dan tekanan akan seperti sedia kala menjelang 05.30 pagi.Ini dapat menjimatkan perbelanjaaan dan memaksimakan keuntungan syarikat,begitulah komen pekerja syabas.

Pihak Pengurusan Puspel,Syabas, mahupon Kerajaan negeri atau sesiapa sahaja hanya memikirkan keuntungan,airpon diberi secarab percuma.

Tahukah Pihak Pengurusan Puspel,Syabas dan Kerajaan Selangor, air adalah keperluan asas.Tiada air sangat menyusahkan. Jangan ceritalah paip selalu bocor,tiada air kerap kali berlaku.

Haramjaddah pukimak pihak pengurusan hanya pikir untung,apa jadi pada rakyat pergi mampuslah. YB Zuraaida, Laknatullah tak ambik berat langsung soal kawasan,sibok mengumpulkan kekayaan diridan kroni.

Sila rujuk laporan blog dan siatan SPRM.YB Kassim lagilah seorang YB PAS yg paling takberguna, sekor lagi haramjaddah sibok jaga kepentingan sendiri, kebajikan rakyat tidak diambil peduli.
Berlakon Alim tapi perangai serupa Iblis Syaitan. Waktu korbaan baru nampak BABI Zuraidah, BABI kasim jengok sekejap masjid.

Celaka lah kau Zuraidah, Celaka lah Kau Kassim.
Aku takmahu air percuma, pulihbalikbekalan air, pulih balik tekananair. Aku kerja jurujual,balik rumah pukul 11..00, macam mana nak mandi tak der air.Hari hari mandi air tong.

Celaka pukimak sial haramjaddah YB Zuraidah,YB Kassim,Pengurusan PUSPEL dan SYABAS,semoga engkau menjadi ahli neraka kekalselamam-lamanya di dalam. Engkaau pengkhianat kpd perjuangan.

maaf lah isu iada kena mengena dgn posting, tapi kat mananalagi nak merayu,dah marahlah..

Anonymous said...

Si TERORIS2 HOMO2 CELAKA si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madey anak BERANAK JUBOQ BABI RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - sedg. MENYERANG habis2an YAB PM Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kita psl. peningkatan KEKUTAN hubungan antara China-Malaysia kita - tapi depa ni TAK peduli lansung psl. isu Mekah hampir diBOM oleh puak ZIONIS NA*O/IS-ra*l yg. telah MENYERAP masuk puak PEMBERONTAK TERORIS Syiah Zaydi Houthi di Yemen!

Sebenaqnya SERANGAN2 terhdp CHINA ini adalah utk. mengGAGALkan/SABOTAJ pembelian K'JAAN kita akan KAPAL2 baru TENTERA LAUT yg. amat CANGGIH dr. China - sama spt. MO JIJIK puak TERORIS DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ni dulu yg. cuba mengGAGALkan/SABOTAJ strategi PEMBELIAN Submarine Scorpene dr. PERANCHIS dulu – dgn. menggunakan FITNAH berkaitan kes Altantuya!

Supaya. TUAN depa. Dr. NA*O-CIA/MOSSAD-ISrael/SOROS dpt. MENAKLUK Selat Melaka kita dan MARKAS TENTERA gergasi kita di Port Dickson dan Langkawi! Sbb. Itu MARKAS2 ini mesti diPERBAIKI agar amat CANGGIH termasuk untuk PENGKALAN Submarin2 kita kerana Submarin2 NUKLEAR ISrael/Na*O (yg.berpengkalan di DIEGO GARCIA di Lautan Hindi - di mana disyaki MH370 kita diRAMPAS) sedg. berLEGAR2 di laut amat DLM. kita terutamanya di Andaman di sekitar Langkawi-Pulau Perak/Selat Melaka/Laut China Selatan; juga disyaki meletupkan mini Nuklear bom di dasar laut utk. menyebabkan BANJIR-TSUNAMI KECIL/GEMPA BUMI di negeri2 berhadapan Selat Melaka/Lautan Hindi!Sbb. itu YAB PM TERCINTA kita mesti diKAWAL amat KETAT sewaktu melawat China skrg. ni!

Lihat media ZIONIS Reut*rs yg. anti-CHINA ni! Di - http://www.nst.com.my/news/2016/10/184147/malaysia-buy-navy-vessels-china-blow-us:


Malaysia to buy navy vessels from China in blow to U.S.
By Reuters - 28 October 2016

MANILA/KUALA LUMPUR: Malaysia will sign a contract to purchase Littoral Mission Ships from China when Prime Minister Datuk Seri Najib Razak visits Beijing next week, according to a Facebook posting by the Ministry of Defence.

The purchase of the patrol vessels, if it proceeds, would be Malaysia's first significant defence deal with China and comes amid rising tensions in the South China Sea and as the United States and China compete for influence in the region.

China's foreign ministry spokesman Lu Kang said on Friday he was "unclear on the specifics of the situation". But responding to a Reuters question at the daily ministry briefing he noted China and Malaysia "continue to cooperate and communicate regularly across all spheres".

Najib is travelling to China on Sunday for a week-long visit.

"On November 5, 2016, the Defence Ministry will sign a contract for the procurement of Littoral Mission Ships (LMS) with SASTIND (the State Administration for Science, Technology and Industry for National Defense), which is an important part of the schedule during the Prime Minister's official visit to China," the Facebook post quotes Hishammuddin saying.

LMS are fast patrol vessels that can be equipped with a helicopter flight deck and carry missiles. They are primarily used for coastal security, maritime patrol and surveillance, but can also be deployed for disaster relief and search and rescue operations. China claims most of the South China Sea as its territory.

But Brunei, Malaysia, the Philippines, Taiwan and Vietnam also have rival claims to parts of the waterway, which commands strategic sea lanes which carry some $5 trillion worth of trade a year. -- REUTERS

(Nek Tempoyak)

Anonymous said...

Kita telah diTIPU bulat2 oleh si DIKTATOR ZioNAZI (Zionis NAZI) PARASIT/PENYANGAK/PENYAMAQ/PENIPU/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN-madey ANAK BERANAK berIJAZAH JAMBAN JUBOQ BABI tu! Patutlah dia boleh BERSALAMAN mesra terangan sekrg. mcm. puak HOMO KANIBAL, dgn. MUSUH-no 1 negara ISLAM kita ni, si Soros (Leftenan kanan, Empayar Zionis Rothschild yg. MENUBUHkan ISrael) serta KULI-no-1 ia dr. BerSHIT-DAPJUBOQ BABI!

Rupa2nya si mamak meadey dan keturunan dia yg. disyaki si PENYAMAQ ZIONIS ni adalah PENYOKONG Yahudi ZIONIS yg. MENYAMAQ sbg. kononnya pertubuhan Agama Yahudi “Chabad“ – tapi rupa2nya Chabad ini adalah pertubuhan ZIONIS/MOSSAD-no-1 yg. diketuai Rabbi Menachem Mendel Schneerson (Lubavitch Rebbe) ! Lihat di media Zionis ini di - http://www.academia.edu/28063431/The_Forgotten_Malaysian_Jews , The Forgotten Malaysian Jews, Friday, July 17, 2009, TheAustralianJewishNews –ajn.com.au!

Rabbi Schneerson ini merupakan PENYOKONG kuat si SETAN2 KANIBAL/NECROPHILIA Netanyahu/Ariel Sharon/IDF dan merupakan INSPIRASI polisi2/MO GENOSID2 amat KEJAM oleh ISrael ke atas Bukan Yahudi terutamanya umat Islam (seperti GENOSID2 amat KEJAM ke atas PELARIAN Palesti di Kem2 Sabara-Shatilla di Lebanon dulu dan di GAZA), oleh rejim TERORIS ISrael!

Lihat asal usul Chabad dan Rabbi ZIONIS ini di - http://www.breakingisraelnews.com/17428/lubavitcher-rebbe-idf-legacy-partnership-support/#JPZxWQGqKICKbtc6.97 , Special Report: The Lubavitcher Rebbe and the IDF – A Legacy of Partnership and Support, By Raphael Poch July 1, 2014; dan di - http://www.counterpunch.org/2014/04/07/why-is-the-us-honoring-a-racist-rabbi/ , Why is the US Honoring a Racist Rabbi?, by Alison Weir!

Dan pertubuhan Chab*d di NEGARA ISLAM kita ni telah dibenaqkan diTUBUHkan waktu zaman Madey dengan MENYAMAQ sbg. PERNIAGAAN kilang industri Auto, dan telah mengaku berjumpa si Madey banyak kali dan kononnya seorang sepupunya dapat berkahwin dgn. KERABAT diRaja (kenapa dia sampai begitu penting utk. dapat JUMPA si Madey BANYAK kali) dan di KILANGnya; si ZIONIS ini menggantung imej si Schneerson ni dan juga MURAL di atas bumbung kilangnya ini ada imej Rabbi Avraham Shemtov dan bapa Pres. Bush [kalau pertubuhan ni hanya utk. Yahudi semata agama, kenapa ada mural imej POLITIK JAHANAM mcm. ni - bayangkanlah PEKERJA2 kilang ni diBASUH (brainwash) dg. IDEOLOGI Zionis ni – mungkin si TERORIS2 BerSHIT yg. GANAS tu dpt. TRAINING Mosssad di kilang ni)]!

Malangnya KILANG ZIONIS ini masih berOPERASI di KL kita ni! Untuk tahu sipa si Rabbi Avraham Shemtov ni yg. merupakan kawan baik dan Leftenan utama Rabbi Schneerson/pertubuhan Chabad serta dapat menguasai White House“ dr. zaman Pres. Bush Sr hingga ke George Bush – lihat di media Zionis ini! Di - http://www.americanthinker.com/articles/2013/06/alexander_haig_the_rebbe_and_israel_a_secret_revealed_after_32_years.html , Alexander Haig, the Rebbe and Israel: A Secret Revealed After 32 Years, By Steve Feldman, June 7, 2013; dan di - http://www.collive.com/show_news.rtx?id=272 , Rabbi Reveals Oval Office Secrets Oct 10, 2008!

Nek Tempoyak.

bijan jr said...

yg bawak anak tiri yg tua bangka dan bnyak skandal tu kenapa?

Anonymous said...

PEMBETUULAN:

Kita telah diTIPU bulat2 oleh si DIKTATOR ZioNAZI (Zionis NAZI) PARASIT/PENYANGAK/PENYAMAQ/PENIPU/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN-madey ANAK BERANAK berIJAZAH JAMBAN JUBOQ BABI tu! Patutlah dia boleh BERSALAMAN mesra terangan sekrg. mcm. puak HOMO KANIBAL, dgn. MUSUH-no 1 negara ISLAM kita ni, si Soros (Leftenan kanan, Empayar Zionis Rothschild yg. MENUBUHkan ISrael) serta KULI-no-1 Sors, dr. BerSHIT-DAPJUBOQ BABI!

Rupa2nya si mamak madey dan keturunan dia yg. disyaki si PENYAMAQ ZIONIS ni adalah PENYOKONG Yahudi ZIONIS yg. MENYAMAQ sbg. kononnya pertubuhan Agama Yahudi “Chabad“ – tapi rupa2nya Chabad ini adalah pertubuhan ZIONIS/MOSSAD-no-1 yg. diketuai Rabbi Menachem Mendel Schneerson (Lubavitch Rebbe) ! Lihat betapa BAHAYAnya pertubuhan Chabad ini di - http://henrymakow.com/chabad.html , Is Chabad a Racist Criminal Terrorist Jewish Cult?, August 21, 2016 (from June 11, 2011), by Brian Davis(henrymakow.com)! Jadi KDN - TAKkan nak BIAQkan sj?!

Rabbi Schneerson ini merupakan PENYOKONG kuat si SETAN2 KANIBAL/NECROPHILIA Netanyahu/Ariel Sharon/IDF dan merupakan INSPIRASI polisi2/MO GENOSID2 amat KEJAM oleh ISrael ke atas Bukan Yahudi terutamanya umat Islam (seperti GENOSID2 amat KEJAM ke atas PELARIAN Palesti di Kem2 Sabara-Shatilla di Lebanon dulu dan di GAZA), oleh rejim TERORIS ISrael!

Lihat asal usul Chabad dan Rabbi ZIONIS ini di - http://www.breakingisraelnews.com/17428/lubavitcher-rebbe-idf-legacy-partnership-support/#JPZxWQGqKICKbtc6.97 , Special Report: The Lubavitcher Rebbe and the IDF – A Legacy of Partnership and Support, By Raphael Poch July 1, 2014; dan di - http://www.counterpunch.org/2014/04/07/why-is-the-us-honoring-a-racist-rabbi/ , Why is the US Honoring a Racist Rabbi?, by Alison Weir!

Dan pertubuhan Chab*d di NEGARA ISLAM kita ni telah dibenaqkan diTUBUHkan waktu zaman Madey dengan MENYAMAQ sbg. PERNIAGAAN kilang industri Auto, dan telah mengaku berjumpa si Madey banyak kali dan kononnya seorang sepupunya dapat berkahwin dgn. KERABAT diRaja (kenapa dia sampai begitu penting utk. dapat JUMPA si Madey BANYAK kali) dan di KILANGnya; si ZIONIS ini menggantung imej si Schneerson ni dan juga MURAL di atas bumbung kilangnya ini ada imej Rabbi Avraham Shemtov dan bapa Pres. Bush [kalau pertubuhan ni hanya utk. Yahudi semata agama, kenapa ada mural imej POLITIK JAHANAM mcm. ni - bayangkanlah PEKERJA2 kilang ni diBASUH (brainwash) dg. IDEOLOGI Zionis ni – mungkin si TERORIS2 BerSHIT yg. GANAS tu dpt. TRAINING Mosssad di kilang ni)]! Lihat di media Zionis Australia ini! Di - http://www.academia.edu/28063431/The_Forgotten_Malaysian_Jews , The Forgotten Malaysian Jews, Friday, July 17, 2009, The Australian Jewish News –ajn.com.au!


Malangnya KILANG ZIONIS ini masih berOPERASI di KL kita ni! Untuk tahu sipa si Rabbi Avraham Shemtov ni yg. merupakan kawan baik dan Leftenan utama Rabbi Schneerson/pertubuhan Chabad serta dapat menguasai White House“ dr. zaman Pres. Bush Sr hingga ke George Bush – lihat di media Zionis ini! Di - http://www.americanthinker.com/articles/2013/06/alexander_haig_the_rebbe_and_israel_a_secret_revealed_after_32_years.html , Alexander Haig, the Rebbe and Israel: A Secret Revealed After 32 Years, By Steve Feldman, June 7, 2013; dan di - http://www.collive.com/show_news.rtx?id=272 , Rabbi Reveals Oval Office Secrets Oct 10, 2008!

Nek Tempoyak.

durian said...

nek tempoyak sorang gay yg laparkan batang kote sbb dah lama tak dirodok pungkoqnya. dasar pelacur anak haram hasil pensudalan maknya seorang pelacur di kebun sawit yg suka melayan bangla2 busuk yg hasilnya adalah nek tempoyak pondan bacin hanyir lagi membusuk

Anonymous said...

KEPALA BUTOH lu si ted-lahap TAIK kit SIAL KANIBAL JUBOQ BABI/TERORIS2 PENJAJAH KAFIR HARBI HOMO JIJIK PENYAMAQ PEROGOL/PEMBUNUH DAPJUBOQ BABI, PI MAMPOS lu ANAK HARAM dan Mak/Bini CELAKA PELACUR2 SUNDAL BABI HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Anonymous said...

KEPALA BUTOH lu si TERORIS durianHOMO PENJAJAH KAFIR HARBI JIJIK PENYAMAQ PEROGOL/PEMBUNUH DAPJUBOQ BABI, PI MAMPOS lu ANAK HARAM dan Mak/Bini CELAKA PELACUR2 SUNDAL BABI HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL/diLIWAT BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Anonymous said...

PEMBETULAN:

KEPALA BUTOH lu si tedHOMO-lahap TAIK kit SIAL KANIBAL JUBOQ BABI/durianhomo/TERORIS2 PENJAJAH KAFIR HARBI HOMO JIJIK PENYAMAQ PEROGOL/PEMBUNUH DAPJUBOQ BABI, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM dan Mak/Bini CELAKA PELACUR2 SUNDAL BABI HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Dan apahal aaahhh yg. lu nak CURI mcm. PENGGANAS KANIBAL Zionis IS/ISIS - identiti “Ted Manoff” (huruf besaq T & M)?!Sekrg. juga puak PENGGANAS PENAKUT DAPJUBOQ BABI ni CURI identiti "Nek Tempoyak" pula (termasuk guna nama “cucu nek tempoyak“)!

lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-chin GILA BABI BETINA SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

CILAKA lu si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD!

Apahal si TERORIS GILA PENYAMAQ ZIONIS PORNO/HOMO/RASIS DAPJUBOQ BABI ni asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak aaahhhh?!

Apa yg. si TERORIS2 ZIONIS PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO-SIAL ni TAKUT sgt. apa yg. Nek Tempoyak TULIS, sampai mcm. si TERORIS JUBOQ BABI KURAP ZIONIS HOMO/PORNO/RASIS, mengGERTAK, MENCARUT serta nak BUNUH & PERKOSA dia serta MAK-BAPAK Nek Tempoyak yg bekas ASKAR ?! Dan yg . lu nak MAKI dgn. LUCAH, mak nek Tempoyak apasal - mak lu yg. LAHIRkan si amat-KEPARAT- JUBOQ BABI KURAP-PORNO /HOMO/RASIS-PEROGOL-PEMBUNUH/GILA BABI mcm. lu apahal pula?!Lu manyak LAHAP itu TAIK JUBOQ BABI KURAP aaahhhh?!! Lepas tu si PEMBUNUH/PEROGOL ni semua pula nak suruh kita berhemah kononnya – PI MAMPOS puak TERORIS PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP ZIONIS OI!!

Jadi, Go LAHAP TAIK & JILAT LENDIR HANYIR JUBOQ2 BABI KURAP si TERORIS PENJAJAH ZIONIS DAPJUBOQ BABI KURAP atas MUKA HODOH-mcm-BABI SONDOL lu tu!!

Anonymous said...

Si TERORIS2 HOMO2 CELAKA si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madey anak BERANAK JUBOQ BABI RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - sedg. MENYERANG habis2an YAB PM Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kita psl. peningkatan KEKUTAN hubungan antara China-Malaysia kita - tapi depa ni TAK peduli lansung psl. isu Mekah hampir diBOM oleh puak ZIONIS NA*O/IS-ra*l yg. telah MENYERAP masuk puak PEMBERONTAK TERORIS Syiah Zaydi Houthi di Yemen!

Sebenaqnya SERANGAN2 terhdp CHINA ini adalah utk. mengGAGALkan/SABOTAJ pembelian K'JAAN kita akan KAPAL2 baru TENTERA LAUT yg. amat CANGGIH dr. China - sama spt. MO JIJIK puak TERORIS DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ni dulu yg. cuba mengGAGALkan/SABOTAJ strategi PEMBELIAN Submarine Scorpene dr. PERANCHIS dulu – dgn. menggunakan FITNAH berkaitan kes Altantuya!

Supaya. TUAN depa. Dr. NA*O-CIA/MOSSAD-ISrael/SOROS dpt. MENAKLUK Selat Melaka kita dan MARKAS TENTERA gergasi kita di Port Dickson dan Langkawi! Sbb. Itu MARKAS2 ini mesti diPERBAIKI agar amat CANGGIH termasuk untuk PENGKALAN Submarin2 kita kerana Submarin2 NUKLEAR ISrael/Na*O (yg.berpengkalan di DIEGO GARCIA di Lautan Hindi - di mana disyaki MH370 kita diRAMPAS) sedg. berLEGAR2 di laut amat DLM. kita terutamanya di Andaman di sekitar Langkawi-Pulau Perak/Selat Melaka/Laut China Selatan; juga disyaki meletupkan mini Nuklear bom di dasar laut utk. menyebabkan BANJIR-TSUNAMI KECIL/GEMPA BUMI di negeri2 berhadapan Selat Melaka/Lautan Hindi!Sbb. itu YAB PM TERCINTA kita mesti diKAWAL amat KETAT sewaktu melawat China skrg. ni!

Lihat media ZIONIS Reut*rs yg. anti-CHINA ni! Di - http://www.nst.com.my/news/2016/10/184147/malaysia-buy-navy-vessels-china-blow-us:


Malaysia to buy navy vessels from China in blow to U.S.
By Reuters - 28 October 2016

MANILA/KUALA LUMPUR: Malaysia will sign a contract to purchase Littoral Mission Ships from China when Prime Minister Datuk Seri Najib Razak visits Beijing next week, according to a Facebook posting by the Ministry of Defence.

The purchase of the patrol vessels, if it proceeds, would be Malaysia's first significant defence deal with China and comes amid rising tensions in the South China Sea and as the United States and China compete for influence in the region.

China's foreign ministry spokesman Lu Kang said on Friday he was "unclear on the specifics of the situation". But responding to a Reuters question at the daily ministry briefing he noted China and Malaysia "continue to cooperate and communicate regularly across all spheres".

Najib is travelling to China on Sunday for a week-long visit.

"On November 5, 2016, the Defence Ministry will sign a contract for the procurement of Littoral Mission Ships (LMS) with SASTIND (the State Administration for Science, Technology and Industry for National Defense), which is an important part of the schedule during the Prime Minister's official visit to China," the Facebook post quotes Hishammuddin saying.

LMS are fast patrol vessels that can be equipped with a helicopter flight deck and carry missiles. They are primarily used for coastal security, maritime patrol and surveillance, but can also be deployed for disaster relief and search and rescue operations. China claims most of the South China Sea as its territory.

But Brunei, Malaysia, the Philippines, Taiwan and Vietnam also have rival claims to parts of the waterway, which commands strategic sea lanes which carry some $5 trillion worth of trade a year. -- REUTERS

(Nek Tempoyak)

Anonymous said...

Kita telah diTIPU bulat2 oleh si DIKTATOR ZioNAZI (Zionis NAZI) PARASIT/PENYANGAK/PENYAMAQ/PENIPU/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN-madey ANAK BERANAK berIJAZAH JAMBAN JUBOQ BABI tu! Patutlah dia boleh BERSALAMAN mesra terangan sekrg. mcm. puak HOMO KANIBAL, dgn. MUSUH-no 1 negara ISLAM kita ni, si Soros (Leftenan kanan, Empayar Zionis Rothschild yg. MENUBUHkan ISrael) serta KULI-no-1 Sors, dr. BerSHIT-DAPJUBOQ BABI!

Rupa2nya si mamak madey dan keturunan dia yg. disyaki si PENYAMAQ ZIONIS ni adalah PENYOKONG Yahudi ZIONIS yg. MENYAMAQ sbg. kononnya pertubuhan Agama Yahudi “Chabad“ – tapi rupa2nya Chabad ini adalah pertubuhan ZIONIS/MOSSAD-no-1 yg. diketuai Rabbi Menachem Mendel Schneerson (Lubavitch Rebbe) ! Lihat betapa BAHAYAnya pertubuhan Chabad ini di - http://henrymakow.com/chabad.html , Is Chabad a Racist Criminal Terrorist Jewish Cult?, August 21, 2016 (from June 11, 2011), by Brian Davis(henrymakow.com)! Jadi KDN - TAKkan nak BIAQkan sj?!

Rabbi Schneerson ini merupakan PENYOKONG kuat si SETAN2 KANIBAL/NECROPHILIA Netanyahu/Ariel Sharon/IDF dan merupakan INSPIRASI polisi2/MO GENOSID2 amat KEJAM oleh ISrael ke atas Bukan Yahudi terutamanya umat Islam (seperti GENOSID2 amat KEJAM ke atas PELARIAN Palesti di Kem2 Sabara-Shatilla di Lebanon dulu dan di GAZA), oleh rejim TERORIS ISrael!

Lihat asal usul Chabad dan Rabbi ZIONIS ini di - http://www.breakingisraelnews.com/17428/lubavitcher-rebbe-idf-legacy-partnership-support/#JPZxWQGqKICKbtc6.97 , Special Report: The Lubavitcher Rebbe and the IDF – A Legacy of Partnership and Support, By Raphael Poch July 1, 2014; dan di - http://www.counterpunch.org/2014/04/07/why-is-the-us-honoring-a-racist-rabbi/ , Why is the US Honoring a Racist Rabbi?, by Alison Weir!

Dan pertubuhan Chab*d di NEGARA ISLAM kita ni telah dibenaqkan diTUBUHkan waktu zaman Madey dengan MENYAMAQ sbg. PERNIAGAAN kilang industri Auto, dan telah mengaku berjumpa si Madey banyak kali dan kononnya seorang sepupunya dapat berkahwin dgn. KERABAT diRaja (kenapa dia sampai begitu penting utk. dapat JUMPA si Madey BANYAK kali) dan di KILANGnya; si ZIONIS ini menggantung imej si Schneerson ni dan juga MURAL di atas bumbung kilangnya ini ada imej Rabbi Avraham Shemtov dan bapa Pres. Bush [kalau pertubuhan ni hanya utk. Yahudi semata agama, kenapa ada mural imej POLITIK JAHANAM mcm. ni - bayangkanlah PEKERJA2 kilang ni diBASUH (brainwash) dg. IDEOLOGI Zionis ni – mungkin si TERORIS2 BerSHIT yg. GANAS tu dpt. TRAINING Mosssad di kilang ni)]! Lihat di media Zionis Australia ini! Di - http://www.academia.edu/28063431/The_Forgotten_Malaysian_Jews , The Forgotten Malaysian Jews, Friday, July 17, 2009, The Australian Jewish News –ajn.com.au!


Malangnya KILANG ZIONIS ini masih berOPERASI di KL kita ni! Untuk tahu sipa si Rabbi Avraham Shemtov ni yg. merupakan kawan baik dan Leftenan utama Rabbi Schneerson/pertubuhan Chabad serta dapat menguasai White House“ dr. zaman Pres. Bush Sr hingga ke George Bush – lihat di media Zionis ini! Di - http://www.americanthinker.com/articles/2013/06/alexander_haig_the_rebbe_and_israel_a_secret_revealed_after_32_years.html , Alexander Haig, the Rebbe and Israel: A Secret Revealed After 32 Years, By Steve Feldman, June 7, 2013; dan di - http://www.collive.com/show_news.rtx?id=272 , Rabbi Reveals Oval Office Secrets Oct 10, 2008!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

ITULAH...BILA KERAJAAN DAH APONGKAN HARGA MINYAK...KAN RAKTAT MULA BISING. TAK TIMBUL DAH IDEA HARAM JADAH RAPIZI PONDAN TU...
I

Anonymous said...

kata mamak kerala pulak... kita sumbat dedak banyak2 biar mulut penoh. tak akan orang kacau pemerintahan dia 22tahun. hidup mamak kerala....

razali said...

PUKIMAK TEMPOYAK BILAMASA AKU CKP DAP TERIMA DANA DARI ISRAEL SIAL? POLIS DAH SIASAT TERNYATA SEMUA FITNAH, BILA KAU NK MAMPOS TEMPOYAK SUKA SGT SEBAR FITNAH, NAJIB GUNA BANK YAHUDI KENAPA KAU DIAM SIAL!! SIAL LU TEMPOYAK, SIAL MAK BAPAK LU!

Ted Manoff said...

Durian oh durian..kalam dari ngko ni suchi suchi belaka..

Anonymous said...

Dulu lain bawa anak kandung...ni bawa anak tiri.madey tu pun Gian nak naik jet esekutif gomen.....kalo xmuat letak je dlm ruang kargo ......
susah2 ikat jee kat sayap jet tuh....sudah2 jgn kepoh2

Anonymous said...

KEPALA BUTOH lu si TERORIS PENYAMAQ razaliHOMO PENJAJAH KAFIR HARBI JIJIK PENYAMAQ PEROGOL/PEMBUNUH DAPJUBOQ BABI, PI MAMPOS lu ANAK HARAM dan Bapa/Mak/Bini CELAKA PELACUR2 SUNDAL BABI HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

Anonymous said...

Si TERORIS2 HOMO2 CELAKA si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP/madey anak BERANAK JUBOQ BABI RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - sedg. MENYERANG habis2an YAB PM Bumiputera Islam/Melayu TERCINTA kita psl. peningkatan KEKUTAN hubungan antara China-Malaysia kita - tapi depa ni TAK peduli lansung psl. isu Mekah hampir diBOM oleh puak ZIONIS NA*O/IS-ra*l yg. telah MENYERAP masuk puak PEMBERONTAK TERORIS Syiah Zaydi Houthi di Yemen!

Sebenaqnya SERANGAN2 terhdp CHINA ini adalah utk. mengGAGALkan/SABOTAJ pembelian K'JAAN kita akan KAPAL2 baru TENTERA LAUT yg. amat CANGGIH dr. China - sama spt. MO JIJIK puak TERORIS DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO ni dulu yg. cuba mengGAGALkan/SABOTAJ strategi PEMBELIAN Submarine Scorpene dr. PERANCHIS dulu – dgn. menggunakan FITNAH berkaitan kes Altantuya!

Supaya. TUAN depa. Dr. NA*O-CIA/MOSSAD-ISrael/SOROS dpt. MENAKLUK Selat Melaka kita dan MARKAS TENTERA gergasi kita di Port Dickson dan Langkawi! Sbb. Itu MARKAS2 ini mesti diPERBAIKI agar amat CANGGIH termasuk untuk PENGKALAN Submarin2 kita kerana Submarin2 NUKLEAR ISrael/Na*O (yg.berpengkalan di DIEGO GARCIA di Lautan Hindi - di mana disyaki MH370 kita diRAMPAS) sedg. berLEGAR2 di laut amat DLM. kita terutamanya di Andaman di sekitar Langkawi-Pulau Perak/Selat Melaka/Laut China Selatan; juga disyaki meletupkan mini Nuklear bom di dasar laut utk. menyebabkan BANJIR-TSUNAMI KECIL/GEMPA BUMI di negeri2 berhadapan Selat Melaka/Lautan Hindi!Sbb. itu YAB PM TERCINTA kita mesti diKAWAL amat KETAT sewaktu melawat China skrg. ni!

Lihat media ZIONIS Reut*rs yg. anti-CHINA ni! Di - http://www.nst.com.my/news/2016/10/184147/malaysia-buy-navy-vessels-china-blow-us:


Malaysia to buy navy vessels from China in blow to U.S.
By Reuters - 28 October 2016

MANILA/KUALA LUMPUR: Malaysia will sign a contract to purchase Littoral Mission Ships from China when Prime Minister Datuk Seri Najib Razak visits Beijing next week, according to a Facebook posting by the Ministry of Defence.

The purchase of the patrol vessels, if it proceeds, would be Malaysia's first significant defence deal with China and comes amid rising tensions in the South China Sea and as the United States and China compete for influence in the region.

China's foreign ministry spokesman Lu Kang said on Friday he was "unclear on the specifics of the situation". But responding to a Reuters question at the daily ministry briefing he noted China and Malaysia "continue to cooperate and communicate regularly across all spheres".

Najib is travelling to China on Sunday for a week-long visit.

"On November 5, 2016, the Defence Ministry will sign a contract for the procurement of Littoral Mission Ships (LMS) with SASTIND (the State Administration for Science, Technology and Industry for National Defense), which is an important part of the schedule during the Prime Minister's official visit to China," the Facebook post quotes Hishammuddin saying.

LMS are fast patrol vessels that can be equipped with a helicopter flight deck and carry missiles. They are primarily used for coastal security, maritime patrol and surveillance, but can also be deployed for disaster relief and search and rescue operations. China claims most of the South China Sea as its territory.

But Brunei, Malaysia, the Philippines, Taiwan and Vietnam also have rival claims to parts of the waterway, which commands strategic sea lanes which carry some $5 trillion worth of trade a year. -- REUTERS

(Nek Tempoyak)

Anonymous said...

Kita telah diTIPU bulat2 oleh si DIKTATOR ZioNAZI (Zionis NAZI) PARASIT/PENYANGAK/PENYAMAQ/PENIPU/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN-madey ANAK BERANAK berIJAZAH JAMBAN JUBOQ BABI tu! Patutlah dia boleh MENJILAT terangan sekrg. mcm. puak HOMO KANIBAL, dgn. MUSUH-no 1 negara ISLAM kita ni, si Soros (Leftenan kanan, Empayar Zionis Rothschild yg. MENUBUHkan ISrael) serta KULI-no-1 Soros, dr. BerSHIT-DAPJUBOQ BABI!

Rupa2nya si madey dan keturunan JUBOQ BABI dia yg. disyaki si PENYAMAQ ZIONIS ni adalah PENYOKONG Yahudi ZIONIS yg. MENYAMAQ sbg. kononnya pertubuhan Agama Yahudi “Chabad“ – tapi rupa2nya Chabad ini adalah pertubuhan ZIONIS/MOSSAD-no-1 yg. diTUBUHkan oleh Rabbi Menachem Mendel Schneerson (Lubavitch Rebbe) ! Lihat betapa BAHAYAnya pertubuhan PENYAMAQ Chabad ini di - http://henrymakow.com/chabad.html , Is Chabad a Racist Criminal Terrorist Jewish Cult?, August 21, 2016 (from June 11, 2011), by Brian Davis(henrymakow.com; di - https://wideawakegentile.wordpress.com/2014/11/08/chabad-in-india/ , CHABAD IN INDIA, Posted on November 8, 2014; dan di - http://www.collive.com/show_news.rtx?id=29033 , Lubavitchers in the Israeli Mossad?, ! Jadi KDN - TAKkan nak BIAQkan sj?! SIASA Tsegera pertubuhan CHABAD ni!

Rabbi Schneerson ini merupakan PENYOKONG kuat si SETAN2 KANIBAL/NECROPHILIA Netanyahu/Ariel Sharon/IDF dan merupakan INSPIRASI kpd. polisi2/MO GENOSID2 amat KEJAM oleh ISrael ke atas Bukan Yahudi terutamanya umat Islam (seperti GENOSID2 amat KEJAM ke atas PELARIAN Palestin di Kem2 Sabara-Shatilla di Lebanon dulu dan di GAZA), oleh rejim TERORIS ISrael!

Lihat asal usul Chabad dan Rabbi ZIONIS ini di - http://www.breakingisraelnews.com/17428/lubavitcher-rebbe-idf-legacy-partnership-support/#JPZxWQGqKICKbtc6.97 , Special Report: The Lubavitcher Rebbe and the IDF – A Legacy of Partnership and Support, By Raphael Poch July 1, 2014; dan di - http://www.counterpunch.org/2014/04/07/why-is-the-us-honoring-a-racist-rabbi/ , Why is the US Honoring a Racist Rabbi?, by Alison Weir!

Dan pertubuhan Chab*d di NEGARA ISLAM kita ni telah dibenaqkan diTUBUHkan waktu zaman Madey dengan MENYAMAQ sbg. PERNIAGAAN kilang industri Auto, dan telah mengaku berjumpa si Madey banyak kali dan kononnya seorang sepupunya dapat berkahwin dgn. KERABAT diRaja (kenapa dia sampai begitu penting utk. dapat JUMPA si Madey BANYAK kali) dan di KILANGnya; si ZIONIS ini menggantung imej si Schneerson ni dan juga MURAL di atas BUMBUNG kilangnya ini ada imej Rabbi Avraham Shemtov dan bapa Pres. Bush [kalau pertubuhan ni hanya utk. upacara agama Yahudi semata, kenapa ada mural imej POLITIK JAHANAM mcm. ni - bayangkanlah PEKERJA2 kilang ni diBASUH (brainwash) dg. IDEOLOGI Zionis ni – mungkin si TERORIS2 BerSHIT yg. GANAS tu dpt. TRAINING Mosssad di kilang ni)]! Lihat di media Zionis Australia ini! Di - http://www.academia.edu/28063431/The_Forgotten_Malaysian_Jews , The Forgotten Malaysian Jews, Friday, July 17, 2009, The Australian Jewish News –ajn.com.au!


Malangnya KILANG ZIONIS ini masih berOPERASI di KL kita ni! Untuk tahu siapa si Rabbi Avraham Shemtov ni yg. merupakan kawan baik dan Leftenan utama Rabbi Schneerson/pertubuhan Chabad serta dapat menguasai “White House“ dr. zaman Pres. Bush Sr hingga ke George Bush – lihat di media Zionis ini! Di - http://www.americanthinker.com/articles/2013/06/alexander_haig_the_rebbe_and_israel_a_secret_revealed_after_32_years.html , Alexander Haig, the Rebbe and Israel: A Secret Revealed After 32 Years, By Steve Feldman, June 7, 2013; dan di - http://www.collive.com/show_news.rtx?id=272 , Rabbi Reveals Oval Office Secrets Oct 10, 2008!

Nek Tempoyak.

Snowden (bekas PERISIK CIA/NSA) juga telah menDEDAHkan IS/ISIS diTUBUHkan oleh MOSSAD/CIA - jadi MAKNAnya puak PENJAJAH PARASIT ZIONIS BerSHIT/DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP - yg. mendpt. RASUAH berBILLION dr. CIA-MOSSAD/ISrael-SOROS; adalah PENYOKONG KANIBAL/NECROPHILIA IS(IS/IL)! Dan mungkin juga TERORIS IS ni juga berSARANG di KILANG Zionis/MOSSAD ni - yg. juga disyaki tpt. PENGEDARAN DADAH/SENJATA API HARAM ; yg. GANJILnya makin MENINGKAT pula kat Malaysia ni!

Anonymous said...

Rajin babi dan anjing pemkangkang salak....dah dapat
dedak yahudi soros...

Anonymous said...

Najib bijak berbaik dengan CHINA mengimbangi kuasa Amarika
yang dikuasai yahudi...
CHINA lebih bersifat Asia dan memahami Malaysia...
Keakraban Mesia an China membimbangkan yahudi Amareka sebab
tu Najib diserang oleh babi dan anjing yang diberi dedak
yahudi soros....salak la rakyat dah tau....sapa kisah...

Anonymous said...

tak malu betul sebut kemaluan mak sendiri ke?

Anonymous said...

Ko sanggup mengata pemakan dedak 22 tahun yg majoriti orang kampung felda tu? Ish ish ishhhhh... kahkah

Anonymous said...

ish ish ishhhh... tahun 1999 cina banyak bagi undi pada mamak kerala.. diorang pun waktu tu mesti duduk kampung felda kan...

kahkahkah

Anonymous said...

Dalam Quran... Ada sebut musuh Islam bukan China...Tembok Besar tapi Yahudi dan Dajjal.China sejak zaman kesultanan
MELAKA.tak pernah beri masaalah besar cuma bila.. Kejatuhan Maharaja dan kemunculan pemikir komunis...tapi China cepat sedar dan sentiasa ingin berubah..walau China masih dibawah pemerintahan komunis..tapi.. Yang tidak ganas seperti Yahudi...so sedarlah...

Anonymous said...

Ada penduduk Selangor terpaksa pindah ke Perak sbb tekanan hidup di Selangor termasuk isu air. Mana tidaknye bila mandi rase mcm tak mandi. Sedih tengok keluaega kat sane. Bersuci hadas pon rase tak lepas. Tu kawasan si lamp..opps zu..dah tu la. Nak makan pon susah dan mahal..kawasan orang awam jijikk. Nak makan elok sikit kena bayar mahal. Tu fasal sedara ramai gi balik dan jjalan ke Perak cari makan murah dan sedap dan dapat mandi puas.

Anonymous said...

Bangang punya projib.

Yg orang pertikaikan ialah anak tiri dia tu diperlukan untuk suatu kes undang2 di negara lain. Bukan pasal dia nak angkut keluarga dia.

Tapi boleh pulak seorang pemimpin negara abaikan undang2 negara orang?

Kalau hal basic macam ni pun korang tak tahu..bagus korang makan najis je la!!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates