November 21, 2016

54 Apa Masalah @NUJofficial Ingin Memboikot Aktiviti UMNO Pahang?



Tindakan National Union of Journalists Malaysia (NUJ) yang mahu memulaukan semua kegiatan UMNO Pahang ekoran kononnya menghalau keluar wakil media yang hadir semasa Konvensyen UMNO Negeri Pahang, dua hari lepas adalah tidak berasas dan kebudak-budakan. Jelas tindakan NUJ dibuat setelah mendengar cerita hanya sebelah pihak.

Konvensyen tersebut dijalankan secara tertutup supaya peserta boleh memberikan pendapat secara telus dan terus terang. Kejadian berlaku semasa Pengerusi Perhubungan Negeri, DS Adnan Yaakob memberikan ucapan mengalukan Naib Presiden UMNO, DS Hishamuddin Tun Hussein yang hadir merasmikan Majlis Penutupan, beliau nampak kehadiran wakil media dan menegur kehadiran mereka dengan menyatakan konvensyen itu diadakan secara tertutup.

Beliau kemudiannya meminta wakil media bertemu dengan beliau selepas majlis untuk dapatkan penjelasan. Namun tidak ada seorang pun wakil media yang memberi isyarat tanda bersetuju. Pihak peserta Konvensyen bersorak ramai menghalau wakil media keluar meninggalkan majlis. Sebaliknya DS Adnan telah menyabarkan mereka dan menyatakan wakil media tidak perlu dihalau keluar. Semua ini direkodkan melalui kamera video yang membuat liputan Konvensyen seperti di bawah:


Untuk rekod, sejak DS Adnan dilantik sebagai Menteri Besar dan Pengerusi Perhubungan, wakil media sentiasa dilayan bukan saja dengan baik, bahkan diberikan layanan sangat istimewa. Mereka diberikan meja dan makanan istimewa selepas meja kenamaan. Jika NUJ bertindak adil, ianya sepatutnya mendapat penjelasan dari pihak UMNO Pahang.

Tetapi malangnya, ianya tidak berlaku sebab mereka bukan pengamal undang-undang tetapi wakil media. UMNO Pahang bersedia diboikot oleh NUJ. Yang penting UMNO Pahang jangan diboikot oleh rakyat. Setakat ini UMNO dan BN Pahang masih mengekalkan sokongan 2/3 majoriti dalam Dewan Undangan Negeri hasil sokongan majoriti rakyat.  

Yang penting Konvensyen yang diadakan telah berjaya mencapai matlamat sepenuhnya samada dari perspektif kehadiran, isi perbahasan dan komitmen semua peringkat kepimpinan UMNO Pahang ke arah menghadapi PRU ke 14 yang menjadi Tema Konvensyen.

54 comments:

Anonymous said...

N*J/MT*C/JP*/KS* - habis semua diKUASAI si puak si TERORIS2 JUBOQ2 BABI KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT- DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD! HANCOQlah negara ISLAM kita ni!

Itulah, sbb. ramai PENAKUT dan juga PENYAMAQ2 KITOL Islam/Melayu - CAKAP BESAQ; lepas tu DIAM! Juga disyaki nak MENGHALANG penjawat awam dr. sertai GM – tapi kalau penjawat awam ni serta DEMO HARAM BerSHIT DAPJUBOQ BABI TAK juga diHUKUM! LICIK betul DRAMA JIJIK si KITOL2 ni!

Lihat -

1. di - http://buletinsengal.blogspot.com/2016/11/alasan-retorik-apa-lagi-yang-ksn-nak.html:

Alasan Retorik Apa Lagi Yang KSN Nak Bagi Untuk Terus Simpan Kakitangan Awam Pro-Subversif Dalam Perkhidmatan?

Sunday, 20 November 2016;

2. dan di - http://theflyingkick.blogspot.com/2016/11/bersih-50-dah-habis-ksn-mana-hilang.html:

BERSIH 5.0 DAH HABIS... KSN MANA HILANG?

Sunday, November 20, 2016

(Nek Tempoyak)

Anonymous said...

Mana DUTA Malaysia kita ke VATICAN?! Heran betul aku!

Lihat si PENDATANG-si Paderi ANTI-Islam/Melayu ni yg. nak mengHASUT ke arah KEBENCIAN antara penganut agama KATOLIK dan umat ISLAM di NEGARA ISLAM kita ni, dgn. MENYOKONG si puak KRISTIAN ZIONIS BerSHIT DAPJUBOQ BABI ni! HARAM JADAH betul! Lihat di -

1. di - http://www.pisau.net/kenali-sebahagian-aktivis-bershit/:

Kenali Sebahagian Aktivis Bershit!

Published on 21/11/2016 in berita pisau by pisau;

2. di - https://anginperubahan.blogspot.com/2016/11/agenda-sulit-george-soros-dalam-bersih.html:

Agenda Sulit George Soros Dalam BERSIH 5 Mula Terserlah

Posted by Azrinizam Ibrahim
Sunday, November 20, 2016


Sedgkan si ZIONIS SOROS-si PERASUAH puak BerSHIT DAPJUBOQ BABI ni merupakan KULI kpd. Empayar ZIONIS Rothschild - yg. telah MEMBUNUH begitu ramai penganut KATOLIK dr. zaman dulu, termasuk dlm. "French revolution" dan MENYAMAQ sbg. umat Islam di bawah ZIONIS Kemal Atarturk untuk MEMBUNUH penganut KATOLIK ORTODOX di Armenia; Assyria dan Greek; di samping mengGULINGkan Empayar Arab/Islam OTTOMAN! Lihat di -

1. di - http://themillenniumreport.com/2016/03/turkeys-donmeh-jewry-and-their-sabbatean-roots/:
Turkey’s Donmeh Jewry And Their Sabbatean Roots: Sabbateans, Doenmeh and Frankists, Shabbtai Tzvi Would Be Proud, May 24, 1999, The Jerusalem Report;

2. di - http://themillenniumreport.com/2015/11/why-wont-israel-acknowledge-the-armenian-genocide-the-donmeh-jewish-leadership-of-turkey-was-responsible/:
Why won’t Israel acknowledge the Armenian Genocide? Because the Donmeh crypto-Jewish
leadership of Turkey was responsible, The Millennium Report , November 9, 2015;

3. di - http://www.realjewnews.com/?p=95 :
Jewish Young Turks Were Murderers!

4. di - http://www.veteranstoday.com/2014/01/07/gulen/ , Turkish “conspiracy theories” are true:
By Kevin Barrett on January 7, 2014.

5. di - http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/secretsoc_20century/secretsoc_20century10.htm:

GEORGE SOROS AND THE ROTHSCHILD CONNECTION

6. dan di - http://www.informationclearinghouse.info/article35747.htm:

Christian Zionism: The Heresy that Undermines Middle East Peace

Christian Zionism is the largest, most controversial and mostdestructive lobby within Christianity. It bears primary responsibility for perpetuating tensions in the Middle East, justifying Israel’s apartheid colonialist agenda and for undermining the peace process between Israel and the Palestinians.

By Rev Dr Stephen Sizer

(Nek Tempoyak)

Anonymous said...

PECAT KPKL/KPN/menteri KDN - yg. dahlah asyik benaqkan DEMO2 HARAM puak KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT- DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD! lepas tu sekrg. kat depan BALAI2 POLIS pula! APA KEJADAHnya ni?!

Lihat juag SINDIKET PELACURAN yg. berLELUASA kat KL ni -SPRM juga mesti MENYIASAT habis2an! KD* tu aku syaki dah jadi SARANG MAFIA/YAKUZA DAPJUBOQ BABI!

http://www.hmetro.com.my/node/183394

Lambaian goda iman

Skuad Jenayah Harian Metro

Isnin, 21 November 2016

Kuala Lumpur: Kewujudan sekurang-kurangnya lima premis rumah kedai yang menjalankan aktiviti maksiat di Jalan Gajah, Pudu, dekat sini mengundang resah dalam kalangan masyarakat setempat kerana kedudukannya yang terlalu hampir dengan tiga rumah ibadat.

Ini berikutan luahan beberapa pihak yang mendakwa kunjungan jemaah ke rumah ibadat berkenaan sering terganggu dengan lambaian menggiurkan ke pusat berkenaan terutama ketika waktu subuh.

Masjid, gereja dan tokong yang hanya terletak sekitar 15 hingga 20 meter daripada premis kegiatan itu jelas merunsingkan jemaah kerana bimbang boleh mencemarkan kesucian rumah ibadat itu.

Dakwaan itu ternyata benar apabila tinjauan Harian Metro di kawasan berkenaan mendapati lima premis pusat pelacuran dikesan aktif beroperasi.

Bangunan tiga tingkat yang diterangi lampu merah itu jelas menjadi tumpuan golongan lelaki hidung belang yang tidak putus-putus memasuki premis berkenaan seawal jam 7 malam hingga 6 pagi....

(Nek Tempoyak)

Anonymous said...

PEMBETULAN:

PECAT KPKL/K*N/Menteri KD*! Dahlah asyik biaqkan DEMO2 HARAM puak KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT- DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD! Lepas tu sekrg. kat depan BALAI2 POLIS pula! APA KEJADAHnya ni?!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Dan lihat KEKEJAMAN dan KELUCAHAN ini pada PENDATANG wanita Indonesia yg. diBIAQkan berBOGEL; dan TAK diBENAQkan berPAKAIAN oleh pegwai2 PENGUATKUASAAN! Dr. JABATAN mana?! Kenapa TAK bagi sebut?!! Ini mcm. PEGAWAI2 SAMSENG PORNO aja – kalau pun wanita MALANG tersebut adalah PATI atau PELACUR ke; patutkah dia diLAYAN dgn. amat JIJIK spt. BINATANG samapi dipAKSA terus berBOGEL dan diRAKAM video tersebut?!! SPRM juga mesti MENYIASAT habis2an! Mana juga Kem. WANITA OI?!!

Lihat di - http://www.utaranews.com/2016/11/gadis-cantik-di-tangkap-selingkuh.html:

Gadis cantik di tangkap selingkuh bersama Lelaki Nepal.

(Nek Tempoyak)

ted manoff said...

Wahh...lama betul tk post kt blog nii..baca komen dari entri lps semuanya sekadar sedapkn hati masing2..nek tempoyak masih lagi begitu...bila tgk post nek nii rasa mls plk nk post..huh..setakat beza pendapat tkde hal..k.l ditawan ryezall.. Yehaaa

ted manoff said...

Dewan Rakyat hari ini kecoh selepas kenyataan berbaur seksual daripada Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN), Datuk Tajuddin Abdul Rahman (BN-Pasir Salak) ke atas Teresa Kok (DAP-Seputeh).
“Satu-satunya wanita yang ada Kok,” kata Tajudin merujuk nama keluarga naib pengerusi kebangsaan DAP itu, ketika wakil rakyat membahaskan perhimpunan Bersih 5.
Kenyataan itu menimbulkan kekecohan, dengan M. Kulasegaran (DAP-Ipoh Barat) menuntut permohonan maaf daripada Tajuddin.
Tajuddin menjawab: “Pergi cari tali lembu.”
Ia mengundang kutukan segera daripada Khalid Samad (Amanah-Shah Alam): “Sial. Kamu pakai songkok dan berkata begitu. Memalukan.”
Tajuddin membalas dengan menjawab, “Kepala otak”.
Kasturi Patto (DAP-Batu Kawan) kemudian bangun meminta Timbalan Speaker Datuk Ronald Kiandee yang mempengerusikan sesi itu supaya menuntut Tajuddin memohon maaf.
Tajuddin bagaimanapun enggan berbuat demikian.
Ini menimbulkan kemarahan Khalid yang berkata: “Kamu biadap. Kamu daripada kementerian sial”
Tajuddin kemudian menjawab: “Sial. Sial. Kamu ingat saya takut? Siapa sial? Kita keluar selesaikan.” - FMT

celahgelegar at 2:05 PM

Anonymous said...

Tok nan saman utusan..satu2nye MB yg saman akhbar pro umno...MB yg kurang mesra dengan TV3 suku...

Anonymous said...

1 jota kok... 1 jota kok....

muahahahahahahahaha.... celah mana dapat 1 jota tu ted kentut????

Anonymous said...

caya la tok nan... pemimpin pembangang ada yang saman lidah rasmi parti mereka tak???

Ade kot... tapi kat uganda la tu....

Anonymous said...

Biarkan menteri umno tunjuk samseng...PRU14 akan habislah samseng2 umno..he3

Anonymous said...

muahahahahahaha... dah berjaya dapat pm baru ke???

yeeehaa... 1 jota... 1 jota .. nasi lemak...

ted manoff said...

Memang hebatt...respon dari sahabat baju merah semua cari mkn saja..dapatlah 50 mkn minum ditanggung..๐Ÿ˜๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ 

Anonymous said...

kah kah kah kah kah.... uik, tok nan tunjuk samseng tahun 2000 masih hidup lagi pada PRU-11, PRU-12 dan PRU-13....

takpe la, kita paham... saje nak sedapkan hati 1 jota tu kan....

muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

yehaaaa.... nasi lemak adam rosly tak dapat 50 hengget punye... kurang-kurang 100 hengget, kalau tak camner nak dapat banglow disneyland...

Anonymous said...

blogger kaki fitnah dn pemaki tegar Najib, Din Turtle dikhabarkan telah mati mengejut? Allahhu Akbar mati dlm keadaan bkn buat kerja amal soleh tapi sibuk duk mencaci org lain.. hnya Allah SWT shj Tuhan Yg Maha Pengampun.

Anonymous said...

bunglo haram jadah tu dhle xde meter letrik, curi letrik kot..lpstu xde pulak kelulusan plan ubahsuai MPAJ.

ini dia contoh penyangak sejati yg patut rakyat selangor jdkn idola dn pmbkr smngt... he.he.he.

Anonymous said...

tedkentodd kalut nmpknya main spin isu.. byk isu mlnda pakatan haprak yg blh macai level cacai bwhn nk tlg.. itu2 high profile ni jijah dgn nuar ketom je yg ade power nk settelkn..

mak lampir pn xbrani nk defend psl hasil pelanunan anak ikan nya. saman Dato Jamal psl isu lain..isu mak lampir dgn samseng upahannya..

Anonymous said...

Satu satunya wanita yg mempunyai Kok, tapi malangnya Kok tu adalah Kok Taik...jahanam punya kok.

Anonymous said...

itu bukan penyangak bang... itu namanya ahlil perniagaan... cuma tak cukup modal nak pasang meter letrik buat masa ni, buat sambungan haram pun boleh la... apa guna ada rumah banglo takde letrik lak... air dah free kerajaan selangor kasi, nak juga merasa letrik free.

Kalau rakyat biasa tak boleh, kena pegang jawatan dalam pkr baru boleh bang.... reformasi katakan...

Anonymous said...

sebut kok pun salah ke???

Yang hina tulisan jawi kat papan tanda jalan tu dia tak bising pulak si ted kentut dan blogger celahkangkang tersebut...

ted manoff said...

Yaa...slm takziah buat keluarga din turtle..perjuangan tetap diteruskn pm najib sendiri sedar yg kedudukan beliau sudah tidak selamat..hanya tunggu masa saja..kelmarin hampir setengah juta rakyat mewakili suara rakyat malaysia maukn pm najib berundur...walaupun ada cubaan spin oleh bloger berbayar namun tidak berjaya..⏳⌛

Anonymous said...

laa... aku ingatkan lepas perhimpunan BERSHIT tempoh hari najib dah letak jawatan dan lari terkincit-kincit ke china...

Ooo... belum lagi ke rupanya...

Perjuangan apa yang tetap diteruskan tu??? ok.. ok... aku paham, perjuangan kencing beramai-ramai 1 jota... 1 jota...

Muahahahahahahahahaha.....

Anonymous said...

"hanya tunggu masa saja..kelmarin hampir setengah juta rakyat mewakili suara rakyat malaysia maukn pm najib berundur..."
- ted kentut

1 jota dah berkurang jadi setengah jota pulak....

Kah kah kah kah kah kah...

Muahahahahahahahahaha

Wakakakakakakakakakaka

Anonymous said...

kah kah kah kah kah kah.... setengah jota... setengah jota.... nasi lemak...

Muahahahahahahahaha

ted manoff said...

Taiikk anjing...cuba hitung berapa jumlah baju merah..haha mereka sendiri keliru..tak pergi berdemo kena tindakan..entah berapa wang rakyat habis utk baju merah..

Anonymous said...

Macam mana aku nak tulis setengah jota dalam bentuk angka ek???

ooo... begini kot.. ½ jota... ½ jota...

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

siapa la yang cakap punye besar dapat kumpul 1 jota sebelum perhimpunan BERSHIT tu ek???

ted kentut ke atau taikk anjing????

Muahahahahahahahaha.... kita tukar haaa... ½ jota... ½ jota...

ted manoff said...

Sengal?

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata beliau melihat masyarakat Malaysia sudah bosan dengan kumpulan Bersih
atau merasakan tindak-tanduk perhimpunan yang dipromosikan kumpulan berkenaan tidak memberi faedah kepada negara.
Diminta mengulas perhimpunan Bersih 5 di Kuala Lumpur pada Sabtu, beliau berkata tindakan untuk menumbangkan kerajaan cara sedemikian adalah tidak sah dari segi perlembagaan dan undang-undang.
"Kita sebagai rakyat Malaysia mestilah menjunjung prinsip kedaulatan
undang-undang. Kalau tidak, negara kita jadi negara huru hara, rakyat yang menderita," katanya kepada wartawan Malaysia yang membuat liputan sempena penyertaan beliau pada Mesyuarat Pemimpin Ekonomi Kerjasama Ekonomi Asia Pasifik (APEC) di Lima, Peru pada Sabtu.
sumber
Cakap ikut kepala lutut..! sebab tu rakyat ingat macam mana video kangkung di bawah ni menjadi fofular satu ketika dulu..! Sebab? sebabnya sama macam di atas..! ikut kepala lutut..!

Lutut siapa???
Lu Fikir La Sendiri!!!

PUTRA MERDEKA at 1:09 PTG

Anonymous said...

sumber berita mana pulak si kentut tengik ni ambik angka ½ jota tu???

Keldaikentutdaily ke.....???

Muahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

yaaa.... tapi yang paling-paling sengal macam anjing yang suka menyalak seperti ini....

"ted manoffThursday, November 17, 2016 11:47:00 AM

Hahah...bongok punya ryezall..isu mamali dh lama berlalu tk prlu pun ungkit2 lagi..tun hadir atau tk tuu dia punya pasal ko sibuk2 buat apa..tlg tanya pas tabung mamali apa cerita..? Anggaran lbih 1juta akn sertai bersih kali nii..mau terkencing mohd najib nanti.."

http://khairulryezal.blogspot.my/2016/11/memali-19-november-1985-peristiwa.html?m=1

Anonymous said...

yaa... nasi lemak ½ jota... ½ jota...

Muahahahahahahahahahahaha

ted manoff said...

Wahaii macaii2 pokemon sekelian...tuu hanya aggaran saja tapi sapa sangka setengah juta hadir..mcm jamal LAHANAT ckp nk kumpul 300ribu baju merah tapi yg hadir cuma 500 org saja...sudahlah ryezall jgn nk spin lagi...prOoTt dmuka ko

Anonymous said...

Tgok mcam MERAH..gune otak..1x demo smue mlayu buka mata n polis baru buat kerja..

Tgk BERSIH gune LUTUT untuk pikir..5x berdemo hanya memenatkan LUTUT berjalan..habuk pon tarak..disebabkn mkn NASI LEMAK terlalu byk mmbuatkan otak BERSIH mnjdi beku n kaku...

Kihkihkih

Anonymous said...

anggaran 1 jota dari celah kangkang ted yang suka berbunyi prooott...

anggaran ½ jota tu pulak dari pala bana ted kentut...

yaa.. yaa... aku cukup percaya cakap ahlil nujum prooottt...

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Apa yang tak berjaya tu bro??? Najib kan berjaya ditumbangkan....

Dah lari ke peru lagik....

Muahahahahahahaha... nasi lemak ½ jota... ½ jota...

Anonymous said...

½ jota berhimpun minta najib letak jawatan...

VS

500 orang pertahankan najib sebagai PM....

----------------------------

Keputusan rasmi akan diumumkan sebentar lagi... beri laluan pada iklan nasi lemak ½ jota... ½ jota...

Muahahahahahahahaha

ted manoff said...

Anjing Jibo

Anjing Jibo di blog ini sekor saja. Tapi coba membayangkan dia ramai, konon. Selalu masuk tak pakai nama, ada masa menyamar pakai nama yang orang lain dah pakai di sini, ada masa pakai nama seperti Keris Berayon dll. Semua Protun di sini tahu bahawa yang di hayon nya ha nya bola dia. Dan bola Jibo, bos dia.

Bola yang kecut sebab Jing Jibo ni dah tua. Masuk sini pagi petang siang malam, walau pun pukul 2-3-4 pagi. Menipu, membohong, memfitnah. Dah tua baka tapi otak budak kecik. Itu pasal apa yg dia cakap selalu nya mcm bebudak.

Anjing Jibo ini gunakan berbagai mode, cara, gaya bahasa, nada bercakap. Kekadang guna mode bertitik ... kekadang mode bebudak kikiki, hahaha, hehehe, puiiii, terakhir ini Warghh kaahh kaahhh kaaahhhh pulak. Terakhir lagi, banyak pantun memantun macam kartun. Di salin C&P nya pulak, selalu ulang rangkap yang sama. Lagi terakhir: dia salin komen2 Nek Tempoyak atau tulis atas nama itu.

Tapi pada umum nya - terutama nya bila dia dah tak tahu nak response atau meradang – Jing Jibo itu mengarut, mengata Go Fly Kite, maki hamun dan mencarut. Dia di kasi makan dedak, takda melukut yang ada habuk beras sikit pun, takda zat, tak membina otak nya. Pengtahuan nya cetek, selalu nya bodoh, bangang, bongok, bingong, bingal, baghal.

Anjing Jibo ini ia lah contoh penyokong yang Jibo kata di kempen PRU13 ada lah “bangang, hamjadah”, sebab tak membantu dia sikit pun dengan mengeluarkan fakta dan hujah yang munasabah untuk menaikkan imej dia yang merudum.

Kita teruskan balas, bidas, sebat, belasah, hentam, tibai, kritik, kutuk, ketuk, sekel, pelangkong, kentot dan tahikan dia. Itu saja cara nak deal dengan dia.

Pada masa masa nya, jangan pedulikan dia, pulaukan dia.

Anonymous said...

alahai ted kentut, itu aje kepandaian ko... copy paste dari blog pakaTunSHIT...

Memalukan sungguh....!!!

ted manoff said...

๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ‡ฐ ๐Ÿ‡บ

๐Ÿ‡ฒ ๐Ÿ‡ช ๐Ÿ‡ฒ ๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ‡ณ ๐Ÿ‡ฌ

๐Ÿ‡ง ๐Ÿ‡ฎ ๐Ÿ‡ด ๐Ÿ‡ฑ


Original by..

ted manoff ๐Ÿ ๐Ÿ ๐Ÿ ๐Ÿ ๐Ÿ

ted manoff said...

Jgn jadii budak2 ryezall... Insaflah ryezall usah bela penyamun lagii..tk berkat rezki ko dpt ...⌚⚓๐Ÿšง๐Ÿšฅ๐Ÿš⛽

NordinabilaH said...

Elok sangatlah Nuj boikot umno pahang tu kerana kadang2 org umno ini ingat wartawan tu low class kalau tak silap masa DUN Pahang bersidang baru2 ini pun ada juga org umno buat hal tunjuk lagak dlm dewan jadi tak hairanlah perangai dia org macam tu

Anonymous said...

Wartawan Utusan Malaysia tidak dibenar membuat liputan berita majlis angkat sumpah Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pulau Pinang di sini hari ini.

Kejadian itu berlaku kira-kira 9.30 pagi apabila wartawan berkenaan Mohd Firdaus Ismail memohon pas lawatan untuk masuk ke perkarangan DUN.

Firdaus berkata pengawal keselamatan enggan memberikan pas lawatan masuk ke DUN dan memberitahunya ia adalah atas arahan pihak atasan.

"Pengawal DUN tersebut telah memberitahu saya bahawa wartawan Utusan tidak dibenarkan masuk ke DUN untuk membuat liputan," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau yang tidak berpuas hati dengan perkara itu kemudiannya membuat protes secara berseorangan dengan memegang kad bertulis “Ketelusan telah mati di sini" dan berlegar-legar di hadapan pintu pagar bangunan DUN.

Katanya, beliau berbuat demikian sebagai meluahkan kekecewaan terhadap Kerajaan Negeri Pulau Pinang yang sebelum ini sering melaung-laungkan kebebasan akhbar.

Firdaus berkata sebelum ini, wartawan Utusan juga pernah dilarang membuat liputan persidangan DUN selepas satu usul larangan tersebut dibentangkan dan dipersetujui.

"Tetapi, kini telah masuk penggal baharu untuk persidangan DUN, mereka seharusnya membentangkan usul baharu dan usul yang lama telah tamat tempoh," katanya.

Speaker DUN yang baharu Law Choo Kiang ketika diminta mengulas perkara itu berkata kejadian itu berlaku akibat kesilapan pengawal keselamatan bangunan DUN yang telah menguna pakai arahan lama.

"Saya ingin menjelaskan bahawa kejadian itu berlaku atas kesilapan teknikal pengawal DUN dan saya berjanji perkara sedemikian tidak akan berlaku lagi pada masa hadapan," katanya.

Katanya, beliau akan menjemput wartawan tersebut untuk membuat liputan persidangan DUN Selasa depan. - BERNAMA

Anonymous said...

Wartawan..prlu faham kau mesyuarat tertutup tu...mesti isu sensitif...takan lah semua nak beritahu kat wartawan..adat nak berperang..klau semua tak terbarai mcmmana nak..tawan..sbb.dah tak rahsia lagi..tp kes Dun Penang ni...pelik..ni Dun..penang ni..memang otak kuning..dgar jer wartawan Utusan halau..Utusan jer halau..ni cina Dap baru perintah 1 negeri dah bongkak sombong..semoga Allah kalahkan Semua negeri yang diwakli pembangkang. AMEEN

Anonymous said...

amin ya rabbal alaminnnnn...

Anonymous said...

kok kok kok kok kok kok

Anonymous said...

Ameenn ya Robbana!

Awat hg ingt wartawan tu 'nabi' kaa semua betui??
macai xde isu lain..isu yg berat merompak harta rakyat Selangor xmau ckp dh ka??

Penang lik tokong sial jual Pulau Jerjak rilek je pd Ivory Properties.. mana dia bangkai2 kuning utk bantah???

shit lah lu all macai pakatan haram.. berlakon mcm malaikat tp sbnrnya syaitan!

Anonymous said...


Tentera macai Mamak kerala, Din Turtle. Mampos tgh duk fitnah dan maki Najib dpn Laptop.. smoga jd pengajaran. nauzubillah dari terperosok mengikut golongan tersebut. dr terkena penyakit munafik macai pakatan haram. mereka boleh bertopeng mcm2 bentuk malaikat tp hakikatnya amerekalah SYAITAN sebenar!

Anonymous said...

'Penyu' dah mati terkejut ..
Mcm mana dgn sapina dari Perancis ni?
Sempat ke dia 'pass' pada korier lain sblm pergi?
Alamatnya sampai kiamat donia sapina Perancis tak sampai2 Malaysia.

Satu lagi heboh kata Najib akan ditangkap CIA, FBI, M16, dll.
DoJ dah sediakan pertuduhan, sampai Loretta Lynch hilang jawatan kerananya?
Tapi Najib berani terbang kesana kemari seluruh dunia suka hati dia aje ..
CIA, FBI dll ni persatuan org2 buta ke?
Sampai skrg Najib masih bebas, takde sapa yg (berani) tangkap pun.

Ted Kentot bila nak angkat sumpah jadi PM atau Menteri Propaganda Malaysia?

Anonymous said...

kah kah kah kah... ted dah ade gelaran baru la cmni, 'ted propa proott'...

Muahahahahahahaha... 1 jota... 1 jota, eh silap pulak ½ jota... ½ jota...

Anonymous said...

din turtle dah arwah. sempat ke idak dia mintak ampun ngan najib. celah gelegor bila......

Anonymous said...

ni pulak aku nak cakap buat ted kentut.

bungul..kucak..ladul..tambuk tu semua untuk kau. sila google.

Anonymous said...

sempat tak din penyu mintak ampun ngan najib? ted kentut ikut syer tak?

Anonymous said...

kalo ikutkn sgt dhsyat caci maki fitnah din penyu membuak2 benci pd Najib. bukan satu bulan..bkn satu tahun tp brtahun2.. ats keharusan apakah din penyu itu buat bgitu pd Najib. Agama xdi pedulikan lg hinggalah mati nnt.. mngadaplah Allah dgn apa yg dibuat ats dunia nnt.

Apakah nasibnya hanya Allah yg Tahu tp dr segi adat dn amalan hariannya yg buat dosa non stop dlm blognya.. xmngkin dpt lepas azab Allah slg xsempat bertaubat dn Najib maafkannya..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates