October 14, 2016

10 Tiada Kenaikan Tol Seperti Fitnah Di Media Sosial, Ini Kenyataan Kementerian Kerja Raya


Kecoh di laman sosial Whatsapp berkenaan berita kenaikan tol berkuatkuasa Isnin, 16 November 2016, sedangkan tarikh berkenaan adalah hari Rabu. Apa yang berlaku adalah berita berkenaan adalah sumber yang dikitar semula berdasarkan petikan berita daripada The Star bertarikh 12 Oktober 2015, baca di sini

Seperti biasa segelintir kecil Rakyat Malaysia amat gemar menyebarkan berita fitnah dan tidak betul. Itu sudah menjadi darah daging mereka. Berikut adalah Kenyataan Media daripada Kemeterian Kerja Raya berkenaan perkara tersebut:

10 comments:

Anonymous said...

Hnya yg TOLOL n BIOL shja mmprcyai knaikan tol...

Yg naik hnya AIR PASANG BESAR dslngor 16hb ni...
Azmin da siap ke BOYA plampung n bkalan nasi lemak????

Anonymous said...

Saman thestar..

Anonymous said...

Atau dah u turn?

Anonymous said...

Ape hal plk kecoh2 tol plus naik pun lantak ler...kat selangor ni semua tol naik mencanak2 tapi macai bongok hearsay anggok2 buat bodo jer...

Anonymous said...

Kahkah kah kahakabavavba

Tol tak naik? Kahakhakahakaba...

Tak esok lusa.. tak lusa esok... kahakhakaha...

Anonymous said...

Usaha terdesak setelah madey menerima pukolan tko 8:1 oleh majlis raja2 menolak dekalarasi
rakyat....dh tua pun masih bodo
lagi....

Anonymous said...

tak esok lusa, tak lusa minggu depan, tak minggu depan depan bulan depan... tapi saya pasti jadi PM pada 16 September....

alamak, silap tajuk pulak...

Anonymous said...

kah kah kah... fitnah tak menjadi lagi... esok para tukang viral boleh pergi BERSHIT 5 untuk cuci dosa macam mamak madey buat tahun lepas...

muahahahahahaha

Anonymous said...

Tol naik ke tak ke...kalau mampu beli kereta...satu rumah sampai 2/3 buah kereta bayar jerlah..kalu tak nak kena tol...pengangkutan awam ada..pilih jer...mereka yang vanyak mulut ni selalunya pembangkang... Yerlah tak senang diaorang nak ke hulu ke hilir nak jaja fitnah..bagi kami penduduk Selangor... Dah tak heran passl tol ni..nanti tgoklah..kalau Pembangkang dapat perintah..lagi Nauzubillah.. Harap Allah jauhkan..perkara pertama yang akan mereka buat naik kan tol dan cukai pintu...tapi kami Selangor ni ni lebih risau kalau AIR TAK ADA...TAKKAN KAMI NAK MINUM AR LOMBONG AZMIN..OOI

Anonymous said...

Ko nak minum air yg tercemar

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates