October 21, 2016

29 PM @NajibRazak Sibuk Bentang #Bajet2017 Dalam Dewan, Pembangkang Sibuk Cari MO1 Di Luar

Pembangkang tiada idea untuk menjawab pertanyaan wartawan selepas pembentangan Bajet 2017 yang hampir sempurna untuk Rakyat Malaysia. 

Cara yang paling mudah untuk menutup kemaluan adalah dengan membuat kacau bilau serta berperangai seperti kebinatangan dan bertindak keluar dewan sewaktu pembentangan bajet.

Tahniah buat pembangkang dari Parti PAS yang masih rasional dan matang. Tidak seperti dari parti pembangkang yang lain yang membawa placard bertulis "Siapa MO1" dan membuat riuh rendah di dalam Dewan Rakyat sewaktu pembentangan bajet. 

Ahli Parlimen DAP, PKR & PAN meninggalkan dewan semasa DS Najib Razak hendak menjawab yang bajet ini tidak disediakan tanpa asas ataupun tiada wang.

Rakyat sendiri boleh menilai perbuatan kurang ajar, yang dipilih rakyat untuk membawa suara mereka di dalam Dewan Rakyat.

Alhamdulillah, seluruh Rakyat Malaysia dapat menyaksikan secara langsung di kaca TV tingkah laku pembangkang seperti beruk terkena belacan.

29 comments:

Anonymous said...

Itulah bezanya wakil rakyat Bn dgn wakil rakyat Pembangkang... Wakil rakyat Bn..fikir utk rakyat..tp wakil rakyat Pembangkang fikir utk selamatkan laki...selamatkan anak rasuah banglow terlajak murah...selamatkan kroni...selamatkan ah soo..nika gee...ni klau betul si sembab tu ada hal dgn ah soo nika gee tu... Jabatan agama islam..kenapa senyap..tu kes berat..laki nika gee kata si sembab ada skandal so maksudnya apa..tu....jangan sebab fia ada duit..jabatan Islam takut..ambil tindakan..kalau berani tangkap orang berkhalwat jer..ni terang terang laki si ahsoo nika gee tu..kata si sembab...faham2 jerlah..mcm Mat Sabu dgn..mah...mcm..bini asmin...syamsidar dgn raja liwat mcm...mustapha ali...dgn big spender...mcm...raja liwat ngn china doll...no wonder..Allah..tak izinkan mereka2 ni...menjadi Pemimpin tertinggi di Malaysia... Mereka...orang yang tak boleh dipercayai... Rupanya...

ted manoff said...

Tangkap MO1...bajet gula2kan rakyat saja..tgk saja nanti kenaikan tk dpt dielakkn tuu alasan wsjib kerajaan..sekarang nii rakyat yg tanggung kerajaan melalui pemerasan gst..dpt rasa denyut nadi rakyat konon.. PrOoTt πŸ‘»

Anonymous said...

Kalau begini perangai mereka ,lebih beradab apa yg di lakukan oleh DS Jamal pada Bersih.Mereka tak suka cara DS Jamal,tapi sikap mereka lebih kurang ajar.

ted manoff said...

Ayat saekor macaiii....prOoTt πŸ·πŸ·πŸ·πŸ·πŸ—πŸ—πŸ—πŸ—

Anonymous said...

Tangkap Moi....Spina Doj ni mana...spina Ag dari Switzerland mana...ossh..lambatnya penghantar surat penting tu sampai...maklumlah...siput..matanya buta pulak...kesian..wakil pembangkang... Dah tak ada isu...hbislah...Pas...tak...joint...sekaki..maksudnya apa...habislah...Pru 14... BN dan PAS pasti menang banyak kerusi

Anonymous said...

Pas matang sebab dah dapat 90 juta seblmbajet..cai dapat ape?

Anonymous said...

Wakil BN perompak jugak..

Anonymous said...

Ayat seorang yang berani kerana benar...bukan.mcm si kentut busuk tu...dia dah keseorangan sbb...ros dedak dah hilang...tak dapat dikesan...so...suka hati lah kentut kau nak merapu apa pun...ada kami kisah..di sini ramai penyokong Bn so...ibarat mcm pengundi jugaklah...tu Sarawak menang besar....

Anonymous said...

Sepina kepala atok ko

Anonymous said...

Wakil Bn perompak...beri bukti terperinci...sapa..bila...berapa...kalau takat cakap..jer...pengundi muda tak nak dengar..doh..mereka akan tanya who. When..and how much...tu yang pro aspirasi menang besar....doh...

Anonymous said...

Memang benar najib kepala perompak pengecut..ahli2 umno perompak

Anonymous said...

Tak kisahlah Pas dapat duit ke idak ke...janji utk umat Islam Melayu...apa aku kisah

Anonymous said...

Apa bro..main sebut kepala atok bagai...nampak marah sangat...tapi kebenaran itu sememangnya pahit bagi oramg yang hitam seperti kamu... Bro

Anonymous said...

Maaf bro...yang hatinya hitam seperti kamu

Anonymous said...

Kesian wakil-wakil rakyat pembangkang yang bodoh plus penyokong-penyokong mereka yang sepuluh kali bodoh haha

Anonymous said...

Kita nak bina negara dgn pembentangan perkara sgt penting utk negara..
Pembangkang masih berpolitik.. sampai mati berpolitik.. apa punya 'wakil rakyat'? Tk mbantu rakyat.. just politik ja..
Kenapa perlu campur urusan ekonomi negara dengan benda lain.. ??

Anonymous said...

Aku dah lame tau MP PEMBANGKANG ni sebenorny TOLOL n BIOL2 belaka....
Huahuahua

Anonymous said...

alhamdullilah, dapat duit dari saudara seislam. Kalau dapig tu dapat duit dari israel zionis... macai pembangang buat selamba babi je macam tiada apa yang berlaku...

Anonymous said...

satu hari kamu bayar gst brape ratus hengget bangkai ted kentut??

Anonymous said...

805...
Nanti kat sana kalau tanya bukti.. pandai2 la ko yek

Anonymous said...

Itu standard perangai pakatan taikk, perangai ngalahkan beruk hutan, teruskan menjilat dubur zionis

Anonymous said...

8:05 who. When..and how much or hearsay anggok2...hehehe

Anonymous said...

8:00..who. When..where..and how much or hearsay anggok2.. hehehe..

Anonymous said...

badut-badut pembangang turun beraksi... tambah sekor la badut terbaru... dulu badut tu kata aku melayu dulu baru malaysia. Kini malaysian malaysia yang pertama, mamak kerala ikutan ku..

Anonymous said...

banyak nya badut badut d parlimen kits

Anonymous said...

banyak nya badut badut d parlimen kita

Anonymous said...

melayu dia hanya pada songkok dan baju je. Yang lain dah kene gadai sama dinasour tua dua ekor, sekor mamak tua, sekor lagi apek tua.

Anonymous said...

Jangan lupa ah soo nika gee...tu yang Melayunya ke mana... Imannya pun ke mana.. Anak Tu guru tu...memang benarlah...iman..itu tak dapat diwarisi...

anti peliwat said...

senyum ja lah.... dah pemimpin macam beruk tak hairan macai pecacai dan penjilat lagilah perangai huduh kalah ketua beruk kikikiki... undang-undang dan peraturan yang akan diikut hanyalah kata-kata dari banduan peliwat jubor... so apa nak hairan perangai depa macam celaka....

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates