October 29, 2016

19 Penang Banjir Lagi, Padan Muka, Ubah Lagi!

Tahniah warga Pulau Pinang. Pulau Pinang banjir lagi. Jalan Thean Teik, Lebuhraya Thean Teik, Jalan Masjid Negeri dan Farlim sudah banjir. Undi Ubah lagi. Biar Joseph Lim Guan Eng aka Tokong botakkan bukit-bukit lagi. Antara kawasan yang teruk dilanda banjir:

1. Jalan Thean Teik,  kawasan Lintang Kampung Melayu 1 dan Lintang Kampung Melayu 2, kenderaan ringan tidak dapat melalui kerana banjir kilat berkemungkinan longkang tersumbat.

2. Lebuh Raya Thean Teik (di hadapan Balai Bandar Baru) juga kenderaan ringan tidak dapat lalui. Air mungkin sedalam satu kaki.

3. Jalan P Ramlee juga kenderaan ringan tidak dapat melalui disebabkan kenaika  paras air di Sungai Pinang.

Selamat main air DAPians! Tokong cakap tak hujan tak ada banjir lah. YB Ng Wei Aik pulak cakap "40 years flood solved in 9 months". Ale Uto!

19 comments:

Anonymous said...

Tahniah rakyat p pinang.... asal nrgeri kedah lama yg banyak melahirkan pengkhianat... ada yg jadi pejuang syiah... pejuang pluralisma murtad... pejuang lgbt gay libralisma... terbaru BERSATU menambah lagi pejuang pengkhianat bangsa dan agamanya... tahniah Kedah Lama...

Anonymous said...

Kat malaysia ni ada 2 negeri je... sapa macai tak suka negeri tu boleh berambus
.. hehe...

Anonymous said...

Ossh...teruknya...dlm..tu...mcm kat Kajang.Selangor tmpat nenek jijah....asal hujan jer banjir...klau ikut rekod waktu Bn perintah Selangor Kajang tak pernah banjir..tp sejak Pembangkang perintah..asyik2 banjir mcm isu air jugak...nampak alam pun tak restui parti pembangkang yang suka menfitnah dan suka merosakkan alam...ni...bukit semua di gondol..hutan di tebang....bukak matalah oii

ted manoff said...

Apa punya bingaii admin nii.. Banjir ada dimana2 saja tanpa kira sapa yg perintah..cuba buka sikit minda tuu ryezall..jgn jadi bebal mcm mat maslan.. Kenapa perlu sakit hati dgn guan eng ryezall dia ada kacau teloq ko kerr... PrOoTt dmuka mangkok hayun kikiki..


Original by

ted manoff

Anonymous said...

Sos....sos....pakar terjun longkang diperlukan...sebagai ganjaran ayaq banjiaq tu boleh didermakan utk
kegunaan selangok...

Ted Manoff said...

Masih churi identity lagi?

Ted Manoff said...

Buat paip panjang terus dari Peneng ke Selangor lalu depan rumah Min Aiskrim..

Anonymous said...

Ted kentut bongok..prrooootttt

Unknown said...

Tak lama lagi jadi macam Kelantan, banjir tiap tahun tapi Penang, asalkan hujan cikit, banjir. Ekonomi pun tak lama turut macam Kelantan.

Anonymous said...

DAP SUCKS!!!

Anonymous said...

Suruh tokong bina terowong lah kat tempat yg naik banjir tu ...

Ciakap sama lia 'atak hujan, atak manjir, manyak untung woooo'.
Ted kentot boleh tukar jadi TOAD PROOOOTT.

KASI UBAH PRU14.

Anonymous said...

Sekejap je kalau Allah nak bagi... jgn yakin sgt pasal bn ko tu...

Anonymous said...

Ko tengok la tu... guna pelajar tahfiz pegang plakad bodo... plakad angkat diri sendiri... takde rasa malu ka?

Cukup2 la perguna budak2 motor... budak2 bawah umur... budak2 tahfiz...

Anonymous said...

Hehe macam la dorang suka pd kau ...perasan...11.pm

Anonymous said...

Kau mmg yakin dgn parti komunis yg sayang pd kau yerrr...dorang lipat kampong kau dgn kau2 skali..haha

Anonymous said...

badfengshui jugak la ni kan

Anonymous said...

tokong pulak guna amoi seksi, mana tak kene banjir je penang tu

Anonymous said...

Wa byk janji tp semua wa tipuuu ma!!, janji wa sulah lapat banglo 6.5juta, wa nyer banglo talak banjir woooo, tp wa itu wang telowong wa sudah sebat, 300juta bukan selikit

Anonymous said...

banglo noswimmingpool... swimmingpool flee untuk rakyat wa dah kasi.. tu tgk la dlm gambar maaa

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates