October 13, 2016

19 Lompat Si Katak Lompat, Lompat Ke Dalam Kotak


Hebat betul Ezam Mohd Noor. Dulu UMNO. Selepas keluar UMNO, masuk PKR. Hilang jawatan masuk UMNO kembali. Bila hilang jawatan Senator, keluar UMNO. Masuk Parti Cap Bunga Raya. Bila keluar UMNO bagi alasan keluar kerana DS Mohd Najib Tun Razak tidak mahu hapuskan OSA. Agaknya masuk Parti Cap Bunga Raya, Pengerusinya tolak OSA? 

Beliau lupakah Tun Dr Mahathir Mohammad merupakan orang yang sumbat beliau ke dalam dalam penjara menggunakan OSA. Betul-betul beliau tidak ada prinsip dan maruah diri. Itu belum lagi orang bertanya apakah kandungan 6 kotak yang beliau dakwa mempunyai berpuluh-puluh bukti rasuah. Patutlah orang UMNO panggil kamu Senator Kotak. Memang tak ada otak.

Berapa kotak pula yang dijanjikan kepada Parti Cap Bunga Raya oleh Ezam Mohd Noor untuk dibongkarkan? Mursyidul Am Tolak Insan Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI), Zahid Mat Arip boleh tolong usung kotak-kotak berkenaan walaupun sakit kencing manis kuat. Jangan terkejut kalau Zahid Mat Arip esok-esok cium tangan Anwar Ibrahim. Lompat si katak lompat, lompatlah tinggi-tinggi.

19 comments:

ted manoff said...

Sudahlah ryezall..apa yg ko sakitt hatii sgt nii..tun m dh ckp hanya yg bongok2 saja dlm umno..yg bijakk dh dicantas jadilh ko tunggul kayu dlm umno ryezall..prOoTt πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨

Anonymous said...

ted manoff,kau jangan kata orang bonggoktunggulkayu,sebab kau mie haramjaddah lebih teruk dari itu,seumpama babi...kau sokong manusia lahanat Mahathir sial mahazalim,mahacelaka, makapukimak..BABI lagimulia drp Mahathir mamakkutty.

Ted manoff,, siasia tuhan bagikau mate telinga, akalkau tak mampu gunakan sebaik mugkin kalaulah diberikan pada lembuker,kambing ker ayam ker,,lebih baik, binatang ini pon akan cakap mahathhir jahat, laknatullah/

Anonymous said...

Ted the assholeman...
x payan nak merenyeh renyeh pasal UMNO brsmbus & get losttt...mintak ezam tubuh cawangan BERSATU murtad dulu... baru citee pasal sapa bakal PM.... boboi ka atau aljubooori...?

Anonymous said...

kah kah kah.... akhirnya ezam tunjukkan dia dia yang sebenarnya. Kotak tak ade... katak berlambak yang madey kerala usung...

Nanti berucap depan rakyat kata saya sanggup jilat semula semua ludah saya pada abg nuar... itu semua konspirasi semata-mata... saya ade seribu kotak bukti konspirasi tu....

muahahahahaha.... seribu otak bapak ko...

Anonymous said...

Hewan dan pelacur politik...
Parasit patut dinyahkan dari
Umno...sebenarnye maksud madey
yg useless macam dia berambus
dari parti keramat nih...
Che det tribute"when you were
Pm 22 years you gave us hell"

Anonymous said...

Cerite kotak n cerite air liur 1mdb same jer...Suruh tunjuk BUKTI YILLEK YEN NA DEII chit poodahh..

Zman pokemon zman bukti bertulis,bervdeo,saksi...

Zman sok sek sok sek urtv a kadir jasin dah xde dahhhh

Kihkihkih

Anonymous said...

Rilek la brader... pm 22 tahun tu ko jilat selamat 36 tahun tau.... ezam kotak baru je jilat sehari dua...jeles tul

Anonymous said...

Aku cukurrr sangat.. soratkabar utusex fitnah selalu je ada kat rak tak abis jual... cukurrrr... mungkin macai2 tak mampu beli kot.. rugi ratos jota pun boleh hidup... pelik aku ... soratkaba fitnah pun nak jaga...

Aku harap cepatla melingkup... nanti boleh la keje kat mangga urtv tu..

Anonymous said...

yang bongok yang lembam yang sembab dah keluar umno.
katak lompat sana lompat sini dah jumpa ke 6 kotak rahsia besar tu....takut katak jer lompat lompat terus masuk kotak.

ted manoff said...

Wahh..mangkok hayon pun ada sini..jauh merantau bro..biasalah ezam nii tau yg kapal mohd najib dh mau karam..sendiri mau ingatlah..ko bila nk sedarr lagii ryezall..πŸ’©πŸ’©

Anonymous said...

Cai2 xpayah pelik..si kerudin botak yg dah BANGKRAP tu pon bole HIDUP MEWAH lgi..

Suh kadir jasin jd EDITOR MANGGA mesti lakunya majalah tuuu..

Kihkihkih

Anonymous said...

ko pulak jilat mmak madey tu bila dia dah tua nyanyuk... kah kah kah kah... bodoh tak boleh diikut..

Anonymous said...

kah kah kah... bodoh punya ted kentut... dulu ezam kotak join nuar peliwat sebab kapal madey masa masih berkuasa dah nak karam ke???

tahun bila kapal madey tu karam ek??? 1998?? 1999?? 2000??? 2001???

takpe, macam biasa la, ko tu mana ade telor nak jawab iye tak...

muahahahahahaha

Anonymous said...

suh dia jadi editor suara keldaian yang mati segan hidup tak mahu tu la...

muahahahahahaha

Anonymous said...

Lepas 36 tahun... baru la ada taik timbul memgatakan mamak madey bela kroni itu ini... bailout itu ini..

Padahal dah puluh tahun dah pembangkang kasi maklum kat macai2 apa yg dah mamak madey buat.. sekor macai pun tak menyahut...

Last last tahun nih baru macai nak bising... 36 tahun bodo... masa tu apa yg pembangkang maklum... semua fitnah.

So... peratikan skang... semua bende yg pembangkang maklum pasal jib.. semua nye fitnah... takde yg betul...

macam tu la cycle hidup seekor macai...

Anonymous said...

haah kan... macam juga dulu la... pembangkang jugak kata anwar tu aljuburi suka main bontot... tapi sampai ke arini, geng-geng pembangkang yang bangang tu juga la sokong membabi buta PELIWAT tu....

termasuk la ko sendiri ted kentut... bangang tak sudah...

Anonymous said...

lompat si katak lompat,
lompat atas jambatan,
berapa kotak si ezam dapat,
belum tua dah hilang ingatan.

Anonymous said...

utusan 10 display 2 tak dijual...cukur sangat..

suara keldaian, 2 display 2 masuk tong sampah... lebih-lebih cukurrrrrr tu...

Anonymous said...

Hahaha terbaik 8:00..ternyata hujah ted mmg tahap macai bangang hearsay anggok2 bongok...hehehe

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates