October 31, 2016

10 ADUN BN Pula Angkat Placard Dalam Sidang DUN Selangor

Kalau dalam pembentangan Bajet 2017 tempoh hari, Ahli-Ahli Parlimen pembangkang mengangkat placard bertanyakan 'Siapa MO1', hari ini di dalam pembentangan Bajet 2017 Selangor, giliran ADUN-ADUN Barisan Nasional mengambil tindakan serupa.

Placard yang bertulis 'Tak Keluar!!! Kami Hormati Dewan & Mandat Rakyat' seolah-olah satu sindiran yang tajam. Beza pembangkang di parlimen dan pembangkang di DUN Selangor, pembangkang di DUN Selangor tidak keluar dewan ketika sessi pembentangan bajet.


10 comments:

Anonymous said...

2x5 jg..tp nak tunjuk baik sikit

ted manoff said...

Kesian xde sapa pun peduli...dah tua buang tebiat nk mampos..sekarang apa yg bn buat sukar utk rakyat terima..rakyat tk rela ditipu lagii..prOoTt


Original by

ted manoff πŸ’πŸ’πŸ’πŸ―

Ted Manoff said...

Hang ni si Kentot memang lemah fikiran. Aku guna the ORi Ted Manoff ngko pon ikut pakai original. Ok lah. Ngko memang ada bakat jadi pengikut sahaja.

Anonymous said...

what a stupid action.... mcm ni ke yg rakyat pilih utk jadi wakil rakyat...
bertindaklah secara waras... amanah tu laksanakanlah selayaknya....
apa bodoh benar susah nak hadam.....

Anonymous said...

Cucu Tok Selampit rasa megah dengan tindakan ADUN2 BN nampaknya.

ted manoff said...

Ehh...tu hari kata nk ubah nama..tlg jgn chiplak the ori ted manoff..ted manaff sesuai sgt dgn bro...☔⛅

Original by

ted manoffπŸŒπŸŒπŸ’πŸ’

Anonymous said...

Ade duit ke assmin nih...air pasang besar baru2 pun minta bantuan
federal.....serupa gone end minta duit 350 j....kononye duit berlebih-lebih
state simpan...satu jual hartanah satu jual tanah tebusguna....pakar menipu ....

Anonymous said...

Biasala nama dia kan CUCU DEDAK SEKAMPIT!!!

Kahkahkah...

Unknown said...

Penang dilanda banjir, Selangor pun sama tapi lebih teruk kawasan kami dh kena ribut angin taufan! Jalanan Latar sampai KKB habis bukit2 mereka telan sampai botak.

Adun2 tolong ambil perhatian. Makan bukit Malaysia nanti sini gondol, towkey2 pi beli tinggal dn hijrah luar Negara ..

Masa depan anak cucu cicit kami terpaksa payah hidup dalam keadaan banjir dan ribut taufan.

Anonymous said...

Apasalahnya sesekali orang Bn tunjuk pulak atau berlakon pulak mcm pihak pembangkang buat macm gitu kat parlimen...biar wakil pembangkang tengok sendiri...oh..buruk rupanya...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates