March 11, 2015

15 Tahniah Dr Wan Azizah!!! Pondok Khidmat Masyarakat Seksyen 5, Kajang Dirobohkan



Dua gambar di atas adalah gambar Pondok Khidmat Masyarakat di Seksyen 5, Kajang. Di sinilah penduduk setempat mengadakan aktiviti seperti kenduri kendara dan sebagainya. Kini Pondok Khidmat Masyarakat tersebut telah dirobohkan oleh penguatkuasa-penguatkuasa Majlis Perbandaran Kajang. Pegawai-pegawai penguatkuasa berkenaan dikatakan langsung tidak boleh dibawa berbincang. 

Menurut sahabat saya seorang penduduk di situ, penduduk telah meminta tempoh dua hari untuk membuka, mengalihkan dan memasang pondok berkenaan di surau taman, Namun rayuan mereka tidak diendahkan. Tiada tolak ansur sehingga pondok berkenaan dirobohkan dan menjadi besi buruk. Tahniah ADUN Kajang. Bertuah penduduk Kajang mengundi dirimu. Awak di mana? Awak di mana? Sibuk dengan menjaja dan menjual maruah negara demi suami banduan liwat awak itu?





15 comments:

ramlan aziz said...

Bagus...tahniah senua...bravo...

Anonymous said...

Nanti masa nak PRU14 .... Bg sikit sedekah kat seksyen 5 ni.... Maka lupa lah segalanya....pangkah lg sepat kering ni....
Sememangnya Melayu mudah lupa!

ROSMAH MANSOR JKK said...

Kampung chubadak kena roboh cts senyap je.... semua orang melayu tu... umnuuu rembat tanah melayu jual lak kat cina... kah kah kah

ROSMAH MANSOR JKK said...

Mana penjilat taik tahap bangkai ni... dah kena sambar dek petir ke... kah kah kah

Anonymous said...

Ko suka kutuk kat orang lain, yg ko ni pembacul guna nama Rosmah abenda ni?

Dasar penyokong pembangkang...

Ted Manoff said...

Anwar Peliwat Tua kata kat Augustin Paul " it takes a sick man to call another person a sick man"...so pinjam sat kaedah kata Peliwat tua tu " it takes a penjilat taik to call others penjilat taik"....bab taik ka lubang taik ka memang peliwat tua dan macai ni memang pakar ...

Anonymous said...

SELAGI ROSJKK ANJING TUA GILA ADA.....AKU TAK LARI. SAMPAI KO LARI BERAMBOS KELUAR NEGERI. KO FAHAM. ATAU KO BUAT BUAT BODOH. ATAU KO MEMANG BODOH TONGONG. DAH NYANYUK. AKU MAKI KO ANJIIIIIIIIIGGGGG.....

Anonymous said...

Agok2 ler nok tembeghang, maner ader seksen 5 kat kajang, dier 1, 2, 3, 4 teghus ke 6, 7 dan seteghusnyer.
Photo pon edit, kalo tak salah tu kat thailand.

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Anonymous said...

Kah..kah ,,kah kat Thailand ke berok oii..ko pernah pegi Thailand jumpa kawsan rumah..kawasan jalanraya sebegini kaa..kalau nak duduk bawah kangkang Jijah sotong kering dan penjilat Nuar brahi..buat la komen yang masuk akal sikit..kah kah kah..jangan nak tunjuk kebodohan ko kat sini

Anonymous said...

Seksen 5 tu bawak sial ke kat fuckatan?..nak dihapus mcm kot sebut, melompat dr 4ke 6, tanya je... UBAH INI KALILAH....org s.5 dah dpt sgt yg nak diubah....dr ada jd takde....pangkah jgn tak pangkah fuckatan...terima je lah labu, dah nasib ko semua cerdik tak boleh diajo...

Anonymous said...

Sudah sudah la ooooooiiiiiiiiii....ko pi la masuk dlm blog indonesia...opppsssss yg goib ni ko pi jumpa mat sabu...ceramah fuckatan byk org goibbbbbbbb..... HAHAHAHA

Anonymous said...

Nampak sangat bangkai 7:08 PM tak pernah datang BBB....

Kata gambar di thailand tapi kat jengkaut ada tulis M.P. Kajang dan kat tiang ada iklan 'lori sewa'.....

Baru aku tau, tu sebenarnya bahasa siam...

Muahahahahahahahahaha

Anonymous said...

THAILAND? KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH!!..
TEBERAK2 AKU GELAK LA BACA...KAHKAHKAH
KALO DAH PENYOKONG KAKI LIWAT,ADA JE JAWAPAN..KAHKAHKAHKAH...PREEETTTT...KAN DAH KUAR LG BERAK AKU..KAHKAHKAH

Anonymous said...

Fuck you racist ! Go fuck yourself out , get out from malaysia! Malaysia is muti-racial and ethic country, what melayu, cina?! fuck you ! You only wish country give more subsidize, more cheap loan more rebate to buy house, car, buy fucking amanah, lower standard to get your racist ass into local Uni! Fuck you!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates