March 10, 2015

9 Rumah Calon PAS DUN Chempaka Tersebar Luas Di Laman Sosial


Gambar di atas dikatakan adalah rumah calon PAS DUN Chempaka yang tersebar luas di media sosial. Menurut cerita beliau adalah anak sepupu kepada Timbalan Menteri Besar Kelantan. Beliau dikatakan bekerja sebagai Imam Masjid. Di dalam parti, Ustaz Ahmad Fathan merupakan Ketua PAS Cawangan Baung, Ketua Urusan Ulamak DUN Chempaka dan merupakan Bendahari PAS Kawasan Pengkalan Chepa. Alhamdulillah bukan setakat orang-orang UMNO sahaja mampu memiliki rumah yang tersergam indah sebegini. Bolehkah CTS katakan Kerajaan Barisan Nasional tidaklah zalim. "Membangun Bersama Islam".

9 comments:

Anonymous said...

Peetgh kerja hakiki sebagai imam jer....peergh...umah setengah juta. ... org PAS tang mana kerajaan zalim tu...imam imam gak...masyukk tetap masyukk..peergh. ..

ROSMAH MANSOR JKK said...

Penjilat taik tahap bangkai memang tak mampu pasal diploma 2.8... pemalas... lepak kat blog kutuk orang 24 jam... hujung tahun harap brim... padan muka kalau hidup miskin... belun kena gst lagi... kena gst spender pun tak mampu pakai.... pangkah lagi dacing karat... kah kah kah aku nak lena jap... kah kah kah

Anonymous said...

ko ni rosjkk anjing tua gila tak reti basa yer..... dah makan telor yang lagi separoh tu....tak kan sampai ikat perut kerana nak beli tiket kapal terbang.....ah so betty ada ji ba ban. ko gesel gesel jer kepala ko yang berkudis kat kaki ah so betty....sap sap soi....pasti dapat. tidor la....kejap lagi menyalak lagi.....

Anonymous said...

Nasib baik rumah besar macam ni ketua cawangan pas punya bukan ketua cawangan umno. Kalau ketua cawangan umno yg punya rumah ni menyalak tak henti anjing gila tu merata blog. Mcm2 fitnah keluar.

Anonymous said...

BRO. . .REZKI ALLAH !

Anonymous said...

Ko cakap pasal diri ko ke jkk?

Anonymous said...

Sasau dah ko ni...Ko dipaksa botak kepala ke.. kah kah kah...apsal kau sasau...ko kan ikut nyonya beso betty..dajjal sedang tido..mlm berjaga mkn setengah biji telur lagi...kah kah kah

Anonymous said...

Hoi nk marah ape umah dia beso? Da dia wakil pas confirm dr rezki halalan toiyibba! Keje imam plak tu! Lain la wakil umno semua punca rezki penuh syubhah..haha..anything about pas..semua rezki halal..

Anonymous said...

Walaupun rembat duit tabong memali pun halal bro...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates