March 8, 2015

19 Pemilik PCM1 Parking Kereta Di Perhentian Teksi





Kalau dulu perumpamaan Melayu, bapa borek anak rintik. Kalau sekarang suami borek isteri rintik lah kot? Kalau kereta suaminya kerap kali diletakkan di merata-rata tempat yang dilarang dan terlarang, maka gambar-gambar di atas menunjukkan juga si isteri berperangai yang sama. Sungguh bongkak keluarga ini. Mereka rasa Pulau Pinang keluarga mereka yang punya. 

Kedua-dua suami isteri ini langsung tidak hormatkan peraturan dan undang-undang. Selepas gambar-gambar di atas tersebar, apa yang mereka akan lakukan? Panggil sidang akhbar dan salahkan pemandu? Salahkan orang yang menyebarkan gambar di atas?

Kredit gambar - Rakan Facebook, Tan Khai Beng.

19 comments:

ROSMAH MANSOR JKK said...

Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor meminta semua pihak tidak melemparkan tohmahan dan tuduhan melibatkan 1Malaysia Development Bhd (1MDB) memandangkan kes itu masih dalam siasatan.

Katanya, sebelum sesuatu perkara itu diberikan keputusan, semua pihak harus faham dengan situasi ini dan memberikan peluang kepada pihak berkuasa melakukan siasatan, lapor Bernama.

"Perkara itu masih dalam siasatan dan kabinet telah bersetuju dengan keputusan Perdana Menteri mengenai peranan Ketua Audit Negara dalam hal ini," beliau dipetik sebagai berkata.

Kah kah kah ini tengku yang cakap.. kita kena percaya apa yang tengku cakap... jangan tengok muka tengku... takut termuntah.... kah kah kah

Anonymous said...

Saya ada berkotak kotak dokumen yg boleh mengheret pemimpin umno...saya akan bukak saat saat akhir...

Berkotak kotak dokumen..pepandir puok fuckatan sebut, dr ketum sampai macai.. Pemimpin fuckatan mintak macai bertenang, akan keluar saat akhir sebagai senjata, jkk pun kecoh yg sama.... dah masuk penjara sehelai pun tak boleh tunjuk.. Sehelai je???????

Kah kah kah...dr atas sampai ke bawah yg cakap...macai kena percaya, yg cakap syeikh malaya, pak imam, calun imam mahdi...kah kah kah..

Jgn tengok muka...teringattttt singapore gay society...takut termuntah jijikkkk kah kah kah

Anonymous said...

kah kah kah kah... bangkai pr tak berani nak backup pun perangai haram jadah keluarga tokong tu..

Anonymous said...

HOIIIIII bangkai bernyawa....gambaq sape kat atas tu...moyang kau ke..kah kah kah...kereta sape tu...kereta bapak kau ke...kah kah kah.. kau kaya..minum kopi mahal..pakai top up... kah kah kah....

ROSMAH MANSOR JKK said...

Aku kalau komen mesti penjikat taik tahap bangkai sentap punya.... meroyan gila khinzir terus.... kah kah kah sambil menatap surat jemputan untuk memberi taklimat mengenai ekonomi di hotel istana esok... engko ada... menyalak boleh lah... tak mahal dia orang bayar... 1 jam 3K.... kah kah kah

Anonymous said...

LU OLANG JGN BISING. INI NEGELI WA PUNYA PAK MENTUA SUDAH KASI SAMA WA PUNYA LAKI. WA PUNYA LAKI CM MA. MALACCA MALI LO. .

Anonymous said...

PCM ?.P*KI CINA MELAKA.

Anonymous said...

Senang hidup macai..satu komen..cut paste, guna byk blog...senang hidup..tunggu duit macai...kayo, penasihat ekonomi tapi pakai top up kah kah kah..dr pertama masuk blog sampai kini, org kayo guna top up..kah kah kah

Jgn bimbang penasihat ekonomi yg kayo pakai top up hanya ada diuganda kah kah kah

Anonymous said...

Sentap....kah kah kah..ko tersentap ketum tak jd pm kot...kah kah kah

Meroyan gila khinzir...tu kena tanya mat sabu, seronok sgt duduk sebelah org mkn khinzir dr mkn ayam...tersentap bebbbb kah kah kah

Meroyan gila khinzir...tu kena tanya pkr selangor... nak buat ladang babi terbesar.. rahsia lagi..tersentap bebbbb kah kah kah

Anonymous said...

Dia juga mengaku kaya
Dia juga mendabik dada pakar ekonomi
Dia juga riak minum kopi mahal
Dia juga perasan, bila komen org tersentap...

Yg benor org tersentap bila tengok anjing kurap tuo lalu lalang tak sedo diri...masih sanggup jd macai kerana secawan kopi...kah kah kah...jgn bimbang anjing tuo tu hanya ada diuganda kah kah kah

Anonymous said...

Gara gara gambar dapigs...si tuo jkk alih isu nak cover betina ni...kah kah kah...lari tajuk tak nak org sentuh betina ni..kah kah kah...tak tido la si tuo jkk cari modal...macaiiiii kah kah kah, rba regimen babi anjing

Anonymous said...

ANJING GILA TU TAKYAH LAYAN.
KREDIBELITI HANCUSS. . .CAKAP KOSONG.
DULU KT CTS DAH PECAH KEPALA. CEDERA PARAH. TAK TAU MALU.

ROSMAH MANSOR JKK said...

mintak pandangan.... pagi ni aku nak sampaikan syarahan ekonomi... kalau aku masuk isu 1mbd ok tak... tapi aku tak sentuh lah haji najib pasal ada menteri umnuuu yang datang... takut dia orang tak jemput aku lak akan datang... kah kah kah sambil minum white cofee ngan roti bakar ngan telur setengah bijik... nak cerdaskan minda... keh keh keh

Anonymous said...

anjing gila tua kepala berkudis ubah citer....cut and paste. janji ada komen....dapat upah....buat beli top up. patut tak berambos lagi. cikai rupanya. ngaku kaya. sembang berdegar degar. ngapa ko tak mintak ah so betty. ah so betty ada ji ba ban. sap sap sui jer.......

Anonymous said...

kat blog mim ini jugak....cut and paste....wei anjing tua gila kepala berkudis.....minumlah kopi tu lebih sikit. charge bateri kepala otak tu....telur tu ngapa setengah jer....lagi setengah untuk makan tengahari. patuah....cikai rupanya anjing ni. padan sampai sekarang tak keluar negara lagi. ngapa ko tak mintak ngan ah so betty. dia ada ji ba ban. sembang berdegar degar. kail sejengkal....otak dah nyanyuk.....

Anonymous said...

ANJING GILA YG KUAT MENYALAK BUKIT TU TAKYAH LAYAN SAKITNYA.
BELUM PERNAH DI MALAYSIA NI MKN ROTI BAKAR DGN TELUR SETENGAH BIJIK.

Anonymous said...

Tunjuklah surat jemputan. Cakap je. Budak tadika pun boleh cakap

kluangman said...

Surat jemputan amende..

Surat saman parking tak bayar ado le..

Tahap nak cakap pasal ekonomi negara takkan bahasa dan fikiran kelas F.

Anonymous said...

Betty pergi ke gym di Island Plaza. Dia sudah pergi ke gym itu pun dah lama.

BTW. Gym itu semua penyokong DAP.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates