March 11, 2015

12 MP Janda Terhangat Di Pasaran Menghina Hakim Di Parlimen


Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai yang juga merupakan janda terhangat di pasaran, Nurul Izzah Anwar menuduh hakim Mahkamah Persekutuan menjual diri kepada syaitan kerana mengekalkan hukuman penjara terhadap banduan liwat Anwar Ibrahim, atas kesalahan meliwat. Katanya ketika mengambil bahagian membahaskan titah ucapan Yang di Pertuan Agong,
"… dalam  tunduk akur kehendak politik, para hakim jadi rakan jenayah pembunuhan, kebebasan integriti badan kehakiman. Mereka menjual diri mereka kepada syaitan, memperdagangkan nurani mereka demi jaminan kepada kebendaan dan jaminan jawatan."
Jadi tidak hairanlah ramai Ahli Parlimen Barisan Nasional tidak ada di dalam sessi perbahasan beliau mungkin kerana muak mendengar beliau membicarakan kes liwat bapanya itu. Jika teliti ucapan perbahasan beliau itu banyak perkara yang beliau perkatakan boleh ditakrifkan sebagai anti Perlembagaan dan anti Rukun Negara. 

Kalau beliau berani sangat ulanglah sekali di luar Parlimen, yang keputusan menjatuhkan hukuman 5-0 Hakim Mahkamah Persekutuan itu sebagai tidak adil dan Mahkamah Malaysia tidak telus dan berat sebelah. Jangan menggunakan kekebalan di Parlimen untuk menghina hakim-hakim. Ada berani?

12 comments:

Anonymous said...

Mari kita buat petisyen kat White House untuk memberi tekanan pada Unesco untuk menarik balik status warisan Pulau Pinang.

Unknown said...

MP yg kebal tapi bebal.

Unknown said...

MP yg kebal tapi bebal.

Anonymous said...

Ketahuilah anda, sesungguhnya membela orang yang telah di sahkan bersalah adalah syaitan dari segala syaitan.
Tidak ada syaitan yang lebih syaitan dari padanya.

Ted Manoff said...

Bapak shaitan maka nak pula shaitana

Anonymous said...

MELIWAT TU BUKAN PERANGAI SYAITAN KAH ?
SBB ITU KAH papa KU HEBAT.
SBB ITU KAH papa KU ANUGERAH TUHAN........

Anonymous said...

Bapa kepada segala syaitan sudah kena penjara lima tahun. Kepada bapa syaitan ini aku ulangi, Allah telah menjatuhkan hukum keatas mu apabila memecat kamu dari jawatan TPM melelui tang Tun M tahun 1998. Allah telah pastikan kau kalah segalanya tetapi mengapa Zllah menangkan kau di Ptg Pauh untuk uji sama ada kau maih begitu atau akan bertaubat. Kajang move kau kalah, nak jadi MB Selangor kau dan isteri kalah, akhirnya dengan syaitan dikeliling kau, kau telah lakukan kerja terkutuk meliwat Saiful maka jahanamlah kau dalam penjara. tak perlulah kata konspirasi itu dan ini ini adalah hukum Allah yang perlu kamu reda.

Anonymous said...

Btl tu.... Sebab ape papaku hebat? Sbb tiada papa ln yg berperangai mcm papa die....meliwat jantan.... Hahaha

Anonymous said...

Sokong

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Anonymous said...

Orang ini mana ingat Allah..
perkataan Allah tu utk politik je...

Anonymous said...

Lawan tetap lawan...ketentuan Allah pun tak perlu nak bermuhasabah...wajib lawan ketentuan Allah

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates