March 11, 2015

4 Lawatan Rasmi DS Nazri Aziz Ke Sedili Besar Bakal Memangkin Sektor Perlancongan

Menteri Perlancongan Dan Kebudayaan Malaysia, DS Mohd Nazri TS Abdul Aziz membuat lawatan rasmi selama dua hari bermula semalam ke Sedili Besar, di Daerah Kota Tinggi. DS Nazri Aziz dalam rangka lawatan untuk meninjau projek pembangunan yang boleh diketengahkan untuk meningkatkan daya tarikan pelancong di Daerah Kota Tinggi. Beliau diiringi oleh Ahli Parlimen Kota Tinggi, Datuk Noor Ehsanuddin Mohd Harun Narrashid dan pemimpin-pemimpin tempatan.

Pada hari pertama lawatan beliau, beliau telah dibawa melawat ke Wetland Belukar Durian, salah satu tempat popular di kalangan pelancong di Daerah Kota Tinggi. Manakala pada hari kedua pula beliau menghabiskan masa di Muzium Johor Lama yang banyak menyimpan artifek bersejarah negeri Johor.

Hari Pertama - Wetland Belukar Durian









Hari Kedua - Muzium Johor Lama





4 comments:

ROSMAH MANSOR JKK said...

Satu petisyen menuntut pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada penjara di platform 'We the People' dalam laman sesawang White House dinaikkan semula oleh pentadbirnya awal pagi tadi.

Sehingga berita ini ditulis, sebanyak 106,584 tandatangan telah berjaya dikumpulkan. Sasaran awal adalah untuk mengumpulkan sebanyak 100,000 tandatangan sebelum 12 Mac.

Alamak..... ini yang buat cts angin satu badan... penjilat taik tahap.bangkai usah cerita lah... dah macam kena sawan cadbury... kah kah kah sambil tengah siap kan kertas kerja ekonomi nak dibentangkan minggu depan... kah kah kah

Anonymous said...

KAKAU RAJA LIWAT NI BEBAS DARI TIRAI BESI SG BULOH TU AKAN PERGI DUDUK NEGERI LAIN. AKU TAK SANGGUP DUDUK DLM NEGERI PELIWAT BEBAS MELIWAT.

Anonymous said...

Ni mesti UMNO dah bayar bilion-bilion dolar pada Obama supaya petisyen berkenaan dibatalkan. Duit pampasan buruh perang zaman Jepun dulu mana habis lagi UMNO gunakan. Nijar berok kata ada RM 205 billion kerajaan Jepun bagi....

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates