March 9, 2015

5 EXCO Selangor Pula Letak Kereta Di Kawasan "Dilarang Meletak Kenderaan"



YB Ean Yong Hian Wah, EXCO Kerajaan Negeri Selangor merangkap ADUN Seri Kembangan mewarisi ciri-ciri kepimpinan kerajaan DAP Pulau Pinang. Lokasi gambar di atas adalah di hadapan pusat membeli belah Empire, Subang Jaya. Parkir sesuka hati seperti di dalam gambar ini memang digemari kebanyakan pemimpin DAP. 

Tidak tahu dari mana turunnya darah Lim Kit Siang ke dalam tubuh badan Ean Yong kerana perangai buruk beliau saling tak tumpah dengan kelakuan Lim Guan Eng suami isteri. Mungkin spesis pemimpin-pemimpin parti pembangkang amat suka untuk melanggar undang-undang dan mungkin menjadi kudis bernanah kepada mereka sekiranya mereka mematuhi undang-undang di Malaysia.

5 comments:

Anonymous said...

PERANGAI BABI KAN SUKA MENYONDOL.....

Anonymous said...

Kesian dia .. Tak mampu bayor parking.. Mahal tu parking kat empire. Puak puak pakatan x mampu. Kih kih kih

Anonymous said...

Ingatkan ada kat uganda je..kah kah kah.. jkk mampu...dah kumpul duit sebab mkn telur setengah bijik..kah kah kah

Duit macai, duit demo melalak...kah kah kah

ROSMAH MANSOR JKK said...

EDISI BONGKAR !!!.. Inilah buktinya setelah seharian suntuk Admin buat kajian & cari FAKTA utk harga gas LPG untuk tempoh 2002 hingga sekarang.

Mcmaner seorang menteri dlm 'KABINET DAPUR' NAJIB boleh kata selama 16 tahun harga gas LPG "TIDAK DIKAJI".. sedangkan dlm tempoh 13 tahun yg lalu KERAjaan telah menaikkan harga gas LPG sebanyak 8 kali..

ADAKAH MENTERI SUDAH "MATI" makan gaji buta ???.. Sampai bila mahu TIPU & PUTAR BELIT kpd rakyat...


Kah kah kah aku gelak berdekah dekah sambil menyedut udara malam dari tingkat 12 hotel istana... seronok tul mengencing rakyat yang buta hatinya kah kah kah

Anonymous said...

BONGKAR ? KAH KAH KAH. ...LETIH MENGARAK TULANG BABI MERATA DPT UPAH TELOR SETENGAH BIJIK. KAH KAH KAHHH. MCM BIAWAK. JUMPA SETENGAH BIJIK PUN BELASAH. KAH KAH KAH. ..! ! !

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates